REFERENT WYDZIAŁU INSPEKCJI Radom oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT WYDZIAŁU INSPEKCJI
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: do uzgodnienia
Data publikacji: 2019-03-05
Lokalizacja: Radom (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Radom, powiat: m. Radom, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: do uzgodnienia
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT WYDZIAŁU INSPEKCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Radom
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Radom
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 06.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu
Adres pracodawcy:
Księdza Łukasika 3, 26-612 Radom, powiat: m. Radom, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Radom
Gmina pracodawcy: Radom
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Radom
Ulica pracodawcy: Księdza Łukasika
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 05.03.2019
Oferta pracy ważna do: 31.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.03.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Drugi Referat Czynności Analitycznych i sprawdzających oraz Wymiany Informacji Międzynarodowej: kontrola formalna i merytoryczna wpływających dokumntów, wprowadzanie danych do komputera, wstępna archiwizacja dokumentów, sporządzanie projektów pism, wykonywanie innych czynnosci biurowych zleconych przez przełożonego
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Żory (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Lubień Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie gospodarki magazynowej. Dbanie o flotę pojazdów (opony, przeglądy, ubezpieczenia).
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Płock (mazowieckie)
Praca na stanowisku referent sekcji zamówień publicznych KPW.Prowadzenie postępowań przetargowych z zakresu zamowień publicznych.Sporządzanie planów zamowień i nadzór nad ich realizacją. Sporzadzanie wydruków komputerowych i uzgadnianie danych.Prowadzenie ewidencji, rejestrów dotyczacych zamówień publicznych. Uzgadnianie i archiwizowanie danych i dokumentów do przetargów i zamówień.
Wojskowa Komenda Uzupełnień - 2018-11-28 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
nauczanie dzieci - drugi etap edukacyjny
ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W SIEMIROWICACH - 2018-10-25 - Siemirowice (pomorskie)
- prowadzenie postępowania egzekucyjnego w administracji- przygotowywanie merytoryczne i formalne decyzji oraz postanowień z prawa budowlanego- sporządzanie sprawozdań
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego - 2016-03-07 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Wykształcenie: średnie ekonomiczne; umiejętność pracy w zespole; praca w dziale księgowości; jedna zmiana; miejsce pracy: Sośnicowice; preferowane osoby z Sośnicowic i okolic!
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "OSTOJA" - 2017-07-21 - Sośnicowice (śląskie)
Montaż płyt kartonowo-gipsowych
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Kartuzy (pomorskie)
Prace magazynowe; Konfekcjonowanie towaru według zamówienia; Utrzymanie porządku na stanowisku pracy
FM WORLD Logistics - 2018-12-10 - Wisznia Mała (dolnośląskie)
Stanowisko Specjalista usytuowane jest w Sekcji Nadzoru Inwestorskiego Wydziału Budownictwa. Specjalista podlega bezpośrednio Kierownikowi Sekcji (NIS OW001000800010).Specjalista odpowiada za:1) realizację powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;2) przyjmowanie dokumentacji od jednostek projektowych, sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem oraz formy projektu dokumentacji odpowiednio do właściwych przepisów;3) przekazywanie dokumentacji do ODBW, celem zaewidencjonowania;4) prowadzenie ewidencji uzgadnianej dokumentacji projektowej;5) realizację zatwierdzonych przez Szefa RZI wniosków zgłaszanych przez inspektorów nadzoru na protokołach konieczności, o uzupełnienie dokumentacji projektowej;6) opracowywanie opinii fachowych do spraw arbitrażowych bądź wynikłych z kontroli różnych organów;7) przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych, przepisów BHP i służby, przepisów bezpieczeństwa pożarowego oraz ochrony środowiska w zakresie pełnionych zadań i obowiązków;8) utrzymanie we właściwym stanie powierzonego mienia.Do obowiązków specjalisty należy:1) znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności;2) zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz systematyczne i bezzwłoczne wnoszenie ewentualnych uwag do koordynatora;3) udział w posiedzeniach KOPI i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach;4) przygotowanie materiałów formalno - prawnych, celem uzyskaniu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków zabudowy;5) przygotowywanie materiałów formalno - prawnych dla Projektanta, celem uzyskania pozwolenia na budowę;6) zdawanie do ODBW, po zakończeniu zadań remontowych lub inwestycyjnych, teczek z dokumentami zadania;7) udział w naradach technicznych, naradach i konferencjach organizowanych przez biura projektowe oraz organizowanych przez kompetentne instytucje wojskowe;8) wykonanie analizy niewykorzystanej dokumentacji projektowej i dalsze postępowanie zależne od przydatności opracowań;9) sprawdzania na bieżąco ewidencji rozliczeniowej zadań projektowych;10) wysyłania interwencji do wykonawców dokumentacji projektowej i ich organów założycielskich w przypadku opóźnień w realizacji, złej jakości prac projektowych;11) uczestniczenie w naradach i szkoleniach organizowanych przez RZI i przełożonych wyższego szczebla;12) Bieżąca aktualizacja ZKZ wg następujących etapów realizacji procesu inwestycyjnego:a) po opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej;b) po przetargu;c) po wystąpieniu robót dodatkowych;d) po zakończeniu i rozliczeniu zadania;13) właściwe postępowanie z dokumentacją stanowiącą materiałyarchiwalne i dokumentacją niearchiwalną zgodnie ustawą z dnia14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.Specjalista jest uprawniony do:1) występowania o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne informacji niezbędnych dla terminowej realizacji przydzielonych zadań;2) kontaktowania się z użytkownikami oraz właściwymi wojskowymi i cywilnymi instytucjami, w celu uzyskania niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji, akceptacji i zatwierdzeń związanymi z zadaniami realizowanymi przez sekcję.Specjalista współuczestniczy w:1) rozpatrywaniu opracowań projektowych w oparciu o Regulamin ZUD RZI;2) przygotowywaniu materiałów wyjściowych i propozycji doplanowania budżetu na rok następny w zakresie zadańinwestycyjnych i remontowych;3) tworzeniu propozycji planu na rok następny przy współpracyz użytkownikami;4) zlecaniu nadzorów autorskich i zawieranych umów na robotybudowlane;5) zlecaniu i uzyskiwaniu pomiarów geodezyjnych lub wtórników planów sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych;6) uzyskiwaniu decyzji środowiskowych i o lokalizacji inwestycji celu publicznego;7) uzyskiwaniu warunków technicznych dostawy wody, ciepła, gazu, energii elektrycznej oraz odprowadzenia ścieków od dostawców dla realizowanych inwestycji i remontów,8) zlecaniu do biur projektów lub innych wyspecjalizowanych firm badań geologicznych, inwentaryzacji, opinii technicznych, raportów oddziaływania na środowisko itp.;9) zlecaniu opinii i ekspertyz technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-07-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
odpowiedzialność za prawidłowe działanie i właściwy stan techniczny aparatury medycznej, prowadzenie dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej i sprzętu medycznego, przygotowanie postępowań na usługi serwisowe aparatury medycznej i nadzór nad realizacją umów, współpraca z podmiotami świadczącymi usługi serwisowe
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Poznań (wielkopolskie)
1. Udzielanie informacji dot. produktów bankowych2. sporządzanie umów rachunków bankowych, zakładanie kartotek, bieżąca weryfikacja poprawności zapisów w systemie defbank3. Wprowadzanie, zmiana i sprawdzanie wprowadzonych kart wzorów podpisów4. Zakładanie i likwidacja rachunków bankowych5. Monitorowanie rachunków pod kątem występowania debetów6. Broszurowanie, sprawdzanie i archiwizowanie dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Oleśnica (dolnośląskie)
Sprzedaż usług turystycznych Przygotowywanie ofertKontakt z agentami
VITKOVICETOURS S.R.O. SPÓŁKA Z O.O. ODDZIAŁ W POLSCE - 2018-01-09 - Cieszyn (śląskie)
Obsługa biura firmy, współpraca z biurem rachunkowym
"MAR-BUD" Bożena Franczak - 2018-10-01 - Rzgów (łódzkie)
Archiwizacja dokumentów dotyczących osób bezrobotnych. Porządkowanie akt osobowych. Obsługa urządzeń biurowych. Obsługa klienta w zakresie wydawania zaświadczeń. Zapoznanie się z systemem SYRIUSZ oraz Talgos. Udzielanie odpowiedzi na pisma wpływające do Urzędu z innych podmiotów dot. informacji o rejestracji. Udzielanie informacji klientom pod nadzorem pracownika informacji.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Gdynia (pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:przyjmowanie i kwalifikowanie wpływających wniosków i korespondencji,sprawdzanie i zakładanie kart skorowidzowych w systemach informatycznych,przyjmowanie zgłoszeń o wypadkach przy pracy,prowadzenie rejestrów wniosków oraz korespondencji ,windykacja należności dla KRUS,włączanie do akt decyzji i korespondencji,współpraca z ZUS, Urzędem Skarbowym, Sądem Rejonowym.Wymiar etatu: 1/2 etatuWarunki pracy:Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Praca wiąże się z krajowymi wyjazdami służbowymi.Budynek, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek dwukondygnacyjny - brak windy.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2017-11-02 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z harmonogamem stażu / nabór staż PO WER IV/
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Pabianice (łódzkie)
Sporządzanie wniosków projektowych w celu otrzymania dofinansowania na realizację staży zawodowych dla młodzieży oraz wymian międzynarodowych, Realizacja, koordynacja i rozliczanie projektów współfinansowanych ze środków UE, Nawiązywanie współpracy z polskimi oraz zagranicznymi partnerami w realizacji projektów międzynarodowych, Wyjazdy zagraniczne w ramach realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE.
kontakt przez OHP - 2017-10-17 - Białystok (podlaskie)
Sprzedaż:• Realizacja założonego planu sprzedaży• Przyjmowanie zamówień podczas kontaktów telefonicznych z klientem• Pozyskiwanie klientów• Analiza rynku oraz monitorowanie działań konkurencji• Umiejętność współpracy w zespole• Stały kontakt i opieka klienta• Samodyscyplina i zaangażowanie w realizację powierzonych zadańOd kandydatów oczekujemy• Wykształcenia Wyższego ( w tym licencjat), kierunki studiów - biotechnologia, chemia, ochrona środowiska, zootechnika• Mile widziane doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta• Umiejętności negocjacyjnych• Umiejętności budowania biznesowych relacji• Dobrej organizacji pracyZainteresowanych proszę o przesyłanie ofert na maila: biuro (at) genoplast.plSkontaktujemy się z wybranymi ofertami.www.genoplast.pl, www.googlab.pl, www.bio4u.pl
GENOPLAST BIOCHEMICALS Tomasz Schröder - 2018-09-11 - Starogard Gdański (pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Zielona Góra (lubuskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "FLAXPOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-28 - Kluczbork (opolskie)
Terminowe sporządzanie umów na media i pozostałych zgodnie z Instrukcją Kontroli i Obiegu Dokumentów, nadzór nad majatkiem trwałym szkoły, terminowe zamawianie przeglądów technicznych budynków i prowadzenie ksiązki Obiektu Budowlanego, nadzór nad sprawami związanymi z remontami i dokonywanymi zakupami.jedna zmiana, umowa na czas określony.Kontakt z pracodawcą tel. 71-311-27-93 wew. 101, e-mail: szkola (at) sisco.plInformacja o ofercie w sali D, E.
Gminny Zespół Szkół w Bielanach Wroclawskich - 2015-12-14 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Zakopane (małopolskie)
Praca biurowa związana z obsługą programów komputerowych.
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Zamość (lubelskie)
UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA POWIERZONYCH OBIEKTACH, KOSZENIE TRAWY
GARDA SP. Z O.O. SP.K. - 2017-03-22 - Rzeszów (podkarpackie)
Aktualizowanie danych na stronie internetowej, modyfikowanie kodu strony internetowej, konfigurowanie serwera stron internetowych oraz serwera baz danych, instalowanie i konfigurowanie oprogramowania stron internetowych, monitorowanie i utrzymywanie poprawności działania oraz dostępności stron internetowych, optymalizowanie działania stron internetowych, raportowanie statystyk ruchu na stronach internetowych, raportowanie obciążenia i wydajności serwera stron internetowych, tworzenie kopii bezpieczeństwa strony internetowej, wdrażanie polityki bezpieczeństwa przetwarzania informacji na stronach internetowych, konfigurowanie serwera stron internetowych pod kątem bezpieczeństwa.
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Płock (mazowieckie)
rozliczanie płac i ZUS, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, ewidencja urlopów oraz zwolnień lekarskich
"Anatol" Sp. z o.o. - 2018-06-12 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Kobylnica (pomorskie)
Wykształcenie średnie; zakres obowiązków: wykonywanie zdjęć panoramicznych cefalometrycznych punktowych oraz utrzymanie higieny w gabinetach zabiegowych; 1/2 etatu; miejsce pracy: Knurów;
GABINET STOMATOLOGICZNY "VIDENT" S.C. BABIŃSKI WITOLD, BABIŃSKA AGATA - 2017-04-24 - Knurów (śląskie)