PODINSPEKTOR DS. KOMUNIKACJI Łęczna oferta pracy STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ
Stanowisko: PODINSPEKTOR DS. KOMUNIKACJI
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: rejestracja pojazdów, wydawanie decyzji administracyjnych, inne wymienione w ogłoszeniu o naborze dostępnym na stronie http://spleczna.bip.e-zeto.eu/
Data publikacji: 2020-02-10
Lokalizacja: Łęczna (lubelskie)
Pracodawca: STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna, powiat: łęczyński, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
rejestracja pojazdów, wydawanie decyzji administracyjnych, inne wymienione w ogłoszeniu o naborze dostępnym na stronie http://spleczna.bip.e-zeto.eu/
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR DS. KOMUNIKACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łęczna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łęczyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łęczna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Specjalista administracji publicznej
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagania wymienione w ogłoszeniu o naborze zamieszczonym na http://spleczna.bip.e-zeto.eu/
Nazwa pracodawcy: STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łęcznej
Adres pracodawcy:
Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna, powiat: łęczyński, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
wymienione w ogłoszeniu o naborze http://spleczna.bip.e-zeto.eu/
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: łęczyński
Gmina pracodawcy: Łęczna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łęczna
Ulica pracodawcy: Jana Pawła II
Numer budynku pracodawcy: 95A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łęcznej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 10.02.2020
Oferta pracy ważna do: 24.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9edd5152ad02ac62f8b0c31040278003
Podobne oferty pracy
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Warszawa (mazowieckie)
Zapewnienie ciągłości utrzymania ruchu maszyn, urządzeń produkcyjnych oraz instalacji, współpracę m.in. z: firmami serwisowymi, dostawcami maszyn, urządzeń i części, obsługa elektro-mechaniczna maszyn i urządzeń (linia przygotowania półfabrykatu, suszarnia, linia pakująca),
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "BUDMAT" SPÓŁKA JAWNA TADEUSZ ROZMUS, JÓZEF MAŁYSZ - 2019-02-19 - Zamość (lubelskie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1)obsługa interesantów w Biurze Obsługi Klienta z zakresu zadań należących do Wydziału Geodezji, Biura Mienia Skarbu Państwa i Biura Obrotu Nieruchomościami Gminy, w oparciu o karty usług,2)udzielanie informacji o obowiązujących przepisach prawa oraz sposobie załatwienia sprawy,3)przyjmowanie, ewidencjonowanie i skanowanie korespondencji wpływającej do Biura Obsługi Klienta obejmującej zakres działania Wydziału Geodezji, Biura Mienia Skarbu Państwa i Biura Obrotu Nieruchomościami Gminy,4)naliczanie opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne, sporządzanie dokumentów tych opłat oraz wydawanie wykonanych materiałów.
Urząd Miasta Płocka - 2018-08-22 - Płock (mazowieckie)
- wykonuwanie projektów,- wykonywanie projektów aranżacji wnętrz,- wykonywanie wizualizacji 3D
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Łódź (łódzkie)
• produkcja pokryw betonowych• przewożenie wózkiem widłowym elementów produkcyjnych• praca na hali produkcyjnej i placu załadunku
Serwis Personalny - 2016-07-19 - Gdańsk (pomorskie)
Klejenie pianki do stelaży
"FLOYD" SP. Z O.O. - 2017-01-20 - Szamotuły (wielkopolskie)
Zgodny
N.B.T przy Stowarzyszeniach Tomczak Paweł - 2016-11-07 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
- kompleksowa obsługa maszyn czyszczących- sprzątanie pomieszczeń, pokoi, hal, korytarzy przy użyciu maszyn- sprzątanie przemysłowych pomieszczeń; mycie posadzek betonowych, hal produkcyjnych lub magazynowych- przygotowanie do pracy oraz obsługa maszyn- praca w godz. 05:00 - 11:00 ( także w dni wolne )- praca w siedzibie firmy + na terenie całego kraju
kontakt przez PUP - 2020-02-24 - Łódź (łódzkie)
Renowacja zabytków. Wymagane umiejętności w zakresie lazerunku oraz ciągnięcia szablonów. Zgłoszenia telefoniczne do pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Łódź (łódzkie)
Praca przy urządzeniach i maszynach
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Nowy Targ (małopolskie)
montaż instalacji sanitarnych
ALLES PIB s.c. Szymczak H. i Knapkiewicz K. - 2017-08-22 - Pabianice (łódzkie)
produkcja ciast deserowych i drożdżowych wg standardów Auchan, obsługa maszyn i urządzeń cukierniczych
"AUCHAN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-08 - Kraków (małopolskie)
naprawa i obsługa pojazdów samochodowych/ montaż i obsługa instalacji LPG
Zakład Usługowo-Handlowy " CARGAZ" - 2017-05-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Praca w salonie sukien ślubnych: obsługa klienta salonu oraz wykonywanie drobnych poprawek.Godziny pracy 10-18, w soboty 10-14Kontakt telefoniczny 501-66-12-63
SALON SUKIEN ŚLUBNYCH "ALICJA" ALICJA BRZEZIŃSKA - 2016-04-06 - Tczew (pomorskie)
rekrutacja pracowników, czynności administracyjno-biurowe, wyjazdy służbowe, tłumaczenia
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Świebodzin (lubuskie)
Przyjmowanie i wydawanie towaru
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Łobez (zachodniopomorskie)
Zapewnienie obsługi administracyjnej Urzędu poprzez prowadzenie sekretariatu PUP.Praca na umowę o pracę w godz. 7.30 -15.30 w Kołobrzegu.Wszystkie informacje dostępne na stronie internetowej: http://pupkolobrzeg.finn.pl/res/serwisy/pliki/12802999?version=1.0Dokumenty należy składać do 11.02.2016 r. do godz. 15.30 w sekretariacie lub za pośrednictwem poczty tradycyjn ej.
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu - 2016-02-01 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
obsługa automatu i linii technologicznej
WOKAS SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-24 - Gronów (lubuskie)
- obsługa osób ubiegających się o świadczenie wychowawcze oraz świadczenia rodzinne, - kompletowanie dokumentacji niezbędnej do przyznania świadczeń wychowawczych oraz świadczeń rodzinnych zgodnie z zobowiązującymi w tej mierze przepisami prawa, - prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu obu świadczeń oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych, - weryfikacja i wprowadzanie wniosków do systemu informatycznego obsługującego świadczenia, - pobieranie informacji i zaświadczeń z Centralnego Systemu Zabezpieczenia Społecznego Emp (at) tia, - sporządzanie listy wypłat i generowanie sprawozdań z wykorzystaniem systemu informatycznego.
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Asystent sprzedaży (staż)
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Tychy (śląskie)
kierowca ciągnika siodłowego
TRANS-SAW FHU Artur Sawicki - 2016-07-22 - Budy (świętokrzyskie)
-Więcej informacji na stronie: https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1739&menu=729- Ogłoszenie Nr OZ/100/2019 - Urząd Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor w Referacie Lokali Użytkowych i Reklam w Wydziale Budynków i Dróg.- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- prowadziła sprawy w zakresie przyznawania dodatkowej powierzchni w ramach poszerzenia najmowanego lokalu użytkowego,- rozpatrywała wnioski o dobranżowienie lub przebranżowienie lokalu użytkowego,- prowadziła sprawy związane z dokonywaniem zmian w umowach najmu lokali użytkowych dotyczących: najemcy lub wynajmującego, powierzchni lokalu wynikającej z kontrolnych pomiarów lub wykonanie inwentaryzacji, okresu zawarcia umowy najmu,- prowadziła sprawy związane z wydawaniem zgody na podnajem części lokalu mieszkalnego w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą oraz podnajem części lokalu użytkowego, a także na jego wspólne użytkowanie z osobami trzecimi,- rozpatrywała wnioski o przyznanie poza przetargiem lokalu użytkowego, w którym nie będzie prowadzona działalność gospodarcza na pracownię służącą twórcy do prowadzenia działalności w dziedzinie kultury i sztuki,- opiniowała wnioski o sprzedaż lokalu użytkowego na rzecz najemcy,- prowadziła bazę informatyczną e-lokale w zakresie powierzonych zadań,- prowadziła sprawy związane z przedłużaniem uprawnień do ulg w wysokości 50% stawki czynszu za najem garażu.- Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00. - Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy -od zaraz do ustalenia z pracodawcą.- Wymagania niezbędne:- wykształcenie wyższe - preferowane kierunki lub specjalności: prawo, administracja, ekonomia,- obywatelstwo polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w złożonej ofercie, których obowiązek podania nie wynika z przepisów prawa,- dobra znajomość przepisów: ustawy Kodeks cywilny - Księga I i III, ustawy Kodeks spółek handlowych - Tytuł I, II oraz III (Dział I), ustawy o samorządzie gminnym, umiejętność obsługi podstawowych urządzeń biurowych (drukarka, skaner, kopiarka), programów biurowych:MS Office i Open Office oraz Internetu.Wymagania dodatkowe:- umiejętność sporządzania i redagowania pism, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, samodzielność, kreatywność, komunikatywność.Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice, ul. Rynek 1 - budynek wyposażony w windę, - praca: przy komputerze oraz w terenie /wizje w lokalach użytkowych/, pod presją czasu, wymagająca wysokiego poziomu samodzielności oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientem zewnętrznym,- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Informacje dodatkowe:Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.
Urząd Miasta Katowice - 2019-08-14 - Katowice (śląskie)
pakowanie, oklejanie towaru, składanie kartonów, zgrzewanie towaru, przygotowywanie zamówień
DAJAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie zaspołu pojazdów powyżej 12 ton, obsługa pojazdu - tankowanie, wykup opłat drogowych, wykonywanie czynności załadunkowych i rozładunkowych
HUBER - POLSKA Sp.z o.o. - 2015-12-21 - Jaworzno (śląskie)
Obsługa kasy fiskalnej, rozliczanie gotówki.Zatrudnienie od zaraz na podstawie umowy o pracę na okres próbny - 3 miesiące, praca na dwie zmiany w godzinach: 6.00-14.00; 13.30-21.30.Miejsce pracy: Intermarche.
"FLOTINA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-02 - Piła (wielkopolskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - Kielce (świętokrzyskie)
Analiza zasobów baz danych w podziale terytorialnym, prowadzenie monitoringu sprawozdawczości, obsługa baz danych, ankiet monitorujących, opracowanie bazy danych spraw przygotowywanych do końcowej archiwizacji dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - Elizówka (lubelskie)
Pomoc przy obsłudze uczniów, pomoc w organizacji zajęć.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Łupki (warmińsko-mazurskie)
- obsługa maszyn, które są częścią linii produkcyjnej,- czyszczenie urządzeń,- przygotowanie surowców do produkcji.- znajomość języka angielskiego oraz hindi w stopniu podstawowym.
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Września (wielkopolskie)
Fakturowanie, zbieranie zamówień.
Zakład Przetwórstwa Mięsnego WĘDLINKA Czerwicki Henryk - 2016-07-04 - Czersk (pomorskie)