POMOC BIUROWA Konstantynów Łódzki oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: POMOC BIUROWA

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: obsługa komputera, tłumaczenie dokumentów z języka rosyjskiego i ukraińskiego; umowa o pracę na czas nieokreślony.

Data publikacji: 2018-12-20

Lokalizacja: Konstantynów Łódzki (łódzkie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Konstantynów Łódzki, powiat: pabianicki, woj: łódzkie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
obsługa komputera, tłumaczenie dokumentów z języka rosyjskiego i ukraińskiego; umowa o pracę na czas nieokreślony.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: POMOC BIUROWA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Konstantynów Łódzki

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pabianicki

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 07.01.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
ukraiński, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagana sumienność i umiejętność dobrej samoorganizacji oraz minimum 3 miesiące doświadczenia zawodowego.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 3

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pabianicach

Adres pracodawcy:
Waryńskiego 11, 95-200 Pabianice, powiat: pabianicki, woj: łódzkie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: łódzkie

Powiat pracodawcy: pabianicki

Gmina pracodawcy: Pabianice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Pabianice

Ulica pracodawcy: Waryńskiego

Numer budynku pracodawcy: 11

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pabianicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.12.2018

Data dodania oferty pracy: 20.12.2018

Oferta pracy ważna do: 09.01.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 20.12.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 20.12.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH - 997,4 PLN

Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie: średnie z rocznym doświadczeniem lub wyższe - bez doś.; obsługa komputera (Word, Excel) oraz urządzeń biurowych, znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji cechu wg. ustalonych wzorów, przyg. bieżącej dok. szkoleniowej itp.; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Gliwice (śląskie)

STOLARZ MEBLOWY (O) - od 2 000 PLN

Praca na płytach wiórowych melaminowanych
INTERIOR IS LIFE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-22 - Tarnów (małopolskie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY - 2 250 - 2 500 PLN

rozliczanie zamówień publicznych,obróbka dokumentów związanych z zamówieniami publicznymi,dokumentacja techniczna dot.inw.drogowych
Powiatowy Zarząd Dróg w Przasnyszu - 2019-07-03 - Przasnysz (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

ekspedient w sklepie z odzieżą męską
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Topór (mazowieckie)

ŚLUSARZ - MONTER WYPOSAŻENIA OKRĘTOWEGO. - 3 500 - 4 500 PLN

Wykonywanie i montaż torów kablowych na jednostkach nowobudowanych i remontowanych; Wstawianie przejść kablowych; Transporty i montarz urządzeń; Wykonywanie i montaż fundamentów; Montaż kanałów wentylacyjnych.
Remontowa Electrical Solutions Sp. z o.o. - 2019-01-25 - Gdańsk (pomorskie)

POMOC BIUROWA - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Bielsko-Biała (śląskie)

POMOC KUCHENNA - od 1 900 PLN

obróbka wstępna warzyw, owoców oraz wszelkich surowców po produkcji posiłków (mycie, obieranie, czyszczenie); rozdrabnianie warzyw, owoców i innych surowców; przygotowywanie potraw zgodnie z wytycznymi; przestrzeganie zasad technologii i estetyki oraz przepisów higieniczno-sanitarnych; dbanie o najwyższą jakość i smak posiłków oraz ich wydawanie; utrzymywanie czystości i porządku na stanowisku pracy, przestrzeganie zasad higieniczno-sanitarnych, BHP, p.poż., oraz dyscypliny pracy; mycie naczyń (wyparzanie) i sprzętu kuchennego; sprzątanie kuchni oraz zaplecza kuchennego; pomoc w zaopatrywaniu w artykuły spożywcze i sprzęty stanowiące wyposażenie kuchni; wykonywanie innych poleceń przełożonego w tym dowóz do klienta przygotowanych potraw zamówionych telefonicznie.
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Lubań (dolnośląskie)

ROBOTNIK DROGOWY - od 2 100 PLN

Robotnik drogowy - prace porządkowe przy drogach powiatowych
kontakt przez PUP - 2018-09-19 - Żarki (śląskie)

POMOC BIUROWA - od 2 600 PLN

segregowanie dokumentów, wysłanie i odbieranie listów , przekaz pocztowych od klientów, w tym wietnamskich
kontakt przez PUP - 2019-10-01 - Jabłonowo (mazowieckie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 100 PLN

wprowadzanie danych do komputera, wystawianie faktur, obsługa kasy, obsługa klienta w hurtowni budowlanej
PHU STALDOM JADWIGA STYCZYŃSKA - 2018-04-27 - Lubin (dolnośląskie)

REFERENT - od 2 100 PLN

OBSŁUGA ZATRUDNIONYCH PRACOWNIKÓW W SZEROKO POJ ETYM ASPEKCIE
24 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-07-17 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)

FLORYSTA - od 2 000 PLN

Wykonywanie bukietów i wiązanek, obsługa klienta kwiaciarni (kwiaciarnia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 - 18.00, soboty w godzinach od 8.00 - 16.00).
Eliasz Monika F.H.U. EwoNika - 2017-08-24 - Wodzisław Śląski (śląskie)

PODINSPEKTOR DS. SPOŁECZNYCH I OŚWIATY W REFERACIE SPOŁECZNO-ORGANIZACYJNYM - 2 250 - 3 700 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: 1. Prowadzenie postępowań związanych z przygotowaniem zawodowym młodocianych.2. Współpraca z placówkami oświatowymi w zakresie aktualizacji danych w Systemie Informacji Oświatowej.3. Przeliczanie subwencji oświatowej na poszczególne placówki oświatowe na podstawie danych z SIO oraz metryczki z Ministerstwa Finansów.4. Rozliczanie dotacji otrzymanych na realizacje programów oświatowych oraz w zakresie opieki nad dziećmi do lat 3.5. Wykonywanie zadań w zakresie działalności gospodarczej:1) Prowadzenie spraw z zakresu działalności gospodarczej wynikających z ustawy o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy oraz z aktów wykonawczych do tej ustawy w szczególności:a) wpis do centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej (CEIDG),b) zmiany wpisu w CEIDG,c) wpis w CEIDG informacji o zawieszeniu działalności gospodarczej,d) wpis w CEIDG informacji o wznowieniu działalności gospodarczej,e) wykreślenie wpisu w CEIDG oraz wydawanie potwierdzenia ich przyjęcia.2) Przekształcenie w/w wniosków w formę dokumentu elektronicznego , podpisywanie ich przy użyciu podpisu elektronicznego, a następnie przesyłanie do CEIDG.3) Gromadzenie, przechowywanie i archiwizowanie w/w wniosków.4) wpisywanie w CEIDG informacji o uzyskaniu, cofnięciu, utracie i wygaśnięciu uprawnień wynikających z zezwoleń i licencji.5) Prowadzenie działalności promocyjnej skierowanej do przedsiębiorców oraz osób fizycznych planujących rozpocząć prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie możliwości pozyskania dofinansowania ze środków pomocowych.6) Rejestracja działalności gospodarczej w systemie CEIDG.7) Wydawanie potwierdzeń przyjęcia wniosków CEIDG.8) Przyjmowanie wniosków PIT-16, VAT-R oraz formularzy zgłoszeniowych możliwych do złożenia z wnioskiem CEIDG-1.9) Sprawdzanie statusu wniosków CEIDG-1 wprowadzonych do systemu.10) Poświadczanie danych ze zbioru gminnej ewidencji działalności gospodarczej.11) Wykonywanie czynności urzędowo-technicznych polegających za zapewnieniuzainteresowanym dostępu do:- wglądu do Polskiej Klasyfikacji Działalności,- urzędowych formularzy wniosków wymaganych ustawą.6. Prowadzenia ewidencji:a) innych obiektów, w których są świadczone usługi turystyczne,b) instytucji kultury.7. Sporządzania zeznań świadków w sprawie stażu pracy w gospodarstwie rolnym.8. Podejmowanie czynności w celu ustalenia prawa do środków pieniężnych zgromadzonych na rachunkach bankowych zmarłego mieszkańca gminy.9. Prowadzenia punktu potwierdzania profilu zaufania dla umożliwienia przesyłania korespondencji systemem e-puap.10. Przekazywanie drogą elektroniczną korespondencji do instytucji państwowych i samorządowych za pomocą systemu e-puap.11. Zarządzanie sprawozdawczością w zakresie dokonania obowiązku sporządzania sprawozdań Gminy do GUS.12. Prowadzenia kroniki gminnej.13. Inicjowania działań na rzecz ochrony zdrowia.14. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem licencji na przewóz osób taksówkami w zakresie określonym ustawą o transporcie drogowym i spraw związanych z wydaniem zezwoleń na transport osób autobusami. 15. Wykonywanie zadań w zakresie informacji niejawnej:a) wykonywanie zadań w zakresie uzyskanych pełnomocnictw odnośnie administrowania informacją niejawną;b) prowadzenie rejestru dokumentów zawierających informacje niejawne;c) opracowanie planu ochrony informacji niejawnych w Urzędzie i nadzorowanie jej realizacji;d) szkolenie pracowników i okresowa kontrola ewidencji materiałów i obiegu dokumentów;e) zapewnienie ochrony systemów i sieci teleinformatycznych, w których są przetwarzane dane;f) rejestracja i zabezpieczanie dokumentów i informacji stanowiących tajemnicę służbową w ramach ustalonego zakresu czynności;g) zapewnienie ochrony dokumentów przetwarzanych na zajmowanym stanowisku.16. Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją. 17. Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstania zobowiązań związanych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy.18. Kontrola pod względem merytorycznym, legalności i zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych w zakresie spraw związanych z zajmowanym stanowiskiem.19. Zastępowanie pracownika ds. oświaty. 20. Wykonywanie dodatkowych poleceń wydawanych przez Wójta Gminy, Z-cę Wójta i Sekretarza Gminy.
Gmina Stegna - 2019-05-13 - Stegna (pomorskie)

POMOC BIUROWA - 1 033,7 PLN

praca w sekretariacie sądowym, przepisywanie tekstu, rozpisywanie posiedzeń, zakładanie teczek, wysyłanie korespondencji, rejestrowanie wpływających pism, wyszukiwanie akt.
kontakt przez PUP - 2019-07-24 - Szczecinek (zachodniopomorskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 100 PLN

Praca jako pomoc kuchenna
P.P.H.U. ZDROWA Maciej Adamczewski - 2018-03-07 - Racibórz (śląskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - do 2 000 PLN

praca fizyczna na hali.
Alprof Sp. zo.o. - 2017-11-10 - Gdańsk (pomorskie)

INŻYNIER SPRZEDAŻY / DORADCA TECHNICZNO-HANDLOWY - 2 200 - 3 000 PLN

- Zadania: rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów, przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji handlowych, doradztwo techniczno - handlowe dla klientów, analiza rynku i działań konkurencji.- Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie o profilu technicznym, min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej, mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej, umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów, umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych, nastawienie zadaniowe. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-04-07 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT OSOBISTY (CONCIERGE) - do 2 100 PLN

Obsługa gości przygotowywanie oraz sprawdzanie stanu apartamentów, dbanie o zadowolenie klientów i wizerunek firmy. Odbieranie telefonów, prowadzenie ewidencji przyjazdów.
ELITE APARTMENTS TRICITY PAULINA KOZŁOWSKA - 2018-10-05 - Gdańsk (pomorskie)

OPERATOR MASZYN DO OBRÓBKI SKRAWANIEM - od 14,7 PLN

Praca związana z obróbką detali za pomocą maszyn i urządzeń do obróbki skrawaniem
kontakt przez PUP - 2019-09-20 - Płock (mazowieckie)

PRACOWNIK MAGAZYNOWY - od 15 PLN

pracownik magazynowy w strefie kompletacji, praca z terminalem mobilnym przy kompletacji towarów szczególnie wrażliwych, współpraca z rynkiem wschodnim
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Ołtarzew (mazowieckie)

SPRZEDAWCA W BRANŻY SPOŻYWCZEJ - od 2 100 PLN

Sprzedaż artykułów spożywczych, układanie towaru, obsługa klienta.
RYSZARD ŁUKASIAK SKLEP SPOŻYWCZO - PRZEMYSŁOWY - 2018-07-19 - Ćmiłów (lubelskie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - od 2 100 PLN

Pomoc i naprawa samochodów
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Łódź (łódzkie)

POMOC BIUROWA - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Wilków-Osiedle (dolnośląskie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY - od 1 850 PLN

Organizacja bieżących spraw biurowych i administracyjnych, fakturowanie, prowadzenie korespondencji. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-15.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
MARTRUCK SP. Z O. O. - 2016-07-20 - Bielsko-Biała (śląskie)

KUCHARZ/KUCHARKA - od 1 050 PLN

Praca w kuchni.Prawo jazdy kat. "B".Dodatkowo w zastępstwie praca jako rozwoziciel posiłków.
Kuchnia Caritas Diecezji Opolskiej w Raciborzu - 2018-02-23 - Racibórz (śląskie)

POMOC BIUROWA W DZIALE ORGANIZACYJNO - PRAWNYM - 997,4 PLN

Pomoc biurowa w dziale organizacyjno - prawnym
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

POMOC BIBLIOTEKARZA - 997,4 PLN

wg programu
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Staniewice (zachodniopomorskie)