PODINSPEKTOR - STANOWISKO DS. BUDŻETU, SPRAWOZDAWCZOŚCI I ORGANIZACYJNYCH W WYDZIALE MIENIA KOMUNALNEGO W URZĘDZIE MIEJSKIM W PRZEMYŚLU Przemyśl oferta pracy Urząd Miejski w Przemyślu
Stanowisko: PODINSPEKTOR - STANOWISKO DS. BUDŻETU, SPRAWOZDAWCZOŚCI I ORGANIZACYJNYCH W WYDZIALE MIENIA KOMUNALNEGO W URZĘDZIE MIEJSKIM W PRZEMYŚLU
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku objętym naborem dostępny na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemyślu w BIP: www.bip.przemysl.pl
Data publikacji: 2016-10-14
Lokalizacja: Przemyśl (podkarpackie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Przemyślu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rynek 1, 37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku objętym naborem dostępny na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemyślu w BIP: www.bip.przemysl.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR - STANOWISKO DS. BUDŻETU, SPRAWOZDAWCZOŚCI I ORGANIZACYJNYCH W WYDZIALE MIENIA KOMUNALNEGO W URZĘDZIE MIEJSKIM W PRZEMYŚLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Przemyśl
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Przemyśl
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Przemyśl
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2016
Data zakończenia pracy: 30.04.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista administracji publicznej
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe o kierunku: administracja, zarządzanie. Wymagania dodatkowe dostępne na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemyślu w BIP: www.bip.przemysl.pl
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Przemyślu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu
Adres pracodawcy:
Rynek 1, 37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) list motywacyjny, 2) życiorys zawodowy, 3) kwestionariusz osobowy uwzględniający m.in. dane osobowe, miejsce zamieszkania i posiadane obywatelstwo, 4) kserokopię dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, uprawnienia, 5) kserokopie świadectw pracy lub dokumentów potwierdzających: staż pracy, doświadczenie zawodowe, prowadzenie działalności gospodarczej, 6) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, 7) oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oksarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzenie danych osobowych o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 j.t.).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym i dopiskiem "Oferta na stanowisko podinspektora - stanowisko ds. budżetu, sprawozdawczości i organizacyjnych w Wydziale Mienia Komunalnego w Urzędzie Miejskim w Przemyślu" w terminie do dnia 24 października 2016 r. Oferty należy składać do Kancelarii Ogólnej bądź do Wydziału Organizacji, Kadr i Kontroli (II piętro, pokój nr 34) Urzędu Miejskiego w Przemyślu, Rynek 1, 37-700 Przemyśl lub przesłać za pośrednictwem urzędu pocztowego.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Przemyśl
Gmina pracodawcy: Przemyśl
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Przemyśl
Ulica pracodawcy: Rynek
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: administracja samorządowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 14.10.2016
Oferta pracy ważna do: 24.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 14.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
.
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Pionki (mazowieckie)
szycie pokrowców z materiału oraz skóry, pokorowce meblowe.
PHU PIOTR CUPIAŁ - 2017-12-29 - Podgórzyn (dolnośląskie)
praca w hotelu jako kelner
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Żagań (lubuskie)
testowanie stacji bazowej 5g, planowanie i wykonywanie testów funkcjonalności, wprowadzanie automatyzacji testów, uczestnictwo w warsztatach technicznych, rozwiązywanie problemów sprzętowych. Praca w godz.: 9:00-17:00. Proponowany okres zatrudnienia: 01.06.2018 - 30.05.2021.
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych dotyczących użytkowania bankomatów sieci Euronet; obsługa połączeń przychodzących brak akcji sprzedażowych;rejestrowanie wszystkich zgłoszeń w systemach projektu zgodnie z procedurami klientaPrzyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych dotyczących użytkowania bankomatów sieci Euronet; Obsługa połączeń przychodzących brak akcji sprzedażowych;Rejestrowanie wszystkich zgłoszeń w systemach projektu zgodnie z procedurami klienta;
Teleperformance Polska Sp. z o. o. - 2015-12-02 - Siedlce (mazowieckie)
naprawa autobusów będących we władaniu firmy
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Gorlice (małopolskie)
PRASOWANIE ODZIEŻY, OBSŁUGA MASZYN PRALNICZYCH, ODPLAMIANIE, OBSŁUGA KLIENTAWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN.PODSTAWOWE, 3 LATA DOŚWIADCZENIA NA DANYM STANOWISKUPRACA W CENTRUM HANDLOWYM STER
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
-opracowanie i wdrażania szczegółowych instrukcji kontroli jakości dla poszczególnych asortymentów,-gromadzenie i wdrażanie wymagań klientowskich w zakresie jakości, ilości i sposobów pakowania wyrobów,-nadzorowanie sprzętów pomiarowych niezbędnych do kontroli procesów i produktów,-wykonywanie badań pomiarowych produkcji w toku i wyrywkowe kontrole operacji prowadzonych w tym zakresie przez operatorów,-gromadzenie i udostępnianie pracownikom wzorników odniesienia wyrobów gotowych i wyrobów niezgodnych-wystawianie atestów i deklaracji zgodności dla wyrobów zgodnie z wymaganiami klientów -zapisywanie wyników badań , tworzenie raportów i analiz wyników badań(w szczególności statystyki brakowości)
Interplastik Sp. z o.o. - 2016-03-07 - Świdwin (zachodniopomorskie)
Obsługa sekretariatu, udzielanie informacji interesantom i kierowanie ich do własciwych wydziałów, przygotowywanie korespondencji, prowadzenie eweidencji przyjętych interesantów przez Starostę i jego zastępców, prowadzenie wymaganych prawem zbiorów dokumentów, przygotowywanie spotkań i posiedzeń organizowanych przez Starostę i jego zastępców
STAROSTWO POWIATOWE W OPOLU LUBELSKIM - 2018-03-15 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Zgodne ze stanowiskiem.
Inter-Team sp. z o.o. - 2017-09-22 - Gdańsk (pomorskie)
-kontrola jakości systemów IT-współpraca z zespołem analityków i programistów przy dostarczaniu rozwiązań IT-zapewnianie zgodności rozwiązań ze standardami UBS oraz wymogami audytowymi-dzielenie się wiedzą z globalnym ze
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Zabierzów (małopolskie)
NAPRAWA SILNIKÓWWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE
AIR-TECH II BEATA KRZEMIŃSKA - 2018-01-30 - Szczecin (zachodniopomorskie)
przewóz towaru zgodnie ze zleceniem dla kontrahentów zagranicznych, współpraca z kontrahentami wschodnimi, itp.
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Leszno (wielkopolskie)
instalacje elektryczne
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowe "WASIELEWSKI" - 2016-07-14 - Górczyna (lubuskie)
Obsługa ekstrudera, ustawienie i kontrola procesu produkcyjnego
kontakt przez OHP - 2017-12-04 - Strzelce Opolskie (opolskie)
0
kontakt przez PUP - 2015-11-23 - Guzowatka (mazowieckie)
-diagnostyka oprogramowania PLC-analiza algorytmów sterujących systemami przemysłowymi-implementacja algorytmów sterujących systemami przemysłowymi na platformach wiodących producentów sterowników PLC (m.in. Beckhoff, Siemens)-wykonywanie remontów maszyn i urządzeń oraz usuwanie awarii -parametryzacja przetwornic częstotliwości-kontrola stanu technicznego wyłączników krańcowych, fotokomórek oraz czujników zbliżeniowych
kontakt przez OHP - 2018-01-03 - Strzelce Opolskie (opolskie)
montaż okien
GREENE Krzysztof Pszenica - 2016-10-31 - Zduńska Wola (łódzkie)
prowadzenie spraw związanych z tworzeniem gminnego zasobu nieruchomości,opracowywanie projektów planów wykorzystania zasobu, prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą i oddawaniem w użytkowanie nieruchomości, opracowywanie projektów uchwał,
URZĄD GMINY W KOŁAKACH KOŚCIELNYCH - 2017-10-25 - Kołaki Kościelne (podlaskie)
obsługa kancelarii MZO , prowadzenie korespondencji i załatwianie bieżącychspraw jednostki, obsługa klientów
Miejski Zarząd Oświaty w Skoczowie - 2016-09-06 - Skoczów (śląskie)
Praca w sklepie RABAT w Wołowie ul Wrocławska 14 ( kontakt z pracodawcą tel :783016881 )
Przedsiebiorstwo Wilobranżowe A. Piekarska - 2016-07-19 - Wołów (dolnośląskie)
-praca w godzinach nocnych 00:00-04:00
PIEKARNIA CUKIERNIA MATEUSZ PRZYBYLSKI - 2018-07-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1.prowadzenie ewidencji księgowej rzeczowych składników majątkowych powiatu i Skarbu Państwa2.dokonywanie wyceny na bieżąco i zinwentaryzowanych rzeczowych składników majątkowych, zestawienie i porównywanie wyników spisu z natury ze stanem ewidencyjnym i ich zaewidencjonowanie w księgach rachunkowych3.analiza,weryfikacja i wydruk zbiorów danych kont analitycznych prowadzonych ksiąg pomocniczych4.obsługa finansowo-księgowa, w tym prowadzenie na bieżąco ksiąg rachunkowych Międzyzakładowej Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
STAROSTWO POWIATOWE w GRYFINIE - 2016-03-24 - Gryfino (zachodniopomorskie)
Montaż okien PCV i aluminium u klienta.
PHU PO-BUD I Zbigniew Stanisław Popowski - 2016-10-25 - Żelków-Kolonia (mazowieckie)
sczepianie oraz spawanie konstrukcji stalowych wg rysunków technicznych
PAJOR TECHNOLOGY Sp. z o.o. - 2018-07-20 - Tarnów (małopolskie)
Kontrola biletów w autobusach Komunikacji Miejskiej w Zielonej Górze
Kancelaria Wierzyciel Spółka z o.o. - 2017-08-09 - Zielona Góra (lubuskie)
dostarczanie towarów do punktów sklepowych
Izybar Cukiernia Piekarnia Barbara Zubowicz - 2017-10-10 - Police (zachodniopomorskie)
Ochrona obiektów.
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Gdańsk (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)