Praca POMOC ADMINISTRACYJNO-BIUROWA W ZAKRESIE KADR I KSI臉GOWO艢CI - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy POMOC ADMINISTRACYJNO-BIUROWA W ZAKRESIE KADR I KSI臉GOWO艢CI, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 2 ofert pracy POMOC ADMINISTRACYJNO-BIUROWA W ZAKRESIE KADR I KSI臉GOWO艢CI.

POMOC ADMINISTRACYJNO-BIUROWA W ZAKRESIE KADR I KSI臉GOWO艢CI - od 1聽300 PLN

Gospodarowanie rzeczowymi sk艂adnikami maj膮tkowymi oraz wsp贸艂dzia艂anie w tym zakresie z pracownikami PCPR , opisywanie dokument贸w dotycz膮cych zakupu materia艂贸w i 艣rodk贸w trwa艂ych ze wskazaniem miejsca przeznaczenia sk艂adnika , prowadzenie dokumentacji dotycz膮cej ubezpieczenia maj膮tku jednostki, obs艂uga kadrowa pracownik贸w PCPR I PZOON,prowadzenie spraw zwi膮zanych z zakresu BHP, ochrony przeciwpo偶arowej, bada艅 lekarskich,prowadzenie spraw zwi膮zanych z obs艂ug膮 kasow膮 w PCPR, sporz膮dzanie przelew贸w 艣rodk贸w finansowych,prowadzenie spraw z zakresu p艂ac, prowadzenie dokumentacji dotycz膮cej zaanga偶owania 艣rodk贸w,obs艂uga finansowa zada艅 realizowanych z zakresu PFRON.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chodzie偶y - 2020-06-25 - Chodzie偶 (wielkopolskie)

POMOC ADMINISTRACYJNO-BIUROWA W ZAKRESIE KADR I KSI臉GOWO艢CI - od 2聽450 PLN

Gospodarowanie rzeczowymi sk艂adnikami maj膮tkowymi oraz wsp贸艂dzia艂anie w tym zakresie z pracownikami PCPR , opisywanie dokument贸w dotycz膮cych zakupu materia艂贸w i 艣rodk贸w trwa艂ych ze wskazaniem miejsca przeznaczenia sk艂adnika , prowadzenie dokumentacji dotycz膮cej ubezpieczenia maj膮tku jednostki, opracowanie projekt贸w przepis贸w wewn臋trznych przez Dyrektora jednostki , prowadzenie rejestru zarz膮dze艅 , upowa偶nie艅 , uchwa艂 i innych dokument贸w dotycz膮cych pracy jednostki ,obs艂uga kadrowa pracownik贸w Centrum i Powiatowego Zespo艂u do Spraw Orzekania o niepe艂nosprawno艣ci w Chodzie偶y, prowadzenie spraw zwi膮zanych z zapotrzebowaniem materia艂owo-technicznym , zamawianie piecz臋ci innych publikacji, czasopism, prowadzenie rejestru skarg i wniosk贸w, prowadzenie spraw zwi膮zanych z zakresu BHP i ochrony przeciwpo偶arowej, badan lekarskich pracownik贸w, prowadzenie spraw zwi膮zanych ze stosowaniem ustawy Prawo Zam贸wie艅 Publicznych, prowadzenie spraw zwi膮zanych z obs艂ug膮 kasowa Centrum, prowadzenie dokumentacji dotycz膮cej Zak艂adowego Fundusze 艢wiadcze艅 socjalnych, sporz膮dzanie przelew贸w 艣rodk贸w finansowych w systemie obowi膮zuj膮cym w jednostce na podstawie dokument贸w zatwierdzonych do wyp艂aty zgodnie z instrukcj膮 obiegu i kontroli dowod贸w ksi臋gowych, przekazywanie do biura informacji gospodarczej o powstaniu zaleg艂o艣ci z tytu艂u nieponoszenia op艂aty przez rodzic贸w biologicznych oraz prawnych opiekun贸w dziecka dysponuj膮cych jego dochodem za pobyt dziecka w opiece zast臋pczej za okres d艂u偶szy ni偶 12 miesi臋cy, prowadzenie spraw z zakresu p艂ac( sporz膮dzenie listy p艂ac, prowadzenie indywidualnych kart wynagrodze艅 pracownik贸w oraz z tytu艂u zawartych um贸w zlecenia, prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z rozliczenie ZUS , Urz臋dem Skarbowym, Urz臋dem Statystycznym), obs艂uga finansowa zada艅 realizowanych z PEFRON.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chodzie偶y - 2019-08-13 - Chodzie偶 (wielkopolskie)