PRACOWNIK KANCELARYJNY Gliwice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: PRACOWNIK KANCELARYJNY
Wynagrodzenie: 1聽440 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Oferta sta偶u dla os贸b w szczeg贸lnej sytuacji na rynku pracyWykszta艂cenie 艣rednie; obs艂uga komputera, urz膮dze艅 biurowych, odporno艣膰 na stres; zakres obowi膮zk贸w: kompleksowa obs艂uga obiegu korespondencji, redagowanie pism, przygotowywanie dokumentacji i jej organizacja; jedna zmiana; miejsce odbywania sta偶u: Gliwice;
Data publikacji: 2021-04-08
Lokalizacja: Gliwice (艣l膮skie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: 艣l膮skieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅
Zakres obowi膮zk贸w:
Oferta sta偶u dla os贸b w szczeg贸lnej sytuacji na rynku pracyWykszta艂cenie 艣rednie; obs艂uga komputera, urz膮dze艅 biurowych, odporno艣膰 na stres; zakres obowi膮zk贸w: kompleksowa obs艂uga obiegu korespondencji, redagowanie pism, przygotowywanie dokumentacji i jej organizacja; jedna zmiana; miejsce odbywania sta偶u: Gliwice;
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 1聽440 PLN
Nazwa stanowiska: PRACOWNIK KANCELARYJNY
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Gliwice
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艣l膮skie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Gliwice
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2466
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: pracownik kancelaryjny
Forma zatrudnienia: Inny
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 1聽440 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpocz臋cia pracy: 19.04.2021
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy: Pracownik kancelaryjny
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: Obs艂uga komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 6312356477
danePracodawcy_regon: 369254306
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Pl. Inwalid贸w Wojennych 12, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: 艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osobiste zg艂oszenie w tut. Urz臋dzie w pok. 007 w celu wydania skierowania do pracodawcy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: 艣l膮skie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
danePracodawcy_kodPowiatu: 2466
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Gliwice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0940000
Ulica pracodawcy: Pl. Inwalid贸w Wojennych
Numer budynku pracodawcy: 12
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy: Dzia艂alno艣膰 prawnicza
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411003
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pracownik kancelaryjny
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|429
Data dodania oferty pracy: 08.04.2021
Oferta pracy wa偶na do: 07.05.2021
Data przyj臋cia oferty pracy: 08.04.2021
Typ oferowanej pracy: Sta偶 z urz臋du pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3bf731b829b655e6c9405efdd2ce43cc
Podobne oferty pracy
Praca na koparce jednonaczyniowej ko艂owejm, - praca przy robotach budowlanych drogowych
TELEELEKTRONIKA - Bogus艂aw Pszczo艂a - 2016-06-06 - Cieplewo (pomorskie)
Prace budowlane, wyko艅czeniowe. Miejsce pracy: woj. pomorskie.
Tr贸jmiejska Wypo偶yczalnia Maszyn Sp. z o.o. - 2016-09-05 - Kie艂pino (pomorskie)
Wykszt. 艣rednie, umiej臋tno艣膰 wykonywania podstawowych czynno艣ci serwisowych sprz臋tu komputerowego, znaj. obs艂. komputera i aplikacji biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Racib贸rz (艣l膮skie)
Praca przy produkcji konstrukcji aluminiowo-szklanych dla budownictwa (fasady, okna, drzwi, 艣wietliki) i przy monta偶u konstrukcji w obiektach. Mile widziane umiej臋tno艣ci ci臋cia profili aluminiowych na pile. Monter konstrukcji aluminiowych wykonuje aluminiowe prefabrykaty i sk艂ada je na terenie zak艂adu, a nast臋pnie montuje na budowie. Celem jego pracy jest wykonywanie i montowanie konstrukcji, stolarki drzwiowej i okiennej itp. Praca polega na dobraniu, przyci臋ciu, zespoleniu element贸w ich obrobieniu, po艂膮czeniu z innymi materia艂ami np. ze szk艂em, poliw臋glanem i innymi tworzywami. Monter konstrukcji aluminiowychmontuje konstrukcj臋 wed艂ug dokumentacji, z zastosowaniem odpowiednich narz臋dzi i przyrz膮d贸w. Podczas monta偶u mierzy, spaja, przykr臋ca, zespala, podwiesza, uszczelnia elementy konstrukcji. W zakresie pracy montera jest dob贸r odpowiednich materia艂贸w i element贸w monta偶owych (np. nity, 艣ruby, wkr臋ty, uszczelki, kleje, spr臋偶yny, specjalne kszta艂tki z艂膮czne, zamki, klamki) oraz zabezpieczenie konstrukcji. Zadania zawodowe: ocenianie warunk贸w tech. miejsca monta偶u konstrukcji aluminiowych: przygotowywanie element贸w do monta偶u konstrukcji aluminiowych: montowanie przygotowanych element贸w no艣nych konstrukcji aluminiowych na placu budowy: montowanie 艣cian os艂onowych i pokryciowych z element贸w aluminiowych: montowanie okien, drzwi i o艣cie偶nic, wstawianie szyb zespolonych zgodnie z technologi膮: uszczelnianie i regulacja okien, drzwi: wykonywanie po艂膮cze艅 element贸w w czasie monta偶u zgodnie z przewidzian膮 technologi膮: skr臋canie, nitowanie, kotwienie, spawanie: montowanie 艣cianek dzia艂owych z element贸w aluminiowych: wykonywanie rozlicze艅 zu偶ytych materia艂贸w i wykonanej produkcji: organizowanie pracy zgodnie z przepisami BHP,PPO呕, ergonomii. Kontakt tel. 502 33 54 88 lub 501 33 54 88
Przedsi臋biorstwo 艢lusarsko- Budowlane Leszek Pluta - 2016-05-16 - Bieliny (艣wi臋tokrzyskie)
wg za艂acznika nr 1 do programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Prace w dziale obs艂ugi klienta. Kontakt telefoniczny i e-mailowy z klientem.
MARFLEX -M.J. MAILIS POLAND - 2016-08-17 - Warszawa (mazowieckie)
Wprowadzanie danych na podstawie dekretacji dokument贸w
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Gr贸jec (mazowieckie)
-usuwanie b艂臋d贸w i pomoc w rozwi膮zywaniu problem贸w;-analiza wymaga艅 systemowych;-programowanie aplikacji i system贸w informatycznych;-tworzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Zabierz贸w (ma艂opolskie)
Wymagania niezb臋dne: 1. obywatelstwo polskie, 2. pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych i korzystanie z pe艂ni praw publicznych, 3. brak prawomocnego skazania wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe, 4. nieposzlakowana opinia, 5. stan zdrowia pozwalaj膮cy na zatrudnienie na okre艣lonym stanowisku, 6. wykszta艂cenie wy偶sze, 7. posiadanie co najmniej dwuletniego udokumentowanego sta偶u pracy. 1. posiadanie do艣wiadczenia zawodowego w przygotowywaniu, zarz膮dzaniu i rozliczaniu projekt贸w realizowanych z udzia艂em zewn臋trznych 艣rodk贸w finansowych (z funduszy unijnych, innych funduszy zewn臋trznych lub program贸w krajowych), 2. mile widziana wcze艣niejsza praca na stanowisku w administracji samorz膮dowej, 3. studia podyplomowe, szkolenia lub kursy z zakresu pozyskiwania funduszy i/lub rozliczania projekt贸w, zam贸wie艅 publicznych, 4. znajomo艣膰 polityki regionalnej UE na lata 2014-2020 i zasad realizacji program贸w/projekt贸w/dzia艂a艅 finansowanych ze 艣rodk贸w zewn臋trznych, 5. znajomo艣膰 przepis贸w prawnych dotycz膮cych samorz膮du gminnego, funduszy unijnych, zam贸wie艅 publicznych, procedur aplikacyjnych, rozliczania dotacji, umiej臋tno艣膰 ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zada艅, 6. bieg艂a znajomo艣膰 obs艂ugi komputera i oprogramowania biurowego, 7. umiej臋tno艣膰 pracy w zespole oraz organizowania pracy w艂asnej i innych os贸b, tak偶e pod presj膮 czasu, 8. zdolno艣ci analityczne, wysoka kultura osobista, 9. komunikatywno艣膰, odpowiedzialno艣膰, dok艂adno艣膰, operatywno艣膰, odporno艣膰 na stres, 10. samodzielno艣膰, zdolno艣膰 do kreatywnego i innowacyjnego my艣lenia, dyspozycyjno艣膰, 11. znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego. 1. Wyszukiwanie, gromadzenie, udost臋pnianie i rozpowszechnianie informacji o mo偶liwych do pozyskania 艣rodkach finansowych z funduszy pomocowych Unii Europejskiej oraz innych program贸w zagranicznych i krajowych na realizacj臋 projekt贸w dost臋pnych dla Gminy. 2. Analiza program贸w pomocowych pod k膮tem mo偶liwo艣ci pozyskania dofinansowania. 3. Koordynacja, nadz贸r i bie偶膮ce monitorowanie procesu aplikacyjnego, realizacji oraz rozliczania poszczeg贸lnych projekt贸w realizowanych przez Gmin臋. 4. Korygowanie w razie potrzeby harmonogram贸w rzeczowo-finansowych um贸w. 5. Bie偶膮ca obs艂uga administracyjna projekt贸w pod wzgl臋dem przep艂ywu dokument贸w, sporz膮dzanie wniosk贸w do bud偶etu w zwi膮zku z finansowaniem zada艅 ze 艣rodk贸w zewn臋trznych. 6. Prowadzenie raportowania, monitoringu i sprawozdawczo艣ci zgodnie z na艂o偶onymi obowi膮zkami wynikaj膮cymi z zawartych um贸w o dofinansowanie projekt贸w. 7. Przygotowywanie wniosk贸w o p艂atno艣膰 lub innych dokument贸w zwi膮zanych z refundacj膮 wydatk贸w poniesionych w ramach realizowanych projekt贸w, prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie pozyskanych 艣rodk贸w. 8. Pozyskiwanie i gromadzenie informacji o gminie, opracowywanie danych niezb臋dnych do uzyskania pomocy finansowej. 9. Organizowanie i realizowanie dzia艂a艅 promocyjnych i informacyjnych gminy. 10. Reprezentowanie Gminy w kontaktach z dysponentami funduszy pomocowych. 11. Wsp贸艂praca z administracj膮 rz膮dow膮 i samorz膮dow膮, przedsi臋biorcami oraz innymi organizacjami, zw艂aszcza w zakresie pozyskiwania dodatkowych 艣rodk贸w pozabud偶etowych, kt贸re mog膮 by膰 wykorzystywane dla rozwoju gminy oraz stymulowania przedsi臋biorczo艣ci i rynku pracy. 12. Opracowywanie, strategii, wieloletnich plan贸w, czy innych program贸w gminnych. 13. Przedstawianie modyfikacji opracowa艅 planistycznych - strategicznych gminy (strategia rozwoju gminy, plan inwestycyjny itp.) w kontek艣cie pozyskiwania funduszy zewn臋trznych pod k膮tem stawianych wymog贸w przez te fundusze. 14. Wsp贸艂praca oraz koordynacja kontakt贸w krajowych i zagranicznych, w tym udzia艂u w stowarzyszeniach i zwi膮zkach. 15. Prowadzenie spraw zwi膮zanych z ewidencj膮 dzia艂alno艣ci gospodarczej, 16. Prowadzenie spraw zwi膮zanych zam贸wieniami publicznymi. Wymagania dodatkowe: Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku: Warunki pracy: wymiar czasu pracy pe艂ny etat warunki dotycz膮ce charakteru pracy i sposobu wykonywania zada艅: zatrudnienie na podstawie umowy o prac臋 (pierwsza umowa o prac臋 na czas okre艣lony proponowane wynagrodzenie 2 800,00 z艂 brutto), prawdopodobny termin rozpocz臋cia pracy - 17 grudnia 2018 r. praca przy monitorze ekranowym powy偶ej 4 godzin dziennie. miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: praca z wykorzystaniem komputera i innych urz膮dze艅 biurowych, na I pi臋trze w budynku nieprzystosowanym do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych. Informacja o wska藕niku zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych: W miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia niniejszego og艂oszenia, wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepis贸w o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnianiu os贸b niepe艂nosprawnych, by艂 ni偶szy ni偶 6 %. Wymagane dokumenty: 1. list motywacyjny opatrzony w艂asnym podpisem, 2. 偶yciorys curriculum vitae - opatrzony w艂asnor臋cznym podpisem, kwestionariusz osobowy osoby ubiegaj膮cej si臋 o zatrudnienie - za艂膮czono do og艂oszenia, kserokopie 艣wiadectw pracy (za艣wiadcze艅 lub um贸w o prac臋 w przypadku trwania stosunku pracy), kserokopie dokument贸w potwierdzaj膮cych posiadane wykszta艂cenie, kserokopie za艣wiadcze艅 o uko艅czonych kursach, szkoleniach, o艣wiadczenie (pod odpowiedzialno艣ci膮 karn膮 wynikaj膮c膮 z art. 233 搂 1 kodeksu karnego) o korzystaniu z pe艂ni praw publicznych i posiadaniu pe艂nej zdolno艣ci do czynno艣ci prawnych oraz o niekaralno艣ci za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe za艂膮czono do og艂oszenia, za艣wiadczenie lekarskie o braku przeciwskaza艅 do zatrudnienia na okre艣lonym stanowisku, o艣wiadczenie o zapoznaniu si臋 z Klauzul膮 informacyjn膮 dla kandydat贸w bior膮cych udzia艂 w naborze na wolne stanowisko urz臋dnicze w Urz臋dzie Gminy w Besku, o艣wiadczenie o wyra偶eniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezb臋dnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustaw膮 z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000), kserokopia dokumentu potwierdzaj膮cego niepe艂nosprawno艣膰 (dokument sk艂adaj膮 kandydaci zamierzaj膮cy skorzysta膰 z uprawnie艅 okre艣lonych w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorz膮dowych), ew. referencje, opinie lub inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiej臋tno艣ciach.Miejsce i termin sk艂adania dokument贸w:Wymagane dokumenty aplikacyjne nale偶y sk艂ada膰 w zaklejonej i opisanej kopercie: "Nab贸r na samodzielne stanowisko ds. pozyskiwania 艣rodk贸w zewn臋trznych Dokumenty nale偶y sk艂ada膰 w godzinach pracy urz臋du w terminie do dnia 27.11.2018r. w Urz臋dzie Gminy Besko w pok. nr 7 lub przes艂a膰 poczt膮 na adres Urz臋du Gminy Besko, ul. Podkarpacka 5, 38-524 Besko. W przypadku przesy艂ki pocztowej decyduje dzie艅 wp艂ywu dokument贸w do Urz臋du. Dokumenty z艂o偶one po tym terminie nie b臋d膮 rozpatrywane.Kandydaci spe艂niaj膮cy wymogi formalne zostan膮 poinformowani telefonicznie lub na podany adres e-mailowy o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej i sprawdzianu wiedzy.Osoba, kt贸rej zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia, dor臋cza informacj臋 z Krajowego Rejestru Karnego o niefigurowaniu w kartotece karnej.Informacja o wyniku naboru b臋dzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urz臋dzie Gminy.http://www.besko.biuletyn.net/?bip=2&cid=1016&id=3218
GMINA BESKO - 2018-11-16 - Besko (podkarpackie)
Wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Krak贸w (ma艂opolskie)
doz贸r powierzonego mienia
Memling Security Sp. z .o.o. - 2019-09-17 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Pracownik administracyjno-biurowy
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Elbl膮g (warmi艅sko-mazurskie)
Czynno艣ci zwi膮zane z produkcj膮 pieczywa.
"PIEKARNIA WILK脫W" SP脫艁KA CYWILNA - LUDWIK GO艁UCH,TOMASZ GO艁UCH,JACEK GO艁UCH - 2018-03-06 - Wilk贸w Drugi (mazowieckie)
Wykonywanie r贸偶nymi technikami i metodami potraw w kuchni dietetycznej, utrzymywanie porz膮dku na stanowisku pracy, obs艂ugiwanie sie maszynami i urz膮dzeniami przy przygowowywaniu potraw, praca w godz 8-16/11-19
DIETETYCZNI CATERING, PORADNIA Aleksandra Fuk - 2016-03-18 - Opole (opolskie)
Robotnik budowlany
Phu Widok Osta艅ski Bernard - 2017-05-25 - Boles艂awiec (dolno艣l膮skie)
Rekrutacja kandydat贸w do pracy z Ukrainy, Mo艂dawii i Bia艂orusi - obs艂ugaklienta rosyjskoj臋zycznego - selekcja kandydatur - wsp贸艂praca zkontrahentami w Mo艂dawii, na Ukrainie i Bia艂orusi - wsp贸艂praca z dzia艂emoperacyjnym oraz dzia艂em administracji. praca od 9-17
APN Service sp. z o.o. sp.k. - 2018-06-18 - Opole (opolskie)
Nauczanie przedmiotu "edukacja dla bezpiecze艅stwa" m艂odzie偶y szko艂y ponadgimnazjalnej i ponadpodstawowej.
ZESP脫艁 SZK脫艁 TECHNICZNYCH I LICEALNYCH W 呕AGANIU - 2019-11-13 - 呕aga艅 (lubuskie)
obsluga linii technologicznej przetw贸rstwa owoc贸w, prace przy za艂adunku i wy艂adunku, prace zlecone przez kierownika
APPOL Sp. z o.o. - 2018-08-02 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Monta偶 instalacji wodnych, kanalizacyjnych i grzewczych na budowach, w domkach jednorodzinnych i budynkach przemys艂owych.
TERMER-MCM SP. ZO.O. - 2021-03-12 - Be艂chat贸w (艂贸dzkie)
Monta偶 instalacji wodnych, kanalizacyjnych i grzewczych na budowach, w domkach jednorodzinnych i budynkach przemys艂owych.
TERMER-MCM SP. ZO.O. - 2021-03-12 - Be艂chat贸w (艂贸dzkie)
Obieranie, krojenie, szatkowanie i siekanie warzyw i owoc贸w na p贸藕niejsze potrawaym dora藕na pomoc szefowi kuchni oraz pozosta艂ym kucharzom, prace porzadkowe, majace na celu utrzymanie kuchni nw czysto艣ci oraz u艂atwienie pracy ca艂ej obs艂udze lokalu,dyspozycyjno艣膰 w godz 10-19,Miejsce pracy: Wroc艂aw ul. Armii KrajowejOferta znajduje si臋 w sali: G
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Praca przy maszynach. Kontrola jako艣ci. Wsp贸艂praca z dzia艂ami pomocniczymi. Nastawienie na osi膮ganie cel贸w jako艣ciowych i ilo艣ciowych.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Legnica (dolno艣l膮skie)
1.Sta艂e obserwowanie powierzchni wody, niezw艂oczne reagowanie na ka偶dy sygna艂 wezwania pomocy oraz podejmowanie akcji ratunkowej, udzielanie pomocy przedmedycznej.2. Kontrola stanu urz膮dze艅 oraz sprz臋tu, kt贸ry zapewnia bezpiecze艅stwo os贸b k膮pi膮cych si臋 i utrzymanie go w pe艂nej sprawno艣ci technicznej i gotowo艣ci do u偶ycia.
O艣rodek Sportu i Rekreaji - 2019-09-06 - S臋dzisz贸w (艣wi臋tokrzyskie)
Prace magazynowe, za艂adunek i roz艂adunek towar贸w. Umowa zlecenie od zaraz - do odwo艂ania, 8h dziennie w zakresie 06.00 - 22.00.
APT JOB CENTER SERVICE SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-11-03 - Pi艂a (wielkopolskie)
prowadzenie zaj臋膰 praktycznych na kwalifikacyjnym kursie zawodowym - kucharz, nauczanie os贸b pozbawionych wolno艣ci
ZAK艁AD KARNY W OPOLU LUBELSKIM - 2019-08-23 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Prace og贸lnobudowlane i inne fizyczne.Praca na czas okre艣lony: 1 rokGodziny pracy 7:00 - 15:00kontakt z pracodawc膮: fo.michalsagan (at) gmail.com lub 502764589
Firma Og贸lnobudowlana Micha艂 Sagan - 2019-06-27 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
roboty og贸lnobudowlane
Zak艂ad Gospodarki Komunalnej przy UG Cz艂uch贸w - 2017-03-27 - Cz艂uch贸w (pomorskie)
obs艂uga klienta w sklepie ze zdrow膮 偶ywno艣ci膮, jest to klient 艣wiadomy, szuka produkt贸w zgodnie ze swoimi preferencjami, pomoc klientom nie znaj膮cym tematu zdrowej 偶ywno艣ci
FUNDACJA ZDROWEGO STYLU 呕YCIA SMAKOSZE - 2017-09-22 - Suchy Las (wielkopolskie)