PODINSPEKTOR W WYDZIALE BUDŻETOWYM I PLANOWANIA W URZĘDZIE MIASTA KNURÓW Knurów oferta pracy Urząd Miasta Knurów
Stanowisko: PODINSPEKTOR W WYDZIALE BUDŻETOWYM I PLANOWANIA W URZĘDZIE MIASTA KNURÓW
Wynagrodzenie: 2 600 - 2 800 PLN
Zakres obowiązków: KONKURS; Szczegóły na www.knurow.bip.info.pl Wykształcenie: wyższe; znajomość wyszczególnionych w ogłoszeniu o naborze ustaw; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Data publikacji: 2019-07-25
Lokalizacja: Knurów (śląskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Knurów
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Floriana Ogana 5, 44-195 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
KONKURS; Szczegóły na www.knurow.bip.info.pl Wykształcenie: wyższe; znajomość wyszczególnionych w ogłoszeniu o naborze ustaw; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR W WYDZIALE BUDŻETOWYM I PLANOWANIA W URZĘDZIE MIASTA KNURÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Knurów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gliwicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Knurów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Specjalista administracji publicznej
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Knurów
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Floriana Ogana 5, 44-195 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne składać do dnia 12.08.2019r. osobiście lub drogą pocztową z dopiskiem na kopercie "Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektora w Wydziale Budżetowym i Planowania Urzędu Miasta Knurów ".
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 12.08.2019
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: gliwicki
Gmina pracodawcy: Knurów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Knurów
Ulica pracodawcy: Floriana Ogana
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 25.07.2019
Oferta pracy ważna do: 12.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?dabcb3fc9515b04b58da63572e668975
Podobne oferty pracy
tworzenie i prezentowanie ofert ubezpieczeń komunikacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Tychy (śląskie)
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1)zdefiniowanie indywidualnego planu działania wraz z jego harmonogramem, 2)współtworzenie gminnej strategii ochrony powietrza,3)realizacja wszystkich zadań służących poprawie jakości powietrza prowadzonych w Urzędzie Miejskim w Słomnikach, które mieszczą się w ramach projektu zintegrowanego LIFE w zakresie wdrażania Programu ochrony powietrza dla województwa małopolskiego a także zadań wykraczających poza założenia projektu,4)aktualizacja i integracja gminnych strategii służących poprawie jakości powietrza zawartych w Planie gospodarki niskoemisyjnej, Programie ograniczania niskiej emisji oraz założeniach do planu zaopatrzenia w ciepło, paliwa gazowe i energię elektryczną,5)nadzór nad wdrażaniem przyjętej w gminie strategii gospodarki niskoemisyjnej poprzez inicjowanie działań i inwestycji służących ograniczeniu emisji zanieczyszczeń powietrza oraz gazów cieplarnianych,6)pomoc w osiąganiu celów programu ochrony powietrza dla województwa małopolskiego,7)pozyskiwanie zewnętrznego wsparcia finansowego dla gminy na realizację zidentyfikowanych potrzeb w zakresie inwestycji i działań ograniczających emisję zanieczyszczeń, podnoszących efektywność energetyczną i budujących świadomość społeczną w tym zakresie,8)pozyskiwanie zewnętrznego wsparcia finansowego na realizację programów pomocowych dla mieszkańców służących ograniczaniu emisji zanieczyszczeń, pomoc dla mieszkańców w skorzystaniu z tych programów, w tym pomoc w prawidłowym wypełnianiu wniosków o dotację,9)udzielanie porad mieszkańcom w zakresie wymiany źródła centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej (optymalizacja doboru rodzaju i mocy źródła ciepła) oraz modernizacji energetycznej budynku (z możliwością wykorzystania badania kamerą termowizyjną),10) prowadzenie edukacji mieszkańców, organizacja spotkań w zakresie oszczędności zużycia energii oraz ekologicznych i zdrowotnych korzyści z wymiany źródeł ciepła,11) współpraca z władzami gminy stanowiąc wsparcie burmistrza miasta w prowadzeniu skutecznej polityki poprawy jakości powietrza / dostarczanie wsparcia decydentom, informowanie i angażowanie władz gminy,12) współpraca z lokalnymi mediami, telewizją, księżmi, lokalnymi grupami działania, organizacjami pozarządowymi, Ochotniczą Strażą Pożarną, Policją, lekarzami, firmami energetycznymi, drogowcami, izbami gospodarczymi/rolniczymi etc.,13) monitorowanie i projektowanie budżetu w ramach zadania,14) rozliczanie wydatków związanych z funkcjonowaniem systemu,15) przygotowywanie raportów, zestawień, sprawozdań dla Zespołu Zarządzającego UMWM,16) stała współpraca z Zespołem Zarządzającym UMWM oraz Centrum Kompetencji,17) zarządzenie ryzykiem w zakresie przypisanym do Ekodoradcy w ramach przyjętego podejścia do zarządzania poszczególnymi zidentyfikowanymi ryzykami,18) przekazywanie zespołowi zarządzającemu i urzędowi gminy informacji na temat ewentualnych odnotowanych przypadków materializacji ryzyka, których monitorowanie zostało mu powierzone,19) zbieranie informacji w celach inwentaryzacyjnych - tworzenie ankiet, prowadzenie spotkań w celu uzupełnienia inwentaryzacji źródeł emisji w gminie,20) współpraca i komunikowanie się z innymi podmiotami zajmującymi się ochroną powietrza (np. z innymi organami administracji publicznej, z powołanymi w WFOŚiGW w Krakowie ekspertami ds. energetyki etc.),21) aktywne uczestniczenie w studiach podyplomowych oraz ich pozytywne ukończenie,22) stałe podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w warsztatach, seminariach, konferencjach,23) udział w cyklicznych spotkaniach organizacyjnych dla ekodoradców organizowanych przez Zespół Zarządzający UMWM,24) przygotowywanie sprawozdań rocznych wynikających z Programu ochrony powietrza dla województwa małopolskiego,25) ekodoradca, którego wynagrodzenie pochodzi ze środków projektu, może realizować jedynie zadania mieszczące się w ramach Projektu zintegrowanego LIFE w zakresie wdrażania Programu ochrony powietrza dla województwa małopolskiego.26)współpraca z innymi ekodoradcami w razie nieobecności jednego z nich
URZĄD MIEJSKI W SŁOMNIKACH - 2016-02-22 - Słomniki (małopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Brzeg (opolskie)
Montowanie instalacji sanitarnych,podłączanie systemów grzewczych,podłączanie i układanie rur,czytanie planów i praca na ich podstawie, instalacje łazienkowe, montowanie klimatyzacji, płyt solarnych.
Fischer Personalservice - 2015-10-20 - Niemcy (Niemcy)
pomoc nauczyciela przedszkola
FUNDACJA "PRZYWOŁAJ UŚMIECH" - 2019-04-25 - Zator (małopolskie)
obsługa prasy
Spółdzielnia Inwalidów METALOWIEC - 2019-04-24 - Poznań (wielkopolskie)
- organizowanie własnego stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami bhp, ergonomii, ochrony ppoż.,- bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta,- przedstawianie oferty siowni nowym klientom,- dbanie o wygląd oraz sprawne fumkcjonowanie recepcji,- dbanie o pozytywny wizerunek firmy,- wydawanie sprzętu sportowego,- współpraca z pozostałymi pracownikami,- przyjmowanie reklamacji,- monitorowanie osób wchodzących i wychodzących z siłowni.
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Staszów (świętokrzyskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Wymysłów (mazowieckie)
Praca na stanowisku nauczyciela biologii i chemii, wychowawstwo. Umowa na rok szkolny, z możliwoscią przedłużenia. Godziny pracy: 8.00- 15.05
Liceum Ogólnokształcące im. W. Sierpińskiego - 2018-06-06 - Słupsk (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Warszawa (mazowieckie)
4. Zadania wykonywane na stanowisku:prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji o pozwoleniu nabudowę' przyjmowanie zgłoszeń na budowę lub wykonanie nabórbudowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę' przygotowaniedecyzji rozbiórkowych i zmiany sposobu użytkowania' przygotowaniezaświadczeń o samodzielności lokali' prowadzenie egzekucji dla obiektów nie rozebranych po 120 dniach od zgłoszenia.
Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy - 2016-06-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- wydawanie zaświadczeń o objęciu działek uproszczonym planem urządzenia lasu lub decyzją,- prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu wynikającego z ustawy o odpadach oraz ustawy Prawo ochrony środowiska, w tym kontroli stosowania przepisów ww. ustaw,- prowadzenie spraw w systemie tradycyjnym (papierowym) jak i elektronicznym systemie obiegu dokumentów Starostwa Powiatowego w Cieszynie.
Starostwo Powiatowe w Cieszynie - 2018-07-12 - Cieszyn (śląskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28,122, 123
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Gdańsk (pomorskie)
- ewidencja list i kart obecności (sprawowanie kontroli nad prawidłowością ich uzupełniania);- rozliczanie czasu pracy pracowników sekcji, w tym prowadzenie ewidencji urlopów, absencji chorobowej;- kompletowanie, przygotowywanie oraz przekazywanie do archiwum dokumentacji jawnej z zachowaniem obowiązujących procedur i przepisów;- prowadzenie czynności związanych z brakowaniem dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami;- prowadzenie ewidencji sprzętu będącego na stanie sekcji;- prowadzenie ewidencji materiałowej;- prowadzenie ewidencji pomocniczej w ramach zadań sekcji;- przygotowywanie wewnętrznych zestawień i sprawozdań.
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2019-07-05 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
świadczenie pomocy administracyjnej głównemu księgowemu;pomoc w formalno rachunkowej kontroli dokumentów księgowych;przygotowywanie dowodów i kwalifikowanie ich do ujęcia w księgach operacji gospodarczych;bieżąca ewidencja operacji budżetowych;wprowadzanie danych do elektronicznego systemu księgowego;realizacja dyspozycji przelewów zatwierdzonych przez upoważnione osoby;prowadzenie kasy Ośrodka, w tym m. in.: pobieranie gotówki z banku obsługującego Ośrodek, przyjmowanie wpłat gotówki, dokonywanie wypłat w oparciu o zatwierdzone dokumenty, przestrzeganie zasad rozliczeń pieniężnych, zapewnienie należytej ochrony wartości pieniężnych w kasie i podczas transportu, sporządzanie raportów kasowych;weryfikacja dokumentów księgowych w zakresie rozliczenia podatku VAT;prowadzenie rejestrów podatku należnego i naliczonego na potrzeby rozliczenia podatku VAT przez Ośrodek;weryfikacja zapisów księgowych z rejestrami VAT;sporządzanie deklaracji VAT 7 za okresy miesięczne;
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-08-08 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Dbanie o ekspozycje towarów, obsługa klienta, Wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o porządek na sali sprzedaży. Praca w systemie dwuzmianowym. Miejsce wykonywania pracy Bolesławiec ul. Starzyńskiego m48i. Proponowane wynagrodzenie 2200 zł brutto + premia uznaniowa.
Dino Polska S.A - 2018-08-23 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Utrzymanie czystości wagonów kolejowych na terenie Leszna w zajezdni.
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Leszno (wielkopolskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Tarnów (małopolskie)
opieka nad uczniem niepełnosprawnym, przygotowanie pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Żagań (lubuskie)
Obsługa i eksploatacja ładowarki jednonaczyniowej, konserwacja powierzonego sprzętu, udział w pracach rozładunkowych, załadunkowych oraz w przygotowywaniu terenu do pracy sprzętu ciężkiego.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Małgorzata Dzikielewska - 2019-02-05 - Łęgowo (warmińsko-mazurskie)
do uzgodnienia
"ELBEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-01 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu wynikającego z ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych, ustawy o ochronie przyrody, ustawy o lasach, Prawa łowieckiego;uzgadnianie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu lub decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w zakresie ochrony gruntów rolnych;wydawanie kart wędkarskich lub kart łowiectwa podwodnego;rejestracja sprzętu pływającego służącego do amatorskiego połowu ryb;wydawanie oraz przedłużanie ważności legitymacji działającej na terenie powiatu straży rybackiej;rejestracja zwierząt objętych ochroną na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej;prowadzenie rejestrów, sporządzanie sprawozdań, wydawanie zaświadczeń;prowadzenie spraw w systemie papierowym oraz w systemie elektronicznym SEKAP
Starostwo Powiatowe w Cieszynie - 2017-07-07 - Cieszyn (śląskie)
prace biurowe na stanowisku komputerowym, prowadzenie elektr. dok. med. zgodnie z RMZ z dn. 21.12.2010r. Dokumentacja fotograficzna prac implantów protetycznych
kontakt przez PUP - 2014-05-16 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klienta i kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2019-03-26 - Przysucha (mazowieckie)
badanie rynku,zawieranie umów z klientami oraz dostawcami,pisanie propozycji dla klientów,spotkanie z klientami,,poszukiwanie nowych klientów,kierowanie służbowym pojazdem,analiza rynku,marketing,prowadzenie rozmów handlowych,raportowanie przebiegu prac.Praca w godzinach 9-18
kontakt przez PUP - 2019-03-11 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów, zawieranie umowy ubezpieczenia z klientami indywidualnymi oraz z małymi i średnimi firmami, powiększanie bazy klientów dopasowują produkty do potrzeb i oczekiwań klientów
kontakt przez OHP - 2016-03-15 - Olesno (opolskie)
przecieranie drewna na traku
ZPHU "JURKOP" s.c. - 2017-05-05 - Olbrachtówko (warmińsko-mazurskie)
prace wykończeniowe, prace budowlane
PRE - BUD Sp. z o. o. - 2018-05-09 - Starachowice (świętokrzyskie)
prace związane z obsługą pojazdów, prowadzenie dokumentacji związanych z pracą kierowców
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Piła (wielkopolskie)
prace na urządzeniach do cięcia, cięcie aluminium stali, drewna, sklejki, wycinanie profili formatów wg form
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Kluczbork (opolskie)