PODINSPEKTOR DS. WYMIARU PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH W WYDZIALE FINANSOWYM Racibórz oferta pracy Urząd Miasta Racibórz


Największy wybór odzieży

Stanowisko: PODINSPEKTOR DS. WYMIARU PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH W WYDZIALE FINANSOWYM

Wynagrodzenie: od 1 850 PLN

Zakres obowiązków: Wymagania:1) niezbędne: a)wykształcenie wyższe: ekonomia, prawo lub studia podyplomowe w zakresie podatków,b)obywatelstwo polskie,c)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)pół roku stażu w administracji publicznej,b)znajomość: ustawy o samorządzie gminnym, ordynacji podatkowej, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o opłacie skarbowejII.Warunki pracy na stanowisku:1)praca biurowa 95%2)praca w terenie 5%3)pełny wymiar czasu pracy.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu lipcu 2016 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1)prowadzenie spraw związanych z podatkiem od nieruchomości od osób prawnych i jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej, 2)prowadzenie spraw związanych z opłatą skarbową dla osób fizycznych i prawnych oraz opłatą targową,3)ustalenie wymiaru podatku od nieruchomości od osób fizycznych, podatku rolnego od osób fizycznych oraz łącznego zobowiązania pieniężnego od osób fizycznych na dany rok podatkowy oraz wydawanie decyzji w tym zakresie,4)sporządzanie pism dotyczących odwołań podatników od decyzji podatkowych i zażaleń na postanowienia oraz przekazywanie ich do SKO i WSA,5)całokształt prac związanych ze zwrotem podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej w tym sporządzanie sprawozdań w zakresie zwrotu podatku akcyzowego ,6)dokonywanie czynności kontrolnych w zakresie wymiaru i prowadzenie spraw dotyczących podatków i opłat lokalnych oraz podatku rolnego,7)opiniowanie wniosków w sprawach ulg podatkowych w podatkach i opłatach lokalnych oraz wystawianie decyzji, wezwań i postanowień w w/w sprawach,8)naliczanie opłaty prolongacyjnej w decyzjach dotyczących rozłożenia na raty podatków i opłat lokalnych.

Data publikacji: 2016-08-18

Lokalizacja: Racibórz (śląskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Racibórz

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Batorego 6, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Wymagania:1) niezbędne: a)wykształcenie wyższe: ekonomia, prawo lub studia podyplomowe w zakresie podatków,b)obywatelstwo polskie,c)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)pół roku stażu w administracji publicznej,b)znajomość: ustawy o samorządzie gminnym, ordynacji podatkowej, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o opłacie skarbowejII.Warunki pracy na stanowisku:1)praca biurowa 95%2)praca w terenie 5%3)pełny wymiar czasu pracy.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu lipcu 2016 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1)prowadzenie spraw związanych z podatkiem od nieruchomości od osób prawnych i jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej, 2)prowadzenie spraw związanych z opłatą skarbową dla osób fizycznych i prawnych oraz opłatą targową,3)ustalenie wymiaru podatku od nieruchomości od osób fizycznych, podatku rolnego od osób fizycznych oraz łącznego zobowiązania pieniężnego od osób fizycznych na dany rok podatkowy oraz wydawanie decyzji w tym zakresie,4)sporządzanie pism dotyczących odwołań podatników od decyzji podatkowych i zażaleń na postanowienia oraz przekazywanie ich do SKO i WSA,5)całokształt prac związanych ze zwrotem podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej w tym sporządzanie sprawozdań w zakresie zwrotu podatku akcyzowego ,6)dokonywanie czynności kontrolnych w zakresie wymiaru i prowadzenie spraw dotyczących podatków i opłat lokalnych oraz podatku rolnego,7)opiniowanie wniosków w sprawach ulg podatkowych w podatkach i opłatach lokalnych oraz wystawianie decyzji, wezwań i postanowień w w/w sprawach,8)naliczanie opłaty prolongacyjnej w decyzjach dotyczących rozłożenia na raty podatków i opłat lokalnych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR DS. WYMIARU PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH W WYDZIALE FINANSOWYM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali urzędnicy do spraw podatków

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 19.09.2016

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Racibórz

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu

Adres pracodawcy:
Batorego 6, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1.list motywacyjny wraz z numerem telefonu i adresem e-mail w celu powiadomienia o zakwalifikowaniu się do postępowania kwalifikacyjnego2.kwestionariusz osobowy,3.kopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje,4.kopie świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie dokumentujące staż pracy,5.oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych i nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne,6.oświadczenie kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w BIP danych osobowych - zgodnie z wymogami ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t. j. Dz. U z 2016 r. poz. 902)7.oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,8.oświadczenie kandydata, że posiada nieposzlakowaną opinię,9.oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.Druki oświadczeń i kwestionariusza osobowego dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bipraciborz.pl) w zakładce Praca w Urzędzie Druki do pobrania lub Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, pok. 213.Oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją Nabór na stanowisko podinspektora ds. wymiaru podatków i opłat lokalnych w Wydziale Finansowym z podaniem imienia i nazwiska kandydata oraz adresu do korespondencji, w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, w terminie do 07.09.2016 r. lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu oferty do Urzędu). Zgodnie z ustawą z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t. j. Dz. U z 2016 r. poz. 902) publikacji w BIP i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Racibórz podlegają dane osobowe osoby zatrudnionej w wyniku przeprowadzonego naboru. Szczegółowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 32 75 50 663.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: raciborski

Gmina pracodawcy: Racibórz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Racibórz

Adres strony pracodawcy: www.bipraciborz.pl

Ulica pracodawcy: Batorego

Numer budynku pracodawcy: 6

Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali urzędnicy do spraw podatków

Data dodania oferty pracy: 18.08.2016

Oferta pracy ważna do: 07.09.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 18.08.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 18.08.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 2 000 PLN

przyjmowanie towaru
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Sławno (zachodniopomorskie)

PODINSPEKTOR DS. PRZEPROWADZANIA POSTĘPOWAŃ - do 1 850 PLN

Przygotowywanie we współpracy z kierownikami właściwych komórek organizacyjnych Urzędu, postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przeprowadzanie i dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym obsługa kancelaryjna komisji przetargowych,udział w pracach komisji przetargowych, w tym badanie i ocena ofert,przedkładanie wniosków komisji przetargowej lub kierownika Wydziału Zamówień Publicznych w sprawie:-propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty, -propozycji wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty,-unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia osobom uprawnionym do dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważniania postępowania.
Urząd Miasta - 2016-07-14 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

PODINSPEKTOR - 2 300 - 2 800 PLN

świadczenie usług informacyjnych z zakresu Funduszy Europejskich; organizacja i udział w Mobilnych Punktach Informacyjnych; organizacja i prowadzenie spotkań informacyjnych i szkoleń; udzielanie konsultacji nt FE w formie bezpośredniej, mailowej, pisemnej, telefonicznej i podczas wizyt u klienta
Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie - 2017-02-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

PRACE KUCHENNE - do 15 PLN

Sporządzanie różnego rodzaju potraw.
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Kraków (małopolskie)

SPRZEDAWCA - od 525 PLN

Praca jako sprzedawca, tylko w niedziele.Wymagana książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych, dyspozycyjność.
P.P.H.U. ZDROWA Maciej Adamczewski - 2018-03-19 - Racibórz (śląskie)

SPRZEDAWCA - do 1 750 PLN

Sprzedawca w sklepie ogólnospożywczym
Firma Handlowo Usługowa " Matejek" Bożena Matejek - 2015-11-27 - Podole (podkarpackie)

KELNER/KA - od 2 200 PLN

Obsługa gości, nakrywanie stołów, utrzymywanie porządku w jadalni i zapleczu, mycie sztućców
POLITECHNIKA WARSZAWSKA - 2017-02-22 - Sarbinowo (zachodniopomorskie)

PODINSPEKTOR W REFERACIE DRÓG POWIATOWYCH - od 2 300 PLN

prowadzenie spraw związanych z inwestycjami na drogach powiatowych, w tym nadzorowanie realizacji dokumentacji projektowych, przygotowywanie dokumentów do przeprowadzenia procedury przetargowej, sporządzanie wniosków o dofinansowanie i realizacja umów, prowadzenie spraw związanych z inżynierią ruchu, w tym sprawdzanie i opiniowanie projektów organizacji ruchu, opiniowanie geometrii drogi w projektach budowlanych, wydawanie zezwoleń na wykorzystanie dróg w sposób szczególny, prowadzenie spraw związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych.
STAROSTWO POWIATOWE WE WRZEŚNI - 2017-06-26 - Września (wielkopolskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

Czynności kancelaryjne, obsługa programu kadrowego, archiwizacja dokumentów, prowadzenie dziennika korespondencyjnego. godziny odbywania stażu pn - pt 7:30-15:30
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Bełchatów (łódzkie)

PSYCHOLOG - od 2 200 PLN

- Prowadzenie pacjenta w kontakcie indywidualnym. Prowadzenie grup edukacyjnych terapeutycznych. Nawiązywanie psychoterapeutyczne z pacjentem. Udzielanie wsparcia terapeutycznego. Informowanie o szkodliwości nadużywanie alkoholu. Motywowanie do podjęcia leczenia. Udzielanie informacji na temat katalogu usług ośrodków pomagającym osobom uzależnionym i ich rodzinom działających na terenie miasta. Współpraca z osobami reprezentującymi instytucje zajmujące się pomocą i terapią uzależnionych i ich rodzin. Prowadzenie zajęć edukacyjno - profilaktycznych o tematyce związanej z nadużywaniem alkoholu, uzależnieniem, przemocą dla dzieci i młodzieży, rodziców oraz nauczycieli w organizacjach pozarządowych, szkoły (prelekcje, warsztaty). Sporządzanie indywidualnych sprawozdań okresowych z działalność ośrodka terapii uzależnień. Prowadzenie dokumentacji w zakresie w/w obowiązków. Podnoszenie kwalifikacji zawodowych. Przestrzeganie wymogów etyki zawodowej. - Wynagrodzenie zasadnicze: 2200 zł/brutto + premia + wysługa lat . Praca na umowę o pracę na czas określony 1 rok, z możliwością podpisania kolejnej umowy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Godziny pracy według indywidualnego harmonogramu w godzinach: 8:00-18:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe. Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych. Podzielność uwagi. Wymagana osoba zrównoważona, odpowiedzialna, opanowana i zorganizowania. Wymagana umiejętność podejmowania decyzji w sytuacjach trudnych.- Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 32-351-07-60, 32-351-07-72) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Macieja 10, 40-852 Katowice). Kontakt również e-mail: izba_osrodek (at) interia.pl
MIEJSKA IZBA WYTRZEŹWIEŃ I OŚRODEK POMOCY DLA OSÓB UZALEŻNIONYCH OD ALKOHOLU W KATOWICACH - 2017-08-04 - Katowice (śląskie)

PODINSPEKTOR DO SPRAW INWESTYCJI, PROMOCJI I ROZWOJU GMINY - od 2 500 PLN

- planowanie zamierzeń inwestycyjnych,- aplikowanie o środki zewnętrzne,- realizacja inwestycji,- współpraca z sołectwami i stowarzyszeniami,- promocja gminy, wykonywanie innych zadań zleconych ustawowo i przez Wójta
Urząd Gminy Bobowo - 2016-12-09 - Bobowo (pomorskie)

SPRZĄTANIE NA BUDOWIE K/M - od 1 850 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Warszawa (mazowieckie)

PODINSPEKTOR W URZĘDZIE STANU CYWILNEGO W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH W URZĘDZIE MIEJSKIM W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM - 2 100 - 3 800 PLN

szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip-ostrow-wielkopolski.um.gov.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim na parterze budynku
Urząd Miejski Ostrów Wielkopolski - 2018-04-06 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

POMOC KUCHENNA - od 1 850 PLN

-Prace pomocnicze przy produkcji posiłków, -Prace porządkowe w pomieszczeniach kuchni i zaplecza,-Praca dwuzmianiowa 5:30-13:30, 14:00-22:00-Kontakt telefonicznyL 607-365-117 , 58 320-55-00
GREGOR S.A. - 2016-07-01 - Pszczółki (pomorskie)

OPIEKUN OSOBY STARSZEJ - od 9 PLN

Praca wykonywana jest w domu seniora i polega na wsparciu osoby starszej w codziennych czynnościach życiowych, takich jak pomoc w przygotowaniu posiłków, utrzymaniu czystości w mieszkaniu, podtrzymywanie indywidualnych zainteresowań i kontaktów społecznych (rodzina, sąsiedzi), spacery, i inne podobne.
Firma Gwarant - Tomczyk sp.j. - 2016-05-31 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

MONTER - od 2 100 PLN

Pomoc przy wykonywaniu instalacji elektrycznych
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Zabrze (śląskie)

WAGONOWA - 450 - 2 500 PLN

SPRZĄTANIE WAGONÓW SYPIALNYCH I KUSZETEK, PRACA WG GRAFIKÓW, RÓWNIEŻ W DNI WOLNE; WYMAGANIA: KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH;WYNAGRODZENIE: UZALEŻNIONE OD ILOŚCI PRZYGOTOWANYCH WAGONÓW;PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY LUB PRZESŁANIE CV NA e-maila:oz (at) wars.pl;
WARS SA ODDZIAŁ ZACHÓD - 2016-08-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 000 PLN

Rejestrowanie dokumentów magazynowych wychodzących i przychodzących, rozliczanie poszczególnych magazynów i sporządzanie spisów z natury. Rozliczanie magazynów z olejami i narzędziami. Praca w godz. 8.00-16.00, w Bielsku-Białej. Oferta skierowana do osób zarejestrowanych w PUP, z ustalonym II profilem pomocy, które nie ukończyły 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Bielsko-Biała (śląskie)

MAGAZYNIER - do 11 PLN

prace magazynowe
kontakt przez OHP - 2016-09-02 - Warszawa (mazowieckie)

PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. ORGANIZACJI PRACY POBORCÓW PODATKOWYCH - od 2 100 PLN

Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1)prowadzenie ewidencji tytułów wykonawczych;2)dokonywanie bieżącego przeglądu tytułów wykonawczych i przydzielanie do służby tytułów najstarszych w pierwszej kolejności;3)przydział i odbiór służby od poborców oraz ich rozliczanie;4)sprawdzanie miesięcznych zestawień przygotowanych przez poborców do obliczenia wysokości wynagrodzenia prowizyjnego;5)sprawdzanie półrocznych i rocznych zestawień przygotowanych przez poborców;6)wykonywanie całokształtu zagadnień związanych z dokonywaniem i realizacją zajęć: wynagrodzenia za pracę, świadczeń z zaopatrzenia emerytalnego i ubezpieczenia społecznego oraz renty socjalnej, wierzytelności rachunku bankowego i wkładu oszczędnościowego,innych wierzytelności pieniężnych;7)dokonywanie kontroli dłużników zajętych wierzytelności w zakresie prawidłowości realizacji zastosowanego środka egzekucyjnego;8)występowanie z wnioskami do innych urzędów i instytucji celem uzyskania informacji o zobowiązanych ze zbioru danych osobowych;9)przekazywanie akt sprawy do Komorników Sądowych i Naczelnika Urzędu Skarbowego w związku ze zbiegiem egzekucji;10)ewidencjonowanie należności wyegzekwowanych na podstawie tytułów wykonawczych;11)sporządzenie półrocznych i rocznych informacji z realizacji tytułów wykonawczych;12)sporządzanie informacji na temat ściągalności zaległości objętych tytułami wykonawczymi dla potrzeb przełożonych;13)prowadzenie spisu korespondencji wychodzącej;14)załatwianie wszelkich spraw związanych z likwidacją tytułów wykonawczych;15)przygotowywanie odpowiedzi na składane skargi w zakresie działania Referatu;16)nadzór i kontrola pracy poborców oraz bieżący instruktaż;17)przygotowywanie projektów: pism, procedur, zarządzeń, uchwał, interpelacji, sprawozdań, analiz i innych dokumentów dotyczących powierzonego zakresu czynności;18)bieżąca analiza przepisów prawa dotyczących prowadzonych spraw i proponowanie zmian nimi wprowadzonych;19)realizowanie wytycznych i wniosków pokontrolnych oraz rekomendacji audytu wewnętrznego;20)inicjowanie działań o dokonanie zmian w dokumentacji systemu zarządzania;21)przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski o udostępnianie informacji publicznej.
Urząd Miasta Płocka - 2018-08-16 - Płock (mazowieckie)

AUTOMATYK - od 23,4 PLN

Projektowanie sterowników siemens i omron.Naprawa maszyn.
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Koluszki (łódzkie)

RECEPCJONISTKA - od 2 000 PLN

obsługa klienta, przyjmowanie rezerwacji, obsługa kasy i terminala; praca w godz. 9-21
STUDIO KOSMETYCZNE "JOLA" JOLANTA WIŚNIEWSKA - 2016-12-15 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)

KIEROWNIK HOSTELU - do 2 100 PLN

Utrzymanie porządku na obiekcie i przyjmowanie gości. Praca w hostelu.
FHU JEAN JANUSZ WIŚNIEWSKI - 2016-08-17 - Gdańsk (pomorskie)

KELNERKA - do 13 PLN

obsługa gości - podawanie do stołów
"VENEZIA"Teresa Zawadzka - 2017-02-14 - Łęczyca (łódzkie)

PODINSPEKTOR DS KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ - od 2 500 PLN

- prowadzenie księgowości budżetowej: bieżące i terminowe księgowanie dochodów budżetu, ewidencja analityczna dochodów budżetu, ewidencja kont syntetycznych w organie, ewidencja sum depozytowych- prowadzenie spraw z zakresu finansów- pomoc w prowadzeniu dokumentacji płacowej pracowników Urzędu Gminy i pracowników obsługi,- przygotowywanie wypłat z tytułu umów zlecenia,- obsługa finansowo księgowa ZFŚSitp.
Urząd Gminy Zawady - 2016-02-11 - Zawady (podlaskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 000 PLN

Mycie, sprzątanie, pakowanie, smażenie, krojenie, szatkowanie
"DOMOWE PRZYSMAKI" Zakład Usług Cateringowych - 2017-01-04 - Białka (małopolskie)

SERWISANT KLIMATYZACJI - 4 000 - 4 300 PLN

Serwisowanie urządzeń klimatyzacyjnych, wodnych, grzewczych. Przeglądy urządzeń. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawca - tel.: 22 345 66 45, 602 572 800, beata.pawlaczyk (at) wadwicz.pl
ABiO Sp. z o.o. - 2016-11-18 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ - od 13 PLN

sprzątanie pomieszczeń w sklepach, szpitalach, fabrykach, opróżnianie koszy, mycie okien, sprzątanie podłogi
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Poznań (wielkopolskie)