PODINSPEKTOR W DZIALE ŚWIADCZEŃ POMOCY SPOŁECZNEJ Gubin oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej

Stanowisko: PODINSPEKTOR W DZIALE ŚWIADCZEŃ POMOCY SPOŁECZNEJ

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: 1) prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie realizowanych zadań.2) przygotowywanie decyzji i dokumentów dotyczących przyznania:- zasiłków stałych,- zasiłków okresowych,- umieszczenia w domu pomocy społecznej,- świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,- wynagrodzenia za sprawowanie opieki,3) sporządzanie list wypłat przyznanych świadczeń,4) rozliczanie przyznanej pomocy,5) sporządzanie sprawozdań, analiz i oceny zasobów pomocy społecznej,

Data publikacji: 2019-12-06

Lokalizacja: Gubin (lubuskie)

Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Gdańska 17, 66-620 Gubin, powiat: krośnieński, woj: lubuskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1) prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie realizowanych zadań.2) przygotowywanie decyzji i dokumentów dotyczących przyznania:- zasiłków stałych,- zasiłków okresowych,- umieszczenia w domu pomocy społecznej,- świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,- wynagrodzenia za sprawowanie opieki,3) sporządzanie list wypłat przyznanych świadczeń,4) rozliczanie przyznanej pomocy,5) sporządzanie sprawozdań, analiz i oceny zasobów pomocy społecznej,

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek stażowy

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR W DZIALE ŚWIADCZEŃ POMOCY SPOŁECZNEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gubin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gubin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2020

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu (wymagany staż - lata: 1)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa Komputera MS-WORD, EXCEL

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), administracyjne

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim

Adres pracodawcy:
Gdańska 17, 66-620 Gubin, powiat: krośnieński, woj: lubuskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
http://bip.wrota.lubuskie.pl/mops_gubin/wakaty/8/12/Podinspektor/1) życiorys zawodowy (CV),2) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe,3) list motywacyjny zawierający uzasadnienie przystąpienia do konkursu,4) kwestionariusz osobowy,5) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwa umyślne,6) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,7) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubuskie

Powiat pracodawcy: krośnieński

Gmina pracodawcy: Gubin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gubin

Ulica pracodawcy: Gdańska

Numer budynku pracodawcy: 17

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu

Data dodania oferty pracy: 06.12.2019

Oferta pracy ważna do: 16.12.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 06.12.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 06.12.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4632f35f7138fb38541eb03b169562f1

Podobne oferty pracy

MALARZ-TAPECIARZ (OFERTA PO STAŻU) - od 2 250 PLN

wykonywanie prac malarsko-tapeciarskich
kontakt przez PUP - 2019-11-05 - Podgórzyn (kujawsko-pomorskie)

SPAWACZ- PRZEPALACZ - od 2 500 PLN

segregacja złomu, przepalanie złomu
PHU "eL De Ka" Lech Kalita - 2019-02-22 - Stąporków (świętokrzyskie)

SPEDYTOR - od 4 000 PLN

organizowanie transportu, wystawianie faktur
FIRMA NOWAK SPÓŁKA JAWNA - 2016-12-29 - Gościeszyn (wielkopolskie)

PAKOWACZ - od 1 850 PLN

krojenie i pakowanie chleba
PIEKARNIA-CUKIERNIA MARIOLA I ANDRZEJB.M. i A. ŁUKSZO S.C. - 2016-09-23 - Choszczno (zachodniopomorskie)

OSOBA SPRZĄTAJACA - od 9 PLN

Sprzątanie obiektów hotelowych (w tym pokoje i domki), wykomnywanie innych czynności o podobnym charakterze
SUCHY BÓR Sp. z o.o. Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy - 2016-07-18 - Suchy Bór (opolskie)

PODINSPEKTOR - STANOWISKO DS. BUDŻETU, SPRAWOZDAWCZOŚCI I ORGANIZACYJNYCH W WYDZIALE MIENIA KOMUNALNEGO W URZĘDZIE MIEJSKIM W PRZEMYŚLU - od 2 000 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku objętym naborem dostępny na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemyślu w BIP: www.bip.przemysl.pl
Urząd Miejski w Przemyślu - 2016-10-14 - Przemyśl (podkarpackie)

BRYGADZISTA WP - od 3 157 PLN

Zarządzanie zespołem podległych pracowników wyznaczanie, kontrolowanie zadań; Sprawowanie nadzoru nad produkcją; Nadzór nad dokumentacją; Dbałość o przestrzeganie przepisów BHP; Pomoc pracownikom; Kontrola nad powierzonym mieniem przedsiębiorstwa; Współpraca z Mistrzem zmianowym i Kierownictwem; Umowa na 3 miesiące, z możliwością przedłużenia. godziny pracy: 6.00- 22.00
LEANN STAŃCZYK S.A. - 2018-04-03 - Słupsk (pomorskie)

KIEROWCA MIĘDZYNARODOWY - od 2 000 PLN

kierowanie samochodem ciężarowym oraz z naczepą typu chłodnia po krajach UE, wykształcenie podstawowe lub zawodowe, doświadczenie min 6 mc, prawo jazdy kat.CE, przewóz rzeczy, mile widziana znajomość komunikatywna języka rosyjskiego lub białoruskiego lub ukraińskiego lub angielskiego lub niemieckiego; kontakt osobisty lub telefoniczny 665 111 435 lub p.stosik (at) hsf.nl
HSF Logistics Polska Sp. z o.o. - 2017-04-03 - Szubin (kujawsko-pomorskie)

OPERATOR LINII - 2 100 - 2 600 PLN

SKŁADANIE, NAPEŁNIANIE, PAKOWANIE TONERÓW DO DRUKAREK LASEROWYCH
kontakt przez OHP - 2018-07-18 - Żary (lubuskie)

SPRZEDAWCA - do 2 250 PLN

sprzedawca, kasjer, magazynier
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Mysłowice (śląskie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - od 4 500 PLN

-jeżdżenie samochodem ciężarowym
Zakład Budownictwa Drogowego Sp.zo.o - 2018-04-24 - Piechowice (dolnośląskie)

WYCHOWAWCA W ŚWIETLICY SZKOLNEJ - 1 100 - 1 300 PLN

praca z dziećmi na świetlicy szkolnej
Szkoła Podstawowa w Lubczynie - 2017-12-22 - Lubczyno (lubuskie)

ASYSTENT USŁUG POCZTOWYCH - 997,4 PLN

dopisywanie przesyłek rejestrowanych, sporzadzanie rozdzielników na prenumeratę, wydawanie listonoszom za pokwitowaniem przesyłek, rozliczanie listonoszy po powrocie z rejonu, uzupełnianie dokumentacji rozliczeniowej, awizowanie przesyłek,opracowywanie przesyłem pod względem wysokości opłat, rozdzielanie przesyłek wg PNA
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Sulechów (lubuskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Puńsk (podlaskie)

PODINSPEKTOR - od 2 550 PLN

prowadzenie spraw z zakresu świadczeń pomocy społecznej oraz pomocy materialnej dla uczniów o charakterze socjalnym. Szczegółowe informacje dostępne w ogłoszeniu o naborze na stronie: http://biuletyn.abip.pl/mopspila/
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2017-08-10 - Piła (wielkopolskie)

PODINSPEKTOR - 3 000 - 4 320 PLN

1. Wprowadzanie danych do aplikacji użytkowych.2. Obsługa wniosków o świadczenia realizowane przez Centrum Świadczeń Rodzinnych.3. Sporządzanie projektów decyzji administracyjnych4.Udzielanie informacji i wyjaśnień dotyczących wniosków realizowanych przez Centrum Świadczeń Rodzinnych.5. Prowadzenie dokumentacji, segregowanie, opisywanie akt i dokumentacji bieżącej oraz przygotowywanie i przekazywanie do składnicy akt dokumentów wnioskodawców zgodnie z instrukcją kancelaryjną
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Koszalinie - 2019-03-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)

MAGAZYNIER CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH - od 2 400 PLN

PRACA NA MAGAZYNIE CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH, OBSŁUGA KOMPUTERA, ZNOSZENIE I PAKOWANIEZAMÓWIEŃ, OBSŁUGA KLIENTÓW
MTUNING MATEUSZ WRZESIEŃ - 2018-03-02 - Rzeszów (podkarpackie)

KIEROWCA KAT. B/ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 925 PLN

Przewóz osób niepełnosprawnych; drobne prace naprawcze
CARITAS DIECEZJI KALISKIEJ Warsztaty Terapi Zajęciowej - 2016-07-11 - Słupia pod Kępnem (wielkopolskie)

POKOJOWA - od 2 000 PLN

utrzymywanie czystości w pokojach hotelowych i pomoeszczeniach ogólnych
DELTA IN Sp. z o.o. - 2017-07-10 - Dzierżoniów (dolnośląskie)

ŁADOWACZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH - 1 017,4 PLN

Zapoznanie się z zasadami gospodarowania odpadami stałymi, zapoznanie się z zasadami utrzymania czystości na terenie przedsiębiorstwa, obsługą PSZOK, pomoc przy pracach porządkowych i zbieraniu odpadów komunalnych, samodzielne wykonywanie prac porządkowych, pomoc przy rozwożeniu pojemników, naprawa i konserwacja pojemników, zbieranie odpadów komunalnych i obsługa PSZOK.
kontakt przez PUP - 2019-01-29 - Gostynin (mazowieckie)

KRAWIEC - od 2 100 PLN

zszywanie elementów wizytowej odzieży męskiej, przeróbki krawieckie
Zakład Krawiecki "As Garnitex" Anna Buksiak - 2018-02-07 - Pcim (małopolskie)

REFERENT DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH 1/2 ETATU - od 1 000 PLN

- sporządzanie list płac- wystawianie faktur- prowadzenie rejestru vat- prace związane z inwentaryzacją- wydawanie zaświadczeń itp.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 IM ZWIĄZKU ORŁA BIAŁEGO W DĄBROWIE GÓRNICZEJ - 2017-07-31 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

KIEROWNIK ODDZIAŁU BUDOWLANEGO - od 3 100 PLN

nadzorowanie, kontrola prac
Spółka Ciepłownicza Centrum Sp. z o.o. - 2017-06-08 - Bytom (śląskie)

PODINSPEKTOR DS.ŚWIADCZEŃ (0,5 ETATU) - 1 250 - 1 500 PLN

1. Prowadzenie obsługi interesantów ubiegających się o przyznanie świadczeń,2. Przyjmowanie wniosków o przyznanie świadczeń, sprawdzanie pod względem formalnym i merytorycznym,3. Opracowywanie decyzji administracyjnych i innej korespondencji w zakresie prowadzonych postępowań w sprawach świadczeń,4. Prowadzenie obsługi dokumentacji w sprawie świadczeń w formie elektronicznej i tradycyjnej, w tym teczki świadczeniobiorców,5. Współpraca z organami administracji samorządowej i rządowej oraz z innymi instytucjami w celu skutecznej i właściwej realizacji świadczeń,6. Samodzielne pozyskiwanie lub weryfikowanie informacji niezbędnych do ustalenia uprawnień do świadczeń, 7. Wprowadzanie danych do aplikacji programu obsługującego świadczenia.Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Kołobrzeg - 2017-12-14 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

MAGAZYNIER - 2 100 - 3 520 PLN

Wykonywanie prac magazynowych
Firma Transportowo-Handlowa DAW - TRANS Łukasz Bielach - 2018-06-27 - Wolbrom (małopolskie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - od 2 000 PLN

transport drogowy towarów na terenie kraju i UE, pomoc przy załadunakch i rozładunkach towaru, wyjazdy 2-3-dniowe, weekendy w domu, płaca uzależniona od ilości wyjazdów
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "VIKA BIS" TOMASZ RADOMSKI - 2017-08-23 - Wolsztyn (wielkopolskie)

PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. WYMIARU PODATKÓW - od 2 100 PLN

Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:Terminowe i prawidłowe pod względem merytorycznym i formalnym dokonywanie wymiaru podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego od osób fizycznych wg przydzielonego alfabetycznego wykazu ulic na terenie miasta Płocka;Prowadzenie ewidencji nieruchomości, rejestrów wymiarowych, rejestrów przypisów i odpisów;Sporządzanie sprawozdań z zakresu wymiaru podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego;Przygotowywanie podań w sprawach ulg, umorzeń, odroczeń terminu płatności i innych pism do rozpatrzenia przez Prezydenta Miasta;Prowadzenie spraw związanych z odwołaniami od decyzji organu podatkowego I instancji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego;Kontrola wstępna dokumentów składanych przez podatników w zakresie prawidłowości ich wypełnienia;Kontrola powszechności i prawidłowości opodatkowania osób fizycznych podatkiem od nieruchomości, rolnym i leśnym;Wszczynanie postępowania karno-skarbowego w zakresie naruszania przepisów ustawy o podatkach i opłatach lokalnych;Przeprowadzanie postępowania wyjaśniającego w przypadku wątpliwości, co do rzetelności złożonych przez podatników dokumentów;Wydawanie i rejestrowanie zaświadczeń dla osób fizycznych i prawnych o nie zaleganiu z należnościami na rzecz Gminy oraz potwierdzających figurowanie w ewidencji podatkowej;Wystawianie wezwań podatnikom w celu uzyskania niezbędnych informacji;Przygotowywanie projektów: pism, decyzji, postanowień, zarządzeń, uchwał, odpowiedzi na interpelacje, analiz i innych dokumentów;Przygotowywanie materiałów i opracowań dla Rady i jej komisji oraz przełożonych;Wykonywanie zadań i załatwianie spraw zgodnie z Ordynacją Podatkową i Instrukcją kancelaryjną;Bieżąca i prawidłowa archiwizacja dokumentów.
Urząd Miasta Płocka - 2018-08-02 - Płock (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Obsługa klienta, przyjęcie towaru, wyeksponowanie tego towaru, dbanie o porządek.
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Bełchatów (łódzkie)