REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Góra oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: - pomoc w dobieraniu preparatów, narzędzi i przyborów do zabiegów- pomoc w sterylizacji narzędzi- pomc w stylizacji brwi- pomoc w wykonywaniu zabiegów pielęgnacyjnych
Data publikacji: 2018-11-29
Lokalizacja: Góra (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Góra, powiat: górowski, woj: dolnośląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- pomoc w dobieraniu preparatów, narzędzi i przyborów do zabiegów- pomoc w sterylizacji narzędzi- pomc w stylizacji brwi- pomoc w wykonywaniu zabiegów pielęgnacyjnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: górowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.12.2018
Data zakończenia pracy: 03.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Górze
Adres pracodawcy:
Poznańska 4, 56-200 Góra, powiat: górowski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: górowski
Gmina pracodawcy: Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Góra
Ulica pracodawcy: Poznańska
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: Handel, produkcja, sprzedaż detaliczna.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 29.11.2018
Oferta pracy ważna do: 03.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 29.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 29.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
koordynacja procesów związanych z utrzymaniem czystości
P.U. JAREXS SP. Z O.O. - 2018-04-09 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Wysyłanie, odbieranie korespondencji, drukowanie, pisanie pism.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Siedlce (mazowieckie)
wg progamu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie zajęć z geografii w gimnazjum.
Zespół Szkół w Nowym Duninowie - 2016-02-17 - Nowy Duninów (mazowieckie)
nawiązywanie nowych kontaktów kooperacyjnych i budowanie trwałych relacji z potencjalnymi dostawcami usług; weryfikacja dostawców usług pod kątem m. in. posiadanych uprawnień i certyfikatów, jakości oraz terminowości;sporządzanie oraz weryfikacja zapytań ofertowych, negocjacje cenowe;odpowiedzialność za prawidłową realizację zamówienia - kontraktu, uzgadnianie z kooperantem wszystkich bieżących spraw kontraktowych i technicznych;monitorowanie terminowej realizacji;współpraca z działami technicznymi oraz działem handlowym przy opracowywaniu ofert handlowo-technicznych; współpraca w zakresie planowania produkcji; analiza wskaźników ekonomicznych dla realizowanych zamówień; wsparcie w procesach logistycznych.
JS Fabryka Przekładni Sp. z o.o. Sp. k - 2017-12-01 - Bierkowo (pomorskie)
Praca administracyjno-biurowa w dziale technicznym, w zakresie gospodarki środkami trwałymi, a w szczególności ich ewidencja i inwentaryzacja.
kontakt przez PUP - 2018-02-18 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Referent ds. turystykistaż w godz. 9-17
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Prowadzenie księgowości rozliczanej na podstawie PKPiR, obsługa biura
Mirosława Wysocka PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "DAN" - 2017-01-18 - Margonin (wielkopolskie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a) Spełnienie jednego z poniższych wymogów:- wykształcenie średnie i 2 letni staż pracy, lub- wykształcenie wyższe b) znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym,c) obywatelstwo polskied) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznyche) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowef) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomość: - Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( za wyjątkiem Instrukcji Archiwalnej); - ustawy o samorządzie gminnym; II. Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 100 %b) praca przy komputerzec) pełny wymiar czasu pracyd) praca w kontakcie z klienteme) planowany termin zatrudnienia 03.09.2018 r.III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu czerwcu 2018 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1) Prowadzenie sekretariatu Zastępców Prezydenta funkcjonującego w ramach Biura Obsługi Prezydenta.2) Udzielanie informacji osobiście bądź telefonicznie osobom kontaktującym się z Biurem.3) Przygotowywanie narad i spotkań organizowanych przez Zastępców Prezydenta i Kierownika Biura.4) Prowadzenie obsługi kancelaryjno-biurowej Biura Obsługi Prezydenta.5) Prowadzenie rejestru dokumentów finansowo-księgowych na potrzeby Biura.6) Obsługa interesantów, w tym przyjmowanych przez Zastępców Prezydenta w dniu przyjęć stron.7) Dbałość o zaopatrzenie Biura w materiały i druki niezbędne do jego funkcjonowania.8) Organizacja wyjazdów służbowych Zastępców Prezydenta.Druki zawierające oświadczenia o których mowa w pkt. 5-10 i kwestionariusza osobowego dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bipraciborz.pl) w zakładce Praca w Urzędzie Druki do pobrania lub Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, pok. 213.Oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane.Kandydaci spełniający wymagania niezbędne uczestniczyć będą w postępowaniu kwalifikacyjnym obejmującym:Etap I test z wiedzy ogólnej z zakresu aktów prawnych wymienionych w pkt. I ppkt. 2a.Etap II rozmowę kwalifikacyjną ze sprawdzeniem znajomości języka angielskiego lub niemieckiego.O zakwalifikowaniu do uczestnictwa w postępowaniu wszyscy kandydaci zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją Nabór na stanowisko referenta ds. obsługi Sekretariatu Prezydenta i Zastępców Prezydenta w Biurze Obsługi Prezydenta z podaniem imienia i nazwiska kandydata oraz adresu do korespondencji, w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, w terminie do 31.07.2018 r. lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu oferty do Urzędu). Dokumenty aplikacyjne pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych w toku naboru przez Komisję Rekrutacyjną będą przechowywane przez okres 3 miesięcy. Pozostałe dokumenty aplikacyjne nieodebrane przez kandydatów zostaną zniszczone.Zgodnie z ustawą z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t. j. Dz. U z 2018 r. poz. 1260) publikacji w BIP i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Racibórz podlegają dane osobowe osoby zatrudnionej w wyniku przeprowadzonego naboru. Szczegółowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 32 75-50-663.
Urząd Miasta Racibórz - 2018-07-19 - Racibórz (śląskie)
kompleksowa obsługa pracy biura
POZIOM Sp. z o.o. - 2017-06-16 - Zielona Góra (lubuskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Białystok (podlaskie)
Przyjmowanie i weryfikacja wniosków o świadczenia rodzinne, świadczenia wychowawcze, dodatki mieszkaniowe, dodatki energetyczne oraz kartę dużej rodziny, wprowadzanie danych do systemu komputerowego: tworzenie decyzji oraz innych aktów prawnych i dikumentów wynikających z ustaw; prowadzenie kasy OPS.
Osrodek Pomocy Społecznej w Małomicach - 2017-05-23 - Małomice (lubuskie)
opracowywanie + współtworzenie projektów i dokumentacji technicznej i materiałowej
Spechouse sp. z o.o. - 2018-07-19 - Poznań (wielkopolskie)
opracowanie i przedstawienie klientów ofert ubezpieczeniowych, przyjmowanie od klientów ofert i wnioskeów o ubezpieczenie i inne.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Olesno (opolskie)
obsługa bieżąca klientów, przyjmowanie dokumentów, ewidencjonowanie i dekretowanie dokumentów, sporządzanie wydruków rejestrów VAT i książki przychodów i rozchodów, prowadzenie i księgowanie raportów kasowych, ewidencja środków trwałych, wystawianie faktur, wstępne przygotowywania raportów finansowych, sporządzanie przelewów, ewidencjonowanie spraw kadrowo - płacowych, odbiór dokumentów u klienta
kontakt przez PUP - 2018-11-05 - Cieszyn (śląskie)
Praca na polu, praca w gospodarstwie
Gospodarstwo Rolne Wesołowski Zbigniew - 2017-01-23 - Samocice (małopolskie)
prowadzenie dziennika korespondencji, przyjmowanie i sprawdzanie kompletności wniosku, prowadzenie rejestru, wydawanie zaświadczeń
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Puck (pomorskie)
obsługa programu do realizacji zleceń, obsługa zgłoszeńtelefonicznych, nadzór nad realizacją zleceń . Praca w placówcefirmy Węgry k/ Opola Praca trzyzmianowa
Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A - 2018-04-25 - Węgry (opolskie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie średnie; obsługa komputera oraz pakietu MS Office; Zakres obowiązków: obsługa klientów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, sporządzanie analiz, przygotowywanie ofert, aktualizacja baz danych; jedna zmiana; miejsce pracy: Zabrze
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Zabrze (śląskie)
Prace fizyczne przy demontazu pojazdów wycofanych z eksploatacji
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Pabianice (łódzkie)
wg stanowiska - praca w wymiarze 0,1 etatu( praca w Publicznym Gimnazjum nr 2 w Brzegu Dolnym )
Powiatowy Zespół Szkół w Brzegu Dolnym - 2016-08-26 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
jw.
Instytut Przemysłu Organicznego - 2018-02-21 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie z dołączonym do wniosku programem stażu.
kontakt przez PUP - 2016-11-02 - Żywiec (śląskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Świdnica (dolnośląskie)
Główne obowiązki:- realizowanie patronatów honorowych wojewody i wicewojewody, a także spraw związanych z udziałem wojewody oraz wicewojewody w komitetach honorowych i komitetach organizacyjnych w celu zapewnienia prawidłowej realizacji funkcji reprezentacyjnej wojewody- uzgadnianie z wnioskodawcami i przełożonymi form oraz zakresów udziału wojewody w realizowanych przedsięwzięciach w celu zapewnienia prawidłowej realizacji spraw dotyczących patronatów honorowych oraz spraw związanych z udziałem wojewody i wicewojewody w komitetach honorowych i komitetach organizacyjnych- uczestniczenie w przygotowaniach, organizacji i obsłudze merytorycznej uroczystości nadania odznaczeń państwowych, oficjalnych imprez, konferencji, narad, spotkań, posiedzeń itp. z udziałem wojewody- przygotowywanie listów okolicznościowych i gratulacyjnych, wystąpień, dyplomów oraz innych materiałów związanych z udziałem wojewody w różnorodnych przedsięwzięciach - udział w organizacji świąt państwowych oraz uroczystości patriotycznych na terenie województwa Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-04-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca biurowa w kancelarii komorniczej
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Jaworzno (śląskie)
zgodny z charakterystyką pracy
Dom Kultury Pleszew - 2017-05-17 - Pleszew (wielkopolskie)
Wykonywanie obowiązków na stanowisku księgowa/ksiegowy - POMOC.
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2016-11-07 - Chojnice (pomorskie)
transport towarów na trasach międzynarodowych
SIBERIA Sp. z o.o. - 2016-11-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)