PODINSPEKTOR W KANCELARII OGÓLNEJ W WYDZIALE ORGANIZACJI I NADZORU Płock oferta pracy Starostwo Powiatowe w Płocku

Stanowisko: PODINSPEKTOR W KANCELARII OGÓLNEJ W WYDZIALE ORGANIZACJI I NADZORU

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Obsługa systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją, w tym między innymi:-rejestracja pism przychodzących do kancelarii ogólnej;-wprowadzenie do systemu wszystkich danych o dokumencie;-zamiana postaci papierowej dokumentów w wersję elektroniczną poprzez jej skanowanie i dołączanie do systemu;-przekazanie dokumentów do rozpatrzenia dysponentom;2.Obsługa poczty elektronicznej.3.Obsługa Kancelarii Ogólnej Starostwa, w tym między innymi:-przyjmowanie korespondencji,przesyłek oraz paczek, segregowanie i dostarczanie ich do poszczególnych adresatów,-prowadzenie obowiązującej ewidencji otrzymanej korespondencji,-przyjmowanie korespondencji z poszczególnych wydziałów Starostwa,-wysyłanie korespondencji i przesyłek,-przyjmowanie i nadawanie faksów.

Data publikacji: 2019-05-17

Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Płocku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Bielska 59, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Obsługa systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją, w tym między innymi:-rejestracja pism przychodzących do kancelarii ogólnej;-wprowadzenie do systemu wszystkich danych o dokumencie;-zamiana postaci papierowej dokumentów w wersję elektroniczną poprzez jej skanowanie i dołączanie do systemu;-przekazanie dokumentów do rozpatrzenia dysponentom;2.Obsługa poczty elektronicznej.3.Obsługa Kancelarii Ogólnej Starostwa, w tym między innymi:-przyjmowanie korespondencji,przesyłek oraz paczek, segregowanie i dostarczanie ich do poszczególnych adresatów,-prowadzenie obowiązującej ewidencji otrzymanej korespondencji,-przyjmowanie korespondencji z poszczególnych wydziałów Starostwa,-wysyłanie korespondencji i przesyłek,-przyjmowanie i nadawanie faksów.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR W KANCELARII OGÓLNEJ W WYDZIALE ORGANIZACJI I NADZORU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:1.obywatelstwo polskie,2.pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3.brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne,4.nieposzlakowana opinia,5.wykształcenie wyższe administracyjne lub ekonomiczne,6.znajomość przepisów: ustawy o samorządzie powiatowym, rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej oraz bardzo dobra umiejętność obsługi komputera, pakietów biurowych i poczty elektronicznej.Wymagania dodatkowe:1.doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,2.umiejętność obsługi systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją,

Nazwa pracodawcy: Starostwo Powiatowe w Płocku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku

Adres pracodawcy:
Bielska 59, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1.list motywacyjny - własnoręcznie podpisany,2.życiorys (CV) - własnoręcznie podpisany,3.kserokopie dokumentów poświadczających wymagane wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,4.kserokopie świadectw pracy (potwierdzające wymagany w ogłoszeniu staż pracy) i zaświadczenie dokumentujące obecne zatrudnienie,5.oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,6.oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,7.oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne,8.oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, innych niż określone w art. 22' Kodeksu pracy oraz przepisach wykonawczych do Kodeksu pracy.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Kancelarii Starostwa (parter, pok. 9) lub przesłać pocztą na adres:Starostwo Powiatowe w Płocku, ul. Bielska 59, 09 - 400 Płock Referat Kadr i Szkolenia w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Kancelarii Ogólnej w Wydziale Organizacji i Nadzoru Starostwa Powiatowego w Płocku" do dnia 27 maja 2019 r.W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie" z Krajowego Rejestru Karnego.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Płocku oraz na tablicy informacyjnej Starostwa.Administratorem danych osobowych jest Starosta Płocki z siedzibą w Płocku przy ul. Bielskiej 59, 09-400 Płock. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - Elżbietę Kaczmarczyk, z którą można się skontaktować poprzez email: e.kaczmarczyk (at) powiat.ploek.pl. telefonicznie: 24 267 67 78 lub osobiście pok. 523.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: 28.05.2019r.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m. Płock

Gmina pracodawcy: Płock

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Płock

Ulica pracodawcy: Bielska

Numer budynku pracodawcy: 59

Profil działalności pracodawcy:
samorząd terytorialnyKierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.05.2019

Data dodania oferty pracy: 16.05.2019

Oferta pracy ważna do: 28.05.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 16.05.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 16.05.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8f72f01480d681b0dc3ffcb92d0d4ff9

Podobne oferty pracy

BIBLIOTEKARZ - 997,4 PLN

Staż w godzinach PN-WT 8-16, ŚR-PT 11-19 w Kołobrzegu. Staż w dziale udostepniania zbiorów. Wykształcenie średnie, wyższe. POWER, RPO, FP.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK PUNKTU SKUPU - od 1 850 PLN

skup metali, magazynowanie, segregowanie
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Kościelec (wielkopolskie)

SALOWA- BLOK OPERACYJNY - od 2 100 PLN

sptzątanie, mycie, dezynfekcja pomieszczeń i urządzeń, segregacja i transport odpadów medycznych
ZACHODNIE CENTRUM MEDYCZNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-16 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

PODINSPEKTOR DS. KSIĘGOWYCH - od 2 400 PLN

-świadczenie pomocy administracyjnej głównemu księgowemu;-pomoc w formalno rachunkowej kontroli dokumentów księgowych;-przygotowywanie dowodów i kwalifikowanie ich do ujęcia w księgach operacji gospodarczych;-bieżąca ewidencja operacji budżetowych;-wprowadzanie danych do elektronicznego systemu księgowego;-realizacja dyspozycji przelewów zatwierdzonych przez upoważnione osoby;-prowadzenie kasy Ośrodka, w tym m. in.: pobieranie gotówki z banku obsługującego Ośrodek, przyjmowanie wpłat gotówki, dokonywanie wypłat w oparciu o zatwierdzone dokumenty, przestrzeganie zasad rozliczeń pieniężnych, zapewnienie należytej ochrony wartości pieniężnych w kasie i podczas transportu, sporządzanie raportów kasowych;-weryfikacja dokumentów księgowych w zakresie rozliczenia podatku VAT;-prowadzenie rejestrów podatku należnego i naliczonego na potrzeby rozliczenia podatku VAT przez Ośrodek;-weryfikacja zapisów księgowych z rejestrami VAT;-sporządzanie deklaracji VAT 7 za okresy miesięczne;-współpraca z Gminą w zakresie rozliczeń podatku od towarów i usług.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-11-13 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

SPECJALISTA UTRZYMANIA RUCHU - do 9 300 PLN

Wykształcenie średnie techniczne; min. 8 lat pracy w japońskim przedsiębiorstwie produkcyjnym; znajomość języka japońskiego na poziomie native speaker; znajomość maszyn i urządzeń wraz z oprogramowaniem służących dp produkcji filtrów ceramicznych; zakes zadań: sprawdzanie działania urządzeń służących do produkcji filtrów ceramicznych; aktualizowanie ustawień maszyn; sporządzanie planów napraw i nadzorowanie dostarczania części zamiennych z Japonii; sporządzanie raportów w j. Japońskim; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Gliwice (śląskie)

KOSMETYCZKA - od 2 000 PLN

Henna i regulacja brwi woskiemManicur i pedicur hybrydowyzabiegi pielęgnacyjne twarzy zakładanie rzęs i poznokci żelowych
Studio Urody Anna - 2017-06-07 - Wysoka (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA CZĘŚCI- MAGAZYNIER - od 3 500 PLN

Obsługa magazynu oraz sprzedaż cześci do samochodów osobowych
"Szyjkowski - Auto" Sp. z o.o. - 2018-07-02 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

PRACOWNIK DS. PRZEPROWADZEK - od 2 250 PLN

Noszenie mebli, paczek.
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Łódź (łódzkie)

REJESTRATORKA MEDYCZNA - od 2 100 PLN

udzielanie informacji na temat usług medycznych, rejestracja pacjentów, prowadzenie kalendarza, ewidencji wyk. usług, dokumentacji itp
NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ PORADNIA OKULISTYCZNA IWONA GODZIK - 2018-04-17 - Radomsko (łódzkie)

KELNER-BARMAN - od 1 850 PLN

Przyjmowanie zamówień,obsługa klienta oraz dbanie o powierzone stanowisko.Praca w godzinach:od poniedziałku do czwartku od 16.00-22.00, piątek 17.00-24.00, sobota 17.00-24.00 oraz co druga niedziela.
P.P.H.U. KORDIAN STACJA RESGAZ TOMASZ NOWAK - 2016-11-18 - Widełka (podkarpackie)

KELNER - od 2 250 PLN

- przgotowanie sali do obsługi kelnerskiej,- przyjmowanie zamówień od klientów- zamawianie potraw w kuchni i wydawanie,- wydawanie napoi zimnych i gorących,- obsługa kasy fiskalnej i programu soga,- sprzątanie stolików.
MICHAŁOWA GOSPODA S.C. - 2019-03-14 - Szklarska Poręba (dolnośląskie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 2 250 PLN

Ochrona osób i mienia. Miejsce pracy Nysa.
"ODNOWA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-03 - Nysa (opolskie)

TECHNOLOG BETONU - od 5 000 PLN

projektowanie składu mieszanek betonowych, kontrola jakości prefabrykatów, zarządzanie pracą zespołu
YERG Sp. z o.o. - 2018-04-27 - Suchy Las (wielkopolskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 5 800 PLN

kierowanie i obsługa pojazdu ciężarowego- podwójna obsada, przewóz artykułów spożywczych, teren kraju i zagranica
TRANS-MARB Kotwicki Marian - 2016-09-27 - Zgierz (łódzkie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 3 000 PLN

Utrzymanie kontaktu z punktami handlowymi, sprzedaż towaru,pozyskiwanie klientów-branża- odzież dziecięca
Rafmago Mariusz Czechowski - 2018-04-19 - Kraków (małopolskie)

PODINSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI PROJEKTOWEJ - od 3 600 PLN

częściowe przygotowanie wniosków o płatność w części finansowej, nadzór nad finansami projektu realizowanego zadania, przygotowanie planu wydatków projektu pod kątem wprowadzania środków budżetu do projektu, obsługa księgowa, w tym rozliczanie finansowe projektu, rozliczanie dotacji-bilans, monitoring oraz postęp finansowy projektu, naliczanie wynagrodzeń, składek ZUS, podatków, przelewy na konta, współpraca z koordynatorem projektu i innymi pracownikami zaangażowanymi w realizację projektu. Umowa na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.30- 15.30; Szczegóły oferty oraz wymagane dokumenty na stronie: www.bip.um.ustka.pl
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ustce - 2019-04-15 - Ustka (pomorskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 700 PLN

utrzymanie czystości na terenie ośrodka
"Kompleks Opiekuńczy u Stępniów" Renata Chwaścińska - 2016-07-11 - Kozia Wola (świętokrzyskie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - od 3 500 PLN

wyksz. zawodowe lub średnie- kierunkowe, doświadczenie na ww stanowisku, mechanika samochodów osobowych i dostawczych
"EURO-MAR" S.C. - TADEUSZ KLAJN,MARCIN KLAJN - 2017-09-12 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

KIEROWCA SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH KAT. C+E - od 1 850 PLN

Rozładunek i załadunek towaru, kontrola stanu ilościowego i jakościowego towaru. Rozwożenie towaru na na terenie Skandynawii.
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Warszówka (wielkopolskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY-MAGAZYNIER - 2 000 - 2 200 PLN

Prace fizyczne związane z mechanicznym zbiorem pieczarek-podstawienie lub odbiór skrzynek,załadunek i rozładunek,obsługa wózka widłowego,prace okołouprawowe
CONTRAIN POLAND SP. Z O. O. - 2016-02-16 - Pieniężnica (pomorskie)

PODINSPEKTOR DS. SPOŁECZNYCH I OŚWIATY W REFERACIE SPOŁECZNO-ORGANIZACYJNYM - 2 250 - 3 700 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: 1. Prowadzenie postępowań związanych z przygotowaniem zawodowym młodocianych.2. Współpraca z placówkami oświatowymi w zakresie aktualizacji danych w Systemie Informacji Oświatowej.3. Przeliczanie subwencji oświatowej na poszczególne placówki oświatowe na podstawie danych z SIO oraz metryczki z Ministerstwa Finansów.4. Rozliczanie dotacji otrzymanych na realizacje programów oświatowych oraz w zakresie opieki nad dziećmi do lat 3.5. Wykonywanie zadań w zakresie działalności gospodarczej:1) Prowadzenie spraw z zakresu działalności gospodarczej wynikających z ustawy o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy oraz z aktów wykonawczych do tej ustawy w szczególności:a) wpis do centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej (CEIDG),b) zmiany wpisu w CEIDG,c) wpis w CEIDG informacji o zawieszeniu działalności gospodarczej,d) wpis w CEIDG informacji o wznowieniu działalności gospodarczej,e) wykreślenie wpisu w CEIDG oraz wydawanie potwierdzenia ich przyjęcia.2) Przekształcenie w/w wniosków w formę dokumentu elektronicznego , podpisywanie ich przy użyciu podpisu elektronicznego, a następnie przesyłanie do CEIDG.3) Gromadzenie, przechowywanie i archiwizowanie w/w wniosków.4) wpisywanie w CEIDG informacji o uzyskaniu, cofnięciu, utracie i wygaśnięciu uprawnień wynikających z zezwoleń i licencji.5) Prowadzenie działalności promocyjnej skierowanej do przedsiębiorców oraz osób fizycznych planujących rozpocząć prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie możliwości pozyskania dofinansowania ze środków pomocowych.6) Rejestracja działalności gospodarczej w systemie CEIDG.7) Wydawanie potwierdzeń przyjęcia wniosków CEIDG.8) Przyjmowanie wniosków PIT-16, VAT-R oraz formularzy zgłoszeniowych możliwych do złożenia z wnioskiem CEIDG-1.9) Sprawdzanie statusu wniosków CEIDG-1 wprowadzonych do systemu.10) Poświadczanie danych ze zbioru gminnej ewidencji działalności gospodarczej.11) Wykonywanie czynności urzędowo-technicznych polegających za zapewnieniuzainteresowanym dostępu do:- wglądu do Polskiej Klasyfikacji Działalności,- urzędowych formularzy wniosków wymaganych ustawą.6. Prowadzenia ewidencji:a) innych obiektów, w których są świadczone usługi turystyczne,b) instytucji kultury.7. Sporządzania zeznań świadków w sprawie stażu pracy w gospodarstwie rolnym.8. Podejmowanie czynności w celu ustalenia prawa do środków pieniężnych zgromadzonych na rachunkach bankowych zmarłego mieszkańca gminy.9. Prowadzenia punktu potwierdzania profilu zaufania dla umożliwienia przesyłania korespondencji systemem e-puap.10. Przekazywanie drogą elektroniczną korespondencji do instytucji państwowych i samorządowych za pomocą systemu e-puap.11. Zarządzanie sprawozdawczością w zakresie dokonania obowiązku sporządzania sprawozdań Gminy do GUS.12. Prowadzenia kroniki gminnej.13. Inicjowania działań na rzecz ochrony zdrowia.14. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem licencji na przewóz osób taksówkami w zakresie określonym ustawą o transporcie drogowym i spraw związanych z wydaniem zezwoleń na transport osób autobusami. 15. Wykonywanie zadań w zakresie informacji niejawnej:a) wykonywanie zadań w zakresie uzyskanych pełnomocnictw odnośnie administrowania informacją niejawną;b) prowadzenie rejestru dokumentów zawierających informacje niejawne;c) opracowanie planu ochrony informacji niejawnych w Urzędzie i nadzorowanie jej realizacji;d) szkolenie pracowników i okresowa kontrola ewidencji materiałów i obiegu dokumentów;e) zapewnienie ochrony systemów i sieci teleinformatycznych, w których są przetwarzane dane;f) rejestracja i zabezpieczanie dokumentów i informacji stanowiących tajemnicę służbową w ramach ustalonego zakresu czynności;g) zapewnienie ochrony dokumentów przetwarzanych na zajmowanym stanowisku.16. Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją. 17. Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstania zobowiązań związanych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy.18. Kontrola pod względem merytorycznym, legalności i zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych w zakresie spraw związanych z zajmowanym stanowiskiem.19. Zastępowanie pracownika ds. oświaty. 20. Wykonywanie dodatkowych poleceń wydawanych przez Wójta Gminy, Z-cę Wójta i Sekretarza Gminy.
Gmina Stegna - 2019-05-13 - Stegna (pomorskie)

PODINSPEKTOR DS. OBSŁUGI INTERESANTÓW USC - od 1 850 PLN

Praca biurowa, administracyjna związana z gromadzeniem danych.
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Barlinek (zachodniopomorskie)

PAKOWACZ/-KA - do 13 PLN

Praca polega na montowaniu i pakowaniu gotowych elementów. Praca na umowę zlecenie. Dyspzocyjność do pracy wgodzinanch 06:00-14:00, 14:00-22:00; 22:00-06:00. Wynagrodzenie ze staką godzinową: 13 zł/godz. brutto. Przewidywana ilośc godzin pracy w miesiiacu: 160-240. Oferta dostępna w sali B
InterKadra Sp. z o.o. - 2017-03-29 - Wrocław (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

Obsługa kasy fiskalnej i programu komputerowego, przyjęcie towaru do sklepu, oznaczanie towaru, wykładanie do sprzedazy.
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 1 850 PLN

Kontrola jakości
kontakt przez OHP - 2016-05-05 - Gliwice (śląskie)

MAGAZYNIER - od 2 100 PLN

MAGAZYNIER
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Dębica (podkarpackie)

SPRZEDAWCA-HANDLOWIEC - 997,4 PLN

Sprzedaż art. przemysłowych
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Twardogóra (dolnośląskie)


Wybierz powiat