POMOC ADMINISTRACYJNO-BIUROWA W ZAKRESIE KADR I KSIĘGOWOŚCI Chodzież oferta pracy Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chodzieży
Stanowisko: POMOC ADMINISTRACYJNO-BIUROWA W ZAKRESIE KADR I KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 450 PLN
Zakres obowiązków: Gospodarowanie rzeczowymi składnikami majątkowymi oraz współdziałanie w tym zakresie z pracownikami PCPR , opisywanie dokumentów dotyczących zakupu materiałów i środków trwałych ze wskazaniem miejsca przeznaczenia składnika , prowadzenie dokumentacji dotyczącej ubezpieczenia majątku jednostki, opracowanie projektów przepisów wewnętrznych przez Dyrektora jednostki , prowadzenie rejestru zarządzeń , upoważnień , uchwał i innych dokumentów dotyczących pracy jednostki ,obsługa kadrowa pracowników Centrum i Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o niepełnosprawności w Chodzieży, prowadzenie spraw związanych z zapotrzebowaniem materiałowo-technicznym , zamawianie pieczęci innych publikacji, czasopism, prowadzenie rejestru skarg i wniosków, prowadzenie spraw związanych z zakresu BHP i ochrony przeciwpożarowej, badan lekarskich pracowników, prowadzenie spraw związanych ze stosowaniem ustawy Prawo Zamówień Publicznych, prowadzenie spraw związanych z obsługą kasowa Centrum, prowadzenie dokumentacji dotyczącej Zakładowego Fundusze Świadczeń socjalnych, sporządzanie przelewów środków finansowych w systemie obowiązującym w jednostce na podstawie dokumentów zatwierdzonych do wypłaty zgodnie z instrukcją obiegu i kontroli dowodów księgowych, przekazywanie do biura informacji gospodarczej o powstaniu zaległości z tytułu nieponoszenia opłaty przez rodziców biologicznych oraz prawnych opiekunów dziecka dysponujących jego dochodem za pobyt dziecka w opiece zastępczej za okres dłuższy niż 12 miesięcy, prowadzenie spraw z zakresu płac( sporządzenie listy płac, prowadzenie indywidualnych kart wynagrodzeń pracowników oraz z tytułu zawartych umów zlecenia, prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczenie ZUS , Urzędem Skarbowym, Urzędem Statystycznym), obsługa finansowa zadań realizowanych z PEFRON.
Data publikacji: 2019-08-13
Lokalizacja: Chodzież (wielkopolskie)
Pracodawca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chodzieży
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wiosny Ludów 14A, 64-800 Chodzież, powiat: chodzieski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Gospodarowanie rzeczowymi składnikami majątkowymi oraz współdziałanie w tym zakresie z pracownikami PCPR , opisywanie dokumentów dotyczących zakupu materiałów i środków trwałych ze wskazaniem miejsca przeznaczenia składnika , prowadzenie dokumentacji dotyczącej ubezpieczenia majątku jednostki, opracowanie projektów przepisów wewnętrznych przez Dyrektora jednostki , prowadzenie rejestru zarządzeń , upoważnień , uchwał i innych dokumentów dotyczących pracy jednostki ,obsługa kadrowa pracowników Centrum i Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o niepełnosprawności w Chodzieży, prowadzenie spraw związanych z zapotrzebowaniem materiałowo-technicznym , zamawianie pieczęci innych publikacji, czasopism, prowadzenie rejestru skarg i wniosków, prowadzenie spraw związanych z zakresu BHP i ochrony przeciwpożarowej, badan lekarskich pracowników, prowadzenie spraw związanych ze stosowaniem ustawy Prawo Zamówień Publicznych, prowadzenie spraw związanych z obsługą kasowa Centrum, prowadzenie dokumentacji dotyczącej Zakładowego Fundusze Świadczeń socjalnych, sporządzanie przelewów środków finansowych w systemie obowiązującym w jednostce na podstawie dokumentów zatwierdzonych do wypłaty zgodnie z instrukcją obiegu i kontroli dowodów księgowych, przekazywanie do biura informacji gospodarczej o powstaniu zaległości z tytułu nieponoszenia opłaty przez rodziców biologicznych oraz prawnych opiekunów dziecka dysponujących jego dochodem za pobyt dziecka w opiece zastępczej za okres dłuższy niż 12 miesięcy, prowadzenie spraw z zakresu płac( sporządzenie listy płac, prowadzenie indywidualnych kart wynagrodzeń pracowników oraz z tytułu zawartych umów zlecenia, prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczenie ZUS , Urzędem Skarbowym, Urzędem Statystycznym), obsługa finansowa zadań realizowanych z PEFRON.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 450 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
POMOC ADMINISTRACYJNO-BIUROWA W ZAKRESIE KADR I KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chodzież
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chodzieski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chodzież
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: koordynator rodzinnej pieczy zastępczej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 450 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
-znajomość obsługi programu płatnik-sporządzanie listy płac, prowadzenie spraw kadrowych-znajomość Kodeksu Pracy, Kodeksu Cywilnego, Prawa Zamówień Publicznych
Nazwa pracodawcy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chodzieży
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chodzieży
Adres pracodawcy:
Wiosny Ludów 14A, 64-800 Chodzież, powiat: chodzieski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: chodzieski
Gmina pracodawcy: Chodzież
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chodzież
Ulica pracodawcy: Wiosny Ludów
Numer budynku pracodawcy: 14A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chodzieży
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: koordynator rodzinnej pieczy zastępczej
Data dodania oferty pracy: 13.08.2019
Oferta pracy ważna do: 06.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 13.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 13.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1306f2a33844efac8edd3af9fc2d71a7
Podobne oferty pracy
Szycie odzieży lekkiej
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Nowy Targ (małopolskie)
NAPRAWA MASZYN I URZĄDZEŃ ROLNICZYCH, KOMBAJNÓW ITP.
AGROWIEC Remigiusz Weżgowiec - 2016-06-02 - Starczówek (dolnośląskie)
Murowanie, tynkowanie, remonty budynków.
"KARBUD-2" USŁUGI BUDOWLANE DARIUSZ KARDAŚ - 2017-11-21 - Kępno (wielkopolskie)
1) prowadzenie rejestru kart KDR i Rodzina 3+; archiwizacja dokumentacji USC: aktualizacja dokumentacji związanej z urodzeniami, zgonami i małżeństwami; nanoszenie przypisów w księgach USC; prowadzenie rejestru małżeństw2) obsługa kancelaryjna, obsługa organizacyjno-administracyjna; obsługa organów gminy; obsługa centrali telefonicznej;godziny pracy 7:30-15:30; 8-16
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Pelplin (pomorskie)
jw.
FHU Mariusz Antoszewski - 2016-10-14 - Warszawa (mazowieckie)
Nauczanie przedmiotów informatycznych. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 wg. planu w Kołobrzegu.
Zespół Szkół nr 1 im. H. Sienkiewicza w Kołobrzegu - 2016-08-24 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Strzyżenia, upięcia, farbowanie, obsługa klienta.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Osowa Góra
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Udział w procesie przygotowania projektów, wsparcie w planowaniu i realizacji projektów, archiwizacja dokumentacji,rejestracja i koordynacja obiegu korespondencji, udział w procesie przygotowania dokumentów
Centrum Inicjatyw Lokalnych - 2018-11-08 - Zawiercie (śląskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2019-11-14 - Lutocin (mazowieckie)
Zapoznanie z zadaniami wydziału i inne
kontakt przez PUP - 2020-02-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- układanie sieci telekomunikacyjnej i energetycznej
ENTEL Adam Taroń - 2017-09-01 - Gałków Mały (łódzkie)
zapewnienie ciągłości produkcji - możliwość przyuczenia do zawodu
ALURON sp. z o.o. - 2018-07-17 - Zawiercie (śląskie)
Zgodnie z umową.
kontakt przez PUP - 2018-10-30 - Trzciana (podkarpackie)
Analiza rynku oraz monitoring działań konkurencji; określenie grupy docelowej potencjalnych nabywców; sporządzanie oraz wdrażanie działań marketingowych, a także w razie konieczności ich korygowanie; działania zmierzające do pozyskiwania nowych klientów; prezentacja oferty produktu oraz przygotowywanie i przedstawianie umów dla klientów; negocjacja warunków zawieranych transakcji; realizacja zamówień ze strony klientów; dostawa towaru; dbanie o budowanie i utrzymywanie więzi z istniejącymi klientami firmy; utrzymywanie z nimi dobrych relacji; prowadzenie rozmów handlowych z klientami biznesowymi; prowadzenie bazy danych klientów; sporządzanie raportów z przebiegu wykonywanej pracy.Praca w godz. 9-17, 14-22
kontakt przez PUP - 2019-05-27 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa piaskarki
PPUH METAROL SP. Z O.O. - 2017-09-21 - Lubin (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Wielimowo (warmińsko-mazurskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Cewice (pomorskie)
praca jako nauczyciel przedszkola
PRZEDSZKOLE NR 7 - 2019-01-17 - Poznań (wielkopolskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Głogów (dolnośląskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- porządkowanie dokumentacji znajdującej się w archiwum zakładowym,- przygotowywanie korespondencji do wysłania przez operatora publicznego,- rejestrowanie faktur,- wykonywanie prac pomocniczych przy realizacji zadań bieżących (kserowanie, skanowanie dokumentów, przygotowywanie projektów pism).
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Zgierz (łódzkie)
obsługa klienta, obsługa urządzeń biurowych, przygotowanie korespondencji do wysyłki, rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa programu PROTON, archiwizacja dokumentów,
kontakt przez PUP - 2019-01-24 - Piława Górna (dolnośląskie)
Prace murarskie,tynkarskie ,ciesielski.Budowa McDonalda w Mrągowie-wynagrodzenie 13 zł netto/h.Doświadczenie zawodowe na stanowiskach budowlanych mile widziane.
Usługi Ogólnobudowlane Import Export "MONT-BUD" Eugeniusz Wysocki - 2017-10-18 - Marcinkowo (warmińsko-mazurskie)
Prace porządkowe na terenie Zespołu Szkół Leśnych, sprzątanie pomieszczeń.
kontakt przez PUP - 2018-10-17 - Ruciane-Nida (warmińsko-mazurskie)
Realizacja programu nauczania w oddziałach Technikum i Szkoły Branżowej.Umowa o pracę na okres roku szkolnego. Praca od poniedziałku do piątku według planu zajęć.
ZESPÓŁ SZKÓŁ ELEKTRONICZNYCH, ELEKTRYCZNYCH I MECHANICZNYCH - 2019-07-05 - Bielsko-Biała (śląskie)
Zgodnei z umową.
NIEPUBLICZNE PRZEDSZKOLE "AKADEMIA MALUSZKA" SYLWIA CHWISTEK - 2016-09-05 - Nagawczyna (podkarpackie)
pomoc w wykonywaniu nadruków
kontakt przez OHP - 2017-10-05 - Chorzów (śląskie)
Obsługa programu komputerowego E-kancelaria, obsługa maszyn biurowych, prowadzenie i aktualizowanie Rejestru Usług Turystycznych,
Urząd Gminy Postomino - 2018-01-11 - Postomino (zachodniopomorskie)
Miejsce pracy: Błonie koło Wrocławia. Pracodawca zapewnia bezpłatny transport. Firma Clinico Medical zajmuje się produkcją wyrobów medycznych jednorazowego użytku, służących do podawania żywienia klinicznego, leków oraz krwi. Praca w godz.: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00. Umowa o pracę tymczasową z możliwością zatrudeninia u Pracodawcy-Użytkownika w późniejszym okresie. Pierwsza umowa na miesiąc, kolejne zależą od lidera. Pracodawca jest nastawiony na długą współpracę. Miejsce wykonywania pracy: Biskupice Podgórne, ul. Fińska 1 lub Nowa Wieś Wrocławska, ul. Ryszarda Chomicza 13a. Oferta dostępna w sali F, B. Kontakt z pracodawcą - tel.: 734 108 603.
MANPOWERGROUP SP. Z O.O. - 2018-06-20 - Błonie (dolnośląskie)
jw.
DRÓB-POL S.C. IWONA SUWIŃSKA, SYLWESTER ZIELENT - 2016-09-05 - Warszawa (mazowieckie)