REFERENT ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWY Kwidzyn oferta pracy CASABLANCA ABDELAZIZ TAJAR
Stanowisko: REFERENT ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 2 900 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, obsługa bieżących spraw administracyjnych firmy
Data publikacji: 2020-05-19
Lokalizacja: Kwidzyn (pomorskie)
Pracodawca: CASABLANCA ABDELAZIZ TAJAR
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:GRUNWALDZKA 9, 82-500 Kwidzyn, powiat: kwidzyński, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, obsługa bieżących spraw administracyjnych firmy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: REFERENT ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kwidzyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kwidzyński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2207
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kwidzyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: asystent do spraw księgowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa pakietu MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
doświadczenie zawodowe (wymagany staż - lata: 1)
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: bez znaczenia
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe, brak, kierunek: bez znaczenia
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie, umiejętność pracy w zespole, znajomość podstaw księgowości
Nazwa pracodawcy: CASABLANCA ABDELAZIZ TAJAR
danePracodawcy_nip: 9570520936
danePracodawcy_regon: 192978627
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie
Adres pracodawcy:
GRUNWALDZKA 9, 82-500 Kwidzyn, powiat: kwidzyński, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: kwidzyński
danePracodawcy_kodPowiatu: 2207
Gmina pracodawcy: Kwidzyn
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kwidzyn
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0932790
Ulica pracodawcy: GRUNWALDZKA
Numer budynku pracodawcy: 9
Profil działalności pracodawcy:
Casablanca Abdelaziz Tajar została założona 3 listopada 2003 i działa w branży działalność usługowa związana z wyżywieniem i główna działalność to restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431101
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 20.05.2020
Oferta pracy ważna do: 30.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 20.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 19.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1bca97684b2cd849618dab1785f40181
Podobne oferty pracy
wyszukiwanie dostawców i odbiorców towarów w Chinach i w Polsce, nawiązywanie kontaktów handlowych, monitorowanie rynków zbytu, nadzór na d magazynem, sprzedaż hurtowa i detaliczna towarów, tworzenie raportów dla zarządu
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa interesantów, obsługa pakietu Insert GT polegająca na wprowadzaniu danych księgowych. Obsługa programu Płatnik.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Montaż instalacji budowlano-stalowych, remonty istniejących obiektów, wykonywanie prac remontowo-monterskich.
kontakt przez PUP - 2020-07-14 - Płock (mazowieckie)
praca w dziale zaopatrzenia - rozmowy z kontrachentami, prowadzenie spraw związanych z zakupami, zaopatrzeniem firmy w produkty do produkcji, poszukiwanie nowych dostawców
LIMATHERM COMPONENTS sp. z o.o. - 2016-11-15 - Chorzów (śląskie)
prace biurowe, administracyjne
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Ostrówek (łódzkie)
dostarczanie towaru do klienta,windykacja należnościGodziny pracy: od 7.00 do 15.00
PT DYSTRYBUCJA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-12-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: przygotowywanie elementów karoseryjnych, szpachlowanie , podkładowanie , lakierowanie ,polerowanieWYMAGANIA:wykształcenie zawodowe-lakiernik samochodowy, ukończona praktyka zawodowa w charakterze lakiernik samochodowy
P.P.H.U. „POL - CARS” Sławomir Janus - 2016-07-26 - Konradów (śląskie)
obłsuga programów komputerowych, przyjmowanie wniosków o wydanie zaświadczenia, pomoc w wystawianiu faktur, pomoc w księgowaniu nalezności podatkowych, pomoc w archiwizacji dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Świekatowo (kujawsko-pomorskie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-12-03 - Kraków (małopolskie)
- pomoc w dobieraniu preparatów, narzędzi i przyborów do zabiegów- pomoc w sterylizacji narzędzi- pomc w stylizacji brwi- pomoc w wykonywaniu zabiegów pielęgnacyjnych
kontakt przez PUP - 2018-11-29 - Góra (dolnośląskie)
gładzie tynki glazura terakota montaz płyt K/G malowanie tapetowanie Możliwość odbycia stazu
Usługi Remontowo Budowlane Marcin Gruszczyński - 2019-07-22 - Brzeziny (łódzkie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych i sanitarnych
IN FACILITY Spółka z o.o. - 2016-09-29 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Obsługa recepcji EPT, przygotowywanie prezentacji POWER POINT, organizacja i obsługa spraw administracyjnychJedna zmiana 7.30-15.30oferta stażu bez ograniczeń wiekowych
kontakt przez PUP - 2019-10-01 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Szczegółowe informacje na stronie internetowej:http://www.mzbraciborz.pl/bip/index.php/menu-przedmiotowe/praca/42-konkursy-na-wolne-stanowiska-urzednicze/294-referent-ds-technicznych-w-oddziale-gospodarki-mieszkaniowej
Miejski Zarząd Budynków - 2020-02-06 - Racibórz (śląskie)
1. Zapoznanie się z Regulaminem Pracy w firmie IN-BUL oraz przepisami BHP i PPOŻ.2. Zaznajomienie się z pracą na stanowisku Kierownika Kontroli Jakości oraz Kierownika Laboratorium.3. Obsługa urządzeń biurowych typu: telefon, komputer, fax, kserokopiarka, laminator i inne.4. Prowadzenie dokumentacji biurowej w dziale Kontrola Jakości/Laboratorium.5. Pomoc w opracowywaniu kart pomiarowych, świadectw jakości, protokołów.6. Prowadzenie rejestru narzędzi pomiarowych.7. Prowadzenie rejestru kart niezgodności.8. Przegląd i aktualizacja norm.9. Kompletowanie dokumentacji zdawczej (poprodukcyjnej).
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Migi (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Zakroczym (mazowieckie)
REJESTROWANIE I WYSYŁANIE KORESPONDENCJI, ANALIZA I ARCHIWIZACJA DOKUMENTACJI, KOMPLETOWANIE DOKUMENTACJI W AKTACH, PRZYGOTOWYWANIE PROJEKTÓW PISM, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, PRACA W SYSTEMACH INFORMATYCZNYCH, WYKONYWANIE CZYNNOŚCI ZWIĄZANYCH Z OBIEGIEM DOKUMENTACJI
kontakt przez PUP - 2020-08-24 - Dębica (podkarpackie)
Sprzedaż art. spożywczych i przemysłowych.
REDIM Katarzyna i Wojciech Kośmider s.c. - 2018-09-03 - Siedlce (mazowieckie)
prowadzenie bieżącej obsugi administarcyjnej sekretariatu, prowadzenie i aktualizacja terminarza codziennych i okresowych przedsięwzięć Komendanta; organizacja spotkań, wydarzeń i projektów na szczeblu 44 WOG, prowadzenie ewidencji przyjęć interesantów w sprawach skarg i wniosków
kontakt przez PUP - 2020-06-10 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji, obsługa urządzeń biurowych i programów komputerowych, udział w sporządzaniu analiz i zestawień.
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Biała Rawska (łódzkie)
Dowóz leków do aptek
PROJEKT PLUS FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA IZABELA KRYSIŃSKA - 2017-05-10 - Koło (wielkopolskie)
- bieżąca obsługa systemu transakcyjnego, - prowadzenie dziełań związanych z indywidualną obsługą klienta, - prowadzenie administracji biura, - zewnętzrna promocja firmy. Praca jednozmianowa w godz.: 7-15. Oferta dostępna w sali G, E, C. Kontakt z pracodawcą - mailowy (CV): wroclaw1 (at) bartex.com.pl
BARTEX BARTOL Sp. z o.o. Sp. k - 2016-02-25 - Iwiny (dolnośląskie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Legnica (dolnośląskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2019-05-17 - Gogolin (opolskie)
obsługa kancelaryjna Urzędu, wypełnianie druków, kompletowanie dokumentów, prace porządkowe ( archiwum, spis dokumentów, opisywanie teczek)
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Piaseczno (mazowieckie)
przygotowywanie posiłków
kontakt przez PUP - 2018-06-19 - Lubin (dolnośląskie)
Praca na dachach.
Zakład Ogólnobudowlany Jan Dudczak - 2017-03-23 - Wałbrzych (dolnośląskie)
układanie glazury według projektów klienta, przygotowanie ścian, analizowanie rysunków roboczych - projektów, ocenianie materiałów, praca od poniedziałku do soboty - godziny pracy do ustalenia, miejsce pracy zlecone przez pracodawcę
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Pruszków (mazowieckie)
1. Praca na stanowisku referent w sekcji zamówień publicznych KPW.2. Prowadzenie postępowań przetargowych z zakresu zamówień publicznych.3. Sporządzanie planów zamówień i nadzór nad ich realizacją.4. Sporządzanie wydruków komputerowych i uzgadnianie danych.5. Prowadzenie ewidencji, rejestrów dotyczących zamówień publicznych.6. Uzgadnianie i archiwizowanie danych i dokumentów do przetargów i zamówień.
Komenda Portu Wojennego - 2019-03-05 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
ZAKŁADANIE AKT ZASTĘPCZYCH, KONSERWACJA AKT, WKLEJANIE DOKUMENTÓW DO AKT EWIDENCYJNYCH, REJESTROWANIE KORESPONDENCJI WPŁYWAJACEJ W REJESTRACH
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Dębica (podkarpackie)