PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. ORGANIZACJI PRACY POBORCÓW PODATKOWYCH Płock oferta pracy Urząd Miasta Płocka
Stanowisko: PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. ORGANIZACJI PRACY POBORCÓW PODATKOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1)prowadzenie ewidencji tytułów wykonawczych;2)dokonywanie bieżącego przeglądu tytułów wykonawczych i przydzielanie do służby tytułów najstarszych w pierwszej kolejności;3)przydział i odbiór służby od poborców oraz ich rozliczanie;4)sprawdzanie miesięcznych zestawień przygotowanych przez poborców do obliczenia wysokości wynagrodzenia prowizyjnego;5)sprawdzanie półrocznych i rocznych zestawień przygotowanych przez poborców;6)wykonywanie całokształtu zagadnień związanych z dokonywaniem i realizacją zajęć: wynagrodzenia za pracę, świadczeń z zaopatrzenia emerytalnego i ubezpieczenia społecznego oraz renty socjalnej, wierzytelności rachunku bankowego i wkładu oszczędnościowego,innych wierzytelności pieniężnych;7)dokonywanie kontroli dłużników zajętych wierzytelności w zakresie prawidłowości realizacji zastosowanego środka egzekucyjnego;8)występowanie z wnioskami do innych urzędów i instytucji celem uzyskania informacji o zobowiązanych ze zbioru danych osobowych;9)przekazywanie akt sprawy do Komorników Sądowych i Naczelnika Urzędu Skarbowego w związku ze zbiegiem egzekucji;10)ewidencjonowanie należności wyegzekwowanych na podstawie tytułów wykonawczych;11)sporządzenie półrocznych i rocznych informacji z realizacji tytułów wykonawczych;12)sporządzanie informacji na temat ściągalności zaległości objętych tytułami wykonawczymi dla potrzeb przełożonych;13)prowadzenie spisu korespondencji wychodzącej;14)załatwianie wszelkich spraw związanych z likwidacją tytułów wykonawczych;15)przygotowywanie odpowiedzi na składane skargi w zakresie działania Referatu;16)nadzór i kontrola pracy poborców oraz bieżący instruktaż;17)przygotowywanie projektów: pism, procedur, zarządzeń, uchwał, interpelacji, sprawozdań, analiz i innych dokumentów dotyczących powierzonego zakresu czynności;18)bieżąca analiza przepisów prawa dotyczących prowadzonych spraw i proponowanie zmian nimi wprowadzonych;19)realizowanie wytycznych i wniosków pokontrolnych oraz rekomendacji audytu wewnętrznego;20)inicjowanie działań o dokonanie zmian w dokumentacji systemu zarządzania;21)przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski o udostępnianie informacji publicznej.
Data publikacji: 2018-08-16
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Urząd Miasta Płocka
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pl. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1)prowadzenie ewidencji tytułów wykonawczych;2)dokonywanie bieżącego przeglądu tytułów wykonawczych i przydzielanie do służby tytułów najstarszych w pierwszej kolejności;3)przydział i odbiór służby od poborców oraz ich rozliczanie;4)sprawdzanie miesięcznych zestawień przygotowanych przez poborców do obliczenia wysokości wynagrodzenia prowizyjnego;5)sprawdzanie półrocznych i rocznych zestawień przygotowanych przez poborców;6)wykonywanie całokształtu zagadnień związanych z dokonywaniem i realizacją zajęć: wynagrodzenia za pracę, świadczeń z zaopatrzenia emerytalnego i ubezpieczenia społecznego oraz renty socjalnej, wierzytelności rachunku bankowego i wkładu oszczędnościowego,innych wierzytelności pieniężnych;7)dokonywanie kontroli dłużników zajętych wierzytelności w zakresie prawidłowości realizacji zastosowanego środka egzekucyjnego;8)występowanie z wnioskami do innych urzędów i instytucji celem uzyskania informacji o zobowiązanych ze zbioru danych osobowych;9)przekazywanie akt sprawy do Komorników Sądowych i Naczelnika Urzędu Skarbowego w związku ze zbiegiem egzekucji;10)ewidencjonowanie należności wyegzekwowanych na podstawie tytułów wykonawczych;11)sporządzenie półrocznych i rocznych informacji z realizacji tytułów wykonawczych;12)sporządzanie informacji na temat ściągalności zaległości objętych tytułami wykonawczymi dla potrzeb przełożonych;13)prowadzenie spisu korespondencji wychodzącej;14)załatwianie wszelkich spraw związanych z likwidacją tytułów wykonawczych;15)przygotowywanie odpowiedzi na składane skargi w zakresie działania Referatu;16)nadzór i kontrola pracy poborców oraz bieżący instruktaż;17)przygotowywanie projektów: pism, procedur, zarządzeń, uchwał, interpelacji, sprawozdań, analiz i innych dokumentów dotyczących powierzonego zakresu czynności;18)bieżąca analiza przepisów prawa dotyczących prowadzonych spraw i proponowanie zmian nimi wprowadzonych;19)realizowanie wytycznych i wniosków pokontrolnych oraz rekomendacji audytu wewnętrznego;20)inicjowanie działań o dokonanie zmian w dokumentacji systemu zarządzania;21)przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski o udostępnianie informacji publicznej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. ORGANIZACJI PRACY POBORCÓW PODATKOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260);2. nieposzlakowana opinia;3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. wykształcenie wyższe minimum pierwszego stopnia w zakresie ekonomii lub administracji.Wymagania dodatkowe:I. znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260);- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 994ze zm.);- z dnia 12 stycznia 1991 roku o podatkach i opłatach lokalnych(Dz. U. z 2018 r. poz. 1445);- z dnia 17 czerwca 1966 roku o postępowaniu egzekucyjnym w administracji(Dz. U. z 2018 r. poz. 1314 ze zm.);- z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (Dz. U. z 2018 r. poz. 395 ze zm.).
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Płocka
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Pl. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty:1. życiorys (CV) zawierający m.in. oświadczenie w brzmieniu: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych innych, niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka; - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego,2. list motywacyjny - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego;3. dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);4. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji innych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;5. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260) - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;7. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;8. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;9. dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz.1260) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan).Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym.Składanie aplikacji:Aplikacje składa się poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka (https://e-rekrutacja.plock.eu) w terminie do dnia 27 sierpnia 2018 roku.* Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną).* Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji.* Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.* Osobom, które nie posiadają dostępu do internetu, a są zainteresowane złożeniem APLIKACJI, zagwarantowano dostęp do bezpłatnego stanowiska komputerowego, w celu jej złożenia, w godzinach pracy Urzędu w następujących lokalizacjach:pl. Stary Rynek 1;al. marsz. Józefa Piłsudskiego 6.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Pl. Stary Rynek
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Data dodania oferty pracy: 16.08.2018
Oferta pracy ważna do: 27.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 16.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 16.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
do uzgodnienia z pracodawcą
F.H.P.U. PIOTR KASZOWSKI - 2016-12-14 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
LEVEL WORK Artur Chrząszcz (Agencja zatrudnienia nr 10944) - 2017-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
Konserwacje, remonty pomieszczeń i pokoi w hotelu, wsparcie obsługi konferencji i szkoleń na terenie hotelu, reagowanie na sytuacje awaryjne.Praca na umowę o pracę w godz.6-14, 12-20 w Ustroniu Morskim.
Ewa Laskoska Lambert Travel - 2017-02-24 - Ustronie Morskie (zachodniopomorskie)
obsługa urządzeń biurowych,pomoc przy prowadzeniu kadr i płac,przyjmowanie poczty
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Myślachowice (małopolskie)
Sztaplowanie tarcicy, pakietyzacja tarcicy, rozpoznawanie wad drewna.
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Praca w dziale penitencjarnym w bezpośrednim kontakcie z osadzonymi
ZAKŁAD KARNY WE WRONKACH - 2016-04-13 - Wronki (wielkopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
Obsluga klienta, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o porządek na sali sprzedaży.
DINO POLSKA S.A. - 2018-06-07 - Kalisz (wielkopolskie)
- przyjmowanie towaru od dostawców;- udział w inwentaryzacjach towarów;- wydawanie towarów zgodnie z dokumentami;- utrzymanie czystości i porządku w miejscu pracy;- prowadzenie dokumentacji magazynowej;
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Starogard Gdański (pomorskie)
Obsługa klienta,przygotowywanie dokumentacji,obsługa biura
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Sadki (kujawsko-pomorskie)
Staż Power ( dla osób do 30 r.ż.)szkolenie z zakresu BHP, szkolenie z ochrony przeciwpożarowej, szkolenie z ochrony informacji niejawnych, zapoznanie się z organizacja działalnosci urzedu, zapoznanie się z zakresem obowiazków na zajmowanym stanowisku, współuczestniczenie w prowadzeniu spraw kadrowych żołniezy zawodowych i pracownikow cywilnych, przygotowanie planów zatrudnienia i funduszu płac, prowadzenie dokumentacji urlopowej
kontakt przez PUP - 2018-01-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie powierzchni do murowanie, wykonywania tynków na zewnątrz i wewnatrz budynków, przygotowywanie zapraw murarskich
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Łosice (mazowieckie)
pomoc w przygotowywaniu potraw i napojów w barze wietnamskim, przyrządzanie potraw wietnamskich i azjatyckich
kontakt przez PUP - 2016-11-02 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
w/g stanowiska
Gervasi Polska Sp. z o. o. - 2017-02-13 - Kielce (świętokrzyskie)
Pomoc na zmywaku, sprzątanie sal. Wymagania: doświadczenie zawodowe, książeczka sanepidowska. Praca w godz: 7:30-15:30
FHU Andrzej Motyl - 2017-04-04 - Mysłowice (śląskie)
Wykładanie towaru, budowa ekspozycji dodatkowych, ustawianie produktów i dbanie o estetykę ekspozycji. Wypełnianie raportów i przesyłanie ich do centrali.
kontakt przez OHP - 2016-10-17 - Lubartów (lubelskie)
Monter sieci wodno - kanalizacyjnych
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe WODMEL Sp. z o.o. - 2018-03-15 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
Prace biurowe, obsługa sklepu internetowego - serwisu Allegro, obsługa telefoniczna odbiorców detalicznych i hurtowych
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Tarnów (małopolskie)
Kontakt z klinetami zagranicznymi z Ukrainy i Rosji, przygotowywanie i wysyłka zamówień.
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Godziesze Małe (wielkopolskie)
-SPRAWY HANDLOWE,-EWIDENCJA STANÓW MATERIAŁOWYCH,- OBSŁUGA KOMPUTERA
PPH MITCHELL - 2017-05-25 - Skierniewice (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Legionowo (mazowieckie)
obsługa maszyny czyszczącej, znajomość technik sprzątania.
Agencja Ochrony Osób i mienia "JUSTUS" Sp. z o. o. - 2016-05-12 - Opole (opolskie)
Prowadzenie terminarza spotkań, przyjęć i narad Wojewódzkiego Lekarza Weterynarii i jego Zastępcy, obsługa połączeń telefonicznych, łączenie rozmów, obsługa spotkań firmowych, sporządzanie pism, notatek, analiz i zestawień, rejestracja korespondencji wpływającej w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją, wypisywanie i prowadzenie ewidencji delegacji służbowych, w celu zaewidencjonowania zlecenia służbowego, zamawianie literatury, prasy fachowej, dzienników oraz czasopism;budowanie pozytywnego wizerunku inspektoratu w kontaktach z podmiotami zewnętrznymi.
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach - 2017-04-03 - Siedlce (mazowieckie)
- segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju- sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym - wprowadzenie dokumentów do systemów finansowo - księgowego, wprowadzenie formularzy podatkowych, sprawdzanie poprawności wydruków ewidencji VAT- numeracja dokumentów księgowych- podstawowe czynności kadrowo -płacowe
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Mielec (podkarpackie)
obsługa i praca na maszynach stolarskich, posługiwanie się elektronarzędziami, montaż w terenie, budowanie z elementów konstrukcji drewnianych
INTER-DREW WALDEMAR ROSIAK - 2016-04-05 - Stryków (łódzkie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie bez znaczenia, chęć do pracy
P.W. Bajanex Piotr Kalak - 2016-05-23 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Ogólna charakterystyka:Podinspektor ds. obsługi punktu informacji europejskiej odpowiada za prawidłowe funkcjonowanie biura Punktu Informacji Europejskiej Europe Direct Słupsk mieszczącego się w Urzędzie Miejskim w Słupsku. Zadania wynikają z realizacji umów szczegółowych zawieranych corocznie między Miastem Słupska a Komisją Europejską od 2013 do 2017 roku oraz wytycznych Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Przewidywane wynagrodzenie ok. 2300 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-05-25 - Słupsk (pomorskie)
prowadzenie spraw zw. z tworzeniem gminnego zasobu nieruchomości, ewidencjonowanie nieruchomości, opracowywanie projektów planów, przygotowywanie opracowań geodezyjno-prawnych i projektowych, wyceny nieruchomości; wykonywanie zadań określonych w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; inne zadania wynikające z zakresu obowiązków stanowiska i zlecone przez przełożonego;
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Kołaki Kościelne (podlaskie)
przygotowywanie posiłków
ELEKTRO-DOR TURYSTYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-18 - Bolesław (małopolskie)
- kompletowanie i archiwizowanie dokumentów- opisywanie faktur zakupu- prowadzenie rejestru korespondencji- wypisywanie duplikatów świadectw- wykonywanie legitymacji szkolnych- redagowanie pism- prowadzenie rejestru zamówień publicznych- kontrola aktów prawnych
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Nowa Sól (lubuskie)