Praca Specjalista ds. reklamacji - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy Specjalista ds. reklamacji, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 7 ofert pracy Specjalista ds. reklamacji.
terminowe rozpatrywanie reklamacji sklep贸w internetowych
przestrzeganie standard贸w i procedur
wsp贸艂praca ze sklepami stacjonarnymi w zakresie reklamacji, zwrot贸w odst膮pie艅
rozliczanie zwrot贸w zam贸wie艅 internetowych i nadanie atrybut贸w wg przyj臋tych kryteri贸w zwrotu
wsp贸艂praca z serwisami zewn臋trznymi w zakresie obs艂ugi reklamacyjnej towaru- ustalenie statusu zg艂oszenia, zam贸wienie braku/cz臋艣ci lub wizyty serwisowej do Klienta
uzupe艂nienie dokumentacji dla Klienta- karty gwarancyjne, faktury sprzeda偶y, instrukcje obs艂ugi
Media Expert - 2017-01-17 - Centrala Z艂ot贸w (wielkopolskie)
terminowe rozpatrywanie reklamacji,
przestrzeganie standard贸w i procedur,
rozliczanie zwrot贸w zam贸wie艅 internetowych i nadanie atrybut贸w wg przyj臋tych kryteri贸w zwrotu,
wsp贸艂praca z serwisami zewn臋trznymi w zakresie obs艂ugi reklamacyjnej towaru - ustalenie statusu zg艂oszenia, zam贸wienie braku/cz臋艣ci lub wizyty serwisowej do Klienta,
uzupe艂nienie dokumentacji dla Klienta- karty gwarancyjne, faktury sprzeda偶y, instrukcje obs艂ugi.
Media Expert - 2016-09-22 - Pozna艅 (wielkopolskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku b臋dzie odpowiedzialna za podejmowanie dzia艂a艅 zwi膮zanych
z obs艂ug膮 reklamacyjn膮 Klienta wed艂ug standard贸w Firmy TERG Media Expert, tj. m.in. za prowadzenie korespondencji z Klientem oraz obs艂ug臋 telefoniczn膮 Klienta.
terminowe rozpatrywanie reklamacji ,
przestrzeganie standard贸w i procedur,
rozliczanie zwrot贸w zam贸wie艅 internetowych i nadanie atrybut贸w wg przyj臋tych kryteri贸w zwrotu,
wsp贸艂praca z serwisami zewn臋trznymi w zakresie obs艂ugi reklamacyjnej towaru- ustalenie statusu zg艂oszenia, zam贸wienie braku/cz臋艣ci lub wizyty serwisowej do Klienta,
uzupe艂nienie dokumentacji dla Klienta- karty gwarancyjne, faktury sprzeda偶y, instrukcje obs艂ugi.
Media Expert - 2016-06-03 - Pozna艅 (wielkopolskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku b臋dzie odpowiedzialna za podejmowanie dzia艂a艅 zwi膮zanych
z obs艂ug膮 reklamacyjn膮 Klienta wed艂ug standard贸w Firmy TERG Media Expert:
terminowe rozpatrywanie reklamacji,
przestrzeganie standard贸w i procedur,
rozliczanie zwrot贸w zam贸wie艅 internetowych i nadanie atrybut贸w wg przyj臋tych kryteri贸w zwrotu,
wsp贸艂praca z serwisami zewn臋trznymi w zakresie obs艂ugi reklamacyjnej towaru - ustalenie statusu zg艂oszenia, zam贸wienie braku/cz臋艣ci lub wizyty serwisowej do Klienta,
uzupe艂nienie dokumentacji dla Klienta- karty gwarancyjne, faktury sprzeda偶y, instrukcje obs艂ugi
Media Expert - 2016-04-22 - Pozna艅 (wielkopolskie)
terminowe rozpatrywanie reklamacji sklep贸w internetowych,
przestrzeganie standard贸w i procedur,
wsp贸艂praca ze sklepami stacjonarnymi w zakresie reklamacji, zwrot贸w odst膮pie艅,
rozliczanie zwrot贸w zam贸wie艅 internetowych i nadanie atrybut贸w wg przyj臋tych kryteri贸w zwrotu,
wsp贸艂praca z serwisami zewn臋trznymi w zakresie obs艂ugi reklamacyjnej towaru- ustalenie statusu zg艂oszenia, zam贸wienie braku/cz臋艣ci lub wizyty serwisowej do Klienta,
uzupe艂nienie dokumentacji dla Klienta- karty gwarancyjne, faktury sprzeda偶y, instrukcje obs艂ugi.
Media Expert - 2016-04-12 - Centrala Z艂ot贸w (wielkopolskie)
terminowe rozpatrywanie reklamacji sklep贸w internetowych,
przestrzeganie standard贸w i procedur,
wsp贸艂praca ze sklepami stacjonarnymi w zakresie reklamacji, zwrot贸w odst膮pie艅,
rozliczanie zwrot贸w zam贸wie艅 internetowych i nadanie atrybut贸w wg przyj臋tych kryteri贸w zwrotu,
wsp贸艂praca z serwisami zewn臋trznymi w zakresie obs艂ugi reklamacyjnej towaru- ustalenie statusu zg艂oszenia, zam贸wienie braku/cz臋艣ci lub wizyty serwisowej do Klienta,
uzupe艂nienie dokumentacji dla Klienta- karty gwarancyjne, faktury sprzeda偶y, instrukcje obs艂ugi.
Media Expert - 2016-04-12 - Centrala Z艂ot贸w (wielkopolskie)
terminowe rozpatrywanie reklamacji sklep贸w internetowych,
przestrzeganie standard贸w i procedur,
wsp贸艂praca ze sklepami stacjonarnymi w zakresie reklamacji, zwrot贸w odst膮pie艅,
rozliczanie zwrot贸w zam贸wie艅 internetowych i nadanie atrybut贸w wg przyj臋tych kryteri贸w zwrotu,
wsp贸艂praca z serwisami zewn臋trznymi w zakresie obs艂ugi reklamacyjnej towaru- ustalenie statusu zg艂oszenia, zam贸wienie braku/cz臋艣ci lub wizyty serwisowej do Klienta,
uzupe艂nienie dokumentacji dla Klienta- karty gwarancyjne, faktury sprzeda偶y, instrukcje obs艂ugi.
Media Expert - 2015-09-24 - Centrala Z艂ot贸w (wielkopolskie)