REFERENT BIUROWY Tymianka oferta pracy Zakład Usług Budowlanych "BUDMEL" Zyguła, Kapusta Spółka Jawna
Stanowisko: REFERENT BIUROWY
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: praca biurowa
Data publikacji: 2020-05-18
Lokalizacja: Tymianka (łódzkie)
Pracodawca: Zakład Usług Budowlanych "BUDMEL" Zyguła, Kapusta Spółka Jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:95-010 Tymianka 64, powiat: zgierski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: praca biurowa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: REFERENT BIUROWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tymianka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zgierski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1020
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Stryków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat B
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Nazwa pracodawcy:
Zakład Usług Budowlanych "BUDMEL" Zyguła, Kapusta Spółka Jawna
danePracodawcy_nip: 7330003040
danePracodawcy_regon: 470059650
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Adres pracodawcy:
95-015 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: m. Łódź
danePracodawcy_kodPowiatu: 1061
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łódź
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0957650
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|112
Data dodania oferty pracy: 18.05.2020
Oferta pracy ważna do: 17.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 18.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 18.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?694078be000dab1252afa6233fa84e04
Podobne oferty pracy
1. Przyjmowanie wniosków o przyznanie prawa do świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego.2. Sporządzanie projektu decyzji w sprawach świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego 3. Prowadzenie postępowań w sprawach świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego oraz podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych.4. Współdziałanie z instytucjami, zakładami pracy w zakresie niezbędnym w celu realizacji ustawy o świadczeniach rodzinnych i ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów.Wymagane roczne doświadczenie w jednostkach samorządu terytorialnego.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W JANOWIE - 2020-06-18 - Janowo (warmińsko-mazurskie)
wystawianie faktur sprzedaży, obsługa programu Subiekt GT, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Składowice (dolnośląskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-21 - Legnica (dolnośląskie)
zadania z zakresu pracy administarcyjno - biurowej, fakturowanie, zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Łosice (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1) Przygotowywanie i przeprowadzanie oraz dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówień, w tym: 1) współpraca z innymi stanowiskami pracy Centrum i jednostkami Gminy merytorycznie odpowiedzialnymi za późniejszą realizację zamówienia, 2) przygotowywanie propozycji trybu udzielenia zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w oparciu o wartość szacunkową podaną przez stanowiska merytorycznie odpowiedzialne za późniejszą realizację zamówienia, 3) współpraca z merytorycznie odpowiedzialnymi stanowiskami i Jednostkami Gminy w zakresie przygotowywania projektu SIWZ wraz z projektem umowy, 4) weryfikacja kompletności dokumentacji otrzymanej w formie elektronicznej lub tradycyjnej oraz jej zgodności z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) przygotowywanie projektów wyjaśnień i zmian SIWZ, w uzgodnieniu z merytorycznie odpowiedzialnymi stanowiskami, 6) staranna weryfikacja złożonych ofert; 2) współpraca z komisją przetargową w zakresie przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych wraz z obsługą kancelaryjną komisji przetargowej; 3) współpraca z podmiotem świadczącym usługę występowania w charakterze biegłego ds. ustawy Prawo zamówień publicznych, w toku prac w zakresie przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych; 4) przygotowywanie zgodnie z zapisami prowadzonego postępowania przetargowego i we współpracy z merytorycznie odpowiedzialnymi stanowiskami i Jednostkami Gminy: a) projektów umów zawieranych z oferentem, w tym weryfikacja zgodności wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz wpłaty wadium. b) projektów aneksów zawieranych z oferentem, w oparciu o uzgodnioną propozycję stron dotyczącą zmiany warunków realizacji zamówienia; c) projektów umów wraz z uzyskaniem opinii formalno-prawnej radcy prawnego; 5) współpraca z podmiotami zewnętrznymi, w tym z innymi Jednostkami Samorządu Terytorialnego oraz z innymi stanowiskami pracy Centrum i jednostkami Gminy merytorycznie odpowiedzialnymi za późniejszą realizację zamówienia, w zakresie dotyczącym wspólnie realizowanych postępowań, w tym na zakup nośników energii, w ramach grup zakupowych. 6) opracowywanie rocznego planu zamówień publicznych przewidzianych do realizacji przez Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy, 7) dokonywanie zamówień z wolnej ręki, zlecanych przez Dyrektora Centrum Usług Wspólnych bądź Kierowników Działów, 8) terminowe i rzetelne sporządzanie sprawozdań z postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów i bieżących potrzeb Centrum i jednostek obsługiwanych; 9) prowadzenie rejestrów zamówień publicznych udzielanych w ramach Centrum; 10) prowadzenie ewidencji udzielonych zamówień, w stosunku do których ustawy o zamówieniach publicznych nie stosuje się; 11) nadzór nad postępowaniem prowadzonym przez inne stanowiska w ramach Centrum w zakresie udzielania zamówień publicznych w trybie zapytania o cenę i z wolnej ręki oraz postępowań udzielania zamówień zwolnionych z obowiązku stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych; 12) prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem wadiów; 13) prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 14) weryfikowanie na bieżąco regulaminów udzielania zamówień publicznych i pracy komisji przetargowej; 15) przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń w zakresie wykonywanych obowiązków, każdy z tych dokumentów musi zawierać opinię formalno-prawną radcy prawnego; 16) staranne przechowywanie dokumentacji dotyczącej prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego do czasu przekazania do archiwum zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt, ustawą Prawo zamówień publicznych oraz wprzypadku projektów unijnych wytycznymi programowymi, 17) współpraca przy realizacji projektów unijnych; 18) terminowe i rzetelne sporządzanie sprawozdań dotyczących stanowiska pracy; 19) bieżąca znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz innych związanych z wykonywanymi obowiązkami służbowymi, udzielanie informacji i pomocy w interpretacji przepisów dla pracowników merytorycznie odpowiedzialnych za realizację zamówienia.Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku: 1) miejsce wykonywania pracy: Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy, ul. Wodna 20/2, 76 251 Kobylnica, 2) praca biurowa przy monitorze komputera z wykorzystaniem urządzeń informatycznych, 3) praca jednozmianowa, w godzinach pracy Centrum: poniedziałek piątek 7:30 15:30.Okres zatrudnienia 6 m-cy z możliwością przedłużenia.
Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy - 2019-12-04 - Kobylnica (pomorskie)
praca w dziale kadr, PFRON, ZUS, wynagrodzenia, przyjęcia, zwolnienia,
ZDROWIT SPÓŁKA CYWILNA ARKADIUSZ ZDEBEL BARTOSZ OLSZEWSKI - 2016-02-02 - Piekary Śląskie (śląskie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny jest za:
sprzedaż produktów z działu DAGD tj. akcesoria kuchenne, produkty do domu, kuchni i pielęgnacji urody (np. odkurzacze, żelazka, golarki, depilatory i wiele innych).
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizację planów sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
Media Expert - 2016-04-08 - Gdańsk (pomorskie)
Opracowywanie dokumentów, obsługa programów komputerowych, prowadzenie korespondencji;
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - Radzionków (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Rybnik (śląskie)
Sprzedaz sprzętów i artykułów gospodarstwa dokowego, rozkładnie i pakowanie towaru, obsługa kasy fiskalnej
ZAKŁAD USŁUGOWO HANDLOWY AGD,RTV,ART. ELEKTRYCZNE M. WYSOCKA - 2018-01-17 - Władysławów (wielkopolskie)
-weryfikacja i ewidencjonowanie dokumentów księgowych zgodnie z przepisami o rachunkowości (dokumenty kosztowe, magazynowe, wyciągi bankowe),-sporządzanie i księgowanie raportów kasowych,-prowadzenie rozliczeń finansowych pracowników,-uzgadnianie sald księgowych- przygotowywanie danych niezbędnych do przygotowywania analiz i raportów dla działu księgowo - finansowego, wsparcie bieżącej pracy Działu Księgowości i Działu Kadr/Płac
"GALICJA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-14 - Brzeźnica (podkarpackie)
ksiegowanie i rozliczanie fim
kontakt przez PUP - 2019-07-18 - Głogów (dolnośląskie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Legnica (dolnośląskie)
znajomość obsługi komputera ( pakiet Ms Office),umiejętność pracy w zespole,chęci do pracy, mile widziana znajomość systemu Impuls;prace administracyjno-biurowe związane z funkcjonowaniem firmy, zamawianie surowców u zewnętrznych dostawców, rozliczanie faktur, wypełnienie raportów produkcyjnych, wypełnianie kart pracy pracowników, dbałość o wysoką jakość pracy
LITEX PROMO Sp. z o.o. - 2017-08-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
spotkanie rekrutacyjne odbędzie się w Salonie Meblowym "Bodzio", Żyrardów, ul. Partyzantów 15 dnia 05.04.2018r (czwartek) godz. 11.00
Fabryka Mebli "BODZIO", Bogdan Szewczyk, Sp. J. - 2018-03-30 - Żyrardów (mazowieckie)
Nadzór budowy
CEZMAR BUDOWNICTWO S.K - 2017-09-20 - Bełchatów (łódzkie)
Trybowanieprodukcja kebabu. Do podstawy doliczana premia
CAKMAK DONER KEBAB SP. Z O.O. - 2016-08-30 - Tłoki (wielkopolskie)
ZAPOZNANIE SIĘ: Z OBIEGIEM DOKUMENTÓW IZASADAMI BIEŻĄCEJ OBSŁUGI KLIENTÓW BIURA, PROWADZONYMI REJESTRAMI PISM; Z PROGRAMEM "KADRY" ORAZ "PŁACTNIK". NAUKA: SPORZĄDZANIA UMÓW O PRACĘ,WYPOWIEDZEŃ UMÓW; WYSTAWIANIE ŚWIADECTW PRACY;PROWADZENIA DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ; SPORZĄDZANIA LIST PŁAC; DEKLARACJI DO ZUS, URZĘDU SKARBOWEGO I GUS.
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Modła-Kolonia (wielkopolskie)
referent ds. handlowych
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
dobieranie farb, lakierów, gruntów i innych materiałów zgodnie z wymaganiami technicznymi, przygotowanie powierzchni do nanoszenia powłok lakierniczych, wykonywanie maskowania lakierowanych powierzchni, nakładanie powłok lakierniczych, posługiwanie się dokumentacją techniczna, wykonywanie renowacji powierzchni lakierowanej
Apik Przemysław Chodziński - 2019-06-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Nauka bezpośredniej obsługi klienta ( osób zarejestrowanych i niezarejestrowanych w PUP). Pomoc klientom PUP w uzyskaniu odpowiedniego zatrudnienia. Pomoc pracodawcom w pozyskaniu pracowników. Udzielenie informacji o formach pomocy w PUP w oparciu o ustawę o Promocji Zatrudnienia i Instytucjach Rynku Pracy. Prowadzenie dokumentacji wizyt klientów w oparciu o program Syriusz. Uczestnictwo w wyborze kandydatów na kursy zawodowe. Kojarzenie ofert pracy z osobami bezrobotnymi. Pomoc w organizowaniu giełd pracy, targów pracy.
kontakt przez PUP - 2019-08-01 - Gdynia (pomorskie)
Przygotowywanie dokumentów związanych z zwalnianiem i zatrudnianiem pracowników.Prowadzenie kart ewidencji czasu pracy.Prowadzenie akt osobowych pracowników.Sporzadzanie sprawozdań z zakresu spraw kadrowych.Wydawanie i ewidencja delegacji służbowych oraz legitymacji służbowych.Wydawanie pracownikom skierowań na profilaktyczne badania lekarskie oraz kontrola ich ważności.Sporządzanie planu urlopów wypoczynkowych oraz nadzór nad ich realizacją.Prowadzenie spraw związanych z praktykami studenckimi oraz stażami realizowanymi w jednostce.
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2018-08-29 - Kalisz (wielkopolskie)
Obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Bytom (śląskie)
Obróbka wstępna surowców, przygotowywanie potraw, utrzymywanie czystości na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Dęblin (lubelskie)
REF DOP Zakres: usuwanie usterek powstałych w wyniku eksploatacji przeróbek, montażu i demontażu elementów urządzeń na wysokości powyżej 1,5 m.
PHU INSTALACJE ŁOŚ Paweł Czerwiński - 2016-09-16 - Prace Duże (mazowieckie)
Sprawdzanie dokumentów wpływających do biura pod względem formalno-rachunkowym, ewidencja dokumentów w rejestrach
Biuro Rachunkowe PARTNER Danuta Żmudzińska -Labiś - 2019-11-07 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Koordynowanie i organizacja obsługi najmu i sprzedaży.Przygotowywanie ofert oraz zamówień.Organizacja transportów i dostaw,Przygotowanie dokumentacji związanej z zawarciem umowyRejestrowanie zdarzeń w systemie informatycznymOpieka po sprzedażowa nad klientem
PS&MS Sp. z o.o. - 2020-04-16 - Polkowice (dolnośląskie)
referent
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
-praca biurowa-rejestracja pism przychodzących-segregacja korespondencji-pisanie pism w sprawach-nauka przepisów Kodeksu Postępowania Cywilnego i Ustawy o Komornikach Sądowych i Egzekucji-archiwizacja akt egzekucyjnych
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie ewidencji z odbiorcami wody, dostawcami z tytułu zakupów, sprzedaży i usług
kontakt przez PUP - 2018-12-12 - Zawichost (świętokrzyskie)