REFERENT ADMINISTRACYJNO - BIUROWY Krotoszyn oferta pracy DINO POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: REFERENT ADMINISTRACYJNO - BIUROWY
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, otwartość na nowe wyzwania, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, dokładnośćZakres obowiązków: analiza dokumentów zgodnie z procedurami firmy, wprowadzanie i uzupełnianie danych w systemie, współpraca z pozostałymi działami w firmie, samodzielne realizowanie bieżących zadań.Pracodawca oferuje:- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,- pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji,- stabilność zatrudnienia,- szerokie możliwości awansów wewnętrznych.
Data publikacji: 2020-05-22
Lokalizacja: Krotoszyn (wielkopolskie)
Pracodawca: DINO POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, otwartość na nowe wyzwania, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, dokładnośćZakres obowiązków: analiza dokumentów zgodnie z procedurami firmy, wprowadzanie i uzupełnianie danych w systemie, współpraca z pozostałymi działami w firmie, samodzielne realizowanie bieżących zadań.Pracodawca oferuje:- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,- pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji,- stabilność zatrudnienia,- szerokie możliwości awansów wewnętrznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: REFERENT ADMINISTRACYJNO - BIUROWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krotoszyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krotoszyński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3012
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krotoszyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: dobra organizacja czasu pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dokładność
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: otwartość na nowe wyzwania
Nazwa pracodawcy: DINO POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
danePracodawcy_nip: 6211766191
danePracodawcy_regon: 300820828
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie
Adres pracodawcy:
63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt telefoniczny lub cv i podanie wysłać e-mailem do firmy lub przez stronę marketu zakładka kariera
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - przez stronę marketu
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: krotoszyński
danePracodawcy_kodPowiatu: 3012
Gmina pracodawcy: Krotoszyn
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Krotoszyn
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0936931
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|334306
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.05.2020
Data dodania oferty pracy: 22.05.2020
Oferta pracy ważna do: 20.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 22.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 22.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?25b71c5e5f8a6e33085a59dd4a96afc2
Podobne oferty pracy
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2020-01-17 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Referent ds. administracyjno-biurowych
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
- obsługa kadrowa świadczeniodawców mających zawarte umowy cywilnoprawne,- realizacja procesów personalnych w zakresie zatrudnienia, zmiany warunków, rozwiązywania umów cywilno-prawnych,- kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej,- ewidencja czasu pracy pracowników,- sprawozdawczość statystyczna do GUS,- przygotowywanie sprawozdawczości na potrzeby pracodawcy,- rozliczanie czasu pracy pracowników,- archiwizacja dokumentacji pracowniczej;wymagania: wykształcenie min. średnie, znajomość prawa pracy, 1 rok doświadczenia na stanowisku;wymiar czasu pracy - pełen etat - czas pracy w zakładzie-7,35 godz.kontakt z pracodawcą: osobisty, telefoniczny ( 261455811 ) lub cv na e-mail: kadry (at) 109szpital.pl lub cv i list motywacyjny przesłać na adres pracodawcy
109 SZPITAL WOJSKOWY Z PRZYCHODNIĄ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W SZCZECINIE - 2017-11-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw.
INSTYTUT CHEMII I TECHNIKI JĄDROWEJ - 2018-02-21 - Warszawa (mazowieckie)
Spawanie metodą MIG-MAG, TIG.
FHU KRIS-MAL KRZYSZTOF SALAMON - 2016-01-12 - Kalisz (wielkopolskie)
obsługa lini produkcyjnej, regulowanie obsługiwanych urządzeń, nadzór nad maszynami, naprawa drobnych usterek, przestrzeganie jakości wyrobów
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Żory (śląskie)
Przyjmowanie / wydawanie towarów (artykuły dekoracyjne do wnętrz), przygotowywanie wysyłek, układanie na regałach, dbanie o porządek. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Czechowicach-Dziedzicach.
"BETTINA" SP. Z O. O. - 2016-01-21 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Kandydaci przystępujący do naboru powinni spełniać następujące wymagania:1. niezbędne:1) spełnianie wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r. (t.j. Dz. U. z 2018, poz. 1260, ze zmianami),2) wykształcenie średnie; technik budownictwa lub wyższe techniczne z zakresu budownictwa,3) obsługa komputera (znajomość pakietu Office),4) znajomość przepisów znajomość ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,2. dodatkowo:1) preferowane doświadczenie na stanowisku o podobnym charakterze i zakresie zadań,2) prawo jazdy kat. B,3) umiejętność pracy w zespole, samodzielność, odpowiedzialność, komunikatywność, sprawność fizyczna - pełna sprawność ruchowa,3. Zakres zadań na stanowisku Referenta w Oddziale Gospodarki Mieszkaniowej:1) Administrowanie nieruchomościami gruntowymi, budynkowymi i lokalowymi.2) Zapewnienie utrzymania w należytym stanie technicznym budynków i urządzeń do nich przynależnych, w tym nadzór nad zabezpieczeniem przeciwpożarowym budynków, a także właściwej ich eksploatacji.3) Obsługa techniczna zarządzanych nieruchomości, w tym załatwianie zgłoszeń mieszkańców (pisemnych i ustnych) dotyczących: napraw, konserwacji, awarii lub szkód spowodowanych zdarzeniami losowymi, stanu technicznego budynków, lokali, stanu technicznego infrastruktury towarzyszącej, tj. jezdni, chodników osiedlowych.4) Zlecanie remontów i realizacja zaleceń, wynikających z protokołów z przeglądów stanu technicznego budynków oraz bieżących zgłoszeń lokatorów i interwencji pisemnych.5) Ustalanie przyczyn awarii, zgłoszonych zagrożeń, powstałych szkód oraz podejmowanie działań w celu ich usunięcia, w tym zlecanie napraw bieżących i konserwacyjnych, wraz z monitorowaniem realizacji i weryfikowaniem ich wykonania.6) Prowadzenie książek obiektów budowlanych.4. Warunki pracy:1) pełny wymiar nczasu pracy,2) praca w kontakcie z klientem,3) praca przy stanowisku komputerowym powyżej 4 godzin dziennie oraz poza siedzibą zakładu, na terenie miasta Racibórz.5. Wskaźnik zatrudnienia:W czerwcu 2019 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił w Miejskim Zarządzie Budynków w Raciborzu mniej niż 6%.
Miejski Zarząd Budynków - 2019-07-24 - Racibórz (śląskie)
pakowanie, wysyłka szyb zespolonych, praca na hali produkcyjnej
INHATEX SP Z O O - 2018-04-20 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Prace manualne związane z obsługą linii produkcyjnej, odbiór produktów gotowych, kontrola wizualna
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Błonie (mazowieckie)
Referent ds rozliczeń w dziale zbytu2 zmiany: 7-15 11-19
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-01-04 - Runowo (wielkopolskie)
obsługa klientów z rynku zagranicznego, - przyjmowanie i wprowadzanie zamówień, - przygotowywanie wysyłki i wystawianie faktur, - uzgadnianie warunków dostawy i terminów realizacji zamówienia, - zarządzanie procesem sprzedaży na wybranych rynkach międzynarodowych, - utrzymywanie długofalowych relacjiz obecnymi klientami oraz rozwój sieci sprzedaży poprzez pozyskiwanie nowych odbiorców, - przygotowywanie umów handlowych oraz negocjonowanie warunków sprzedaży, - przygotowywanie zamówień, koordynacja wysyłki oraz kontrola realizacji zamówienia, - bieżący monitoring podległego rynku pracy,
DOMINO Spółka Jawna Eugeniusz Świszcz, Zofia Świszcz - 2016-04-29 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
- obsługiwanie klientów indywidualnych i grupowych – zapoznawanie ich z aktualnymi ofertami wycieczek i finalizowanie procesu sprzedaży- promowanie biura podróży, m.in. za pośrednictwem mediów społecznościowych- pomoc w wyborze odpowiedniej oferty i dostosowywanie jej do potrzeb klientów
BIURO PODRÓŻY "ELA-TRAVEL" ELŻBIETA KAMIŃSKA - 2020-01-20 - Augustów (podlaskie)
segregowanie złomu
HEMARPOL TRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-04-18 - Kalety (śląskie)
Obsługa komputera i urządzeń biurowych, klienta.Prowadzenie korespondencji.Organizacja szkoleń: przygotowanie dokumentacji kursowej, materiałów szkoleniowych.Wypisywanie zaświadczeń .Kompletowanie , porządkowaniedokumentacji szkoleniowej.
kontakt przez PUP - 2018-12-14 - Płock (mazowieckie)
Praca w dziale ds. personalnych żołnierzy i pracowników wojska, prowadzenie i aktualizowanie teczek akt personalnych, udział w wykonywaniu sprawozdań z działalności kadrowych, przygotowywanie dokumentów do archiwizacji.
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Strzepcz (pomorskie)
Wykonywanie prac administracyjnych, obsługa interesantów, udzielanie informacji, analiza poprawności składanych wniosków.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Siedlce (mazowieckie)
Naprawa pojazdów samochodowych
AUTO-LASOŃ Janusz Lasoń - 2017-08-31 - Filipowice (małopolskie)
Wprowadzanie danych do komputera. Obsługa programu Comarch OPTIMA.
Profit - Max Sp. z o.o. Oddział Stalowa Wola - 2019-05-17 - Stalowa Wola (podkarpackie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Pelplin (pomorskie)
.
PUB " BRUKPOL" S.C. - 2016-07-13 - Strzelce Wielkie (wielkopolskie)
Prace montazżowe i remontowe wod-kan i co. wyk. zawodowe,prawo jazdy kat.B.Duże doświadczenie praca na samodzielnym stanowisku, montaż kotłowni i urzadzeń niskoenergetycznych tj. pomp ciepla i fotowoltaiki. Praca - teren Polski.
kontakt przez PUP - 2020-05-15 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji ewidencji dzieci, przyjmowanie wniosków zapisu do przedszkola, prowadzenie dziennika korespondencyjnego, sporządzanie sprawozdań, redoagowanie pism, bieżąca obsługa sekreatriatu, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2019-04-24 - Leszno (wielkopolskie)
Codzienne odkurzanie podłóg, mycie parapetów, okien, drzwi, codzienne usuwanie śmieci z koszy.
kontakt przez OHP - 2017-12-13 - Czeladź (śląskie)
Urząd Skarbowy w Elblągu-miejsce stażuWprowadzanie danych z dokumentów podatkowych do systemu Poltax i SZD, obsługa urządzeń biurowych, obsługa komunikatorów i systemów elektronicznych, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, archiwizowanie dokumentówJedna zmiana 7.15-15.15 pn-ptOferta stażu dla osób powyżej 30 r.ż
kontakt przez PUP - 2019-04-15 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Montaż konstrukcji stalowych.
Cafrex sp. z o.o. - 2016-11-10 - Konradowa (opolskie)
Wg programu stażuFP
kontakt przez PUP - 2020-05-25 - Drezdenko (lubuskie)
obsługa pralni
4Workers Przemysław Sztuczkowski - 2018-06-06 - Jastrząb (śląskie)
Przechowywanie i aktualizowanie teczek kontraktów handlowych, umów najmu i dzierżawy, sporządzanie pism do kontrahentów, dekretacja, przechowywanie, segregowanie i archiwizacja dokumentacji aneksów, umów i innych dokumentów dotyczących kontraktów, prowadzenie rejestru zleceń jednorazowych, kontakt z kontrahentami, analiza dokumentacji przychodzącej.
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)