Praca POMOC ADMINISTRACYJNA W REFERACIE INFRASTRUKTURY, GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ I NIERUCHOMO艢CI - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy POMOC ADMINISTRACYJNA W REFERACIE INFRASTRUKTURY, GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ I NIERUCHOMO艢CI, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 3 ofert pracy POMOC ADMINISTRACYJNA W REFERACIE INFRASTRUKTURY, GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ I NIERUCHOMO艢CI.
Zakres zada艅 wykonywanych na stanowisku pracy: 1. Prowadzenie post臋powa艅 i wykonywanie czynno艣ci w zakresie: 1) Przygotowywania do wydawania decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego; 2) Przygotowywania do wydawania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu; 3) Przygotowywanie uzgodnie艅 dotycz膮cych zgody na odst臋pstwa od wymog贸w okre艣lonych w przepisach prawa; 4) Przygotowywanie za艣wiadcze艅 o przeznaczeniu terenu zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego; 5) Przygotowywanie za艣wiadcze艅 o zgodno艣ci wykonania prac budowlanych z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego; 6) Przegotowywanie za艣wiadcze艅 o rewitalizacji; 7) Przygotowywanie wypis贸w i wyrys贸w z miejscowych plan贸w zagospodarowania; 8) Prowadzenie i aktualizacji gminnej ewidencji zabytk贸w; 9) Prowadzenie archiwizacji dokumentacji w ramach referatu. 10) Prowadzenie i przygotowywanie analiz statystycznych, sprawozda艅. 11) Kompletowanie dokumentacji i prowadzenie spis贸w oraz metryk. 12) Tworzenie projekt贸w pism, uchwa艂 i zarz膮dze艅 w formie XML. 2. Sta艂a obs艂uga elektronicznego obiegu dokument贸w zgodnie z instrukcj膮. 3. Dokonywanie wst臋pnej oceny celowo艣ci operacji gospodarczych powoduj膮cych powstania zobowi膮za艅 zwi膮zanych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy. 4. Kontrola pod wzgl臋dem merytorycznym, legalno艣ci i zgodno艣ci z ustaw膮 Prawo zam贸wie艅 publicznych w zakresie spraw zwi膮zanych z zajmowanym stanowiskiem.5. Zast臋powanie pracownika ds. gospodarki przestrzennej.6. Pracownik jest zast臋powany przez pracownika ds. gospodarki przestrzennej.7. Wykonywanie dodatkowych polece艅 wydawanych przez W贸jta Gminy, Zast臋pc臋 W贸jta lub Sekretarza Gminy oraz Kierownika referatu.Pe艂na tre艣膰 og艂oszenia znajduje si臋 na stronie http://bip.stegna.pl/wakaty/2/85/Pomoc_administracyjna_na_zastepstwo_za_nieobecnego_pracownika/
Urz膮d Gminy Stegna - 2020-02-04 - Stegna (pomorskie)
Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku: Prowadzenie post臋powa艅 i wykonywanie czynno艣ci w zakresie: Przygotowywania do wydawania decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego; Przygotowywania do wydawania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu; Przygotowywanie uzgodnie艅 dotycz膮cych zgody na odst臋pstwa od wymog贸w okre艣lonych w przepisach prawa; Przygotowywanie za艣wiadcze艅 o przeznaczeniu terenu zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego; Przygotowywanie za艣wiadcze艅 o zgodno艣ci wykonania prac budowlanych z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego; Przegotowywanie za艣wiadcze艅 o rewitalizacji; Przygotowywanie wypis贸w i wyrys贸w z miejscowych plan贸w zagospodarowania; Prowadzenie i aktualizacji gminnej ewidencji zabytk贸w; Prowadzenie archiwizacji dokumentacji w ramach referatu. Prowadzenie i przygotowywanie analiz statystycznych, sprawozda艅. Kompletowanie dokumentacji i prowadzenie spis贸w oraz metryk. Tworzenie projekt贸w pism, uchwa艂 i zarz膮dze艅 w formie XML. Sta艂a obs艂uga elektronicznego obiegu dokument贸w zgodnie z instrukcj膮. Dokonywanie wst臋pnej oceny celowo艣ci operacji gospodarczych powoduj膮cych powstania zobowi膮za艅 zwi膮zanych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy. Kontrola pod wzgl臋dem merytorycznym, legalno艣ci i zgodno艣ci z ustaw膮 Prawo zam贸wie艅 publicznych w zakresie spraw zwi膮zanych z zajmowanym stanowiskiem.5. Zast臋powanie pracownika ds. gospodarki przestrzennej.6. Pracownik jest zast臋powany przez pracownika ds. gospodarki przestrzennej.7. Wykonywanie dodatkowych polece艅 wydawanych przez W贸jta Gminy, Zast臋pc臋 W贸jta lub Sekretarza Gminy oraz Kierownika referatu.Pe艂na tre艣膰 og艂oszenia znajduje si臋 na stronie http://bip.stegna.pl/wakaty/2/73/Pomoc_administracyjna/
Gmina Stegna - 2019-07-23 - Stegna (pomorskie)
Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku: Prowadzenie post臋powa艅 i wykonywanie czynno艣ci w zakresie: Przygotowywania do wydawania decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego; Przygotowywania do wydawania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu; Przygotowywanie uzgodnie艅 dotycz膮cych zgody na odst臋pstwa od wymog贸w okre艣lonych w przepisach prawa; Przygotowywanie za艣wiadcze艅 o przeznaczeniu terenu zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego; Przygotowywanie za艣wiadcze艅 o zgodno艣ci wykonania prac budowlanych z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego; Przegotowywanie za艣wiadcze艅 o rewitalizacji; Przygotowywanie wypis贸w i wyrys贸w z miejscowych plan贸w zagospodarowania; Prowadzenie i aktualizacji gminnej ewidencji zabytk贸w; Prowadzenie archiwizacji dokumentacji w ramach referatu. Prowadzenie i przygotowywanie analiz statystycznych, sprawozda艅. Kompletowanie dokumentacji i prowadzenie spis贸w oraz metryk. Tworzenie projekt贸w pism, uchwa艂 i zarz膮dze艅 w formie XML. Sta艂a obs艂uga elektronicznego obiegu dokument贸w zgodnie z instrukcj膮. Dokonywanie wst臋pnej oceny celowo艣ci operacji gospodarczych powoduj膮cych powstania zobowi膮za艅 zwi膮zanych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy. Kontrola pod wzgl臋dem merytorycznym, legalno艣ci i zgodno艣ci z ustaw膮 Prawo zam贸wie艅 publicznych w zakresie spraw zwi膮zanych z zajmowanym stanowiskiem.5. Zast臋powanie pracownika ds. gospodarki przestrzennej.6. Pracownik jest zast臋powany przez pracownika ds. gospodarki przestrzennej.7. Wykonywanie dodatkowych polece艅 wydawanych przez W贸jta Gminy, Zast臋pc臋 W贸jta lub Sekretarza Gminy oraz Kierownika referatu.Pe艂na tre艣膰 og艂oszenia znajduje si臋 na stronie http://bip.stegna.pl/wakaty/2/73/Pomoc_administracyjna/
Gmina Stegna - 2019-07-05 - Stegna (pomorskie)