PODINSPEKTOR - STANOWISKO DS. CIFAL PŁOCK Płock oferta pracy Urząd Miasta Płocka

Stanowisko: PODINSPEKTOR - STANOWISKO DS. CIFAL PŁOCK

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1. Koordynowanie współpracy Gminy Miasto Płock z Instytutem ONZ ds. Badań i Szkoleń UNITAR wynikającej z Umowy o Współpracy zawartej w dn. 17 stycznia 2016 r.;2. Koordynowanie współpracy z afiliowanymi ośrodkami szkoleniowymi UNITAR/CIFAL m.in. w Atlancie, USA; Durbanie, RPA; Jeju, Korei Południowej; Flandrii, Belgii; Kuala Lumpur, Malezji; Kurytybie, Brazylii; Meridzie, Meksyku; Newcastle, Australii; El Salwadorze, Salwadorze; Szanghaju, ChRL; Edynburgu, Szkocji; Quito, Ekwadorze;3. Merytoryczne opracowywanie i aktualizowanie oferty szkoleniowej CIFAL Płock, w tym: programów konferencji i szkoleń, współpraca z wykładowcami w tematach zgodnych z zakresem tematycznym CIFAL Płock;4.Organizacja szkoleń/konferencji/seminariów i innych wydarzeń związanych z działalnością CIFAL Płock/UNITAR w kraju i zagranicą;5. Promowanie oferty gospodarczej Gminy Miasto Płock podczas szkoleń realizowanych przez UNITAR/ sieci CIFAL w Polsce i zagranicą;6. Systematyczne raportowanie działań szkoleniowych prowadzonych przez CIFAL Płock do UNITAR;7. Koordynowanie harmonogramu spotkań Rady Programowej CIFAL Płock;8.Opracowywanie materiałów informacyjnych promujących działalność CIFAL Płock/UNITAR;9. Współpraca z przedstawicielami sektora publicznego, prywatnego i akademickiego z Europy Środkowej i Wschodniej;10. Poszukiwanie zewnętrznych źródeł finansowania na działania realizowane przez CIFAL Płock;11. Merytoryczne opracowanie strony internetowej CIFAL Płock;12.Przygotowywanie wizyt i wyjazdów krajowych i zagranicznych związanych z zakresem działalności ośrodka CIFAL.13.Doradztwo/ Konsultowanie/ Przygotowywanie dla Gminy Miasto Płock międzynarodowych projektów współfinansowanych z Komisji Europejskiej.14.Podnoszenie świadomości wśród pracowników Urzędu i miejskich jednostek organizacyjnych w zakresie zrównoważonego rozwoju.15. Współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Płocka oraz miejskimi jednostkami organizacyjnymi w zakresie zadań CIFAL Płock.16. Wsparcie przy obsłudze inwestorów krajowych i zagranicznych.17. Prowadzenie działań z zakresu współpracy z przedsiębiorcami poprzez:a) współpracę z organizacjami reprezentującymi środowiska gospodarcze (konsultacje, działania wspólne),b) współpracę z podmiotami wspierającymi rozwój przedsiębiorczości,c) współpracę z instytucjami tzw. rynku pracy;18. Organizacja spotkań i konferencji związanych z promocją oraz pozyskiwaniem inwestorów;19. Organizacja konferencji, imprez wystawienniczych, misji gospodarczych oraz innych spotkań mających na celu promocję lokalnej gospodarki;20. Kreowanie i monitorowanie polityki gospodarczej miasta;21.Redagowanie oraz aktualizacja dedykowanej strony internetowej w zakresie informacji istotnych z punktu widzenia inwestora;22. Współpraca z Płockim Parkiem PrzemysłowoTechnologicznym (PPPT) przy propagowaniu oferty wśród potencjalnych inwestorów jak i przy obsłudze inwestorów zainteresowanych rozpoczęciem działalności w PPPT;23. Współpraca z Polską Agencją Inwestycji i Handlu, Agencją Rozwoju Mazowsza S.A. i innymi organizacjami gospodarczymi przy obsłudze potencjalnych inwestorów zainteresowanych regionem;24. Współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz miejskimi jednostkami organizacyjnymi w przedmiocie działania Zespołu;25. Współpraca ze środowiskami gospodarczymi, naukowymi i akademickimi w zakresie realizacji potrzeb inwestorów;26.Wsparcie w przygotowywaniu projektów i koordynacji przedsięwzięć realizowanych w ramach działań innowacyjnych i badawczo-rozwojowych

Data publikacji: 2017-02-17

Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Pracodawca: Urząd Miasta Płocka

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Pl. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1. Koordynowanie współpracy Gminy Miasto Płock z Instytutem ONZ ds. Badań i Szkoleń UNITAR wynikającej z Umowy o Współpracy zawartej w dn. 17 stycznia 2016 r.;2. Koordynowanie współpracy z afiliowanymi ośrodkami szkoleniowymi UNITAR/CIFAL m.in. w Atlancie, USA; Durbanie, RPA; Jeju, Korei Południowej; Flandrii, Belgii; Kuala Lumpur, Malezji; Kurytybie, Brazylii; Meridzie, Meksyku; Newcastle, Australii; El Salwadorze, Salwadorze; Szanghaju, ChRL; Edynburgu, Szkocji; Quito, Ekwadorze;3. Merytoryczne opracowywanie i aktualizowanie oferty szkoleniowej CIFAL Płock, w tym: programów konferencji i szkoleń, współpraca z wykładowcami w tematach zgodnych z zakresem tematycznym CIFAL Płock;4.Organizacja szkoleń/konferencji/seminariów i innych wydarzeń związanych z działalnością CIFAL Płock/UNITAR w kraju i zagranicą;5. Promowanie oferty gospodarczej Gminy Miasto Płock podczas szkoleń realizowanych przez UNITAR/ sieci CIFAL w Polsce i zagranicą;6. Systematyczne raportowanie działań szkoleniowych prowadzonych przez CIFAL Płock do UNITAR;7. Koordynowanie harmonogramu spotkań Rady Programowej CIFAL Płock;8.Opracowywanie materiałów informacyjnych promujących działalność CIFAL Płock/UNITAR;9. Współpraca z przedstawicielami sektora publicznego, prywatnego i akademickiego z Europy Środkowej i Wschodniej;10. Poszukiwanie zewnętrznych źródeł finansowania na działania realizowane przez CIFAL Płock;11. Merytoryczne opracowanie strony internetowej CIFAL Płock;12.Przygotowywanie wizyt i wyjazdów krajowych i zagranicznych związanych z zakresem działalności ośrodka CIFAL.13.Doradztwo/ Konsultowanie/ Przygotowywanie dla Gminy Miasto Płock międzynarodowych projektów współfinansowanych z Komisji Europejskiej.14.Podnoszenie świadomości wśród pracowników Urzędu i miejskich jednostek organizacyjnych w zakresie zrównoważonego rozwoju.15. Współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Płocka oraz miejskimi jednostkami organizacyjnymi w zakresie zadań CIFAL Płock.16. Wsparcie przy obsłudze inwestorów krajowych i zagranicznych.17. Prowadzenie działań z zakresu współpracy z przedsiębiorcami poprzez:a) współpracę z organizacjami reprezentującymi środowiska gospodarcze (konsultacje, działania wspólne),b) współpracę z podmiotami wspierającymi rozwój przedsiębiorczości,c) współpracę z instytucjami tzw. rynku pracy;18. Organizacja spotkań i konferencji związanych z promocją oraz pozyskiwaniem inwestorów;19. Organizacja konferencji, imprez wystawienniczych, misji gospodarczych oraz innych spotkań mających na celu promocję lokalnej gospodarki;20. Kreowanie i monitorowanie polityki gospodarczej miasta;21.Redagowanie oraz aktualizacja dedykowanej strony internetowej w zakresie informacji istotnych z punktu widzenia inwestora;22. Współpraca z Płockim Parkiem PrzemysłowoTechnologicznym (PPPT) przy propagowaniu oferty wśród potencjalnych inwestorów jak i przy obsłudze inwestorów zainteresowanych rozpoczęciem działalności w PPPT;23. Współpraca z Polską Agencją Inwestycji i Handlu, Agencją Rozwoju Mazowsza S.A. i innymi organizacjami gospodarczymi przy obsłudze potencjalnych inwestorów zainteresowanych regionem;24. Współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz miejskimi jednostkami organizacyjnymi w przedmiocie działania Zespołu;25. Współpraca ze środowiskami gospodarczymi, naukowymi i akademickimi w zakresie realizacji potrzeb inwestorów;26.Wsparcie w przygotowywaniu projektów i koordynacji przedsięwzięć realizowanych w ramach działań innowacyjnych i badawczo-rozwojowych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR - STANOWISKO DS. CIFAL PŁOCK

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista analizy i rozwoju rynku

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 20.03.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):Obywatelstwo polskieNieposzlakowana opiniaPełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznychNiekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarboweBiegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - poparta oświadczeniem kandydataBardzo dobra znajomość edytora tekstu i arkuszy kalkulacyjnych - poparta oświadczeniem kandydata.Wymagania dodatkowe:I. znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 902),- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r. poz. 446),- z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.),z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2016 r. poz. 814),- z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 885 ze zm.),- z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r. poz. 23 ze zm.).

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Płocka

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Adres pracodawcy:
Pl. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:1. życiorys (CV) własnoręcznie podpisany2. list motywacyjny - własnoręcznie podpisany3. kwestionariusz osobowy4. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie5. kopie świadectw pracy oraz kwalifikacji i uprawnień zawodowych;6. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2016r. poz.902)7. oświadczenie kandydata o niekaralności ( na kwestionariuszu osobowym),8. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, innych niż określone w art. 22 Kodeksu pracy oraz przepisach wykonawczych do Kodeksu pracy (na kwestionariuszu osobowym),9. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych (na kwestionariuszu osobowym),10.inne oświadczenia / zaświadczenia / kserokopie dokumentów wymagane w ogłoszeniu o naborze.Dokumenty sporządzone w języku obcym należy przetłumaczyć na język polski.Termin i miejsce składania oferty:Oferty należy przesyłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem Nabór na stanowisko - Podinspektor stanowisko ds. CIFAL Płock- ogłoszenie Nr 2/2017 na adres:Urząd Miasta PłockaStary Rynek 109-400 PłockWydział OrganizacyjnyOddział Organizacji i KadrZespół Kadrlub dostarczyć do Biura Obsługi Klienta Urzędu Miasta Płockaw nieprzekraczalnym terminie do dnia 23 lutego 2017 rokuW przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty przesłane pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane.Oferty, które wpłyną do Urzędu Miasta Płocka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Oferty niewykorzystane w procesie rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia podania informacji o wyniku naboru w BIP-ie. Przed upływem tego terminu można je odebrać za pokwitowaniem w Zespole Kadr.Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.Formularz kwestionariusza osobowego dostępny jest na stronie internetowej Urzędu.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Termin: 23.02.2017r.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m. Płock

Gmina pracodawcy: Płock

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Płock

Ulica pracodawcy: Pl. Stary Rynek

Numer budynku pracodawcy: 1

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista analizy i rozwoju rynku

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.02.2017

Data dodania oferty pracy: 16.02.2017

Oferta pracy ważna do: 23.02.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 16.02.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 16.02.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

TAPICER MEBLOWY - od 2 000 PLN

Składanie mebli tapicerowanych. Mile widziany tapicer meblowy lub stolarz meblowy. Osoba do przyuczenia lub z doświadczeniem na stanowisku tapicera. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub osobisty.
PPHU DAWID WAWOCZNY KAROL - 2017-08-30 - Gaszowice (śląskie)

POMOCNIK FLORYSTY - od 800 PLN

Pielęgnacja kwiatów ciętych, prace porządkowe, dbałość o estetyczną ekspozycję towarów.Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy, również w weekendy.Kontakt kandydatów: kwiaciarnia (at) dafe.com.pl
DAFE EDYTA FRYSZTACKA - 2016-11-16 - Wrocław (dolnośląskie)

PODINSPEKTOR DS. PROMOCJI MIASTA - do 2 400 PLN

Wykonywanie określonych w Regulaminie Organizacyjnym zadań Biura Informacji i Promocji Miasta, a w szczególności: 1) opracowywanie kadencyjnego planu promocji miasta określającego podstawowe kierunki i metody działania w zakresie kreowania pozytywnego klimatu inwestycyjnego i wizerunku miasta oraz podstawy systemu informowania o warunkach inwestowania i rozwoju przedsiębiorczości na jego terenie; 2) opracowywanie oraz realizację zatwierdzonych przez organy Gminy rocznych planów promocji miasta w ramach przyznanych środków budżetowych; 3) przygotowywanie warunków do nawiązywania oraz organizację kontaktów z innymi krajowymi i zagranicznymi organami administracji publicznej, a także instytucjami finansowymi i gospodarczymi, a także organizacjami społecznymi w zakresie służącym promocji miasta, a w szczególności pozyskiwaniu wsparcia finansowego i organizacyjnotechnicznego dla inwestycji oraz rozwoju przedsiębiorczości na terenie miasta; 4) organizację i obsługę odczytów, konferencji, seminariów i innych imprez promocyjnych i informacyjnych, umożliwiających nawiązywanie wzajemnych kontaktów przez instytucje, podmioty gospodarcze i organizacje społeczne funkcjonujące na terenie miasta i podmioty zewnętrzne, których działalność może przyczynić się do rozwoju miasta; 5) koordynowanie wszelkich działań związanych z przyznawaniem imprezom/wydarzeniom tytułu Honorowego Patronatu Prezydenta Miasta; 6) obsługa w zakresie wydawania / zamawiania gadżetów z logo miasta; 7) wykonywanie zadań z zakresu przeciwdziałania i zwalczania skutków klęsk żywiołowych, katastrof, awarii, skażeń i innych zagrożeń o powszechnym lub lokalnym zasięgu oraz zadań obronnych zgodnie z odrębnymi przepisami szczególnymi ustalonymi na określoną okoliczność oraz poleceniami Prezydenta Miasta; 8) przygotowywanie i przedkładanie Wydziałowi Strategii, Rozwoju i Środków Pomocowych lub innej właściwej komórce organizacyjnej Urzędu, dokumentów i danych znajdujących się w zasobach wydziału, niezbędnych do prowadzenia postępowania w sprawie pozyskania i rozliczenia dotacji oraz innych środków pomocowych służących dofinansowaniu zadań Biura Informacji i Promocji Miasta.
Urząd Miasta - 2018-08-30 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 000 PLN

sprzątanie pokoi i korytarzy usług noclegowych zgodnie z zajmowanym stanowiskiem pracy
Zespół Szkół nr 1 - 2017-05-09 - Goleniów (zachodniopomorskie)

SPEDYTOR DROGOWY MIĘDZYNARODOWY - od 2 500 PLN

- Opis stanowiska: Pozyskiwanie zleceń transportowych. Praca na własnym portfelu klientów oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów i firm przewozowych. Planowanie i organizacja przewozów międzynarodowych i krajowych. Ustalanie warunków transportu. Budowanie długofalowej współpracy z przewoźnikami i klientami oraz optymalizacja kosztów spedycyjnych. Miejsce pracy: Mikołów lub praca w formie HOME OFFICE czyli cała Polska.Zapewnienie wysokiej jakości usług świadczonych naszym Kontrahentom.- Firma oferuje: Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę. Jasne zasady wynagrodzenia: podstawa + prowizja uzależniona od wyników pracy. Niezbędne narzędzia pracy. Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie o ciekawym profilu zapewniamy możliwość samorealizacji, dobrą atmosferę do zdobycia nowego lub poszerzenia nabytego już doświadczenia. Indywidualne podejście do każdego pracownika, wsparcie innych działów oraz kierownictwa firmy. Praca w młodym, doświadczonym i kreatywnym zespole, przyjazną kulturę pracy. Bezpłatny parking firmowy. Swobodny dresscode w klimatyzowanych pomieszczeniach. Klienci z którymi przychodzisz są obsługiwani wyłącznie przez Ciebie oraz z tymi których u nas pozyskasz. Miejsce pracy w biurze firmy lub forma Home Office.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania: Minimum półroczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Doświadczenie w pozyskiwaniu nowych klientów w branży spedycyjnej. Biegła znajomość języka obcego j. angielski, j.francuski lub j. niemiecki na poziomie minimum B2 (znajomość języka będzie sprawdzana na rozmowie kwalifikacyjnej). Preferowane wykształcenie minimum średnie. Dobra organizacja czasu pracy, umiejętność planowania zadań. Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji i planowania załadunków. Dobra orientacja w przepisach spedycyjnych oraz transportowych. Umiejętność radzenia sobie ze stresem. Doskonała komunikatywność, umiejętność negocjowania. Łatwość nawiązywania kontaktów. Odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie. Na stanowisko mogą aplikować również osoby niepełnosprawne. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:30-16:00) (Tel. 32-322-09-72) (Tel. 510-305-510) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Paprotek 47, 43-190 Mikołów) lub e-mail: g.rygula (at) drewnex.info
DREWNEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-03-05 - Mikołów (śląskie)

POKOJOWY - 997,4 PLN

Wg programu stażu ( POWER 5/3)
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Dąbki (zachodniopomorskie)

PODINSPEKTOR DS. GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI W WYDZIALE GEODEZJI I MIENIA KOMUNALNEGO - od 2 100 PLN

prowadzenie spraw związanych z:- dzierżawą nieruchomości na terenie miasta i gminy Oborniki,- prawem użytkowania wieczystego nieruchomości,- zezwoleniami na czasowe zajęcia nieruchomości oraz zezwoleniami na zakładanie, przeprowadzenie i wykonanie na nieruchomościach urządzeń technicznych,- szczegóły oferty na stronie: www.bip.oborniki.pl zakładka Oferty pracy
URZĄD MIEJSKI w Obornikach - 2018-03-28 - Oborniki (wielkopolskie)

ELEKTROMONTER (DO 20KV) - od 3 000 PLN

Wykonywanie różnego typu instalacji elektrycznych na budowach.
Ms Team Sp. z o.o - 2015-11-02 - Jawor (dolnośląskie)

MASZTALERZ - od 1 900 PLN

Opieka zwierząt, powożenie
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Łomianki (mazowieckie)

NAUCZYCIEL EDUKACJI DLA BEZPIECZEŃSTWA - od 250 PLN

Prowadzenie zajęć w zakresie edukacji dla bezpieczeństwa. Praca w wymiarze 2/18 etatu w Szczyrku.
Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Królowej Jadwigi w Szczyrku - 2018-09-05 - Szczyrk (śląskie)

PRACOWNIK DO SPRAW REKRUTACJI - od 1 040 PLN

Poszukiwanie pracowników w Ukrainie, kontakt z polskimi pracodawcami, kontakt z zarządem firmy, kontakt z pracownikami firmy, poszukiwanie nowych klientów dla firmy.
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Kraków (małopolskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 15 PLN

rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Jabłonowo (mazowieckie)

POKOJOWA - od 13,7 PLN

Sprzątanie pokoi hotelowych oraz obsługa pralni.
Fundacja Pro Arte Et Historia - 2018-02-27 - Krasiczyn (podkarpackie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - 2 000 - 4 000 PLN

Zgodny z danym stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Koszalin (zachodniopomorskie)

PODINSPEKTOR - 997,4 PLN

-
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Białystok (podlaskie)

PRAKTYKA STUDENCKA - nieodpłatny

Wykonywanie prac kancelaryjno-archiwistycznych oraz tworzenie projektów pism wychodzących ze zespołu.
ZAKŁAD EMERYTALNO - RENTOWY MSW - 2015-10-05 - Kraków (małopolskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

obsługa klienta, sprzedaż na stacji
kontakt przez PUP - 2017-08-27 - Dłużniewo (mazowieckie)

LISTONOSZ - od 2 050 PLN

doręczanie korespondencji i przekazów pieniężnych budowanie pozytywnych relacji z klientami realizacja planów sprzedażowych dot. wybranych usług i towarów rzetelne prowadzenie ewidencji korespondencji wsparcie placówki pocztowej w innych pracach związanych z obsługą przesyłek.
"POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA" - 2016-10-14 - Oświęcim (małopolskie)

SPRZĄTACZKA - do 13,7 PLN

Sprzątanie pomieszczeń biurowych i sanitarnych, mycie okien, wyrzucenie śmieci. Wymiar zatrudnienia 84-86 h/ m-c.Praca po godz. 15.00-20.00.Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 325 25 62
Lasy Państwowe Zakład Usług Leśnych we Wrocławiu - 2018-08-10 - Wrocław (dolnośląskie)

PODINSPEKTOR - od 2 100 PLN

praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Stare Juchy (warmińsko-mazurskie)

KRAWCOWA, SZWACZKA - od 2 100 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: szycie odzieży; WYMAGANIA: wykształcenie zawodowe/średnie, mile widziane doświadczenie lub do przyuczenia
"Ledapol" Dariusz Krawczyk - 2018-09-13 - Lubliniec (śląskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Łomża (podlaskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK KONSERWACJI TERENÓW ZIELENI - od 2 000 PLN

Wykonywanie prac agrotechnicznych i pielęgnacyjnych na terenach zielonych
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Mikołów (śląskie)

KIEROWCA / HANDLOWIEC / MAGAZYNIER(NR 7827) - od 2 600 PLN

2 x w tygodniu całodniowe wyjazdy z towarem do klientów (samochodem dostawczym, kat. B).Stałe trasy w kierunkach Olsztyn; Giżycko; Łomża.Pozostałe dni praca w siedzibie firmy w Bydgoszczy (dział handlowy lub magazyn).
PHU "PRYMUS" Zygmunt Grygorczuk - 2016-11-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

LEKTOR JĘZYKA ANGIELSKIEGO - NATIVE SPEAKER - od 55 PLN

prowadzenie zajęć dla dzieci i osób dorosłych na różnych poziomach zaawansowania
JOANNA MŁYNARCZYK "ŚWIAT JĘZYKÓW OBCYCH DA GAMA" - 2018-03-05 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI - 1 850 - 3 000 PLN

Prowadzenie uproszczonej księgowości (podatkowa księga przychodów i rozchodów), obsługa programu Płatnik, e-deklaracje. Praca od pn do pt.
Biuro Rachunkowe EWEX Ewa Rydzewska - 2016-01-22 - Bielsko-Biała (śląskie)

PODINSPEKTOR DS. BUDOWLANYCH R90/3785-1432/15 - od 1 750 PLN

a) prowadzenie nadzorów nad pracami budowlanymi zleconymi przez AZK;b) wykonywanie kosztorysów inwestorskich prac budowlanych w ramach zakresu prac AZK;c) przeprowadzanie wizji lokalnych stwierdzających stan techniczny obiektów będących wGminnym Zasobie Mieszkaniowym oraz lokalach użytkowych i sporządzanie z nichprotokółów;d) weryfikacja dokumentacji projektowej i kosztorysów prac budowlanych realizowanych wramach AZK;e) sporządzanie sprawozdań i informacji w zakresie realizowanych zadań;f) bieżąca analiza rynku co do jakości, cen materiałów i usług budowlanych;g) sporządzanie sprawozdań i informacji w zakresie realizowanych zadań;h) prowadzenie ewidencji dokumentacji w zakresie systemu funkcjonującego w AZK;i) prowadzenie samodoskonalenia zawodowego oraz udział w szkoleniach specjalistycznych w zakresie zadań realizowanych na stanowisku pracy;j) przygotowywanie danych statystycznych i analiz niezbędnych do sprawozdań oraz informacji w sprawach prowadzonych na stanowisku pracy;k) współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi AZK;l) wykonywanie innych zadań i poleceń wydanych przez bezpośredniego przełożonego iDyrektora AZK;ł) przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje, zapytania, skargi i wnioski dotyczące zakresu prowadzonych spraw.
ADMINISTRACJA ZASOBÓW KOMUNALNYCH - 2015-11-24 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)


Wybierz powiat