POMOC ADMINISTRACYJNO-BIUROWA W ZAKRESIE KADR I KSIĘGOWOŚCI Chodzież oferta pracy Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chodzieży
Stanowisko: POMOC ADMINISTRACYJNO-BIUROWA W ZAKRESIE KADR I KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 1 300 PLN
Zakres obowiązków: Gospodarowanie rzeczowymi składnikami majątkowymi oraz współdziałanie w tym zakresie z pracownikami PCPR , opisywanie dokumentów dotyczących zakupu materiałów i środków trwałych ze wskazaniem miejsca przeznaczenia składnika , prowadzenie dokumentacji dotyczącej ubezpieczenia majątku jednostki, obsługa kadrowa pracowników PCPR I PZOON,prowadzenie spraw związanych z zakresu BHP, ochrony przeciwpożarowej, badań lekarskich,prowadzenie spraw związanych z obsługą kasową w PCPR, sporządzanie przelewów środków finansowych,prowadzenie spraw z zakresu płac, prowadzenie dokumentacji dotyczącej zaangażowania środków,obsługa finansowa zadań realizowanych z zakresu PFRON.
Data publikacji: 2020-06-25
Lokalizacja: Chodzież (wielkopolskie)
Pracodawca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chodzieży
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wiosny Ludów 14A, 64-800 Chodzież, powiat: chodzieski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Gospodarowanie rzeczowymi składnikami majątkowymi oraz współdziałanie w tym zakresie z pracownikami PCPR , opisywanie dokumentów dotyczących zakupu materiałów i środków trwałych ze wskazaniem miejsca przeznaczenia składnika , prowadzenie dokumentacji dotyczącej ubezpieczenia majątku jednostki, obsługa kadrowa pracowników PCPR I PZOON,prowadzenie spraw związanych z zakresu BHP, ochrony przeciwpożarowej, badań lekarskich,prowadzenie spraw związanych z obsługą kasową w PCPR, sporządzanie przelewów środków finansowych,prowadzenie spraw z zakresu płac, prowadzenie dokumentacji dotyczącej zaangażowania środków,obsługa finansowa zadań realizowanych z zakresu PFRON.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
POMOC ADMINISTRACYJNO-BIUROWA W ZAKRESIE KADR I KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chodzież
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chodzieski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3001
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chodzież
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy działów kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: otwartość
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komunikatywność
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Mile widziane doświadczenie zawodowe
Nazwa pracodawcy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chodzieży
danePracodawcy_nip: 7642135403
danePracodawcy_regon: 570799830
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chodzieży
Adres pracodawcy:
Wiosny Ludów 14A, 64-800 Chodzież, powiat: chodzieski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: chodzieski
danePracodawcy_kodPowiatu: 3001
Gmina pracodawcy: Chodzież
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Chodzież
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0966760
Ulica pracodawcy: Wiosny Ludów
Numer budynku pracodawcy: 14A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chodzieży
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441590
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy działów kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 25.06.2020
Oferta pracy ważna do: 09.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 25.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 25.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?52092867e16d666f73b30dd8e8a7edf5
Podobne oferty pracy
Instalacja i konfiguracja urządzeń pracujących w sieci komputerowej.Wykonywanie czynności związanych z diagnostyką, naprawą, modernizacją, usuwaniem awarii sprzętu komputerowego zainstalowanego w Urzędzie.Wsparcie techniczne dla użytkowników w zakresie problemów związanych ze środowiskiem teleinformatycznym.Wykonywanie drobnych napraw sprzętu komputerowego Urzędu.Instalacja i aktualizacja systemów oraz oprogramowania na stanowiskach roboczych.Aktualizacja danych w Biuletynie Informacji publicznych Gminy.
kontakt przez PUP - 2019-03-26 - Wieluń (łódzkie)
praca kierowcy autobusu zgodnie z Rozkładem Jazdy Autobusów + czynności konduktorskie
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ Sp.z o.o. WAŁCZ - 2018-09-14 - Wałcz (zachodniopomorskie)
- zapoznanie sie z przepisami BHP, PPoż,- Zapoznanie sie z organ. wew. UMł,- Zapoznanie sie z zakresem działań realizowanych przez wybraną komórkę organ.,- pomoc w prowadz. bieżących spr. wybranej komórki organ.,- archiwizowanie dokumentacji,- pomoc w obsł. interesantów,- pomoc w wybranej komórce organ.,- pomoc w czynnościach kancelaryjnych ( kopertowanie i adresowanie).
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Łódź (łódzkie)
Przyjmowanie rachunków, faktur, sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym, sporządzanie miesiecznych zestawień, redagowanie pism, pomoc w codziennych obowiązkach, wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Tarnów (małopolskie)
praca biurowa, obsługa klientów ŁCI
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Łosice (mazowieckie)
PRZEWÓZ TOWARÓW DO KLIENTA.
TRIO Hurtownia Napojów Alkoholowych Marian Szproch - 2016-12-07 - Nowogard (zachodniopomorskie)
1. Prowadzenie kasy zgodnie z przepisami obrotu pieniężnego i zasadami gospodarki kasowej 2. Przyjmowanie gotówki do kasy z jednoczesnym wydawaniem dowodu wpłaty 3. Wystawianie faktur VAT zgodnie z zasadami podatkowymi; prowadzenie ewidencji wystawionych faktur 4. Dokładne i rzetelne rozliczanie klientów z pobytu na hali basenowej, z uwzględnieniem czasu pobytu i zakresu usług z jakich korzystali zgodnie z obowiązującym cennikiem 5. Prowadzenie sprzedaży towarów i artykułów spożywczych w wyznaczonych przez pracodawcę miejscach oraz obsługa gastronomiczna 6. Obsługa klienta w zakresie sprzedaży usług basenowych oraz rekreacyjnych 7. Pomoc klientom w prawidłowym poruszaniu się po obiekcie oraz nadzorowanie prawidłowego korzystania przez klientów i urządzeń znajdujących się w obiekcie 8. Budowanie dobrych relacji z klientami poprzez miłą i fachową obsługę klienta 9. Udzielanie klientom wyczerpujących informacji związanych ze świadczonymi usługami
AQUAPARK POLKOWICE - REGIONALNE CENTRUM REKREACYJNO - REHABILITACYJNE S. A. - 2018-09-03 - Polkowice (dolnośląskie)
- Prowadzenie dziennika korespondencyjnego- Redagowanie pism różnych- Obsługa petentów- Obsługa urządzeń biurowych- Wystawianie delegacji służbowych
kontakt przez PUP - 2020-02-20 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Odpowiedzialność za utrzymanie wyników sklepu na odpowiednim poziomie, zarządzanie zespołem/motywowanie zespołu, przyjmowanie dostaw, praca zgodna z procedurami i standardami firmowymi, dbanie o czystość w miejscu pracy, układnie grafiku pracy
DEALZ POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-17 - Głogów (dolnośląskie)
montaż okien, drzwi, fasad
XF - MONTAŻE PATRYK OPARSKI - 2017-08-10 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
Praca administracyjna
Zespół Szkolno - Przedszkolny w Radwanicach - 2019-11-29 - Radwanice (dolnośląskie)
obsluga klienta, oznakowanie towarów, wykładnie towarów, przyjęcie jakościowe i ilościowe towarów, dbanie o porządek, eksponowanie towarów promocyjnych
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Gniezno (wielkopolskie)
Układanie kostki brukowej, praca w godz 7-16 również w soboty. Wymagane prawo jazdy kat. B Praca na terenie Sosnowca oraz wg zleceń
TKIRTON Tomasz Jamrozy - 2019-09-10 - Sosnowiec (śląskie)
Fryzjer damsko-męski, praca w galeriach handlowych na terenie Krakowa, umowa o pracę lub inna umowa do wyboru.
PROVALLIANCE POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-12-20 - Kraków (małopolskie)
- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż- zapoznanie się z organizacją wewnętrzną UMŁzapoznanie się z z zakresem działań realizowanych przez wybraną komórkę organizacyjną- pomoc w prowadzeniu bieżących spraw wybranej komórki organizacyjnej- archiwizowanie dokumentacji wybranej komórki organizacyjnej- pomoc w obsłudze klientów wybranej komórki organizacyjnej- pomoc w przyjmowaniu dokumentów składanych przez klientów w wybranej komórce organizacyjnej- pomoc w czynnościach kancelaryjnych (kopertowanie i adresowanie) wybranej komórki organizacyjnej
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Łódź (łódzkie)
- Zapoznanie sie z przepisami BHP, PPoż,- Zapoznanie sie z organ. wew. UMł,- Zapoznanie sie z zakresem działań realizowanych przez wybraną komórkę organ.,- pomoc w prowadz. bieżących spr. wybranej komórki organ.,- archiwizowanie dokumentacji,- pomoc w obsł. interesantów,- pomoc w wybranej komórce organ.,- pomoc w czynnościach kancelaryjnych ( kopertowanie i adresowanie).
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Łódź (łódzkie)
Opiekun w domu pomocy społecznej
Dom Pomocy Społecznej w Babicy - 2018-08-22 - Babica (podkarpackie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
Archiwizowanie dokumentów, skanoanie, upinanie dokumentów w segregatorach,prowadzenie korespondencji wychodzacej i przychodzącej, przyjmowanie wniosków ozwrot podatku akcyzowego od rolników zawartego w cenie oleju napędowego, wyliczanie limitu, rejestrowanie, wysyłanie decyzji do rolników, pomoc w przygotowaniu wyborów samorzadowych, inne prace zlecone Wójta wynikłe z funkcjonowania Urzędu
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Huszlew (mazowieckie)
Obsługa klientów MOPS, obsługa urządzeń biurowych, przygotowanie projektów, decyzji administracyjnych
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Głowno (łódzkie)
delegowanie zadan, rozliczanie efeektow pracy zespolu, praca w branży finansowej - pożyczki gotowkowe, praca na terenie Limanowej i powiatu limanowskiego
Profi Credit Spółka Akcyjna - 2016-07-05 - Limanowa (małopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-09-27 - Chojna (zachodniopomorskie)
pomoc w przygotowywaniu pism, projetów decyzji, obsługa petentów, obsługa kancelaryjna, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej, m.in. sporządzanie różnego rodzaju pism (w tym pism urzędowych) z zastosowaniem techniki komputerowej i oprogramowania do edycji tekstu;wykonywanie obliczeń oraz tworzenie baz danych;obsługiwanie programów oraz urządzeń biurowych (faksu, kserokopiarki, skanera itp.), w tym dla niewidomych i słabowidzących;opracowywanie instrukcji kancelaryjnych;sporządzanie rzeczowego wykazu akt, porządkowanie i przechowywanie akt;
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Ptaszkowo (wielkopolskie)
sprzedaż kwaitów, pielęgnacja kwaitów, robienie bukietów
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Chrzanów (małopolskie)
prowadzenie samochodu ciężarowego na terenie UE
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Gorlice (małopolskie)
nadzór nad punktem kancelaryjnym, prowadzenie ewidencji związanej z pracą kasjerów (ewidencja biletów i sprzedanych roślin), obsługa sekretariatu (rejestracja otrzymywanych pism, ewidencja korespondencji w dzienniku korespondencyjnym, nadawanie korespondencji w urzędzie pocztowym). Obsługa kasy głównej, sporządzanie raportów kasowych, dokonywanie kontroli formalno-rachunkowej dokumentów finansowo-księgowych, wystawianie faktur i not obciążeniowych, zamawianie i rozdział środków czystości, materiałów biurowych i odzieży ochronnej.Praca na 3/4 etatu (godziny pracy do uzgodnienia pomiędzy 7.00-15.00).
kontakt przez PUP - 2020-09-09 - Zabrze (śląskie)
Wymagane wykształcenie średnie/wyższe - zamówieniu publiczne, min. 5 lat doświadczenia. Charakterytyka pracy: biegła znajomość przepisów i procedur zamówień publicznych. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Aplikacje przesłać CV na adres: sekretariat (at) mosir.rybnik.pl.
MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W RYBNIKU - 2019-07-25 - Rybnik (śląskie)
sprzątanie biur
PURECO BOŻENA SITAREK - 2018-09-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca z klientem. Przyjmowanie i wykładanie towaru na sali sprzedaży. Obsługa kasy fiskalnej.
kontakt przez OHP - 2019-04-02 - Ostrzeszów (wielkopolskie)