Praca PRACOWNIK DO SPRAW GOSPODARKI NIERUCHOMO艢CIAMI - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy PRACOWNIK DO SPRAW GOSPODARKI NIERUCHOMO艢CIAMI, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 8 ofert pracy PRACOWNIK DO SPRAW GOSPODARKI NIERUCHOMO艢CIAMI.

PRACOWNIK DO SPRAW GOSPODARKI NIERUCHOMO艢CIAMI - od 3聽500 PLN

1. Prowadzenie ewidencji mienia komunalnego oraz sporz膮dzanie deklaracji podatkowych.2. Prowadzenie sprzeda偶y mienia komunalnego innego ni偶 nieruchomo艣ci.3. Prowadzenie ewidencji akt贸w notarialnych.4. Sporz膮dzanie informacji dot. prywatyzacji i przekszta艂ce艅 mienia komunalnego.5. Sporz膮dzanie projekt贸w wykaz贸w grunt贸w i budynk贸w oraz lokali przewidzianych do sprzeda偶y, wydzier偶awienia, najmu oraz ustalenia warunk贸w ich zbycia, oddania w trwa艂y zarz膮d, u偶ytkowanie, u偶yczenie.6. Og艂aszanie i przeprowadzanie przetarg贸w na zbycie, najem ,dzier偶aw臋 nieruchomo艣ci gruntowych i budowlanych stanowi膮cych mienie komunalne.7. Za艂atwianie spraw zamiany nieruchomo艣ci, oddawania w u偶ytkowanie wieczyste, przekszta艂cania u偶ytkowania wieczystego w prawo w艂asno艣ci.8. Zlecanie opracowa艅 geodezyjnych i operat贸w szacunkowych nieruchomo艣ci przewidzianych do sprzeda偶y, wydzier偶awienia najmu i u偶ytkowania wieczystego.9. Naliczanie op艂at adiacenckich i op艂at z tytu艂u wieczystego u偶ytkowania.10. Ustalanie warunk贸w u偶ytkowania, u偶yczenia nieruchomo艣ci gminy z tytu艂u konieczno艣ci ich czasowego zaj臋cia w celu wykonania rob贸t b膮d藕 napraw oraz ustalenia wysoko艣ci odszkodowa艅 za przejmowane grunty pod inwestycje komunalne i wyw艂aszczenia.11. Przygotowywanie projekt贸w o艣wiadcze艅 o prawie pierwokupu nieruchomo艣ci.12. Wydawanie decyzji zatwierdzaj膮cej podzia艂y nieruchomo艣ci w oparciu o przepisy ustawy o gospodarowaniu nieruchomo艣ciami.13. Wydawanie decyzji o wyga艣ni臋ciu prawa u偶ytkowania lub trwa艂ego zarz膮du zb臋dnych danym jednostkom gminnym.14. Za艂atwianie spraw zwi膮zanych z nabywaniem nieruchomo艣ci przez gmin臋 w tym komunalizacja, przyjmowanie darowizn i spadk贸w.15. Prowadzenie post臋powa艅 dotycz膮cych ochrony granic nieruchomo艣ci komunalnych.16. Prowadzenie post臋powa艅 scalania i wymiany grunt贸w gminnych.17. Prowadzenie post臋powa艅 rozgraniczania nieruchomo艣ci gminnych.18. Prowadzenie ewidencji nazw ulic, nieruchomo艣ci oraz nazw miejscowo艣ci.19. Nadawanie nieruchomo艣ciom numeracji porz膮dkowych i nanoszenie ich na map臋 zasadnicz膮.20. Realizacja zada艅 wynikaj膮cych z prawa wodnego w tym:1) nadz贸r nad melioracj膮 i sp贸艂kami wodnymi w tym spraw dotowania melioracji wodnych,2) prowadzenie post臋powa艅 w sprawie ustalania op艂at za zmniejszenie naturalnej retencji terenowej na skutek wykonywania na nieruchomo艣ci powy偶ej 3500m2 rob贸t i obiekt贸w budowlanych trwale zwi膮zanych z gruntem, maj膮cych wp艂yw na zmniejszenie tej retencji przez wy艂膮czenie wi臋cej ni偶 70% powierzchni nieruchomo艣ci z powierzchni biologicznie czynnej na obszarach nieuj臋tych w systemy kanalizacji otwartej lub zamkni臋tej,3) rozpatrywanie reklamacji od w/w wymienionych op艂at,4) prowadzenie post臋powa艅 w sprawie przywr贸cenia stanu poprzedniego lub wykonanie urz膮dze艅 zapobiegaj膮cych szkodom spowodowanych przez w艂a艣cicieli grunt贸w zmiany stanu wody na gruncie, kt贸re wp艂ywaj膮 na grunty s膮siedzkie,5) gromadzenie pozwole艅 wodnoprawnych otrzymywanych od w艂a艣ciwych organ贸w.21. Wsp贸艂dzia艂anie z odpowiednimi instytucjami w zwalczaniu zara藕liwych chor贸b zwierz膮t oraz ochrony ro艣lin przed chorobami i szkodnikami na terenie gminy.22. Wydawanie za艣wiadcze艅 w sprawie pracy w indywidualnych gospodarstwach rolnych oraz przyjmowanie zezna艅 艣wiadk贸w do cel贸w emerytalno-rentowych.23. Za艂atwianie spraw dot. szacowania strat w gospodarstwach rolnych, w kt贸rych wyst膮pi艂y szkody spowodowane niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi.24. Przygotowywanie przedmiotu zam贸wienia w zakresie spraw za艂atwianych na stanowisku, wymagaj膮cych stosowania procedury zam贸wie艅 publicznych.25. Przygotowywanie projekt贸w zlece艅 i um贸w oraz realizacja zam贸wie艅 do 30 ty艣. euro w zakresie spraw za艂atwianych na stanowisku.26. Dysponowanie 艣rodkami finansowymi do wysoko艣ci planu finansowego.27. Informowanie, z wyprzedzeniem Skarbnika Gminy, o wyczerpaniu 艣rodk贸w finansowych i konieczno艣ci ich zwi臋kszenia.28. Sk艂adanie Skarbnikowi Gminy w wyznaczonym terminie do projektu bud偶etu na rok nast臋pny, planu wydatk贸w na zabezpieczenie realizacji zada艅.29. Prowadzenie zaanga偶owania 艣rodk贸w finansowych w ramach spraw prowadzonych na stanowisku.30. Sporz膮dzanie i udzielanie odpowiedzi na zapytania i wnioski o udost臋pnienie informacji publicznej oraz petycji w zakresie realizowanych zada艅.31. Sporz膮dzanie sprawozda艅 w tym sprawozda艅 statystycznych, analiz, informacji i zestawie艅 wynikaj膮cych z realizowanych zada艅.32. Koordynowanie i sporz膮dzanie sprawozdania statystycznego SG 01.33. Opracowywanie projekt贸w zarz膮dze艅, uchwa艂 Rady Gminy zgodnie z powierzonym zakresem czynno艣ci34. Wykonywanie innych, nie uj臋tych w niniejszym zakresie czynno艣ci, spraw dora藕nych zleconych przez Sekretarza Gminy lub W贸jta Gminy.
Urz膮d Gminy w Osiecznicy - 2021-05-31 - Osiecznica (dolno艣l膮skie)

PRACOWNIK DO SPRAW GOSPODARKI NIERUCHOMO艢CIAMI - od 3聽500 PLN

1. Prowadzenie ewidencji mienia komunalnego oraz sporz膮dzanie deklaracji podatkowych.2. Prowadzenie sprzeda偶y mienia komunalnego innego ni偶 nieruchomo艣ci.3. Prowadzenie ewidencji akt贸w notarialnych.4. Sporz膮dzanie informacji dot. prywatyzacji i przekszta艂ce艅 mienia komunalnego.5. Sporz膮dzanie projekt贸w wykaz贸w grunt贸w i budynk贸w oraz lokali przewidzianych do sprzeda偶y, wydzier偶awienia, najmu oraz ustalenia warunk贸w ich zbycia, oddania w trwa艂y zarz膮d, u偶ytkowanie, u偶yczenie.6. Og艂aszanie i przeprowadzanie przetarg贸w na zbycie, najem ,dzier偶aw臋 nieruchomo艣ci gruntowych i budowlanych stanowi膮cych mienie komunalne.7. Za艂atwianie spraw zamiany nieruchomo艣ci, oddawania w u偶ytkowanie wieczyste, przekszta艂cania u偶ytkowania wieczystego w prawo w艂asno艣ci.8. Zlecanie opracowa艅 geodezyjnych i operat贸w szacunkowych nieruchomo艣ci przewidzianych do sprzeda偶y, wydzier偶awienia najmu i u偶ytkowania wieczystego.9. Naliczanie op艂at adiacenckich i op艂at z tytu艂u wieczystego u偶ytkowania.10. Ustalanie warunk贸w u偶ytkowania, u偶yczenia nieruchomo艣ci gminy z tytu艂u konieczno艣ci ich czasowego zaj臋cia w celu wykonania rob贸t b膮d藕 napraw oraz ustalenia wysoko艣ci odszkodowa艅 za przejmowane grunty pod inwestycje komunalne i wyw艂aszczenia.11. Przygotowywanie projekt贸w o艣wiadcze艅 o prawie pierwokupu nieruchomo艣ci.12. Wydawanie decyzji zatwierdzaj膮cej podzia艂y nieruchomo艣ci w oparciu o przepisy ustawy o gospodarowaniu nieruchomo艣ciami.13. Wydawanie decyzji o wyga艣ni臋ciu prawa u偶ytkowania lub trwa艂ego zarz膮du zb臋dnych danym jednostkom gminnym.14. Za艂atwianie spraw zwi膮zanych z nabywaniem nieruchomo艣ci przez gmin臋 w tym komunalizacja, przyjmowanie darowizn i spadk贸w.15. Prowadzenie post臋powa艅 dotycz膮cych ochrony granic nieruchomo艣ci komunalnych.16. Prowadzenie post臋powa艅 scalania i wymiany grunt贸w gminnych.17. Prowadzenie post臋powa艅 rozgraniczania nieruchomo艣ci gminnych.18. Prowadzenie ewidencji nazw ulic, nieruchomo艣ci oraz nazw miejscowo艣ci.19. Nadawanie nieruchomo艣ciom numeracji porz膮dkowych i nanoszenie ich na map臋 zasadnicz膮.20. Realizacja zada艅 wynikaj膮cych z prawa wodnego w tym:1) nadz贸r nad melioracj膮 i sp贸艂kami wodnymi w tym spraw dotowania melioracji wodnych,2) prowadzenie post臋powa艅 w sprawie ustalania op艂at za zmniejszenie naturalnej retencji terenowej na skutek wykonywania na nieruchomo艣ci powy偶ej 3500m2 rob贸t i obiekt贸w budowlanych trwale zwi膮zanych z gruntem, maj膮cych wp艂yw na zmniejszenie tej retencji przez wy艂膮czenie wi臋cej ni偶 70% powierzchni nieruchomo艣ci z powierzchni biologicznie czynnej na obszarach nieuj臋tych w systemy kanalizacji otwartej lub zamkni臋tej,3) rozpatrywanie reklamacji od w/w wymienionych op艂at,4) prowadzenie post臋powa艅 w sprawie przywr贸cenia stanu poprzedniego lub wykonanie urz膮dze艅 zapobiegaj膮cych szkodom spowodowanych przez w艂a艣cicieli grunt贸w zmiany stanu wody na gruncie, kt贸re wp艂ywaj膮 na grunty s膮siedzkie,5) gromadzenie pozwole艅 wodnoprawnych otrzymywanych od w艂a艣ciwych organ贸w.21. Wsp贸艂dzia艂anie z odpowiednimi instytucjami w zwalczaniu zara藕liwych chor贸b zwierz膮t oraz ochrony ro艣lin przed chorobami i szkodnikami na terenie gminy.22. Wydawanie za艣wiadcze艅 w sprawie pracy w indywidualnych gospodarstwach rolnych oraz przyjmowanie zezna艅 艣wiadk贸w do cel贸w emerytalno-rentowych.23. Za艂atwianie spraw dot. szacowania strat w gospodarstwach rolnych, w kt贸rych wyst膮pi艂y szkody spowodowane niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi.24. Przygotowywanie przedmiotu zam贸wienia w zakresie spraw za艂atwianych na stanowisku, wymagaj膮cych stosowania procedury zam贸wie艅 publicznych.25. Przygotowywanie projekt贸w zlece艅 i um贸w oraz realizacja zam贸wie艅 do 30 ty艣. euro w zakresie spraw za艂atwianych na stanowisku.26. Dysponowanie 艣rodkami finansowymi do wysoko艣ci planu finansowego.27. Informowanie, z wyprzedzeniem Skarbnika Gminy, o wyczerpaniu 艣rodk贸w finansowych i konieczno艣ci ich zwi臋kszenia.28. Sk艂adanie Skarbnikowi Gminy w wyznaczonym terminie do projektu bud偶etu na rok nast臋pny, planu wydatk贸w na zabezpieczenie realizacji zada艅.29. Prowadzenie zaanga偶owania 艣rodk贸w finansowych w ramach spraw prowadzonych na stanowisku.30. Sporz膮dzanie i udzielanie odpowiedzi na zapytania i wnioski o udost臋pnienie informacji publicznej oraz petycji w zakresie realizowanych zada艅.31. Sporz膮dzanie sprawozda艅 w tym sprawozda艅 statystycznych, analiz, informacji i zestawie艅 wynikaj膮cych z realizowanych zada艅.32. Koordynowanie i sporz膮dzanie sprawozdania statystycznego SG 01.33. Opracowywanie projekt贸w zarz膮dze艅, uchwa艂 Rady Gminy zgodnie z powierzonym zakresem czynno艣ci34. Wykonywanie innych, nie uj臋tych w niniejszym zakresie czynno艣ci, spraw dora藕nych zleconych przez Sekretarza Gminy lub W贸jta Gminy.
Urz膮d Gminy w Osiecznicy - 2021-05-31 - Osiecznica (dolno艣l膮skie)

PRACOWNIK DO SPRAW GOSPODARKI NIERUCHOMO艢CIAMI - od 3聽500 PLN

1. Prowadzenie ewidencji mienia komunalnego oraz sporz膮dzanie deklaracji podatkowych.2. Prowadzenie sprzeda偶y mienia komunalnego innego ni偶 nieruchomo艣ci.3. Prowadzenie ewidencji akt贸w notarialnych.4. Sporz膮dzanie informacji dot. prywatyzacji i przekszta艂ce艅 mienia komunalnego.5. Sporz膮dzanie projekt贸w wykaz贸w grunt贸w i budynk贸w oraz lokali przewidzianych do sprzeda偶y, wydzier偶awienia, najmu oraz ustalenia warunk贸w ich zbycia, oddania w trwa艂y zarz膮d, u偶ytkowanie, u偶yczenie.6. Og艂aszanie i przeprowadzanie przetarg贸w na zbycie, najem ,dzier偶aw臋 nieruchomo艣ci gruntowych i budowlanych stanowi膮cych mienie komunalne.7. Za艂atwianie spraw zamiany nieruchomo艣ci, oddawania w u偶ytkowanie wieczyste, przekszta艂cania u偶ytkowania wieczystego w prawo w艂asno艣ci.8. Zlecanie opracowa艅 geodezyjnych i operat贸w szacunkowych nieruchomo艣ci przewidzianych do sprzeda偶y, wydzier偶awienia najmu i u偶ytkowania wieczystego.9. Naliczanie op艂at adiacenckich i op艂at z tytu艂u wieczystego u偶ytkowania.10. Ustalanie warunk贸w u偶ytkowania, u偶yczenia nieruchomo艣ci gminy z tytu艂u konieczno艣ci ich czasowego zaj臋cia w celu wykonania rob贸t b膮d藕 napraw oraz ustalenia wysoko艣ci odszkodowa艅 za przejmowane grunty pod inwestycje komunalne i wyw艂aszczenia.11. Przygotowywanie projekt贸w o艣wiadcze艅 o prawie pierwokupu nieruchomo艣ci.12. Wydawanie decyzji zatwierdzaj膮cej podzia艂y nieruchomo艣ci w oparciu o przepisy ustawy o gospodarowaniu nieruchomo艣ciami.13. Wydawanie decyzji o wyga艣ni臋ciu prawa u偶ytkowania lub trwa艂ego zarz膮du zb臋dnych danym jednostkom gminnym.14. Za艂atwianie spraw zwi膮zanych z nabywaniem nieruchomo艣ci przez gmin臋 w tym komunalizacja, przyjmowanie darowizn i spadk贸w.15. Prowadzenie post臋powa艅 dotycz膮cych ochrony granic nieruchomo艣ci komunalnych.16. Prowadzenie post臋powa艅 scalania i wymiany grunt贸w gminnych.17. Prowadzenie post臋powa艅 rozgraniczania nieruchomo艣ci gminnych.18. Prowadzenie ewidencji nazw ulic, nieruchomo艣ci oraz nazw miejscowo艣ci.19. Nadawanie nieruchomo艣ciom numeracji porz膮dkowych i nanoszenie ich na map臋 zasadnicz膮.20. Realizacja zada艅 wynikaj膮cych z prawa wodnego w tym:1) nadz贸r nad melioracj膮 i sp贸艂kami wodnymi w tym spraw dotowania melioracji wodnych,2) prowadzenie post臋powa艅 w sprawie ustalania op艂at za zmniejszenie naturalnej retencji terenowej na skutek wykonywania na nieruchomo艣ci powy偶ej 3500m2 rob贸t i obiekt贸w budowlanych trwale zwi膮zanych z gruntem, maj膮cych wp艂yw na zmniejszenie tej retencji przez wy艂膮czenie wi臋cej ni偶 70% powierzchni nieruchomo艣ci z powierzchni biologicznie czynnej na obszarach nieuj臋tych w systemy kanalizacji otwartej lub zamkni臋tej,3) rozpatrywanie reklamacji od w/w wymienionych op艂at,4) prowadzenie post臋powa艅 w sprawie przywr贸cenia stanu poprzedniego lub wykonanie urz膮dze艅 zapobiegaj膮cych szkodom spowodowanych przez w艂a艣cicieli grunt贸w zmiany stanu wody na gruncie, kt贸re wp艂ywaj膮 na grunty s膮siedzkie,5) gromadzenie pozwole艅 wodnoprawnych otrzymywanych od w艂a艣ciwych organ贸w.21. Wsp贸艂dzia艂anie z odpowiednimi instytucjami w zwalczaniu zara藕liwych chor贸b zwierz膮t oraz ochrony ro艣lin przed chorobami i szkodnikami na terenie gminy.22. Wydawanie za艣wiadcze艅 w sprawie pracy w indywidualnych gospodarstwach rolnych oraz przyjmowanie zezna艅 艣wiadk贸w do cel贸w emerytalno-rentowych.23. Za艂atwianie spraw dot. szacowania strat w gospodarstwach rolnych, w kt贸rych wyst膮pi艂y szkody spowodowane niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi.24. Przygotowywanie przedmiotu zam贸wienia w zakresie spraw za艂atwianych na stanowisku, wymagaj膮cych stosowania procedury zam贸wie艅 publicznych.25. Przygotowywanie projekt贸w zlece艅 i um贸w oraz realizacja zam贸wie艅 do 30 ty艣. euro w zakresie spraw za艂atwianych na stanowisku.26. Dysponowanie 艣rodkami finansowymi do wysoko艣ci planu finansowego.27. Informowanie, z wyprzedzeniem Skarbnika Gminy, o wyczerpaniu 艣rodk贸w finansowych i konieczno艣ci ich zwi臋kszenia.28. Sk艂adanie Skarbnikowi Gminy w wyznaczonym terminie do projektu bud偶etu na rok nast臋pny, planu wydatk贸w na zabezpieczenie realizacji zada艅.29. Prowadzenie zaanga偶owania 艣rodk贸w finansowych w ramach spraw prowadzonych na stanowisku.30. Sporz膮dzanie i udzielanie odpowiedzi na zapytania i wnioski o udost臋pnienie informacji publicznej oraz petycji w zakresie realizowanych zada艅.31. Sporz膮dzanie sprawozda艅 w tym sprawozda艅 statystycznych, analiz, informacji i zestawie艅 wynikaj膮cych z realizowanych zada艅.32. Koordynowanie i sporz膮dzanie sprawozdania statystycznego SG 01.33. Opracowywanie projekt贸w zarz膮dze艅, uchwa艂 Rady Gminy zgodnie z powierzonym zakresem czynno艣ci34. Wykonywanie innych, nie uj臋tych w niniejszym zakresie czynno艣ci, spraw dora藕nych zleconych przez Sekretarza Gminy lub W贸jta Gminy.
Urz膮d Gminy w Osiecznicy - 2021-05-31 - Osiecznica (dolno艣l膮skie)

PRACOWNIK DO SPRAW GOSPODARKI NIERUCHOMO艢CIAMI - od 3聽500 PLN

1. Prowadzenie ewidencji mienia komunalnego oraz sporz膮dzanie deklaracji podatkowych.2. Prowadzenie sprzeda偶y mienia komunalnego innego ni偶 nieruchomo艣ci.3. Prowadzenie ewidencji akt贸w notarialnych.4. Sporz膮dzanie informacji dot. prywatyzacji i przekszta艂ce艅 mienia komunalnego.5. Sporz膮dzanie projekt贸w wykaz贸w grunt贸w i budynk贸w oraz lokali przewidzianych do sprzeda偶y, wydzier偶awienia, najmu oraz ustalenia warunk贸w ich zbycia, oddania w trwa艂y zarz膮d, u偶ytkowanie, u偶yczenie.6. Og艂aszanie i przeprowadzanie przetarg贸w na zbycie, najem ,dzier偶aw臋 nieruchomo艣ci gruntowych i budowlanych stanowi膮cych mienie komunalne.7. Za艂atwianie spraw zamiany nieruchomo艣ci, oddawania w u偶ytkowanie wieczyste, przekszta艂cania u偶ytkowania wieczystego w prawo w艂asno艣ci.8. Zlecanie opracowa艅 geodezyjnych i operat贸w szacunkowych nieruchomo艣ci przewidzianych do sprzeda偶y, wydzier偶awienia najmu i u偶ytkowania wieczystego.9. Naliczanie op艂at adiacenckich i op艂at z tytu艂u wieczystego u偶ytkowania.10. Ustalanie warunk贸w u偶ytkowania, u偶yczenia nieruchomo艣ci gminy z tytu艂u konieczno艣ci ich czasowego zaj臋cia w celu wykonania rob贸t b膮d藕 napraw oraz ustalenia wysoko艣ci odszkodowa艅 za przejmowane grunty pod inwestycje komunalne i wyw艂aszczenia.11. Przygotowywanie projekt贸w o艣wiadcze艅 o prawie pierwokupu nieruchomo艣ci.12. Wydawanie decyzji zatwierdzaj膮cej podzia艂y nieruchomo艣ci w oparciu o przepisy ustawy o gospodarowaniu nieruchomo艣ciami.13. Wydawanie decyzji o wyga艣ni臋ciu prawa u偶ytkowania lub trwa艂ego zarz膮du zb臋dnych danym jednostkom gminnym.14. Za艂atwianie spraw zwi膮zanych z nabywaniem nieruchomo艣ci przez gmin臋 w tym komunalizacja, przyjmowanie darowizn i spadk贸w.15. Prowadzenie post臋powa艅 dotycz膮cych ochrony granic nieruchomo艣ci komunalnych.16. Prowadzenie post臋powa艅 scalania i wymiany grunt贸w gminnych.17. Prowadzenie post臋powa艅 rozgraniczania nieruchomo艣ci gminnych.18. Prowadzenie ewidencji nazw ulic, nieruchomo艣ci oraz nazw miejscowo艣ci.19. Nadawanie nieruchomo艣ciom numeracji porz膮dkowych i nanoszenie ich na map臋 zasadnicz膮.20. Realizacja zada艅 wynikaj膮cych z prawa wodnego w tym:1) nadz贸r nad melioracj膮 i sp贸艂kami wodnymi w tym spraw dotowania melioracji wodnych,2) prowadzenie post臋powa艅 w sprawie ustalania op艂at za zmniejszenie naturalnej retencji terenowej na skutek wykonywania na nieruchomo艣ci powy偶ej 3500m2 rob贸t i obiekt贸w budowlanych trwale zwi膮zanych z gruntem, maj膮cych wp艂yw na zmniejszenie tej retencji przez wy艂膮czenie wi臋cej ni偶 70% powierzchni nieruchomo艣ci z powierzchni biologicznie czynnej na obszarach nieuj臋tych w systemy kanalizacji otwartej lub zamkni臋tej,3) rozpatrywanie reklamacji od w/w wymienionych op艂at,4) prowadzenie post臋powa艅 w sprawie przywr贸cenia stanu poprzedniego lub wykonanie urz膮dze艅 zapobiegaj膮cych szkodom spowodowanych przez w艂a艣cicieli grunt贸w zmiany stanu wody na gruncie, kt贸re wp艂ywaj膮 na grunty s膮siedzkie,5) gromadzenie pozwole艅 wodnoprawnych otrzymywanych od w艂a艣ciwych organ贸w.21. Wsp贸艂dzia艂anie z odpowiednimi instytucjami w zwalczaniu zara藕liwych chor贸b zwierz膮t oraz ochrony ro艣lin przed chorobami i szkodnikami na terenie gminy.22. Wydawanie za艣wiadcze艅 w sprawie pracy w indywidualnych gospodarstwach rolnych oraz przyjmowanie zezna艅 艣wiadk贸w do cel贸w emerytalno-rentowych.23. Za艂atwianie spraw dot. szacowania strat w gospodarstwach rolnych, w kt贸rych wyst膮pi艂y szkody spowodowane niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi.24. Przygotowywanie przedmiotu zam贸wienia w zakresie spraw za艂atwianych na stanowisku, wymagaj膮cych stosowania procedury zam贸wie艅 publicznych.25. Przygotowywanie projekt贸w zlece艅 i um贸w oraz realizacja zam贸wie艅 do 30 ty艣. euro w zakresie spraw za艂atwianych na stanowisku.26. Dysponowanie 艣rodkami finansowymi do wysoko艣ci planu finansowego.27. Informowanie, z wyprzedzeniem Skarbnika Gminy, o wyczerpaniu 艣rodk贸w finansowych i konieczno艣ci ich zwi臋kszenia.28. Sk艂adanie Skarbnikowi Gminy w wyznaczonym terminie do projektu bud偶etu na rok nast臋pny, planu wydatk贸w na zabezpieczenie realizacji zada艅.29. Prowadzenie zaanga偶owania 艣rodk贸w finansowych w ramach spraw prowadzonych na stanowisku.30. Sporz膮dzanie i udzielanie odpowiedzi na zapytania i wnioski o udost臋pnienie informacji publicznej oraz petycji w zakresie realizowanych zada艅.31. Sporz膮dzanie sprawozda艅 w tym sprawozda艅 statystycznych, analiz, informacji i zestawie艅 wynikaj膮cych z realizowanych zada艅.32. Koordynowanie i sporz膮dzanie sprawozdania statystycznego SG 01.33. Opracowywanie projekt贸w zarz膮dze艅, uchwa艂 Rady Gminy zgodnie z powierzonym zakresem czynno艣ci34. Wykonywanie innych, nie uj臋tych w niniejszym zakresie czynno艣ci, spraw dora藕nych zleconych przez Sekretarza Gminy lub W贸jta Gminy.
Urz膮d Gminy w Osiecznicy - 2021-05-31 - Osiecznica (dolno艣l膮skie)

PRACOWNIK DO SPRAW GOSPODARKI NIERUCHOMO艢CIAMI - od 3聽500 PLN

1. Prowadzenie ewidencji mienia komunalnego oraz sporz膮dzanie deklaracji podatkowych.2. Prowadzenie sprzeda偶y mienia komunalnego innego ni偶 nieruchomo艣ci.3. Prowadzenie ewidencji akt贸w notarialnych.4. Sporz膮dzanie informacji dot. prywatyzacji i przekszta艂ce艅 mienia komunalnego.5. Sporz膮dzanie projekt贸w wykaz贸w grunt贸w i budynk贸w oraz lokali przewidzianych do sprzeda偶y, wydzier偶awienia, najmu oraz ustalenia warunk贸w ich zbycia, oddania w trwa艂y zarz膮d, u偶ytkowanie, u偶yczenie.6. Og艂aszanie i przeprowadzanie przetarg贸w na zbycie, najem ,dzier偶aw臋 nieruchomo艣ci gruntowych i budowlanych stanowi膮cych mienie komunalne.7. Za艂atwianie spraw zamiany nieruchomo艣ci, oddawania w u偶ytkowanie wieczyste, przekszta艂cania u偶ytkowania wieczystego w prawo w艂asno艣ci.8. Zlecanie opracowa艅 geodezyjnych i operat贸w szacunkowych nieruchomo艣ci przewidzianych do sprzeda偶y, wydzier偶awienia najmu i u偶ytkowania wieczystego.9. Naliczanie op艂at adiacenckich i op艂at z tytu艂u wieczystego u偶ytkowania.10. Ustalanie warunk贸w u偶ytkowania, u偶yczenia nieruchomo艣ci gminy z tytu艂u konieczno艣ci ich czasowego zaj臋cia w celu wykonania rob贸t b膮d藕 napraw oraz ustalenia wysoko艣ci odszkodowa艅 za przejmowane grunty pod inwestycje komunalne i wyw艂aszczenia.11. Przygotowywanie projekt贸w o艣wiadcze艅 o prawie pierwokupu nieruchomo艣ci.12. Wydawanie decyzji zatwierdzaj膮cej podzia艂y nieruchomo艣ci w oparciu o przepisy ustawy o gospodarowaniu nieruchomo艣ciami.13. Wydawanie decyzji o wyga艣ni臋ciu prawa u偶ytkowania lub trwa艂ego zarz膮du zb臋dnych danym jednostkom gminnym.14. Za艂atwianie spraw zwi膮zanych z nabywaniem nieruchomo艣ci przez gmin臋 w tym komunalizacja, przyjmowanie darowizn i spadk贸w.15. Prowadzenie post臋powa艅 dotycz膮cych ochrony granic nieruchomo艣ci komunalnych.16. Prowadzenie post臋powa艅 scalania i wymiany grunt贸w gminnych.17. Prowadzenie post臋powa艅 rozgraniczania nieruchomo艣ci gminnych.18. Prowadzenie ewidencji nazw ulic, nieruchomo艣ci oraz nazw miejscowo艣ci.19. Nadawanie nieruchomo艣ciom numeracji porz膮dkowych i nanoszenie ich na map臋 zasadnicz膮.20. Realizacja zada艅 wynikaj膮cych z prawa wodnego w tym:1) nadz贸r nad melioracj膮 i sp贸艂kami wodnymi w tym spraw dotowania melioracji wodnych,2) prowadzenie post臋powa艅 w sprawie ustalania op艂at za zmniejszenie naturalnej retencji terenowej na skutek wykonywania na nieruchomo艣ci powy偶ej 3500m2 rob贸t i obiekt贸w budowlanych trwale zwi膮zanych z gruntem, maj膮cych wp艂yw na zmniejszenie tej retencji przez wy艂膮czenie wi臋cej ni偶 70% powierzchni nieruchomo艣ci z powierzchni biologicznie czynnej na obszarach nieuj臋tych w systemy kanalizacji otwartej lub zamkni臋tej,3) rozpatrywanie reklamacji od w/w wymienionych op艂at,4) prowadzenie post臋powa艅 w sprawie przywr贸cenia stanu poprzedniego lub wykonanie urz膮dze艅 zapobiegaj膮cych szkodom spowodowanych przez w艂a艣cicieli grunt贸w zmiany stanu wody na gruncie, kt贸re wp艂ywaj膮 na grunty s膮siedzkie,5) gromadzenie pozwole艅 wodnoprawnych otrzymywanych od w艂a艣ciwych organ贸w.21. Wsp贸艂dzia艂anie z odpowiednimi instytucjami w zwalczaniu zara藕liwych chor贸b zwierz膮t oraz ochrony ro艣lin przed chorobami i szkodnikami na terenie gminy.22. Wydawanie za艣wiadcze艅 w sprawie pracy w indywidualnych gospodarstwach rolnych oraz przyjmowanie zezna艅 艣wiadk贸w do cel贸w emerytalno-rentowych.23. Za艂atwianie spraw dot. szacowania strat w gospodarstwach rolnych, w kt贸rych wyst膮pi艂y szkody spowodowane niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi.24. Przygotowywanie przedmiotu zam贸wienia w zakresie spraw za艂atwianych na stanowisku, wymagaj膮cych stosowania procedury zam贸wie艅 publicznych.25. Przygotowywanie projekt贸w zlece艅 i um贸w oraz realizacja zam贸wie艅 do 30 ty艣. euro w zakresie spraw za艂atwianych na stanowisku.26. Dysponowanie 艣rodkami finansowymi do wysoko艣ci planu finansowego.27. Informowanie, z wyprzedzeniem Skarbnika Gminy, o wyczerpaniu 艣rodk贸w finansowych i konieczno艣ci ich zwi臋kszenia.28. Sk艂adanie Skarbnikowi Gminy w wyznaczonym terminie do projektu bud偶etu na rok nast臋pny, planu wydatk贸w na zabezpieczenie realizacji zada艅.29. Prowadzenie zaanga偶owania 艣rodk贸w finansowych w ramach spraw prowadzonych na stanowisku.30. Sporz膮dzanie i udzielanie odpowiedzi na zapytania i wnioski o udost臋pnienie informacji publicznej oraz petycji w zakresie realizowanych zada艅.31. Sporz膮dzanie sprawozda艅 w tym sprawozda艅 statystycznych, analiz, informacji i zestawie艅 wynikaj膮cych z realizowanych zada艅.32. Koordynowanie i sporz膮dzanie sprawozdania statystycznego SG 01.33. Opracowywanie projekt贸w zarz膮dze艅, uchwa艂 Rady Gminy zgodnie z powierzonym zakresem czynno艣ci34. Wykonywanie innych, nie uj臋tych w niniejszym zakresie czynno艣ci, spraw dora藕nych zleconych przez Sekretarza Gminy lub W贸jta Gminy.
Urz膮d Gminy w Osiecznicy - 2021-05-31 - Osiecznica (dolno艣l膮skie)

PRACOWNIK DO SPRAW GOSPODARKI NIERUCHOMO艢CIAMI - od 3聽500 PLN

1. Prowadzenie ewidencji mienia komunalnego oraz sporz膮dzanie deklaracji podatkowych.2. Prowadzenie sprzeda偶y mienia komunalnego innego ni偶 nieruchomo艣ci.3. Prowadzenie ewidencji akt贸w notarialnych.4. Sporz膮dzanie informacji dot. prywatyzacji i przekszta艂ce艅 mienia komunalnego.5. Sporz膮dzanie projekt贸w wykaz贸w grunt贸w i budynk贸w oraz lokali przewidzianych do sprzeda偶y, wydzier偶awienia, najmu oraz ustalenia warunk贸w ich zbycia, oddania w trwa艂y zarz膮d, u偶ytkowanie, u偶yczenie.6. Og艂aszanie i przeprowadzanie przetarg贸w na zbycie, najem ,dzier偶aw臋 nieruchomo艣ci gruntowych i budowlanych stanowi膮cych mienie komunalne.7. Za艂atwianie spraw zamiany nieruchomo艣ci, oddawania w u偶ytkowanie wieczyste, przekszta艂cania u偶ytkowania wieczystego w prawo w艂asno艣ci.8. Zlecanie opracowa艅 geodezyjnych i operat贸w szacunkowych nieruchomo艣ci przewidzianych do sprzeda偶y, wydzier偶awienia najmu i u偶ytkowania wieczystego.9. Naliczanie op艂at adiacenckich i op艂at z tytu艂u wieczystego u偶ytkowania.10. Ustalanie warunk贸w u偶ytkowania, u偶yczenia nieruchomo艣ci gminy z tytu艂u konieczno艣ci ich czasowego zaj臋cia w celu wykonania rob贸t b膮d藕 napraw oraz ustalenia wysoko艣ci odszkodowa艅 za przejmowane grunty pod inwestycje komunalne i wyw艂aszczenia.11. Przygotowywanie projekt贸w o艣wiadcze艅 o prawie pierwokupu nieruchomo艣ci.12. Wydawanie decyzji zatwierdzaj膮cej podzia艂y nieruchomo艣ci w oparciu o przepisy ustawy o gospodarowaniu nieruchomo艣ciami.13. Wydawanie decyzji o wyga艣ni臋ciu prawa u偶ytkowania lub trwa艂ego zarz膮du zb臋dnych danym jednostkom gminnym.14. Za艂atwianie spraw zwi膮zanych z nabywaniem nieruchomo艣ci przez gmin臋 w tym komunalizacja, przyjmowanie darowizn i spadk贸w.15. Prowadzenie post臋powa艅 dotycz膮cych ochrony granic nieruchomo艣ci komunalnych.16. Prowadzenie post臋powa艅 scalania i wymiany grunt贸w gminnych.17. Prowadzenie post臋powa艅 rozgraniczania nieruchomo艣ci gminnych.18. Prowadzenie ewidencji nazw ulic, nieruchomo艣ci oraz nazw miejscowo艣ci.19. Nadawanie nieruchomo艣ciom numeracji porz膮dkowych i nanoszenie ich na map臋 zasadnicz膮.20. Realizacja zada艅 wynikaj膮cych z prawa wodnego w tym:1) nadz贸r nad melioracj膮 i sp贸艂kami wodnymi w tym spraw dotowania melioracji wodnych,2) prowadzenie post臋powa艅 w sprawie ustalania op艂at za zmniejszenie naturalnej retencji terenowej na skutek wykonywania na nieruchomo艣ci powy偶ej 3500m2 rob贸t i obiekt贸w budowlanych trwale zwi膮zanych z gruntem, maj膮cych wp艂yw na zmniejszenie tej retencji przez wy艂膮czenie wi臋cej ni偶 70% powierzchni nieruchomo艣ci z powierzchni biologicznie czynnej na obszarach nieuj臋tych w systemy kanalizacji otwartej lub zamkni臋tej,3) rozpatrywanie reklamacji od w/w wymienionych op艂at,4) prowadzenie post臋powa艅 w sprawie przywr贸cenia stanu poprzedniego lub wykonanie urz膮dze艅 zapobiegaj膮cych szkodom spowodowanych przez w艂a艣cicieli grunt贸w zmiany stanu wody na gruncie, kt贸re wp艂ywaj膮 na grunty s膮siedzkie,5) gromadzenie pozwole艅 wodnoprawnych otrzymywanych od w艂a艣ciwych organ贸w.21. Wsp贸艂dzia艂anie z odpowiednimi instytucjami w zwalczaniu zara藕liwych chor贸b zwierz膮t oraz ochrony ro艣lin przed chorobami i szkodnikami na terenie gminy.22. Wydawanie za艣wiadcze艅 w sprawie pracy w indywidualnych gospodarstwach rolnych oraz przyjmowanie zezna艅 艣wiadk贸w do cel贸w emerytalno-rentowych.23. Za艂atwianie spraw dot. szacowania strat w gospodarstwach rolnych, w kt贸rych wyst膮pi艂y szkody spowodowane niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi.24. Przygotowywanie przedmiotu zam贸wienia w zakresie spraw za艂atwianych na stanowisku, wymagaj膮cych stosowania procedury zam贸wie艅 publicznych.25. Przygotowywanie projekt贸w zlece艅 i um贸w oraz realizacja zam贸wie艅 do 30 ty艣. euro w zakresie spraw za艂atwianych na stanowisku.26. Dysponowanie 艣rodkami finansowymi do wysoko艣ci planu finansowego.27. Informowanie, z wyprzedzeniem Skarbnika Gminy, o wyczerpaniu 艣rodk贸w finansowych i konieczno艣ci ich zwi臋kszenia.28. Sk艂adanie Skarbnikowi Gminy w wyznaczonym terminie do projektu bud偶etu na rok nast臋pny, planu wydatk贸w na zabezpieczenie realizacji zada艅.29. Prowadzenie zaanga偶owania 艣rodk贸w finansowych w ramach spraw prowadzonych na stanowisku.30. Sporz膮dzanie i udzielanie odpowiedzi na zapytania i wnioski o udost臋pnienie informacji publicznej oraz petycji w zakresie realizowanych zada艅.31. Sporz膮dzanie sprawozda艅 w tym sprawozda艅 statystycznych, analiz, informacji i zestawie艅 wynikaj膮cych z realizowanych zada艅.32. Koordynowanie i sporz膮dzanie sprawozdania statystycznego SG 01.33. Opracowywanie projekt贸w zarz膮dze艅, uchwa艂 Rady Gminy zgodnie z powierzonym zakresem czynno艣ci34. Wykonywanie innych, nie uj臋tych w niniejszym zakresie czynno艣ci, spraw dora藕nych zleconych przez Sekretarza Gminy lub W贸jta Gminy.
Urz膮d Gminy w Osiecznicy - 2021-05-31 - Osiecznica (dolno艣l膮skie)

PRACOWNIK DO SPRAW GOSPODARKI NIERUCHOMO艢CIAMI - od 3聽500 PLN

1. Prowadzenie ewidencji mienia komunalnego oraz sporz膮dzanie deklaracji podatkowych.2. Prowadzenie sprzeda偶y mienia komunalnego innego ni偶 nieruchomo艣ci.3. Prowadzenie ewidencji akt贸w notarialnych.4. Sporz膮dzanie informacji dot. prywatyzacji i przekszta艂ce艅 mienia komunalnego.5. Sporz膮dzanie projekt贸w wykaz贸w grunt贸w i budynk贸w oraz lokali przewidzianych do sprzeda偶y, wydzier偶awienia, najmu oraz ustalenia warunk贸w ich zbycia, oddania w trwa艂y zarz膮d, u偶ytkowanie, u偶yczenie.6. Og艂aszanie i przeprowadzanie przetarg贸w na zbycie, najem ,dzier偶aw臋 nieruchomo艣ci gruntowych i budowlanych stanowi膮cych mienie komunalne.7. Za艂atwianie spraw zamiany nieruchomo艣ci, oddawania w u偶ytkowanie wieczyste, przekszta艂cania u偶ytkowania wieczystego w prawo w艂asno艣ci.8. Zlecanie opracowa艅 geodezyjnych i operat贸w szacunkowych nieruchomo艣ci przewidzianych do sprzeda偶y, wydzier偶awienia najmu i u偶ytkowania wieczystego.9. Naliczanie op艂at adiacenckich i op艂at z tytu艂u wieczystego u偶ytkowania.10. Ustalanie warunk贸w u偶ytkowania, u偶yczenia nieruchomo艣ci gminy z tytu艂u konieczno艣ci ich czasowego zaj臋cia w celu wykonania rob贸t b膮d藕 napraw oraz ustalenia wysoko艣ci odszkodowa艅 za przejmowane grunty pod inwestycje komunalne i wyw艂aszczenia.11. Przygotowywanie projekt贸w o艣wiadcze艅 o prawie pierwokupu nieruchomo艣ci.12. Wydawanie decyzji zatwierdzaj膮cej podzia艂y nieruchomo艣ci w oparciu o przepisy ustawy o gospodarowaniu nieruchomo艣ciami.13. Wydawanie decyzji o wyga艣ni臋ciu prawa u偶ytkowania lub trwa艂ego zarz膮du zb臋dnych danym jednostkom gminnym.14. Za艂atwianie spraw zwi膮zanych z nabywaniem nieruchomo艣ci przez gmin臋 w tym komunalizacja, przyjmowanie darowizn i spadk贸w.15. Prowadzenie post臋powa艅 dotycz膮cych ochrony granic nieruchomo艣ci komunalnych.16. Prowadzenie post臋powa艅 scalania i wymiany grunt贸w gminnych.17. Prowadzenie post臋powa艅 rozgraniczania nieruchomo艣ci gminnych.18. Prowadzenie ewidencji nazw ulic, nieruchomo艣ci oraz nazw miejscowo艣ci.19. Nadawanie nieruchomo艣ciom numeracji porz膮dkowych i nanoszenie ich na map臋 zasadnicz膮.20. Realizacja zada艅 wynikaj膮cych z prawa wodnego w tym:1) nadz贸r nad melioracj膮 i sp贸艂kami wodnymi w tym spraw dotowania melioracji wodnych,2) prowadzenie post臋powa艅 w sprawie ustalania op艂at za zmniejszenie naturalnej retencji terenowej na skutek wykonywania na nieruchomo艣ci powy偶ej 3500m2 rob贸t i obiekt贸w budowlanych trwale zwi膮zanych z gruntem, maj膮cych wp艂yw na zmniejszenie tej retencji przez wy艂膮czenie wi臋cej ni偶 70% powierzchni nieruchomo艣ci z powierzchni biologicznie czynnej na obszarach nieuj臋tych w systemy kanalizacji otwartej lub zamkni臋tej,3) rozpatrywanie reklamacji od w/w wymienionych op艂at,4) prowadzenie post臋powa艅 w sprawie przywr贸cenia stanu poprzedniego lub wykonanie urz膮dze艅 zapobiegaj膮cych szkodom spowodowanych przez w艂a艣cicieli grunt贸w zmiany stanu wody na gruncie, kt贸re wp艂ywaj膮 na grunty s膮siedzkie,5) gromadzenie pozwole艅 wodnoprawnych otrzymywanych od w艂a艣ciwych organ贸w.21. Wsp贸艂dzia艂anie z odpowiednimi instytucjami w zwalczaniu zara藕liwych chor贸b zwierz膮t oraz ochrony ro艣lin przed chorobami i szkodnikami na terenie gminy.22. Wydawanie za艣wiadcze艅 w sprawie pracy w indywidualnych gospodarstwach rolnych oraz przyjmowanie zezna艅 艣wiadk贸w do cel贸w emerytalno-rentowych.23. Za艂atwianie spraw dot. szacowania strat w gospodarstwach rolnych, w kt贸rych wyst膮pi艂y szkody spowodowane niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi.24. Przygotowywanie przedmiotu zam贸wienia w zakresie spraw za艂atwianych na stanowisku, wymagaj膮cych stosowania procedury zam贸wie艅 publicznych.25. Przygotowywanie projekt贸w zlece艅 i um贸w oraz realizacja zam贸wie艅 do 30 ty艣. euro w zakresie spraw za艂atwianych na stanowisku.26. Dysponowanie 艣rodkami finansowymi do wysoko艣ci planu finansowego.27. Informowanie, z wyprzedzeniem Skarbnika Gminy, o wyczerpaniu 艣rodk贸w finansowych i konieczno艣ci ich zwi臋kszenia.28. Sk艂adanie Skarbnikowi Gminy w wyznaczonym terminie do projektu bud偶etu na rok nast臋pny, planu wydatk贸w na zabezpieczenie realizacji zada艅.29. Prowadzenie zaanga偶owania 艣rodk贸w finansowych w ramach spraw prowadzonych na stanowisku.30. Sporz膮dzanie i udzielanie odpowiedzi na zapytania i wnioski o udost臋pnienie informacji publicznej oraz petycji w zakresie realizowanych zada艅.31. Sporz膮dzanie sprawozda艅 w tym sprawozda艅 statystycznych, analiz, informacji i zestawie艅 wynikaj膮cych z realizowanych zada艅.32. Koordynowanie i sporz膮dzanie sprawozdania statystycznego SG 01.33. Opracowywanie projekt贸w zarz膮dze艅, uchwa艂 Rady Gminy zgodnie z powierzonym zakresem czynno艣ci34. Wykonywanie innych, nie uj臋tych w niniejszym zakresie czynno艣ci, spraw dora藕nych zleconych przez Sekretarza Gminy lub W贸jta Gminy.
Urz膮d Gminy w Osiecznicy - 2021-05-31 - Osiecznica (dolno艣l膮skie)

PRACOWNIK DO SPRAW GOSPODARKI NIERUCHOMO艢CIAMI - 2聽000 - 3聽000 PLN

Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku:1) Prowadzenie spraw zwi膮zanych z wyw艂aszczeniem i przyjmowaniem na rzecz Gminy nieruchomo艣ci Skarbu Pa艅stwa.2) Prowadzenie ewidencji numeracji porz膮dkowej.3) Regulacja stanu prawnego w ksi臋gach wieczystycha) - uzupe艂nianie dokumentacji dzier偶aw i najmu nieruchomo艣ci gruntowych.4) Przygotowanie dokumentacji w zakresie: a) wyw艂aszczania nieruchomo艣ci,b) sprzeda偶y, oddawania w u偶ytkowanie wieczyste, najem, dzier偶aw臋 i przekazywanie w u偶yczenie nieruchomo艣ci gruntowych, c) zrzeczenia si臋 z nieruchomo艣ci,d) wykonywania prawa pierwokupu,e) ustalanie op艂at rocznych za u偶ytkowanie grunt贸w,f) prowadzenia operat贸w nazewnictwa ulic i numeracji nieruchomo艣ci dla obszaru Gminy,g) dokumentacji geodezyjnej i przetargowej dzia艂ek przeznaczonych do sprzeda偶y,h) ustalanie op艂at adiacenckich w zwi膮zku z dokonanymi podzia艂ami dzia艂ek oraz wzrostu warto艣ci nieruchomo艣ci, w zwi膮zku z jej uzbrojeniem,i) ustalanie op艂aty planistycznej w zwi膮zku ze wzrostem warto艣ci nieruchomo艣ci,j) zlecenie wyceny nieruchomo艣ci przeznaczonych do sprzeda偶y,k) Przygotowanie decyzji zatwierdzaj膮cych podzia艂y dzia艂ek.5) Przygotowywanie dokumentacji dotycz膮cej podzia艂u i scalania nieruchomo艣ci.6) Terminowe dostarczanie zestawie艅 do prawid艂owego wystawiania faktur VAT w celu rozliczenia podatku od towar贸w i us艂ug.7) Przygotowywanie projekt贸w uchwa艂, zarz膮dze艅 i regulamin贸w w sprawach wynikaj膮cych z zakresu obowi膮zk贸w.8) Dokonywanie wst臋pnej oceny celowo艣ci operacji gospodarczych powoduj膮cych powstania zobowi膮za艅 zwi膮zanych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy.9) Kontrola pod wzgl臋dem merytorycznym legalno艣ci i zgodno艣ci z ustaw膮 Prawo zam贸wie艅 publicznych w zakresie spraw zwi膮zanych z zajmowanym stanowiskiem.10) Sta艂a obs艂uga elektronicznego obiegu dokument贸w zgodnie z instrukcj膮 kancelaryjn膮.Wymagane dokumenty:a) wniosek o zatrudnienie i list motywacyjnyb) kwestionariusz osobowy- wed艂ug wzoru dost臋pnego na stronie (www.bipstegna.eline6.serwery.pl) lub w siedzibie Urz臋du Gminy Stegna w referacie spo艂eczno-organizacyjnym (pok.15, I pi臋tro)c) CV z informacj膮 o wykszta艂ceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowejd) o艣wiadczenie kandydata o pe艂nej zdolno艣ci do czynno艣ci prawnych oraz korzystaniu z pe艂ni praw publicznych oraz 偶e nie by艂 prawomocnie skazany za przest臋pstwa umy艣lne 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowee) kopie 艣wiadectw pracy potwierdzaj膮ce sta偶 pracy oraz za艣wiadczenie o aktualnym zatrudnieniuf) kopie dokument贸w po艣wiadczaj膮cych wykszta艂cenie (kopie 艣wiadectw: dyplom lub za艣wiadczenie o stanie odbytych studi贸w)g) o艣wiadczenie o braku przeciwskaza艅 zdrowotnych do wykonywania pracyh) inne dodatkowe kopie dokument贸w o posiadanych kwalifikacjach i umiej臋tno艣ciach,i) o艣wiadczenie - zgoda na przetwarzanie danych osobowych wg wzoru przywo艂anego poni偶ej.Warunki zatrudnienia : pe艂ny etat, zatrudnienie na czas okre艣lony do czasu powrotu do pracy nieobecnego pracownika.Wymagane dokumenty aplikacyjne nale偶y sk艂ada膰 osobi艣cie w siedzibie Urz臋du Gminy Stegna ul. Gda艅ska 34 (sekretariat) 82-103 Stegna lub poczt膮 na adres Urz臋du z dopiskiem: Dotyczy naboru na zast臋pstwo za nieobecnego pracownika ds. GOSPODARKI NIERUCHOMO艢CIAMI w terminie do dnia 6 grudnia 2017. do godziny 9:00.Aplikacje, kt贸re wp艂yn膮 do Urz臋du po wy偶ej okre艣lonym terminie nie b臋d膮 rozpatrywane.Informacj臋 o zakwalifikowaniu si臋 do nast臋pnego etapu mo偶na uzyska膰 pod tel. 55-247-81-71 w. 14 Termin rozmowy kwalifikacyjnej ustala si臋 na dzie艅 11 grudnia 2017r. godz. 11:00Informacja o wyniku naboru b臋dzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bipstegna.eline6.serwery.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urz臋dzie Gminy ul. Gda艅skiej 34, 82-103 Stegna.Informacja o wyniku naboru b臋dzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bipstegna.eline6.serwery.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urz臋dzie Gminy Stegna,.Przed zawarciem umowy o prac臋 kandydat b臋dzie zobowi膮zany do przed艂o偶enia za艣wiadczenia o niekaralno艣ci.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczeg贸艂owe CV (z uwzgl臋dnieniem dok艂adnego przebiegu kariery zawodowej), powinny by膰 opatrzone klauzul膮:Wyra偶am zgod臋 na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezb臋dnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustaw膮 z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r poz. 922 ze zm.) oraz ustaw膮 z dn. 22.03.1990 roku o pracownikach samorz膮dowych (Dz. U. z 2016 r , poz. 902 ze zmianami).
Gmina Stegna - 2017-11-23 - Stegna (pomorskie)