PODINSPEKTOR W REFERACIE WYMIARU PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI, ROLNEGOI LEŚNEGO OSÓB FIZYCZNYCH - KATOWICE I W WYDZIALE PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH W URZĘDZIE MIASTA KATOWICE Katowice oferta pracy Urząd Miasta Katowice
Stanowisko: PODINSPEKTOR W REFERACIE WYMIARU PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI, ROLNEGOI LEŚNEGO OSÓB FIZYCZNYCH - KATOWICE I W WYDZIALE PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH W URZĘDZIE MIASTA KATOWICE
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: -Więcej informacji na stronie: https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenia.aspx?rodzaj=1&menu=565-Ogłoszenie Nr OZ/97/2019- Urząd Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor - w Referacie Wymiaru Podatku od Nieruchomości, Rolnego i Leśnego Osób Fizycznych - Katowice I w Wydziale Podatków i Opłat Lokalnych.- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- prowadziła postępowania podatkowe w zakresie podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego osób fizycznych,- prowadziła postępowania odwoławcze, zażalenia, skargi,- prowadziła korespondencję dotyczącą prowadzonych agend,- dokonywała zapisów w ewidencji podatkowej.- Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00. - Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy -od zaraz do ustalenia z pracodawcą.Wymagania niezbędne:- wykształcenie wyższe,- obywatelstwo polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w złożonej ofercie, których obowiązek podania nie wynika z przepisów prawa,- dobra znajomość przepisów: ustawy Ordynacja podatkowa, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o podatku rolnym, ustawy o podatku leśnym.- umiejętność obsługi programów komputerowych: MS Office (Word, Excel) i Open Office w stopniu dobrym.Wymagania dodatkowe:- doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku w gminnych organach podatkowych, umiejętność redagowania pism urzędowych,umiejętność pracy w zespole i z klientem zewnętrznym, umiejętność pracy pod presją czasu, dyspozycyjność, motywacja do pracy na oferowanym stanowisku.Warunki pracy na danym stanowisku:- pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice, ul. Francuska 70 - budynek wyposażony w windę,- praca: przy komputerze, pod presją czasu, wymagająca systematycznego realizowania spraw oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami zewnętrznymi, jak również pracownikami innych komórek organizacyjnych Urzędu Mia-sta.- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności- Informacje dodatkowe:Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.
Data publikacji: 2019-08-07
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Katowice
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Francuska 70, 40-028 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-Więcej informacji na stronie: https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenia.aspx?rodzaj=1&menu=565-Ogłoszenie Nr OZ/97/2019- Urząd Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor - w Referacie Wymiaru Podatku od Nieruchomości, Rolnego i Leśnego Osób Fizycznych - Katowice I w Wydziale Podatków i Opłat Lokalnych.- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- prowadziła postępowania podatkowe w zakresie podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego osób fizycznych,- prowadziła postępowania odwoławcze, zażalenia, skargi,- prowadziła korespondencję dotyczącą prowadzonych agend,- dokonywała zapisów w ewidencji podatkowej.- Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00. - Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy -od zaraz do ustalenia z pracodawcą.Wymagania niezbędne:- wykształcenie wyższe,- obywatelstwo polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w złożonej ofercie, których obowiązek podania nie wynika z przepisów prawa,- dobra znajomość przepisów: ustawy Ordynacja podatkowa, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o podatku rolnym, ustawy o podatku leśnym.- umiejętność obsługi programów komputerowych: MS Office (Word, Excel) i Open Office w stopniu dobrym.Wymagania dodatkowe:- doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku w gminnych organach podatkowych, umiejętność redagowania pism urzędowych,umiejętność pracy w zespole i z klientem zewnętrznym, umiejętność pracy pod presją czasu, dyspozycyjność, motywacja do pracy na oferowanym stanowisku.Warunki pracy na danym stanowisku:- pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice, ul. Francuska 70 - budynek wyposażony w windę,- praca: przy komputerze, pod presją czasu, wymagająca systematycznego realizowania spraw oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami zewnętrznymi, jak również pracownikami innych komórek organizacyjnych Urzędu Mia-sta.- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności- Informacje dodatkowe:Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy -od zaraz do ustalenia z pracodawcą.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR W REFERACIE WYMIARU PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI, ROLNEGOI LEŚNEGO OSÓB FIZYCZNYCH - KATOWICE I W WYDZIALE PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH W URZĘDZIE MIASTA KATOWICE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:- wykształcenie wyższe,- obywatelstwo polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w złożonej ofercie, których obowiązek podania nie wynika z przepisów prawa,- dobra znajomość przepisów: ustawy Ordynacja podatkowa, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o podatku rolnym, ustawy o podatku leśnym.- umiejętność obsługi programów komputerowych: MS Office (Word, Excel) i Open Office w stopniu dobrym.Wymagania dodatkowe:- doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku w gminnych organach podatkowych, umiejętność redagowania pism urzędowych,umiejętność pracy w zespole i z klientem zewnętrznym, umiejętność pracy pod presją czasu, dyspozycyjność, motywacja do pracy na oferowanym stanowisku.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Katowice
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Młyńska 4, 40-098 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:- wypełniony i podpisany formularz aplikacyjny (dostępny na stronie internetowej Urzędu Miasta Katowice http://bip.katowice.eu/Ogloszenia/default.aspx?idt=369&menu=732 lub w Urzędzie Miasta Katowice),- list motywacyjny - odręcznie podpisany,- kserokopia dyplomu, świadectw lub innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,- osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.Oferty wraz z dokumentami należy składać :w zamkniętej kopercie z adnotacją: Nabór Nr OZ/97/2019 na stanowisko urzędnicze - podinspektor - w Wydziale Podatkówi Opłat Lokalnych w sekretariacie Wydziału Organizacji i Zarządzania pokój 302 ul. Młyńska 4 od poniedziałku do środy w godzinach od 7.30 do 15.30, w czwartek w godzinach od 7.30 do 17.00, w piątek w godzinach od 7.30 do 14.00 lub drogą pocztową, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21 sierpnia 2019 r.Aplikacje które wpłyną do Urzędu /liczy się data otrzymania dokumentów przez Urząd/ po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.RODO - Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Miasta Katowice dostępna jest na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Katowice https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/dokument.aspx?idr=111790Wskaźnik zatrudnienia:W lipcu 2019 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Katowice, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: Dokumenty należy składać w terminie do dnia 21 sierpnia 2019r.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Ulica pracodawcy: Młyńska
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.08.2019
Data dodania oferty pracy: 07.08.2019
Oferta pracy ważna do: 21.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?970fef0485f4dc50b89a069220d82f4a
Podobne oferty pracy
przygotowanie elementów do malowania; pobieranie farb oraz materiałów pomocniczych z magazynu oraz rozliczanie się z nich; malowanie konstrukcji farbami rozpuszczalnikowymi metodą natryskową, agregatami hydrodynamicznymi; czyszczenie i konserwowanie obsługiwanych urządzeń i przyrządów
kontakt przez PUP - 2019-07-03 - Bełchatów (łódzkie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) udział w przygotowywaniu i opracowywaniu projektów decyzji o:a) zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę;b) pozwoleniu na rozbiórkę wraz z zatwierdzeniem projektu rozbiórki;c) zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, drogi gminnej lub powiatowej;d) pozwoleniu na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części objętych obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę;e) niezbędności wejścia do sąsiedniego budynku, lokalu lub na teren sąsiedniej nieruchomości, w przypadku konieczności wykonania prac przygotowawczych lub robót budowlanych z określeniem granic niezbędnej potrzeby oraz warunków korzystania z sąsiedniego budynku, lokalu lub nieruchomości;f) zmianie pozwolenia na budowę/zezwolenia na realizację inwestycji drogowej;g) przeniesieniu pozwolenia na budowę/zezwolenia na realizację inwestycji drogowej, za zgodę strony, na rzecz której decyzja została wydana, na rzecz innego podmiotu, jeżeli przyjmie on wszystkie warunki zawarte w tej decyzji;h) uchyleniu pozwolenia na budowę/zezwolenia na realizację inwestycji drogowej, w przypadku stwierdzenia przez właściwy organ nadzoru budowlanego, w drodze decyzji, istotnego odstąpienia od zatwierdzonego projektu budowlanego lub innych warunków pozwolenia na budowę/zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej;i) uchyleniu pozwolenia na budowę/zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w innych przypadkach wynikających z art. 145 Kodeksu postępowania administracyjnego, w wyniku wznowienia postępowania administracyjnego na żądanie strony lub z urzędu;j) na żądanie wnoszącego wniosek, odrębnej decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego, poprzedzającej wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę;2) przygotowywanie projektów postanowień dotyczących udzielania odstępstwa lub odmawiania udzielenia odstępstwa od przepisów techniczno-budowlanych;3) sprawdzanie kompletności i zgodności projektu budowlanego z wymaganiami Prawa budowlanego i rozporządzeń wykonawczych;4) przyjmowanie zgłoszeń:a) zamiaru rozbiórki budynków i budowli, także obiektów i urządzeń budowlanych, wnoszenie sprzeciwu, w drodze decyzji, jeżeli zgłoszenie dotyczy obiektów wymagających pozwolenia na rozbiórkę;b) zamiaru budowy, wnoszenie sprzeciwu, w drodze decyzji, jeżeli zgłoszenie dotyczy budowy objętej obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę;c) zamiaru wykonania robót budowlanych, wnoszenie sprzeciwu, w drodze decyzji, jeżeli zgłoszenie dotyczy wykonywania robót budowlanych objętych obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę;d) zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części, nie objętych obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę;5) prowadzenie rejestru wniosków o:a) pozwolenie na budowę (również w formie elektronicznej - RWD);b) pozwolenie na rozbiórkę (również w formie elektronicznej - RWD);c) zezwolenie na realizację inwestycji drogowej;6) prowadzenie rejestru decyzji o:a) pozwoleniu na budowę (również w formie elektronicznej - RWD);b) pozwoleniu na rozbiórkę (również w formie elektronicznej - RWD);c) zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej;7) prowadzenie rejestru zgłoszeń: zamiaru budowy i wykonania robót budowlanych oraz rozbiórki budynków i budowli oraz zmiany sposobu użytkowania;8) przekazywanie uwierzytelnionych kopii rejestrów wniosków o pozwolenie na budowę/o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz kopii rejestrów decyzji o pozwoleniu na budowę/decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, z wyjątkiem rejestrów dotyczących terenów zamkniętych, do organu wyższego stopnia;9) przekazywanie kopii ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę wraz z zatwierdzonym projektem budowlanym, kopii ostatecznych odrębnych decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego wraz z tym projektem i kopii innych decyzji, postanowień i zgłoszeń organom nadzoru budowlanego;10) wizje terenowe przy wykonywaniu obowiązków określonych przepisami prawa budowlanego;11) rejestracja dziennika budowy, rozbiórki, montażu oraz zamiaru budowy instalacji zbiornikowych gazów płynnych z pojedynczym zbiornikiem o pojemności do 7,0 m3;12) wydawanie zaświadczeń:a) o samodzielności lokalu mieszkalnego lub przeznaczonego na cele inne niż mieszkalne;b) potwierdzających powierzchnię użytkową i wyposażenie techniczne domu jednorodzinnego potrzebne do uzyskania dodatku mieszkaniowego;13) udzielanie odpowiedzi na skargi oraz przesyłanie odwołań i zażaleń do organów II instancji wraz z ewentualnym odniesieniem się do ich treści;14) wydawanie opinii w sprawie podziału nieruchomości na podstawie przepisów odrębnych;15) prowadzenie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej w obszarze budownictwa.
Urząd Miasta Płocka - 2019-07-18 - Płock (mazowieckie)
PRACE DROGOWE TEREN DĘBICY I POWIATU DĘBICKIEGO
ZAŁADUNEK-USŁUGI-HANDEL GAŁUSZKA JOANNA - 2018-03-16 - Dębica (podkarpackie)
Obsługa kasowa klientów, wystawianie faktur, paragonów itp. obsługa komputera, obsługa kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Bochnia (małopolskie)
Transport drogowy towarów, pomoc przy załadunku i rozładunku, wypełnianie dokumentów przewozowych, odpowiednie zabezpieczenie ładunku, kontrakt z kontrahentami. Wymagania: staż pracy 3-6 lat, doskonała znajomość geolokalizacji przy pomocy GPS, umiejętność prowadzenia pojazdu dostawczego, wypełniania dokumentów transportowych, znajomość mocowań i zabezpieczeń ładunku, radzenie sobie w sytuacjach stresowych, podstawowa znajomość budowy pojazdu i umiejętność dokonywania drobnych napraw.
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Rumia (pomorskie)
Przygotowywanie posiłków fast food (kebab, zapiekanka, hamburgery)
WERONI PAULINA STUDNICKA - 2016-05-25 - Matyty (warmińsko-mazurskie)
- Pozyskiwanie nowych kontrahentów z krajów arabskich. Praca na terenie całej Polski oraz w delegacjach zagranicznych. Sprzedaż produktów firmy; reprezentacja firmy na rynku i w kontaktach z klientami; monitoring rynku i zbieranie informacji na temat działań konkurencji. Realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży; budowanie wizerunku firmy i/lub marki na rynku; projektowanie kampanii sprzedażowych i promocyjnych; pozyskiwanie nowych klientów dla firmy; budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy; budowanie bazy klientów; realizowanie planów sprzedażowych; przygotowywanie ofert handlowych; prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji; uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych; przygotowywanie raportów z wykonywanych działań; analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej. Współtworzenie strategii rozwoju firmy.- Wynagrodzenie: 1250 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50% - 1/2 etatu).- Praca w godzinach: 8:00-12:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane.
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Katowice (śląskie)
Praca przy produkcji modułów fotowoltaicznych. Praca w ramach umowy zlecenie (docelowo umowa o pracę) w Bielsku-Białej (Wapienica) jednozmianowa w godz. 6.00-14.00 od poniedziałku do piątku (w razie potrzeby praca na dwie zmiany albo w sobotę). Proponowane wynagrodzenie 1750 zł brutto miesięcznie.
REVOLUTION 6 INCORPORATED SP. Z O.O. - 2015-11-04 - Bielsko-Biała (śląskie)
wykonywanie prac pomocniczych przy rozbiorze, pakowaniu kurczaka oraz przetwórstwo
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MAGNUS PIOTR SZYMKIEWICZ - 2018-12-21 - Gowidlino (pomorskie)
Wymiana i naprawa opon w samochodach osobowych, dostawczych, praca w godz. 9-17
GLOCAR Auto Serwis - 2018-09-10 - Opole (opolskie)
Przyjmowanie pracowników, prowadzenie akt osobowych, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie pism i wniosków, obsługa programu kadrowo - płacowego.
Konstruktor spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-03-24 - Morów (opolskie)
- czynności pomocnicze przy spawaniu (sprzątanie, szczotkowanie/ szlifowanie spoin)- obsługa żurawi przyściennych, słupowych, szlifierki kątowej - obsługa wiertarki kadłubowej , piły taśmowej
SAXAS - Nutzfahrzeuge Werdau GmbH - 2017-02-13 - Niemcy (Niemcy)
sprzedaż bezpośrednia w sklepie ze sprzętem rtv/agd
HURTEX 2 E. GOŁĄB - 2016-07-25 - Skawina (małopolskie)
sprzątanie hali widowiskowo-sportowej
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Czyścik - 2018-01-14 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Wg. harmonogramuFP
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Stare Kurowo (lubuskie)
obsługa maszyn do obróbki drewna, sortowanie i sztaplowanie tarcicy oraz czynności wzbronione kobietom
ZAKLAD P.U.H. PRZEROBU DREWNA SP. C. A. WOŹNIAK, T. IWASZKO - 2018-03-16 - Trzebicz (lubuskie)
przygotowywanie potraw, wydawanie potraw
Bar Kurcze Pieczone - 2017-03-23 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
sporządzanie umów, obsługa klientów, negocjowanie handlowe, realizacja planów sprzedażowych, raportowanie sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
praca na budowie, praca teren Lebork -okolice
MICHAŁ GARSKI USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE GARSKI MICHAŁ MEWA - 2018-02-05 - Pieski (pomorskie)
ubój, rozbiórka i segregowanie mięsa, przygotowywanie do magazynowania w chłodni oraz do wywozu, mycie stanowisk pracy, przygotowywanie odpadów do wywozu
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Stefanowo (mazowieckie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:w zakresie prowadzenia rachunkowości jednostki:1) Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez kierownika jednostki, dotyczących prowadzenia rachunkowości, w tym m. in.:a)dokumentacji opisującej przyjęte przez jednostkę zasady (politykę) rachunkowości obejmującej wykaz stosowanych w jednostce ksiąg rachunkowych i opis sposobu ich prowadzenia,b)instrukcji obiegu i kontroli dokumentów księgowych, ewidencji i kontroli druków ścisłego zarachowania, przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji, gospodarowania środkami trwałymi.2) Prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostki.3) Organizowanie i nadzorowanie przebiegu prac związanych z inwentaryzacją mienia jednostki, w tym:a) opracowywanie harmonogramów inwentaryzacji mienia jednostki z uwzględnieniem obowiązującej częstotliwości i terminów inwentaryzacji poszczególnych składników aktywów i pasywów,b) wnioskowanie do kierownika jednostki o zarządzenie inwentaryzacji poszczególnych składników aktywów i pasywów zgodnie z tym harmonogramem,c) przygotowywanie projektów zarządzeń do kierownika jednostki w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji poszczególnych składników mienia jednostki, rozliczanie wyników inwentaryzacji w księgach rozrachunkowych.4) Dokonywanie wyceny aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego jednostki.5) Sporządzanie sprawozdań zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie sprawozdawczości budżetowej i w zakresie operacji finansowych.6) Czuwanie nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów księgowych.7) Gromadzenie i przechowywanie dokumentacji księgowej w sposób zabezpieczający ją przed dostępem osób nieuprawnionych, zaginięciem lub zniszczeniem.II w zakresie prowadzenia gospodarki finansowej jednostki:1) Opracowywanie projektu planu finansowego jednostki i jego zmian zgodnie z procedurą obowiązującą w jednostce oraz przedkładanie go do zatwierdzenia kierownikowi jednostki.2) Dokonywanie analizy wykonania planu finansowego jednostki i bieżące informowanie kierownika jednostki o stopniu realizacji dochodów i wydatków.3) Dokonywanie bieżącej analizy prawidłowości wykorzystania środków otrzymanych z budżetu jednostki samorządu terytorialnego na pokrycie wydatków.4) Czuwanie nad prawidłowością umów zawieranych przez jednostkę pod względem finansowym.5) Zapewnienie prawidłowego i terminowego pobierania należności z tytułu dochodów budżetowych.6) Przeprowadzenie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych jednostki.7) Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.8) Zapewnienie ochrony mienia będącego w posiadaniu jednostki.9) Rozrachunki z tytułu wynagrodzeń sporządzanie list płac, rozliczenia z ZUS, Urzędem Skarbowym.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Hanna - 2017-01-04 - Hanna (lubelskie)
Transport międzynarodowy
Nilson Sp. z o.o. - 2017-01-27 - Słubice (lubuskie)
przygotowywanie posiłków typu fast food, przyjmowanie i realizacja zamówień złożonych przez klientów, sprzedaż posiłków, dbanie o porządek i czystość miejsca pracy, transportowanie towarów wewnątrz sklepu z użyciem śroków transportu wewnętrznego (wózki do palet)
B-READY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-04 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
aktywna, telefoniczna sprzedaż produktów chińskich, telefoniczne udzielanie klientom informacji o produktach, obsługa firmowej poczty elektronicznej w języku chińskim
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Jabłonowo (mazowieckie)
- przygotowywanie potraw- planowanie tygodniowego MENU- wydawanie posiłków- obieranie i przygotowywanie warzyw.Miejsce pracy: Restauracja "Chicago" Zawiercie, ul. Sikorskiego 6
FHU ALL IN ONE s.c. Jakub Czajkowski,Jacek Gajek,Weronika Wysocka - 2018-05-16 - Zawiercie (śląskie)
Prace biurowo-informatyczne
Cliver Sp. z o.o. - 2017-05-22 - Opole (opolskie)
zarządzanie zespołem, uczestnictwo i nadzór nad projektami finansowymi, wdrażanie polityki i programów w celu poprawy konkurencyjności, nadzór nad działami finansowymi, współpraca z globalnym i regionalnym zarządem w strukturze organizacyjnej
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Sosnowiec (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) przygotowywanie projektów decyzji zapewniających trwałe utrzymywanie lasów i ciągłość ich użytkowania, w celu zapewnienia prawidłowej gospodarki leśnej w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa,2) rozpatrywanie wniosków o usuniecie drzew i krzewów z terenu nieruchomości należących do gmin w celu przygotowania projektów zezwoleń,3) cechowanie drewna pozyskanego przez właścicieli lasów i wystawianie świadectw pochodzenia drewna w celu potwierdzenia legalności jego pochodzenia, 4) prowadzenie kontroli zalesionych, ze środków finansowych wypłacanych przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, gruntów rolnych i dokonywanie oceny udatności upraw. Prowadzenie procedur wyłonienia wykonawców operatów klasyfikacyjnych, stanowiących podstawę do wydania decyzji o przekwalifikowaniu gruntów rolnych na leśne,5) ustalanie osobom fizycznym uprawnień do wypłacanych ekwiwalentów z tytułu zalesienia gruntów rolnych,6) przeprowadzanie procedur wyłonienia wykonawców uproszczonych planów urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasów dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, określających stan lasów i zakres zadań do wykonania przez ich właścicieli,7) ustalanie Kołom Łowieckim czynszów za dzierżawę obwodów łowieckich. Warunki pracy:a) stanowisko pracy w pokoju dwuosobowym,b) większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,c) wyjazdy w teren związane z koniecznością przeprowadzenia dowodów z oględzin w terenie, lub rozpraw administracyjnych w toku prowadzonych postepowań.Godz. pracy: poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30; wynagrodzenie ok. 2400 zł brutto
Starostwo Powiatowe w Słupsku - 2017-11-22 - Słupsk (pomorskie)
reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami wietnamskimi, budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy i relacji z klientami z Wietnamu, pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Wólka Kosowska (mazowieckie)