PRACOWNIK BIUROWY Łękawa oferta pracy FIRMA "KONTAKT" JANUSZ KRUSZYŃSKI
Stanowisko: PRACOWNIK BIUROWY
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej z kontrahentami; stały kontakt telefoniczny z klientem; wprowadzanie dokumentacji do systemu; nadzór nad terminowością dostaw towarów; kontrola realizacji kontraktów.
Data publikacji: 2021-05-14
Lokalizacja: Łękawa (łódzkie)
Pracodawca: FIRMA "KONTAKT" JANUSZ KRUSZYŃSKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:97-400 Łękawa 101/A, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej z kontrahentami; stały kontakt telefoniczny z klientem; wprowadzanie dokumentacji do systemu; nadzór nad terminowością dostaw towarów; kontrola realizacji kontraktów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca w godzinach 7:00 - 15:00 (40 godzin tygodniowo).
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką godzinową
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|2
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: PRACOWNIK BIUROWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łękawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bełchatowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1001
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bełchatów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: A
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN/godz
Data rozpoczęcia pracy: 17.05.2021
Data zakończenia pracy: 17.08.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, kierunek: średnie
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
DOŚWIADCZENIE NA DANYM STANOWISKU PRACY (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1)
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Obsługa komputera (Word, Excel) i urządzeń biurowych
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy: FIRMA "KONTAKT" JANUSZ KRUSZYŃSKI
danePracodawcy_nip: 7691338046
danePracodawcy_regon: 590618349
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bełchatowie
Adres pracodawcy:
97-400 Łękawa 101/A, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: poniedziałek – piątek, Godziny : 7:00 - 15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: bełchatowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1001
Gmina pracodawcy: Bełchatów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łękawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0535681
Numer budynku pracodawcy: 101
danePracodawcy_nrLokalu: A
Profil działalności pracodawcy: Usługi Transportowe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bełchatowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411004
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.05.2021
Data dodania oferty pracy: 14.05.2021
Oferta pracy ważna do: 10.06.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 14.05.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 14.05.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?50135800a36a2fab5fb0534d34707fb7
Podobne oferty pracy
PRACA PRZY PRODUKCJI PANELI AKUSTYCZNYCH. OBSŁUGA MASZYN PROFILUJĄCYCH, SKŁADANIE KASET, PAKOWANIE I PRZYGOTOWANIE DO TRANSPORTU GOTOWYCH ELEMENTÓW.
World Acoustic Group S.A. - 2017-06-26 - Polkowice (dolnośląskie)
Pełnienie nadzoru merytorycznego nad pracownią analityczną i pracownikami. Wykonywanie badań analitycznych : barwienie i oglądanie preparatów hematologicznych, posiewy do badań bakteriologicznych, badania hematologiczne, biochemiczne, immunologiczne /w tym Borelia /, analityczne, serologia transfuzjologiczna preferowana, ocenianie i interpretowanie wyników badań i ich walidacja, wypisywanie, drukowanie i wydawanie wyników badań, prowadzenie dokumentacji środków badawczych, statystyki i kosztów badań diagnostycznych, dbanie o aparaturę i sprzęt laboratoryjny, prowadzenie procedur analitycznych i ich aktualizowanie, prawidłowa archiwizacji dokumentacji laboratoryjnej.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu - 2017-10-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Przygotowanie półproduktów, obsługa zmywarki, prace pomocnicze
kontakt przez OHP - 2018-10-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
staż w zakładzie karnymobsługa urządzeń biurowychprzygotowywanie akt i pism procesowych
kontakt przez PUP - 2017-12-12 - Cieszyn (śląskie)
prawidłowe, terminowe i zgodne z obowiązującymi przepisami prowadzenie księgowości; analiza dokumentów magazynowych (w tym sporządzanie inwentaryzacji wartościowo metodą FIFO); ewidencja środków trwałych; sporządzanie deklaracji podatkowych oraz innych sprawozdań dla instytucji zewnętrznych(GUS, NBP, PFRON, BANKI); przygotowywanie i sporządzanie bilansów, sprawozdań i raportów finansowych; rozliczanie i uzgadnianie kont księgowych; bieżąca weryfikacja sald
Aerosol Service Sp. z o.o. - 2015-12-10 - Charnowo (pomorskie)
opieka nad osobami starszymi (w zależności od potrzeb podopiecznego: robienie zakupów, czynności pielęgnacyjne, sprzątanie, gotowanie)
Polski Komitet Pomocy Społecznej - 2018-06-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Inicjowanie, przygotowywanie wniosków i realizacja projektów unijnych, krajowych i międzynarodowych realizowanych przez OHP w ramach programów ERASMUS+ i Europejski Korpus Solidarności, koordynacja działań w zakresie realizacji projektów w jednostkach MWK OHP, udział w opracowaniu i realizacji programów autorskich, uczestnictwo w szkoleniach, konferencjach i spotkaniach związanych z programami współfinansowanymi z UE, opracowanie sprawozdań okresowych i zbiorczych analiz oraz przekazywanie ich do Małopolskiej WK OHP zgodnie z obowiązującymi zasadami i terminami.
MAŁOPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOT.HUFCÓW PRACY Z SIEDZIBĄ W KRAKOWIE - 2020-08-13 - Kraków (małopolskie)
Prace terenowe, kompletowanie operatów technicznych. Praca w godzinach od 8.00 do 16.00
kontakt przez PUP - 2019-10-24 - Krzesk-Królowa Niwa (mazowieckie)
obsługuje komputery typu PC, posługiwanie się typowym oprogramowaniem użytkowym i narzędziowym, obsługiwanie wybranych rodzajów sieci komputerowych
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
kontrola osób
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
- sporządzanie list wynagrodzeń- naliczanie ZUS- rozliczanie z Urzędem Skarbowym
Samorządowa Szkoła Podstawowa Nr 16 - 2017-08-01 - Gdynia (pomorskie)
Opieka nad wierzytelnościami wewnętrznymi i sądowymi;Przygotowywanie pozwów;Kontrola roszczeń w szczególności w zakresie prawa cywilnego/publicznego;Kontrola prawna umów kupna-sprzedaży, wynajmu, umów o dzieło;Opracowywanie sprzeciwów;Wsparcie prawne dla naszych działów ;Koordynacja naszych zewnętrznych adwokatów;Sprawy administracyjne.Miejsce pracy: WrocławKontakt kandydatów z pracodawcą e-mail: jobs (at) saller-bau.com CV+LM w języku niemieckim.lub telefonicznie: 49 3643-8674-132Oferta znajduje się w sali: E
Arcros FM PL SALLER Sp.z.o.o. Sp. K - 2016-01-25 - Wrocław (dolnośląskie)
wymagane zdolności manualne i artystyczne zacięciechęć do pracy i przyuczeniakreatywność, dyspozycyjnośćmile widziane doświadczenie florystyczne2 zmiany: 7-15, 11-19wynagrodzenie: 2200-2300 zł brutto
DUŻE CENTRUM KWIATOWE "WIOLETTA" SPÓŁKA CYWILNA JANINA I WIOLETTA MAŚLIŃSKA - 2018-08-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
obsługa klienta, sprzedaż produktów cukierniczych
kontakt przez OHP - 2017-02-13 - Praszka (opolskie)
praca na stacji paliw PKN ORLEN AUTOSTRADA
PIOTR WOJDA - 2017-04-21 - Tulce (wielkopolskie)
montaż układów elektrycznych w obrabiarkach CNC; testowanie i wdrażanie nowych rozwiązań automatyki CNC,; serwis urządzeń CNC.
PLOT ELECTRONICS Przemysław Szymański - 2017-02-13 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
przygotowanie dokumentów do prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych, prowadzenie rejestru zamówień publicznych, prowadzenie spraw płacowych, dokumentacji ZUS, rozliczenia z Urzędem Skarbowym
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Rydzynie - 2020-09-24 - Rydzyna (wielkopolskie)
Nadzór i prowadzenie prac związanych z konserwacją i bierzącym utrzymaniem dróg i zieleni miejskiej. Prowadzenie prac związanych z budową i modernizacją dróg i chodników. Nadzór nad sporządzaniem kalkulacji i ofert.
WOLBROMSKI ZAKŁAD WODOCIĄGÓW, KANALIZACJI, GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-12 - Wolbrom (małopolskie)
Drukowanie faktur sprzedaży i paragonów, obsługa klienta, metowanie towaru, przyjmowanie towaru.
kontakt przez PUP - 2021-03-03 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
obsługa maszyn produkcyjnych, produkcja drobnych elementów gumowych oraz uszczelek, kontrola jakości, zgłaszanie nieprawidłowości; miejsce pracy - Bieruń Stary
ManpowerGroup Sp. z o.o. - 2016-05-27 - Tychy (śląskie)
znajomość języka angielskiego (warunek konieczny), gotowość do zagranicznych wyjazdów szkoleniowych, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku; gotowość do pracy w systemie zmianowym;
FLEX FILMS EUROPA Sp. z o.o. - 2016-05-09 - Września (wielkopolskie)
- Badanie, ocenianie i monitorowanie wdrożonych projektów, doradzanie klientowi zewnętrznemu i wewnętrznemu w języku angielskim w zakresie opracowania, implementacji, rozwoju i użytkowania systemów informatycznych, rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 15000 zł/brutto/miesięcznie. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 5 lat doświadczenia w branży IT. Wymagane umiejętności: umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, obsługi bazy DB2, programu OptimTool. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Katowice (śląskie)
utrzymanie ruchu maszyn i urządzeń
MULTIMET Sp. z o.o. - 2017-07-03 - Przemków (dolnośląskie)
Wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Kraków (małopolskie)
pomoc przy instalacjach elektrycznych
Krzysztof Spychała ElektroInstal - 2018-07-18 - Rawicz (wielkopolskie)
Wykonywanie prac monterskich, szlifierskich, cięcie stali, naprawa układów hamulcowych wagonów towarowych.
DB CARGO POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-02-27 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2019-04-03 - Żary (lubuskie)
Montaż instalacji kanałów wentylacyjnych, pomoc w przygotowaniu zawieszeń instalacji wentylacji.Praca na terenie Polski.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Kamionka (mazowieckie)
przygotowywanie posiłków, rozwożenie posiłków na oddziały szpitalne
DGP Catering Partner Sp. z o. o. - 2018-07-03 - Starachowice (świętokrzyskie)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych w zakresie: dochodów, wydatków, przychodów, rozchodów i zaangażowania wydatków. Dekretacja i księgowanie dokumentów finansowo-księgowych w systemie komputerowym Agema. Windykacja należności. Bieżący monitoring realizowanych umów. Kontrola ewidencji księgowej sprzedaży i zakupu dla potrzeb podatku od towarów i usług. Kontrola prawidłowości sporządzania cząstkowej deklaracji VAT-7 (korekt deklaracji) za dany okres rozliczeniowy oraz składania deklaracji VAT. Współpraca z urzędem dzielnicy w zakresie rozliczeń podatku VAT. Kontrola i weryfikacja poprawności dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalno-rachunkowym zgodnie z obowiązującymi procedurami. Sporządzanie sprawozdań budżetowych tj. Rb 27S, Rb 28S, Rb 27ZZ, Rb 50, Rb N, Rb Z, Rb ZN zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów. Udział w przygotowaniu wniosków dotyczących zmian w planie finansowym, zmian w WPF, w analizach z wykonania planu finansowego oraz opracowywaniu projektu budżetu na kolejny rok budżetowy w uzgodnieniu z kierownikami komórek organizacyjnych. Przygotowanie danych i sporządzanie sprawozdań statystycznych, budżetowych i finansowych. Sporządzanie zapotrzebowania na środki finansowe z MUW w systemie CAS.
OPS Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy - 2019-03-19 - Warszawa (mazowieckie)