PODINSPEKTOR DS. PLANOWANIA, REMONTÓW I UTRZYMANIA DRÓG W WYDZIALE DRÓG MIEJSKICH Racibórz oferta pracy Urząd Miasta Racibórz

Stanowisko: PODINSPEKTOR DS. PLANOWANIA, REMONTÓW I UTRZYMANIA DRÓG W WYDZIALE DRÓG MIEJSKICH

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: I. Wymagania :1) niezbędne: a) wykształcenie wyższe budownictwo lub drogownictwo,b) obywatelstwo polskiec) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) 1 rok stażu pracy w obszarze zgodnym z zadaniami na stanowisku lub 4 lata stażu pracy w administracji,b) znajomość: - ustawy o samorządzie gminnym- ustawy o drogach publicznych- ustawy Prawo budowlane ( Rozdział 1, 2, 3, 4)II. Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 60 %b) praca w terenie 40 %c) praca przy komputerzed) pełny wymiar czasu pracy.e) planowany termin zatrudnienia 01.09.2019 r.III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu czerwcu 2019 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1) Pełnienie funkcji inwestora w zakresie budowy, przebudowy, remontów i utrzymania publicznych i wewnętrznych dróg gminnych oraz drogowych obiektów inżynierskich.2) Prowadzenie spraw związanych z budżetem wydziału.3) Sporządzanie projektów planów rzeczowo finansowych, rocznych i wieloletnich, budowy, przebudowy i remontów, utrzymania i ochrony dróg gminnych oraz dróg wewnętrznych.4) Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem rowów przydrożnych.5) Koordynowanie prac w zakresie projektów, które uzyskały dofinansowanie ze środków funduszy europejskich i krajowych.6) Koordynowanie prac w zakresie realizacji i rozliczania umów dotacji celowych przeznaczonych na remonty dróg innym zarządcom. Realizacja zadań dotyczących działalności w zakresie usług telekomunikacyjnych prowadzonych przez gminę.

Data publikacji: 2019-07-11

Lokalizacja: Racibórz (śląskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Racibórz

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Batorego 6, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
I. Wymagania :1) niezbędne: a) wykształcenie wyższe budownictwo lub drogownictwo,b) obywatelstwo polskiec) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) 1 rok stażu pracy w obszarze zgodnym z zadaniami na stanowisku lub 4 lata stażu pracy w administracji,b) znajomość: - ustawy o samorządzie gminnym- ustawy o drogach publicznych- ustawy Prawo budowlane ( Rozdział 1, 2, 3, 4)II. Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 60 %b) praca w terenie 40 %c) praca przy komputerzed) pełny wymiar czasu pracy.e) planowany termin zatrudnienia 01.09.2019 r.III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu czerwcu 2019 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1) Pełnienie funkcji inwestora w zakresie budowy, przebudowy, remontów i utrzymania publicznych i wewnętrznych dróg gminnych oraz drogowych obiektów inżynierskich.2) Prowadzenie spraw związanych z budżetem wydziału.3) Sporządzanie projektów planów rzeczowo finansowych, rocznych i wieloletnich, budowy, przebudowy i remontów, utrzymania i ochrony dróg gminnych oraz dróg wewnętrznych.4) Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem rowów przydrożnych.5) Koordynowanie prac w zakresie projektów, które uzyskały dofinansowanie ze środków funduszy europejskich i krajowych.6) Koordynowanie prac w zakresie realizacji i rozliczania umów dotacji celowych przeznaczonych na remonty dróg innym zarządcom. Realizacja zadań dotyczących działalności w zakresie usług telekomunikacyjnych prowadzonych przez gminę.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Do ustalenia z pracodawcą.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR DS. PLANOWANIA, REMONTÓW I UTRZYMANIA DRÓG W WYDZIALE DRÓG MIEJSKICH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inżynier utrzymania ruchu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Racibórz

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu

Adres pracodawcy:
Batorego 6, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1) kwestionariusz osobowy,2) kopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie,3) kopie świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie dokumentujące staż pracy,4) oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie polskim,5) oświadczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,6) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych7) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,8) oświadczenie kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w BIP danych osobowych - zgodnie z wymogami ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t..j. Dz. U z 2018 r. poz. 1260)9) oświadczenie o zapoznaniu się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych wraz z numerem telefonu i/lub adresem e-mail w celu powiadomienia o zakwalifikowaniu się do postępowania kwalifikacyjnego Druk kwestionariusza osobowego wraz z oświadczeniami dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bipraciborz.pl) w zakładce Praca w Urzędzie Druki do pobrania lub Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, pok. 213.Kandydaci spełniający wymagania niezbędne uczestniczyć będą w postępowaniu kwalifikacyjnym obejmującym:Etap I - test z wiedzy z zakresu ustaw wymienionych w pkt. I ppkt. 2b.Etap II - rozmowę kwalifikacyjną.O zakwalifikowaniu do uczestnictwa w postępowaniu wszyscy kandydaci zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją Nabór na stanowisko podinspektora ds. planowania, remontów i utrzymania dróg w Wydziale Dróg Miejskich z podaniem imienia i nazwiska kandydata oraz adresu do korespondencji,w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, w terminie do 22.07.2019 r. lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu oferty do Urzędu). Dokumenty aplikacyjne pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych w toku naboru przez Komisję Rekrutacyjną będą przechowywane przez okres 3 miesięcy. Pozostałe dokumenty aplikacyjne nieodebrane przez kandydatów zostaną zniszczone.Zgodnie z ustawą z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t. j. Dz. U z 2018 r. poz. 1260) publikacji w BIP i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Racibórz podlegają dane osobowe osoby zatrudnionej w wyniku przeprowadzonego naboru. Szczegółowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 32 75 50 663.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: raciborski

Gmina pracodawcy: Racibórz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Racibórz

Adres strony pracodawcy: www.bipraciborz.pl

Ulica pracodawcy: Batorego

Numer budynku pracodawcy: 6

Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier utrzymania ruchu

Data dodania oferty pracy: 11.07.2019

Oferta pracy ważna do: 22.07.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 11.07.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 11.07.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8672c002401bf45b0aeb790d34b100fa

Podobne oferty pracy

PODINSPEKTOR DS. WYMIARU PODATKÓW W REFERACIE PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH - 2 250 - 3 500 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: 1. Prowadzenie spraw związanych z wymiarem podatku od nieruchomości od osób prawnych polegających na: a) egzekwowanie deklaracji prowadzenie postępowania podatkowego w tym zakresie, b) sprawdzanie deklaracji pod względem rachunkowym i zgodności ze stanem faktycznym, c) księgowanie deklaracji. 2. Dokonywanie wymiaru podatku od nieruchomości i podatku rolnego od osób fizycznych dla następujących miejscowości: Stegna, Drewnica, Junoszyno.3. Bieżące dokonywanie zmian w wymiarze podatku prowadzenie postępowania podatkowego w tym zakresie.4. Bieżące prowadzenie spraw w zakresie stosowania ulg i zwolnień w podatku od nieruchomości od osób fizycznych i prawnych oraz podatku rolnego od osób fizycznych.5. Wydawanie zaświadczeń dla rolników potwierdzających stan posiadania gospodarstwa, dochody z gospodarstwa zgodnie z zakresem czynności.6. Wydawanie zaświadczeń o pomocy publicznej dla miejscowości objętych zakresem czynności.7. Księgowanie decyzji wymiarowych oraz zmian tych decyzji.8. Dokonywanie wymiaru podatku od środków transportowych.9. Prowadzenie postępowania podatkowego należności nieprzypisanych.10. Segregowanie dokumentacji i bieżące upinanie akt wraz ze zwrotnymi poświadczeniami odbioru wysłanych decyzji i innych pism dotyczących prowadzonego postępowania.11. Przeprowadzenie kontroli w zakresie powszechności i prawidłowości opodatkowania.12. Przygotowanie materiałów na posiedzenia Komisji Rady i sesje Rady Gminy w sprawach objętych zakresem czynności.13. Terminowe sporządzanie sprawozdań i informacji z zadań objętych zakresem czynności.14. Gromadzenie przepisów prawnych na zajmowanym stanowisku. 15. Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów PROTON zgodnie z instrukcją.16. Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstania zobowiązań związanych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy.17. Kontrola pod względem merytorycznym, legalności i zgodności z ustawą o zamówieniach publicznych spraw związanych z zajmowanym stanowiskiem.18. Inne polecenia zlecone przez Wójta Gminy, Skarbnika Gminy, Sekretarza Gminy i Kierownika referatu podatków i opłat lokalnych.
Urząd Gminy Stegna - 2018-12-28 - Stegna (pomorskie)

SPRZĄTACZKA - do 1 750 PLN

Sprzątanie klatek schodowych, mycie: okien, drzwi, zebranie nieczystości; uprzątnięcie: terenu zewnętrznego, altan śmietnikowych oraz odśnieżanie.
Przedsiębiorstwo Usługowe CLEAN-BUD S.J. - 2019-04-25 - Gdańsk (pomorskie)

BRUKARZ - od 17 PLN

Prace budowlane.
JAWBUD JACEK WRÓBEL - 2017-10-04 - Lędziny (śląskie)

POMOC NAUCZYCIELA - od 2 050 PLN

Przyjmowanie dzieci do Przedszkola, czynne uczestniczenie w zabawach i zajęciach pedagogicznych w Przedszkolu, dbanie o higienę i bezpieczeństwo dzieci, utrzymanie czystości i porządku w Przedszkolu, przekazywanie osobom uprawnionym do odbioru dzieci z Przedszkola, wykonywanie innych poleceń przełożonego zgodnie z obowiązującymi przepisami.
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Głogów (dolnośląskie)

SZWACZKA - CHAŁUPNICZKA - od 2 000 PLN

szycie obić do trumien
P.P.H. DORJANEX JANUSZ MOSIŃSKI - 2017-07-03 - Guzew (łódzkie)

MŁODSZY WYCHOWAWCA ŚWIETLICY BOLEJNY - od 1 700 PLN

Realizacja programu wychowawczego; promowanie zajęć sporotwych, plastycznych, sprawowanie opieki wychowawczej; realizacja programów profilaktyczno - wychowawczych; organizowanie gier i zabaw dla dzieci; prowadzenie dokumentacji uczestników świetlicy.
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W NIDZICY - 2019-02-08 - Bolejny (warmińsko-mazurskie)

STARSZY SPECJALISTA DS. ROZLEGŁEJ SIECI KOMPUTEROWEJ - do 16 000 PLN

- planowanie, tworzenie oraz audyt rozleglej sieci komputerowej (WAN) firmy EY- pełnienie roli inzyniera sieci na 4 linii supportu- pełnienie roli eksperta do spraw globalnych sieci komputerowych, optymalizacji sieci kompyterowych, kształtowania sieci, routing i switching, równoważenia obciążenia, Quality of service- praca z urządzeniami Riverbed, Cisco, Bluecoat, Silver peak, Sonic wall- praca w zespole rozporosoznym w języku angielskim.
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Wrocław (dolnośląskie)

PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. OCHRONY PRZYRODY, LEŚNICTWA I ŁOWIECTWA - od 2 250 PLN

Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1)współpraca z wieloosobowym stanowiskiem ds. zieleni miejskiej między innymi w zakresie urządzania i kształtowania terenów zieleni miejskiej, w tym wykonywanie wycen brakarskich usuwanych drzew (wycena wartości pozyskanego drewna);2)przygotowywanie projektów zezwoleń i przyjmowanie zgłoszeń na usuwanie drzew i krzewów z terenu nieruchomości;3)przygotowywanie projektów zezwoleń na posiadanie i hodowanie lub utrzymywanie chartów rasowych i ich mieszańców;4)opiniowanie rocznych planów łowieckich;5)czynności związane z wydzierżawianiem obwodów łowieckich polnych;6)czynności związane z ustalaniem wysokości czynszu dzierżawnego i udziałem w kosztach ochrony lasu przed zwierzyną w przypadku nieusprawiedliwionego niezrealizowania rocznego planu łowieckiego i rozliczaniem otrzymanego czynszu dzierżawnego między nadleśnictwami i gminami;7)zabezpieczanie lasów i zadrzewień komunalnych przed zanieczyszczeniem i pożarami oraz realizacja obowiązku trwałego utrzymywania lasów komunalnych i zapewnienia ciągłości ich użytkowania na zasadach określonych w ustawie o lasach;8)sprawowanie nadzoru nad gospodarką leśną w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa;9)przygotowywanie projektów decyzji zadań właścicieli lasów, w przypadku niewykonania obowiązków powszechnej ochrony lasów, w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa;10)ocena udatności upraw leśnych;11)cechowanie drewna pozyskanego w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa;12)zlecanie sporządzenia i zatwierdzanie uproszczonych planów urządzenia i inwentaryzacji stanu lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, w tym lasów komunalnych;13)przygotowywanie projektów decyzji określających zadania z zakresu gospodarki leśnej dla lasów rozdrobnionych o powierzchni do 10 ha, niestanowiących własności Skarbu Państwa, na podstawie inwentaryzacyjnej stanu lasu;14)przygotowywanie projektów decyzji na pozyskanie drewna w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa, niezgodnie z uproszczonym planem urządzenia lasu lub decyzją określającą zadania z zakresu gospodarki leśnej dla lasów rozdrobnionych o powierzchni do 10 ha, niestanowiących własności Skarbu Państwa;15)przygotowywanie projektów nakazywania wykonywania obowiązków określonych w art. 13 ustawy o lasach albo zadań zawartych w uproszczonym planie urządzenia lasu lub decyzji określającej zadania z zakresu gospodarki leśnej dla lasów rozdrobnionych o powierzchni do 10 ha, niestanowiących własności Skarbu Państwa;16)przygotowywanie zaświadczeń czy dana nieruchomość objęta jest uproszczonym planem urządzenia lasu lub inwentaryzacją stanu lasu;17)opracowywanie planów rzeczowo - finansowych rocznych i wieloletnich w zakresie konserwacji i rozwoju lasów stanowiących własność komunalną;18)protokolarne przejęcia we władanie nieruchomości niezabudowanych będących w posiadaniu Miasta bądź przez niego nabytych w zakresie utrzymania lasów komunalnych na terenie miasta Płocka;19)prowadzenie spraw związanych z czasowym zajęciem przejętych we władanie lasów komunalnych;20)współpraca z instytucjami i organizacjami w zakresie utrzymania i rozwoju terenów lasów komunalnych na terenie miasta Płocka;21)opiniowanie i uzgadnianie projektów decyzji o warunkach zabudowy, celu publicznego, projektów budowlanych oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w zakresie lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, w tym komunalnych oraz planów zalesiania w zakresie zakładania i modernizacji lasów komunalnych;22)wykonywanie obowiązków nadzoru wobec wykonawców realizujących roboty na terenach lasów komunalnych;23)podejmowanie działań na rzecz pozyskiwania środków zewnętrznych w zakresie utrzymania i kształtowania terenów lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa.
Urząd Miasta Płocka - 2019-03-06 - Płock (mazowieckie)

BIOMASAŻYSTA - od 3 060 PLN

Wymagane wykształcenie kierunkowe. Zakres obowiązków: wykonywanie masaży orientalnych służących do podniesienia kondycji fizycznej. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
FIRMA BARTŁOMIEJ OWCZAREK - 2018-12-21 - Przyszowice (śląskie)

TOKARZ W METALU - od 2 250 PLN

prace tokarza
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Orneta (warmińsko-mazurskie)

MERCHANDISER - od 1 000 PLN

Obsługa stoiska firmowego z mieszalnikiem tynków.Sprzedaż materiałów chemii budowlanej.Udzielanie informacji technicznych klientom dotyczących promowanych towarów.
kontakt przez OHP - 2016-08-12 - Sosnowiec (śląskie)

ASYSTENT AGENTA CELNEGO - od 2 000 PLN

skanowanie i drukowanie dokumentów transportowychobsługa komputera z oprogramowaniem w języku rosyjskim
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Horbów-Kolonia (lubelskie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - od 2 500 PLN

Naprawa i serwis samochodów osobowych KIA w autoryzowanym serwisie samochodowym Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 353 57 41.
WROBUD Sp. z o.o. - 2017-10-06 - Wrocław (dolnośląskie)

STANOWISKO PRACY DS. OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI ODPADAMIW REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKAWYDZIAŁU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 500 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań dotyczących ochrony środowiska i gospodarki odpadami.Ważniejsze zadania: wydawanie decyzji administracyjnych z zakresu gospodarki odpadami tj.: pozwoleń na wytwarzanie odpadów, zezwoleń na przetwarzanie odpadów, zezwoleń na zbieranie odpadów; wydawanie decyzji nakazujących posiadaczowi odpadów usunięcie odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania lub magazynowania; opiniowanie wniosków z zakresu gospodarki odpadami rozpatrywanych w ramach postępowań administracyjnych prowadzonych przez inne organy; sporządzanie rocznych sprawozdań wynikających z art. 162 ust. 6 ustawy Prawo ochrony środowiska, w tym wprowadzanie informacji dotyczących wyrobów zawierających azbest do bazy administrowanej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, dostępnej za pośrednictwem sieci internet pod nazwą www.bazaazbestowa.gov.pl; wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach; opracowywanie, wdrażanie, aktualizacja i sprawozdawczość z Programu Ochrony Środowiska; podejmowanie działań zmierzających do zapewnienia ochrony środowiska, a także poprawy jego jakości; sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska, w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska, negatywnie na nie oddziałujących; prowadzenie spraw związanych z działalnością edukacyjną, informacyjną i promocyjną Miasta w dziedzinie ochrony środowiska, w tym współdziałanie z innymi instytucjami i organizacjami w tym zakresie.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca wymagająca poruszania się w terenie; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 2500 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/640.html
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-02-08 - Słupsk (pomorskie)

PRACOWNIK POMOCNICZY - od 13 PLN

proste prace pomocnicze przy przebudowie marketu
kontakt przez OHP - 2017-08-04 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

PODINSPEKTOR W POWIATOWYM CENTRUM ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO - od 2 100 PLN

Praca o charakterze pracy biurowej
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 1 050 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Limanowa (małopolskie)

POŚREDNIK/AGENT UBEZPIECZENIOWY - od 2 000 PLN

zawieranie umów ubezpieczeniowych, pozyskiwanie klientów,informowanie klientów o warunkach ubezpieczeń,wystawianie dokumentów,inkasowanie składek,udzielanie pomocy przy likwidacji szkody
kontakt przez OHP - 2016-09-01 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA - KASJER - od 2 100 PLN

Sprzedaż artykułów spożywczo - przemysłowych, obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego
Firma Handlowo Usługowa - 2018-05-17 - Rzezawa (małopolskie)

OPERATOR WALCA DROGOWEGO - od 13 PLN

Obsługa walca drogowego przy robotach drogowych
STRABAG sp. z o.o - 2017-02-06 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

oferta stazu: obsługa sprzedaży, wykładanie towaru,
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Łobżenica (wielkopolskie)

KIEROWCA CIĄGNIKA SIODŁOWEGO - od 2 100 PLN

Prowadzenie ciągnika siodłowego
FIRMA FALCON TRANS ZBIGNIEW KILIAN - 2018-07-13 - Legnica (dolnośląskie)

NAUCZYCIEL FIZYKI - 1 794,66 - 2 799,11 PLN

prowadzenie zajęć lekcyjnych w klasie VII i II, III gimnazjum
Szkoła Podstawowa nr 5 im Orła Białego z Oddziałami Dwujęzycznymi - 2017-12-20 - Police (zachodniopomorskie)

BRYGADZISTA MONTER SIECI TELETECHNICZNYCH, ELEKTRYCZNYCH, WODNO-KANALIZACYJNYCH - od 6 000 PLN

wykształcenie zawodowe, doświadczenie w realizacji robót z powyższych branż: teletechnicznych, elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych możliwość pracy w delegacji Miejscye wykonywania pracy: teren Wielkopolski
AGNES SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-05-31 - Rogoźno (wielkopolskie)

SPEDYTOR (Z) - do 1 850 PLN

obsługa systemu TLS, przyjmowanie i wystawianie zleceń transportowych, kontrola nad samochodami
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Tarnów (małopolskie)

SPRZEDAWCA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH - od 3 000 PLN

sprzedaż materiałów budowlanych, obsługa klienta, wyceny, zamawianie towaru (Cv na adres e-mail: rekrutacja (at) marketjezyk.pl)
Kosek Jerzy Market Budowlany JEŻYK - 2017-08-07 - Brzeźnica (małopolskie)

MONTER-SERWISANT KONTENERÓW - od 2 200 PLN

Montaż serwis, naprawa czyszczenie kontenerów biurowych, socjalnych, sanitarnych
TOMCONTER TOMASZ CHOLAJDA - 2017-07-21 - Łódź (łódzkie)