PODINSPEKTOR W DZIALE ŚWIADCZEŃ POMOCY SPOŁECZNEJ Gubin oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Stanowisko: PODINSPEKTOR W DZIALE ŚWIADCZEŃ POMOCY SPOŁECZNEJ
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: 1) prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie realizowanych zadań.2) przygotowywanie decyzji i dokumentów dotyczących przyznania:- zasiłków stałych,- zasiłków okresowych,- umieszczenia w domu pomocy społecznej,- świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,- wynagrodzenia za sprawowanie opieki,3) sporządzanie list wypłat przyznanych świadczeń,4) rozliczanie przyznanej pomocy,5) sporządzanie sprawozdań, analiz i oceny zasobów pomocy społecznej,
Data publikacji: 2019-12-06
Lokalizacja: Gubin (lubuskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gdańska 17, 66-620 Gubin, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie realizowanych zadań.2) przygotowywanie decyzji i dokumentów dotyczących przyznania:- zasiłków stałych,- zasiłków okresowych,- umieszczenia w domu pomocy społecznej,- świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,- wynagrodzenia za sprawowanie opieki,3) sporządzanie list wypłat przyznanych świadczeń,4) rozliczanie przyznanej pomocy,5) sporządzanie sprawozdań, analiz i oceny zasobów pomocy społecznej,
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR W DZIALE ŚWIADCZEŃ POMOCY SPOŁECZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa Komputera MS-WORD, EXCEL
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Adres pracodawcy:
Gdańska 17, 66-620 Gubin, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
http://bip.wrota.lubuskie.pl/mops_gubin/wakaty/8/12/Podinspektor/1) życiorys zawodowy (CV),2) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe,3) list motywacyjny zawierający uzasadnienie przystąpienia do konkursu,4) kwestionariusz osobowy,5) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwa umyślne,6) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,7) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: krośnieński
Gmina pracodawcy: Gubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gubin
Ulica pracodawcy: Gdańska
Numer budynku pracodawcy: 17
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Data dodania oferty pracy: 06.12.2019
Oferta pracy ważna do: 16.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4632f35f7138fb38541eb03b169562f1
Podobne oferty pracy
wykonywanie prac malarsko-tapeciarskich
kontakt przez PUP - 2019-11-05 - Podgórzyn (kujawsko-pomorskie)
segregacja złomu, przepalanie złomu
PHU "eL De Ka" Lech Kalita - 2019-02-22 - Stąporków (świętokrzyskie)
organizowanie transportu, wystawianie faktur
FIRMA NOWAK SPÓŁKA JAWNA - 2016-12-29 - Gościeszyn (wielkopolskie)
krojenie i pakowanie chleba
PIEKARNIA-CUKIERNIA MARIOLA I ANDRZEJB.M. i A. ŁUKSZO S.C. - 2016-09-23 - Choszczno (zachodniopomorskie)
Sprzątanie obiektów hotelowych (w tym pokoje i domki), wykomnywanie innych czynności o podobnym charakterze
SUCHY BÓR Sp. z o.o. Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy - 2016-07-18 - Suchy Bór (opolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku objętym naborem dostępny na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemyślu w BIP: www.bip.przemysl.pl
Urząd Miejski w Przemyślu - 2016-10-14 - Przemyśl (podkarpackie)
Zarządzanie zespołem podległych pracowników wyznaczanie, kontrolowanie zadań; Sprawowanie nadzoru nad produkcją; Nadzór nad dokumentacją; Dbałość o przestrzeganie przepisów BHP; Pomoc pracownikom; Kontrola nad powierzonym mieniem przedsiębiorstwa; Współpraca z Mistrzem zmianowym i Kierownictwem; Umowa na 3 miesiące, z możliwością przedłużenia. godziny pracy: 6.00- 22.00
LEANN STAŃCZYK S.A. - 2018-04-03 - Słupsk (pomorskie)
kierowanie samochodem ciężarowym oraz z naczepą typu chłodnia po krajach UE, wykształcenie podstawowe lub zawodowe, doświadczenie min 6 mc, prawo jazdy kat.CE, przewóz rzeczy, mile widziana znajomość komunikatywna języka rosyjskiego lub białoruskiego lub ukraińskiego lub angielskiego lub niemieckiego; kontakt osobisty lub telefoniczny 665 111 435 lub p.stosik (at) hsf.nl
HSF Logistics Polska Sp. z o.o. - 2017-04-03 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
SKŁADANIE, NAPEŁNIANIE, PAKOWANIE TONERÓW DO DRUKAREK LASEROWYCH
kontakt przez OHP - 2018-07-18 - Żary (lubuskie)
jw
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy - 2018-11-14 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedawca, kasjer, magazynier
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Mysłowice (śląskie)
-jeżdżenie samochodem ciężarowym
Zakład Budownictwa Drogowego Sp.zo.o - 2018-04-24 - Piechowice (dolnośląskie)
praca z dziećmi na świetlicy szkolnej
Szkoła Podstawowa w Lubczynie - 2017-12-22 - Lubczyno (lubuskie)
dopisywanie przesyłek rejestrowanych, sporzadzanie rozdzielników na prenumeratę, wydawanie listonoszom za pokwitowaniem przesyłek, rozliczanie listonoszy po powrocie z rejonu, uzupełnianie dokumentacji rozliczeniowej, awizowanie przesyłek,opracowywanie przesyłem pod względem wysokości opłat, rozdzielanie przesyłek wg PNA
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Sulechów (lubuskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Puńsk (podlaskie)
prowadzenie spraw z zakresu świadczeń pomocy społecznej oraz pomocy materialnej dla uczniów o charakterze socjalnym. Szczegółowe informacje dostępne w ogłoszeniu o naborze na stronie: http://biuletyn.abip.pl/mopspila/
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2017-08-10 - Piła (wielkopolskie)
1. Wprowadzanie danych do aplikacji użytkowych.2. Obsługa wniosków o świadczenia realizowane przez Centrum Świadczeń Rodzinnych.3. Sporządzanie projektów decyzji administracyjnych4.Udzielanie informacji i wyjaśnień dotyczących wniosków realizowanych przez Centrum Świadczeń Rodzinnych.5. Prowadzenie dokumentacji, segregowanie, opisywanie akt i dokumentacji bieżącej oraz przygotowywanie i przekazywanie do składnicy akt dokumentów wnioskodawców zgodnie z instrukcją kancelaryjną
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Koszalinie - 2019-03-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
PRACA NA MAGAZYNIE CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH, OBSŁUGA KOMPUTERA, ZNOSZENIE I PAKOWANIEZAMÓWIEŃ, OBSŁUGA KLIENTÓW
MTUNING MATEUSZ WRZESIEŃ - 2018-03-02 - Rzeszów (podkarpackie)
przewóz towarów
Andrzej Kazubowski, Specjalistyczny Zakład Naprawy Wag - 2017-05-26 - Koło (wielkopolskie)
Przewóz osób niepełnosprawnych; drobne prace naprawcze
CARITAS DIECEZJI KALISKIEJ Warsztaty Terapi Zajęciowej - 2016-07-11 - Słupia pod Kępnem (wielkopolskie)
utrzymywanie czystości w pokojach hotelowych i pomoeszczeniach ogólnych
DELTA IN Sp. z o.o. - 2017-07-10 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Zapoznanie się z zasadami gospodarowania odpadami stałymi, zapoznanie się z zasadami utrzymania czystości na terenie przedsiębiorstwa, obsługą PSZOK, pomoc przy pracach porządkowych i zbieraniu odpadów komunalnych, samodzielne wykonywanie prac porządkowych, pomoc przy rozwożeniu pojemników, naprawa i konserwacja pojemników, zbieranie odpadów komunalnych i obsługa PSZOK.
kontakt przez PUP - 2019-01-29 - Gostynin (mazowieckie)
zszywanie elementów wizytowej odzieży męskiej, przeróbki krawieckie
Zakład Krawiecki "As Garnitex" Anna Buksiak - 2018-02-07 - Pcim (małopolskie)
- sporządzanie list płac- wystawianie faktur- prowadzenie rejestru vat- prace związane z inwentaryzacją- wydawanie zaświadczeń itp.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 IM ZWIĄZKU ORŁA BIAŁEGO W DĄBROWIE GÓRNICZEJ - 2017-07-31 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
nadzorowanie, kontrola prac
Spółka Ciepłownicza Centrum Sp. z o.o. - 2017-06-08 - Bytom (śląskie)
1. Prowadzenie obsługi interesantów ubiegających się o przyznanie świadczeń,2. Przyjmowanie wniosków o przyznanie świadczeń, sprawdzanie pod względem formalnym i merytorycznym,3. Opracowywanie decyzji administracyjnych i innej korespondencji w zakresie prowadzonych postępowań w sprawach świadczeń,4. Prowadzenie obsługi dokumentacji w sprawie świadczeń w formie elektronicznej i tradycyjnej, w tym teczki świadczeniobiorców,5. Współpraca z organami administracji samorządowej i rządowej oraz z innymi instytucjami w celu skutecznej i właściwej realizacji świadczeń,6. Samodzielne pozyskiwanie lub weryfikowanie informacji niezbędnych do ustalenia uprawnień do świadczeń, 7. Wprowadzanie danych do aplikacji programu obsługującego świadczenia.Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Kołobrzeg - 2017-12-14 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Wykonywanie prac magazynowych
Firma Transportowo-Handlowa DAW - TRANS Łukasz Bielach - 2018-06-27 - Wolbrom (małopolskie)
transport drogowy towarów na terenie kraju i UE, pomoc przy załadunakch i rozładunkach towaru, wyjazdy 2-3-dniowe, weekendy w domu, płaca uzależniona od ilości wyjazdów
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "VIKA BIS" TOMASZ RADOMSKI - 2017-08-23 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:Terminowe i prawidłowe pod względem merytorycznym i formalnym dokonywanie wymiaru podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego od osób fizycznych wg przydzielonego alfabetycznego wykazu ulic na terenie miasta Płocka;Prowadzenie ewidencji nieruchomości, rejestrów wymiarowych, rejestrów przypisów i odpisów;Sporządzanie sprawozdań z zakresu wymiaru podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego;Przygotowywanie podań w sprawach ulg, umorzeń, odroczeń terminu płatności i innych pism do rozpatrzenia przez Prezydenta Miasta;Prowadzenie spraw związanych z odwołaniami od decyzji organu podatkowego I instancji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego;Kontrola wstępna dokumentów składanych przez podatników w zakresie prawidłowości ich wypełnienia;Kontrola powszechności i prawidłowości opodatkowania osób fizycznych podatkiem od nieruchomości, rolnym i leśnym;Wszczynanie postępowania karno-skarbowego w zakresie naruszania przepisów ustawy o podatkach i opłatach lokalnych;Przeprowadzanie postępowania wyjaśniającego w przypadku wątpliwości, co do rzetelności złożonych przez podatników dokumentów;Wydawanie i rejestrowanie zaświadczeń dla osób fizycznych i prawnych o nie zaleganiu z należnościami na rzecz Gminy oraz potwierdzających figurowanie w ewidencji podatkowej;Wystawianie wezwań podatnikom w celu uzyskania niezbędnych informacji;Przygotowywanie projektów: pism, decyzji, postanowień, zarządzeń, uchwał, odpowiedzi na interpelacje, analiz i innych dokumentów;Przygotowywanie materiałów i opracowań dla Rady i jej komisji oraz przełożonych;Wykonywanie zadań i załatwianie spraw zgodnie z Ordynacją Podatkową i Instrukcją kancelaryjną;Bieżąca i prawidłowa archiwizacja dokumentów.
Urząd Miasta Płocka - 2018-08-02 - Płock (mazowieckie)
Obsługa klienta, przyjęcie towaru, wyeksponowanie tego towaru, dbanie o porządek.
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Bełchatów (łódzkie)