PODINSPEKTOR W CENTRUM ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO Dąbrowa Górnicza oferta pracy Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej
Stanowisko: PODINSPEKTOR W CENTRUM ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych głównych i pomocniczych zadań na danym stanowisku, - Przyjmowanie zgłoszeń i interwencji od mieszkańców oraz przekazywanie ich do załatwienia właściwym podmiotom.- Utrzymywanie stałej łączności ze służbami ratowniczymi i CZK Wojewody a w razie zaistniałej sytuacji przekazywanie meldunków i informacji.- Obsługa rejestru zdarzeń aplikacja e-CZK i Centralna Aplikacja Rejestracyjna.- Sporządzanie raportów dobowych i przekazywanie ich zainteresowanym. - Monitoring zagrożeń. Przekazywanie ostrzeżeń i komunikatów o zagrożeniach mieszkańcom miasta, służbom ratowniczym i komunalnym.- Opracowywanie i aktualizacja procedur stanowiskowych.Informacja o warunkach pracy i płacy na danym stanowisku: - Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 m-cy. Kolejna może zostać zawarta czas określony lub nieokreślony- W przypadku możliwości zastosowania art. 22 ustawy o pracownikach samorządowych rodzaj umowy zostanie tożsamy z aktualnie obowiązującym.- Wynagrodzenie pracownika samorządowego składa się z obligatoryjnych elementów: miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego, dodatku za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy (5%-20% - zgodnie z ustawą), dodatkowego wynagrodzenia rocznego (tzw. 13stki zgodnie z ustawą), nagrody jubileuszowej po osiągnięciu wymaganego ogólnego stażu pracy (od 75%-400% zgodnie z ustawą).- ZFŚS oraz KZP (Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa).- Możliwość dołączenia do programu kart sportowych oraz ubezpieczeń grupowych na życie.- Praca zmianowa, czas trwania dyżuru 12 godzin (od 7.00 19.00 i od 19.00 7.00) zgodnie z grafikiem dyżurów, praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin, wymuszona siedząca pozycja pracy.- Osoba zatrudniona na tym stanowisku ma szansę zostać pełnoprawnym pracownikiem samorządowym w rozumieniu ustawy o pracownikach samorządowych ( aktualny Dz.U. 2019 poz.1282).Dodatkowo pracownikom oferujemy: - Stabilność zatrudnienia- Regularne godziny pracy, dzięki czemu zachowasz równowagę między życiem zawodowym a prywatnym (Work Life Balance)- Przyjazne warunki umożliwiające pogodzenie sfery zawodowej z życiem prywatnym- Możliwość rozwoju zawodowego w pionie i poziomie struktury Urzędu Miejskiego- Podnoszenie kompetencji: udział w kursach, szkoleniach branżowych i miękkich- Podnoszenie kwalifikacji zawodowych - dofinansowanie do studiów wyższych, podyplomowych- Praca w zróżnicowanym zespole, pod okiem osób z dużym doświadczeniem zawodowym- Wdrożenie w merytoryczny zakres prac oraz w specyfikę funkcjonowania w strukturach Urzędu- Możliwość uczestnictwa w ciekawych projektach rozwijających Dąbrowę Górniczą i markę miasta - Lunch bar na terenie Urzędu- Bezpłatny, zadaszony i strzeżony parking dla samochodów, rowerów, skuterów, hulajnóg
Data publikacji: 2020-06-24
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych głównych i pomocniczych zadań na danym stanowisku, - Przyjmowanie zgłoszeń i interwencji od mieszkańców oraz przekazywanie ich do załatwienia właściwym podmiotom.- Utrzymywanie stałej łączności ze służbami ratowniczymi i CZK Wojewody a w razie zaistniałej sytuacji przekazywanie meldunków i informacji.- Obsługa rejestru zdarzeń aplikacja e-CZK i Centralna Aplikacja Rejestracyjna.- Sporządzanie raportów dobowych i przekazywanie ich zainteresowanym. - Monitoring zagrożeń. Przekazywanie ostrzeżeń i komunikatów o zagrożeniach mieszkańcom miasta, służbom ratowniczym i komunalnym.- Opracowywanie i aktualizacja procedur stanowiskowych.Informacja o warunkach pracy i płacy na danym stanowisku: - Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 m-cy. Kolejna może zostać zawarta czas określony lub nieokreślony- W przypadku możliwości zastosowania art. 22 ustawy o pracownikach samorządowych rodzaj umowy zostanie tożsamy z aktualnie obowiązującym.- Wynagrodzenie pracownika samorządowego składa się z obligatoryjnych elementów: miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego, dodatku za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy (5%-20% - zgodnie z ustawą), dodatkowego wynagrodzenia rocznego (tzw. 13stki zgodnie z ustawą), nagrody jubileuszowej po osiągnięciu wymaganego ogólnego stażu pracy (od 75%-400% zgodnie z ustawą).- ZFŚS oraz KZP (Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa).- Możliwość dołączenia do programu kart sportowych oraz ubezpieczeń grupowych na życie.- Praca zmianowa, czas trwania dyżuru 12 godzin (od 7.00 19.00 i od 19.00 7.00) zgodnie z grafikiem dyżurów, praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin, wymuszona siedząca pozycja pracy.- Osoba zatrudniona na tym stanowisku ma szansę zostać pełnoprawnym pracownikiem samorządowym w rozumieniu ustawy o pracownikach samorządowych ( aktualny Dz.U. 2019 poz.1282).Dodatkowo pracownikom oferujemy: - Stabilność zatrudnienia- Regularne godziny pracy, dzięki czemu zachowasz równowagę między życiem zawodowym a prywatnym (Work Life Balance)- Przyjazne warunki umożliwiające pogodzenie sfery zawodowej z życiem prywatnym- Możliwość rozwoju zawodowego w pionie i poziomie struktury Urzędu Miejskiego- Podnoszenie kompetencji: udział w kursach, szkoleniach branżowych i miękkich- Podnoszenie kwalifikacji zawodowych - dofinansowanie do studiów wyższych, podyplomowych- Praca w zróżnicowanym zespole, pod okiem osób z dużym doświadczeniem zawodowym- Wdrożenie w merytoryczny zakres prac oraz w specyfikę funkcjonowania w strukturach Urzędu- Możliwość uczestnictwa w ciekawych projektach rozwijających Dąbrowę Górniczą i markę miasta - Lunch bar na terenie Urzędu- Bezpłatny, zadaszony i strzeżony parking dla samochodów, rowerów, skuterów, hulajnóg
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|2
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR W CENTRUM ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Dąbrowa Górnicza
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik zarządzania kryzysowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
Wymagane wykształcenie dla kandydatów:
średnie zawodowe, brak, kierunek: administracja, pożarnictwo, ochrona środowiska, BHP, ratownictwo med.
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne -formalne: - Obywatelstwo polskie, jednak o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).- Wykształcenie średnie ogólnokształcące lub techniczne o kierunku lub specjalności: administracja, pożarnictwo, ochrona środowiska, bezpieczeństwo i higiena pracy, ratownictwo medyczne oraz doświadczenie zawodowe: min. 3 letni staż pracy - Wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności: administracja, zarządzanie, zarządzanie kryzysowe, bezpieczeństwo wewnętrzne, bezpieczeństwo narodowe, inżynieria bezpieczeństwa, ratownictwo medyczne oraz doświadczenie zawodowe: brak- Umiejętność obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną.Wymagane dodatkowe- Znajomość przepisów z zakresu: Ustawa o zarządzaniu kryzysowym, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o samorządzie powiatowym, ustawa o ochronie danych osobowych.- Mile widziana znajomość pakietu biurowego Microsoft Office a w szczególności Excel, Word.- Prawo jazdy kat. B- Mile widziana znajomość topografii miasta.WAŻNE - W przypadku spełnienia wymagań niezbędnych nie zapomnij dołączyć scanów dokumentów potwierdzających ich nabycie Wymagane kompetencje miękkie: umiejętność prowadzenia rozmowy z klientem, umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków, umiejętność pracy pod presją czasu, dyspozycyjność.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej
danePracodawcy_nip: 6290013898
danePracodawcy_regon: 000515750
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Adres pracodawcy:
Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty przesłane jako załącznik do zgłoszenia rekrutacyjnego, prosimy o przesłanie załączników w pliku MS Word lub pdf- CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej - Kserokopie/scan świadectw pracy lub aktualne zaświadczenie z zakładu pracy (w przypadku pozostawania w zatrudnieniu) dotyczy wykształcenia średniego i udokumentowania 3 letniego stażu pracy).- Kserokopie/scan dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (UWAGA jeśli w wymaganiach dokładnie wskazujemy rodzaj/poziom wykształcenia oznacza to, że oczekujemy potwierdzenia dokładnie takich kwalifikacji). - Kserokopia/scan dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku osób niepełnosprawnych, które chcą skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282)Odznaczenie w formularzu rekrutacji elektronicznej niezbędnych oświadczeń:- o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się on do niewykonywania zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które będzie wykonywał w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy - o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych- o posiadaniu nieposzlakowanej opinii - RODO klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby tej rekrutacji. - dokument potwierdzający znajomość języka polskiego, zgodny z wymogami określonymi w przepisach o służbie cywilnej (dotyczy wyłącznie osób nieposiadających obywatelstwa polskiego)Wszystkie dokumenty zawarte w ofercie muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej odczytanie. Dokumenty wydane w języku obcym powinny zostać złożone wraz z tłumaczeniem.W rekrutacji decyduje data wpływu tj do dnia 07.07.2020 g 15:30 za pośrednictwem systemu do elektronicznej rekrutacji, zgłoszenia dostarczone po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.Kandydaci, którzy nie posiadają dostępu do komputera z Internetem, Urząd Miejski w swojej siedzibie udostępni stanowisko komputerowe służące do tego celu. Informację o dokładnej lokalizacji dedykowanego komputera można uzyskać na stanowisku nr 13 i można z niego korzystać w godzinach pracy Urzędu.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: inny - Przyjmujemy aplikacje składane wyłącznie drogą elektroniczną - wypełnij formularz aplikacyjny: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=9250254111d54bc3922c59ff214eeacb
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Dąbrowa Górnicza
danePracodawcy_kodPowiatu: 2465
Gmina pracodawcy: Dąbrowa Górnicza
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Dąbrowa Górnicza
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0939473
Ulica pracodawcy: Graniczna
Numer budynku pracodawcy: 21
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|341206
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik zarządzania kryzysowego
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.06.2020
Data dodania oferty pracy: 24.06.2020
Oferta pracy ważna do: 07.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 24.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 24.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0f9ef53b65dc8a1a3f945607f9ef727e
Podobne oferty pracy
Oferta dla osoby uczącej się
Euforia Ewelina Szablak - 2015-11-27 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
szycie namiotów obozowych, pokrowców
kontakt przez PUP - 2020-01-31 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
Laminowanie wyrobów metodą inekcyjno - próżniową
Gummi - Welz Polen spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-07-29 - Trzcianka (wielkopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:1) Prowadzenie spraw związanych z inwestycjami drogowymi w zakresie przebudowy lub remontu dróg2) Prowadzenie nadzoru nad robotami inwestycyjnymi i remontowymi z ramienia Starostwa:- cały proces inwestycyjny od przekazania placu budowy do odbioru końcowego wraz z rozliczeniem finansowym budowy,3) Monitorowanie w terenie stanu nawierzchni jezdni, poboczy, rowów drogowych i innej infrastruktury drogowej.4)Współpraca z Obwodami Drogowymi w zakresie bieżącego utrzymania i prowadzonych inwestycji.5) Opiniowanie i uzgadnianie dokumentacji projektowej w zakresie dróg powiatowych i urządzeń infrastruktury drogowej.6) Przygotowywanie materiałów do przeprowadzania procedur przetargowych w celu wyłonienia wykonawców inwestycji drogowych realizowanych przez Powiat Wrocławski. 7) Sporządzanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów dla inwestycji drogowych i na potrzeby bieżącego utrzymania dróg (remonty i naprawy).8) Opracowywanie programów funkcjonalno-użytkowych dla planowanych inwestycji drogowych.9) Weryfikowanie kompletności dokumentacji projektowej wykonywanej na zlecenie Powiatu Wrocławskiego pod względem formalno-prawnym, merytorycznym i rozwiązań projektowych.10) Bezpośrednia obsługa klientów (mieszkańcy, firmy wykonawcze, samorządowcy itp.) trafiających do Wydziału Dróg i Transportu.11) Obsługa sprzętu i urządzeń biurowych (telefon, komputer, kserokopiarka, skaner,itp.)12) Współpraca z innymi wydziałami Starostwa Powiatowego w zakresie zadań realizowanych przez Wydział Dróg i Transportu.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w terminie do dnia 22.09.2017 r.(godz.15:45: Wydział Dróg i Transportu Starostwo Powiatowe we Wrocławiu, ul. Tadeusza Kościuszki 131, 50-440 Wrocław II piętro, pok. 226
Starostwo Powiatowe we Wrocławiu - 2017-09-08 - Wrocław (dolnośląskie)
- Czynności związane z pakowaniem, czynności związane z przyjęciem oraz ekspedycją produktów, kontrola spakowanych zamówień.- Wynagrodzenie: 13,70 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie od 18.03.2018 r. na 3 lata.- Zlecenie wykonywane ok. 12 godzin / dzień, 12 godzin / noc. Godzina rozpoczęcia zlecenia: 6:00 lub 12:00 lub 17:00 lub 19:00. Zlecenie wykonywane również w soboty, niedziele. Wykształcenie BEZ znaczenia. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 miesiące. Wymagana aktualna Książeczka sanepidowska wraz z ważnymi badaniami do celów sanitarno-epidemiologicznych. Wymagane predyspozycje do pracy fizycznej. Wymagana dyspozycyjność do możliwości codziennego rozpoczynania pracy w różnych godzinach w tym pracy w godzinach nocnych.
kontakt przez PUP - 2018-01-08 - Katowice (śląskie)
praca w warunkach biurowych na terenie 31 BLT Krzesiny w pomieszczeniu symulatora lotu samolotu F-16
kontakt przez PUP - 2019-07-30 - Poznań (wielkopolskie)
Sporządzanie dokumentacji odbiorowej kontroli jakości dla wykonywanych prac w branży mechanicznej. Znajomość zagadnień w zakresie kontroli jakości związanej z realizowanymi remontami, modernizacjami i budową aparatury chemicznej.
SPEC-REM SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-12-06 - Płock (mazowieckie)
obróbka materiałów eatalowych, naprawy taboru kolejowego, m.in. naprawa nadwozia, podwozia, malowanie elementów metalowych/drewnianych, naprawa lub wymiana elementów drewnianych itp.
PKP CARGO TABOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-20 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Projektowanie istalacji elektrycznych i sieci elektroenergetycznych.Wykształcenie min. średnie kierunkowe/wyższe kierunkowe.
Bozigórski Spółka z o.o. - 2018-08-14 - Chałupki (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
Realizacja zadań wymienionych w ogłoszeniu o naborze. Pełna informacja o szczegółach naboru dostępna na stronie internetowej: http://spleczna.bip.e-zeto.eu.
STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ - 2019-06-11 - Łęczna (lubelskie)
Koordynacja i rozliczanie należności od sieci handlowych i klientów niezależnych, prowadzenie telefonicznych negocjacji z sieciami i klientami zalegającymi ze spłatą należności w celu wyjaśnienia przyczyn nieterminowości wpłat, prowadzenie dokumentacji związanej z wyjaśnianiem nierozliczonych sald i należności, kontrola bieżącego stanu należności klientów, wysyłanie wezwań, ponagleń do spłaty, negocjowanie harmonogramu spłaty należności, zarządzanie bazą klientów pod kątem windykacji, tworzenie raportów i sprawozdań w zakresie analizy należności.
FORMASTER S.A. - 2015-12-17 - Kielce (świętokrzyskie)
Roboty tartaczne.
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Widna Góra (podkarpackie)
obsługa klienta, wykładanie towaru,
FABIO s.c. - 2017-02-03 - Tychy (śląskie)
wykonywanie i układanie zbrojenia w deskowaniu lub formie, wykonywanie mieszanek betonowych, układanie i zagęszczanie mieszanki betonowej w deskowaniu lub formie oraz pielęgnacja świeżego betonu, wykonywanie prawc związanych z naprawą elementów betonowych i żelbetonowych. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku na terenie całej Polski. Zatrudnienie przez agencję zatrudnienia w ramach umowy o pracę tymczasową.
BEST WORKERS SP. Z.O.O - 2018-01-26 - Bielsko-Biała (śląskie)
SZYCIE ARTYKUŁÓW DZIECIĘCYCH - POŚCIELE, PRZEŚCIERADŁA, BECIKI ITP. NA MASZYNACH OVERLOCK, STĘBNÓWKAATRAKCYJNE WYNAGRODZENIE - PODSTAWA MIESIĘCZNA + DODATKOWO AKORD OD WYROBIONYCH NORM
THM GROUP SP. Z O.O. - 2017-03-24 - Rzeszów (podkarpackie)
kontrola i nadzór nad sygnalizacją świetlną, prowadzenie stałej i czasowej organizacji zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: http://www.zdp.bip.info.pl/
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TARNOWSKICH GÓRACH - 2017-11-28 - Tarnowskie Góry (śląskie)
ochrona obiektu
kontakt przez OHP - 2017-11-08 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Montaż mebli u klienta. Okolo 160 godzin pracy miesięcznie. Dyspozycyjność w godz.: 8-16. Proponowany okres wykonywania pracy: 3 lata. Miejsce wykonwyania pracy: Wrocław i okolice.
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Wrocław (dolnośląskie)
-
GRYF-TOUR s.c. Małgorzata Ruta, Marek Ruta - 2016-01-28 - Rewal (zachodniopomorskie)
prace porządkowe na terenie gminy Będzin
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Będzin (śląskie)
przygotowywanie decyzji o pozwoleniu na budowę, przygotowywanie decyzji o przeniesieniu pozwolenia na budowę, przygotowywanie zawiadomień o przyjęciu zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających uzyskania pozwolenia na budowę, przygotowywanie zawiadomień o przyjęciu zgłoszenia zmiany sposobu użytkowania obiektów budowlanych, przygotowywanie zaświadczeń o samodzielności lokali,szczegółowe informacje: www.bip.tarnogorski.pl, zakładka praca.
STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-08-08 - Tarnowskie Góry (śląskie)
prowadzenie spraw związanych z rejestracją pojazdów, wydawanie pozwoleń czasowych, dowodów rejestracyjnych, wymiana tablic rejestracyjnych w przypadku ich zagubienia, wydawanie praw jazdy, ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze dostępne na stronie: www.bip.powiatwolsztyn.pl
STAROSTWO POWIATOWE W WOLSZTYNIE - 2017-04-10 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub listownie w kopercie z adnotację nabór na stanowisko Nauczyciela Historii.dokumenty do złożenia: 1. CV, list motywacyjny. 2. Świadectwa i dyplomy potwierdzające wykształcenie oraz dodatkowe kwalifikacje (kserokopie). 3. Dokumenty potwierdzające staż pracy (kserokopie). 4. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na stanowisku: Nauczyciela Historii. 6. Oświadczenie o niekaralności i o korzystaniu z pełni praw publicznych 7. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych. Wszystkie oświadczenia oraz CV i list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.
Szkoła Podstawowa nr 48 - 2018-04-20 - Gdynia (pomorskie)
.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-07-16 - Warszawa (mazowieckie)
- zakres obowiązków zgodny ze stanowiskiem- współpraca z: przedsiębiorcami, stowarzyszeniami, związkami, szkołami i uczelniami, Uniwersytetem Trzeciego Wieku, innymi organizacjami pozarządowymi.Miejsce wykonywania pracy: ul. Aleja Lipowa 108, 99-416 Nieborów / możliwość wykonywania pracy w miejscu zamieszkania.Nienormowany czas pracy.
kontakt przez PUP - 2020-02-17 - Nieborów (łódzkie)
prace konserwatorskie przy odnawianiu i rekonstrukcji zabytkowych mebli (pracac na terenie całej Polski)
Restauro Sp. z o.o. Toruń - 2018-02-08 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
kompletacja wykroi, kontrola wykroi, krojenie tkanin i skór.
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Przygotowanie i prowadzenie inwestycji komunalnych, opracowywanie wniosków i projektów na pozyskanie środków krajowych i UE dotyczących komunalnej infrastruktury gminnej, koordynowanie wykonawstwa inwestycji, zapewnienie prawidłowego przebiegu realizacji zadań, redagowanie pism i projektów decyzji związanych z procesem inwestycyjnym i budowlano- remontowym, przygotowywanie materiałów i prowadzenie procedury przetargowej na roboty inwestycyjne i remontowe realizowane przez gminę Polanów, bieżący nadzór nad inwestycjami, wykonawstwem robót, organizowanie odbiorców, rzeczowe i finansowe rozliczanie inwestycji, szczegółowe informacje dotyczące obowiązków dostępne są na stronie: www.bip.polanów.pl
Urząd Miejski w Polanowie - 2016-12-02 - Polanów (zachodniopomorskie)
Przewóz towarów w ruchu międzynarodowym (teren Unii Europejskiej).
Marek Rutkowski Transport Ciężarowy - 2017-01-10 - Witków (dolnośląskie)