POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ Płock oferta pracy Związek Gmin Regionu Płockiego

Stanowisko: POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: Do podstawowych obowiązków na stanowisku Specjalisty Koordynatora Zespołu ds. projektów i programów inwestycyjnych należy m.in.1. sporządzanie analiz i przygotowywanie materiałów dla potrzeb Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej Związku oraz Dyrektora Biura ZGRP i kierownika Działu w zakresie powierzonych zadań;2. opracowywanie procedur prowadzenia, kontroli i monitoringu zadań w zakresie działania zespołu oraz ich aktualizacja;3. koordynowanie prac podległego/ych zespołu/stanowisk;4. kierowanie pracą pracowników podległego/ych zespołu/stanowisk i nadzór nad prawidłową realizacją prac prowadzonych przez zespół/stanowiska;5. wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec podległej komórki organizacyjnej, w zakresie wynikającym z niniejszego regulaminu;6. zapewnianie właściwej organizacji i koordynacji pracy zespołu/stanowisk w celu jego sprawnego funkcjonowania, w tym nadzór nad zabezpieczeniem logistycznym;7. prowadzenie nadzoru merytorycznego nad podległymi zadaniami;8. przeprowadzanie kontroli wewnętrznej zespołu/stanowisk;9. nadzór nad powierzonym majątkiem podległego zespołu/stanowisk;10. rozdzielanie korespondencji do załatwiania przez podległych mu pracowników;11. planowanie pracy i organizowanie wykonywania przydzielonych zadań;12. sprawowanie nadzoru oraz kontroli prawidłowości i terminowości realizacji zadań;Do zadań Zespołu projektów i programów inwestycyjnych należy w szczególności:1. przygotowywanie dokumentów do instytucji wspierających działanie Związku w zakresie programów i projektów oraz podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pomocowych z zakresu działania działu programów i projektów;2. bezpośrednia realizacja czynności związanych z realizacją programów i projektów zaaplikowanych przez ZGRP lub Gminy członków ZGRP;3. dokonywanie rozliczeń programowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie programami, regulaminami, dokumentami programowymi i umowami zawartymi w celu realizacji danego projektu dedykowanego tak po stronie instytucji zarządzającej projektem jak i po stronie wykonawców projektów;4. gromadzenie i sprawdzanie dokumentacji z zakresu środków pomocowych na realizację zadań oraz przesyłanie stosownych informacji do gmin;5. sporządzanie i przekazywanie Zarządowi i członkom ZGRP informacji wraz z opinią o możliwości ubiegania się o środki pomocowe dla wskazanych projektów na realizację zadań własnych ZGRP lub Gmin członków ZGRP;6. przygotowywanie załączników niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego zgodnie z zasadami określonymi we właściwych dla danego programu dokumentach programowych i proceduralnych;7. sporządzanie koncepcji, studiów wykonalności i biznesplanów niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego oraz zlecanie w trybie ustawy PZP branżowych wskazanych opracowań;8. opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych dokumentów planistycznych i strategicznych w zakresie zgodności z zapisami krajowych dokumentów programowych umożliwiających wykorzystanie środków pomocowych;9. opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych strategii rozwoju, budżetu, Wieloletniego Planu Inwestycyjnego ZGRP w tym w zakresie planowanych zmian w w/w dokumentach w zakresie możliwości pozyskania funduszy pomocowych;10. pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji o dostępnych programach pomocowych (europejskich i innych) oraz procedurach ich uzyskiwania, służących realizacji zadań Związku i rozwojowi lokalnemu;11. opracowywanie wniosków o uzyskanie dotacji na realizację zadań Związku;12. sporządzanie rozliczeń z wykonania i wykorzystania dotacji zgodnie z zawartymi umowami;13. przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zadań oraz udział w pracach komisji przetargowej;14. wysyłanie za pomocą Internetu ogłoszeń o rozpoczęciu i wyniku postępowań do BZP;15. gromadzenie materiałów merytoryczno-informacyjnych dotyczących zamówień publicznych;16. przygotowywanie sprawozdań i informacji dla Zarządu i członków Związku oraz na stronę internetową ZGRP z realizacji programów i zadań;17. sporządzanie wniosków o płatność projektu;18. monitorowanie wpłat i wypłat płatności na/z konta bankowego obsługującego projekt oraz dokonywanie okresowych analiz w ramach udzielonych upoważnień;19. sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących realizacji projektu zgodnie z wymogami Instytucji Finansującej i Instytucji Pośredniczącej oraz w sposób umożliwiający przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych;20. współpraca z instytucjami zarządzającymi, wdrażającymi oraz pośredniczącymi w realizacji programów finansowanych ze środków pomocowych na poziomie regionalnym, krajowym oraz międzynarodowym właściwymi dla danego programu bądź realizowanego projektu;21. kwalifikowanie wydatków z podziałem na środki własne i środki z udziałem funduszy zewnętrznych;22. przyjmowanie dokumentów podlegających ewidencji księgowej;23. sprawdzanie czy zobowiązanie wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym projektu;24. prowadzenie dokumentacji projektu;25. przygotowywanie dokumentów (not) obciążających jednostki współfinansujące projekt do wysokości założonego udziału w finansowaniu;26. bezpośrednia współpraca z jednostkami uczestniczącymi/nadzorującymi/ finansującymi projekt udzielanie informacji dotyczących wysokości planu płatności;27. sporządzanie innych zestawień i sprawozdań finansowych dotyczących projektu;28. prowadzenie bazy danych w zakresie aktów prawnych Rzeczypospolitej Polskiej dostosowujących prawo polskie do wymogów Unii Europejskiej w obszarze działania działu.29. Współpraca z Zespołem projektów i programów nieinwestycyjnych przy organizacji i koordynacji całokształtu działań promocyjnych realizowanych projektów i programów.

Data publikacji: 2018-04-13

Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Pracodawca: Związek Gmin Regionu Płockiego

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
09-411 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Do podstawowych obowiązków na stanowisku Specjalisty Koordynatora Zespołu ds. projektów i programów inwestycyjnych należy m.in.1. sporządzanie analiz i przygotowywanie materiałów dla potrzeb Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej Związku oraz Dyrektora Biura ZGRP i kierownika Działu w zakresie powierzonych zadań;2. opracowywanie procedur prowadzenia, kontroli i monitoringu zadań w zakresie działania zespołu oraz ich aktualizacja;3. koordynowanie prac podległego/ych zespołu/stanowisk;4. kierowanie pracą pracowników podległego/ych zespołu/stanowisk i nadzór nad prawidłową realizacją prac prowadzonych przez zespół/stanowiska;5. wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec podległej komórki organizacyjnej, w zakresie wynikającym z niniejszego regulaminu;6. zapewnianie właściwej organizacji i koordynacji pracy zespołu/stanowisk w celu jego sprawnego funkcjonowania, w tym nadzór nad zabezpieczeniem logistycznym;7. prowadzenie nadzoru merytorycznego nad podległymi zadaniami;8. przeprowadzanie kontroli wewnętrznej zespołu/stanowisk;9. nadzór nad powierzonym majątkiem podległego zespołu/stanowisk;10. rozdzielanie korespondencji do załatwiania przez podległych mu pracowników;11. planowanie pracy i organizowanie wykonywania przydzielonych zadań;12. sprawowanie nadzoru oraz kontroli prawidłowości i terminowości realizacji zadań;Do zadań Zespołu projektów i programów inwestycyjnych należy w szczególności:1. przygotowywanie dokumentów do instytucji wspierających działanie Związku w zakresie programów i projektów oraz podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pomocowych z zakresu działania działu programów i projektów;2. bezpośrednia realizacja czynności związanych z realizacją programów i projektów zaaplikowanych przez ZGRP lub Gminy członków ZGRP;3. dokonywanie rozliczeń programowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie programami, regulaminami, dokumentami programowymi i umowami zawartymi w celu realizacji danego projektu dedykowanego tak po stronie instytucji zarządzającej projektem jak i po stronie wykonawców projektów;4. gromadzenie i sprawdzanie dokumentacji z zakresu środków pomocowych na realizację zadań oraz przesyłanie stosownych informacji do gmin;5. sporządzanie i przekazywanie Zarządowi i członkom ZGRP informacji wraz z opinią o możliwości ubiegania się o środki pomocowe dla wskazanych projektów na realizację zadań własnych ZGRP lub Gmin członków ZGRP;6. przygotowywanie załączników niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego zgodnie z zasadami określonymi we właściwych dla danego programu dokumentach programowych i proceduralnych;7. sporządzanie koncepcji, studiów wykonalności i biznesplanów niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego oraz zlecanie w trybie ustawy PZP branżowych wskazanych opracowań;8. opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych dokumentów planistycznych i strategicznych w zakresie zgodności z zapisami krajowych dokumentów programowych umożliwiających wykorzystanie środków pomocowych;9. opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych strategii rozwoju, budżetu, Wieloletniego Planu Inwestycyjnego ZGRP w tym w zakresie planowanych zmian w w/w dokumentach w zakresie możliwości pozyskania funduszy pomocowych;10. pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji o dostępnych programach pomocowych (europejskich i innych) oraz procedurach ich uzyskiwania, służących realizacji zadań Związku i rozwojowi lokalnemu;11. opracowywanie wniosków o uzyskanie dotacji na realizację zadań Związku;12. sporządzanie rozliczeń z wykonania i wykorzystania dotacji zgodnie z zawartymi umowami;13. przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zadań oraz udział w pracach komisji przetargowej;14. wysyłanie za pomocą Internetu ogłoszeń o rozpoczęciu i wyniku postępowań do BZP;15. gromadzenie materiałów merytoryczno-informacyjnych dotyczących zamówień publicznych;16. przygotowywanie sprawozdań i informacji dla Zarządu i członków Związku oraz na stronę internetową ZGRP z realizacji programów i zadań;17. sporządzanie wniosków o płatność projektu;18. monitorowanie wpłat i wypłat płatności na/z konta bankowego obsługującego projekt oraz dokonywanie okresowych analiz w ramach udzielonych upoważnień;19. sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących realizacji projektu zgodnie z wymogami Instytucji Finansującej i Instytucji Pośredniczącej oraz w sposób umożliwiający przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych;20. współpraca z instytucjami zarządzającymi, wdrażającymi oraz pośredniczącymi w realizacji programów finansowanych ze środków pomocowych na poziomie regionalnym, krajowym oraz międzynarodowym właściwymi dla danego programu bądź realizowanego projektu;21. kwalifikowanie wydatków z podziałem na środki własne i środki z udziałem funduszy zewnętrznych;22. przyjmowanie dokumentów podlegających ewidencji księgowej;23. sprawdzanie czy zobowiązanie wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym projektu;24. prowadzenie dokumentacji projektu;25. przygotowywanie dokumentów (not) obciążających jednostki współfinansujące projekt do wysokości założonego udziału w finansowaniu;26. bezpośrednia współpraca z jednostkami uczestniczącymi/nadzorującymi/ finansującymi projekt udzielanie informacji dotyczących wysokości planu płatności;27. sporządzanie innych zestawień i sprawozdań finansowych dotyczących projektu;28. prowadzenie bazy danych w zakresie aktów prawnych Rzeczypospolitej Polskiej dostosowujących prawo polskie do wymogów Unii Europejskiej w obszarze działania działu.29. Współpraca z Zespołem projektów i programów nieinwestycyjnych przy organizacji i koordynacji całokształtu działań promocyjnych realizowanych projektów i programów.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne na stanowisku: Specjalisty Koordynatora projektów i programów inwestycyjnychWykształcenie: min. średnie o profilu ogólnym lub zawodowym umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku Staż pracy: min. 3 lataObywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowychNiekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo skarboweNieposzlakowana opiniaPełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;Wymagania dodatkowe na stanowisku: Specjalisty Koordynatora Zespołu projektów i programów inwestycyjnychMile widziane doświadczenie zawodowe, w tym zbieżne zbieżne z wymaganym na stanowisku, umiejętność obsługi komputera, w tym pracy w systemie operacyjnym Windows oraz umiejętność sprawnego korzystania z pakietu MS Office;posiadanie czynnego prawa jazdy kategorii BNa tym stanowisku wymagana będzie znajomość m.in. następujących ustaw:1. z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych,2. z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym 3. z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych 4. z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych 5. z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych 6. Kodeks postępowania administracyjnego 7. z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach 8. z dnia 6 grudnia 2006 roku o zasadach prowadzenia polityki rozwoju 9. z dnia 19 czerwca 1997 r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest 10. Rozporządzenie Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiające przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Fundusz Społecznego oraz Funduszu Spójności i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1260/1999 (Dz. Urz. UE L 210 z dnia 31 lipca 2006 r., str. 25 z późn. zm.)11. Rozporządzenie Komisji (WE) nr 1828/2006 z dnia 8 grudnia 2006 r. ustanawiające szczegółowe zasady wykonania rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności oraz rozporządzenia (WE) nr 1080/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 12. Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020a także wiedza w zakresie:- Działalności Statutowej Związku Gmin Regionu Płockiego (Statut Związku Gmin Regionu Płockiego)- Znajomości specyfiki Gmin -Członków Związku Gmin Regionu Płockiego.

Nazwa pracodawcy: Związek Gmin Regionu Płockiego

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Adres pracodawcy:
09-411 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty na potwierdzenie spełniania wymagań niezbędnych oraz dodatkowych (wymagania formalne):list motywacyjny własnoręcznie podpisany,kwestionariusz osobowy do pobrania na stronie http://zgrp.bip.org.pl/,kopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy (przez staż pracy rozumie się okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę potwierdzony kopiami świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy, oświadczenie/zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia);kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. 2016 poz. 902 z późn. zm.)- podpisane za zgodność z oryginałem,oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. 2016 poz. 922 z późn. zm.)- własnoręcznie podpisane,oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na publikację danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. 2016 poz. 902 z późn. zm.) własnoręcznie podpisane,oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, niekaralności, obywatelstwie, nieposzlakowanej opinii- własnoręcznie podpisane,oświadczenie o posiadaniu czynnego prawa jazdy kategorii Binne oświadczenia/zaświadczenie wymagane w ogłoszeniu o naborze- własnoręcznie podpisane.Oferty należy dostarczyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem - Nabór na stanowisko: Specjalisty Koordynatora Zespołu projektów i programów inwestycyjnych - ogłoszenie nr 3/2018 z dnia 11.04.2018 roku na adres: Związek Gmin Regionu Płockiego, ul. Zglenickiego 42, 09-411 Płock w nieprzekraczalnym terminie 10 dni roboczych od daty ukazania się ogłoszenia tj. do 25.04.2018 roku.W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty przesłane pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferty, które wpłyną do Związku Gmin Regionu Płockiego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa i/lub test kwalifikacyjny o czym kandydaci zostaną poinformowani.Jednocześnie Związek Gmin Regionu Płockiego informuje i zastrzega, iż procedura naboru może być odwołana (unieważniona ) w każdym czasie bez podania przyczyn.Związek Gmin Regionu Płockiego (ul. Witolda Zglenickiego 42, 09-411 Płock) jest administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie w Związku. Dane osobowe w zakresie określonym w art. 221 Kodeksu pracy oraz przepisach wykonawczych do Kodeksu pracy będą przetwarzane w celu związanym z procesem rekrutacji nowych pracowników Związku. Każda osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m. Płock

Gmina pracodawcy: Płock

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Płock

Profil działalności pracodawcy:
międzygminne rozwiązywanie problemu gospodarki odpadami

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data dodania oferty pracy: 13.04.2018

Oferta pracy ważna do: 25.04.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 13.04.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 13.04.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

- zapoznanie się zakresem działalności danego Wydziału;- udział w pracach związanych z przygotowaniem i przeprowadzaniem przedterminowych wyborów;- adresowanie korespondencji;- archiwizowanie dokumentów;- wykonywanie czynności biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Zator (małopolskie)

POZOSTALI ROBOTNICY PRZYGOTOWUJĄCY DREWNO I POKREWNI - od 2 500 PLN

Przygotowywanie materiałów drewnianych do dalszej obróbki.
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Chojnice (pomorskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

wykonywanie zadań zgodnie z przepisami ustawy o świadczeniach rodzinnych, przyjmowanie wniosków na świadczenia rodzinne, świadczenia z funduszu alimentacyjnego i świadczenia wychowawcze, udzielanie informacji dotyczących świadczeń, wydawanie decyzji i zaświadczeń
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Słupsk (pomorskie)

POZOSTALI PRACOWNICY DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI I KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

wprowadzanie danych do programu księgowego i programu płacowego
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Stargard (zachodniopomorskie)

MONTER INSTALACJI SANITARNYCH - od 15 PLN

Praca w zawodzie montera instalacji sanitarnych.
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Kraków (małopolskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

- przyjmowanie zleceń- przygotowywanie oferty- wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Wąwelno (kujawsko-pomorskie)

POZOSTALI PRACOWNICY DZIAŁÓW KADR I PŁAC - od 2 000 PLN

czynności związane z prowadzeniem kadr i płac
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

organizowanie pracy w biurze, organizowanie przepływu informacji, prowadzenie dokumentacji biurowej, obsługiwanie interesantów
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Kamienna Góra (dolnośląskie)

BRUKARZ - od 2 500 PLN

Praca w zawodzie brukarza
Usługi Remontowo-Budowlane Dariusz Trybała - 2018-04-09 - Morawica (małopolskie)

POZOSTALI SPRZEDAWCY SKLEPOWI (EKSPEDIENCI) - 997,4 PLN

praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Lubaczów (podkarpackie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - od 1 750 PLN

obsługa klienta, sprzedaż biletów miesięcznych, karnetów, obsługa kasy fiskalnej, obsługa programów komputerowych: Excel, SOP, 4Trans
"Emilbus" Przewóz Osób i Towarów Zbigniew Piotrowski - 2015-11-18 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

MAGAZYNIER (DOPOSAŻENIE STANOWISKA PRACY) - od 2 000 PLN

przyjmowanie części do magazynu, sporządzanie dokumentacji przyjęcia części rozmieszczanie i układanie przyjętych towarów w wyznaczonym miejscu, zabezpieczenie przed zniszczeniem lub kradzieżą, prowadzenie dokumentacji magazynowej przy pomocy programów komputerowych
kontakt przez PUP - 2017-10-15 - Gorlice (małopolskie)

POZOSTALI ADMINISTRATORZY SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH - od 2 000 PLN

kontrolowanie stanów magazynowych i zapewnienie płynności produkcji
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Rędziny (śląskie)

POZOSTALI KUCHARZE/PRACOWNICY GASTRONOMII - od 1 850 PLN

przygotowywanie posiłków, obsługa klientów,sprzedaż towarów w barze
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Gniezno (wielkopolskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 1 017,4 PLN

praca wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Lubaczów (podkarpackie)

POZOSTALI PRACOWNICY WYKONUJĄCY PRACE PROSTE -NA PRODUKCJI - 2 000 - 2 200 PLN

blanszowanie pieczarek,krojenie warzyw,uzupełnianie słoików wsadem,pakowanie gotowego wyrobu,sprzątanie stanowist pracy,obsługa maszyn inne
Contrain Poland Sp. z.o.o. - 2016-01-20 - Poznań (wielkopolskie)

OPERATOR CNC - od 22,8 PLN

Obsługa i nadzór nad gniazdem produkcyjnym wyposażonym w maszyny sterowane numerycznie, obróbka tarcz hamulcowych, kontrola jakościowa wykonanych detali zgodnie z dokumentacją techniczną, wykonywanie pomiarów, wypełnianie dokumentacji produkcyjnej, uczestnictwo w projektach doskonalących jakość produkcji.
BREMBO POLAND SP Z O O - 2018-01-12 - Niepołomice (małopolskie)

POZOSTAŁA POMOC SPRZĄTACZKA BIUROWA-HOTELOWA - do 1 000 PLN

Praca na terenie Wrocławia, polegajaca na sprzataniu obiektów noclegowych m.in.: odkurzanie; ścieranie kurzu z mebli, parapetów. Utrzymywanie w czystości pomieszczeń higieniczno-sanitarnych oraz toalet z umywalkami między innymi poprzez dbałość o ogólny wygląd pomieszczeń oraz mycie posadzek i ścian, mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych i armatury; wyposazenie pomieszczen sanitarnych w niezbędne środki higieny; usuwanie zgromadzonych odpadków i opróznienie koszy na śmieci; używanie narzędzi i środków czystości (myjacych i dezynfekujących) zgodnie z ich przeznaczeniem oraz sposobem stosowania; dbanie o powierzone narzędzia do pracy poprzez odpowiednie ich czyszczenie i przechowywanie. Wymiar czasu pracy: 20 godzin tygodniowo;Miejsce wykonywania pracy: Wrocław, różne lokalizacje.Sala B
kontakt przez PUP - 2016-12-27 - Wrocław (dolnośląskie)

POZOSTALI MAGAZYNIERZY I POKREWNI - od 2 000 PLN

Sortowanie, układanie, wydawanie, pakowanie do wysyłki towarów.Praca fizyczna
PIOTR KWAS 1."SPEED-LINE" PIOTR KWAS 2."SEICARS" PIOTR KWAS - 2017-09-08 - Jaszkowa Dolna (dolnośląskie)


Wybierz powiat