RECEPCJONISTA /KA Tychy oferta pracy AUTOKLIMAT Sp. z o.o.
Stanowisko: RECEPCJONISTA /KA
Wynagrodzenie: od 2聽050 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy, telefoniczna oraz osobista obs艂uga klient贸w i go艣ci, wsparcie organizacyjne i administracyjne Zarz膮du, przygotowywanie prezentacji, raport贸w i analiz, organizacja spotka艅 i wydarze艅, prowadzenie spraw zapewniaj膮cych sprawne funkcjonowanie biura, zarz膮dzanie obiegiem dokument贸w i informacji.
Data publikacji: 2016-04-11
Lokalizacja: Tychy (艣l膮skie)
Pracodawca: AUTOKLIMAT Sp. z o.o.
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: 艣l膮skieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy, telefoniczna oraz osobista obs艂uga klient贸w i go艣ci, wsparcie organizacyjne i administracyjne Zarz膮du, przygotowywanie prezentacji, raport贸w i analiz, organizacja spotka艅 i wydarze艅, prowadzenie spraw zapewniaj膮cych sprawne funkcjonowanie biura, zarz膮dzanie obiegiem dokument贸w i informacji.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽050 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracownik贸w gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: RECEPCJONISTA /KA
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Tychy
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艣l膮skie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Tychy
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Tychy
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: recepcjonista
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽050 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 11.04.2016
Data zako艅czenia pracy: 10.07.2016
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w pi艣mie - podstawowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
wykszta艂cenie 艣rednie, prawo jazdy kat. B, mile widziane do艣wiadczenie na podobnym stanowisku, podstawowa znajomo艣c j臋zyka angielskiego, komunikatywno艣膰, wysokie zdolno艣ci interpersonalne i pozytywna energia, zdolno艣ci organizacyjne, terminowo艣膰, skrupulatno艣膰, bieg艂a obs艂uga komputera i urz膮dze艅 biurowych, nastawienie na profesjonaln膮 obs艂ug臋 klienta, samodzielno艣膰 w realizacji zada艅, umiej臋tno艣膰 radzenia sobie w sytuacjach trudnych i pracy pod presj膮 czasu, mile widziana podstawowa znajomo艣膰 czynno艣ci administracyjnych i gospodarczych w firmie,
Nazwa pracodawcy: AUTOKLIMAT Sp. z o.o.
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Tychach
Adres pracodawcy: 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: 艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: 呕yciorys zawodowy (CV).
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: e-mail : rekrutacja (at) autoklimat.com.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: 艣l膮skie
Powiat pracodawcy: m. Tychy
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Tychy
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy: Sprzeda偶 detaliczna pojazd贸w samochodowych.
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Tychach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: recepcjonista
Data dodania oferty pracy: 11.04.2016
Oferta pracy wa偶na do: 10.05.2016
Data udost臋pnienia oferty pracy: 11.04.2016
Data przyj臋cia oferty pracy: 11.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zgodnie z umow膮.
Producent Mebli "JAREX" Jaros艂aw Wi艣niewski - 2018-06-13 - Biskupice (opolskie)
rECEPCJONISTA
SALON FRYZJERSKI "EVELYN" EWELINA JE呕YNA - 2018-06-25 - Rewal (zachodniopomorskie)
Sprawna, profesjonalna i 偶yczliwa obs艂uga go艣ci hotelowych, wystawianie kart pobytu, rejestrowanie, meldowanie i obci膮偶a ie go艣ci za pobyt, przyjmowanie p艂atno艣ci w formie got贸wkowej i bezgot贸wkowej. Wystawianie faktur, raport贸w kasowych dobowych i miesi臋cznych, bie偶膮ca sprzeda偶 miejsc noclegowych, przyjmowanie i 艂膮czenie rozm贸w telefonicznych.
O艣rodek Medyczny DMP Sp. z o.o. - 2016-09-12 - Lublin (lubelskie)
-
NATURA RESORT SERVICE MONIKA DOLATA - 2018-02-13 - Pogorzelica (zachodniopomorskie)
Sprawowanie bezpo艣redniego nadzoru nocnego w Szkolnym Schronisku M艂odzie偶owym, przyjmowanie turyst贸w, rejestracja, nadz贸r nad mieniem. Umowa o prac臋 na czas okre艣lony od 02.11.2017 - 31.08.2018r.
ZESP脫艁 SZK脫艁 GASTRONOMICZNYCH W PILE - 2017-10-05 - Pi艂a (wielkopolskie)
obs艂uga komputera, obs艂uga magazynu towar贸w gotowych i magazynu surowc贸w, koordynowanie dostaw膮 surowc贸w i wysylk膮 wyrob贸w gotowych
ICOPAL SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-11-23 - D臋bowa (opolskie)
Prace pomocnicze w kuchni
ZG Seafood Poland Roman Lipi艅ski - 2017-03-28 - 呕arnowska (pomorskie)
Obs艂uga go艣ci hotelowych. Wynagrodzenie ze stawk膮 godzinow膮 14 z艂/h. Miejsce pracy: Ciechocinek. Zg艂oszenia cv na email.
B5 SP. z o.o. - 2016-06-22 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z charakterystyk膮 pracy
ZAK艁AD US艁UG WIELOBRA呕OWYCH "ZEMMLER" DARIUSZ ZEMMLER - 2018-06-01 - Dobrzyca (wielkopolskie)
prace zwi膮zane m.in. z wyka艅czaniem wn臋trz
kontakt przez OHP - 2018-02-21 - Zambr贸w (podlaskie)
przyjmowanie klient贸w, wprowadzanie zlece艅 do komputera, zamawianie cz臋艣ci samochodowych, przygotowanie pojazdu do wydania dla klienta
kontakt przez PUP - 2016-11-30 - Sosnowiec (艣l膮skie)
przygotowywanie posi艂k贸w, pomoc na kuchni, wydawanie posi艂k贸w, pomoc przy obs艂udze klienta
DOM HANDLOWY "EDEN II" Kaczy艅scy Sp.J. - 2016-06-29 - Zambr贸w (podlaskie)
Wykonywanie prac zgodnie z programem sta偶u, wprowadzanie danych do systemu komputerowego, obs艂uga deklaracji podatkowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Rawa Mazowiecka (艂贸dzkie)
obs艂uga sali zabaw, utrzymanie porz膮dku, zabawy z dzie膰mi, rezerwacja urodzin, obs艂uga drukarki fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Mys艂owice (艣l膮skie)
obs艂uga go艣ci hoteli, przyjmowanie rezerwacji
Fiesta s.c Pensjonat "HALNY" E. Ha艂adaj, J. Pietrzak - 2016-02-19 - Zakopane (ma艂opolskie)
praca na recepcji - odbieranie telefon贸w, ustalanie termin贸w klient贸w, sterylizacja narz臋dzi, zabiegi przy u偶yciu aparatury medyczno-kosmetycznej
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Chrzan贸w (ma艂opolskie)
dow贸z prasy, nadz贸r nad grup膮 kolporter贸w, kontrola, rozliczanie godzin
Mouton Firma Handlowo-Us艂ugowa Anna Kwiatkowska - 2016-07-18 - Bytom (艣l膮skie)
PRACOWNIK PRODUKCJI
KM OKNO S.C. KLESZCZ BOGUS艁AW, KLESZCZ-W脫JCIK EWA - 2017-04-20 - Borowa (podkarpackie)
Zgodny z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Na艂臋cz贸w (lubelskie)
I. W zakresie obs艂ugi Rady Miasta:1) obs艂uga sesji Rady Miasta:a) dostarczanie radnym, Prezydentowi i jego Zast臋pcom oraz osobom zaproszonym zawiadomie艅 o sesji wraz z projektami uchwa艂 i innymi materia艂ami,b) dor臋czanie Prezydentowi przed sesj膮, opinii i wniosk贸w Komisji Rady o przedk艂adanych projektach uchwa艂 i innych materia艂ach,c) sporz膮dzanie protoko艂贸w z przebiegu obrad Rady oraz udost臋pnianie ich zainteresowanym,d) przygotowywanie materia艂贸w z obrad tj. uchwa艂, stanowisk, wniosk贸w, wyci膮g贸w oraz przekazywanie ich odpowiednim organom i czuwanie nad ich realizacj膮,e) prowadzenie rejestru i zbioru uchwa艂, og艂aszanie uchwa艂 w spos贸b zwyczajowo przyj臋ty,f) przekazywanie uchwa艂:- Prezydentowi Miasta,- w ramach nadzoru do Wojewody Lubelskiego oraz w zakresie spraw finansowanych do Regionalnej Izby Obrachunkowej,- do og艂oszenia w Dzienniku Urz臋dowym Wojew贸dztwa Lubelskiego zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami,g) rejestracja uchwa艂 Rady Miasta (jako organu stanowi膮cego) w systemie Edicta Legis,h) przekazywanie interpelacji, zapyta艅 i wniosk贸w radnych, czuwanie nad ich terminowym za艂atwieniem oraz prowadzenie rejestru,i) organizowanie sta艂ych dy偶ur贸w radnych, spotka艅 radnych z wyborcami oraz obs艂uga techniczna tych spotka艅,j) obs艂uga techniczna:- M艂odzie偶owej Rady Miasta Che艂m we wsp贸艂pracy z Wydzia艂em O艣wiaty,- Che艂mskiej Rady Senior贸w we wsp贸艂pracy z Wydzia艂em Spraw Spo艂ecznych,k) przygotowywanie wniosk贸w o odznaczenia i wyr贸偶nienia.2) obs艂uga komisji: Bud偶etu i Rozwoju Gospodarczego, Rodziny, Zdrowia i Ochrony 艢rodowiska, Komisji Rewizyjnej, O艣wiaty, Kultury i Sportu, Porz膮dku Publicznego i Inwentaryzacji Mienia Komunalnego Rady Miasta:a) wysy艂anie zawiadomie艅 i materia艂贸w na posiedzenia komisji,b) protoko艂owanie posiedze艅 komisji, opracowywanie materia艂贸w z posiedze艅, wniosk贸w i opinii oraz przekazywanie ich odpowiednim organom, a tak偶e czuwanie nad ich realizacj膮 oraz ich ewidencjonowanie,c) udzielanie komisjom niezb臋dnej pomocy w opracowaniu plan贸w pracy, informacji z dzia艂alno艣ci komisji oraz danych statystycznych dotycz膮cych cz艂onk贸w komisji,d) udzielanie komisjom pomocy organizacyjnej w realizacji zada艅.3. w sprawach zwi膮zanych z organizacj膮 pracy Rady Miasta:a) prowadzenie obs艂ugi kancelaryjno - biurowej Przewodnicz膮cego RM oraz radnych w sprawach wynikaj膮cych w wykonywania mandatu radnego,b) przygotowywanie materia艂贸w i projekt贸w uchwa艂 Rady dotycz膮cych funkcjonowania Rady i jej komisji zleconych przez Przewodnicz膮cego Rady,c) reklamowanie radnych na czas wojny oraz prowadzenie spraw zwi膮zanych z o艣wiadczeniami maj膮tkowymi,d) przygotowywanie informacji i sprawozda艅 na wniosek Przewodnicz膮cego Rady i Przewodnicz膮cych Komisji,e) organizowanie, obs艂uga techniczna i protok贸艂owanie konsultacji spo艂ecznych nad projektami rozstrzygni臋膰 poddanymi konsultacji oraz podawanie wynik贸w do publicznej wiadomo艣ci, w zakresie wskazanym przez Rad臋,f) wykonywanie zada艅 zwi膮zanych z wyborami Prezydenta i Parlamentu RP, Parlamentu Europejskiego, Rady Miasta oraz 艂awnik贸w, a tak偶e referendum,g) wsp贸艂udzia艂 w organizowaniu 艣wi膮t pa艅stwowych oraz miejskich,h) przechowywanie oraz rejestrowanie prowadzonej dokumentacji,i) podejmowanie czynno艣ci zmierzaj膮cych do zapewnienia wsp贸艂dzia艂ania Rady i jej organ贸w z organizacjami spo艂ecznymi i zwi膮zkowymi,j) kompletowanie przepis贸w samorz膮dowych,k) prowadzenie spraw zwi膮zanych ze skargami i wnioskami oraz petycjami wp艂ywaj膮cymi do Rady Miasta a tak偶e ich rejestru,l) przekazywanie do za艂atwienia spraw wniesionych podczas przyj臋膰 interesant贸w przez Przewodnicz膮cego, Wiceprzewodnicz膮cych oraz radnych RM a tak偶e czuwanie nad ich terminowym za艂atwieniem,m) prowadzenie rejestru wniosk贸w i postulat贸w mieszka艅c贸w i innych podmiot贸w kierowanych do Rady oraz spotka艅 z mieszka艅cami i innymi podmiotami i dokumentacji w tym zakresie,n) tworzenie Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie: obs艂ugi sesji Rady Miasta, obs艂ugi Komisji Rodziny, Zdrowia i Ochrony 艢rodowiska, Bud偶etu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miasta, prac zwi膮zanych z wyborami Prezydenta i Parlamentu RP, Parlamentu Europejskiego, Rady Miasta, 艂awnik贸w, referendum oraz o艣wiadcze艅 maj膮tkowych.4) obs艂uga rad osiedli:a) organizowanie niezb臋dnej pomocy merytorycznej i technicznej radom osiedli oraz zapewnienie obs艂ugi spotka艅 (protoko艂owanie) z radnymi, Prezydentem Miasta, Zast臋pcami Prezydenta Miasta,b) prowadzenie dokumentacji oraz przekazywanie wniosk贸w do za艂atwienia odpowiednim organom, zg艂aszanych przez rady osiedla a tak偶e czuwanie nad ich terminowym za艂atwieniem oraz ich ewidencjonowanie,c) organizacja wybor贸w do rad osiedli.II. W zakresie planowania Bud偶etu Obywatelskiego:a) przygotowywanie projekt贸w uchwa艂 Rady i zarz膮dze艅 Prezydenta Miasta dotycz膮cych zasad funkcjonowania Bud偶etu Obywatelskiego,b) tworzenie Biuletynu Informacji Publicznej oraz zak艂adki tematycznej na stronie miasta w zakresie informacji dotycz膮cych Bud偶etu Obywatelskiego,c) przygotowywanie materia艂贸w dotycz膮cych Bud偶etu Obywatelskiego tj. og艂osze艅, informacji, list zada艅, kart do g艂osowania, wykazu zada艅 wybranych do realizacji podczas g艂osowania,d) organizowanie, obs艂uga techniczna konsultacji spo艂ecznych i spotka艅 z mieszka艅cami,e) prowadzenie wykazy z艂o偶onych formularzy zg艂oszenia zadania do realizacji w ramach Bud偶etu Obywatelskiego,f) organizowanie, obs艂uga techniczna i protok贸艂owanie obrad Zespo艂u do spraw Bud偶etu Obywatelskiego,g) organizowanie w zakresie technicznym siedziby g艂osowania nad Bud偶etem Obywatelskim,h) przygotowywanie sprawozdania z realizacji Bud偶etu Obywatelskiego.
Urz膮d Miasta Che艂m - 2017-03-10 - Che艂m (lubelskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 07.00-21.30; przewidywany okres zatrudnienia 12 miesi臋cy
Centrum Sportowe " AKTYWNA FABRYKA" Martyna Gru偶ewska - 2018-03-07 - S艂upsk (pomorskie)
zgodnie z umow膮
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Strzegom (dolno艣l膮skie)
przyjmowanie i odprawianie klient贸w hotelu
MARKET ABC S.J. Bo偶ena Piekarz, W艂adys艂aw Piekarz - 2017-07-04 - Szklarska Por臋ba (dolno艣l膮skie)
Obs艂uga go艣ci hotelowych, w zakresie meldowania, wystawianie faktur, udzielanie informacji o noclegach, obs艂uga programu rezerwacyjnego, odpowiadanie na maile, obs艂uga klient贸w klubu fitness (wydawanie opasek i kart sta艂ego klienta). Wykszta艂cenie min. 艣rednie lub wy偶sze - hotelarstwo, bardzo dobra znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego. Praca zmianowa 07.00 - 19.00 oraz 19.00 - 07.00. Na pocz膮tek pracodawca deklaruje zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia.
P.P.U.i H. "TEXTEL" Sp. z o.o. - 2016-04-18 - Wejherowo (pomorskie)
obs艂uga klienta wg standard贸w Firmy TERG Media Expert, realizacja cel贸w sprzeda偶owychoraz wystawianie towar贸w zgodnie z przyj臋tymi standardami marchandisingowymi w dziale rekreacyjnym (skutery, rowery, quady)
TERG S.A. - 2016-12-14 - 艢widnica (dolno艣l膮skie)
prowadzenie rezerwacji bezpo艣rednio i telefonicznie, udzielanie informacji o ofercie salonu, prowadzenie grafiku pracy fryzjer贸w, sprzeda偶 produkt贸w kosmetyczno-fryzjerskich
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Wieliczka (ma艂opolskie)
meldowanie i wymeldowywanie go艣ci, rezerwacja go艣ci
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Kwidzyn (pomorskie)
PE艁NIENIE DY呕UR脫W W HARMONOGRAMIE, KONTROLA RUCHU OSOBOWEGO (WCHODZ膭CYCH I WYCHODZ膭CYCH), OBS艁UGA SYSTEM脫W ALARMOWYCH I OSTRZEGAWCZYCH, OD艢NIE呕ANIE (W OKRESIE ZIMOWYM), OBSERWACJA NA MONITORINGU OBIEKTU;WYMAGANIA:WYKSZTA艁CENIE ZASADNICZE ZAWODOWE LUB 艢REDNIE, PODSTAWY OBS艁UGI KOMPUTERA, MILE WIDZIANA ZNAJOMO艢C KASY FISKALNEJ;KONTAKT Z PRACODAWC膭 TELEFONICZNY LUB CV NA E-MAIL: j.zubel (at) am.szczecin.plUMOWA O PRAC臉 NA CZAS OKRE艢LONY Z MO呕LIWO艢CI膭 ZAWARCIA UMOWY NA CZAS NIEOKRE艢LONYMIEJSCE PRACY-SDM PASAT UL STARZY艃SKIEGOCZAS PRACY-R脫WNOWA呕NY W GODZ. 8-20
AKADEMIA MORSKA W SZCZECINIE - 2017-11-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Nadz贸r nad prac膮 nurk贸w i obs艂uga sprz臋tu nurkowego. Praca na terenie ca艂ej Polski. Pracodawca zapewnia bezp艂atne zakwaterowanie oraz wy偶ywienie (obiad) podczas wyjazd贸w w delegacje.- Wynagrodzenie: od 4000 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Docelowo praca na sta艂e. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedn膮 lub dwie zmiany w godzinach: 7:00-22:00 + soboty, niedziele - wed艂ug zapotrzebowania. Wymagane wykszta艂cenie min. 艣rednie. Wymagane do艣wiadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku Kierownika prac podwodnych. Wymagany Dyplom Kierownika Prac Podwodnych II lub I Klasy. Wymagana umiej臋tno艣膰 obs艂ugi sprz臋tu nurkowego. Kontakt telefoniczny (9:00-15:00) (Tel. 512-512-999) lub e-mail: office (at) commercialdivers.pl
"NEMO" ROMAN PALACZ - 2017-06-07 - Katowice (艣l膮skie)
- kwaterowanie/wykwaterowanie oraz sporz膮dzanie wymaganych w tym zakresie dokument贸w- prowadzenie ksi膮g internatowych, m.in.: meldunkowej, stanu zakwaterowania, mienia, awarii i usterek- nadzorowanie, rozliczanie oraz koordynacja pracy firm 艣wiadcz膮cych us艂ugi, w szczeg贸lno艣ci: sprz膮tania, konserwacji, prania i innych zwi膮zanych z w艂a艣ciwym utrzymaniem internatu i kwater internatowych- sporz膮dzanie cyklicznych zestawie艅- prowadzenie dokumentacji z zakresu zakwaterowania tymczasowego i jej bie偶膮ca archiwizacja
Wojskowe Towarzystwo Budownictwa Spo艂ecznego "KWATERA" Sp. z o.o. - 2017-03-08 - Le藕nica Wielka (艂贸dzkie)