PODINSPEKTOR DS. PLANOWANIA, REMONTÓW I UTRZYMANIA DRÓG W WYDZIALE DRÓG MIEJSKICH Racibórz oferta pracy Urząd Miasta Racibórz
Stanowisko: PODINSPEKTOR DS. PLANOWANIA, REMONTÓW I UTRZYMANIA DRÓG W WYDZIALE DRÓG MIEJSKICH
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: I. Wymagania :1) niezbędne: a) wykształcenie wyższe budownictwo lub drogownictwo,b) obywatelstwo polskiec) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) 1 rok stażu pracy w obszarze zgodnym z zadaniami na stanowisku lub 4 lata stażu pracy w administracji,b) znajomość: - ustawy o samorządzie gminnym- ustawy o drogach publicznych- ustawy Prawo budowlane ( Rozdział 1, 2, 3, 4)II. Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 60 %b) praca w terenie 40 %c) praca przy komputerzed) pełny wymiar czasu pracy.e) planowany termin zatrudnienia 01.09.2019 r.III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu czerwcu 2019 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1) Pełnienie funkcji inwestora w zakresie budowy, przebudowy, remontów i utrzymania publicznych i wewnętrznych dróg gminnych oraz drogowych obiektów inżynierskich.2) Prowadzenie spraw związanych z budżetem wydziału.3) Sporządzanie projektów planów rzeczowo finansowych, rocznych i wieloletnich, budowy, przebudowy i remontów, utrzymania i ochrony dróg gminnych oraz dróg wewnętrznych.4) Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem rowów przydrożnych.5) Koordynowanie prac w zakresie projektów, które uzyskały dofinansowanie ze środków funduszy europejskich i krajowych.6) Koordynowanie prac w zakresie realizacji i rozliczania umów dotacji celowych przeznaczonych na remonty dróg innym zarządcom. Realizacja zadań dotyczących działalności w zakresie usług telekomunikacyjnych prowadzonych przez gminę.
Data publikacji: 2019-07-11
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Racibórz
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Batorego 6, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
I. Wymagania :1) niezbędne: a) wykształcenie wyższe budownictwo lub drogownictwo,b) obywatelstwo polskiec) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) 1 rok stażu pracy w obszarze zgodnym z zadaniami na stanowisku lub 4 lata stażu pracy w administracji,b) znajomość: - ustawy o samorządzie gminnym- ustawy o drogach publicznych- ustawy Prawo budowlane ( Rozdział 1, 2, 3, 4)II. Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 60 %b) praca w terenie 40 %c) praca przy komputerzed) pełny wymiar czasu pracy.e) planowany termin zatrudnienia 01.09.2019 r.III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu czerwcu 2019 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1) Pełnienie funkcji inwestora w zakresie budowy, przebudowy, remontów i utrzymania publicznych i wewnętrznych dróg gminnych oraz drogowych obiektów inżynierskich.2) Prowadzenie spraw związanych z budżetem wydziału.3) Sporządzanie projektów planów rzeczowo finansowych, rocznych i wieloletnich, budowy, przebudowy i remontów, utrzymania i ochrony dróg gminnych oraz dróg wewnętrznych.4) Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem rowów przydrożnych.5) Koordynowanie prac w zakresie projektów, które uzyskały dofinansowanie ze środków funduszy europejskich i krajowych.6) Koordynowanie prac w zakresie realizacji i rozliczania umów dotacji celowych przeznaczonych na remonty dróg innym zarządcom. Realizacja zadań dotyczących działalności w zakresie usług telekomunikacyjnych prowadzonych przez gminę.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Do ustalenia z pracodawcą.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR DS. PLANOWANIA, REMONTÓW I UTRZYMANIA DRÓG W WYDZIALE DRÓG MIEJSKICH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier utrzymania ruchu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Racibórz
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Batorego 6, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1) kwestionariusz osobowy,2) kopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie,3) kopie świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie dokumentujące staż pracy,4) oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie polskim,5) oświadczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,6) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych7) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,8) oświadczenie kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w BIP danych osobowych - zgodnie z wymogami ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t..j. Dz. U z 2018 r. poz. 1260)9) oświadczenie o zapoznaniu się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych wraz z numerem telefonu i/lub adresem e-mail w celu powiadomienia o zakwalifikowaniu się do postępowania kwalifikacyjnego Druk kwestionariusza osobowego wraz z oświadczeniami dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bipraciborz.pl) w zakładce Praca w Urzędzie Druki do pobrania lub Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, pok. 213.Kandydaci spełniający wymagania niezbędne uczestniczyć będą w postępowaniu kwalifikacyjnym obejmującym:Etap I - test z wiedzy z zakresu ustaw wymienionych w pkt. I ppkt. 2b.Etap II - rozmowę kwalifikacyjną.O zakwalifikowaniu do uczestnictwa w postępowaniu wszyscy kandydaci zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją Nabór na stanowisko podinspektora ds. planowania, remontów i utrzymania dróg w Wydziale Dróg Miejskich z podaniem imienia i nazwiska kandydata oraz adresu do korespondencji,w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, w terminie do 22.07.2019 r. lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu oferty do Urzędu). Dokumenty aplikacyjne pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych w toku naboru przez Komisję Rekrutacyjną będą przechowywane przez okres 3 miesięcy. Pozostałe dokumenty aplikacyjne nieodebrane przez kandydatów zostaną zniszczone.Zgodnie z ustawą z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t. j. Dz. U z 2018 r. poz. 1260) publikacji w BIP i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Racibórz podlegają dane osobowe osoby zatrudnionej w wyniku przeprowadzonego naboru. Szczegółowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 32 75 50 663.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Adres strony pracodawcy: www.bipraciborz.pl
Ulica pracodawcy: Batorego
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier utrzymania ruchu
Data dodania oferty pracy: 11.07.2019
Oferta pracy ważna do: 22.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8672c002401bf45b0aeb790d34b100fa
Podobne oferty pracy
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: 1. Prowadzenie spraw związanych z wymiarem podatku od nieruchomości od osób prawnych polegających na: a) egzekwowanie deklaracji prowadzenie postępowania podatkowego w tym zakresie, b) sprawdzanie deklaracji pod względem rachunkowym i zgodności ze stanem faktycznym, c) księgowanie deklaracji. 2. Dokonywanie wymiaru podatku od nieruchomości i podatku rolnego od osób fizycznych dla następujących miejscowości: Stegna, Drewnica, Junoszyno.3. Bieżące dokonywanie zmian w wymiarze podatku prowadzenie postępowania podatkowego w tym zakresie.4. Bieżące prowadzenie spraw w zakresie stosowania ulg i zwolnień w podatku od nieruchomości od osób fizycznych i prawnych oraz podatku rolnego od osób fizycznych.5. Wydawanie zaświadczeń dla rolników potwierdzających stan posiadania gospodarstwa, dochody z gospodarstwa zgodnie z zakresem czynności.6. Wydawanie zaświadczeń o pomocy publicznej dla miejscowości objętych zakresem czynności.7. Księgowanie decyzji wymiarowych oraz zmian tych decyzji.8. Dokonywanie wymiaru podatku od środków transportowych.9. Prowadzenie postępowania podatkowego należności nieprzypisanych.10. Segregowanie dokumentacji i bieżące upinanie akt wraz ze zwrotnymi poświadczeniami odbioru wysłanych decyzji i innych pism dotyczących prowadzonego postępowania.11. Przeprowadzenie kontroli w zakresie powszechności i prawidłowości opodatkowania.12. Przygotowanie materiałów na posiedzenia Komisji Rady i sesje Rady Gminy w sprawach objętych zakresem czynności.13. Terminowe sporządzanie sprawozdań i informacji z zadań objętych zakresem czynności.14. Gromadzenie przepisów prawnych na zajmowanym stanowisku. 15. Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów PROTON zgodnie z instrukcją.16. Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstania zobowiązań związanych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy.17. Kontrola pod względem merytorycznym, legalności i zgodności z ustawą o zamówieniach publicznych spraw związanych z zajmowanym stanowiskiem.18. Inne polecenia zlecone przez Wójta Gminy, Skarbnika Gminy, Sekretarza Gminy i Kierownika referatu podatków i opłat lokalnych.
Urząd Gminy Stegna - 2018-12-28 - Stegna (pomorskie)
Sprzątanie klatek schodowych, mycie: okien, drzwi, zebranie nieczystości; uprzątnięcie: terenu zewnętrznego, altan śmietnikowych oraz odśnieżanie.
Przedsiębiorstwo Usługowe CLEAN-BUD S.J. - 2019-04-25 - Gdańsk (pomorskie)
Prace budowlane.
JAWBUD JACEK WRÓBEL - 2017-10-04 - Lędziny (śląskie)
Przyjmowanie dzieci do Przedszkola, czynne uczestniczenie w zabawach i zajęciach pedagogicznych w Przedszkolu, dbanie o higienę i bezpieczeństwo dzieci, utrzymanie czystości i porządku w Przedszkolu, przekazywanie osobom uprawnionym do odbioru dzieci z Przedszkola, wykonywanie innych poleceń przełożonego zgodnie z obowiązującymi przepisami.
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Głogów (dolnośląskie)
szycie obić do trumien
P.P.H. DORJANEX JANUSZ MOSIŃSKI - 2017-07-03 - Guzew (łódzkie)
Realizacja programu wychowawczego; promowanie zajęć sporotwych, plastycznych, sprawowanie opieki wychowawczej; realizacja programów profilaktyczno - wychowawczych; organizowanie gier i zabaw dla dzieci; prowadzenie dokumentacji uczestników świetlicy.
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W NIDZICY - 2019-02-08 - Bolejny (warmińsko-mazurskie)
- planowanie, tworzenie oraz audyt rozleglej sieci komputerowej (WAN) firmy EY- pełnienie roli inzyniera sieci na 4 linii supportu- pełnienie roli eksperta do spraw globalnych sieci komputerowych, optymalizacji sieci kompyterowych, kształtowania sieci, routing i switching, równoważenia obciążenia, Quality of service- praca z urządzeniami Riverbed, Cisco, Bluecoat, Silver peak, Sonic wall- praca w zespole rozporosoznym w języku angielskim.
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Wrocław (dolnośląskie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1)współpraca z wieloosobowym stanowiskiem ds. zieleni miejskiej między innymi w zakresie urządzania i kształtowania terenów zieleni miejskiej, w tym wykonywanie wycen brakarskich usuwanych drzew (wycena wartości pozyskanego drewna);2)przygotowywanie projektów zezwoleń i przyjmowanie zgłoszeń na usuwanie drzew i krzewów z terenu nieruchomości;3)przygotowywanie projektów zezwoleń na posiadanie i hodowanie lub utrzymywanie chartów rasowych i ich mieszańców;4)opiniowanie rocznych planów łowieckich;5)czynności związane z wydzierżawianiem obwodów łowieckich polnych;6)czynności związane z ustalaniem wysokości czynszu dzierżawnego i udziałem w kosztach ochrony lasu przed zwierzyną w przypadku nieusprawiedliwionego niezrealizowania rocznego planu łowieckiego i rozliczaniem otrzymanego czynszu dzierżawnego między nadleśnictwami i gminami;7)zabezpieczanie lasów i zadrzewień komunalnych przed zanieczyszczeniem i pożarami oraz realizacja obowiązku trwałego utrzymywania lasów komunalnych i zapewnienia ciągłości ich użytkowania na zasadach określonych w ustawie o lasach;8)sprawowanie nadzoru nad gospodarką leśną w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa;9)przygotowywanie projektów decyzji zadań właścicieli lasów, w przypadku niewykonania obowiązków powszechnej ochrony lasów, w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa;10)ocena udatności upraw leśnych;11)cechowanie drewna pozyskanego w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa;12)zlecanie sporządzenia i zatwierdzanie uproszczonych planów urządzenia i inwentaryzacji stanu lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, w tym lasów komunalnych;13)przygotowywanie projektów decyzji określających zadania z zakresu gospodarki leśnej dla lasów rozdrobnionych o powierzchni do 10 ha, niestanowiących własności Skarbu Państwa, na podstawie inwentaryzacyjnej stanu lasu;14)przygotowywanie projektów decyzji na pozyskanie drewna w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa, niezgodnie z uproszczonym planem urządzenia lasu lub decyzją określającą zadania z zakresu gospodarki leśnej dla lasów rozdrobnionych o powierzchni do 10 ha, niestanowiących własności Skarbu Państwa;15)przygotowywanie projektów nakazywania wykonywania obowiązków określonych w art. 13 ustawy o lasach albo zadań zawartych w uproszczonym planie urządzenia lasu lub decyzji określającej zadania z zakresu gospodarki leśnej dla lasów rozdrobnionych o powierzchni do 10 ha, niestanowiących własności Skarbu Państwa;16)przygotowywanie zaświadczeń czy dana nieruchomość objęta jest uproszczonym planem urządzenia lasu lub inwentaryzacją stanu lasu;17)opracowywanie planów rzeczowo - finansowych rocznych i wieloletnich w zakresie konserwacji i rozwoju lasów stanowiących własność komunalną;18)protokolarne przejęcia we władanie nieruchomości niezabudowanych będących w posiadaniu Miasta bądź przez niego nabytych w zakresie utrzymania lasów komunalnych na terenie miasta Płocka;19)prowadzenie spraw związanych z czasowym zajęciem przejętych we władanie lasów komunalnych;20)współpraca z instytucjami i organizacjami w zakresie utrzymania i rozwoju terenów lasów komunalnych na terenie miasta Płocka;21)opiniowanie i uzgadnianie projektów decyzji o warunkach zabudowy, celu publicznego, projektów budowlanych oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w zakresie lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, w tym komunalnych oraz planów zalesiania w zakresie zakładania i modernizacji lasów komunalnych;22)wykonywanie obowiązków nadzoru wobec wykonawców realizujących roboty na terenach lasów komunalnych;23)podejmowanie działań na rzecz pozyskiwania środków zewnętrznych w zakresie utrzymania i kształtowania terenów lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa.
Urząd Miasta Płocka - 2019-03-06 - Płock (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie kierunkowe. Zakres obowiązków: wykonywanie masaży orientalnych służących do podniesienia kondycji fizycznej. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
FIRMA BARTŁOMIEJ OWCZAREK - 2018-12-21 - Przyszowice (śląskie)
prace tokarza
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
Obsługa stoiska firmowego z mieszalnikiem tynków.Sprzedaż materiałów chemii budowlanej.Udzielanie informacji technicznych klientom dotyczących promowanych towarów.
kontakt przez OHP - 2016-08-12 - Sosnowiec (śląskie)
skanowanie i drukowanie dokumentów transportowychobsługa komputera z oprogramowaniem w języku rosyjskim
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Horbów-Kolonia (lubelskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-04 - Warszawa (mazowieckie)
Naprawa i serwis samochodów osobowych KIA w autoryzowanym serwisie samochodowym Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 353 57 41.
WROBUD Sp. z o.o. - 2017-10-06 - Wrocław (dolnośląskie)
zaopatrywanie firmy
MUSA Sp. Jawna Alicja Musiał Tadeusz Musiał Targowisko Dolne - 2016-04-12 - Targowisko Dolne (warmińsko-mazurskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań dotyczących ochrony środowiska i gospodarki odpadami.Ważniejsze zadania: wydawanie decyzji administracyjnych z zakresu gospodarki odpadami tj.: pozwoleń na wytwarzanie odpadów, zezwoleń na przetwarzanie odpadów, zezwoleń na zbieranie odpadów; wydawanie decyzji nakazujących posiadaczowi odpadów usunięcie odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania lub magazynowania; opiniowanie wniosków z zakresu gospodarki odpadami rozpatrywanych w ramach postępowań administracyjnych prowadzonych przez inne organy; sporządzanie rocznych sprawozdań wynikających z art. 162 ust. 6 ustawy Prawo ochrony środowiska, w tym wprowadzanie informacji dotyczących wyrobów zawierających azbest do bazy administrowanej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, dostępnej za pośrednictwem sieci internet pod nazwą www.bazaazbestowa.gov.pl; wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach; opracowywanie, wdrażanie, aktualizacja i sprawozdawczość z Programu Ochrony Środowiska; podejmowanie działań zmierzających do zapewnienia ochrony środowiska, a także poprawy jego jakości; sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska, w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska, negatywnie na nie oddziałujących; prowadzenie spraw związanych z działalnością edukacyjną, informacyjną i promocyjną Miasta w dziedzinie ochrony środowiska, w tym współdziałanie z innymi instytucjami i organizacjami w tym zakresie.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca wymagająca poruszania się w terenie; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 2500 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/640.html
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-02-08 - Słupsk (pomorskie)
proste prace pomocnicze przy przebudowie marketu
kontakt przez OHP - 2017-08-04 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Praca o charakterze pracy biurowej
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Limanowa (małopolskie)
zawieranie umów ubezpieczeniowych, pozyskiwanie klientów,informowanie klientów o warunkach ubezpieczeń,wystawianie dokumentów,inkasowanie składek,udzielanie pomocy przy likwidacji szkody
kontakt przez OHP - 2016-09-01 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż artykułów spożywczo - przemysłowych, obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego
Firma Handlowo Usługowa - 2018-05-17 - Rzezawa (małopolskie)
Obsługa walca drogowego przy robotach drogowych
STRABAG sp. z o.o - 2017-02-06 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Warszawa (mazowieckie)
oferta stazu: obsługa sprzedaży, wykładanie towaru,
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Łobżenica (wielkopolskie)
Prowadzenie ciągnika siodłowego
FIRMA FALCON TRANS ZBIGNIEW KILIAN - 2018-07-13 - Legnica (dolnośląskie)
prowadzenie zajęć lekcyjnych w klasie VII i II, III gimnazjum
Szkoła Podstawowa nr 5 im Orła Białego z Oddziałami Dwujęzycznymi - 2017-12-20 - Police (zachodniopomorskie)
wykształcenie zawodowe, doświadczenie w realizacji robót z powyższych branż: teletechnicznych, elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych możliwość pracy w delegacji Miejscye wykonywania pracy: teren Wielkopolski
AGNES SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-05-31 - Rogoźno (wielkopolskie)
obsługa systemu TLS, przyjmowanie i wystawianie zleceń transportowych, kontrola nad samochodami
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Tarnów (małopolskie)
sprzedaż materiałów budowlanych, obsługa klienta, wyceny, zamawianie towaru (Cv na adres e-mail: rekrutacja (at) marketjezyk.pl)
Kosek Jerzy Market Budowlany JEŻYK - 2017-08-07 - Brzeźnica (małopolskie)
Montaż serwis, naprawa czyszczenie kontenerów biurowych, socjalnych, sanitarnych
TOMCONTER TOMASZ CHOLAJDA - 2017-07-21 - Łódź (łódzkie)