PRACOWNIK POMOCNICZY OBSŁUGI HOTELOWEJ Jastrzębia Góra oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: PRACOWNIK POMOCNICZY OBSŁUGI HOTELOWEJ
Wynagrodzenie: od 18,3 PLN
Zakres obowiązków: SPRZĄTANIE, POMOC W PRZYGOTOWANIU POSIŁKÓW
Data publikacji: 2021-06-17
Lokalizacja: Jastrzębia Góra (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Jastrzębia Góra, powiat: pucki, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: SPRZĄTANIE, POMOC W PRZYGOTOWANIU POSIŁKÓW
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|20
Zmianowość pracy: nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|6
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 18,3 PLN
Nazwa stanowiska: PRACOWNIK POMOCNICZY OBSŁUGI HOTELOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jastrzębia Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pucki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2211
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik pomocniczy obsługi hotelowej*
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 18,3 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2021
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 5871002559
danePracodawcy_regon: 19084977100000
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pucku
Adres pracodawcy:
Elizy Orzeszkowej 7, 84-100 Puck, powiat: pucki, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: BRAK DANYCH
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: pucki
danePracodawcy_kodPowiatu: 2211
Gmina pracodawcy: Puck
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Puck
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0934636
Ulica pracodawcy: Elizy Orzeszkowej
Numer budynku pracodawcy: 7
danePracodawcy_nrKraz: 15036
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pucku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 7
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|911205
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik pomocniczy obsługi hotelowej*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 17.06.2021
Oferta pracy ważna do: 01.07.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 17.06.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 17.06.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2df57c8e7cf31efc3e2c80b8b28a45fa
Podobne oferty pracy
Sprzedaż artykułów elektrycznych.
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Otmuchów (opolskie)
Wykształcenie zawodoweMile widziane doświadczenie1 zmianapo okresie próbnym umowa o pracę
FP SPOMAX Spółka Akcyjna - 2021-06-17 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
ochrona obiektów stałych: Białe Błota, Kruszyn Krajeński, Kołaczkow, Sulnówko; mile widziane rawo jazdy i orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa wielopiły
GRAL-MED Sp. z o.o. - 2018-02-07 - Widziszewo (wielkopolskie)
montaż konstrukcji stalowych, montaż regałów magazynowych, obsługa sprzętu jezdnego, obsługa elektronarzędzi, czytanie rysunków technicznych, obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Błonie (mazowieckie)
Dostosowywanie zespołów roboczych obrabiarek do wymiarów elementów i planowanie zakresu obróbki przez odpowiednie ich ustawienie i zamocowanie właściwych narzędzi; ustawianie stosownie do wymiarów obrabianego elementu, zespołów bazowych, urządzeń prowadzących i dociskowych oraz zespołów posuwowych; dobieranie wymiarów zespołów roboczych w urządzeniach do nanoszenia klejów i materiałów malarsko - lakierniczych stosownie do właściwości nanoszonych substancji; dobieranie ciśnienia i temperatury prasowania w prasach do klejenia i okleinowania; nastawianie urządzeń montażowych stosownie od wymiaru montowanych wyrobów; dobieranie siły i ciśnienia gięcia w zależności od wymiarów i sposobu gięcia elementów; smarowanie i bieżące konserwowanie obrabiarek, narzędzi i urządzeń.
kontakt przez PUP - 2020-01-21 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
-Więcej informacji na stronie: https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenia.aspx?rodzaj=1&menu=565-Ogłoszenie Nr OZ/97/2019- Urząd Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor - w Referacie Wymiaru Podatku od Nieruchomości, Rolnego i Leśnego Osób Fizycznych - Katowice I w Wydziale Podatków i Opłat Lokalnych.- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- prowadziła postępowania podatkowe w zakresie podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego osób fizycznych,- prowadziła postępowania odwoławcze, zażalenia, skargi,- prowadziła korespondencję dotyczącą prowadzonych agend,- dokonywała zapisów w ewidencji podatkowej.- Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00. - Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy -od zaraz do ustalenia z pracodawcą.Wymagania niezbędne:- wykształcenie wyższe,- obywatelstwo polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w złożonej ofercie, których obowiązek podania nie wynika z przepisów prawa,- dobra znajomość przepisów: ustawy Ordynacja podatkowa, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o podatku rolnym, ustawy o podatku leśnym.- umiejętność obsługi programów komputerowych: MS Office (Word, Excel) i Open Office w stopniu dobrym.Wymagania dodatkowe:- doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku w gminnych organach podatkowych, umiejętność redagowania pism urzędowych,umiejętność pracy w zespole i z klientem zewnętrznym, umiejętność pracy pod presją czasu, dyspozycyjność, motywacja do pracy na oferowanym stanowisku.Warunki pracy na danym stanowisku:- pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice, ul. Francuska 70 - budynek wyposażony w windę,- praca: przy komputerze, pod presją czasu, wymagająca systematycznego realizowania spraw oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami zewnętrznymi, jak również pracownikami innych komórek organizacyjnych Urzędu Mia-sta.- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności- Informacje dodatkowe:Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.
Urząd Miasta Katowice - 2019-08-07 - Katowice (śląskie)
profesjonalna sprzedaż produktów bankowych, wysoka jakość obsługi klientów, aktywne pozyskiwanie klientów, wysoka kultura osobista
PARTNER Uslugi Finansowe i Ubezpieczeniowe Lidia Wilk - 2017-10-06 - Chojnice (pomorskie)
Bieżąca obsługa sekretariatu, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa centrali telefonicznej, obsługa gości przychodzących do biura.
Wodamex Sp. z o.o. - 2019-10-11 - Brzeziny (mazowieckie)
Kluczowe obowiązki: przygotowywanie ofert oraz kalkulacji, Obsługa i utrzymywanie relacji z klientami, Prowadzenie korespondencji handlowej.Wymagania: Komunikatywna znajomość w mowie i piśmie języka holenderskiego, francuskiego, włoskiego lub niemieckiego, Dobra znajomość obsługi komputera, KomunikatywnośćFirma oferuje:Pakiet szkoleń wdrażających, Możliwość uczestniczenia i współtworzenia sukcesu i rozwoju firmy z branży budowlanej na rynku krajowym, a przede wszystkim międzynarodowym, Pracę w miłej atmosferze, Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + prowizja, Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy. Firma zapewnia dojazd do pracy oraz atrakcyjny pakiet socjalny (m.in prywatną opiekę medyczną)
EKO-OKNA S.A. - 2016-04-08 - Kornice (śląskie)
Prowadzenie akt osobowych, prowadzenie spraw związanych z zatrudnieniem pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych, doskonalenie kadr, ewidencja czasu pracy, absencje, prowadzenie dokumentacji z zakresu ZFŚS, BHP, sprawozdawczość,
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Saterj Wsi - 2020-06-24 - Stara Wieś (mazowieckie)
Praca na produkcji w firmie zajmującej się konstrukcjami stalowymi. Wykonywanie wszelkich prac związanych ze spawaniem konstrukcji stalowych. Realizacja poleceń bezpośredniego przełożonego.
Stalmit Murzyła K. Murzyła M. spółka jawna - 2020-04-01 - Bełchatów (łódzkie)
prace budowlane przy wznoszeniu i wykańczaniu budynków
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Pasym (warmińsko-mazurskie)
rozwóz pieczywa; godziny pracy 4.00-12.00;dofinansowanie biletów miesięcznych 50%;
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" W BOGATYNI - 2017-06-27 - Bogatynia (dolnośląskie)
- czynności pomocnicze przy obsłudze maszyn produkcyjnych; - czynności pomocnicze przy załadunku i rozładunku towarów; - czynności pomocnicze przy pakowaniu.Praca w systemie dwuzmianowym.
HR Quality Polska Sp. z o.o. Sp. K. - 2019-07-30 - Kraków (małopolskie)
-Właściwa diagnostyka usterek w pojeździe,-Naprawianie pojazdów zgodnie z zaleceniami producenta,-Staranność i dokładność wykonywanych napraw,-Wynagrodzenie do uzgodnienia,-Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny: 58 691-08-88-Kontakt e-mail: biuro (at) auto-jacuk.pl
AUTO-JACUK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-11 - Łęgowo (pomorskie)
prowadzenie pojazdów służbowych PSP (praca w charakterze kierowcy),prowadzenie konserwacji pojazdów i urządzeń stanowiących ich wyposażenie,wykonywanie drobnych napraw i innych prac warsztatowych,konserwacja i wykonywanie drobnych napraw mających na celu utrzymanie obiektów,instalacji i urządzeń technicznych w stałej sprawności użytkowej
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej - 2016-04-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- praca biurowa - obsługa komputera (poczta elektronczna, PDF itp.)- obsługa urządzeń biurowych- obsługa Klienta- przyjmowanie zleceń
WYRÓB, RENOWACJA, OBSADZANIE LUSTER S.C. TERESA CZERWIŃSKA, MARCIN CZERWIŃSKI - 2020-09-03 - Okuniew (mazowieckie)
PRACOWNIK PRODUKCJI OGRODNICZEJ
GOSPODARSTWO OGRODNICZE MIROSŁAW JURCZYSZAK - 2017-05-15 - Chotowa (podkarpackie)
Przygotowanie przesyłek do dalszego opracowania, obsługa skanera przenośnego, stemplowanie przesyłek listowych, obsługa maszyny listowej do opracowania przesyłek. Praca w godzinach popołudniowych, nocnych i w weekendy. Zatrudnienie do 31.01.2018 r., z możliwością na dłużej.
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-10-20 - Zabrze (śląskie)
utrzymanie porządku i stanu technicznego miejsca pracy (budynku), w tym prace konserwatorskie, utrzymanie terenu zieleni
kontakt przez PUP - 2019-06-11 - Barcin (kujawsko-pomorskie)
obsługa kasy fiskalnej, układanie bukietów, ekspozycja towaru, obsługa imprez okolicznościowych - wesela, śluby, stypy
kontakt przez PUP - 2019-11-28 - Koszalin (zachodniopomorskie)
przyjmowanie towaru, układania towaru, sprzedaż i obsługa klienta
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "ANULKA" Anna Wieczorek - 2017-09-29 - Dojazdów (małopolskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2020-07-21 - Bedlno (łódzkie)
jw.
Międzyzakładowa Spółdzielnia Mieszkaniowa "BUDOWLANI" - 2017-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej, wystawianie faktur, przyjmowanie towaru
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Oława (dolnośląskie)
Prace kancelaryjno-biurowe i pomocnicze w sprawach załatwianych przez prokuratorów. Prowadzenie archiwum zakładowego. Termin składania dokumentów: 21.08.2017r. Dokumenty można składać w siedzibie Prokuratury Okręgowej w Gorzowie Wlkp. ul. Moniuszki 2, lub przesłać pocztą z dopiskiem na kopercie: KONKURS-PO WOS IV 1111.6.2017
PROKURATURA OKRĘGOWA GORZÓW WLKP. * - 2017-08-07 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)