PODINSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ, RESTRUKTURYZACJI I OCHRONY ŚRODOWISKA - REFERENT DS. OCHRONY ŚRODOWISKA Knurów oferta pracy Urząd Miasta Knurów
Stanowisko: PODINSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ, RESTRUKTURYZACJI I OCHRONY ŚRODOWISKA - REFERENT DS. OCHRONY ŚRODOWISKA
Wynagrodzenie: 2 600 - 2 800 PLN
Zakres obowiązków: KONKURS szczegóły oferty na www.knurow.bip.info.pl
Data publikacji: 2019-09-13
Lokalizacja: Knurów (śląskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Knurów
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Floriana Ogana 5, 44-195 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
KONKURS szczegóły oferty na www.knurow.bip.info.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ, RESTRUKTURYZACJI I OCHRONY ŚRODOWISKA - REFERENT DS. OCHRONY ŚRODOWISKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Knurów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gliwicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Knurów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali inżynierowie inżynierii środowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.10.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pozostali inżynierowie inżynierii środowiska
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Knurów
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Floriana Ogana 5, 44-195 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
KONKURS szczegóły oferty na www.knurow.bip.info.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: do 07.10.2019
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: gliwicki
Gmina pracodawcy: Knurów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Knurów
Ulica pracodawcy: Floriana Ogana
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali inżynierowie inżynierii środowiska
Data dodania oferty pracy: 13.09.2019
Oferta pracy ważna do: 07.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 13.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 13.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7656de9ea1c1207ce1a9143efc63c71e
Podobne oferty pracy
księgowanie dokumentów finansowych; bieżąca analiza wydatków i zaangażowania z planami finansowymi, prowadzenie ewidencji księgowej zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami; analizowanie i zatwierdzanie pod względem formalno-rachunkowym dowodów księgowych; sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej; dodatkowe informacje na BIK CIK Lublin:http://cik.bip.lublin.eu w zakładce: Praca
CENTRUM INTERWENCJI KRYZYSOWEJ W LUBLINIE - 2019-02-20 - Lublin (lubelskie)
OBSŁUGA URZĄDZEŃ DO PRODUKCJI CHEMII BUDOWLANEJ, PRZEWOŻENIE MATERIAŁÓW DO ZASYPYWANIA DISOLVERÓW (DUŻE KOTŁY), PRACA W PYLEWYMAGANIA: UPRAWNIENIA MA WÓZKI WIDŁOWE, BRAK PRZECIWWSKAZAŃ DO PRACY, MIN. 3 LATA DOŚWIADCZENIA W PRACY NA PRODUKCJI ZWIĄZANEJ Z CHEMIĄ BUDOWLANĄ
PIGMENT SJ R. BIELAK, J. BIELAK - 2018-06-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zapoznanie się z: zasadami prowadzenia książki przychodów i rozchodów, z programami księgowymi, z przepisami prawa pracy, z przepisami dot. tworzenia list płac, księgowanie dokumentów w programach, tworzenie rejestrów VAT i deklaracji podatkowych, praca w programie płatnik, prowadzenie ewidencji przebiegu pojazdów, środków trwałych i innych rejestrów, pisanie umów o pracę i świadectw, naliczanie zwolnień lekarskich.Oferta stażu przeznaczona dla osób do 30 roku życia, zarejestrowanych w PUP Oświęcim, z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Oświęcim (małopolskie)
Obsługa wspólnot mieszkaniowych w zakresie księgowym, w tym m.in.: - wprowadzanie danych do systemu komputerowego (nauka programu Probit na miejscu),- rozliczanie kosztów remontowych i kosztów części wspólnej, uzgadnianie kont, prowadzenie sprzedaży i rejestrów, - księgowanie miesiąca, roczne rozliczanie wspólnot mieszkaniowych, sporządzanie dokuemntów fiansowych do zebrań, sporządzanie CIT-8, - sporządzanie wniosków o kredyty bankowe, - drukowanie wyciągów bankowych.Umowa o pracę na czas nieokreślony poprzedzona okresem próbnym. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: sekretariat (at) naszzarządca-wroc.pl, tel.: 71 336 47 37 wew. 19.
Nasz Zarządca Sp. z o.o. - 2019-08-29 - Wrocław (dolnośląskie)
sprawowanie opieki i realizacją zadań dydaktycznych i wychowawczych.Przedszkole czynne w godzinach (6:00-16:30)
Publiczne Przedszkole w Marcinowicach - 2019-03-01 - Marcinowice (dolnośląskie)
Zajmowanie się obsługą społeczności poprzez e-mail, chat i telefonicznie; Bycie ambasadorem firmy; Udzielanie pomocy i wsparcia użytkownikom i kierowcom; Budowanie lojalności wśród nowych użytkowników; Przekazywanie sugestii do przełożonych i informowanie ich o trudnych sytuacjach.
POLAND CENTER OF EXCELLENCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-22 - Kraków (małopolskie)
- Prowadzenie i przygotowywanie dokumentacji. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, sporządzanie pism.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe: Prawo lub Dziennikarstwo lub Filologia polska. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Umiejętność obsługi pakietu biurowego Ms Office. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: konradnowakowski.alkon (at) gmail.com
FUNDACJA PRO SALUTE OMNIUM - 2016-04-12 - Katowice (śląskie)
Kompletacja, rozładunek, załadunek towarów, obsługa wózka widłowego, przygotowywanie dokumentacji magazynu
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Kielce (świętokrzyskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-15 - Warszawa (mazowieckie)
proste prace produkcyjne
"MAAD" P.H.U.P. Maria Wiśniewska - 2018-11-22 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i higieny pracy, prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy. Wykształcenie min. średnie (technik bhp), preferowane wyższe o kierunku bhp, znajomość rozporządzenia ministra pracy i polityki socjalnej w sprawie ogólnych przepisów bhp oraz rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie służby bhp, doświadczenie zawodowe w zakresie bhp. Tel.: 261 676 252 Małgorzata Kaczmarek.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2018-09-25 - Wędrzyn (lubuskie)
Opracowywanie projektów miejskiego planu zagospodarowania przestrzennego.Szczegóły w BIP Miasta Przemyśla
Biuro Rozwoju Miasta Przemyśla - 2018-10-18 - Przemyśl (podkarpackie)
- Księgowanie dokumentów, przygotowanie przelewów bankowych, współpraca z bankami w zakresie kredytów, sporządzanie wykazów spłat kredytów, monitorowanie należności – sporządzanie zestawień, - potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, prowadzenie ewidencji kasowej. - Wynagrodzenie: 2200 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Następna umowa na czas określony - 1 rok.- Praca: 7:00-15:00. Wymagana: wiedza z zakresu księgowości, prawa podatkowego, zarządzania finansami, znajomość ogólnych zasad rachunkowości oraz ewidencji księgowej w tym planu kont, umiejętność rozumienia treści ekonomicznej kont księgowych, doświadczenie w pracy na w/w stanowisku. Kontakt wyłącznie e-mail: praca (at) wiromet.com.pl
ZAKŁADY MECHANICZNE "WIROMET" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-18 - Mikołów (śląskie)
protokołowanie na rozprawach sądowych, wykonywanie zarządzeń sędziego
Sąd Rejonowy w Koszalinie - 2018-12-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Załadunek i rozładunek złomu.
P.H.KARPEX-METAL S.C. Piotr Karpierz, Bożena Karpierz - 2018-12-11 - Brzesko (małopolskie)
1. ustalanie celów oraz planu działania dla centrum dystrybucyjnego w Jarostach, na podstawie globalnych oraz regionalnych planów dotyczących obszaru jakości; 2. Zarządzanie wszelkimi procesami w centrum dystrybucji, związanymi z jakością produktu oraz dostaw;3. Nadzór nad wszystkimi zadaniami związanymi z jakością w celu sprawdzenia czy wykonane są one zgodnie z zasadami, przyjętymi w IKEA;4. Zapewnienie przejrzystej i efektywnej współpracy z innymi jednostkami Ikea oraz zewnętrznym operatorem magazynu w zakresie kwestii jakościowej;5. Zapewnienie odpowiedniej jakości przepływu informacji między działem jakości w centrum dystrybucji Jarosty, ds quality support centre oraz sklepami Ikea w regionie
IKEA DISTRIBUTION SERVICES SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-02 - Jarosty (łódzkie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1)obsługa sekretariatu, w tym:- przyjmowanie korespondencji z sekretariatów, Biura Obsługi Klienta i Kancelarii Ogólnej,- wprowadzanie korespondencji do elektronicznego systemu Mdok,- przekazywanie zarejestrowanej korespondencji do dekretacji Zastępców Prezydenta,- przekazywanie zadekretowanej korespondencji do odpowiednich wydziałów i jednostek po uprzedniej adnotacji w systemie Mdok, sporządzanie raportów,- obsługa techniczno - biurowa,- dbałość o stałą sprawność środków znajdujących się na stanowisku pracy oraz w gabinetach Zastępców Prezydenta,- przechowywanie akt i zbiorów bibliotecznych znajdujących się w gabinetach Zastępców Prezydenta,- obsługa poczty elektronicznej,- prowadzenie monitoringu spraw terminowych,- przygotowywanie odpowiedzi na pisma,- prowadzenie terminarza zamierzeń stałych i kalendarza zaproszeń Zastępców Prezydenta,- przygotowanie spotkań i narad,- bieżące informowanie przełożonych o harmonogramie dnia,- kompletowanie materiałów dotyczących spraw prowadzonych przez Zastępców Prezydenta.2) obsługa interesantów, w tym:- prowadzenie kalendarza przyjęć interesantów oraz przekazywanie ustaleń po przyjęciach interesantów do odpowiednich komórek organizacyjnych i jednostek,- pośredniczenie w kontaktach Zastępców Prezydenta z pracownikami urzędu oraz interesantami, udzielanie wyczerpującej informacji interesantom i kierowanie ich do odpowiednich komórek organizacyjnych i jednostek .
Urząd Miasta Płocka - 2018-11-02 - Płock (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w restauracji, samodzielne przygotowywanie potraw. Praca w godz. 12.00-24.00, w weekendy do 01.00.
K&M INVEST s.c. Karol Chraniuk Mateusz Lewocki - 2016-09-08 - Siedlce (mazowieckie)
pomoc administracyjna
kontakt przez PUP - 2019-01-25 - Przasnysz (mazowieckie)
Praca na stanowisku mechanika przy naprawie zabudów pojazdów -kontenerów, naprawy okresowe pojazdów. Praca w godz. 7.00-21.00. Pracodawca zapewnia samochód służbowy.
Mirosław Cabaj - 2019-05-29 - Skórzec (mazowieckie)
opiekun seniorów
kontakt przez OHP - 2017-03-06 - Chojnice (pomorskie)
wykładanie towaru na półki, doradzanie klientom co wybrać, pomóc klientom w sklepie i pozostałym pracownikom
kontakt przez OHP - 2017-01-04 - Zielona Góra (lubuskie)
Wykonywanie ociepleń budynków. Praca na terenie województwa mazowieckiego.
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Przewóz i sprzedaż pieczywa na terenie powiatu otwockiego+ Warszawa.
Polskie Pieczywo Regionalne - 2016-05-12 - Malcanów (mazowieckie)
- obsługa prasy;- segregacja komponentów (pakowanie komponentów);- wykonywanie prac prostych wspomagających produkcję;- przestrzeganie przepisów BHP
ARK JOBS Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Zawiercie (śląskie)
obsługa maszyn i urządzeń, proste prace na linii produkcyjnej
ManpowerGroup Sp. z o. o. - 2018-05-14 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Pomoc kuchenna
Restauracja "Krynicka" Józefa Cycoń - 2016-05-31 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
Pomoc przy wypieku pieczywa.
Piekarnia Bobowska ROGALA SPOŁKA ZO.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-09-29 - Bobowa (małopolskie)
Kosmetyczka na stanowisku manicurzystki oraz obsługi urządzeń m.in. laseru diodowego do trwałej depilacji.
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Kartuzy (pomorskie)