PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. ADMINISTRACJI ARCHITEKTONICZNO BUDOWLANEJ Płock oferta pracy Urząd Miasta Płocka

Stanowisko: PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. ADMINISTRACJI ARCHITEKTONICZNO BUDOWLANEJ

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) udział w przygotowywaniu i opracowywaniu projektów decyzji o:a) zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę;b) pozwoleniu na rozbiórkę wraz z zatwierdzeniem projektu rozbiórki;c) zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, drogi gminnej lub powiatowej;d) pozwoleniu na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części objętych obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę;e) niezbędności wejścia do sąsiedniego budynku, lokalu lub na teren sąsiedniej nieruchomości, w przypadku konieczności wykonania prac przygotowawczych lub robót budowlanych z określeniem granic niezbędnej potrzeby oraz warunków korzystania z sąsiedniego budynku, lokalu lub nieruchomości;f) zmianie pozwolenia na budowę/zezwolenia na realizację inwestycji drogowej;g) przeniesieniu pozwolenia na budowę/zezwolenia na realizację inwestycji drogowej, za zgodę strony, na rzecz której decyzja została wydana, na rzecz innego podmiotu, jeżeli przyjmie on wszystkie warunki zawarte w tej decyzji;h) uchyleniu pozwolenia na budowę/zezwolenia na realizację inwestycji drogowej, w przypadku stwierdzenia przez właściwy organ nadzoru budowlanego, w drodze decyzji, istotnego odstąpienia od zatwierdzonego projektu budowlanego lub innych warunków pozwolenia na budowę/zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej;i) uchyleniu pozwolenia na budowę/zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w innych przypadkach wynikających z art. 145 Kodeksu postępowania administracyjnego, w wyniku wznowienia postępowania administracyjnego na żądanie strony lub z urzędu;j) na żądanie wnoszącego wniosek, odrębnej decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego, poprzedzającej wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę;2) przygotowywanie projektów postanowień dotyczących udzielania odstępstwa lub odmawiania udzielenia odstępstwa od przepisów techniczno-budowlanych;3) sprawdzanie kompletności i zgodności projektu budowlanego z wymaganiami Prawa budowlanego i rozporządzeń wykonawczych;4) przyjmowanie zgłoszeń:a) zamiaru rozbiórki budynków i budowli, także obiektów i urządzeń budowlanych, wnoszenie sprzeciwu, w drodze decyzji, jeżeli zgłoszenie dotyczy obiektów wymagających pozwolenia na rozbiórkę;b) zamiaru budowy, wnoszenie sprzeciwu, w drodze decyzji, jeżeli zgłoszenie dotyczy budowy objętej obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę;c) zamiaru wykonania robót budowlanych, wnoszenie sprzeciwu, w drodze decyzji, jeżeli zgłoszenie dotyczy wykonywania robót budowlanych objętych obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę;d) zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części, nie objętych obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę;5) prowadzenie rejestru wniosków o:a) pozwolenie na budowę (również w formie elektronicznej - RWD);b) pozwolenie na rozbiórkę (również w formie elektronicznej - RWD);c) zezwolenie na realizację inwestycji drogowej;6) prowadzenie rejestru decyzji o:a) pozwoleniu na budowę (również w formie elektronicznej - RWD);b) pozwoleniu na rozbiórkę (również w formie elektronicznej - RWD);c) zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej;7) prowadzenie rejestru zgłoszeń: zamiaru budowy i wykonania robót budowlanych oraz rozbiórki budynków i budowli oraz zmiany sposobu użytkowania;8) przekazywanie uwierzytelnionych kopii rejestrów wniosków o pozwolenie na budowę/o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz kopii rejestrów decyzji o pozwoleniu na budowę/decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, z wyjątkiem rejestrów dotyczących terenów zamkniętych, do organu wyższego stopnia;9) przekazywanie kopii ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę wraz z zatwierdzonym projektem budowlanym, kopii ostatecznych odrębnych decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego wraz z tym projektem i kopii innych decyzji, postanowień i zgłoszeń organom nadzoru budowlanego;10) wizje terenowe przy wykonywaniu obowiązków określonych przepisami prawa budowlanego;11) rejestracja dziennika budowy, rozbiórki, montażu oraz zamiaru budowy instalacji zbiornikowych gazów płynnych z pojedynczym zbiornikiem o pojemności do 7,0 m3;12) wydawanie zaświadczeń:a) o samodzielności lokalu mieszkalnego lub przeznaczonego na cele inne niż mieszkalne;b) potwierdzających powierzchnię użytkową i wyposażenie techniczne domu jednorodzinnego potrzebne do uzyskania dodatku mieszkaniowego;13) udzielanie odpowiedzi na skargi oraz przesyłanie odwołań i zażaleń do organów II instancji wraz z ewentualnym odniesieniem się do ich treści;14) wydawanie opinii w sprawie podziału nieruchomości na podstawie przepisów odrębnych;15) prowadzenie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej w obszarze budownictwa.

Data publikacji: 2019-07-18

Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Pracodawca: Urząd Miasta Płocka

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) udział w przygotowywaniu i opracowywaniu projektów decyzji o:a) zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę;b) pozwoleniu na rozbiórkę wraz z zatwierdzeniem projektu rozbiórki;c) zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, drogi gminnej lub powiatowej;d) pozwoleniu na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części objętych obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę;e) niezbędności wejścia do sąsiedniego budynku, lokalu lub na teren sąsiedniej nieruchomości, w przypadku konieczności wykonania prac przygotowawczych lub robót budowlanych z określeniem granic niezbędnej potrzeby oraz warunków korzystania z sąsiedniego budynku, lokalu lub nieruchomości;f) zmianie pozwolenia na budowę/zezwolenia na realizację inwestycji drogowej;g) przeniesieniu pozwolenia na budowę/zezwolenia na realizację inwestycji drogowej, za zgodę strony, na rzecz której decyzja została wydana, na rzecz innego podmiotu, jeżeli przyjmie on wszystkie warunki zawarte w tej decyzji;h) uchyleniu pozwolenia na budowę/zezwolenia na realizację inwestycji drogowej, w przypadku stwierdzenia przez właściwy organ nadzoru budowlanego, w drodze decyzji, istotnego odstąpienia od zatwierdzonego projektu budowlanego lub innych warunków pozwolenia na budowę/zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej;i) uchyleniu pozwolenia na budowę/zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w innych przypadkach wynikających z art. 145 Kodeksu postępowania administracyjnego, w wyniku wznowienia postępowania administracyjnego na żądanie strony lub z urzędu;j) na żądanie wnoszącego wniosek, odrębnej decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego, poprzedzającej wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę;2) przygotowywanie projektów postanowień dotyczących udzielania odstępstwa lub odmawiania udzielenia odstępstwa od przepisów techniczno-budowlanych;3) sprawdzanie kompletności i zgodności projektu budowlanego z wymaganiami Prawa budowlanego i rozporządzeń wykonawczych;4) przyjmowanie zgłoszeń:a) zamiaru rozbiórki budynków i budowli, także obiektów i urządzeń budowlanych, wnoszenie sprzeciwu, w drodze decyzji, jeżeli zgłoszenie dotyczy obiektów wymagających pozwolenia na rozbiórkę;b) zamiaru budowy, wnoszenie sprzeciwu, w drodze decyzji, jeżeli zgłoszenie dotyczy budowy objętej obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę;c) zamiaru wykonania robót budowlanych, wnoszenie sprzeciwu, w drodze decyzji, jeżeli zgłoszenie dotyczy wykonywania robót budowlanych objętych obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę;d) zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części, nie objętych obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę;5) prowadzenie rejestru wniosków o:a) pozwolenie na budowę (również w formie elektronicznej - RWD);b) pozwolenie na rozbiórkę (również w formie elektronicznej - RWD);c) zezwolenie na realizację inwestycji drogowej;6) prowadzenie rejestru decyzji o:a) pozwoleniu na budowę (również w formie elektronicznej - RWD);b) pozwoleniu na rozbiórkę (również w formie elektronicznej - RWD);c) zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej;7) prowadzenie rejestru zgłoszeń: zamiaru budowy i wykonania robót budowlanych oraz rozbiórki budynków i budowli oraz zmiany sposobu użytkowania;8) przekazywanie uwierzytelnionych kopii rejestrów wniosków o pozwolenie na budowę/o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz kopii rejestrów decyzji o pozwoleniu na budowę/decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, z wyjątkiem rejestrów dotyczących terenów zamkniętych, do organu wyższego stopnia;9) przekazywanie kopii ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę wraz z zatwierdzonym projektem budowlanym, kopii ostatecznych odrębnych decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego wraz z tym projektem i kopii innych decyzji, postanowień i zgłoszeń organom nadzoru budowlanego;10) wizje terenowe przy wykonywaniu obowiązków określonych przepisami prawa budowlanego;11) rejestracja dziennika budowy, rozbiórki, montażu oraz zamiaru budowy instalacji zbiornikowych gazów płynnych z pojedynczym zbiornikiem o pojemności do 7,0 m3;12) wydawanie zaświadczeń:a) o samodzielności lokalu mieszkalnego lub przeznaczonego na cele inne niż mieszkalne;b) potwierdzających powierzchnię użytkową i wyposażenie techniczne domu jednorodzinnego potrzebne do uzyskania dodatku mieszkaniowego;13) udzielanie odpowiedzi na skargi oraz przesyłanie odwołań i zażaleń do organów II instancji wraz z ewentualnym odniesieniem się do ich treści;14) wydawanie opinii w sprawie podziału nieruchomości na podstawie przepisów odrębnych;15) prowadzenie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej w obszarze budownictwa.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Płocka, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.Warunki pracy na stanowisku:Praca w budynku Urzędu, pl. Stary Rynek 1. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku.Miejsce pracy w budynku bez podjazdu dla niepełnosprawnych, stanowisko pracy na III piętrze. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku C na III piętrze znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. ADMINISTRACJI ARCHITEKTONICZNO BUDOWLANEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. obywatelstwo polskie;2. nieposzlakowana opinia;3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. wykształcenie - studia minimum pierwszego stopnia w zakresie budownictwa, architektury, urbanistyki, gospodarki przestrzennej, planowania przestrzennego lub inżynierii środowiska.Wymagania dodatkowe:I. znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282);- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 506);- z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 ze zm.);- z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane ( Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.).

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Płocka

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Adres pracodawcy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty:1. życiorys (CV) zawierający m.in. oświadczenie w brzmieniu: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych innych, niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka; - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego,2. list motywacyjny - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego;3. dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);4. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji innych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;5. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;7. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;8. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;9. dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz.1260 ze zm.) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan).Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym.Składanie aplikacji:Aplikacje składa się poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka (https://e-rekrutacja.plock.eu) w terminie do dnia 29 lipca 2019 roku.* Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną).* Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji.* Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.* Osobom, które nie posiadają dostępu do internetu, a są zainteresowane złożeniem APLIKACJI, zagwarantowano dostęp do bezpłatnego stanowiska komputerowego, w celu jej złożenia, w godzinach pracy Urzędu w następujących lokalizacjach:pl. Stary Rynek 1;al. marsz. Józefa Piłsudskiego 6.ul. Miodowa 8.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m. Płock

Gmina pracodawcy: Płock

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Płock

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne

Data dodania oferty pracy: 18.07.2019

Oferta pracy ważna do: 29.07.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 18.07.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 18.07.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f841b6817258ba343bdc3b0680bbdc4e

Podobne oferty pracy

PODINSPEKTOR W WYDZIALE ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWA (1 ETAT) OFERTA KONKURSOWA - od 2 100 PLN

prowadzenie spraw wynikających z zakresu administracji architektoniczno - budowlanej
Starostwo Powiatowe w Cieszynie - 2018-10-12 - Cieszyn (śląskie)

CIEŚLA BUDOWLANY - od 14 PLN

Prace ciesielskie
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Kraków (małopolskie)

MANIKIURZYSTKA - do 1 200 PLN

wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych dłoni zgodnie z aktualnymi trendami, zdobienie paznokci różnymi technikami, korygowanie kształtu, skracanie paznokci, udzielanie porad z zakresu pielęgnacji dłoni
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Kraków (małopolskie)

POMOC KUCHENNA - od 15 PLN

pomoc w przygotowywaniu posiłków, przygotowywanie półproduktów, miejsce wykonywania pracy- Restauracja Jantarowa- Jantar
Emilia Uler - Bajka - 2018-08-10 - Jantar (pomorskie)

KUCHARZ - od 2 000 PLN

Przygotowywanie potraw ciepłych i zimnych. Praca w godzinach 6.00-14.00, 7.00-15.00, 10.00-18.00, 8.00-16.00, 11.00-19.00, 12.00-20.00, 14.00-22.00
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Śrem (wielkopolskie)

ROBOTNIK DROGOWY - od 2 300 PLN

Praca fizyczna na budowie. Istnieje możliwość obsługi systemu wagowego. Praca wykonywana między godz. 7:00 a 17:00 w Nowej Soli.
BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-16 - Nowa Sól (lubuskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 000 PLN

prace biurowe, prowadzenie dokumentacji dotyczącej projektów budowlanych
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Kraków (małopolskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 18,57 PLN

- utrzymanie czystości w biurach, na klatkach schodowych,- prace porządkowe na patio w kamienicy
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Łódź (łódzkie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 997,4 PLN

Technik prac biurowych
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Koniecpol (śląskie)

BARMAN - od 1 850 PLN

obsługa gości
Przystanek Patrzałkowie s.c - 2016-03-31 - Malbork (pomorskie)

MANAGER DS. PRODUKCJI - do 8 000 PLN

Wykształcenie: wyższe, doświadczenie w branży automotive; znajomość języka koreańskiego na poziomie native speaker, znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym; kontrolowanie procesów produkcyjnych w firmie; sporządzanie raportów produkcyjnych w j. koreańskim dla zarządu; wdrażanie oraz utrzymywanie standardów produkcyjnych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Gliwice (śląskie)

PODINSPEKTOR DS. OBSŁUGI KANCELARII - od 2 200 PLN

Przyjmowanie i rejestracja korespondencji el-Dok i w dzienniku korespondencyjnym, rozdzielanie korespondencji przychodzącej do załatwienia właściwym stanowiskom pracy, obsługa korespondencji wpływającej drogą elektroniczną, wysyłka korespondencji wychodzącej, udzielanie informacji interesantom i kierowanie do właściwych komórek Urzędu, prowadzenie sekretariatu w czasie nieobecności pracownika. Pełna treść ogłoszenia o naborze wraz z listą wymaganych dokumentów - dostępna na tablicy ogłoszeń PUP lub stronie Starostwa w Biuletynie Informacji Publicznej https://spleczna.bip.e-zeto.eu/bip/
STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ - 2018-10-17 - Łęczna (lubelskie)

MAGAZYNIER OPERATOR WÓZKA - od 2 500 PLN

Załadunek i rozładunek towaru, obsługa wózka widłowego. Praca od pn-pt 7:00-15:00. Umowa na okres próbny na 3 m-ce, potem na czas określony.
EUROPACK-TRADE SP ZOO - 2016-10-14 - Mikołów (śląskie)

MAGAZYNIER-0910 - od 13,89 PLN

PRACA PRZY PRODUKCJI W FABRYCE CZEKOLADEK LUB GUM-obsługa dostaw i wysyłek magazynowych-rozładunek dostarczonych towarów do magazyny-wydawanie towarów i przyjmowanie z produkcji-kontrola zapasów magazynowych i zapewnienie zgodności stanów magazynowych-sporządzanie dokumentacji magazynowej i transportowej-uczestnictwo w programie usprawnień
MANPOWER GROUP SP.ZO.O. - 2016-06-22 - Skarbimierz (opolskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - WYPIEK WAFLI - od 2 500 PLN

Wypiek wafli tortowych. Praca trzyzmianowa w godz.: 06:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-06:00. Umowa na okres próbny 3 m-ce z możliwością przedłużenia.Kontakt z pracodawcą osobisty poprzedzony kontaktem telefonicznym 0338702774.
Firma Produkcyjno Handlowa "WAFELEK" CiborStanisława - 2019-07-09 - Rzyki (małopolskie)

PODINSPEKTOR W WYDZIALE KOMUNIKACJI - od 2 000 PLN

prowadzenie elektronicznej ewidencji korespondencji wpływającej do wydziału i wysyłanej z wydziału, sporządzanie protokołów, wydawanie uprawnień do kierowania pojazdami.Umowa na pracę.
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu - 2016-12-19 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

MONTER / KONSERWATOR INSTALACJI WENTYLACYJNYCH I KLIMATYZACYJNYCH - od 2 000 PLN

Monter / konserwator instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnychmontaż klimatyzatorów, naprawa, gięcie, cięcie rur miedziowych
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Rudołowice (podkarpackie)

FRYZJER - od 1 850 PLN

Wykonywanie prac fryzjerskich, strzyżenie damsko - męskie, koloryzacja ogólny zakres
Salon Fryzjerski Mój Styl - 2016-08-02 - Kamesznica (śląskie)

PRACOWNIK UTRZYMANIA CZYSTOŚCI - od 1 750 PLN

UTRZYMANIE CZYSTOŚCI BIURA I HALI PRODUKCYJNEJ
FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWA "RDD" Rafał Kusibab - 2015-11-26 - Dębica (podkarpackie)

KOSMETYCZKA - 997,4 PLN

Staż dla osób do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Ryn (warmińsko-mazurskie)

MONTER KONSTRUKCJI STALOWYCH - od 3 100 PLN

Wykształcenie średnie, umiejętność naprawy maszyn, doświadczenie w montażu konstrukcji stalowych. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: kadry (at) artech-rybnik.com.pl
ARTECH RYBNIK SP. Z O.O. - 2018-04-25 - Rybnik (śląskie)

SZWACZKA MASZYNOWA - 2 000 - 3 500 PLN

szycie sukienek damskich z tkanin i dzianin.Umiejętność obsługi stebnówki, overlocka, renderki. Doświadczenie w szyciu odzieży lekkiej.
P.P.H.U. "Ala" S. C. Alina Machnicka, Janusz Machnicki - 2016-05-09 - Łask (łódzkie)

DORADCA KLIENTA - od 2 500 PLN

Kompleksowa obsługa klienta według standardów firmy, fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu.
TERG s.a. - 2017-07-27 - Nysa (opolskie)

OPIEKUN K/M - od 2 300 PLN

zakres obowiązków: czynności opiekuńczo - pielęgnacyjne m. in. karmienie, ubieranie, kąpiel, zmiana pieluchomajtek, zmiana pozycji ułożeniowej - organizacja czasu wolnego Mieszkańca - pomoc Mieszkańcowi w procesie adaptacji - dbanie o bezpieczeństwo Mieszkańców;
kontakt przez PUP - 2019-05-14 - Warszawa (mazowieckie)

OBOROWY,CHLEWMISTRZ - od 15,2 PLN

Chów zwierząt gospodarskich. Praca w miejscowości: Borek Wielkopolski,Kotowo,Aleksandrów
Emat Włodzimierz Matysiak - 2018-12-17 - Wolsztyn (wielkopolskie)

KELNER - od 2 250 PLN

Obsługa klienta, kasy fiskalnej, podawanie napoi i potraw typu fast-food.Praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 18:00 i od 12:00 do 20:00
Bieniek Arkadiusz Firma Handlowo-Usługowo-Transportowa - 2019-03-21 - Wodzisław Śląski (śląskie)

PODINSPEKTOR (WYDZIAŁ: OŚRODEK PSYCHOEDUKACJI, PROFILAKTYKI UZALEŻNIEŃ I POMOCY RODZINIE) - 2 250 - 3 000 PLN

Szczegóły dotyczące oferty pracy pod linkiem: http://bip.umilawa.pl/wakaty/drukuj/6/57/Podinspektor/wersja/
Urząd Miasta Iławy - 2019-02-06 - Iława (warmińsko-mazurskie)

POMOCNIK ELEKTRYKA, ELEKTROMONTERA - 2 800 - 5 000 PLN

Nie jest wymagane doświadczenie ani uprawnienia, praca w godz.7-15.Miejsce pracy: Opole. Wrocław.
ABM Instalacje elektryczne i teletechniczne Bartłomiej Śliwa - 2018-06-01 - Bierdzany (opolskie)

MECHANIK CIĄGNIKÓW I MASZYN ROLNICZYCH (O) - do 3 000 PLN

Serwis, naprawa maszyn i ciągników rolniczych w autoryzowanym serwisie Massey Ferguson
AGRO-MAREK Wiesław Marek - 2019-03-29 - Skrzyszów (małopolskie)


Wybierz powiat