PODINSPEKTOR W DZIALE ŚWIADCZEŃ Świnoujście oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: PODINSPEKTOR W DZIALE ŚWIADCZEŃ
Wynagrodzenie: od 3 400 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie wszelkiej dokumentacji dotyczącej przyznawania pomocy w formie zasiłku stałego,- przygotowywanie projektów postanowień, decyzki administracyjnych dotyczących zasiłków stałych a także w przypadku udzielenia zasiłkobiorcy stałemu pomocy w formie zasiłków celowych i okresowych - sporządzanie projektów decyzji administracyjnych w tych sprawach,- terminowe sporządzanie list wypłat zasiłków stałych w oparciu o podjęte decyzje i przekazywanie ich do działu Finansowo-Księgowego, sporządzanie przekazów i przelewów,- prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z przyznawaniem pomocy w formie schronienia dla osób bezdomnych,- - prowadzenie wszelkiej dokumentacji dotyczącej przyznawania pomocy w formie zasiłku stałego,- przygotowywanie projektów postanowień, decyzki administracyjnych dotyczących zasiłków stałych a także w przypadku udzielenia zasiłkobiorcy stałemu pomocy w formie zasiłków celowych i okresowych - sporządzanie projektów decyzji administracyjnych w tych sprawach,- terminowe sporządzanie list wypłat zasiłków stałych w oparciu o podjęte decyzje i przekazywanie ich do działu Finansowo-Księgowego, sporządzanie przekazów i przelewów,- prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z przyznawaniem pomocy w formie schronienia dla osób bezdomnych,- - prowadzenie wszelkiej dokumentacji dotyczącej przyznawania pomocy w formie zasiłku stałego,- przygotowywanie projektów postanowień, decyzjii administracyjnych dotyczących zasiłków stałych a także w przypadku udzielenia zasiłkobiorcy stałemu pomocy w formie zasiłków celowych i okresowych - sporządzanie projektów decyzji administracyjnych w tych sprawach,- terminowe sporządzanie list wypłat zasiłków stałych w oparciu o podjęte decyzje i przekazywanie ich do działu Finansowo-Księgowego, sporządzanie przekazów i przelewów,- prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z przyznawaniem pomocy w formie schronienia dla osób bezdomnych,- - prowadzenie wszelkiej dokumentacji dotyczącej przyznawania pomocy w formie zasiłku stałego,- przygotowywanie projektów postanowień, decyzki administracyjnych dotyczących zasiłków stałych a także w przypadku udzielenia zasiłkobiorcy stałemu pomocy w formie zasiłków celowych i okresowych - sporządzanie projektów decyzji administracyjnych w tych sprawach,- terminowe sporządzanie list wypłat zasiłków stałych w oparciu o podjęte decyzje i przekazywanie ich do działu Finansowo-Księgowego, sporządzanie przekazów i przelewów,- prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z przyznawaniem pomocy w formie schronienia dla osób bezdomnych,- - prowadzenie wszelkiej dokumentacji dotyczącej przyznawania pomocy w formie zasiłku stałego,- przygotowywanie projektów postanowień, decyzki administracyjnych dotyczących zasiłków stałych a także w przypadku udzielenia zasiłkobiorcy stałemu pomocy w formie zasiłków celowych i okresowych - sporządzanie projektów decyzji administracyjnych w tych sprawach,- terminowe sporządzanie list wypłat zasiłków stałych w oparciu o podjęte decyzje i przekazywanie ich do działu Finansowo-Księgowego, sporządzanie przekazów i przelewów,- prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z przyznawaniem pomocy w formie schronienia dla osób bezdomnych,- - prowadzenie wszelkiej dokumentacji dotyczącej przyznawania pomocy w formie zasiłku stałego,- przygotowywanie projektów postanowień, decyzki administracyjnych dotyczących zasiłków stałych a także w przypadku udzielenia zasiłkobiorcy stałemu pomocy w formie zasiłków celowych i okresowych - sporządzanie projektów decyzji administracyjnych w tych sprawach,- terminowe sporządzanie list wypłat zasiłków stałych w oparciu o podjęte decyzje i przekazywanie ich do działu Finansowo-Księgowego, sporządzanie przekazów i przelewów,- prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z przyznawaniem pomocy w formie schronienia dla osób bezdomnych,- - prowadzenie wszelkiej dokumentacji dotyczącej przyznawania pomocy w formie zasiłku stałego,- przygotowywanie projektów postanowień, decyzjii administracyjnych dotyczących zasiłków stałych a także w przypadku udzielenia zasiłkobiorcy stałemu pomocy w formie zasiłków celowych i okresowych - sporządzanie projektów decyzji administracyjnych w tych sprawach,- terminowe sporządzanie list wypłat zasiłków stałych w oparciu o podjęte decyzje i przekazywanie ich do działu Finansowo-Księgowego, sporządzanie przekazów i przelewów,- prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z przyznawaniem pomocy w formie schronienia dla osób bezdomnych,- - prowadzenie wszelkiej dokumentacji dotyczącej przyznawania pomocy w formie zasiłku stałego,- przygotowywanie projektów postanowień, decyzki administracyjnych dotyczących zasiłków stałych a także w przypadku udzielenia zasiłkobiorcy stałemu pomocy w formie zasiłków celowych i okresowych - sporządzanie projektów decyzji administracyjnych w tych sprawach,- terminowe sporządzanie list wypłat zasiłków stałych w oparciu o podjęte decyzje i przekazywanie ich do działu Finansowo-Księgowego, sporządzanie przekazów i przelewów,- prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z przyznawaniem pomocy w formie schronienia dla osób bezdomnych,- przygotowywanie projektów postanowień, decyzji administracyjnych dotyczących udzielania pomocy w formie schronienia osobom bezdomnym - nieodpłatnie i odpłatnie,- terminowe sporządzanie dokumentów księgowych dotyczących odpłatności za schronienie i przekazywanie ich do Działu Finansowo-Księgowego,- prowadzenie postępowań egzekucyjnych w sprawie należności z tytułu odpłatności za pobyt w schronisku,- obsługa programów informatycznych w zakresie niezbędnym do realizacji przyznawanych świadczeń z pomocy społecznej,- obsługa klienta, udzielanie informacji, wydawanie decyzji, zaświadczeń,
Data publikacji: 2019-07-16
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie wszelkiej dokumentacji dotyczącej przyznawania pomocy w formie zasiłku stałego,- przygotowywanie projektów postanowień, decyzki administracyjnych dotyczących zasiłków stałych a także w przypadku udzielenia zasiłkobiorcy stałemu pomocy w formie zasiłków celowych i okresowych - sporządzanie projektów decyzji administracyjnych w tych sprawach,- terminowe sporządzanie list wypłat zasiłków stałych w oparciu o podjęte decyzje i przekazywanie ich do działu Finansowo-Księgowego, sporządzanie przekazów i przelewów,- prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z przyznawaniem pomocy w formie schronienia dla osób bezdomnych,- - prowadzenie wszelkiej dokumentacji dotyczącej przyznawania pomocy w formie zasiłku stałego,- przygotowywanie projektów postanowień, decyzki administracyjnych dotyczących zasiłków stałych a także w przypadku udzielenia zasiłkobiorcy stałemu pomocy w formie zasiłków celowych i okresowych - sporządzanie projektów decyzji administracyjnych w tych sprawach,- terminowe sporządzanie list wypłat zasiłków stałych w oparciu o podjęte decyzje i przekazywanie ich do działu Finansowo-Księgowego, sporządzanie przekazów i przelewów,- prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z przyznawaniem pomocy w formie schronienia dla osób bezdomnych,- - prowadzenie wszelkiej dokumentacji dotyczącej przyznawania pomocy w formie zasiłku stałego,- przygotowywanie projektów postanowień, decyzjii administracyjnych dotyczących zasiłków stałych a także w przypadku udzielenia zasiłkobiorcy stałemu pomocy w formie zasiłków celowych i okresowych - sporządzanie projektów decyzji administracyjnych w tych sprawach,- terminowe sporządzanie list wypłat zasiłków stałych w oparciu o podjęte decyzje i przekazywanie ich do działu Finansowo-Księgowego, sporządzanie przekazów i przelewów,- prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z przyznawaniem pomocy w formie schronienia dla osób bezdomnych,- - prowadzenie wszelkiej dokumentacji dotyczącej przyznawania pomocy w formie zasiłku stałego,- przygotowywanie projektów postanowień, decyzki administracyjnych dotyczących zasiłków stałych a także w przypadku udzielenia zasiłkobiorcy stałemu pomocy w formie zasiłków celowych i okresowych - sporządzanie projektów decyzji administracyjnych w tych sprawach,- terminowe sporządzanie list wypłat zasiłków stałych w oparciu o podjęte decyzje i przekazywanie ich do działu Finansowo-Księgowego, sporządzanie przekazów i przelewów,- prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z przyznawaniem pomocy w formie schronienia dla osób bezdomnych,- - prowadzenie wszelkiej dokumentacji dotyczącej przyznawania pomocy w formie zasiłku stałego,- przygotowywanie projektów postanowień, decyzki administracyjnych dotyczących zasiłków stałych a także w przypadku udzielenia zasiłkobiorcy stałemu pomocy w formie zasiłków celowych i okresowych - sporządzanie projektów decyzji administracyjnych w tych sprawach,- terminowe sporządzanie list wypłat zasiłków stałych w oparciu o podjęte decyzje i przekazywanie ich do działu Finansowo-Księgowego, sporządzanie przekazów i przelewów,- prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z przyznawaniem pomocy w formie schronienia dla osób bezdomnych,- - prowadzenie wszelkiej dokumentacji dotyczącej przyznawania pomocy w formie zasiłku stałego,- przygotowywanie projektów postanowień, decyzki administracyjnych dotyczących zasiłków stałych a także w przypadku udzielenia zasiłkobiorcy stałemu pomocy w formie zasiłków celowych i okresowych - sporządzanie projektów decyzji administracyjnych w tych sprawach,- terminowe sporządzanie list wypłat zasiłków stałych w oparciu o podjęte decyzje i przekazywanie ich do działu Finansowo-Księgowego, sporządzanie przekazów i przelewów,- prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z przyznawaniem pomocy w formie schronienia dla osób bezdomnych,- - prowadzenie wszelkiej dokumentacji dotyczącej przyznawania pomocy w formie zasiłku stałego,- przygotowywanie projektów postanowień, decyzjii administracyjnych dotyczących zasiłków stałych a także w przypadku udzielenia zasiłkobiorcy stałemu pomocy w formie zasiłków celowych i okresowych - sporządzanie projektów decyzji administracyjnych w tych sprawach,- terminowe sporządzanie list wypłat zasiłków stałych w oparciu o podjęte decyzje i przekazywanie ich do działu Finansowo-Księgowego, sporządzanie przekazów i przelewów,- prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z przyznawaniem pomocy w formie schronienia dla osób bezdomnych,- - prowadzenie wszelkiej dokumentacji dotyczącej przyznawania pomocy w formie zasiłku stałego,- przygotowywanie projektów postanowień, decyzki administracyjnych dotyczących zasiłków stałych a także w przypadku udzielenia zasiłkobiorcy stałemu pomocy w formie zasiłków celowych i okresowych - sporządzanie projektów decyzji administracyjnych w tych sprawach,- terminowe sporządzanie list wypłat zasiłków stałych w oparciu o podjęte decyzje i przekazywanie ich do działu Finansowo-Księgowego, sporządzanie przekazów i przelewów,- prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z przyznawaniem pomocy w formie schronienia dla osób bezdomnych,- przygotowywanie projektów postanowień, decyzji administracyjnych dotyczących udzielania pomocy w formie schronienia osobom bezdomnym - nieodpłatnie i odpłatnie,- terminowe sporządzanie dokumentów księgowych dotyczących odpłatności za schronienie i przekazywanie ich do Działu Finansowo-Księgowego,- prowadzenie postępowań egzekucyjnych w sprawie należności z tytułu odpłatności za pobyt w schronisku,- obsługa programów informatycznych w zakresie niezbędnym do realizacji przyznawanych świadczeń z pomocy społecznej,- obsługa klienta, udzielanie informacji, wydawanie decyzji, zaświadczeń,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: plus dodatek stażowy od 5% do 20%
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR W DZIALE ŚWIADCZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
dwa lata stażu pracy w przypadku posiadania wykształcenia średniego
Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Świnoujście
Gmina pracodawcy: Świnoujście
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świnoujście
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: opieka socjalna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych
Data dodania oferty pracy: 18.07.2019
Oferta pracy ważna do: 31.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6aa3ea5dc6f1ea52252d70b44d4b1718
Podobne oferty pracy
sprzątanie powierzchni biurowych; praca w godz. 15-19
CS Sp. z o.o. - 2017-02-23 - Piaseczno (mazowieckie)
Prace przy tarczach, obsługa maszyn,praca na produkcji
kontakt przez OHP - 2017-10-06 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Usługi mechaniczne samochodów osobowych
M-Auto Firma Handlowo-Usługowa Agnieszka Majewicz - 2018-10-01 - Bytom (śląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Radom (mazowieckie)
Obsługa klientów i bieżące prowadzenie sklepu
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
wykonywanie elementów betonowych i, żelbetonowych i zbrojeniowych
"EMIL-BUD" Zakład Ogólnobudowlany Michał Kwieciński Lębork - 2017-10-17 - Lębork (pomorskie)
- pakowanie wyrobów gotowych- przygotowywanie opakowań- przygotowywanie porcji surowców- naklejanie etykiet- układnie na palecie- praca w ciągach linii produkcyjnych na stanowiskach pomocniczych- prace porządkowe
RANDSTAD POLSKA Sp. z o.o. - 2018-07-18 - Płock (mazowieckie)
Obsługa kasy fiskalnej, obsługa programu sprzedażowego itp. Praca w Kantynie na terenie Zakłady Karnego w Wołowie. Osoby zainteresowane proszone są o składanie swojej aplikacji na adres e-mail: kadry (at) igbpiast.pl Z DOPISKIEM SPRZEDAWCA WOŁÓW
ZACHODNIA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ "PIAST" - 2017-05-17 - Wołów (dolnośląskie)
naprawa samochodów osobowych
Przewozy Osobowe KAR MAR Karol Marszałek - 2019-02-28 - Głogów (dolnośląskie)
Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) Ochrona indywidualnych i zbiorowych interesów konsumentów:a. przyjmowanie interesantów i udzielanie informacji prawnych, pomoc w zredagowaniu pisma, analiza dokumentów związanych z procedurą reklamacyjną, ukierunkowanie konsumenta w dalszych działaniach,b. udzielanie informacji prawnych przez telefon, ukierunkowanie konsumenta w dalszych działaniach,c. obsługa administracyjna wniosków skierowanych do Miejskiego Rzecznika Konsumentów o interwencję w sprawie:- pomoc w napisaniu wniosku i przyjęcie odpowiednich dokumentów,- analiza danych, sklasyfikowanie i ocena sprawy,- przygotowanie projektów pism do przedsiębiorców,- przedstawienie wariantów rozwiązywania sprawy,- podejmowanie działań związanych do zawarcia ugody pomiędzy konsumentem a przedsiębiorcą,- przygotowanie projektu pozwu i kompletowanie załączników do pozwu.2) Edukacja konsumencka:- prowadzenie edukacji konsumenckiej z młodzieżą,- uczestnictwo w spotkaniach, szkoleniach, dyżurach mających na celu edukację konsumencką.3) Obsługa Biura Miejskiego Rzecznika Konsumentów.
Urząd Miasta Płocka - 2017-09-08 - Płock (mazowieckie)
Digitalizacja dokumentów, obsługa mail room, obsługa workflow, indeksacja. Wymagania: wykształcenie pomaturalne/policealne, umiejętność pracy w skupieniu, dokładność, samodzielność, dbanie o szczegóły, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, mile widziany status studenta.
SCAN CENTRE - 2016-12-09 - Wejherowo (pomorskie)
-obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Żory (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2019-04-08 - Sławno (zachodniopomorskie)
Praca przy obsłudze prasy do wycinania elementów do podpodeszwy w obuwiu. Praca stojąca wymagająca dość dużej szybkości w wykonywaniu czynności na stanowisku.
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Rudniki (śląskie)
lakierowanie elementów drewnianych
PPUH PROSNA Zbigniew Sobczak - 2016-05-12 - Głuszyna (opolskie)
reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami pochodzenia chińskiego, budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy i relacji z klientami chińskimi, pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Jabłonowo (mazowieckie)
wykonywanie okien, drzwi, mebliDojazd do pracy zagwarantowany- od strony Widzewa-przez całą Łódź
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Dzierżązna (łódzkie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:1. Nadzór nad utrzymaniem czystości w gminie w zakresie określonym w regulaminie utrzymania porządku i czystości w gminie a w szczególności:1) Współorganizowanie przetargów w zakresie utrzymania czystości na terenach komunalnych, plażach i innych terenach publicznych oraz wywozu nieczystości z terenów publicznych;2) Nadzór nad stanem sanitarno-porządkowym terenów Gminy Stegna, w szczególności wzdłuż pasów drogowych, na przystankach, placach, parkach, boiskach, ścieżkach pieszych, plażach, terenach przyplażowych, oraz innych terenach publicznych;3) Nadzoru nad urządzeniami do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych;4) Podejmowanie działań w celu likwidacji dzikich wysypisk;5) Sprawowanie kontroli oraz podejmowanie działań dyscyplinujących przedsiębiorców w zakresie wywiązywania się z umów w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz wywozu nieczystości z koszy ulicznych oraz innych urządzeń zlokalizowanych w pasach drogowych oraz terenach publicznych.2. Współpraca w realizacji zadań finansowanych z funduszu sołeckiego.3. Sprawowania kontroli postępowania i stosowania przepisów o prawidłowym gromadzeniu i unieszkodliwianiu odpadów komunalnych.4. Nadzór nad pracownikami wykonującymi czynności z zakresu gospodarki komunalnej w ramach wykonywanych robót publicznych, prac interwencyjnych oraz prac społeczno-użytecznych, w tym:1) Ustalanie harmonogramu robót dla w/w pracowników w zakresie:a) prac montażowych i konserwatorskich ławek, koszy ulicznych, znaków drogowych, przystanków autobusowych i innych obiektów małej architektury komunalnej, b) wykaszania poboczy, rowów, itp.c) porządkowania wyznaczonych terenów,d) odśnieżania ulic i chodników, usuwania śliskości,e) naprawy nawierzchni drogowych,f) wykonania innych prac społeczno-gospodarczych.2) Zabezpieczenie sprzętowo-materiałowe wykonywanych robót, w tym zakupu sprzętu i narzędzi do wykonania robót komunalnych, środków indywidualnej ochrony i BHP.5. Wyposażenie terenów publicznych w szalety publiczne stacjonarne i przenośne oraz sprawowanie nadzoru nad ich funkcjonowaniem.6. Wyposażenie gruntów stanowiących mienie Gminy w infrastrukturę techniczną (tj. kosze na śmieci, ławki, fontanny, zdroje uliczne itp.).7. Utrzymanie ładu i porządku wokół budynków gminnych.8. Udział w pracach gminnego zespołu reagowania kryzysowego w zakresie ochrony przed powodzią.9. Nadzór nad zimowym utrzymaniem dróg i chodników.10. Nadzór nad utrzymaniem i stanem technicznym urządzeń melioracyjnych. 11. Prowadzenie ewidencji wód i urządzeń melioracji wodnych. 12. Prowadzenie postępowań w zakresie: a) wydawania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego, b) wydawania decyzji na lokalizacje przyłączy. 13. Naliczania opłat i kar pieniężnych za zajęcie pasa drogowego. 14. Prowadzenie spraw związanych z korzystaniem z przystanków komunikacyjnych przez przewoźników. 15. Współpraca w zagospodarowaniu terenów zieleni w tym: a) urządzanie i utrzymywanie rabat, klombów kwiatowych oraz krzewów i innych roślin ozdobnych, b) wykaszanie rond na terenie gminy, c) konserwacja i wycinka drzew i krzewów.13. Realizacja zadań dotyczących usuwania azbestu z przestrzeni publicznej.14. Realizacja programów pomocowych związanych z azbestem.15. Prowadzenie magazynu ze sprzętem gminnym.16. Koordynacja spraw związanych z funkcjonowaniem oświetlenia przestrzeni publicznej w gminie, w szczególności:1) Udział w przygotowaniu przetargów na oświetlenie uliczne i kontrola ich realizacji;2) Współpraca z przedsiębiorcami w zakresie realizacji nowych inwestycji oświetleniowych, przebudowy, remontu i utrzymania urządzeń oświetleniowych;3) Uzgadnianie lokalizacji przyłączy oświetleniowych do obiektów gminnych (np. place zabaw, parki itp.);4) Kontrola realizacji umów i potwierdzanie ich wykonania w zakresie oświetlenia ulic; 5) Prowadzenie spraw w zakresie uzupełnienia i konserwacji lamp ulicznego oświetlenia; 6) Rozliczanie umów na oświetlenie uliczne.17. Udział w kontrolach u właścicieli posesji przeprowadzanych przez Straż Gminną.18. Nadzór nad wykonaniem nieodpłatnej pracy na cele społeczne.19. Zastępowanie pracownika ds. dróg i mostów. 20. Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstanie zobowiązań finansowych.21. Kontrola operacji gospodarczych pod względem merytorycznym, legalności i zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych.22. Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją.23. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy, Zastępcę Wójta, Sekretarza Gminy oraz Kierownika referatu.
Gmina Stegna - 2019-05-15 - Stegna (pomorskie)
kompletowanie towaru, obsługa wózka jezdniowego, prace porządkowe, rozładunek i załadunek towaru.
kontakt przez PUP - 2016-12-19 - Garwolin (mazowieckie)
Sprawowanie opieki pielęgniarskiej nad mieszkańcami Domu.
Dom Pomocy Społecznej Kutno - 2018-03-21 - Kutno (łódzkie)
praca w hurtowni spożywczej
ARAS ARASZCZUK & ARASZCZUK SPÓŁKA JAWNA - 2016-06-02 - Pawłowice (śląskie)
Do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Trepcza (podkarpackie)
Prowadzenie akt osobowych, prowadzenie zgłoszeń pracowników do ubezpieczeń społecznych, sporządzanie list płac, deklaracji podatkowych, deklaracji PFRON, deklaracji ZUS, prowadzenie spraw emerytalno-rentowych pracowników, realizowanie usług i świadczeń zZFŚS, sporządznie sprawozdań statystycznych.
LIRECO - 2018-03-02 - Gdynia (pomorskie)
przyjmowanie wniosków o ustalenie prawa do świadczenia wychowawczego oraz świadczenia z tytułu urodzenia żywego dziecka, u którego stwierdzono ciężkie i nieodwracalne upośledzenie albo nieuleczalną chorobę; wprowadzanie danych do programu komputerowego; prowadzenie postępowania administracyjnego z zakresu powierzonych spraw oraz sporządzanie decyzji administracyjnych; prowadzenie postępowań o zwrot nienależnie pobranych świadczeń; współdziałanie z głównym księgowym w zakresie realizacji wpłat nienależnie pobranych świadczeń; przygotowywanie list wypłat świadczeń w formie gotówkowej, przelewów na rachunek bankowy oraz przekazów pieniężnych; sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych z zakresu świadczenia wychowawczego; opracowywanie informacji oraz analiz z zakresu realizowanych zadań; przygotowywanie propozycji projektu budżetu, planu finansowego i harmonogramu wydatków w zakresie powierzonych zadań; realizowanie planu finansowego w zakresie powierzonych zadań oraz dokonywanie bieżącej i okresowej analizy tego planu; proponowanie i przedkładanie kierownikowi Ośrodka propozycji zmian w budżecie, planie finansowym oraz harmonogramie wydatków w trakcie roku budżetowego w zakresie realizowanych zadań; przygotowywanie materiałów do serwisu internetowego z zakresu stanowiska pracy.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-12-19 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Strzyżenie damskie i męskie. Koloryzacja, wykonywanie trwałej ondulacji. Dezynfekcja narzędzi fryzjerskich.
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Stalowa Wola (podkarpackie)
cięcie złomu, demontaż konstrukcji. Praca w delegacji według zleceń
PPHU Rexter-Pol - 2017-05-24 - Krobia (wielkopolskie)
obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta, wykładanie towaru, utrzymanie porządku w miejscu pracy. Pierwsze 3 miesiące umowa zlecenie, nastepnie umowa o pracę (1/2 etatu).
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Zabrze (śląskie)
- Obsługa klienta, sprzedaż produktów bankowych, obsługa kasy, przyjmowanie wpłat i wypłat. Praca w Katowicach ul. Dębowa 24a lub w Chorzowie na ul. Podmiejskiej 34 lub w Chorzowie ul. Graniczna 82.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca rozpocznie się po branżowym przeszkoleniu w Banku.- Praca: 9:00-17:00 + dwie soboty: 9:00-12:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej lub bankowej. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: w_gaik (at) vp.pl
GAIK BARBARA - 2016-08-19 - Katowice (śląskie)
zmyciu poprzedniego lakieru, skróceniu i opiłowaniu paznokci, usunięcie martwego lub zbędnego, naskórka, wygładzenie, nawilżenie, odżywienie oraz regeneracji skóry dłoni, wykonywanie zabiegów zdobniczych paznokci polegające na tradycyjnym malowaniu i zdobieniu paznokci lub stosowaniu technik przedłużania i rekonstrukcji paznokci.
kontakt przez PUP - 2019-03-25 - Wrocław (dolnośląskie)
REALIZACJA ZADAŃ WYNIKAJĄCYCH Z USTAWY Z DN. 28.11.2003 R. O ŚWIADCZENIACH RODZINNYCH, USTAWY Z DN. 7.09.2007R. O POMOCY OSOBOM UPRAWNIONYM DO ALIMENTÓW, USTAWY Z DN. 11.02.2016R. O POMOCY PAŃSTWA W WYCHOWYWANIU DZIECI. SZCZEGÓŁY NA TEMAT NABORU NA STANOWISKA PRACY NA STRONIE: WWW.BIP.OPSBLAZOWA.PL ZAKŁADKA: NABORY NA WOLNE STAWISKA PRACY.
MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W BŁAŻOWEJ - 2016-06-15 - Błażowa (podkarpackie)