PODINSPEKTOR Krosno Odrzańskie oferta pracy OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ.

Stanowisko: PODINSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: świadczenie pomocy administracyjnej głównemu księgowemu;pomoc w formalno rachunkowej kontroli dokumentów księgowych;przygotowywanie dowodów i kwalifikowanie ich do ujęcia w księgach operacji gospodarczych;bieżąca ewidencja operacji budżetowych;wprowadzanie danych do elektronicznego systemu księgowego;realizacja dyspozycji przelewów zatwierdzonych przez upoważnione osoby;prowadzenie kasy Ośrodka, w tym m. in.: pobieranie gotówki z banku obsługującego Ośrodek, przyjmowanie wpłat gotówki, dokonywanie wypłat w oparciu o zatwierdzone dokumenty, przestrzeganie zasad rozliczeń pieniężnych, zapewnienie należytej ochrony wartości pieniężnych w kasie i podczas transportu, sporządzanie raportów kasowych;weryfikacja dokumentów księgowych w zakresie rozliczenia podatku VAT;prowadzenie rejestrów podatku należnego i naliczonego na potrzeby rozliczenia podatku VAT przez Ośrodek;weryfikacja zapisów księgowych z rejestrami VAT;sporządzanie deklaracji VAT 7 za okresy miesięczne;
Data publikacji: 2018-08-08
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pracodawca: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PIASTÓW 10H, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
świadczenie pomocy administracyjnej głównemu księgowemu;pomoc w formalno rachunkowej kontroli dokumentów księgowych;przygotowywanie dowodów i kwalifikowanie ich do ujęcia w księgach operacji gospodarczych;bieżąca ewidencja operacji budżetowych;wprowadzanie danych do elektronicznego systemu księgowego;realizacja dyspozycji przelewów zatwierdzonych przez upoważnione osoby;prowadzenie kasy Ośrodka, w tym m. in.: pobieranie gotówki z banku obsługującego Ośrodek, przyjmowanie wpłat gotówki, dokonywanie wypłat w oparciu o zatwierdzone dokumenty, przestrzeganie zasad rozliczeń pieniężnych, zapewnienie należytej ochrony wartości pieniężnych w kasie i podczas transportu, sporządzanie raportów kasowych;weryfikacja dokumentów księgowych w zakresie rozliczenia podatku VAT;prowadzenie rejestrów podatku należnego i naliczonego na potrzeby rozliczenia podatku VAT przez Ośrodek;weryfikacja zapisów księgowych z rejestrami VAT;sporządzanie deklaracji VAT 7 za okresy miesięczne;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Oczekiwania pracodawcy wobec kandydata do pracyPoziom wykształcenia. Wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym lub wykształcenie średnie ekonomiczne; doświadczenie zawodowe 2 letni staż, umiejętności znajomość przepisówustawy o finansachpublicznych, ustawy o pracownikach samorządowych, oraz ustawy o rachunkowości
Nazwa pracodawcy: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Adres pracodawcy:
PIASTÓW 10H, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
List motywacyjny. Cv. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych. Oświadczenie o niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na wykorzystanie wizerunku w przypadku dokumentacji zawierającej wizerunek.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: krośnieński
Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Ulica pracodawcy: PIASTÓW
Numer budynku pracodawcy: 10H
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 08.08.2018
Oferta pracy ważna do: 16.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 08.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 08.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
OBSŁUGA GOŚCI W BARZE ORAZ PODCZAS IMPREZ ZORGANIZOWANYCH, PRZYGOTOWYWANIE NAPAJÓW ORAZ DESERÓW
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Chorzów (śląskie)
przyjmowanie, wykładanie i sprzedaż towarów, wprowadzanie danych do komputera
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Subkowy (pomorskie)
znajomość obsługi tachografu, zaznajomienie się z przepisami czasu pracy, czasu jazdy, znajomość branży motoryzacyjnej, znajomość języka w stopniu komunikatywnym ukraińskiego, angielskiego, niemieckiego.
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Szubin-Wieś (kujawsko-pomorskie)
Wymagania:1) niezbędne: a)wykształcenie wyższe: ekonomia, prawo lub studia podyplomowe w zakresie podatków,b)obywatelstwo polskie,c)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)pół roku stażu w administracji publicznej,b)znajomość: ustawy o samorządzie gminnym, ordynacji podatkowej, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o opłacie skarbowejII.Warunki pracy na stanowisku:1)praca biurowa 95%2)praca w terenie 5%3)pełny wymiar czasu pracy.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu lipcu 2016 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1)prowadzenie spraw związanych z podatkiem od nieruchomości od osób prawnych i jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej, 2)prowadzenie spraw związanych z opłatą skarbową dla osób fizycznych i prawnych oraz opłatą targową,3)ustalenie wymiaru podatku od nieruchomości od osób fizycznych, podatku rolnego od osób fizycznych oraz łącznego zobowiązania pieniężnego od osób fizycznych na dany rok podatkowy oraz wydawanie decyzji w tym zakresie,4)sporządzanie pism dotyczących odwołań podatników od decyzji podatkowych i zażaleń na postanowienia oraz przekazywanie ich do SKO i WSA,5)całokształt prac związanych ze zwrotem podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej w tym sporządzanie sprawozdań w zakresie zwrotu podatku akcyzowego ,6)dokonywanie czynności kontrolnych w zakresie wymiaru i prowadzenie spraw dotyczących podatków i opłat lokalnych oraz podatku rolnego,7)opiniowanie wniosków w sprawach ulg podatkowych w podatkach i opłatach lokalnych oraz wystawianie decyzji, wezwań i postanowień w w/w sprawach,8)naliczanie opłaty prolongacyjnej w decyzjach dotyczących rozłożenia na raty podatków i opłat lokalnych.
Urząd Miasta Racibórz - 2016-08-18 - Racibórz (śląskie)
Naprawa samochodów
AUTORYZOWANA STACJA OBSŁUGI SAMOCHODÓW - 2016-12-16 - Bełchatów (łódzkie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Zielona Góra (lubuskie)
Praca na terenie całego sklepu: dział kasy, suchy, mięso-wędliny, tradycja. Bezpośrednia obsługa klienta, ekspozycja towaru, zamawianie, odbieranie, wykladanie towaru. Sporządzanie okresowej inwentaryzacji. Oferta w ramach prac interwencyjnych skierowana dla osób długotrwale bezrobotnych.Praca w godz. od 7.00 - 15.00 i od 14.00 - 22.00.
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Brzesko (małopolskie)
Pakowanie kwiatów, układanie kwiatów, układanie kwiatów na tasmie, sorotwanie kwiatów.Po umowie zlecenie możliwa umowa o pracę. Oferta zgłoszona przez Agencję Pracy Tymczasowej.Miejsce pracy: Wrocław ul. Bierutowska Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny w godz 9-17 533-630-149Oferta znajduje się w sali: B D F,G,H
BEETSMA Sp. z o.o. - 2016-05-02 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klientów polskich i chińskich, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m.in. z Chin, import towarów m.in. z Chin
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- transport elementów drewnianych na terenie zakładu
HAMAR S.J. A.M. BENEDYKCIŃSCY ZAKŁAD PRODUKCJI DRZEWNEJ - 2016-08-26 - Bytnica (lubuskie)
Sprzedaż telefoniczna (branża opakowań), poszukiwanie potencjalnych odbiorców, tworzenie własnej bazy danych klientów, sporządzanie ofert handlowych. Wymagania: wykształcenie min. średnie, wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, dobra znajomość komputera, Internetu, znajomość technik sprzedaży.
Przedsiębiorstwo Handlowe BRATPOL - 2017-02-17 - Gdynia (pomorskie)
Pracownik rozkładający towar na półkach branża przemysłowaUkłada towary na półkach w sklepie; dba o właściwą ekspozycje towaru i estetykę obszaru ekspozycji towaru. Zadania zawodowe: zaopatrywanie w towar działów sprzedażowych w tym dostarczanie towaru z magazynu;układanie towaru na półkach sklepowych zgodnie z procedurami i zasadami przyjętymi w danym sklepie;kontrolowanie etykiet cenowych i terminów przydatności do spożycia (w przypadku artykułów spożywczych) oraz terminów ważności (w przypadku kosmetyków, artykułów chemicznych itp.);zgłaszanie kierownikowi sali sprzedaży braków w towarze, uszkodzeń w opakowaniu itp.;transportowanie towarów wewnątrz sklepu z użyciem środków transportu wewnętrznego, takich jak wózki do palet itp.;dbanie o właściwą ekspozycję towaru i estetykę obszaru ekspozycji towaru zgodnie z otrzymanymi instrukcjami;obsługiwanie stosowanych narzędzi i urządzeń z zachowaniem przestrzegania instrukcji eksploatacji, w tym: skanera ręcznego, metkownicy, drabin, wózka, itp.;wykonywanie drobnych czynności porządkowych na terenie sklepu;przestrzeganie zasad etyki, ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa dotyczących ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska wymaganych na stanowisku pracy. Rynek pracy Akty prawneStatystyki i analizyStawki, kwoty, wskaźniki
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Kraków (małopolskie)
-Budowa i kierowanie zespołem doradców,-Realizacja planów,-Rozwój firmy na wyznaczonym terenie,-Stawka podstawowa 3000 zł brutto + do 12000 premii,-Kontakt tel. 660-423-568-Kontakt e-mail: powsiejczuk (at) eprodomo.pl
PRO DOMO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-18 - Tczew (pomorskie)
Ręczna lub ręczno-maszynowa obróbka metalu. Ślusarz konstrukcji stalowych. Praca wśród obcokrajowców - Ukraińcy.
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Płock (mazowieckie)
1.Prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu: ustalania odpłatności u rodziców biologicznych za pobyt dziecka w pieczy zastępczej, odstępowanie od ustalania odpłatności u rodziców biologicznych za pobyt dziecka w pieczy zastępczej, umorzenia należności względem MOPS Koszalin, rozłożenie na raty należności względem MOPS Koszalin, przyznania pomocy dot. usamodzielnianych wychowanków z pieczy zastępczej oraz rodzin zastępczych. 2.Występowania do sądu z wnioskami o: zasądzenie alimentów na rzecz dzieci przebywających w pieczy zastępczej oraz ustanowienie kuratora dla osoby nieznanej z miejsca pobytu. 3.Przygotowanie decyzji administracyjnych. 4.Sprawozdawczość.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Koszalinie - 2015-12-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Referent
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Będzin (śląskie)
obsługa koparki /prace przy budowie S5, prace na terenie powiatu leszczyńskiego/
Przedsiębiorstwo Budowlane Maj Anna Tadeusz - 2018-03-19 - Leszno (wielkopolskie)
pomocnik stolarza, prace pomocnicze przy stolarzu wykonujacym prace na tokarko-frezarce
kontakt przez PUP - 2015-09-16 - Galewice (łódzkie)
zgodny z charakterem stanowiska pracy tj. m.in. przygotowywanie posiłków zgodnie z zaleceniami bezpośredniego przełożonego na zmianie brygadzisty, sporządzenie posiłków zgodnie z normami żywienia oraz przestrzeganie przepisów i standardów kulinarnych, wydawanie posiłków, przestrzeganie godzin wydawania i ilości wydawanych posiłków, utrzymanie czystości w pomieszczeniach kuchni, zmywalni i jadalni, a także utrzymanie czystości maszyn, urządzeń oraz sprzętu kuchennego i naczyń stołowych
Dom Pomocy Społecznej "MAGNOLIA" w Głogowie - 2017-09-01 - Głogów (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
REALIZACJA ZAMÓWIEŃ ZGODNIE ZE STANDARDAMI, WYKONYWANIE ZADAŃ ZLECONYCH PRZEZ PRACODAWCĘ, OBSŁUGA KOMPUTERA;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO ELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH;PRACA-SELGROS-WALECZNYCH 66 KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TELEFONICZNY 790790445 LUB CV NA E-MAIL: h.bialas (at) fallwork.pl
FALLWORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Wykonywanie zleconych prac - obsługa zleceń dla klienta związanych m. in. z przeglądem i weryfikacją raportów finansowych, analizą rynku w poszczególnych sektorach, prace administracyjne związane z wdrażaniem nowych pracowników, proponowanie rozwiązań usprawniających funkcjonowania procesów, komunikacja i współpraca z zespołami w Manili.- Wynagrodzenie: 4700 zł/brutto. Praca na umowę zlecenie: 01.07.2016 r do 30.09.2016 r.- Zlecenie wykonywane w godzinach: 8:00-16:30 (z przerwą na obiad). Wymagane wykształcenie: ukończone studia na kierunku ekonomicznym (rachunkowość, finanse). Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata w obszarze finansów i audytu finansowego w firmie działającej w sektorze SSC/BPO. Wymagane doświadczenie w zakresie sprawdzania poprawności sprawozdań finansowych. Wymagana bardzo dobra znajomość pakietu MS OFFICE (w szczególności MS EXCEL), znajomość środowiska LOTUSNOTES, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Znajomość języka jest wymagana do współpracy z zespołami w Manili.
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Katowice (śląskie)
zawieranie transakcji sprzedaży; obsługiwanie kontrahentów wietnamskich ; pakowanie towarów dla klientów
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
konserwacja sieci wodno-kanalizacyjnej
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W GARDEI - 2017-11-29 - Gardeja (pomorskie)
kontakt z klientami oraz wykonywanie zdjęć
E-KONTAKT PAWEŁ JARZĘBIŃSKI - 2016-05-17 - Rzeszów (podkarpackie)
sprzedaż towarów
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych z młodzieżą
kontakt przez OHP - 2016-09-07 - Limanowa (małopolskie)
przygotowywanie i sporządzanie potraw wg kuchni orientalnej (tureckiej)
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Chełm (lubelskie)
Planuje, organizuje, i kontroluje proces gromadzenia, przechowywania, archiwizowania oraz udostępniania w organizacjach różnych typów (urzędy administracji publicznej, instytucje i organizacje społeczne, firmy produkcyjne itp.) dokumentacji urzędowej, w tym o wartości historycznej (przedarchiwalnej i archiwalnej), w postaci papierowej i elektronicznej, zgodnie z wymogami prawa archiwalnego; planuje i organizuje prace na wszystkich stanowiskach urzędniczych, w tym czynności kancelaryjne.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Lublin (lubelskie)
Rozwój funkcjonalności systemowych w języku C++Poprawianie błędów w oprogramowaniuTworzenie dokumentacjiTworzenie raportówPraca w zespole i projekcie międzynarodowymKontakt z pracodawcą: tel. 696-496-531, email: wieslaw.blysz (at) bcf-software.comSala H
BCF Software sp. z o. o. - 2017-11-07 - Wrocław (dolnośląskie)