PRACOWNK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY Żodyń oferta pracy P.W. ROMIX Sp. z o.o. Żodyń
Stanowisko: PRACOWNK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: zakup materiałów budowlanych, przystępowanie do przetargów, pilnowanie dokumentacji budowlanej
Data publikacji: 2017-06-21
Lokalizacja: Żodyń (wielkopolskie)
Pracodawca: P.W. ROMIX Sp. z o.o. Żodyń
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:GŁÓWNA 56, 64-212 Żodyń, powiat: wolsztyński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zakup materiałów budowlanych, przystępowanie do przetargów, pilnowanie dokumentacji budowlanej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: płaca zasadnicza + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: PRACOWNK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żodyń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wolsztyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Siedlec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dyspozycyjność
Nazwa pracodawcy: P.W. ROMIX Sp. z o.o. Żodyń
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wolsztynie
Adres pracodawcy:
GŁÓWNA 56, 64-212 Żodyń, powiat: wolsztyński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, tel: 683848745
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: wolsztyński
Gmina pracodawcy: Siedlec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Żodyń
Ulica pracodawcy: GŁÓWNA
Numer budynku pracodawcy: 56
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wolsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 21.06.2017
Oferta pracy ważna do: 20.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 21.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 21.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
naprawa samochodów
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Przasnysz (mazowieckie)
Obsługa klienta, przygotowanie zamówień
kontakt przez OHP - 2016-10-04 - Mielec (podkarpackie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru, prace porządkowe
Jeronimo Martins Polska S.A - 2016-10-21 - Świdnica (dolnośląskie)
MONTAŻ, KONSERWACJA INSTALACJI HYDRANTOWYCH I TRYSKACZOWYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN.ZAWODOWE HYDRAULICZNE, MECHANICZNE, ITP
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO TECHNICZNE SPRZĘTU POŻARNICZEGO I OCHRONNEGO SUPON SA - 2017-09-11 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Asystent do spraw administracji.
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Tuchomie (pomorskie)
- Segregacja i wynoszenie śmieci do kontenerów. Sprzątanie, zamiatanie parkingu oraz terenu zewnętrznego wokół biurowca. Zrywanie zabezpieczeń z drzwi, poręczy (folie, kartony). Mycie maszynowe parkingu.- Wynagrodzenie: 12 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie do 31.12.2016 r.- Zlecenie może być wykonywane w godzinach: 8:00-16:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Doświadczenie NIE jest wymagane. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 884-999-553) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Chorzowska 152, 40-101 Katowice).
DTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-22 - Katowice (śląskie)
Referent d/s kadr i płac
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
udzielanie informacji na temat ofert z zakresu usług telefonicznych.
kontakt przez OHP - 2017-06-09 - Częstochowa (śląskie)
Obróbka kamienia, montowanie i ustawianie nagrobków
PPHU LEGPOL Lech Gąsiorowski - 2016-11-22 - Maciejów (łódzkie)
Tłumaczenie dokumentów technicznych (opisy kosmetyczne) z języka rosyjskiego i ukraińskiego.
K.C.C.P. Mikołaj Słowikowski - 2016-07-19 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie zajęć edukacyjno- rekreacyjnych, prowadzenie dokumentacji, kontakt z rodzicami, planowanie i organizowanie pracy
Towarzystwo Przyjaciół Dzieci Zachodniopomorski Oddział Regionalny Szczecin - 2018-08-10 - Gardno (zachodniopomorskie)
prace drogowe, brukarskie , pierwsza umowa okres próbny
DROG - MAX TADEUSZ MAK - 2017-10-12 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Zgodny, pracodawca zapewnia i finansuje zakwaterowanie na terenie Łasina.
Kujawsko-Dobrzyńska Spółdzielnia Handlowa w Rypinie - 2017-08-24 - Łasin (kujawsko-pomorskie)
Załadunek wełny mineralnej- prowadzenie wózka widłowego.
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
nadzór nad obiektami w swoim rejonie,szkolenie,nadzór,rozliczanie pracowników,realizacja celów,pozyskiwanie klientów,utrzymanie odpowiednich relacji z klientami,wdrażanie nowych projektów
Security Sp. z o.o. - 2016-01-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
1. Wymagania niezbędne:a) określone w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych,b) wykształcenie wyższe, preferowane: inżynieria środowiska, ochrona środowiska, zarządzanie środowiskiem lub pokrewne,c) wymagany staż pracy: co najmniej 1 rok stażu pracy, d) dobra znajomość ustaw: Prawo ochrony środowiska, o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko oraz Kodeks postępowania administracyjnego.2. Wymagania dodatkowe:a) znajomość zagadnień z zakresu funkcjonowania administracji publicznej oraz samorządu terytorialnego,b) łatwość nawiązywania kontaktu z klientem, komunikatywność,c) samodzielność i kultura osobista,d) obsługa komputera oraz podstawowych urządzeń biurowych,e) prawo jazdy kat. B,f) znajomość języka obcego angielskiego lub niemieckiego.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:a) prowadzenie wszelkich spraw należących do kompetencji starosty wynikających z przepisów Prawa ochrony środowiska w tym przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych,b) udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie na zasadach określonych w przepisach o udostępnianiu informacji o środowisku,c) prowadzenie publicznie dostępnego wykazu danych o środowisku w zakresie ochrony środowiska i geologii,d) prowadzenie czynności kontrolnych w zakresie ochrony środowiska,e) podejmowanie działań wynikających z potrzeby ochrony środowiska,f) przygotowywanie informacji o środowisku w zakresie ochrony środowiska.4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:a) wymiar czasu pracy pełny etat,b) miejsce pracy Racibórz, Plac Stefana Okrzei 4,c) termin rozpoczęcia pracy niezwłocznie po zakończeniu procedury naborud) pierwsza umowa zostanie zawarta na okres 6 m-cy.5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %6. Inne informacje:a) dokumenty, które wpłyną do Starostwa Powiatowego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).b) informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.powiatraciborski.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa.c) informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymogami związanymi ze stanowiskiem, określonymi w ogłoszeniu o naborze.
Starostwo Powiatowe w Raciborzu - 2018-07-19 - Racibórz (śląskie)
Strzyżenie damskie i męskie, modelowanie, trwała, balejaż, upięcia, pasemka.
Salon Fryzjerski "ANGEL STUDIO" Angelika Wójcik - 2017-05-31 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
- Sprzątanie klas, pomieszczeń biurowych i pozostałych pomieszczeń znajdujących się w obiekcie;- Zmywanie podłóg w pomieszczeniach;- Ścieranie kurzu z mebli biurowych, parapetów, sprzętów i urządzeń biurowych;- Utrzymywanie w czystości pomieszczeń higieniczno-sanitarnych oraz toalet z umywalkami między innymi poprzez dbałość o ogólny wygląd pomieszczeń oraz mycie posadzek i ścian, mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych i armatury;- Wyposażanie pomieszczeń sanitarnych w niezbędne środki higieny;- Usuwanie zgromadzonych odpadków i opróżnianie koszy na śmieci;- Mycie przeszkleń wewnątrz budynku;Pracownik odpowiada za utrzymanie w należytej czystości wszystkich pomieszczeń biurowych i pozostałych pomieszczeń znajdujących się w biurze, znajdującego się tam wyposażenia i sprzętu, utrzymanie porządku przed budynkiem biura.Praca w godz.: 17:00-22:00, około 100 godzin miesięcznie. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą - tel.: 534 967 487, 510 896 695, e-mail: rekrutacja (at) cleanservicepro.pl
MARIUSZ CETNAROWSKI CLEAN SERVICE PRO M.CETNAROWSKI - 2018-01-03 - Wrocław (dolnośląskie)
1. Szycie na maszynach przemysłowych:- overlok 4 nitkowy, lamowarka, overlok gumiarka, autolap 6 nitkowy, renderka, stębnówka2. Wykrajanie z tkaniny określonych elementów
WGR SP Z O O - 2017-02-07 - Legnica (dolnośląskie)
obsługa kontarhentów dotychczasowych oraz nowych, sporządzanie analiz sprzedażowych (art. budowlane, praca na terenie woj. kujawsko-pomorskiego)
ASTEX Producent Tynków Szlach. i Klejów Budowlanych Otłoczyn - 2016-03-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
praca na stanowisku elektronika
ZAMEL Sp. z o.o. - 2016-10-05 - Pszczyna (śląskie)
prace biurowe w Starostwie Powiatowym
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Brzeg (opolskie)
Obsługa elektronarzędzi, np. szlifierki, tokarki, gwinciarki, wytaczarki poziomej.
INTRASERVIS JOB Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-06-29 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Prace pomocnicze przy produkcji drzwi i ościeżnic.
PERFECTDOOR Sp. z o.o. - 2016-05-23 - Kunów (świętokrzyskie)
Przyjmowanie zleceń transportowych, monitorowanie realizacji zlece, obsługa klientów, współpraca z przewoźnikami, pozyskiwanie nowych kontraktów, prowadzenie dokumentacji, wyszukiwanie i wystawianie ofert przy pomocy dostępnych giełd.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Siedlce (mazowieckie)
Praca w sklepie, obsługa kasy fiskalnej. ekspozycja towarów, utrzymywanie porządku w sklepie i jego obrębie, zamawianie i przyjmowanie towarów
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Koniecpol (śląskie)
Prowadzenie księgowości SOSW nr 2 w Kaliszu
SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY NR 2 IM. PLUTONU GŁUCHONIEMYCH AK W KALISZU - 2018-03-27 - Kalisz (wielkopolskie)
inwentaryzacja budynków, projektowanie konstrukcji, przygotowywanie dokumentacji dot. pozwolenia na budowę
MM PROJ-BUD Marcin Młodziankiewicz - 2018-01-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie zajęć indywidualnych i grupowych dla dzieci z wadami wymowy i róznymi niepełnosprawnościami
Joanna Zięba Niepubliczne Integracyjne Przedszkole "MOTYLEK" - 2016-12-08 - Krosno (podkarpackie)