PODINSPEKTOR DS. ORGANIZACJI RUCHU Tarnowskie Góry oferta pracy ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TARNOWSKICH GÓRACH
Stanowisko: PODINSPEKTOR DS. ORGANIZACJI RUCHU
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: http://www.zdp.bip.info.pl/
Data publikacji: 2019-11-07
Lokalizacja: Tarnowskie Góry (śląskie)
Pracodawca: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TARNOWSKICH GÓRACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pyskowicka 54, 42-612 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: http://www.zdp.bip.info.pl/
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR DS. ORGANIZACJI RUCHU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnogórski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier ruchu drogowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ochrona środowiska, transport
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.zdp.bip.info.pl,
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TARNOWSKICH GÓRACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Adres pracodawcy:
Pyskowicka 54, 42-612 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.zdp.bip.info.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: tarnogórski
Gmina pracodawcy: Tarnowskie Góry
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnowskie Góry
Ulica pracodawcy: Pyskowicka
Numer budynku pracodawcy: 54
Profil działalności pracodawcy:
Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier ruchu drogowego
Data dodania oferty pracy: 08.11.2019
Oferta pracy ważna do: 20.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d325053e18d3ed7e52796e9586fb8741
Podobne oferty pracy
Zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Ryjewo (pomorskie)
jw
Ośrodek Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Bemowo - 2017-05-24 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów sklepu spożywczego,Kontakt telefonizny 531-411-675
Firma Handlowa JACA - 2018-06-26 - Tczew (pomorskie)
Prace wykończeniowe.
Firma Remontowa Wrzosek - 2017-03-10 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
praca z uczniami niepełnosprawnymi intelektualnie, prowadzenie zajęć z dogoterapii
ZESPÓŁ PLACÓWEK SZKOLNO - WYCHOWAWCZYCH W BIAŁYMSTOKU - 2018-07-13 - Białystok (podlaskie)
KONKURS szczegóły oferty na www.knurow.bip.info.pl
Urząd Miasta Knurów - 2019-10-25 - Knurów (śląskie)
Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1. Obsługa sekretariatu Skarbnika Miasta Płocka:- przyjmowanie korespondencji z sekretariatów, Biura Obsługi Klienta i Kancelarii Ogólnej,- wprowadzanie korespondencji do elektronicznego systemu Mdok,- przekazywanie zarejestrowanej korespondencji do dekretacji Skarbnika Miasta,- przekazywanie zadekretowanej korespondencji do odpowiednich wydziałów i jednostek po uprzedniej adnotacji w mdok, sporządzanie raportów,- obsługa korespondencji Wydziału Skarbu i Budżetu oraz Wydziału Podatków i Księgowości,- obsługa techniczno - biurowa,- dbałość o stałą sprawność środków znajdujących się na stanowisku pracy oraz w gabinecie Skarbnika Miasta,- przechowywanie akt bibliotecznych,- obsługa poczty elektronicznej,- prowadzenie monitoringu spraw terminowych,- przygotowywanie odpowiedzi na pisma- przyjmowanie zatwierdzonych do wypłaty i zaewidencjonowanych w programie "Dysponent" dowodów księgowych w celu ich realizacji,- prowadzenie terminarza zamierzeń stałych i kalendarza zaproszeń Skarbnika Miasta Płocka,- przygotowywanie wyjazdów służbowych Skarbnika Miasta,- przygotowywanie spotkań i narad,- bieżące informowanie przełożonego o harmonogramie dnia,- kompletowanie materiałów dotyczących spraw prowadzonych przez Skarbnika Miasta3. Obsługa interesantów:- prowadzenie kalendarza przyjęć interesantów oraz przekazywanie ustaleń po przyjęciach interesantów do odpowiednich komórek organizacyjnych i jednostek,- pośredniczenie w kontaktach Skarbnika Miasta Płocka z pracownikami urzędu oraz interesantami, udzielanie wyczerpującej informacji interesantom i kierowanie ich do odpowiednich komórek organizacyjnych i jednostek,
Urząd Miasta Płocka - 2017-03-06 - Płock (mazowieckie)
stylizacja paznokci i in.
"RYGIEL" Artur Rygiel - 2015-11-03 - Oborniki (wielkopolskie)
SZWACZKA
STEINPOL CENTRAL SERVICES SP. Z O.O. - 2016-06-17 - Witnica (lubuskie)
Prace ogólnobudowlane
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Wiechucice (łódzkie)
DO UZGODNIENIA Z PRACODAWCĄ
DERLAT FOOD COMPANY Eliza Derlat - 2018-08-31 - Rzeszów (podkarpackie)
montaż mebli
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:Terminowe i prawidłowe pod względem merytorycznym i formalnym dokonywanie wymiaru podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego od osób fizycznych wg przydzielonego alfabetycznego wykazu ulic na terenie miasta Płocka;Prowadzenie ewidencji nieruchomości, rejestrów wymiarowych, rejestrów przypisów i odpisów;Sporządzanie sprawozdań z zakresu wymiaru podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego;Przygotowywanie podań w sprawach ulg, umorzeń, odroczeń terminu płatności i innych pism do rozpatrzenia przez Prezydenta Miasta;Prowadzenie spraw związanych z odwołaniami od decyzji organu podatkowego I instancji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego;Kontrola wstępna dokumentów składanych przez podatników w zakresie prawidłowości ich wypełnienia;Kontrola powszechności i prawidłowości opodatkowania osób fizycznych podatkiem od nieruchomości, rolnym i leśnym;Wszczynanie postępowania karno-skarbowego w zakresie naruszania przepisów ustawy o podatkach i opłatach lokalnych;Przeprowadzanie postępowania wyjaśniającego w przypadku wątpliwości, co do rzetelności złożonych przez podatników dokumentów;Wydawanie i rejestrowanie zaświadczeń dla osób fizycznych i prawnych o nie zaleganiu z należnościami na rzecz Gminy oraz potwierdzających figurowanie w ewidencji podatkowej;Wystawianie wezwań podatnikom w celu uzyskania niezbędnych informacji;Przygotowywanie projektów: pism, decyzji, postanowień, zarządzeń, uchwał, odpowiedzi na interpelacje, analiz i innych dokumentów;Przygotowywanie materiałów i opracowań dla Rady i jej komisji oraz przełożonych;Wykonywanie zadań i załatwianie spraw zgodnie z Ordynacją Podatkową i Instrukcją kancelaryjną;Bieżąca i prawidłowa archiwizacja dokumentów.
Urząd Miasta Płocka - 2018-08-02 - Płock (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Warszawa (mazowieckie)
KONKURS szczegóły oferty na www.knurow.bip.info.pl
Urząd Miasta Knurów - 2017-07-21 - Knurów (śląskie)
prowadzenie budów, ofertowanie, kosztorysowanie, sporządzanie harmonogramów i rozliczanie kosztów inwestycji,
INVEST- Ciołek Jarosław - 2019-03-05 - Stara Wróblina (lubelskie)
prace wiertarskie na wiertarko - wytaczarce
ZPHU MIKRON-BIS sc L. Grudniewski, M. Niemiec - 2017-04-21 - Starachowice (świętokrzyskie)
badanie krwi biochemia, elektrolity,testy z krwi
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Zgierz (łódzkie)
Wykształcenie: zawodowe/ średnie techniczne; doświadczenie zawodowe mile widziane; uprawnienia SEP; prace elektro-montażowe przy szafach sterowniczych, maszynach i urządzeniach; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
PHU "ZIBI" - ZBIGNIEW PANEK - 2016-08-05 - Gliwice (śląskie)
doświadczenie w pracy na ww stanowisku,
"FENIKS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-28 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Kierowanie działem sprzedaży.
MAKSIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Tarnowskie Góry (śląskie)
przyjmowanie towaru na stan, pakowanie elementów drobiowych, nauka z zakresu wykrawania miesa drobiowego i wieprzowego
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Lublin (lubelskie)
Wymagania: wykształcenie, doświadczenie bez znaczenia, mile widziane uprawnienia do obsługi wózków widłowych, umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy własnej, dokładność i sumienność, aktualna książeczka sanepidu lub gotowość do jej wyrobienia.Zakres obowiązków: kompletowanie zamówień na magazynie, utrzymanie czystości w miejscu pracy
DINO POLSKA SA - 2018-04-11 - Krotoszyn (wielkopolskie)
nauczanie przyrody w szkole podstawowej, w klasach od IV-VI
Stowarzyszenie Inicjatyw Społeczno- Oświatowych w Widomej - 2016-07-22 - Widoma (małopolskie)
Zakres wykonywanych zadań, a w szczególności:1) przygotowanie inwestycji strategicznych, a w tym:- uzyskanie podstawowych założeń i warunków technicznych do projektowania;- przygotowanie wymaganych założeń i warunków technicznych do projektowania;- udział w komisjach przetargowych;- przygotowanie projektów umów;- współpraca na każdym etapie z uczestnikami procesu inwestycyjnego, w tym egzekwowanie skutków niewykonania lub nienależytego wykonania umów przez wykonawców;- koordynacja procesu uzyskania pozwolenia na budowę;- sprawdzenie i ocena kompletności dokumentacji projektowej;- dokonanie uzgodnień dokumentacji projektowej;- przygotowanie oświadczeń w sprawie własności gruntów;- przygotowanie i złożenie wniosku o pozwolenie na budowę;- pomoc wykonawcy w przygotowaniu i złożeniu wniosku o pozwolenie na budowę;- zarządzanie projektami w ramach Partnerstwa Publiczno - Prywatnego pn. ,,Modernizacja Energetyczna obiektów użyteczności publicznej w Płocku" .2) koordynacja i nadzór całości inwestycji- uzgadnianie zmian w dokumentacji projektowej;- uzgadnianie wydatkowania środków finansowych;- kontrola zgodności wykonania prac z przyjętym harmonogramem rzeczowo - finansowym;- nadzór na budowie (organizacja i udział w naradach, w tym koordynacyjnych).3) Współpraca techniczno - ekonomiczna z jednostkami zewnętrznymi:- usługi naukowo badawcze;- wymiana informacji.4) bieżąca współpraca z Inwestorem Zastępczym oraz Generalnym Wykonawcą w zakresie obowiązków Inwestora Bezpośredniego:- udział w rozwiązaniu problemów techniczno organizacyjnych;- dokonywanie uzgodnień zmian dokumentacji projektowej oraz środków finansowych;- udział w naradach koordynacyjnych.5) opracowywanie i aktualizowanie harmonogramów techniczno - finansowych realizacji inwestycji, weryfikowanie rozliczeń finansowych podmiotów biorących udział w realizacji inwestycji.6) sporządzanie bilansów, sprawozdań, informacji z zakresu realizowanych inwestycji.
Urząd Miasta Płocka - 2017-05-25 - Płock (mazowieckie)
Przyjęcie towaru, ekspozycja towaru w ladzie, obsługa klienta (przyjmowanie należności), dbanie o ład i porządek na stanowisku pracy. Praca w godz. 5.30-19.30 - system zmianowy
ZM Peklimar - 2016-12-02 - Płock (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Osoba z predyspozycjami do pracy w handlu (branża meblowa) - kontakt telefoniczny z klientem. Wykształcenie min. średnie. Umiejętności sprzedaży. Obsługa komputera. Miła aparycja, zorientowanie na klienta, dobra dykcja, upór w dążeniu do celu, umiejętność nawiązywania i podtrzymywania kontaktów.
"EMI PLUS" SPÓŁKA JAWNA, MACIEJ DOBROWOLSKI I MIROSŁAW TOPOLSKI - 2016-03-25 - Lublin (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
Pracownik produkcji - produkcja palet na taśmie (dźwiganie palet o wadze do 20 kg). Praca w Nawojowej w godz. od 7:30 do 15:45 z półgodzinną przerwą na posiłek.
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Nawojowa (małopolskie)
Pomoc przy budowie, dostarczanie materiału, robienie zaprawy. (Doświadczenie mile widziane, możliwość przyuczenia)
MICH-BUD Zbigniew Michalski - 2017-04-20 - Kierzno (wielkopolskie)