REFERENT ADMINISTRACYJNY ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH Knurów oferta pracy SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KNUROWIANKA"
Stanowisko: REFERENT ADMINISTRACYJNY ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH
Wynagrodzenie: do 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie: średnie techniczne; mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku w spółdzielni mieszkaniowej; prawo jazdy kat. B; znajomość obsługi komputera, w tym MS Office oraz urządzeń biurowych; zakres obowiązków: kontrola i obsługa mieszkańców; pomoc w koordynacji i nadzorze nad pracami dozorców i konserwatora, firm remontowych oraz w zarządzaniu podległymi wspólnotami mieszkaniowymi zgodnie z ustawą o spółdzielniach mieszkaniowych, w oparciu o prawo budowlane; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Data publikacji: 2018-01-04
Lokalizacja: Knurów (śląskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KNUROWIANKA"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen.J.Ziętka 18c, 44-196 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie: średnie techniczne; mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku w spółdzielni mieszkaniowej; prawo jazdy kat. B; znajomość obsługi komputera, w tym MS Office oraz urządzeń biurowych; zakres obowiązków: kontrola i obsługa mieszkańców; pomoc w koordynacji i nadzorze nad pracami dozorców i konserwatora, firm remontowych oraz w zarządzaniu podległymi wspólnotami mieszkaniowymi zgodnie z ustawą o spółdzielniach mieszkaniowych, w oparciu o prawo budowlane; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: REFERENT ADMINISTRACYJNY ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Knurów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gliwicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Knurów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.01.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik prac biurowych*
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KNUROWIANKA"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Gen.J.Ziętka 18c, 44-196 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8:00-13:00
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Godziny : 8-13
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: gliwicki
Gmina pracodawcy: Knurów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Knurów
Ulica pracodawcy: Gen.J.Ziętka
Numer budynku pracodawcy: 18c
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.01.2018
Data dodania oferty pracy: 02.01.2018
Oferta pracy ważna do: 01.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 02.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 02.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
referent
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
wpisywanie danych do systemu i bazy (praca przy komputerze)
TUZ TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH - 2016-01-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Muzeum Historii Katowic zatrudni specjalistę ds. informacji turystycznej1) Zatrudnienie od dnia 1 lutego 2016 r.2) Pełny wymiar czasu pracy3) Miejsce pracy: Katowice, Rymarska 4- Obowiązki na stanowisku specjalisty ds. informacji turystycznej1. Gromadzenie i przekazywanie turystom indywidualnym i grupom zorganizowanym informacji dotyczących oferty turystycznej i rekreacyjnej z terenu Katowic, informacji noclegach, restauracjach, kinach, teatrach, jednostkach kulturalnych, połączeniach komunikacyjnych oraz odbywających się w mieście imprezach kulturalnych2. Współpraca z mediami regionalnymi, Działem Promocji Urzędu Miasta Katowice oraz podmiotami tworzącymi Śląski System Informacji Turystycznej.3. Działanie na rzecz turystycznego wizerunku Katowic poprzez udział w targach i wystawach turystycznych,4. Systematyczne przekazywanie informacji dotyczących pracy Punktu Informacji Turystycznej celem zamieszczenia ich na stronie internetowej Muzeum Historii Katowic,5. Obsługa stoiska Informacji Turystycznej podczas imprez kulturalnych,6. Sporządzanie sprawozdań, analiz i informacji w zakresie prowadzonych przez siebie spraw,7. Obsługa kasy fiskalnej,8. Prowadzenie ewidencji sprzedaży na kasie fiskalnej, miesięczne rozliczanie przychodu z Działem Księgowości i rozliczanie gotówki,9. Prowadzenie kartotek i sprzedaży wydawnictw muzealnych,10. Udzielanie pomocy przewodnikowi w trakcie oprowadzania wycieczek.- Oferujemy: wysokie standardy pracy, udział w ciekawych projektach, pracę w prestiżowej instytucji kultury.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 10:00-18:00 + soboty, niedziele. - Wymagania: posiadanie pełniej zdolności do czynności prawnych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnego porozumiewają się, znajomość oferty kulturalnej i turystycznej Katowic, znajomość Szlaku Zabytków Techniki województwa śląskiego, obsługa komputera, doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętność pracy w zespole lub kierowania zespołem, komunikatywność, otwartość i kreatywność, nieposzlakowana opinia, etyka zawodowa i profesjonalizm w podejmowanych działaniach, planowanie i efektywna organizacja własnego czasu pracy, dokładność, sumienność, samodzielność w wykonywaniu zadań, kreatywność i dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu.- Wymagania pożądane: kurs obsługi kasy fiskalnej, znajomość innego języka obcego.
MUZEUM HISTORII KATOWIC - 2016-01-08 - Katowice (śląskie)
x
ANATEX Sp. z o.o. - 2018-05-17 - Białystok (podlaskie)
/
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
obsługa recepcji akademika,zapewnienie obsługi socjalno-bytowej uczestników przedsięwzięć organizowanych w Uczelni,przyjmowanie i meldowanie gości hotelu,obsługa programu hotelowego Pro-Hot,pobieranie należności za pobyt oraz wystawianie faktur za zakwaterowanie i wyżywienie osób indywidualnych,wydawanie kluczy do pokoi i kart zbliżeniowych oraz prowadzenie ich ewidencji,wydawanie bonów żywnościowych oraz udzielanie wszelkich informacji dotyczących pobytu, obsługa urządzeń biurowych,obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, sporządzanie raportów dobowych i dekadowych oraz terminowe rozliczanie ich w Kwesturze,przygotowywanie dokumentów do archiwizacji
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie dikumentacji związanej z gospodarką odpadami.
Zakład Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. Bartoszyce - 2018-04-11 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
przygotowanie stanowiska pracy i obsługa baru, wydawanie posiłków. po zakończeniu pracy posprzatanie stanowisk, utzrymanie baru w nieskazitelnej czystości
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Alwernia (małopolskie)
Przyjmowanie towaru i wydawanie leków pacjentom
Karol Rogaski - Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "MEDICA" w Jasienicy - 2017-08-03 - Jasienica (mazowieckie)
Obsługa administracyjna szkoleń w tym:prowadzenie szczegółowej dokumentacji, wystawianie zaświadczeń i świadectwprowadzenie rejestrów i ewidencji wydanych zaświadczeń i świadectwprzeprowadzanie badań ankietowych wśród słuchaczyzbieranie potrzeb od komórek organizacyjnych z zakresu egzaminów oraz pouczeń okresowychudzielanie pomocy słuchaczom w ramach samodzielnej nauki, poprzez udostępnianie aktualizowanego zbioru zasobów literatury ośrodkaarchiwizowania dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Gdynia (pomorskie)
prowadzenie ewidencji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami; przygotowywanie sprawozdań z zakresu ochrony srodowiska - kwartalne, półroczne i roczne; przygotowywanie wniosków z zakresu transportu i zbierania odpadów, śledzenie i przedstawianie zmian w przepisach z zakresu ochrony środowiska
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Stanowice (dolnośląskie)
zgodnie z ofertą pracy
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Kładzenie tynków maszynowych wraz z obróbką.
PROWER sp. z o.o. - 2016-01-20 - Gdańsk (pomorskie)
zgodnie z dołączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Żywiec (śląskie)
Nauka programów komputerowych w zakresie księgowania, fakturowania, tabeli zakupu i sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Konin (wielkopolskie)
Bieżące utrzymanie czystości pomieszczeń biurowych: odkurzanie, mycie, czyszczenie itp. prace porządkowe.
ABC Service Sp. z o.o. - 2016-10-17 - Kup (opolskie)
prowadzenie gospodarki sprzętem kwaterunkowym, pożarniczym
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie - 2016-03-01 - Świętoszów (dolnośląskie)
- zapoznanie się z przepisami BHP i PPOŻ.- przyjmowanie i rozdzial korespondencji- planowanie obiegu dokumentów- przyjmowanie interesantów- nauka obsługi komputera i urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Sypniewo (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Radom (mazowieckie)
- obsługa urządzeń biurowych,- pomoc przy oprowadeniu rejestrów
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Piła (wielkopolskie)
-prowadzenie uproszczonej księgowości podmiotów gospodarczych; -dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych;-sporządzanie listy płac oraz przygotowywanie przelewów bankowych wynagrodzeń;-rozliczanie faktur z importu i eksportu;-wystawianie zaświadczeń i dokumentów związanych z wynagrodzeniem oraz innych dokumentów rozliczeniowych;-obsługiwanie programu Płatnik w zakresie rozliczeń z ZUS;sporządzanie deklaracji podatkowych, tj. CIT, VAT oraz deklaracji ZUS;-przechowywanie dowodów księgowych oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów finansowych.
KANCELARIA DORADCY PODATKOWEGO W-Z ZOFIA WALENDOWSKA - 2018-09-06 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Rozładunek dostaw, przygotowanie magazynu do inwentaryzacji
Dagas Sp. z o.o. - 2016-05-11 - Warka (mazowieckie)
wykształcenie mile widziane zawodowe, doświadczenie bez znaczeniaObsługa automatycznego robota odlewniczego, ręczne zalewanie formy, montaż i demontaż narzędzi odlewniczych.praca w tzw. czterobrygadówcetrzy zmiany tj. 6-14; 14-22; 22-6. Umowa o pracę na czas określony
SANPRO INTERIM BPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-24 - Krotoszyn (wielkopolskie)
referent w dziale ksiegowości
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Babice (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Krapkowice (opolskie)
referent do spraw kancelaryjnych
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Słubice (lubuskie)
- prowadzenie akt osobowych, kartotek absencyjnej, ewidencja czasu pracy- naliczanie wynagrodzeń pracowników- rozliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych i macierzyńskich- obsługa programu komputerowego PŁATNIK- obsługa programu kadrowo-płacowego-prowadzenie rozliczeń miesięcznych kosztów wynagrodzeń z podziałem na ich rodzaje
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Łódź (łódzkie)
ubezpieczenia społeczne / nabór staż do 30 r. ż. PO WER/
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Pabianice (łódzkie)
praca w godzinach od 07:30 do 15:30; współpraca z kontrahentami zagranicznymi, sprzedaż
Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe "Chemland" Zbigniew Bartczak - 2017-05-05 - Stargard (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie wolnych miejsc pracy marketing usług świadczonych przez Urząd Pracy. Przyjmowanie ofert pracy. Ewidencjonowanie przyjętych ofert pracy. Wprowadzanie ofert do programu komputerowego. Kojarzenie ofert pracy z bezrobotnymi (wyszukiwanie kart, pisanie wezwań, pomoc w organizowaniu giełd pracy). Udzielanie informacji klientom pod nadzorem pracownika informacji.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Gdynia (pomorskie)