PRACOWNIK FIZYCZNY - WYSORTOWACZ MIEDZI I MOSIĄDZU Radomsko oferta pracy YARD HOLDING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: PRACOWNIK FIZYCZNY - WYSORTOWACZ MIEDZI I MOSIĄDZU
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: segregacja, załadunek, rozładunek
Data publikacji: 2020-09-25
Lokalizacja: Radomsko (łódzkie)
Pracodawca: YARD HOLDING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Inwesytycyjna 5, 97-500 Radomsko, powiat: radomszczański, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: segregacja, załadunek, rozładunek
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
PRACOWNIK FIZYCZNY - WYSORTOWACZ MIEDZI I MOSIĄDZU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Radomsko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: radomszczański
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1012
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Radomsko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sortowacz surowców wtórnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Chęci do pracy
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy:
YARD HOLDING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
danePracodawcy_nip: 7722398719
danePracodawcy_regon: 101260734
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku
Adres pracodawcy:
Sadowa 5, 97-500 Radomsko, powiat: radomszczański, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: radomszczański
danePracodawcy_kodPowiatu: 1012
Gmina pracodawcy: Radomsko
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Radomsko
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0968078
Ulica pracodawcy: Sadowa
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|961201
Zawód wykonywany przez pracownika: sortowacz surowców wtórnych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 25.09.2020
Oferta pracy ważna do: 26.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 25.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 25.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9cfe7887853dcda878238157e5e04725
Podobne oferty pracy
Sprzedaż materiałów w sklepie wielobranżowym MARPOL - DOM I OGRÓD. Bezpośrednia obsługa klienta (doradztwo, sprzedaż, wystawianie faktur, korekt itp.)Przyjmowanie i wydawanie towarów. Dbanie o ład i porządek powierzchni sprzedażowej.
Tomasz Kargol Firma Handlowo - Usługowa MARPOL - 2019-03-04 - Szczepanów (małopolskie)
Praca w salonie sprzedaży paliw oraz innych art. przemysłowych i spożywczych, obsługa klientó, obsługa kasy fiskalnej, zamawianie towarów w głownej siedzibie firmy.
"OLKOP" Hurtownia Olejów i Paliw - 2016-03-18 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
-wykonywanie napraw, bieżących przeglądów technicznych, konserwacji maszyn, urządzeń i instalacji elektrycznych, ocena stanu technicznego, dokumentowanie wykonywach prac; - wykonywanie nowych instalacji elektrycznych;- usuwanie usterek i awarii maszyn i instalacji.
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Częstochowa (śląskie)
Obsługa podstawowej dokumentacji kadrowej. Przygotowywanie dokumentacji analitycznej (sprawozdań dla Rady Gminy, Policji). Kontrolowanie przestrzeganiaprzepisów w zakresie ochrony porządku publicznego. Podejmowanie interwencji w zakresie spokoju i porządku w miejscach publicznych, asystowanie w kontrolach przeprowadzanych wspólnie z przedstawicielami Sanepidu, PIH, Urzędu Miar i Wag, Referatów Urzędu Gminy w Ustce i innych podmiotów. Udział w zabezpieczaniu miejsce przestępstw, katastrof itp. Udzielanie pierwszej pomocy osobom, zabezpieczanie porządku.Szczegółowy zakres zadań i wymagane dokumenty dostępne są na stronie internetowej Urzędu: bip.ustka.ug.gov.pl w zakładce Urząd Gminy-Nabór na stanowiska urzędnicze Termin składania ofert został przedłużony i upływa w dniu 31 lipca 2018 r. Okres próbny 6 miesięcy.
Urząd Gminy Ustka - 2018-07-26 - Ustka (pomorskie)
prowadzenie zajęć rewalidacyjnych oraz indywidualnych zajęć edukacyjnych
STOWARZYSZENIE GOSPODARCZO-EDUKACYJNE "DOBRO DZIECKA" - 2018-09-21 - Gradowice (wielkopolskie)
Zadania z zakresu księgowości, kadr, płac
P.P.H.U. "BAREL" Mirosław Matyśkiewicz - 2018-06-27 - Wola Załężna (łódzkie)
- sprzątanie szkoły
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 11 IM. BOHATERÓW ZAŁOGI ORP GROM - 2018-09-25 - Gdynia (pomorskie)
tworzenie murów nośnych, stawianie ścianek działowych, współpraca z innymi członkami zespołu
PGP DEVELOPMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-04-21 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
wykształcenie min. średnie,obsługa komputera,mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego,wymagane prawo jazdy kat. BKompletowanie dokumentów. Przyjmowanie interesantów.Wystawianie faktur, odbiór korespondencji.Kompleksowa obsługa sekretariatu.1 zmiana: 8-16
ALSPAW GROUP SP. Z O.O. SP.K - 2020-06-08 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
przygotowywanie posiłków
BAR "EGIPCJANKA II" MARCIN ZBROJA - 2017-04-24 - Radomsko (łódzkie)
wg stanowiska
Urszula Stepnowska Sklep Monopolowy - 2016-05-06 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Brak danych
BYSTRZAKI SP. Z O.O. - 2017-09-07 - Rzeszów (podkarpackie)
roznoszenie ulotek
kontakt przez OHP - 2019-12-02 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
obsługa operowanie maszyną budowlaną , koparką
Firma Budowlano Usługowa JP - 2020-04-23 - Kraków (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Chocianów (dolnośląskie)
Wykonywanie czynności kancelaryjno-biurowych i pomocnicznych, zgodnie z przepisami ustaw oraz innymi przepisami prawa, a także zarządzeniami i poleceniami Prokuratora Gerneralnego oraz prokuratorów przełożonych, a w szczególności: 1. ewidencjonowanie oraz rejestrowanie wpływających i sporządzanych w prokuraturze dokumentów procesowych i innych pism oraz ekspedycja pism, 2. prowadzenie repertoriów, rejestrów, wykazów kontrolnych i innych niezbędnych urządzeń ewidencyjnych oraz wpisywanie w nich aktualnych danych dotyczących biegu spraw i sposobu ich merytorycznego zakończenia, prowadzenie korespondencji, sporządzanie projektów pism i dokumentów z zakresu administracji kierownika jednostki, 3. prowadzenie terminarzy wznowień, zapewniających podejmowanie przez prokuratorów decyzji procesowych lub innych czynności w terminach przewidzianych prawem lub wskazanych przez prokuratorów, 4. wykonywanie czynności biurowych i technicznych w toku opracowywania dokumentów, 5. wykonywanie czynności związanych z archiwizowaniem akt, 6. opracowywanie na arkuszach kalkulacyjnych zestawień tabelarycznych, 7. obsługa podstawowych urządzeń biurowych typu fax, skaner, kserokopiarka, 8. wykonywanie innych czynności na polecenie kierownika jednostki lub uprawnionego prokuratora. Więcej informacji: http://www.wroclaw.pa.gov.pl/sites/default/files/staz.pdfPraca w godz.: 7.30-15:30. Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 33 06 800, e-mail: sekretariat (at) wroclaw.pr.gov.pl
Prokuratura Regionalna we Wrocławiu - 2019-08-14 - Wrocław (dolnośląskie)
projektowanie grafiki (plakatów, ulotek) oraz prace biurowe
OŚRODEK SPORTU I REKREACJI INOWROCŁAW - 2017-01-04 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie prac leśnych
Agro-Las Katarzyna Gruszka - 2018-01-15 - Czarnów (lubuskie)
- prace gospodarcze- pożądki- drobne naprawy
Szymon Szultka WESTA Nowa Energia - 2020-07-16 - Sąpolno (pomorskie)
zakup materiałów budowlanych, przystępowanie do przetargów, pilnowanie dokumentacji budowlanej
P.W. ROMIX Sp. z o.o. Żodyń - 2017-06-21 - Żodyń (wielkopolskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW NA LADZIE; WYDŁADANIE TOWARU NA LADZIE; DBAŁOŚĆ O JAKOŚĆ TOWARU; KONTROLA TERMINÓW PRZYDATNOŚCI DO SPOŻYCIA
TESCO /Polska/ Sp. z o.o. - 2016-02-17 - Polkowice (dolnośląskie)
Wydawanie towaru, sprawdzanie dostaw, wykładanie towaru, metkowanie, obsługa klienta, dbanie o ekspozycję oraz porządek w sklepie i magazynieJedna zmiana 7-15 pn - ptOferta stażu dla osób pow. 30r.ż
kontakt przez PUP - 2019-06-07 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie prac ślusarskich.
Nowak Okucia Meblowe Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2020-08-17 - Olszowa (wielkopolskie)
PROWADZENIE SPRZEDAŻY PRODUKTÓW ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W HALISKLEPOWEJ, UTRZYMYWANIE CZYSTOŚCI W, JAK I NA ZEWNĄTRZ HALISKLEPOWEJ, OBSŁUGA KLIENTÓW,WYKŁADANIE TOWARÓW, ITP.
L&A Leszek Loret - 2015-12-03 - Radwanice (dolnośląskie)
prace fizyczne, czyszczenie zbiorników, prace melioracyjne
ZAKŁAD BUDOWLANO HANDLOWY - BOCIAN ZBIGNIEW - 2021-06-14 - Zaborówiec (wielkopolskie)
Dekretowanie i księgowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji księgowej, uzgadnianie ich z kontami księgi głównej. Obliczanie i rozliczanie zobowiązań podatkowych. Sporządzanie rejestrów VAT zakupu i sprzedaży, uzgadnianie kont VAT, (w tym przygotowanie i kontrola miesięcznych deklaracji VAT). Wystawianie faktur sprzedażowych i rozliczanie paragonów fiskalnych. Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne MuzeumObsługa elektronicznego systemu bankowego, przygotowywanie przelewów bankowych i ich księgowanie. Prowadzenie kasy gotówkowej. Kontrola należności, wystawianie not odsetkowych. Przygotowywanie miesięcznych sprawozdań finansowych. Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami.- Praca: Muzeum Górnośląskie w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 2 - Dział Księgowości.- Wynagrodzenie: 4000 zł/brutto. Wynagrodzenie miesięczne wg ustalonej stawki stałej. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 roku. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 + jedna niedziela w miesiącu (6 godzin). Wykształcenie min. średnie zawodowe lub wyższe kierunkowe (rachunkowość, finanse, podatki, ekonomia). Doświadczenie w pracy w księgowości, mile widziane w instytucjach kultury. Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, prawa podatkowego, VAT. Znajomość przepisów dot. ubezpieczeń społecznych oraz zasiłków. Umiejętność posługiwania się oprogramowaniem pakietu MS Office. Umiejętność obsługi programu FK .Zaangażowanie w wykonywaną pracę. Wysoka kultura osobista. Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole.-
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU - 2019-02-06 - Bytom (śląskie)
Sprawdzanie, kontrola elementów produkowanych w firmie, kierowanie zespołem pracowników.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "GRALBET" Sp.z o.o. - 2017-05-09 - Gralewo-Stacja (warmińsko-mazurskie)
Robotnik gospodarczy
Krzysztof Młynarczyk - 2018-04-25 - Karpin (zachodniopomorskie)
Załadunek i rozładunek butli z i na samochód.
POLSKI GAZ Sp. z o.o. - 2018-03-14 - Góra Kalwaria (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych dostawców(głównie jabłek), budowanie bazy kontrahentów, zakup owoców i warzyw, podtrzymywanie kontaktów z obecnymi dostawcami, kontrola jakości towarów, współpraca z działem sprzedaży
PRIMA GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-07 - Piaseczno (mazowieckie)