PODINSPEKTOR Iława oferta pracy Urząd Miasta Iławy
Stanowisko: PODINSPEKTOR
Wynagrodzenie: 2 600 - 4 200 PLN
Zakres obowiązków: pod adresem strony: https://bip.umilawa.pl/wakaty/6/86/Podinspektor/
Data publikacji: 2020-10-01
Lokalizacja: Iława (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Iławy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Niepodległości 13, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pod adresem strony: https://bip.umilawa.pl/wakaty/6/86/Podinspektor/
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 4 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wysokość wynagrodzenia zależna jest od kwalifikacji zawodowych i doświadczenia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Iława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2807
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania w stosunku do kandydatów, zakres wykonywanych zadań na stanowisku, warunki zatrudnienia na stanowisku, wymagane dokumenty, termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych, informacje dodatkowe, załączniki - pod adresem strony: https://bip.umilawa.pl/wakaty/6/86/Podinspektor/
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Iławy
danePracodawcy_nip: 7440003093
danePracodawcy_regon: 000524370
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
Niepodległości 13, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
pod adresem strony: https://bip.umilawa.pl/wakaty/6/86/Podinspektor/
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: iławski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2807
Gmina pracodawcy: Iława
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Iława
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0964650
Ulica pracodawcy: Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242217
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|112
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.10.2020
Data dodania oferty pracy: 01.10.2020
Oferta pracy ważna do: 12.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 01.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 01.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?74a4423b44ae0669decb1a480d1e8b74
Podobne oferty pracy
przygotowanie dań kuchni polskiej
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "MIX" Rafał Pilipow - 2017-10-20 - Tworóg (śląskie)
montaż mebli
DARIUSZ KACZMARCZYK GREEN VALLEY - 2020-10-28 - Radomsko (łódzkie)
Praca na magazynie, pracownik fizyczny, załadunki, rozładunki. Okres próbny do 3 m-cy, następnie um. na czas określony, docelowo na nieokreślony. System czasu pracy zmianowy 6-14/13-21 lub równoważny 7-19/19-7 (wg harmonogramu). Płaca zasadnicza plus premia.
PRZETWÓRSTWO TWORZYW SZTUCZNYCH "PLAST-BOX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-01-21 - Słupsk (pomorskie)
koordynacja i opieka nad pracownikami tymczasowymi z Ukrainy prace administracyjne i biuroweprzygotowanie dokumentacji oraz zezwoleń na pracępraca w terenie
Diwa Personalservice Agencja Pracy Sp. z o.o. - 2019-09-25 - Prószków (opolskie)
KELNER / BARMAN
HOTEL PIEKARNIA RESTAURACJA "CAMPARI" ROMAN FERENC - 2019-10-01 - Góra Motyczna (podkarpackie)
Elektromonter - elektryk
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Niemcza (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Maszewo (zachodniopomorskie)
Prowadzenie zajęć dydaktycznych.
Przystanek Po Szkole Anna Tokarczyk - 2020-02-26 - Jasło (podkarpackie)
prace gospodarskie wewnatrz i na zewnątrz budynku
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Łaziska (lubelskie)
Praca z osobami niepełnosprawnymi głównie starszymi w pracowni krawiecko - tkackiej,Kontakt telefoniczny 58-683-95-29E-mail: sds.kolnik (at) wp.pl
FUNDACJA "ŻYĆ GODNIE" - 2016-03-18 - Kolnik (pomorskie)
nauka obsługi urządzeń fryzjerskich, nauka keratynowego prostowania włosów, konsultacja z klientem, współudział w sesjach fotograficznych
kontakt przez PUP - 2020-07-16 - Leszno (wielkopolskie)
Codzienna obsługa traktora i innych urządzeń rolniczych według bieżących potrzeb, pielęgnacja powierzonego sprzętu, zgłaszanie terminów przeglądów i naprawa, prowadzenie książki pojazdu prowadzenie dziennej sprawozdawczości z wykonywanej pracy, dbałość o porządek i bezpieczeństwo w miejscu pracy
IDEAL WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-25 - Niemcy (Niemcy)
Optymalizacja istniejących systemów automatyki opartych na sterownikach PLC; tworzenie i modyfikowanie dokumentacji elektrycznej w programie SEE ELECTRICAL; uruchamianie nowych maszyn, urządzeń układów kontrolno - pomiarowych; współpraca z innymi zespołami w ramach obecnych i nowych zrobotyzowanych projektów produkcyjnych, diagnozowanie uszkodzeń oraz naprawa maszyn i urządzeń produkcyjnych CNC opartych na sterownikach ESAB, Heidenhain, Sinumeric (wypalarki, wytaczarki, walcarki), realizacja zadań serwisowych w obszarze aplikacji i systemów robotyki, programowanie robotów, sterowników PLC oraz paneli operatorskich, drobny montaż układów pomiarowych oraz sterowania współpraca z działem utrzymania ruchu odnośnie dostosowywania maszyn i urządzeń do minimalnych wymagań
E-TOWERS FAMABA SA - 2020-09-10 - Głogów (dolnośląskie)
produkcja drutu, spreżyn, mebli, opakowań szklanych, odzysk surowców z materiałów segregowanych i opakowań drewnianych, pakowanie, prace porządkowe
CREDO-EKO Sp. z o.o. - 2018-08-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprzątanie pojazdów MPK Kraków oraz obiektów. Praca między 18.00-3.00 (noc).
KRAKTRANSREM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-12 - Kraków (małopolskie)
kierowanie pojazdem samochodowym pow. 3,5 tony w zakładzie utylizacji odpadów miejskich i komunalnych
Przedsiębiorstwo Techniki Sanitarnej ALBA sp. z o.o. - 2017-05-31 - Chorzów (śląskie)
Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1. Koordynowanie współpracy Gminy Miasto Płock z Instytutem ONZ ds. Badań i Szkoleń UNITAR wynikającej z Umowy o Współpracy zawartej w dn. 17 stycznia 2016 r.;2. Koordynowanie współpracy z afiliowanymi ośrodkami szkoleniowymi UNITAR/CIFAL m.in. w Atlancie, USA; Durbanie, RPA; Jeju, Korei Południowej; Flandrii, Belgii; Kuala Lumpur, Malezji; Kurytybie, Brazylii; Meridzie, Meksyku; Newcastle, Australii; El Salwadorze, Salwadorze; Szanghaju, ChRL; Edynburgu, Szkocji; Quito, Ekwadorze;3. Merytoryczne opracowywanie i aktualizowanie oferty szkoleniowej CIFAL Płock, w tym: programów konferencji i szkoleń, współpraca z wykładowcami w tematach zgodnych z zakresem tematycznym CIFAL Płock;4.Organizacja szkoleń/konferencji/seminariów i innych wydarzeń związanych z działalnością CIFAL Płock/UNITAR w kraju i zagranicą;5. Promowanie oferty gospodarczej Gminy Miasto Płock podczas szkoleń realizowanych przez UNITAR/ sieci CIFAL w Polsce i zagranicą;6. Systematyczne raportowanie działań szkoleniowych prowadzonych przez CIFAL Płock do UNITAR;7. Koordynowanie harmonogramu spotkań Rady Programowej CIFAL Płock;8.Opracowywanie materiałów informacyjnych promujących działalność CIFAL Płock/UNITAR;9. Współpraca z przedstawicielami sektora publicznego, prywatnego i akademickiego z Europy Środkowej i Wschodniej;10. Poszukiwanie zewnętrznych źródeł finansowania na działania realizowane przez CIFAL Płock;11. Merytoryczne opracowanie strony internetowej CIFAL Płock;12.Przygotowywanie wizyt i wyjazdów krajowych i zagranicznych związanych z zakresem działalności ośrodka CIFAL.13.Doradztwo/ Konsultowanie/ Przygotowywanie dla Gminy Miasto Płock międzynarodowych projektów współfinansowanych z Komisji Europejskiej.14.Podnoszenie świadomości wśród pracowników Urzędu i miejskich jednostek organizacyjnych w zakresie zrównoważonego rozwoju.15. Współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Płocka oraz miejskimi jednostkami organizacyjnymi w zakresie zadań CIFAL Płock.16. Wsparcie przy obsłudze inwestorów krajowych i zagranicznych.17. Prowadzenie działań z zakresu współpracy z przedsiębiorcami poprzez:a) współpracę z organizacjami reprezentującymi środowiska gospodarcze (konsultacje, działania wspólne),b) współpracę z podmiotami wspierającymi rozwój przedsiębiorczości,c) współpracę z instytucjami tzw. rynku pracy;18. Organizacja spotkań i konferencji związanych z promocją oraz pozyskiwaniem inwestorów;19. Organizacja konferencji, imprez wystawienniczych, misji gospodarczych oraz innych spotkań mających na celu promocję lokalnej gospodarki;20. Kreowanie i monitorowanie polityki gospodarczej miasta;21.Redagowanie oraz aktualizacja dedykowanej strony internetowej w zakresie informacji istotnych z punktu widzenia inwestora;22. Współpraca z Płockim Parkiem PrzemysłowoTechnologicznym (PPPT) przy propagowaniu oferty wśród potencjalnych inwestorów jak i przy obsłudze inwestorów zainteresowanych rozpoczęciem działalności w PPPT;23. Współpraca z Polską Agencją Inwestycji i Handlu, Agencją Rozwoju Mazowsza S.A. i innymi organizacjami gospodarczymi przy obsłudze potencjalnych inwestorów zainteresowanych regionem;24. Współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz miejskimi jednostkami organizacyjnymi w przedmiocie działania Zespołu;25. Współpraca ze środowiskami gospodarczymi, naukowymi i akademickimi w zakresie realizacji potrzeb inwestorów;26.Wsparcie w przygotowywaniu projektów i koordynacji przedsięwzięć realizowanych w ramach działań innowacyjnych i badawczo-rozwojowych
Urząd Miasta Płocka - 2017-02-17 - Płock (mazowieckie)
Cięcie, wiercenie, frezowanie, oklejanie lub wykonywanie innej obróbki elementów zgodnie z otrzymanym przewodnikiem; uzbrajanie , przygotowywanie maszyn; weryfikowanie elementówpod względem jakości wykonanej obróbki oraz zgodności z programem, regulowanie maszyn, wymiana narzędzie, zgłaszanie awarii maszyn, przygotowywanie, porządkowanie stanowiska pracy.
Personal Expert Sp. z o.o. - 2019-03-07 - Straszyn (pomorskie)
KONKURS; ścieżka dostępu: http://bip.pyskowice.pl/bipkod/047/002Wykształcenie: wyższe (prawo, administracja, budownictwo o specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej, - ochrona środowiska lub inżynieria środowiska w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodno-kanalizacyjnej lub pokrewnej, transport w specjalności inżynieria ruchu lub pokrewnej; min. 1 rok stażu pracy; prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: prowadzenie spraw z zakresu lokalizacji lub przebudowy zjazdów z dróg gminnych, prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o zajęcie pasa drogowego, prowadzenie spraw z zakresu przyłączy kanalizacji deszczowej do sieci miejskiej, ustalanie i nadawanie numeracji porządkowej nieruchomości, prowadzenie spraw dotyczących porzuconych pojazdów; jedna zmiana; miejsce pracy: siedziba urzędu miejskiego w Pyskowicach
URZĄD MIEJSKI W PYSKOWICACH - 2017-11-17 - Pyskowice (śląskie)
Zgodnie z ogłoszeniem zamieszonym na stronie: http://umkolobrzeg.esp.parseta.pl/Praca w godz. 7:30-15:30.
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2016-03-29 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
cukiernik
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Mielec (podkarpackie)
Praca przy budowie domów jednorodzinnych. Praca w Belgii, pracodawca zapewnia dojazd i zakwaterowanie. Wyjazd na 4 - 5 tygodni następnie 1 tydzień wolny.
PROFIL FRYDERYK POPARDOWSKI - 2018-05-08 - Janczowa (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Kościerzyna (pomorskie)
zbiór truskawek
kontakt przez OHP - 2018-06-25 - Kozłówki (opolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Nysa (opolskie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) realizacja i współdziałanie w realizacji zadań własnych Miasta związanych z zaspokajaniem zbiorowych potrzeb wspólnoty, w szczególności z zakresu zieleni gminnej i zadrzewień w Rejonie II (m.in. Osiedla Góry, Ciechomice, Radziwie);2) realizacja zadań Miasta w zakresie konserwacji zasobów zieleni miejskiej w Rejonie II (z wyłączeniem koszenia i grabienia trawników, poza skwerami i parkami) na terenach będących własnością Miasta, obejmujących: pasy drogowe ulic, tereny o charakterze wypoczynkowo rekreacyjnym tj. parki, place, zieleńce oraz tereny nie przekazane w zarząd innym jednostkom organizacyjnym tj. :- zabiegi pielęgnacyjne w drzewostanie, wycinka i chirurgia drzew na terenach Miasta i Skarbu Państwa poza pasami drogowymi, nasadzenia uzupełniające drzew na terenach miejskich i Skarbu Państwa poza pasami drogowymi ulic,- zabiegi pielęgnacyjne roślin ozdobnych,- nasadzenia kwiatów jednorocznych,- zabiegi pielęgnacyjne i nasadzenia krzewów w pasach drogowych;- prowadzenie spraw związanych z walką ze szrotówkiem kasztanowcowiaczkiem na terenach będących własnością Gminy i Skarbu Państwa;- utrzymanie i konserwacja terenów stanowiących własność Miasta i Skarbu Państwa wchodzących w skład Zespołu Przyrodniczo - Krajobrazowego jaru rzeki Brzeźnicy;- opracowywanie planów rzeczowo - finansowych rocznych i wieloletnich w zakresie konserwacji i rozwoju gminnych zasobów zieleni miejskiej;3) opracowywanie dokumentacji projektowo kosztorysowej itp. dla zadań realizowanych w ramach bieżącego utrzymania zieleni przez Wydział w Rejonie II;4) opiniowanie i uzgadnianie projektów decyzji o warunkach zabudowy, celu publicznego, projektów budowlanych oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w zakresie zieleni oraz projektów w zakresie zakładania i modernizacji terenów zieleni miejskiej w Rejonie II,5) prowadzenie ewidencji i aktualizacja stanu zasobów zieleni miejskiej i współpraca w tym zakresie z Wydziałem Geodezji;6) protokolarne przejęcia we władanie nieruchomości niezabudowanych będących w posiadaniu Miasta bądź przez niego nabytych oraz Skarbu Państwa w zakresie utrzymania zieleni we współpracy z Referatem Spraw Komunalnych (Rejon II);7) prowadzenie spraw związanych z czasowym zajęciem przejętych we władanie terenów zieleni miejskiej, współdziałanie w tym zakresie z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu (Rejon II);8) współpraca z instytucjami i organizacjami pozarządowymi w zakresie utrzymania i rozwoju terenów zieleni;9) wykonywanie obowiązków nadzoru wobec wykonawców realizujących roboty na terenach zieleni w Rejonie II;10) podejmowanie działań na rzecz pozyskiwania środków zewnętrznych w zakresie utrzymania i kształtowania terenów zieleni na terenach gminnych i skarbu państwa w granicach Miasta;11) współpraca ze stanowiskiem ds. administracyjnych i informacji o środowisku w zakresie aktualizacji listy spraw załatwianych w Zespole Zieleni Miejskiej, Ochrony Przyrody, Leśnictwa i Łowiectwa, umieszczanych w BIP;12) udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie, przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski o udostępnienie informacji publicznej i o ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego oraz skargi, wnioski i petycje;13) współdziałanie z Wydziałem Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych w zakresie nadzwyczajnych zagrożeń, spraw obronnych i obrony cywilnej;14) współpraca z Referatem Gospodarowania Odpadami i Referatem Spraw Komunalnych przy opracowywaniu zasad utrzymania porządku i czystości regulaminu na terenie Gminy Miasto Płock;15) obsługa zgłoszeń interwencyjnych LocalSpot.
Urząd Miasta Płocka - 2019-06-21 - Płock (mazowieckie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Radzyniu Podlaskim, utrzymanie czystości w budynku Sądu Rejonowego (ciągi komunikacyjne, toalety, pomieszczenia socjalne, pokoje biurowe
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Prace porządkowe na terenie zakładu i dbanie o tereny zielone przy zakładzie. Może być osoba z orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
AJ FABRYKA MEBLI SP. Z O.O. - 2016-08-29 - Redzikowo (pomorskie)
przygotowywanie posiłków, planowanie menu, utrzymanie należytej czystości i porządku naczyń, sprzętu, pomieszczeń kuchennych, przestrzeganie przepisów o bezpieczeństwie i higienie pracy
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Środa Śląska (dolnośląskie)
fryzjerstwo damsko - męskie.
WOJCIECH BOREK - 2018-08-06 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)