PODINSPEKTOR/INSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI MIEJSKICH Płock oferta pracy Urząd Miasta Płocka
Stanowisko: PODINSPEKTOR/INSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI MIEJSKICH
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: 1)wykonywanie funkcji inspektora nadzoru robót elektrycznych zgodnie z prawem budowlanym;2)przygotowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie wynikającym z zakresu działania Wydziału w odniesieniu do realizowanych przez zespół projektów i udział w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż;4) dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy;5) przyjęcie i zapoznanie się z dokumentacją na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod względem kosztorysowym oraz kompletności i zakresu opracowania, a także egzekwowanie usunięcia stwierdzonych błędów;6) kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań;7) kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT;8) sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Wydziału Zamówień Publicznych o udzielenie zamówienia na wykonanie robót;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania;13) współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Sanepidem (PSSE), Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.
Data publikacji: 2020-02-18
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Urząd Miasta Płocka
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1)wykonywanie funkcji inspektora nadzoru robót elektrycznych zgodnie z prawem budowlanym;2)przygotowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie wynikającym z zakresu działania Wydziału w odniesieniu do realizowanych przez zespół projektów i udział w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż;4) dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy;5) przyjęcie i zapoznanie się z dokumentacją na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod względem kosztorysowym oraz kompletności i zakresu opracowania, a także egzekwowanie usunięcia stwierdzonych błędów;6) kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań;7) kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT;8) sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Wydziału Zamówień Publicznych o udzielenie zamówienia na wykonanie robót;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania;13) współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Sanepidem (PSSE), Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Płocka, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.Warunki pracy na stanowisku:Praca w budynku Urzędu, pl. Stary Rynek 1 i w terenie na budowach realizowanych przez Gminę Miasto Płock. Praca wykonywana na różnych poziomach: w wykopach, na poziomie terenu, na wysokościach.Miejsce pracy w budynku z podjazdem, stanowisko pracy na II piętrze. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach.Bezpieczne warunki pracy na stanowisku w budynku Urzędu.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR/INSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI MIEJSKICH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier elektryk
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282) ;2. nieposzlakowana opinia;3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. wykształcenie: - na stanowisko Inspektora wyższe minimum pierwszego stopnia w zakresie instalacji elektrycznych lub elektroenergetycznych,- na stanowisko Podinspektora - minimum średnie branżowe/techniczne;6. staż pracy minimum 3 lata;7. udokumentowany co najmniej 1 rok doświadczenia w charakterze kierownika robót, kierownika budowy, inspektora nadzoru lub inżyniera budowy;8. uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;8. prawo jazdy kat. B;9. znajomość programów do kosztorysowania.Wymagania dodatkowe:I. znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282);- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 506 ze zm.);- z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 ze zm.);- z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.);- z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Płocka
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty:1. życiorys (CV) zawierający m.in. oświadczenie w brzmieniu: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych innych, niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka; - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego,2. dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);3. dokumenty potwierdzające staż pracy (świadectwa pracy / zaświadczenie o zatrudnieniu) - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skany);4. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji innych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;5. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282) - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;7. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;8. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;9. oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; poświadczone i dodane w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;10. oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B poświadczone i dodane w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;11. oświadczenie o znajomości programów do kosztorysowania poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;12. dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz.1282) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan).Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym.Składanie aplikacji:Aplikacje składa się poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka (https://e-rekrutacja.plock.eu) w terminie do dnia 02 marca 2020 roku.* Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną).* Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji.* Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.* Osobom, które nie posiadają dostępu do internetu, a są zainteresowane złożeniem APLIKACJI, zagwarantowano dostęp do bezpłatnego stanowiska komputerowego, w celu jej złożenia, w godzinach pracy Urzędu w następujących lokalizacjach:pl. Stary Rynek 1;al. marsz. Józefa Piłsudskiego 6.ul. Miodowa 8.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier elektryk
Data dodania oferty pracy: 19.02.2020
Oferta pracy ważna do: 17.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 19.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 18.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?86eaf9787b94c9c2cfb0e810ac79c415
Podobne oferty pracy
Pomoc krawiecka.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO- HANDLOWO- USŁUGOWE "TOPAZ" Ewa Walendziuk - 2018-12-06 - Białystok (podlaskie)
prowadzenie biura, obsługa klienta, prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji, odbieranie i nawiązywanie połączen telefonicznych,
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Obsługa linii producyjnej
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Wołcza Mała (pomorskie)
Sprzedawca na stoisku: wędliny
MARKET BIT STANIEC PAWEŁ - 2016-07-18 - Tarnów (małopolskie)
j.w
Ewa POMORSKA EWMAR, best move, Tajemniczy Ogród - 2016-03-30 - Warszawa (mazowieckie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Radomsko (łódzkie)
Przygotowywanie wyrobów cukierniczych.
ZAKŁAD CUKIERNICZY "CUKIERNIA JANIAK" EWA JANIAK - 2015-11-30 - Kalisz (wielkopolskie)
wg programu stażustaż w godz: 9-17
kontakt przez PUP - 2020-03-02 - Zawiercie (śląskie)
praca na obiekcie handlowym, na monitoringu, ochrona i zabezpieczanie obiektu przed kradzieżą, włamaniem, rabunkiem, przed próbą ataku, sabotażu, dywersji.Praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2020-01-17 - Warszawa (mazowieckie)
Praca na wysokości
ŻURAWIE BPRZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ch i Maszyn Budowl. - 2018-11-06 - Białystok (podlaskie)
Diagnozowanie i naprawa problemów informatycznych, nadzór nad prawidłowym działaniem sieci kilkunastu komputerów, nadzór nad pracą systemu sprzedaży subiekt GT + sello, przygotowanie nowych towarów do sprzedaży w subiekt GT + SELLO (opis i zdjęcie), PRESTASHOP, drobne projekty z wykorzystaniem GIMP-a, synchronizacja aktualnego stanu magazynowego z ofertami sprzedaży (SELLO + PRESTASHOP)
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA PROGRESS - 2018-08-08 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
praca w Dziale Księgowości: prowadzenie spraw związanych z rachunkowością budżetową; obsługa programów księgowych i oprogramowania w aplikacjach narzędziowych systemów informatycznych; opracowywanie analiz ekonomicznych; przeprowadzanie inwentaryzacji; sprawozdawczość budżetowa i do GUS; sporządzanie umów z kontrahentami; prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi
ZAKŁAD ROBÓT PUBLICZNYCH W INOWROCŁAWIU - 2017-04-03 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
praca na recepcji w ośrodku wypoczynkowym; zakwaterowanie/wykwaterowanie gości
TOMASZ JĘDRZEJEWSKI TJ - 2016-07-07 - Gryżyna (lubuskie)
Zgodnie z zawodem
SPIŻARNIA Restauracja Pokoje Gościnne - 2016-10-24 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)
Uprawnienia elektryczne lub elektryczno-gazowe.
Przedsiębiorstwo Produkcji Kruszyw Mineralnych i Lekkich Sp.z.o.o - 2016-11-07 - Racibórz (śląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Radom (mazowieckie)
- Więcej informacji na stronie: https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1811&menu=729Ogłoszenie Nr OZ/7/2020 Prezydent Miasta Katowice ul. Młyńska 4, Katowice Urząd Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor - w Referacie Wymiaru Podatków i Opłat Lokalnych, Rolnego, Leśnego oraz Opłaty Skarbowej w Wydziale Podatków i Opłat Lokalnych.Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- prowadziła postępowania podatkowe w zakresie podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego osób prawnych,- prowadziła postępowania odwoławcze, zażalenia, skargi,- prowadziła korespondencję dotyczącą prowadzonych agend,- dokonywała zapisów w ewidencji podatkowej na podstawie składanych przez podatników deklaracji podatkowych.Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00. Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice, ul. Francuska 70 - budynek wyposażony w windę, - praca: przy komputerze, pod presją czasu, wymagająca systematycznego realizowania spraw oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami zewnętrznymi, jak również pracownikami innych komórek organizacyjnych Urzędu Miasta.- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość nabycia legitymacji uprawniającej do ulgi na przejazdy Kolejami Śląskimi,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.
URZĄD MIASTA KATOWICE - 2020-01-10 - Katowice (śląskie)
rejestracja pojazdów, wydawanie decyzji administracyjnych, inne wymienione w ogłoszeniu o naborze dostępnym na stronie http://spleczna.bip.e-zeto.eu/
STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ - 2020-02-10 - Łęczna (lubelskie)
OCHRONA OBIEKTU, WYKONYWANIE OBCHODÓW, STRZEŻENIE POWIERZONEGO MIENIA;WYMAGANIA: ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI;WYNAGRODZENIE: 2100 ZŁ BRUTTO+ DODATEK ZA PRACĘ W NOCYSYSTEM CZASU PRACY RÓWNOWAŻNY, W GODZ.: 15:00-07:00PRACA W DNI WOLNE; CAŁODOBOWOKONTAKT Z PRACODAWCĄ TEL. 669005040
RAVEN J.M. KRUK SPÓŁKA JAWNA - 2018-04-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wykształcenie w zawodzie oraz chęć do pracy, punktualność, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, komunikatywność, zaangażowanie.
CULINARY STUDIO S.C. Aleksandra Dymel, Sabina Dymurski-Szczuka - 2018-01-18 - Racibórz (śląskie)
organizacja stanowiska pracy, planowanie działalności gospodarczej, dobieranie rekwizytów do ujęć fotograficznych oraz materiałów fotograficznych, wykonywanie różnego typu fotografii (portretowych, reklamowych i in.), prowadzenie obróbki chemicznej i cyfrowej materiałów fotograficznych, archiwizacja prac
kontakt przez PUP - 2019-01-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- kontakt z zespołem w języku angielskim i języku rosyjskim- koordynacja i nadzór prac danego zespołu pracowników w firmie- wyznaczanie bieżących i długotrwałych zadań i celów dla poszczególnych członków zespołu
kontakt przez PUP - 2019-12-09 - Łódź (łódzkie)
Transport kruszywa i materiałów budowlanych - samochód wywrotka
P.B.U. "TRAX" Krzysztof Baran - 2016-07-18 - Stare Miasto (podkarpackie)
- codzienna obsługa samochodu- dostawa pieczywa i ciast do odbiorców- załadunek, wyładunek i transport innych towarów
kontakt przez PUP - 2019-09-24 - Siemiatycze (podlaskie)
serwis sprzętu komputerowego, telefonówkomórkowych, tableta, serwis sprzętu biurowego, obsługa allegro, tworzenie stron internetowego i opropgramowania HTML,PHP, CSS
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Łódź (łódzkie)
- uprzątnięcie terenu firmy,- proste czynności budowlane
kontakt przez PUP - 2018-12-07 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
aktualne badania Sanepid, obsługa komputera, obsługa klientów, sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
kontakt przez OHP - 2016-03-17 - Grajewo (podlaskie)
bezpośrednia obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, obsługa terminala
Calipso II s.c. Monika i Seweryn Ciesielscy - 2016-08-09 - Wieczfnia-Kolonia (mazowieckie)
Obsługa maszyn CNC, wykonywanie detalu zgodnie z dostarczoną dokumentacją, kontrola wykonywanych detali, pisanie prostych programów z poziomu pulpitu
Baltic Automotive Technologies Sp. z o.o. - 2016-01-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsługa kasy fiskalnej. obsługa klienta, zamawianie i przyjmowanie towaru, sporządzanie roportów, obsługa programu PC- MARKET
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Zarzecze (podkarpackie)