PODINSPEKTOR W DZIALE ŚWIADCZEŃ Świnoujście oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie


Największy wybór odzieży

Stanowisko: PODINSPEKTOR W DZIALE ŚWIADCZEŃ

Wynagrodzenie: od 3 400 PLN

Zakres obowiązków: - prowadzenie wszelkiej dokumentacji dotyczącej przyznawania pomocy w formie zasiłku stałego,- przygotowywanie projektów postanowień, decyzki administracyjnych dotyczących zasiłków stałych a także w przypadku udzielenia zasiłkobiorcy stałemu pomocy w formie zasiłków celowych i okresowych - sporządzanie projektów decyzji administracyjnych w tych sprawach,- terminowe sporządzanie list wypłat zasiłków stałych w oparciu o podjęte decyzje i przekazywanie ich do działu Finansowo-Księgowego, sporządzanie przekazów i przelewów,- prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z przyznawaniem pomocy w formie schronienia dla osób bezdomnych,- - prowadzenie wszelkiej dokumentacji dotyczącej przyznawania pomocy w formie zasiłku stałego,- przygotowywanie projektów postanowień, decyzki administracyjnych dotyczących zasiłków stałych a także w przypadku udzielenia zasiłkobiorcy stałemu pomocy w formie zasiłków celowych i okresowych - sporządzanie projektów decyzji administracyjnych w tych sprawach,- terminowe sporządzanie list wypłat zasiłków stałych w oparciu o podjęte decyzje i przekazywanie ich do działu Finansowo-Księgowego, sporządzanie przekazów i przelewów,- prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z przyznawaniem pomocy w formie schronienia dla osób bezdomnych,- - prowadzenie wszelkiej dokumentacji dotyczącej przyznawania pomocy w formie zasiłku stałego,- przygotowywanie projektów postanowień, decyzjii administracyjnych dotyczących zasiłków stałych a także w przypadku udzielenia zasiłkobiorcy stałemu pomocy w formie zasiłków celowych i okresowych - sporządzanie projektów decyzji administracyjnych w tych sprawach,- terminowe sporządzanie list wypłat zasiłków stałych w oparciu o podjęte decyzje i przekazywanie ich do działu Finansowo-Księgowego, sporządzanie przekazów i przelewów,- prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z przyznawaniem pomocy w formie schronienia dla osób bezdomnych,- - prowadzenie wszelkiej dokumentacji dotyczącej przyznawania pomocy w formie zasiłku stałego,- przygotowywanie projektów postanowień, decyzki administracyjnych dotyczących zasiłków stałych a także w przypadku udzielenia zasiłkobiorcy stałemu pomocy w formie zasiłków celowych i okresowych - sporządzanie projektów decyzji administracyjnych w tych sprawach,- terminowe sporządzanie list wypłat zasiłków stałych w oparciu o podjęte decyzje i przekazywanie ich do działu Finansowo-Księgowego, sporządzanie przekazów i przelewów,- prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z przyznawaniem pomocy w formie schronienia dla osób bezdomnych,- - prowadzenie wszelkiej dokumentacji dotyczącej przyznawania pomocy w formie zasiłku stałego,- przygotowywanie projektów postanowień, decyzki administracyjnych dotyczących zasiłków stałych a także w przypadku udzielenia zasiłkobiorcy stałemu pomocy w formie zasiłków celowych i okresowych - sporządzanie projektów decyzji administracyjnych w tych sprawach,- terminowe sporządzanie list wypłat zasiłków stałych w oparciu o podjęte decyzje i przekazywanie ich do działu Finansowo-Księgowego, sporządzanie przekazów i przelewów,- prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z przyznawaniem pomocy w formie schronienia dla osób bezdomnych,- - prowadzenie wszelkiej dokumentacji dotyczącej przyznawania pomocy w formie zasiłku stałego,- przygotowywanie projektów postanowień, decyzki administracyjnych dotyczących zasiłków stałych a także w przypadku udzielenia zasiłkobiorcy stałemu pomocy w formie zasiłków celowych i okresowych - sporządzanie projektów decyzji administracyjnych w tych sprawach,- terminowe sporządzanie list wypłat zasiłków stałych w oparciu o podjęte decyzje i przekazywanie ich do działu Finansowo-Księgowego, sporządzanie przekazów i przelewów,- prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z przyznawaniem pomocy w formie schronienia dla osób bezdomnych,- - prowadzenie wszelkiej dokumentacji dotyczącej przyznawania pomocy w formie zasiłku stałego,- przygotowywanie projektów postanowień, decyzjii administracyjnych dotyczących zasiłków stałych a także w przypadku udzielenia zasiłkobiorcy stałemu pomocy w formie zasiłków celowych i okresowych - sporządzanie projektów decyzji administracyjnych w tych sprawach,- terminowe sporządzanie list wypłat zasiłków stałych w oparciu o podjęte decyzje i przekazywanie ich do działu Finansowo-Księgowego, sporządzanie przekazów i przelewów,- prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z przyznawaniem pomocy w formie schronienia dla osób bezdomnych,- - prowadzenie wszelkiej dokumentacji dotyczącej przyznawania pomocy w formie zasiłku stałego,- przygotowywanie projektów postanowień, decyzki administracyjnych dotyczących zasiłków stałych a także w przypadku udzielenia zasiłkobiorcy stałemu pomocy w formie zasiłków celowych i okresowych - sporządzanie projektów decyzji administracyjnych w tych sprawach,- terminowe sporządzanie list wypłat zasiłków stałych w oparciu o podjęte decyzje i przekazywanie ich do działu Finansowo-Księgowego, sporządzanie przekazów i przelewów,- prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z przyznawaniem pomocy w formie schronienia dla osób bezdomnych,- przygotowywanie projektów postanowień, decyzji administracyjnych dotyczących udzielania pomocy w formie schronienia osobom bezdomnym - nieodpłatnie i odpłatnie,- terminowe sporządzanie dokumentów księgowych dotyczących odpłatności za schronienie i przekazywanie ich do Działu Finansowo-Księgowego,- prowadzenie postępowań egzekucyjnych w sprawie należności z tytułu odpłatności za pobyt w schronisku,- obsługa programów informatycznych w zakresie niezbędnym do realizacji przyznawanych świadczeń z pomocy społecznej,- obsługa klienta, udzielanie informacji, wydawanie decyzji, zaświadczeń,

Data publikacji: 2019-07-16

Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)

Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- prowadzenie wszelkiej dokumentacji dotyczącej przyznawania pomocy w formie zasiłku stałego,- przygotowywanie projektów postanowień, decyzki administracyjnych dotyczących zasiłków stałych a także w przypadku udzielenia zasiłkobiorcy stałemu pomocy w formie zasiłków celowych i okresowych - sporządzanie projektów decyzji administracyjnych w tych sprawach,- terminowe sporządzanie list wypłat zasiłków stałych w oparciu o podjęte decyzje i przekazywanie ich do działu Finansowo-Księgowego, sporządzanie przekazów i przelewów,- prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z przyznawaniem pomocy w formie schronienia dla osób bezdomnych,- - prowadzenie wszelkiej dokumentacji dotyczącej przyznawania pomocy w formie zasiłku stałego,- przygotowywanie projektów postanowień, decyzki administracyjnych dotyczących zasiłków stałych a także w przypadku udzielenia zasiłkobiorcy stałemu pomocy w formie zasiłków celowych i okresowych - sporządzanie projektów decyzji administracyjnych w tych sprawach,- terminowe sporządzanie list wypłat zasiłków stałych w oparciu o podjęte decyzje i przekazywanie ich do działu Finansowo-Księgowego, sporządzanie przekazów i przelewów,- prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z przyznawaniem pomocy w formie schronienia dla osób bezdomnych,- - prowadzenie wszelkiej dokumentacji dotyczącej przyznawania pomocy w formie zasiłku stałego,- przygotowywanie projektów postanowień, decyzjii administracyjnych dotyczących zasiłków stałych a także w przypadku udzielenia zasiłkobiorcy stałemu pomocy w formie zasiłków celowych i okresowych - sporządzanie projektów decyzji administracyjnych w tych sprawach,- terminowe sporządzanie list wypłat zasiłków stałych w oparciu o podjęte decyzje i przekazywanie ich do działu Finansowo-Księgowego, sporządzanie przekazów i przelewów,- prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z przyznawaniem pomocy w formie schronienia dla osób bezdomnych,- - prowadzenie wszelkiej dokumentacji dotyczącej przyznawania pomocy w formie zasiłku stałego,- przygotowywanie projektów postanowień, decyzki administracyjnych dotyczących zasiłków stałych a także w przypadku udzielenia zasiłkobiorcy stałemu pomocy w formie zasiłków celowych i okresowych - sporządzanie projektów decyzji administracyjnych w tych sprawach,- terminowe sporządzanie list wypłat zasiłków stałych w oparciu o podjęte decyzje i przekazywanie ich do działu Finansowo-Księgowego, sporządzanie przekazów i przelewów,- prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z przyznawaniem pomocy w formie schronienia dla osób bezdomnych,- - prowadzenie wszelkiej dokumentacji dotyczącej przyznawania pomocy w formie zasiłku stałego,- przygotowywanie projektów postanowień, decyzki administracyjnych dotyczących zasiłków stałych a także w przypadku udzielenia zasiłkobiorcy stałemu pomocy w formie zasiłków celowych i okresowych - sporządzanie projektów decyzji administracyjnych w tych sprawach,- terminowe sporządzanie list wypłat zasiłków stałych w oparciu o podjęte decyzje i przekazywanie ich do działu Finansowo-Księgowego, sporządzanie przekazów i przelewów,- prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z przyznawaniem pomocy w formie schronienia dla osób bezdomnych,- - prowadzenie wszelkiej dokumentacji dotyczącej przyznawania pomocy w formie zasiłku stałego,- przygotowywanie projektów postanowień, decyzki administracyjnych dotyczących zasiłków stałych a także w przypadku udzielenia zasiłkobiorcy stałemu pomocy w formie zasiłków celowych i okresowych - sporządzanie projektów decyzji administracyjnych w tych sprawach,- terminowe sporządzanie list wypłat zasiłków stałych w oparciu o podjęte decyzje i przekazywanie ich do działu Finansowo-Księgowego, sporządzanie przekazów i przelewów,- prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z przyznawaniem pomocy w formie schronienia dla osób bezdomnych,- - prowadzenie wszelkiej dokumentacji dotyczącej przyznawania pomocy w formie zasiłku stałego,- przygotowywanie projektów postanowień, decyzjii administracyjnych dotyczących zasiłków stałych a także w przypadku udzielenia zasiłkobiorcy stałemu pomocy w formie zasiłków celowych i okresowych - sporządzanie projektów decyzji administracyjnych w tych sprawach,- terminowe sporządzanie list wypłat zasiłków stałych w oparciu o podjęte decyzje i przekazywanie ich do działu Finansowo-Księgowego, sporządzanie przekazów i przelewów,- prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z przyznawaniem pomocy w formie schronienia dla osób bezdomnych,- - prowadzenie wszelkiej dokumentacji dotyczącej przyznawania pomocy w formie zasiłku stałego,- przygotowywanie projektów postanowień, decyzki administracyjnych dotyczących zasiłków stałych a także w przypadku udzielenia zasiłkobiorcy stałemu pomocy w formie zasiłków celowych i okresowych - sporządzanie projektów decyzji administracyjnych w tych sprawach,- terminowe sporządzanie list wypłat zasiłków stałych w oparciu o podjęte decyzje i przekazywanie ich do działu Finansowo-Księgowego, sporządzanie przekazów i przelewów,- prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z przyznawaniem pomocy w formie schronienia dla osób bezdomnych,- przygotowywanie projektów postanowień, decyzji administracyjnych dotyczących udzielania pomocy w formie schronienia osobom bezdomnym - nieodpłatnie i odpłatnie,- terminowe sporządzanie dokumentów księgowych dotyczących odpłatności za schronienie i przekazywanie ich do Działu Finansowo-Księgowego,- prowadzenie postępowań egzekucyjnych w sprawie należności z tytułu odpłatności za pobyt w schronisku,- obsługa programów informatycznych w zakresie niezbędnym do realizacji przyznawanych świadczeń z pomocy społecznej,- obsługa klienta, udzielanie informacji, wydawanie decyzji, zaświadczeń,

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: plus dodatek stażowy od 5% do 20%

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR W DZIALE ŚWIADCZEŃ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
dwa lata stażu pracy w przypadku posiadania wykształcenia średniego

Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: m. Świnoujście

Gmina pracodawcy: Świnoujście

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Świnoujście

Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego

Numer budynku pracodawcy: 4

Profil działalności pracodawcy: opieka socjalna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych

Data dodania oferty pracy: 18.07.2019

Oferta pracy ważna do: 31.07.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 18.07.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 16.07.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6aa3ea5dc6f1ea52252d70b44d4b1718

Podobne oferty pracy

SPRZĄTACZKA - od 1 000 PLN

sprzątanie powierzchni biurowych; praca w godz. 15-19
CS Sp. z o.o. - 2017-02-23 - Piaseczno (mazowieckie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 14,1 PLN

Prace przy tarczach, obsługa maszyn,praca na produkcji
kontakt przez OHP - 2017-10-06 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

MECHANIK SAMOCHODÓW - od 2 100 PLN

Usługi mechaniczne samochodów osobowych
M-Auto Firma Handlowo-Usługowa Agnieszka Majewicz - 2018-10-01 - Bytom (śląskie)

944U - SPRZEDAWCA PRZEZ INTERNET - od 1 850 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Radom (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - do 1 850 PLN

Obsługa klientów i bieżące prowadzenie sklepu
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)

ZBROJARZ - od 17 PLN

wykonywanie elementów betonowych i, żelbetonowych i zbrojeniowych
"EMIL-BUD" Zakład Ogólnobudowlany Michał Kwieciński Lębork - 2017-10-17 - Lębork (pomorskie)

PRACOWNIK POMOCNICZY W PRODUKCJI - od 2 100 PLN

- pakowanie wyrobów gotowych- przygotowywanie opakowań- przygotowywanie porcji surowców- naklejanie etykiet- układnie na palecie- praca w ciągach linii produkcyjnych na stanowiskach pomocniczych- prace porządkowe
RANDSTAD POLSKA Sp. z o.o. - 2018-07-18 - Płock (mazowieckie)

SPRZEDAWCA W KANTYNIE - od 2 000 PLN

Obsługa kasy fiskalnej, obsługa programu sprzedażowego itp. Praca w Kantynie na terenie Zakłady Karnego w Wołowie. Osoby zainteresowane proszone są o składanie swojej aplikacji na adres e-mail: kadry (at) igbpiast.pl Z DOPISKIEM SPRZEDAWCA WOŁÓW
ZACHODNIA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ "PIAST" - 2017-05-17 - Wołów (dolnośląskie)

MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - od 2 250 PLN

naprawa samochodów osobowych
Przewozy Osobowe KAR MAR Karol Marszałek - 2019-02-28 - Głogów (dolnośląskie)

PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. OBSŁUGI ADMINISTACYJNO - BIUROWEJ - od 2 000 PLN

Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) Ochrona indywidualnych i zbiorowych interesów konsumentów:a. przyjmowanie interesantów i udzielanie informacji prawnych, pomoc w zredagowaniu pisma, analiza dokumentów związanych z procedurą reklamacyjną, ukierunkowanie konsumenta w dalszych działaniach,b. udzielanie informacji prawnych przez telefon, ukierunkowanie konsumenta w dalszych działaniach,c. obsługa administracyjna wniosków skierowanych do Miejskiego Rzecznika Konsumentów o interwencję w sprawie:- pomoc w napisaniu wniosku i przyjęcie odpowiednich dokumentów,- analiza danych, sklasyfikowanie i ocena sprawy,- przygotowanie projektów pism do przedsiębiorców,- przedstawienie wariantów rozwiązywania sprawy,- podejmowanie działań związanych do zawarcia ugody pomiędzy konsumentem a przedsiębiorcą,- przygotowanie projektu pozwu i kompletowanie załączników do pozwu.2) Edukacja konsumencka:- prowadzenie edukacji konsumenckiej z młodzieżą,- uczestnictwo w spotkaniach, szkoleniach, dyżurach mających na celu edukację konsumencką.3) Obsługa Biura Miejskiego Rzecznika Konsumentów.
Urząd Miasta Płocka - 2017-09-08 - Płock (mazowieckie)

PRACOWNIK BIUROWY - 1 850 - 3 500 PLN

Digitalizacja dokumentów, obsługa mail room, obsługa workflow, indeksacja. Wymagania: wykształcenie pomaturalne/policealne, umiejętność pracy w skupieniu, dokładność, samodzielność, dbanie o szczegóły, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, mile widziany status studenta.
SCAN CENTRE - 2016-12-09 - Wejherowo (pomorskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

-obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Żory (śląskie)

SPRZEDAWCA - 1 017,4 PLN

wg programu
kontakt przez PUP - 2019-04-08 - Sławno (zachodniopomorskie)

OPERATOR URZĄDZEŃ WYKRAWAJĄCYCH ELEMENTY OBUWIA -PRACOWNIK DO WYCINANIA NA PRASIE - od 2 000 PLN

Praca przy obsłudze prasy do wycinania elementów do podpodeszwy w obuwiu. Praca stojąca wymagająca dość dużej szybkości w wykonywaniu czynności na stanowisku.
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Rudniki (śląskie)

LAKIERNIK MEBLOWY - OFPR/16/0749 - od 2 500 PLN

lakierowanie elementów drewnianych
PPUH PROSNA Zbigniew Sobczak - 2016-05-12 - Głuszyna (opolskie)

OPIEKUN KLIENTA - od 18 PLN

reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami pochodzenia chińskiego, budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy i relacji z klientami chińskimi, pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Jabłonowo (mazowieckie)

STOLARZ - RÓWNIEŻ DO PRZYUCZENIA (BEZ ŻADNYCH WYMAGAŃ ZE STRONY PRACODAWCY) - 2 500 - 3 000 PLN

wykonywanie okien, drzwi, mebliDojazd do pracy zagwarantowany- od strony Widzewa-przez całą Łódź
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Dzierżązna (łódzkie)

PODINSPEKTOR DS. GOSPODARKI KOMUNALNEJ W REFERACIE GOSPODARKI ODPADAMI I OCHRONY ŚRODOWISKA - 2 250 - 3 700 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:1. Nadzór nad utrzymaniem czystości w gminie w zakresie określonym w regulaminie utrzymania porządku i czystości w gminie a w szczególności:1) Współorganizowanie przetargów w zakresie utrzymania czystości na terenach komunalnych, plażach i innych terenach publicznych oraz wywozu nieczystości z terenów publicznych;2) Nadzór nad stanem sanitarno-porządkowym terenów Gminy Stegna, w szczególności wzdłuż pasów drogowych, na przystankach, placach, parkach, boiskach, ścieżkach pieszych, plażach, terenach przyplażowych, oraz innych terenach publicznych;3) Nadzoru nad urządzeniami do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych;4) Podejmowanie działań w celu likwidacji dzikich wysypisk;5) Sprawowanie kontroli oraz podejmowanie działań dyscyplinujących przedsiębiorców w zakresie wywiązywania się z umów w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz wywozu nieczystości z koszy ulicznych oraz innych urządzeń zlokalizowanych w pasach drogowych oraz terenach publicznych.2. Współpraca w realizacji zadań finansowanych z funduszu sołeckiego.3. Sprawowania kontroli postępowania i stosowania przepisów o prawidłowym gromadzeniu i unieszkodliwianiu odpadów komunalnych.4. Nadzór nad pracownikami wykonującymi czynności z zakresu gospodarki komunalnej w ramach wykonywanych robót publicznych, prac interwencyjnych oraz prac społeczno-użytecznych, w tym:1) Ustalanie harmonogramu robót dla w/w pracowników w zakresie:a) prac montażowych i konserwatorskich ławek, koszy ulicznych, znaków drogowych, przystanków autobusowych i innych obiektów małej architektury komunalnej, b) wykaszania poboczy, rowów, itp.c) porządkowania wyznaczonych terenów,d) odśnieżania ulic i chodników, usuwania śliskości,e) naprawy nawierzchni drogowych,f) wykonania innych prac społeczno-gospodarczych.2) Zabezpieczenie sprzętowo-materiałowe wykonywanych robót, w tym zakupu sprzętu i narzędzi do wykonania robót komunalnych, środków indywidualnej ochrony i BHP.5. Wyposażenie terenów publicznych w szalety publiczne stacjonarne i przenośne oraz sprawowanie nadzoru nad ich funkcjonowaniem.6. Wyposażenie gruntów stanowiących mienie Gminy w infrastrukturę techniczną (tj. kosze na śmieci, ławki, fontanny, zdroje uliczne itp.).7. Utrzymanie ładu i porządku wokół budynków gminnych.8. Udział w pracach gminnego zespołu reagowania kryzysowego w zakresie ochrony przed powodzią.9. Nadzór nad zimowym utrzymaniem dróg i chodników.10. Nadzór nad utrzymaniem i stanem technicznym urządzeń melioracyjnych. 11. Prowadzenie ewidencji wód i urządzeń melioracji wodnych. 12. Prowadzenie postępowań w zakresie: a) wydawania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego, b) wydawania decyzji na lokalizacje przyłączy. 13. Naliczania opłat i kar pieniężnych za zajęcie pasa drogowego. 14. Prowadzenie spraw związanych z korzystaniem z przystanków komunikacyjnych przez przewoźników. 15. Współpraca w zagospodarowaniu terenów zieleni w tym: a) urządzanie i utrzymywanie rabat, klombów kwiatowych oraz krzewów i innych roślin ozdobnych, b) wykaszanie rond na terenie gminy, c) konserwacja i wycinka drzew i krzewów.13. Realizacja zadań dotyczących usuwania azbestu z przestrzeni publicznej.14. Realizacja programów pomocowych związanych z azbestem.15. Prowadzenie magazynu ze sprzętem gminnym.16. Koordynacja spraw związanych z funkcjonowaniem oświetlenia przestrzeni publicznej w gminie, w szczególności:1) Udział w przygotowaniu przetargów na oświetlenie uliczne i kontrola ich realizacji;2) Współpraca z przedsiębiorcami w zakresie realizacji nowych inwestycji oświetleniowych, przebudowy, remontu i utrzymania urządzeń oświetleniowych;3) Uzgadnianie lokalizacji przyłączy oświetleniowych do obiektów gminnych (np. place zabaw, parki itp.);4) Kontrola realizacji umów i potwierdzanie ich wykonania w zakresie oświetlenia ulic; 5) Prowadzenie spraw w zakresie uzupełnienia i konserwacji lamp ulicznego oświetlenia; 6) Rozliczanie umów na oświetlenie uliczne.17. Udział w kontrolach u właścicieli posesji przeprowadzanych przez Straż Gminną.18. Nadzór nad wykonaniem nieodpłatnej pracy na cele społeczne.19. Zastępowanie pracownika ds. dróg i mostów. 20. Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstanie zobowiązań finansowych.21. Kontrola operacji gospodarczych pod względem merytorycznym, legalności i zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych.22. Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją.23. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy, Zastępcę Wójta, Sekretarza Gminy oraz Kierownika referatu.
Gmina Stegna - 2019-05-15 - Stegna (pomorskie)

MAGAZYNIER - od 2 000 PLN

kompletowanie towaru, obsługa wózka jezdniowego, prace porządkowe, rozładunek i załadunek towaru.
kontakt przez PUP - 2016-12-19 - Garwolin (mazowieckie)

PIELĘGNIARKA - od 2 100 PLN

Sprawowanie opieki pielęgniarskiej nad mieszkańcami Domu.
Dom Pomocy Społecznej Kutno - 2018-03-21 - Kutno (łódzkie)

PRACOWNIK HURTOWNI - od 1 850 PLN

praca w hurtowni spożywczej
ARAS ARASZCZUK & ARASZCZUK SPÓŁKA JAWNA - 2016-06-02 - Pawłowice (śląskie)

KADROWA/KADROWY - 3 500 - 4 000 PLN

Prowadzenie akt osobowych, prowadzenie zgłoszeń pracowników do ubezpieczeń społecznych, sporządzanie list płac, deklaracji podatkowych, deklaracji PFRON, deklaracji ZUS, prowadzenie spraw emerytalno-rentowych pracowników, realizowanie usług i świadczeń zZFŚS, sporządznie sprawozdań statystycznych.
LIRECO - 2018-03-02 - Gdynia (pomorskie)

PODINSPEKTOR - od 2 400 PLN

przyjmowanie wniosków o ustalenie prawa do świadczenia wychowawczego oraz świadczenia z tytułu urodzenia żywego dziecka, u którego stwierdzono ciężkie i nieodwracalne upośledzenie albo nieuleczalną chorobę; wprowadzanie danych do programu komputerowego; prowadzenie postępowania administracyjnego z zakresu powierzonych spraw oraz sporządzanie decyzji administracyjnych; prowadzenie postępowań o zwrot nienależnie pobranych świadczeń; współdziałanie z głównym księgowym w zakresie realizacji wpłat nienależnie pobranych świadczeń; przygotowywanie list wypłat świadczeń w formie gotówkowej, przelewów na rachunek bankowy oraz przekazów pieniężnych; sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych z zakresu świadczenia wychowawczego; opracowywanie informacji oraz analiz z zakresu realizowanych zadań; przygotowywanie propozycji projektu budżetu, planu finansowego i harmonogramu wydatków w zakresie powierzonych zadań; realizowanie planu finansowego w zakresie powierzonych zadań oraz dokonywanie bieżącej i okresowej analizy tego planu; proponowanie i przedkładanie kierownikowi Ośrodka propozycji zmian w budżecie, planie finansowym oraz harmonogramie wydatków w trakcie roku budżetowego w zakresie realizowanych zadań; przygotowywanie materiałów do serwisu internetowego z zakresu stanowiska pracy.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-12-19 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

FRYZJER - 997,4 PLN

Strzyżenie damskie i męskie. Koloryzacja, wykonywanie trwałej ondulacji. Dezynfekcja narzędzi fryzjerskich.
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Stalowa Wola (podkarpackie)

PRZEPALACZ DO CIĘCIA ZŁOMU - od 4 000 PLN

cięcie złomu, demontaż konstrukcji. Praca w delegacji według zleceń
PPHU Rexter-Pol - 2017-05-24 - Krobia (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - od 925 PLN

obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta, wykładanie towaru, utrzymanie porządku w miejscu pracy. Pierwsze 3 miesiące umowa zlecenie, nastepnie umowa o pracę (1/2 etatu).
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Zabrze (śląskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI PRODUKTÓW FINANSOWYCH - KASJER - od 1 850 PLN

- Obsługa klienta, sprzedaż produktów bankowych, obsługa kasy, przyjmowanie wpłat i wypłat. Praca w Katowicach ul. Dębowa 24a lub w Chorzowie na ul. Podmiejskiej 34 lub w Chorzowie ul. Graniczna 82.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca rozpocznie się po branżowym przeszkoleniu w Banku.- Praca: 9:00-17:00 + dwie soboty: 9:00-12:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej lub bankowej. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: w_gaik (at) vp.pl
GAIK BARBARA - 2016-08-19 - Katowice (śląskie)

MANIKIURZYSTKA/MANIKIURZYSTA 85 - od 3 500 PLN

zmyciu poprzedniego lakieru, skróceniu i opiłowaniu paznokci, usunięcie martwego lub zbędnego, naskórka, wygładzenie, nawilżenie, odżywienie oraz regeneracji skóry dłoni, wykonywanie zabiegów zdobniczych paznokci polegające na tradycyjnym malowaniu i zdobieniu paznokci lub stosowaniu technik przedłużania i rekonstrukcji paznokci.
kontakt przez PUP - 2019-03-25 - Wrocław (dolnośląskie)

PODINSPEKTOR - od 2 100 PLN

REALIZACJA ZADAŃ WYNIKAJĄCYCH Z USTAWY Z DN. 28.11.2003 R. O ŚWIADCZENIACH RODZINNYCH, USTAWY Z DN. 7.09.2007R. O POMOCY OSOBOM UPRAWNIONYM DO ALIMENTÓW, USTAWY Z DN. 11.02.2016R. O POMOCY PAŃSTWA W WYCHOWYWANIU DZIECI. SZCZEGÓŁY NA TEMAT NABORU NA STANOWISKA PRACY NA STRONIE: WWW.BIP.OPSBLAZOWA.PL ZAKŁADKA: NABORY NA WOLNE STAWISKA PRACY.
MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W BŁAŻOWEJ - 2016-06-15 - Błażowa (podkarpackie)