POZOSTALI PRACOWNICY DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI I KSIĘGOWOŚCIX1 Rogówko oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: POZOSTALI PRACOWNICY DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI I KSIĘGOWOŚCIX1
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: zg
Data publikacji: 2016-04-19
Lokalizacja: Rogówko (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rogówko, powiat: toruński, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: zg
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska:
POZOSTALI PRACOWNICY DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI I KSIĘGOWOŚCIX1
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rogówko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: toruński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2016
Data zakończenia pracy: 31.10.2016
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Toruńskiego
Adres pracodawcy:
Towarowa 4/6, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Towarowa
Numer budynku pracodawcy: 4/6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Toruńskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.04.2016
Data dodania oferty pracy: 15.04.2016
Oferta pracy ważna do: 18.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.04.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
wg.harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Kraków (małopolskie)
Oferta subsydiowana - oferta przeznaczona dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy. STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GUP.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa świadczeń społecznych
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Puławy (lubelskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Bytów (pomorskie)
Wg. harmonogramu RPO
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Drezdenko (lubuskie)
ZABIEGI MANICURE, PEDICURE, ŻEL, AKRYL, ZDOBNICTWO
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Skierniewice (łódzkie)
Elektromonter instalacji elektrycznych
Miejska Energetyka Cieplna w Kołobrzegu Sp. z o.o. - 2016-06-06 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Tynkowanie, murowanie, gipsowanie, malowanie, układanie płytek, montaż ścianek działkowych, mycie i konserwacja maszyn i urządzeń wykorzystywanych do prac związanych z wykończeniem wnętrz;160 h pracy w miesiącu, praca w godzinach 8:00-16:00;Aktualane zlecenie: Wrocław, Powstańców Śląskich , poźniej Wrocław, Polska, UE wg zleceń;sala D
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Wrocław (dolnośląskie)
wykonywanie obliczeń oraz tworzenie baz danych;sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej, organizowanie pracy biura,przygotowywanie korespondencji do wysłania pocztą tradycyjną i pocztą elektroniczną;udzielanie informacji telefonicznych;
kontakt przez PUP - 2017-12-12 - Otwock (mazowieckie)
praca w biurze
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Płońsk (mazowieckie)
zbiór sałaty lodowej z pola pakowanie sałaty
Contrain Poland Sp. z o.o. - 2016-05-24 - Holandia (Holandia)
Prace organizacyjno-biurowe; pomoc w prowadzeniu dokumentacji kadrowej i administracyjnej; pomoc w bieżącej organizacji centrum oraz pomoc przy organizacji imprez;
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Nakło Śląskie (śląskie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku Specjalisty Koordynatora Zespołu ds. projektów i programów inwestycyjnych należy m.in.1. sporządzanie analiz i przygotowywanie materiałów dla potrzeb Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej Związku oraz Dyrektora Biura ZGRP i kierownika Działu w zakresie powierzonych zadań;2. opracowywanie procedur prowadzenia, kontroli i monitoringu zadań w zakresie działania zespołu oraz ich aktualizacja;3. koordynowanie prac podległego/ych zespołu/stanowisk;4. kierowanie pracą pracowników podległego/ych zespołu/stanowisk i nadzór nad prawidłową realizacją prac prowadzonych przez zespół/stanowiska;5. wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec podległej komórki organizacyjnej, w zakresie wynikającym z niniejszego regulaminu;6. zapewnianie właściwej organizacji i koordynacji pracy zespołu/stanowisk w celu jego sprawnego funkcjonowania, w tym nadzór nad zabezpieczeniem logistycznym;7. prowadzenie nadzoru merytorycznego nad podległymi zadaniami;8. przeprowadzanie kontroli wewnętrznej zespołu/stanowisk;9. nadzór nad powierzonym majątkiem podległego zespołu/stanowisk;10. rozdzielanie korespondencji do załatwiania przez podległych mu pracowników;11. planowanie pracy i organizowanie wykonywania przydzielonych zadań;12. sprawowanie nadzoru oraz kontroli prawidłowości i terminowości realizacji zadań;Do zadań Zespołu projektów i programów inwestycyjnych należy w szczególności:1. przygotowywanie dokumentów do instytucji wspierających działanie Związku w zakresie programów i projektów oraz podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pomocowych z zakresu działania działu programów i projektów;2. bezpośrednia realizacja czynności związanych z realizacją programów i projektów zaaplikowanych przez ZGRP lub Gminy członków ZGRP;3. dokonywanie rozliczeń programowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie programami, regulaminami, dokumentami programowymi i umowami zawartymi w celu realizacji danego projektu dedykowanego tak po stronie instytucji zarządzającej projektem jak i po stronie wykonawców projektów;4. gromadzenie i sprawdzanie dokumentacji z zakresu środków pomocowych na realizację zadań oraz przesyłanie stosownych informacji do gmin;5. sporządzanie i przekazywanie Zarządowi i członkom ZGRP informacji wraz z opinią o możliwości ubiegania się o środki pomocowe dla wskazanych projektów na realizację zadań własnych ZGRP lub Gmin członków ZGRP;6. przygotowywanie załączników niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego zgodnie z zasadami określonymi we właściwych dla danego programu dokumentach programowych i proceduralnych;7. sporządzanie koncepcji, studiów wykonalności i biznesplanów niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego oraz zlecanie w trybie ustawy PZP branżowych wskazanych opracowań;8. opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych dokumentów planistycznych i strategicznych w zakresie zgodności z zapisami krajowych dokumentów programowych umożliwiających wykorzystanie środków pomocowych;9. opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych strategii rozwoju, budżetu, Wieloletniego Planu Inwestycyjnego ZGRP w tym w zakresie planowanych zmian w w/w dokumentach w zakresie możliwości pozyskania funduszy pomocowych;10. pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji o dostępnych programach pomocowych (europejskich i innych) oraz procedurach ich uzyskiwania, służących realizacji zadań Związku i rozwojowi lokalnemu;11. opracowywanie wniosków o uzyskanie dotacji na realizację zadań Związku;12. sporządzanie rozliczeń z wykonania i wykorzystania dotacji zgodnie z zawartymi umowami;13. przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zadań oraz udział w pracach komisji przetargowej;14. wysyłanie za pomocą Internetu ogłoszeń o rozpoczęciu i wyniku postępowań do BZP;15. gromadzenie materiałów merytoryczno-informacyjnych dotyczących zamówień publicznych;16. przygotowywanie sprawozdań i informacji dla Zarządu i członków Związku oraz na stronę internetową ZGRP z realizacji programów i zadań;17. sporządzanie wniosków o płatność projektu;18. monitorowanie wpłat i wypłat płatności na/z konta bankowego obsługującego projekt oraz dokonywanie okresowych analiz w ramach udzielonych upoważnień;19. sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących realizacji projektu zgodnie z wymogami Instytucji Finansującej i Instytucji Pośredniczącej oraz w sposób umożliwiający przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych;20. współpraca z instytucjami zarządzającymi, wdrażającymi oraz pośredniczącymi w realizacji programów finansowanych ze środków pomocowych na poziomie regionalnym, krajowym oraz międzynarodowym właściwymi dla danego programu bądź realizowanego projektu;21. kwalifikowanie wydatków z podziałem na środki własne i środki z udziałem funduszy zewnętrznych;22. przyjmowanie dokumentów podlegających ewidencji księgowej;23. sprawdzanie czy zobowiązanie wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym projektu;24. prowadzenie dokumentacji projektu;25. przygotowywanie dokumentów (not) obciążających jednostki współfinansujące projekt do wysokości założonego udziału w finansowaniu;26. bezpośrednia współpraca z jednostkami uczestniczącymi/nadzorującymi/ finansującymi projekt udzielanie informacji dotyczących wysokości planu płatności;27. sporządzanie innych zestawień i sprawozdań finansowych dotyczących projektu;28. prowadzenie bazy danych w zakresie aktów prawnych Rzeczypospolitej Polskiej dostosowujących prawo polskie do wymogów Unii Europejskiej w obszarze działania działu.29. Współpraca z Zespołem projektów i programów nieinwestycyjnych przy organizacji i koordynacji całokształtu działań promocyjnych realizowanych projektów i programów.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-04-13 - Płock (mazowieckie)
- sortowanie pod względem przydatności do produkcji i klas jakości półfabrykatów oraz materiałów drzewnych- ocena przydatności drewna okrągłego oraz wyznaczenie miejsca podiząłu dłużyc w celu racjonalnego wykorzystania drewna- ITP
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Chojnice (pomorskie)
obssługa komputera przgląd poczty elekronicznej, kontakt z klientem, dokumentacja
FPHU SOLTREX Adam Szukała Bolesławiec - 2016-12-09 - Bolesławiec (łódzkie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Przasnysz (mazowieckie)
Opieka nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Grójec (mazowieckie)
Staż organizowany przez GUP dla osób zarejestrowanych w urzędzie.Porządkowanie dokumentacji projektowej, pomoc w obsłudze klientów, prowadzenie i uzupełnianie baz danych projektów, obsługa szkoleń, wsparcie przy organizacji wydarzeń,. zbieranie danych ze szkoleniowych ankiet, współudział w sporządzaniu dokumentacjie do raportów, poszukiwanie ciekawych działań związanych z tematem przedsiębiorczości, wysyłka dokumentacji do sponsorów, sporządzanie krótkich tekstów dotyczących realizowanych projektów, tworzenie treści merytorycznych na potrzeby projektów
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Gdańsk (pomorskie)
szatkowanie warzyw, wydawanie dań, porcjowanie warzyw
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Sztum (pomorskie)
praca zwiazana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
- zapoznanie z regulaminem pracy, organizacyjnym, statutem gminy, ustawą o samorządzie,- zapoznanie się z instrukcją BHP na stanowisku pracy,- obsługa kserokopiarki i faxu,- obsługa komputera, praca w poszczególnych programach,- odbiór i wysyłanie poczty elektronicznej,- przygotowanie pism, kopertowanie i adresowanie,- redagowanie pism, udzielanie odpowiedzi na pisma wpływające na poszczególne stanowiska,- pisanie decyzji oraz postanowień,- aktualizacja rejestrów,- obsługa petenta,- praca w sekretariacie i poszczególnych referatach,- wykonywanie poleceń pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Strzałkowo (wielkopolskie)
pomoc nauczyciela w szkole podstawowej
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Pisarzowice (dolnośląskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Zakopane (małopolskie)
Dzienne i miesięczne raportowanie do przełożonego n/t aktualnego stanu powierzonych kont Prowadzenie dokładnych zapisów stanu kont klienta Wdrażanie praktyk kontroli kredytowej zgodnie z procedurami firmy Identyfikacja, dokumentowanie i rozwiązywanie sporów oraz ogólnych zapytań w skuteczny i terminowy sposób Generowanie faktur / wyciągów bankowych / raportów zgodnie z procedurami operacyjnymi Prowadzenie rozliczeń kont klienta w systemach rozliczeniowych (Open Accounts, QMS, SAP, Oracle, Amdocs) Zawiadamianie o przeterminowanych płatnościach poprzez telefon i pocztę elektroniczną Rozliczanie płatności czekowych, przelewów, zleceń stałych w odpowiednich systemach przetwarzania płatności Wykonywanie innych, dodatkowych obowiązków o charakterze epizodycznym
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Łódź (łódzkie)
obsługa wiertarki stołowej, prasyhydraulicznej, spawanie migomatem
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Stromiec (mazowieckie)
zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Olkusz (małopolskie)
Wykonywanie prac budowlano-konserwacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Barcząca (mazowieckie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
IZO-METAL SZYDŁO Sp. z o.o. - 2016-12-21 - Bolesławice (pomorskie)
ZABIEGI PIELĘGNACYJNE TWARZY I CIAŁA; PIELĘGNACJA DŁONI I PAZNOKCI; PIELĘGNACJA STÓP
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)