PODINSPEKTOR DS. WYMIARU PODATKÓW W REFERACIE PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH Stegna oferta pracy Urząd Gminy Stegna


Największy wybór odzieży

Stanowisko: PODINSPEKTOR DS. WYMIARU PODATKÓW W REFERACIE PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH

Wynagrodzenie: 2 250 - 3 500 PLN

Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: 1. Prowadzenie spraw związanych z wymiarem podatku od nieruchomości od osób prawnych polegających na: a) egzekwowanie deklaracji prowadzenie postępowania podatkowego w tym zakresie, b) sprawdzanie deklaracji pod względem rachunkowym i zgodności ze stanem faktycznym, c) księgowanie deklaracji. 2. Dokonywanie wymiaru podatku od nieruchomości i podatku rolnego od osób fizycznych dla następujących miejscowości: Stegna, Drewnica, Junoszyno.3. Bieżące dokonywanie zmian w wymiarze podatku prowadzenie postępowania podatkowego w tym zakresie.4. Bieżące prowadzenie spraw w zakresie stosowania ulg i zwolnień w podatku od nieruchomości od osób fizycznych i prawnych oraz podatku rolnego od osób fizycznych.5. Wydawanie zaświadczeń dla rolników potwierdzających stan posiadania gospodarstwa, dochody z gospodarstwa zgodnie z zakresem czynności.6. Wydawanie zaświadczeń o pomocy publicznej dla miejscowości objętych zakresem czynności.7. Księgowanie decyzji wymiarowych oraz zmian tych decyzji.8. Dokonywanie wymiaru podatku od środków transportowych.9. Prowadzenie postępowania podatkowego należności nieprzypisanych.10. Segregowanie dokumentacji i bieżące upinanie akt wraz ze zwrotnymi poświadczeniami odbioru wysłanych decyzji i innych pism dotyczących prowadzonego postępowania.11. Przeprowadzenie kontroli w zakresie powszechności i prawidłowości opodatkowania.12. Przygotowanie materiałów na posiedzenia Komisji Rady i sesje Rady Gminy w sprawach objętych zakresem czynności.13. Terminowe sporządzanie sprawozdań i informacji z zadań objętych zakresem czynności.14. Gromadzenie przepisów prawnych na zajmowanym stanowisku. 15. Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów PROTON zgodnie z instrukcją.16. Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstania zobowiązań związanych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy.17. Kontrola pod względem merytorycznym, legalności i zgodności z ustawą o zamówieniach publicznych spraw związanych z zajmowanym stanowiskiem.18. Inne polecenia zlecone przez Wójta Gminy, Skarbnika Gminy, Sekretarza Gminy i Kierownika referatu podatków i opłat lokalnych.

Data publikacji: 2018-12-28

Lokalizacja: Stegna (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Gminy Stegna

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Gdańska 34, 82-103 Stegna, powiat: nowodworski, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: 1. Prowadzenie spraw związanych z wymiarem podatku od nieruchomości od osób prawnych polegających na: a) egzekwowanie deklaracji prowadzenie postępowania podatkowego w tym zakresie, b) sprawdzanie deklaracji pod względem rachunkowym i zgodności ze stanem faktycznym, c) księgowanie deklaracji. 2. Dokonywanie wymiaru podatku od nieruchomości i podatku rolnego od osób fizycznych dla następujących miejscowości: Stegna, Drewnica, Junoszyno.3. Bieżące dokonywanie zmian w wymiarze podatku prowadzenie postępowania podatkowego w tym zakresie.4. Bieżące prowadzenie spraw w zakresie stosowania ulg i zwolnień w podatku od nieruchomości od osób fizycznych i prawnych oraz podatku rolnego od osób fizycznych.5. Wydawanie zaświadczeń dla rolników potwierdzających stan posiadania gospodarstwa, dochody z gospodarstwa zgodnie z zakresem czynności.6. Wydawanie zaświadczeń o pomocy publicznej dla miejscowości objętych zakresem czynności.7. Księgowanie decyzji wymiarowych oraz zmian tych decyzji.8. Dokonywanie wymiaru podatku od środków transportowych.9. Prowadzenie postępowania podatkowego należności nieprzypisanych.10. Segregowanie dokumentacji i bieżące upinanie akt wraz ze zwrotnymi poświadczeniami odbioru wysłanych decyzji i innych pism dotyczących prowadzonego postępowania.11. Przeprowadzenie kontroli w zakresie powszechności i prawidłowości opodatkowania.12. Przygotowanie materiałów na posiedzenia Komisji Rady i sesje Rady Gminy w sprawach objętych zakresem czynności.13. Terminowe sporządzanie sprawozdań i informacji z zadań objętych zakresem czynności.14. Gromadzenie przepisów prawnych na zajmowanym stanowisku. 15. Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów PROTON zgodnie z instrukcją.16. Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstania zobowiązań związanych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy.17. Kontrola pod względem merytorycznym, legalności i zgodności z ustawą o zamówieniach publicznych spraw związanych z zajmowanym stanowiskiem.18. Inne polecenia zlecone przez Wójta Gminy, Skarbnika Gminy, Sekretarza Gminy i Kierownika referatu podatków i opłat lokalnych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 250 - 3 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR DS. WYMIARU PODATKÓW W REFERACIE PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Stegna

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowodworski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Stegna

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali urzędnicy do spraw podatków

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 250 - 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.01.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:- wykształcenie wyższe preferowane: prawnicze, administracyjne, ekonomiczne - dwa lata stażu pracy w administracji samorządowej lub w organach podatkowych,- posiadanie obywatelstwa polskiego lub kraju Unii Europejskiej bądź innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, - osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego musi posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,- znajomość techniki pracy biurowej, w tym bardzo dobra umiejętność obsługi komputera;- ukończone 18 lat życia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych;- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;- umiejętność sprawnej organizacji pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, elokwencja, dyskrecja, lojalność, szacunek do drugiego człowieka, wytrwałość, odpowiedzialność;- znajomość przepisów prawa: - ustawy o samorządzie gminnym, - ustawy o pracownikach samorządowych,- ordynacji podatkowej,- ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,- ustawy o podatku rolnym,- ustawy o podatku od środków transportowych, - ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji oraz przepisy wykonawcze do wymienionych ustaw,- Kodeksu postępowania administracyjnego,- ustawy o finansach publicznych,- ustawy o rachunkowości,- umiejętność obsługi programów Pakietu MS Office, - mile widziane prawo jazdy kategorii B.INNE: Warunki zatrudnienia: - w pełnym wymiarze czasu pracy;- kandydat podejmujący pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w czasie trwania zawartej na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy umowy o pracę, odbywa służbę przygotowawczą zakończoną zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym;- praca administracyjno-biurowa z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie) z przewagą wysiłku umysłowego;- praca w siedzibie Urzędu związana z bezpośrednim kontaktem z interesantami oraz sporadycznie wyjazdów w teren;- przed zawarciem umowy o pracę kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności; - wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 936) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy w Stegnie.VI. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Stegnie w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru nie przekraczał 6% w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych.

Nazwa pracodawcy: Urząd Gminy Stegna

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Gdańskim

Adres pracodawcy:
Gdańska 34, 82-103 Stegna, powiat: nowodworski, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1. Życiorys CV (wraz z podaniem numeru telefonu kontaktowego). 2. List motywacyjny. 3. Kwestionariusz osobowy według wzoru dostępnego na stronie (bip.stegna.pl) lub w siedzibie Urzędu Gminy w Stegnie w referacie społeczno-organizacyjnym (pok.15, I p.) 4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje, doświadczenie zawodowe (kopie świadectw pracy potwierdzających staż pracy lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu). 5. Oświadczenie o posiadanej pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 6. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe. 7. Oświadczenie, iż stan zdrowia kandydata pozwala mu pracować na danym stanowisku. 8. Oświadczenie zgoda na przetwarzanie danych osobowych wg poniższego wzoru:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowychi w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 w celach przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko podinspektora ds. wymiaru podatków przez Urząd Gminy w Stegnie.Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.).Klauzula informacyjna RODO stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia.Oświadczenia winny być podpisane własnoręcznie.Wymogi formalne:Wymagane dokumenty należy złożyć lub przesłać zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko pracownika ds. wymiaru podatków w terminie do dnia 4 stycznia 2019 r. do godz. 10.00 (decyduje data złożenia przez kandydata wymaganych dokumentów bezpośrednio w siedzibie Urzędu, a w przypadku, gdy zostały nadane drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę wpływu do Urzędu) na adres: Urząd Gminy w Stegnie, 82-103 Stegna, ul. Gdańska 34. Zgłoszenia dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.Informację o zakwalifikowaniu się do następnego etapu można uzyskać pod tel. 055 247-81-71 wew.14Termin rozmowy kwalifikacyjnej ustala się na dzień 8 stycznia 2019 r. na godz. 9.00.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.stegna.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Stegnie, ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: nowodworski

Gmina pracodawcy: Stegna

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Stegna

Ulica pracodawcy: Gdańska

Numer budynku pracodawcy: 34

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Gdańskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali urzędnicy do spraw podatków

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.12.2018

Data dodania oferty pracy: 28.12.2018

Oferta pracy ważna do: 04.01.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 28.12.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 28.12.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - do 1 850 PLN

opieka nad dziećmi w przedszkolu, prowadzenie zajęć umuzykalniających
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Kawęczyn (kujawsko-pomorskie)

PIASKARZ-LAKIERNIK KONSTRUKCJI (NR 6880) - od 13,5 PLN

piaskowanie konstrukcji i nakładanie powłok
SK-Work Sp. z o. o. - 2017-09-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

REJESTRATORKA MEDYCZNA/PRACOWNIK BIUROWY ( 30 S EFS POWER) - 997,4 PLN

oferta stażu: obsługa pacjentów w rejestracji przychodni
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Józefów (mazowieckie)

ELEKTRYK - od 12 PLN

Realizacja projektów kompleksowych wykonania elektryki pod klucz
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Zabrze (śląskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - do 250 PLN

W okresie zimowym odśnieżanie i posypywaniem piaskiem i solą chodników i prakingu wokół banku
SKAREM Sp. z o.o. Stalowa Wola - 2016-12-06 - Leżajsk (podkarpackie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 925 PLN

obsługa biura, prowadzenie zestawień, wystawianie faktur (praca na 1/2 etatu w godz.12-16
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Kraków (małopolskie)

PODINSPEKTOR DS. ROZLICZEŃ KSIĘGOWYCH. - od 2 100 PLN

Kontrola dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym,Obsługa systemu bankowości elektronicznej, w tym m.in. sporządzanie poleceń przelewów w systemie bankowości elektronicznej,Wystawianie dowodów PK Polecenie księgowania,Prowadzenie ewidencji bilansowej gruntów stanowiących własność Miasta Kalisza lub Miasta Kalisza miasta na prawach powiatu,Prowadzenie ewidencji pozabilansowej nieruchomości stanowiących własność Województwa Wielkopolskiego przeznaczonych na cele inwestycji drogowych,Prowadzenie ewidencji pozabilansowej nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa przeznaczonych na cele inwestycji drogowych,Prowadzenie ewidencji pozabilansowej gruntów w trwałym zarządzie,Prowadzenie wszelkiej korespondencji w zakresie gruntów będących na stanie Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji, Bieżące dekretowanie i bieżące wprowadzenie do systemu finansowoksięgowego dokumentów zakupu tj. faktur VAT i rachunków oraz pozostałych dokumentów kosztowych (m.in. rozliczenie delegacji służbowych, noty księgowe, oświadczenie o używaniu samochodów prywatnych do celów służbowych)Bieżące dekretowanie i bieżące wprowadzanie do systemu finansowo księgowego dokumentów z wyciągów bankowych z rachunku podstawowego - wyciąg z ostatniego dnia miesiąca wprowadzony do systemu najpóźniej do drugiego dnia roboczego miesiąca następnego,Bieżąca analiza sald kont rozrachunkowych konta 201 i 234, bieżące uzgadnianie sald z dostawcami, bieżące uzgadnianie sald na koniec roku obrotowego, inwentaryzacja rozrachunków w drodze weryfikacji sald oraz prowadzenie wszelkiej korespondencji w tym zakresie,Uzgadnianie wydatków z kosztami za każdy miesiąc w terminie do dnia 8-ego następnego miesiąca,Uzgadnianie konta 810 z kontem 130 w zakresie wydatków inwestycyjnych,Stosownie wyróżników w zakresie realizowanych inwestycji i powstających w ich wyniku środków trwałych zgodnie z opisem zawartym na fakturach oraz uzgadnianie zapisów na danym wyróżniku z pracownikamiwystawiającymi dowodów OT z Wydziału Inwestycji,Wprowadzenie do systemu finansowo- księgowego planu finansowego oraz jego zmian na podstawie zarządzeń Prezydenta Miasta Kalisza oraz uchwał Rady Miejskiej,Bieżąca analiza i kontrola wydatków budżetowych w celu nie dopuszczenia do przekroczenia wielkości planowanych,Rozliczanie nakładów inwestycyjnych i sporządzanie analiz w zakresie nierozliczonych nakładów inwestycyjnych,Sporządzanie analiz i zestawień dotyczących wydatków i dochodów budżetowych,Współudział przy sporządzaniu sprawozdawczości budżetowej, analiz i planów finansowych, sporządzanie sprawozdań (RB-28S, Rb-28NWS, Rb-23)Sporządzanie aktualizacji i tekstów jednolitych przepisów wewnętrznych z zakresu gospodarki finansowej.Potwierdzenie dokumentów za zgodność z oryginałem,Przestrzeganie ustalonych procedur kontroli finansowej związanej z gromadzeniem i rozdysponowaniem środków finansowych,Znajomość pracy pracowników zatrudnionych na innych stanowiskach w Wydziale Finansowo-Księgowym i pełnienie zastępstwa podczas ich nieobecności, w tym zastępstwo pracownika sporządzającego wnioski w sprawie zmian w budżecie i wieloletniej prognozie finansowej.
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I KOMUNIKACJI W KALISZU - 2018-02-14 - Kalisz (wielkopolskie)

GŁÓWNY KSIĘGOWY DO ROZLICZANIA WSPÓŁNOT MIESZKANIOWYCH - od 3 200 PLN

prowadzenie księgowości wspólnot mieszkaniowych, prowadzenie księgowości firmy, prowadzenie kadr, pilnowanie terminów ubezpieczeń obsluga interesantów w sprawach czynszowych
LM NIERUCHOMOŚCI MICHAŁ MACIOROWSKI - 2015-11-27 - Białystok (podlaskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

wykładanie towaru na półki,kasa fiskalna,obsługa klientów na stoiskach.
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Różan (mazowieckie)

ELEKTROMECHANIK - od 2 000 PLN

Diagnozowanie usterek i naprawa urządzeń elektrycznych
Espiga Zbigniew Łucjanek - 2016-06-13 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY (O) - od 1 850 PLN

Prace budowlane, wykończeniowe, elewacje
Wojciech Skrzyniarz - Usługi Remontowo-Budowlane - 2016-10-27 - Dąbrówka Gorzycka (małopolskie)

MURARZ - 2 000 - 3 000 PLN

proste prace budowlane
B.T.B.- Inżynieria Budownictwo Instalacje Sp. z o.o. - 2017-08-21 - Bytom (śląskie)

FIZJOTERAPEUTA - 997,4 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Rzeszów (podkarpackie)

POMOC KUCHENNA - 997,4 PLN

Utrzymanie miejsca pracy w czystości, obróbka wstępna warzyw, praca na urządzeniach kuchennych, zmywanie naczyń.
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Lublin (lubelskie)

SERWISANT - od 1 850 PLN

Serwisowanie sprzętu komputerowego
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Kalisz (wielkopolskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

Pracownik biurowy
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Leżajsk (podkarpackie)

ELEKTRYK - od 2 800 PLN

usuwanie awarii i przeglądy urządzeń dźwignicowych
BC-LDS Bobkiewicz,Cholewiński Sp.J - 2018-08-16 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)

PODINSPEKTOR DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO - 2 100 - 3 900 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Opracowywanie rocznej i wieloletniej dokumentacji : planistycznej, szkoleniowej, ewidencyjnej i sprawozdawczej z zakresu reagowania kryzysowego, obronności, obrony cywilnej oraz ochrony przeciwpożarowej.Planowanie i koordynowanie działań Gminnego /zespołu Zarzadzania Kryzysowego w zakresie:Monitorowania zagrożeń, prognozowanie rozwoju sytuacji kryzysowej w gminie oraz prowadzenia akcji informacyjnej dla ludności;Koordynowanie zadań zarzadzania kryzysowego i zadań obronnych realizowanych przez jednostki organizacyjne gminy oraz jednostki podporządkowane i nadzorowane przez Urząd, przewidziane do realizacji zadań obronnych i OC a także przewidziane do udziału w akcjach ratowniczych;Prowadzenia i aktualizowania bilansu sił ratowniczych i środków technicznych niezbędnych do usuwania skutków zagrożeń;Realizowania procedur i programów reagowania kryzysowego oraz współdziałania i alarmowania w czasie stanu klęski żywiołowej lub sytuacji zagrażającej życiu i zdrowiu mieszkańców;Organizowania akcji usuwania skutków klęsk żywiołowych, minimalizowania rozmiaru strat oraz przygotowania warunków umożliwiających koordynowanie pomocy humanitarnej;Funkcjonowania Gminnego Centrum Zarzadzania Kryzysowego zapewniającego skuteczne kierowanie akcja ratunkową.Sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem systemu powiadamiania i alarmowania ludności o wszelkich zagrożeniach.Organizowanie szkoleń oraz koordynowanie przygotowań obronnych komórek organizacyjnych Urzędu, gminnych formacji obrony cywilnej i ich funkcjonowania w sytuacji klęski żywiołowej lub wystąpienia zdarzenia zagrażającego życiu, zdrowiu i mieniu społeczności gminnej.Koordynowanie przedsięwzięć planistycznych i organizacyjnych z zakresu ewakuacji ludności na wypadek powstania masowego zagrożenia dla życia i zdrowia na znacznym obszarze gminy.Koordynowanie planowania i zapewnienia ochrony oraz ewakuacji zabytków i dóbr kultury na wypadek zagrożenia.Realizowanie przedsięwzięć związanych ze świadczeniami na rzecz obronności, obrony cywilnej i akcji kurierskiej w zakresie potrzeb obronnych państwa oraz wynikających z zadań realizowanych przez Wójta.Planowanie i koordynowanie przedsięwzięć związanych z przygotowaniem stanowiska kierowania Wójta zapewniającego realizację zadań obronnych w wyższych stanach gotowości obronnej państwa. Współpraca z Wydziałem Bezpieczeństwa i Zarzadzania Kryzysowego PmUW w Gdańsku, Starostwem Powiatowym i sąsiednimi gminami w zakresie zarzadzania kryzysowego, planowania i organizowania przygotowań obronnych i obrony cywilnej.Współpraca z Policja i Strażą Graniczną w zakresie wykonywania wspólnych zadań w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa obywatelom.Współdziałanie z gminnymi jednostkami straży pożarnej, policji i wojska w zakresie planowania, przygotowania i realizacji zarzadzania kryzysowego, zadań obronnych i obrony cywilnej.Prowadzenie ewidencji:Decyzji Wójta Gminy dotyczących świadczeń rzeczowych i osobistych;Protokołów przeprowadzonych kontroli.Planu operacyjnego funkcjonowania gminy w warunkach zewnętrznego zagrożenia państwa i w czasie wojny;Planu obrony cywilnej;Planu reagowania kryzysowego; Planu operacyjnego obrony przed powodzią; Dokumentacji Stałego Dyżuru; Dokumentacji akcji Kurierskiej; Planów działania gminnych formacji OC. Planowanie i koordynowanie zaopatrywania jednostek organizacyjnych gminy i formacji OC w niezbędny sprzęt, a także zapewnienie odpowiednich warunków przechowywania, konserwacji, eksploatacji, remontu i wymiany tego sprzętu.Opracowywanie corocznych propozycji budżetowych na cele zarzadzania kryzysowego, obronności i obrony cywilnej i ochrony przeciwpożarowej oraz nadzór nad realizacją budżetu.Wykonywanie zadań z zakresu obrony przeciwpożarowej gminy, wynikających z ustawy o ochronie przeciwpożarowej.Merytoryczna pomoc w zakresie planowania i realizacji statutowych zadań przez jednostki ochotniczej straży pożarnej na terenie Gminy Stegna.Nadzorowanie gospodarki sprzętowo-materiałowej w jednostkach ochotniczej straży pożarnej gminy.Rozliczanie kart drogowych samochodów pożarniczych.Prowadzenie spraw związanych z wyposażeniem i funkcjonowaniem gminnego magazynu przeciwpowodziowego i obrony cywilnej.Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem urządzeń alarmowych zabezpieczających budynki Urzędu Gminy w Stegnie.Realizacja zadań ujętych w Programie opieki nad zwierzętami w tym:Inicjowanie działań w zakresie wyłapywania bezdomnych zwierząt i umieszczanie ich w schronisku; Współpraca ze Strażą Gminną oraz innymi instytucjami wskazanymi w Programie w zakresie zapobiegania bezdomności zwierząt; Współpraca ze służbą weterynaryjną i sanitarną w zakresie zwalczania zaraźliwych chorób zwierzęcych; Aktualizacja i opracowanie Programu; Organizacja sprzątnięcia, wywozu i unieszkodliwiania z terenów publicznych zwłok bezdomnych i dzikich zwierząt oraz współdziałanie z przedsiębiorcami prowadzącymi działalność w tym zakresie.Wykonywane zadań w zakresie organizacji systemu pierwszej pomocy przedlekarskiej. Terminowe dostarczanie zestawień do prawidłowego wystawiania faktur VAT w celu rozliczania podatku od towarów i usług. Współpraca z jednostkami Ochotniczej Straży Pożarnej. Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń i regulaminów w sprawach wynikających z zakresu obowiązków. Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów. Rozliczanie dotacji otrzymanych lub udzielonych z budżetu Gminy na zadania związane z zajmowanym stanowiskiem. Wykonywanie innych poleceń wydanych przez Wójta Gminy, Z-cę Wójta i Sekretarza.
Urząd Gminy Stegna - 2018-11-26 - Stegna (pomorskie)

Doradca Klienta- Sprzedawca (Dział: Rekreacja) - -

Media Expert Pracując u nas będziesz zajmował się sprzedażą takich rzeczy jak np. rowery, skutery, quady. Odpowiedzialny będziesz za kompleksową obsługę Klienta i pracę według najwyższych standardów.
Media Expert - 2016-04-21 - Ropczyce (podkarpackie)

PRACOWNIK PORZĄDKOWY TERENU ZEWNĘTRZNEGO - od 1 570 PLN

praca na stacji PKP, sprzątanie i odśnieżanie peronów
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Białystok (podlaskie)

FAKTURZYSTKA - od 2 000 PLN

Wymagane wykształcenie średnie, doświadczenie w pracy na podobnym stanowsku, znajomość programu MERCALYS. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za wystawianie, rozliczanie, ewidencjonowanie faktur, sporządzanie odpowiedniej dokumentacji. Wysokość wynagrodzenia do omówienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Praca w godz. 9:00 - 17:00.
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Rybnik (śląskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 000 PLN

prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Ozorków (łódzkie)

CIEŚLA SZALUNKOWY - od 20 PLN

praca przy stawianiu szalunków np. PERI
kontakt przez PUP - 2018-10-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)

MURARZ - do 8 000 PLN

stawianie domków jednorodzinnych od podstaw na terenie Niemiec
Elewacje i Sztukateria Adrian Szymaniak - 2017-05-09 - Niemcy (Niemcy)

PODINSPEKTORA DS. OBSŁUGI ZADAŃ INWESTYCYJNO-REMONTOWYCH I WSPÓŁPRACY W ZAKRESIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - do 2 300 PLN

1) planowanie i organizacja pracy oraz nadzór nad terminowym i prawidłowym pod względem merytorycznym oraz formalno-prawnym prowadzonych spraw,2) prowadzenie realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych,3) zapoznanie się z dokumentacją techniczną,4) przeprowadzanie postępowań o zamówienie publiczne na roboty budowlane, prace geodezyjne, geologiczne,5) negocjowanie warunków umów,6) kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową,7) rozliczanie pod względem formalnym i finansowym umów,8) bieżąca analiza kosztów ponoszonych na realizowane inwestycje,9) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalnoprawnym,10) rozwiązywanie problemów związanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych,11) uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji,12) wykazywanie inicjatywy w osiąganiu oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz do ujawniania występujących na budowie nieprawidłowości,13) nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem danej inwestycji,14) uczestniczenie w czynnościach technicznego odbioru częściowego i końcowego obiektu lub robót i przekazania ich do użytku,15) prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 30 000,00 euro,16) prowadzenie rejestru umów zawartych w wyniku postępowania w trybie ustawy prawo zamówień publicznych,17) sporządzanie planów rocznych w zakresie inwestycji gminnych,18) współudział w opracowywaniu projektów planów rocznych inwestycji komunalnych,19) sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji,20) ciągłe dokształcanie, zapoznawanie się z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymi w zakresie budowlanego procesu inwestycyjnego,21) sporządzanie odpowiedzi na interpelacje radnych,22) rozpatrywanie skarg i wniosków,23) sporządzanie spisów zdawczo- odbiorczych akt do archiwum zakładowego,24) przekazywanie Wydziałowi Finansowemu wszystkich zawartych umów w sprawach zamówień publicznych o wartości przekraczającej 5 000,00 zł.,25) inne zlecone prace przez Kierownika Wydziału Inżynierii Miejskiej wynikające z zadań i regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta.Więcej informacji pod adresem: http://bip.kedzierzynkozle.pl/oferta-pracy/3128/podinspektor-ds-obslugi-zadan-inwestycyjno-remontowych-i-wspolpracy-w-zakresie-zamowien-publicznych
Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle - 2017-08-16 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

PP/ PRACOWNIK OGÓLNOWYDZIAŁOWY (PRODUKCJA) - od 2 000 PLN

Prace pomocnicze przy produkcji, praca na urządzeniach, pakowanie, liczenie, transport międzywydziałowy, załadunek i rozładunek samochodów, prace porządkowe (praca w godz.: 6.00-14.00, 14.00-22.00).
Dolnośląskie Zakłady Graficzne Sp. z o.o. (Dolnośląskie Zakłady Graficzne "Unipap" Sp. z o.o.) - 2017-04-28 - Wałbrzych (dolnośląskie)

KASJER-SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

Kasjer-sprzedawca
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Słubice (lubuskie)

PRACOWNIK W DZIALE WARZYWA/OWOCE - od 1 850 PLN

ZAOPATRZENIE STOISKA-WYŁOŻENIA TOWARU, ZAGWARANTOWANIE ŚWIEŻOŚCI EKSPONOWANEGO TOWARU, LICZENIE TOWARU PODCZAS INWENTARYZACJI, PROSTE PRACE TRANSPORTOWE/RĘCZNE.PRACA DWUZMIANOWA 5.30-13.30, 13.13-21.30
CARREFOUR POLSKA SP. Z O.O. - 2016-01-11 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

KUCHARZ - od 2 500 PLN

przygotowanie posiłków
Wisegate Spółka z o.o. - 2018-08-16 - Łeba (pomorskie)