POZOSTALI PRACOWNICY ADMINISTRACYJNI I SEKRETARZE BIURA ZARZĄDU Ostróda oferta pracy FUNDACJA DZIAŁAŃ LOKALNYCH LOGOS
Stanowisko: POZOSTALI PRACOWNICY ADMINISTRACYJNI I SEKRETARZE BIURA ZARZĄDU
Wynagrodzenie: od 1 125 PLN
Zakres obowiązków: obsługa komputera, poczty elektronicznej, wykonywanie obowiązków powierzonych przez pracodawcę w terminie z zachowaniem odpowiedniej jakości świadczonych usług
Data publikacji: 2019-07-23
Lokalizacja: Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: FUNDACJA DZIAŁAŃ LOKALNYCH LOGOS
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:14-100 Ostróda 13, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa komputera, poczty elektronicznej, wykonywanie obowiązków powierzonych przez pracodawcę w terminie z zachowaniem odpowiedniej jakości świadczonych usług
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 125 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
POZOSTALI PRACOWNICY ADMINISTRACYJNI I SEKRETARZE BIURA ZARZĄDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostróda
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostródzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostróda
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 125 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
Data zakończenia pracy: 30.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa programów komputerowych WORD, EXCEL
Nazwa pracodawcy: FUNDACJA DZIAŁAŃ LOKALNYCH LOGOS
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Adres pracodawcy:
18-411 Wierzbowo 13, powiat: łomżyński, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: łomżyński
Gmina pracodawcy: Śniadowo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wierzbowo
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Data dodania oferty pracy: 23.07.2019
Oferta pracy ważna do: 22.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0c155c482ffe374e9383fe74cc0c3ec0
Podobne oferty pracy
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: 1. Opracowywanie rocznej i wieloletniej dokumentacji: planistycznej, szkoleniowej, ewidencyjnej i sprawozdawczej z zakresu reagowania kryzysowego, obronności, obrony cywilnej oraz ochrony przeciwpożarowej. 2. Planowanie i koordynowanie działań Gminnego /zespołu Zarzadzania Kryzysowego w zakresie: a) Monitorowania zagrożeń, prognozowanie rozwoju sytuacji kryzysowej w gminie oraz prowadzenia akcji informacyjnej dla ludności; b) Koordynowanie zadań zarzadzania kryzysowego i zadań obronnych realizowanych przez jednostki organizacyjne gminy oraz jednostki podporządkowane i nadzorowane przez Urząd, przewidziane do realizacji zadań obronnych i OC a także przewidziane do udziału w akcjach ratowniczych; c) Prowadzenia i aktualizowania bilansu sił ratowniczych i środków technicznych niezbędnych do usuwania skutków zagrożeń; d) Realizowania procedur i programów reagowania kryzysowego oraz współdziałania i alarmowania w czasie stanu klęski żywiołowej lub sytuacji zagrażającej życiu i zdrowiu mieszkańców; e) Organizowania akcji usuwania skutków klęsk żywiołowych, minimalizowania rozmiaru strat oraz przygotowania warunków umożliwiających koordynowanie pomocy humanitarnej; f) Funkcjonowania Gminnego Centrum Zarzadzania Kryzysowego zapewniającego skuteczne kierowanie akcja ratunkową. 3. Sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem systemu powiadamiania i alarmowania ludności o wszelkich zagrożeniach. 4. Organizowanie szkoleń oraz koordynowanie przygotowań obronnych komórek organizacyjnych Urzędu, gminnych formacji obrony cywilnej i ich funkcjonowania w sytuacji klęski żywiołowej lub wystąpienia zdarzenia zagrażającego życiu, zdrowiu i mieniu społeczności gminnej. 5. Koordynowanie przedsięwzięć planistycznych i organizacyjnych z zakresu ewakuacji ludności na wypadek powstania masowego zagrożenia dla życia i zdrowia na znacznym obszarze gminy. 6. Koordynowanie planowania i zapewnienia ochrony oraz ewakuacji zabytków i dóbr kultury na wypadek zagrożenia. 7. Realizowanie przedsięwzięć związanych ze świadczeniami na rzecz obronności, obrony cywilnej i akcji kurierskiej w zakresie potrzeb obronnych państwa oraz wynikających z zadań realizowanych przez Wójta. 8. Planowanie i koordynowanie przedsięwzięć związanych z przygotowaniem stanowiska kierowania Wójta zapewniającego realizację zadań obronnych w wyższych stanach gotowości obronnej państwa. 9. Współpraca z Wydziałem Bezpieczeństwa i Zarzadzania Kryzysowego PmUW w Gdańsku, Starostwem Powiatowym i sąsiednimi gminami w zakresie zarzadzania kryzysowego, planowania i organizowania przygotowań obronnych i obrony cywilnej. 10. Współpraca z Policja i Strażą Graniczną w zakresie wykonywania wspólnych zadań w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa obywatelom. 11. Współdziałanie z gminnymi jednostkami straży pożarnej, policji i wojska w zakresie planowania, przygotowania i realizacji zarzadzania kryzysowego, zadań obronnych i obrony cywilnej. 12. Prowadzenie ewidencji: a) Decyzji Wójta Gminy dotyczących świadczeń rzeczowych i osobistych; b) Protokołów przeprowadzonych kontroli. 13. Koordynowanie i przygotowywanie oraz ciągła ich aktualizacja dokumentów z zakresu zarzadzania kryzysowego, obronności, obrony cywilnej w tym zwłaszcza: a) Planu operacyjnego funkcjonowania gminy w warunkach zewnętrznego zagrożenia państwa i w czasie wojny; b) Planu obrony cywilnej; c) Planu reagowania kryzysowego; d) Planu operacyjnego obrony przed powodzią; e) Dokumentacji Stałego Dyżuru; f) Dokumentacji akcji Kurierskiej; g) Planów działania gminnych formacji OC. 14. Planowanie i koordynowanie zaopatrywania jednostek organizacyjnych gminy i formacji OC w niezbędny sprzęt, a także zapewnienie odpowiednich warunków przechowywania, konserwacji, eksploatacji, remontu i wymiany tego sprzętu. 15. Opracowywanie corocznych propozycji budżetowych na cele zarzadzania kryzysowego, obronności i obrony cywilnej i ochrony przeciwpożarowej oraz nadzór nad realizacją budżetu. 16. Wykonywanie zadań z zakresu obrony przeciwpożarowej gminy, wynikających z ustawy o ochronie przeciwpożarowej. 17. Merytoryczna pomoc w zakresie planowania i realizacji statutowych zadań przez jednostki ochotniczej straży pożarnej na terenie Gminy Stegna. 18. Nadzorowanie gospodarki sprzętowo-materiałowej w jednostkach ochotniczej straży pożarnej gminy. 19. Rozliczanie kart drogowych samochodów pożarniczych. 20. Prowadzenie spraw związanych z wyposażeniem i funkcjonowaniem gminnego magazynu przeciwpowodziowego i obrony cywilnej. 21. Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem urządzeń alarmowych zabezpieczających budynki Urzędu Gminy w Stegnie. 22. Realizacja zadań ujętych w Programie opieki nad zwierzętami w tym: a) Inicjowanie działań w zakresie wyłapywania bezdomnych zwierząt i umieszczanie ich w schronisku; b) Współpraca ze Strażą Gminną oraz innymi instytucjami wskazanymi w Programie w zakresie zapobiegania bezdomności zwierząt; c) Współpraca ze służbą weterynaryjną i sanitarną w zakresie zwalczania zaraźliwych chorób zwierzęcych; d) Aktualizacja i opracowanie Programu; e) Organizacja sprzątnięcia, wywozu i unieszkodliwiania z terenów publicznych zwłok bezdomnych i dzikich zwierząt oraz współdziałanie z przedsiębiorcami prowadzącymi działalność w tym zakresie. 23. Wykonywane zadań w zakresie organizacji systemu pierwszej pomocy przedlekarskiej. 24. Terminowe dostarczanie zestawień do prawidłowego wystawiania faktur VAT w celu rozliczania podatku od towarów i usług. 25. Współpraca z jednostkami Ochotniczej Straży Pożarnej. 26. Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń i regulaminów w sprawach wynikających z zakresu obowiązków. 27. Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów. 28. Rozliczanie dotacji otrzymanych lub udzielonych z budżetu Gminy na zadania związane z zajmowanym stanowiskiem. 29. Wykonywanie innych poleceń wydanych przez Wójta Gminy, Z-cę Wójta i Sekretarza.Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie http://bip.stegna.pl/wakaty/2/64/Samodzielne_stanowisko_ds__bezpieczenstwa_i_zarzadzania_kryzysowego/
Gmina Stegna - 2019-06-07 - Stegna (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Olkusz (małopolskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2019-04-09 - Płońsk (mazowieckie)
Staż zorganizowany przez GUP.Prowadzeie biura, sporządzanie ofert ubezpieczeniowych, nauka obsługi programów ubezpieczeniowych, obliczania składek ubezpieczeniowych, sporządzania pism do urzędów oraz klientów biura, obsługa interesantów, udzielanie informacji na temat oferty biura.
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Gdańsk (pomorskie)
oferta stażu do 30 r.ż. przygotowanie pism urzędowych, komunikacja werbalna i w formie elektronicznej z placówkami szkolnymi i interesantami, przygotowywania danych do sprawozdawczości, rozliczanie czasu pracy pracowników
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Wiązowna (mazowieckie)
POZOSTALI OPERATORZY MASZYN DO OBRÓBKI DREWNA
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Czarna (podkarpackie)
zgodny z harmonogramem - Biuro ds. Egzekucji
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Obsługa urządzeń biurowych, przechowywanie i porządkowanie dokumentów, sporządzanie pism
kontakt przez PUP - 2019-04-08 - Ryki (lubelskie)
okreśłono we wniosku
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Łobez (zachodniopomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Cierpice (kujawsko-pomorskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-19 - Warszawa (mazowieckie)
tworzenie dok. zewn. i wewn., obsługa komputera, obsługa klienta w sprawach dot. programu 500+ i funduszu alimentacyjnego
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Biały Dunajec (małopolskie)
udzielanie porad i informacji z zakresu niepełnosprawności, wyszukiwanie, analiza pod kątem przydatności i pisanie programów/ofert na pozyskiwanie środków publicznych krajo0wych i z UE
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Wrocław (dolnośląskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Gdańsk (pomorskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Kłodzko (dolnośląskie)
produkcja i montaż elementów elektrycznych do szaf sterowniczych, montaż i łączenie rozdzielnic i osprzętu, układanie tras kablowych ziemnych i napowietrznych
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Piaseczno (mazowieckie)
Pozostali sprzedawcy sklepowi (ekspedienci)
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Bierzwnik (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta,rozliczene pracownika,rozliczenie pobranych pieniędzy,przyjmowanie zamówień telefonicznych.
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Elizówka (lubelskie)
Szycie wykrojonej odzieży z różnych materiałów, ręczne wykonnywanie czynności, podszywanie, przeszywanie zdobień, mocowanie zapięć.Paca w godzinach: 6.00-14.00, 7.00-15.00, 8.00-16.00.
kontakt przez PUP - 2019-07-15 - Rzgów (łódzkie)
obsługa siłowni, sali komputerowej i świetlicy
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Płośnica (warmińsko-mazurskie)
...
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Koło (wielkopolskie)
wykonywanie prac zleconych przez szefa kuchni, utrzymanie czystości, wstępna obróbka artykułów spożywczych, wydawanie posiłków
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Oświęcim (małopolskie)
praca wg. programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Lubaczów (podkarpackie)
precace murarskie, tynkarskie, malarskie oraz montowanie płyt
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Cieszyn (śląskie)
zg
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Rogówko (kujawsko-pomorskie)
sprzątanie obiektów oraz terenów na wysokości do 3 m, sprzątanie budynków przemysłowych, utrzymanie czystości w obiektach.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Ruda Śląska (śląskie)
prace budowlane (murowanie, wykończenia wnętrz)
LUX USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE PIOTR DYMITR - 2016-07-18 - Hażlach (śląskie)
nieruchomości
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Suwałki (podlaskie)
Praca na stacji demontażu pojazdów, rozbiórka samochodów, odzysk części samochodowych, segregacja, sortowanie złomu i innych odpadów , sprzątanie stacji demontażu, utrzymywanie porządku w magazynach.
AUTOZŁOM24H.COM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-11 - Chełmek (małopolskie)