POMOC KSIĘGOWEJ Rzeszów oferta pracy ZAKŁAD USŁUG GEOLOGICZNYCH I PROJEKTOWYCH BUDOWNICTWA I OCHRONY ŚRODOWISKA GEOTECH SP. ZO.O.
Stanowisko: POMOC KSIĘGOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: - EWIDENCJA DOKUMENTÓW W PROGRAMIE KSIĘGOWYM- SPORZĄDZANIE LIST PŁAC- SPORZĄDZENIE DEKLARACJI ROZLICZENIOWYCH ZUS- INNE PRACE KSIĘGOWE
Data publikacji: 2017-10-26
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: ZAKŁAD USŁUG GEOLOGICZNYCH I PROJEKTOWYCH BUDOWNICTWA I OCHRONY ŚRODOWISKA GEOTECH SP. ZO.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Budziwojska 79, 35-317 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- EWIDENCJA DOKUMENTÓW W PROGRAMIE KSIĘGOWYM- SPORZĄDZANIE LIST PŁAC- SPORZĄDZENIE DEKLARACJI ROZLICZENIOWYCH ZUS- INNE PRACE KSIĘGOWE
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: POMOC KSIĘGOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: KOMUNIKACJA W ZESPOLE
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD USŁUG GEOLOGICZNYCH I PROJEKTOWYCH BUDOWNICTWA I OCHRONY ŚRODOWISKA GEOTECH SP. ZO.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
Budziwojska 79, 35-317 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: Budziwojska
Numer budynku pracodawcy: 79
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 26.10.2017
Oferta pracy ważna do: 24.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 26.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 26.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Szkolenie w zakresie BHP i PPOŻ,- Zapoznanie osoby bezrobotnej z zakresem wystawiania dokumentów księgowych,- Przeszkolenie z zakresu dokumentacji księgowej- podział na przychody i koszty firmy,- Przeszkolenie z zakresu dokumentowania i ewidencjonowania zdarzeń gospodarczych,Przeszkolenie z zakresu sporządzania zeznań rocznych z dochodów krajowych i zagranicznych,- Zapoznanie z programem księgowym (RAMZES) oraz programem (PŁATNIK),- Przeszkolenie z zakresu kadr i płac- Staż w godz. 8.00-16.00 (RPO)
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Płock (mazowieckie)
pielęgnacja roślin pomidorów, zbiór, sortowanie, pakowanie, załadunek, rozładunek
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Piotrowice (mazowieckie)
trasy międzynarodowe, praca w delegacjach.
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Dębowiec (śląskie)
oferta stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Łowicz (łódzkie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-11-20 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie ewidencji pozostałych środków trwałych i środków trwałych.
PODLASKI URZĄD WOJEWÓDZKI W BIAŁYMSTOKU - 2016-04-25 - Białystok (podlaskie)
Zapewnia obsługę klientów w zakresie świadczeń krótkoterminowych. Praca na czas zastępstwa w godz. 7-15 w ZUS w Kołobrzegu.Więcej informacji nt oferty znajduje się na stronie:http://www.zus.pl/default.asp?p=1&id=12&idz=673388
Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Koszalinie (Oddział w Kołobrzegu) - 2016-10-31 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Prowadzenie dokumentacji firmy w zakresie przychodów i rozchodów i innych dokumentów wymaganych przepisami prawa
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Szklarska Poręba (dolnośląskie)
prowadzenie dok. nauczanie, obsewacje zajęć z uczniami, opieka podczas zajęć
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Marszałki (wielkopolskie)
praca w dziale handlowym firmy, przygotowywanie ofert, wyszukiwanie klientów, obsługa klientów, dostawa towarów
Zakłady Techniki Biurowej INFOBIUROTECHNIKA Sp. z o.o. - 2017-11-07 - Poznań (wielkopolskie)
montarz elementów stalowych - skręcanie konstrukcji
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Mława (mazowieckie)
Montaż instalacji hydrantowej i tryskaczowej.
USŁUGI BUDOWLANE PAWEŁ SZYNAL - 2017-01-23 - Glinik Górny (podkarpackie)
-
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Oborniki (wielkopolskie)
układanie kostki, krawężników, prace przy kanalizacji
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Chorzów (śląskie)
wytwarzanie wyrobów z tworzyw sztucznych, kontrolowanie procesów produkcji, wykonywanie przeglądów, regulacja i konserwacja maszyn
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Karolina (mazowieckie)
szycie pokrowców na materacyki dziecięce
Living Concept Ewelina Chrząszcz - 2017-09-06 - Pakość (kujawsko-pomorskie)
kierowanie pojazdem ciężarowym
PPHU Sped Rej J Serej G Serej J Serej Sp. Jawna - 2016-06-22 - Trawniki (lubelskie)
wprowadzanie faktur do programu księgowego, wprowadzanie raportów kasowych i księgowych do programu księgowego
Biuro Rachunkowe OMEGA - 2017-10-16 - Źródła (dolnośląskie)
obsługa programów komputerowych
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Swarzędz (wielkopolskie)
kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej i spraw pracowniczych ,określonych przepisami
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2018-05-14 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Doręczanie przesyłek oraz przekazów pieniężnych
POCZTA POLSKA S.A. - 2016-12-13 - Bytów (pomorskie)
Pobieranie materiału do badań od pacjentów, wykonywanie badań labor., prowadzenie dokumentacji, dezynfekcja materiałów, prowadzenie banku krwi
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Gniezno (wielkopolskie)
Obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Tursko Wielkie (świętokrzyskie)
diagnostyka i naprawa samochodów
kontakt przez PUP - 2018-06-04 - Moszczanka (wielkopolskie)
zgodnie z zakresem obowiazków
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Białobrzegi (mazowieckie)
Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanie oraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń; określanie priorytetównadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami; przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT,
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2017-05-04 - Opole (opolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
Firma Usługowo-Handlowa Robert Makulec - 2016-11-02 - Szymanowo (warmińsko-mazurskie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku Specjalisty - Koordynatora Zespołu ds. projektów i programów inwestycyjnych należy m.in.1. Sporządzanie analiz i przygotowywanie materiałów dla potrzeb Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej Związku oraz Dyrektora Biura ZGRP i kierownika Działu w zakresie powierzonych zadań;2. Opracowywanie procedur prowadzenia, kontroli i monitoringu zadań w zakresie działania zespołu oraz ich aktualizacja;3. Koordynowanie prac podległego/ych zespołu/stanowisk;4. Kierowanie pracą pracowników podległego/ych zespołu/stanowisk i nadzór nad prawidłową realizacją prac prowadzonych przez zespół/stanowiska;5. Wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec podległej komórki organizacyjnej, w zakresie wynikającym z niniejszego regulaminu;6. Zapewnianie właściwej organizacji i koordynacji pracy zespołu/stanowisk w celu jego sprawnego funkcjonowania, w tym nadzór nad zabezpieczeniem logistycznym;7. Prowadzenie nadzoru merytorycznego nad podległymi zadaniami;8. Przeprowadzanie kontroli wewnętrznej zespołu/stanowisk;9. Nadzór nad powierzonym majątkiem podległego zespołu/stanowisk;10. Rozdzielanie korespondencji do załatwiania przez podległych mu pracowników;11. Planowanie pracy i organizowanie wykonywania przydzielonych zadań;12. Sprawowanie nadzoru oraz kontroli prawidłowości i terminowości realizacji zadań;Do zadań Zespołu projektów i programów inwestycyjnych należy w szczególności:1. Przygotowywanie dokumentów do instytucji wspierających działanie Związku w zakresie programów i projektów oraz podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pomocowych z zakresu działania działu programów i projektów;2. Bezpośrednia realizacja czynności związanych z realizacją programów i projektów zaaplikowanych przez ZGRP lub Gminy członków ZGRP;3. Dokonywanie rozliczeń programowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie programami, regulaminami, dokumentami programowymi i umowami zawartymi w celu realizacji danego projektu dedykowanego tak po stronie instytucji zarządzającej projektem jak i po stronie wykonawców projektów;4. Gromadzenie i sprawdzanie dokumentacji z zakresu środków pomocowych na realizację zadań oraz przesyłanie stosownych informacji do gmin;5. Sporządzanie i przekazywanie Zarządowi i członkom ZGRP informacji wraz z opinią o możliwości ubiegania się o środki pomocowe dla wskazanych projektów na realizację zadań własnych ZGRP lub Gmin członków ZGRP;6. Przygotowywanie załączników niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego zgodnie z zasadami określonymi we właściwych dla danego programu dokumentach programowych i proceduralnych;7.sporządzanie koncepcji, studiów wykonalności i biznesplanów niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego oraz zlecanie w trybie ustawy PZP branżowych wskazanych opracowań;8. Opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych dokumentów planistycznych i strategicznych w zakresie zgodności z zapisami krajowych dokumentów programowych umożliwiających wykorzystanie środków pomocowych;9. Opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych strategii rozwoju, budżetu, Wieloletniego Planu Inwestycyjnego ZGRP w tym w zakresie planowanych zmian w w/w dokumentach w zakresie możliwości pozyskania funduszy pomocowych;10. Pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji o dostępnych programach pomocowych (europejskich i innych) oraz procedurach ich uzyskiwania, służących realizacji zadań Związku i rozwojowi lokalnemu;11. Opracowywanie wniosków o uzyskanie dotacji na realizację zadań Związku;12. Sporządzanie rozliczeń z wykonania i wykorzystania dotacji zgodnie z zawartymi umowami;13. Przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zadań oraz udział w pracach komisji przetargowej;14. Wysyłanie za pomocą Internetu ogłoszeń o rozpoczęciu i wyniku postępowań do BZP;15. Gromadzenie materiałów merytoryczno-informacyjnych dotyczących zamówień publicznych;16. Przygotowywanie sprawozdań i informacji dla Zarządu i członków Związku oraz na stronę internetową ZGRP z realizacji programów i zadań;17. Sporządzanie wniosków o płatność projektu;18. Monitorowanie wpłat i wypłat płatności na/z konta bankowego obsługującego projekt oraz dokonywanie okresowych analiz w ramach udzielonych upoważnień;19. Sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących realizacji projektu zgodnie z wymogami Instytucji Finansującej i Instytucji Pośredniczącej oraz w sposób umożliwiający przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych;20. Współpraca z instytucjami zarządzającymi, wdrażającymi oraz pośredniczącymi w realizacji programów finansowanych ze środków pomocowych na poziomie regionalnym, krajowym oraz międzynarodowym właściwymi dla danego programu bądź realizowanego projektu;21. Kwalifikowanie wydatków z podziałem na środki własne i środki z udziałem funduszy zewnętrznych;22. Przyjmowanie dokumentów podlegających ewidencji księgowej;23. Sprawdzanie czy zobowiązanie wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym projektu;24. Prowadzenie dokumentacji projektu;25. Przygotowywanie dokumentów (not) obciążających jednostki współfinansujące projekt do wysokości założonego udziału w finansowaniu;26. Bezpośrednia współpraca z jednostkami uczestniczącymi/nadzorującymi/ finansującymi projekt udzielanie informacji dotyczących wysokości planu płatności;27. Sporządzanie innych zestawień i sprawozdań finansowych dotyczących projektu;28. Prowadzenie bazy danych w zakresie aktów prawnych Rzeczypospolitej Polskiej dostosowujących prawo polskie do wymogów Unii Europejskiej w obszarze działania działu.29. Współpraca z Zespołem projektów i programów nieinwestycyjnych przy organizacji i koordynacji całokształtu działań promocyjnych realizowanych projektów i programów.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-04-16 - Płock (mazowieckie)
pomoc w księgowaniu dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, pomoc w obsłudze kadrowej pracowników firmy, udział w procesie zamykania miesiąca, archiwizoawnie dokumentów
FAGUM-STOMIL spółka z o.o. - 2016-09-05 - Łuków (lubelskie)
toczenie w drewnie, ciecie drewna, frezowanie drzewa, obróbka drewna
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Brody (małopolskie)