PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. OBSŁUGI ADMINISTACYJNO - BIUROWEJ Płock oferta pracy Urząd Miasta Płocka


Największy wybór odzieży

Stanowisko: PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. OBSŁUGI ADMINISTACYJNO - BIUROWEJ

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) Ochrona indywidualnych i zbiorowych interesów konsumentów:a. przyjmowanie interesantów i udzielanie informacji prawnych, pomoc w zredagowaniu pisma, analiza dokumentów związanych z procedurą reklamacyjną, ukierunkowanie konsumenta w dalszych działaniach,b. udzielanie informacji prawnych przez telefon, ukierunkowanie konsumenta w dalszych działaniach,c. obsługa administracyjna wniosków skierowanych do Miejskiego Rzecznika Konsumentów o interwencję w sprawie:- pomoc w napisaniu wniosku i przyjęcie odpowiednich dokumentów,- analiza danych, sklasyfikowanie i ocena sprawy,- przygotowanie projektów pism do przedsiębiorców,- przedstawienie wariantów rozwiązywania sprawy,- podejmowanie działań związanych do zawarcia ugody pomiędzy konsumentem a przedsiębiorcą,- przygotowanie projektu pozwu i kompletowanie załączników do pozwu.2) Edukacja konsumencka:- prowadzenie edukacji konsumenckiej z młodzieżą,- uczestnictwo w spotkaniach, szkoleniach, dyżurach mających na celu edukację konsumencką.3) Obsługa Biura Miejskiego Rzecznika Konsumentów.

Data publikacji: 2017-09-08

Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Pracodawca: Urząd Miasta Płocka

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Pl. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) Ochrona indywidualnych i zbiorowych interesów konsumentów:a. przyjmowanie interesantów i udzielanie informacji prawnych, pomoc w zredagowaniu pisma, analiza dokumentów związanych z procedurą reklamacyjną, ukierunkowanie konsumenta w dalszych działaniach,b. udzielanie informacji prawnych przez telefon, ukierunkowanie konsumenta w dalszych działaniach,c. obsługa administracyjna wniosków skierowanych do Miejskiego Rzecznika Konsumentów o interwencję w sprawie:- pomoc w napisaniu wniosku i przyjęcie odpowiednich dokumentów,- analiza danych, sklasyfikowanie i ocena sprawy,- przygotowanie projektów pism do przedsiębiorców,- przedstawienie wariantów rozwiązywania sprawy,- podejmowanie działań związanych do zawarcia ugody pomiędzy konsumentem a przedsiębiorcą,- przygotowanie projektu pozwu i kompletowanie załączników do pozwu.2) Edukacja konsumencka:- prowadzenie edukacji konsumenckiej z młodzieżą,- uczestnictwo w spotkaniach, szkoleniach, dyżurach mających na celu edukację konsumencką.3) Obsługa Biura Miejskiego Rzecznika Konsumentów.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. OBSŁUGI ADMINISTACYJNO - BIUROWEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2017

Data zakończenia pracy: 31.12.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.);2. nieposzlakowana opinia;3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. wykształcenie wyższe minimum pierwszego stopnia.Wymagania dodatkowe:znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.);- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r. poz. 446 ze zm.);- z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2017 r. poz. 683);- z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r. poz. 229);- z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2017 r. poz.1553);- z dnia 23.04.1964 r. kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121) - w zakresie umowy sprzedaży, umowy o dzieło oraz wykonania zobowiązań i skutków ich niewykonania;- z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U. z 2016 r. poz. 1823);- z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2003 r. Nr. 153 poz.1503);- z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym (Dz.U. z 2016 r. poz. 3).

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Płocka

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Adres pracodawcy:
Pl. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty:1.życiorys (CV) dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);2.list motywacyjny - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);3.dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);4.oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Zgodnie z treścią art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922) - Urząd Miasta Płocka z siedzibą w Płocku, pl. Stary Rynek 1, jest administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie w Urzędzie. Dane osobowe w zakresie określonym w art. 221 Kodeksu pracy oraz przepisach wykonawczych do Kodeksu pracy będą przetwarzane w celu związanym z procesem rekrutacji nowych pracowników Urzędu. Każda osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;5.oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.) - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;6.oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;7.oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;8.oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;9.dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan);Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym.Składanie aplikacji:Aplikacje składa się wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka (https://e-rekrutacja.plock.eu) w terminie do dnia 18 września 2017 roku. Aplikacje złożone w formie papierowej nie będą rozpatrywane.* Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną).* Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji.* Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.* Osobom, które nie posiadają dostępu do internetu, a są zainteresowane złożeniem APLIKACJI, zagwarantowano dostęp do bezpłatnego stanowiska komputerowego, w celu jej złożenia, w godzinach pracy Urzędu w następujących lokalizacjach:pl. Stary Rynek 1;al. marsz. Józefa Piłsudskiego 6;ul. Miodowa 8.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m. Płock

Gmina pracodawcy: Płock

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Płock

Ulica pracodawcy: Pl. Stary Rynek

Numer budynku pracodawcy: 1

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji

Data dodania oferty pracy: 08.09.2017

Oferta pracy ważna do: 18.09.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 08.09.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 08.09.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

FRYZJER - 997,4 PLN

Fryzjer
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

MONTER RUSZTOWAŃ - od 2 240 PLN

MONTAŻ/DEMONTAŻ RUSZTOWAŃ NA TERENIE CAŁEJ POLSKI.
PHU ALKAR JAKUBOWSKA KARINA - 2018-03-28 - Kartuzy (pomorskie)

HYDRAULIK/MONTER INSTALACJI GRZEWCZYCH - od 1 850 PLN

Montaż insytalacji sanitarnych i grzewczych.
INSTAL-BUD MARIUSZ CZUJKOWSKI - 2016-06-06 - Elizówka (lubelskie)

SPRZEDAWCA - od 1 400 PLN

Obsługa klienta, przygotowanie towaru do sprzedaży, sortowanie, wyeksponowanie, dbanie o czystość i estetykę miejsca sprzedaży, załatwianie reklamacji zakupionych towarów, zabezpieczenie punktu i towaru przed włamaniem/kradzieżą. Praca na umowę zlecenie z wynagrodzeniem w wysokości 1 200 zł netto. Godziny pracy do uzgodnienia z pracodawcą.
TOUR SPORT Sp. z o.o. - 2016-06-07 - Zabrze (śląskie)

TAPICER - od 4 500 PLN

zgodnie ze stanowiskiemPn- Pt- 08:00 do 16:00Sob. 08:00 do 14:00
MARBO Mario Bojadzijew - 2018-08-07 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

KIEROWCA MECHANIK KAT. C+ E - od 1 850 PLN

Prowadzenie pojazdu w tansporcie międzynarodowym, dokumentacja CMR, obsługa pojazdu
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Cieszyn (zachodniopomorskie)

TECHNIK TRANSPORTU DROGOWEGO - 997,4 PLN

Organizowanie i nadzorowanie transportu drogowego, zapewnienie obsługi technicznej środków transportu drogowego, sporządzanie kalkulacji i obliczanie kosztów przewozu towarów, ocenianie stanu technicznego środków transportu, analiza kosztów (myta, paliwa itp.), obliczanie kosztów eksploatacji środków transportu drogowego.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Janowiec (podkarpackie)

MASAŻYSTKA - od 2 000 PLN

OFERTA PRACY REFUNDOWANA DLA BEZROBOTNYCH DO 30 ROKU ŻYCIA SKIEROWANYCH Z PUP.Masaż klasyczny całego ciała, masaż relaksacyjny gorącymi kamieniami, masaż bańkami chińskimi.
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)

ELEKTROMECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - od 2 100 PLN

NAPRAWA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH
INTER AUTO Wiesław Siwek - 2018-07-13 - Kraków (małopolskie)

OPIEKUN KLIENTA - od 2 500 PLN

Kontakt z klientami z zagranicy, dojazd na budowę, sprawdzanie stanu realizacji budowy, przygotowywanie dokumentów dla klienta.
STALPROM Sp. z o.o. - 2016-02-01 - Jabłonna (mazowieckie)

MAGAZYNIER - od 2 100 PLN

Czynności związane z transportem i magazynowaniem towarów przy użyciu wózków widłowych oraz prowadzenie dokumentacji związanej z gospodarką magazynową.
Termo Organika Spółka z o.o. - 2018-05-14 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)

PODINSPEKTOR DS. INWESTYCJI LINIOWYCH - od 2 500 PLN

Przygotowywanie zadań inwestycyjnych polegających na zlecaniu opracowania dokumentacji projektowej i jej weryfikacji wraz z wymaganymi uzgodnieniami i uzyskaniem pozwolenia na budowę, przygotowywanie materiałów do przeprowadzenia przetargów na opracowywanie dokumentacji.
Urząd Gminy Godów - 2017-01-09 - Godów (śląskie)

PODINSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI LOKALOWEJ -OFERTA KONKURSOWA- - 2 000 - 4 950 PLN

Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl
Urząd Miejski w Tarnowskich Górach - 2017-07-07 - Tarnowskie Góry (śląskie)

MECHANIK - od 2 000 PLN

- Drobne naprawy samochodów ciężarowych i sztaplarek,- Kontakt telefoniczny: 508-115-007
HANDEL PIOTR WRYCZA - 2017-05-30 - Tczew (pomorskie)

FRYZJER - od 2 130 PLN

strzyżenie męskie i damskie, farbowanie włosów, praca z komputerem, sprzątanie stanowiska,
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Opole (opolskie)

SPRZĄTACZKA - do 1 850 PLN

Sprzątanie obiektu.
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Włodawa (lubelskie)

PODINSPEKTOR DS. PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO, GOSPODRKI KOMUNALONEJ, BUDOWNICTWA I OCHRONY ŚRODOWISKA - do 1 850 PLN

1. Przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań.2. Ustalanie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu.3. Prowadzenie i koordynowanie prac związanych z opracowaniem i realizacją planu zagospodarowania przestrzennego Gminy, nadzór nad realizacją ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.4. Prowadzenie spraw z zakresu zarządzania drogami gminnymi, w tym projektowanie przebiegu dróg, budowa, modernizacja i ochrona dróg oraz określenie szczególnego korzystania z dróg.5. Przygotowywanie postępowań przetargowych dotyczących gminnych inwestycji.6. Sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi inwestycjami w Gminie.7. Prowadzenie spraw związanych z systemem utrzymaniem porządku i czystości w Gminie.8. Prowadzenie spraw związanych z ochroną środowiska i gospodarką wodną w Gminie.9. Prowadzenie spraw związanych z usuwaniem drzew i krzewów.10. Prowadzenie spraw związanych z cmentarzami wojennymi i miejscami pamięci narodowej.11. Przygotowywanie materiałów w sprawie nazewnictwa ulic i placów.12. Oznaczanie nieruchomości numerami porządkowymi.13. Prowadzenie spraw związanych z ochroną zabytków.14. Prowadzenie spraw wynikających z przepisów szczególnych.
Urząd Gminy w Wyrykach - 2016-05-27 - Wyryki-Połód (lubelskie)

TOKARZ / FREZER OBRABIAREK STEROWANYCH NUMERYCZNIE - 997,4 PLN

Tokarz / frezer obrabiarek sterowanych numerycznie
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Częstochowa (śląskie)

PAKOWACZ RĘCZNY - do 2 100 PLN

Pakowanie drobnych części metalowych oraz przygotowywanie paczek do wysyłki.
kontakt przez OHP - 2018-04-06 - Gorlice (małopolskie)

KURIER - od 2 000 PLN

Dostarczanie przesyłek kurierskich odbiorcom
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Lublin (lubelskie)

SPEDYTOR - 997,4 PLN

....
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Koło (wielkopolskie)

PRACOWNIK DZIAŁU PAPETERIA - od 2 100 PLN

WYKŁADANIE TOWARU NA PÓŁKI (ASORTYMENT PAPETERIA); OBSŁUGA KLIENTA
HIPERMARKET E.LECLERC - 2018-03-29 - Rzeszów (podkarpackie)

KOORDYNATOR SZKOLEŃ - od 1 850 PLN

- Koordynator szkoleń odpowiedzialny jest za prawidłowy przebieg procesu organizacji projektów szkoleniowych. Odpowiada on za organizację szkoleń otwartych i zamkniętych na terenie Polski. Do obowiązków koordynatora należy, w szczególności: Prowadzenie negocjacji handlowych z kontrahentami, organizacja i obsługa szkoleń na terenie całego kraju.- W trakcie podróży służbowych pracodawca zapewnia zakwaterowanie w hotelu, o standardzie ok. 3 gwiazdkowym.- W trakcie podróży służbowej pracownik otrzymuje śniadanie, obiad, serwis kawowy (kawa, herbata, woda mineralna, kruche ciasteczka). W razie projektów wielodniowych Pracodawca zapewnia także kolację. - Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8.00-16.00 - lecz praca ma charakter zadaniowy: duża ilość wyjazdów służbowych. Wymaganie wykształcenie min. średnie. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Posiadanie czynnego prawa jazdy kat. B oraz doświadczenie w kierowaniu pojazdami tej kategorii. Wymagane umiejętności: zwięzłe formułowanie wypowiedzi, gotowość do częstych podróży służbowych na terenie całego kraju, poczucie odpowiedzialności za powierzone projekty, zaangażowania w wykonywaną pracę.
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Katowice (śląskie)

PODINSPEKTOR W URZĘDZIE STANU CYWILNEGO I SPRAW OBYWATELSKICH - OFERTA KONKURSOWA - od 2 300 PLN

Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl, zakładka oferty pracy.
Urząd Miejski w Tarnowskich Górach - 2018-04-10 - Tarnowskie Góry (śląskie)

POMOC BIUROWA - 997,4 PLN

staż
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Białogard (zachodniopomorskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

Bieżąca obsługa studentów.
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Starogard Gdański (pomorskie)

KSIĘGOWY - od 1 850 PLN

prowadzenie pełnej księgowości Spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego, przygotowywanie i przekazywanie deklaracji podatkowych w zakresie podatków dochodowych CIT ,PIT oraz VAT, kontrola merytoryczna dokumentów i zapewnienie kompletności i poprawności księgowań, przygotowywanie sprawozdań finansowych, wsparcie pozostałych działów w zakresie spraw księgowych i kadrowych
Bartpol Bis sp. z o.o. - 2016-10-31 - Wieliczka (małopolskie)


Wybierz powiat