PODINSPEKTOR DS. LOKALI U呕YTKOWYCH (NR REF. 88/EU/20) K/M Warszawa oferta pracy ZGN w Dzielnicy Mokot贸w m.st. Warszawy
Stanowisko: PODINSPEKTOR DS. LOKALI U呕YTKOWYCH (NR REF. 88/EU/20) K/M
Wynagrodzenie: od 4聽000 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: - gospodarowanie powierzonym zasobem nieruchomo艣ci- prowadzenie pe艂nej ewidencji zasob贸w lokali niemieszkalnych z podleg艂ego terenu dzia艂ania - przygotowanie pe艂nej dokumentacji najmu wolnego lokalu u偶ytkowego zgodnie z wydan膮 dyspozycj膮- za艂atwianie poda艅, odwo艂a艅, interwencji dotycz膮cych zagadnie艅 zwi膮zanych z lokalami u偶ytkowymi- przyjmowanie interesant贸w w sprawach zwi膮zanych z zakresem obowi膮zk贸w, rozpatrywanie spraw wnoszonych przez tych interesant贸w, udzielanie odpowiedzi w terminie na otrzyman膮 korespondencj臋- przygotowywanie wniosk贸w na posiedzenie Zarz膮du Dzielnicy Mokot贸w m.st. Warszawy w sprawach najemc贸w lokali u偶ytkowych- sporz膮dzanie analiz i wykres贸w dotycz膮cych lokali u偶ytkowych- udzielanie oferentom pe艂nej informacji odno艣nie lokali przeznaczonych do wynaj臋cia- sporz膮dzanie sprawozda艅, informacji oraz wykonywanie innych zada艅 zwi膮zanych z dzia艂alno艣ci膮 Dzia艂u Najmu Lokali U偶ytkowych zleconych przez Kierownika Dzia艂u
Data publikacji: 2020-10-09
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: ZGN w Dzielnicy Mokot贸w m.st. Warszawy
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
- gospodarowanie powierzonym zasobem nieruchomo艣ci- prowadzenie pe艂nej ewidencji zasob贸w lokali niemieszkalnych z podleg艂ego terenu dzia艂ania - przygotowanie pe艂nej dokumentacji najmu wolnego lokalu u偶ytkowego zgodnie z wydan膮 dyspozycj膮- za艂atwianie poda艅, odwo艂a艅, interwencji dotycz膮cych zagadnie艅 zwi膮zanych z lokalami u偶ytkowymi- przyjmowanie interesant贸w w sprawach zwi膮zanych z zakresem obowi膮zk贸w, rozpatrywanie spraw wnoszonych przez tych interesant贸w, udzielanie odpowiedzi w terminie na otrzyman膮 korespondencj臋- przygotowywanie wniosk贸w na posiedzenie Zarz膮du Dzielnicy Mokot贸w m.st. Warszawy w sprawach najemc贸w lokali u偶ytkowych- sporz膮dzanie analiz i wykres贸w dotycz膮cych lokali u偶ytkowych- udzielanie oferentom pe艂nej informacji odno艣nie lokali przeznaczonych do wynaj臋cia- sporz膮dzanie sprawozda艅, informacji oraz wykonywanie innych zada艅 zwi膮zanych z dzia艂alno艣ci膮 Dzia艂u Najmu Lokali U偶ytkowych zleconych przez Kierownika Dzia艂u
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 4聽000 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR DS. LOKALI U呕YTKOWYCH (NR REF. 88/EU/20) K/M
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Warszawa
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: M.st. Warszawa
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 4聽000 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 24.10.2020
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy: Pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie zawodowe, inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: Pakiet MS Office
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wy偶sze (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wymagania niezb臋dne:- obywatelstwo polskie o stanowisko mog膮 ubiega膰 si臋 r贸wnie偶 osoby nie posiadaj膮ce obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorz膮dowych Dz. U. z 2019 r., poz. 1282- pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznych,- niekaralno艣膰 za umy艣lne przest臋pstwa 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwa skarbowe,- wykszta艂cenie 艣rednie - znajomo艣膰 regulacji prawnych w zakresie: Uchwa艂y Rady m.st. Warszawy oraz Zarz膮dze艅 Prezydenta m.st. Warszawy w zakresie najmu i dzier偶awy lokali (nieruchomo艣ci) u偶ytkowych oraz reklamy; Ustawa o gospodarce nieruchomo艣ciami; Ustawa o w艂asno艣ci lokali; Uchwa艂y Zarz膮du Dzielnicy Mokot贸w m.st. Warszawy w sprawie po偶膮danych us艂ug rzemie艣lniczych (w tym us艂ug bytowych i zanikaj膮cych)- bardzo dobra znajomo艣膰 obs艂ugi komputera w zakresie pakietu biurowego Ms Office, klienta poczty Mozilla Thunderbird- sta偶 pracy minimum 2 lata w przypadku os贸b ze 艣rednim wykszta艂ceniem, w przypadku os贸b z wy偶szym wykszta艂ceniem sta偶 pracy nie jest wymagany;Wymagania dodatkowe:- wykszta艂cenie wy偶sze,- umiej臋tno艣膰 pracy w zespole,- skrupulatno艣膰, dok艂adno艣膰, rzetelno艣膰, odpowiedzialno艣膰Obowi膮zki: - gospodarowanie powierzonym zasobem nieruchomo艣ci- prowadzenie pe艂nej ewidencji zasob贸w lokali niemieszkalnych z podleg艂ego terenu dzia艂ania - przygotowanie pe艂nej dokumentacji najmu wolnego lokalu u偶ytkowego zgodnie z wydan膮 dyspozycj膮- za艂atwianie poda艅, odwo艂a艅, interwencji dotycz膮cych zagadnie艅 zwi膮zanych z lokalami u偶ytkowymi- przyjmowanie interesant贸w w sprawach zwi膮zanych z zakresem obowi膮zk贸w, rozpatrywanie spraw wnoszonych przez tych interesant贸w, udzielanie odpowiedzi w terminie na otrzyman膮 korespondencj臋- przygotowywanie wniosk贸w na posiedzenie Zarz膮du Dzielnicy Mokot贸w m.st. Warszawy w sprawach najemc贸w lokali u偶ytkowych- sporz膮dzanie analiz i wykres贸w dotycz膮cych lokali u偶ytkowych- udzielanie oferentom pe艂nej informacji odno艣nie lokali przeznaczonych do wynaj臋cia- sporz膮dzanie sprawozda艅, informacji oraz wykonywanie innych zada艅 zwi膮zanych z dzia艂alno艣ci膮 Dzia艂u Najmu Lokali U偶ytkowych zleconych przez Kierownika Dzia艂uOsoby zainteresowane prosimy o z艂o偶enie kompletu dokument贸w, w terminie 14 dni od daty ukazania si臋 og艂oszenia (od dnia 09.10.2020r.), w zamkni臋tej kopercie w Sekretariacie (pok贸j 21) pod adresem: Zak艂ad Gospodarowania Nieruchomo艣ciami w Dzielnicy Mokot贸w m.st. Warszawy 02-660 Warszawa ul. Irysowa 19 z dopiskiem: Podinspektor ds. budynk贸w mieszkalnych (nr ref. 88/EU/20) k/m. Dokumenty uwa偶a si臋 za dostarczone w terminie, je偶eli wp艂yn臋艂y na w/w adres w terminie do dnia 23.10.2020 r. do godz. 15.00[Pe艂na tre艣膰 oferty, wymagane dokumenty: http://www.zgnmokotow.waw.pl/index.php?option=com_content&view=category&id=54&Itemid=128]
Nazwa pracodawcy: ZGN w Dzielnicy Mokot贸w m.st. Warszawy
danePracodawcy_nip: 5213321452
danePracodawcy_regon: 010858407
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
http://www.zgnmokotow.waw.pl/index.php?option=com_content&view=category&id=54&Itemid=128
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Irysowa
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zg艂oszona przez: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 09.10.2020
Oferta pracy wa偶na do: 23.10.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 09.10.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 09.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?24799f659875c0de4c2ddc995fbb6a3c
Podobne oferty pracy
Prowadzenie zaj臋膰 animacyjno - rozrywkowych: organizacja codziennych zaj臋膰 sportowych: gimnastyki, obs艂uga wypo偶yczalni sprz臋tu sportowego, organizacja wycieczek pieszych i rowerowych, gier integracyjnych ,organizacja wieczork贸w tanecznych przy muzyce z obs艂ug膮 nag艂o艣nienia, wieczork贸w w plenerze przy ognisku z obs艂ug膮 sprzetu, organizacja spotka艅, seans贸w oraz dora藕na obs艂uga animacyjna wydarze艅 plenerowych dlaGo艣ci i kontrahent贸w.
DOMY WCZASOWE WAM Sp. z o. o. - 2017-02-16 - Unie艣cie (zachodniopomorskie)
szlifowanie, obr贸bka detali z metalu; umowa o prac臋 na czas okre艣lony, okres zatrudnienia 2 lata; dwie zmiany, godz. pracy 6-22; kontakt osobisty z pracodawc膮 w godz. 8-16
"FIRMA VIGOR" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-06-13 - S艂upsk (pomorskie)
Do zakresu wykonywanych zada艅 b臋dzie nale偶a艂o w szczeg贸lno艣ci:1. Kontrolowanie bud贸w celem sprawdzenia realizacji i zgodno艣ci wykonawstwa z projektem, sztuk膮 budowlan膮, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppo偶.2. Dokonywanie odbior贸w rob贸t zanikowych i dokonywanie wpis贸w do Dziennika Budowy.3. Zapoznanie si臋 z dokumentacj膮 techniczn膮 na podstawie kt贸rej b臋dzie realizowane zadanie inwestycyjne i zg艂oszenie ewentualnych uwag o nieprawid艂owo艣ciach. 4. Kontrolowanie zgodno艣ci przebiegu rob贸t z obowi膮zuj膮cym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozda艅.5. Kontrolowanie prawid艂owo艣ci rozlicze艅 finansowych poszczeg贸lnych etap贸w realizacji wraz z rozliczeniem ko艅cowym inwestycji s艂u偶膮cym do sporz膮dzenia dokument贸w OT i PT.6. Sporz膮dzanie: dowod贸w OT (ujawnienie 艣rodka trwa艂ego na maj膮tku Gminy), projekt贸w zarz膮dze艅 Prezydenta w sprawie rozdysponowania 艣rodk贸w trwa艂ych oraz dowod贸w PT.7. Uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie.8. Rozwi膮zywanie kolizji wynik艂ych podczas realizacji rob贸t budowlanych wsp贸lnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego.9. W przypadku zaistnienia rob贸t dodatkowych sporz膮dzanie niezb臋dnych dokument贸w tj. sprawdzanie obmiar贸w kosztorys贸w, ustale艅, sporz膮dzenie protoko艂u konieczno艣ci wykonania rob贸t oraz wnioskowanie do Referatu Przygotowania Projekt贸w Inwestycyjnych (WIR-I) o udzielenie zam贸wienia na wykonanie rob贸t.10. Przekazanie zadania inwestycyjnego do u偶ytkowania.11. Wsp贸艂uczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy rob贸t oraz zapoznanie si臋 z wszelkimi dokumentami niezb臋dnymi do realizacji zadania.12. Prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawc膮, Biurem Projektowym, u偶ytkownikami sieci, Stra偶膮 Po偶arn膮, Pa艅stwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, Inspekcj膮 Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi.13. Ocena inwestycji kwalifikuj膮ca zadania inwestycyjne do odbioru ko艅cowego: przegl膮d inwestorski sprawdzaj膮cy jako艣膰 i prawid艂owo艣膰 wykonanych rob贸t; sporz膮dzanie i ocena dokument贸w odbiorowych.14. Uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze s艂u偶bami zewn臋trznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego.15. Przeprowadzanie w okresie r臋kojmi i gwarancji przegl膮d贸w gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usuni臋cia ewentualnych usterek.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2017-11-08 - P艂ock (mazowieckie)
Kierowca samochodu ci臋偶arowego
PRYMAS Sp贸艂ka Jawna Alicja, Krzysztof Prymas - 2016-06-16 - Bierzwnik (zachodniopomorskie)
5wszelkie informacje w Og艂oszeniu nr 5/2018 na stronie www.bip.mrocza.pl.
Urz膮d Miasta i Gminy Mrocza - 2018-08-24 - Mrocza (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Warszawa (mazowieckie)
- kierowanie robotami budowlanymi (telekomunikacja)- nadz贸r- kierowanie zespo艂em
ZAK艁AD WYKONAWSTWA SIECI ELEKTRYCZNYCH "TELMAX" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-02-02 - Gdynia (pomorskie)
1. Prowadzenie i aktualizowanie mapy organizacji pozarz膮dowych, dzia艂aj膮cych na terenie gminy.2. Monitorowanie (gromadzenie, przetwarzanie i przekazywanie informacji) dost臋pnych 艣rodk贸w z funduszy pozabud偶etowych w tym z Unii Europejskiej mo偶liwych do pozyskania na finansowanie zada艅 Gminy Sawin.3. Prowadzenie spraw w zakresie zlecania organizacjom pozarz膮dowym realizacji zada艅 gminy.4. Przygotowywanie procedur prawnych wsp贸艂pracy z organizacjami pozarz膮dowymi.5. Przygotowywanie um贸w dotacyjnych z organizacjami pozarz膮dowymi na realizacj臋 zada艅 w艂asnych gminy zgodnie z ustaw膮 o dzia艂alno艣ci po偶ytku publicznego i o wolontariacie.6. Przygotowywanie wniosk贸w aplikacyjnych do funduszy Unii Europejskiej na dofinansowanie realizacji zada艅 w艂asnych gminy.7. Podejmowanie stara艅 o pozyskiwanie dodatkowych funduszy pozabud偶etowych na realizacj臋 wa偶nych zada艅 w艂asnych gminy.8. Udzia艂 w dokonywaniu rozlicze艅 艣rodk贸w finansowych przyznawanych na realizacj臋 projekt贸w .9. Udzia艂 w nadzorze nad prawid艂ow膮 realizacj膮 zada艅 Gminy Sawin finansowanych z funduszy pozabud偶etowych.. 10. Sporz膮dzanie sprawozda艅 z realizowanych zada艅 z funduszy pozabud偶etowych w tym z Unii Europejskiej. 11. Wsp贸艂dzia艂anie z jednostkami organizacyjnymi Gminy w zakresie pozyskiwania funduszy krajowych i unijnych.12. Prowadzenie dokumentacji zgodnie z instrukcj膮 kancelaryjn膮 i jednolitym rzeczowym wykazem akt.
Urz膮d Gminy Sawin - 2016-02-26 - Sawin (lubelskie)
Zapewnienie ci膮g艂o艣ci utrzymania ruchu maszyn. Naprawy, konserwacje maszyn produkcyjnych. Diagnozowanie oraz naprawa usterek z zakresu elektryki i mechaniki. Usprawnienia i optymalizacja pracy maszyn produkcyjnych. Analizy schemat贸w elektrycznych i dokumentacji technicznej.
WINKELMANN Sp贸艂ka z o.o. - 2016-08-04 - Legnica (dolno艣l膮skie)
Wymagania: wykszta艂cenie zawodowe, 艣rednie techniczne, kierunek: elektryka, energetyka, telekomunikacja, prawo jazdy kat. B. Mile widziana znajomo艣膰 j. angielskiego, niemieckiego, dodatkowo uprawnienia SEP E, D. Praca na terenie Rybnika oraz po艂udniowej Polski. Wynagrodzenie: podstawa+premia. Kontakt z pracodawc膮 osobisty po um贸wieniu telefonicznym.
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Rybnik (艣l膮skie)
prowadzenie biblioteki w szkole
ZESP脫艁 SZK脫艁 艁膭CZNO艢CI IM. M.KOPERNIKA - 2019-02-01 - Pozna艅 (wielkopolskie)
wg potrzeb
Przedsi臋biorstwo Us艂ugowo-Produkcyjne "EAST-WEST" s.c. - 2019-02-19 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
prowadzenie nadzoru nad przestrzeganiem przepis贸w z zakresu ochrony 艣rodowiska i gospodarki odpadami, nadz贸r nad wla艣ciwym utrzymaniem i u偶ytkowaniem inflastruktury technicznej s艂u偶膮cej ochronie 艣rodowiska
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Bia艂ystok (podlaskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2019-09-23 - Radom (mazowieckie)
Wysy艂anie wezwa艅 do zap艂aty. Rozpatrywanie wniosk贸w. Stwierdzanie nadp艂aty. Wydawanie decyzji.
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Gda艅sk (pomorskie)
Tapicerowanie mebli sk贸rzanych, wypoczynkowych, foteli samochodowych, tapicerka samochod贸w. Wykszta艂cenie zasadnicze zawodowe, min.5 lat do艣wiadczenia
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Mys艂owice (艣l膮skie)
obs艂uga gie艂dy transportowej,planowanie tras przejazdu,poszukiwanie 艂adunk贸w
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Starogard Gda艅ski (pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Sulech贸w (lubuskie)
Za艂adunek i roz艂adunek towaru u klient贸w na terenie Gda艅ska, rozliczanie dokumentacji.
Adam Trans - 2016-11-22 - Pruszcz Gda艅ski (pomorskie)
ZA艁膭CZNIK
URZ膭D MIEJSKI w Obornikach - 2015-12-16 - Oborniki (wielkopolskie)
Przyjmowanie i rejestrowanie zg艂osze艅 od klient贸w. Dbanie o dobre relacje z klientami i wizerunek firmy. Nadzorowanie pracy system贸w telemetrycznych. Obs艂uga aplikacji przeznaczonych do zarz膮dzania produktami telemetrycznymi. Przeprowadzanie szkole艅 dla pracownik贸w firmy i klient贸w. Wsp贸艂praca z innymi dzia艂ami firmy. Tworzenie dokumentacji technicznej. Przygotowywanie sprawozda艅 z wykonywanej pracy. Opracowywanie raport贸w i analiz. Podnoszenie kwalifikacji. trzymiesi臋czny okres pr贸bny; godziny pracy: 7.00- 15.00
APATOR TELEMETRIA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-06-20 - S艂upsk (pomorskie)
roboty wyko艅czeniowe, uk艂adanie glazury
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Bia艂a Podlaska (lubelskie)
zapewnienie kompleskowej opieki powierzonym mieszkankom Domu; wykonywanie prac zmierzaj膮cych do utrzymania w 艂adzie i czysto艣ci pomieszcze艅 Domu oraz jego otodczenia
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Siemionki (kujawsko-pomorskie)
sporz膮dzanie dokument贸w budowy, nadz贸r nad prac膮 ludzi, wspomaganie dzia艂a艅 kierownika budowy
Przedsi臋biorstwo Budownictwa Og贸lnego i Us艂ug Inwestycyjnych Piotr Flens - 2019-01-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Prace na stanowisku tapicera.
KIEL POLSKA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-04-12 - Papro膰 (wielkopolskie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Brzeg (opolskie)
Wymagania:- znajomo艣膰 przepis贸w z zakresu prawa pracy, - mile widziana znajomo艣膰 programu kadry i p艂ace oraz P艂atnik.Praca w godzinach od 7:00 do 15:00
Gminna Sp贸艂dzielnia Pietrowice Wielkie - 2019-09-10 - Pietrowice Wielkie (艣l膮skie)
sta偶 dla os贸b bezrobotnych do 30 r.偶 - zapoznanie si臋 z przepisami prawa administracyjnego, prawa budowlanego, wdra偶anie i stosowanie, zapoznanie si臋 z obiegiem dokument贸w, przygotowywanie projekt贸w pism
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Otwock (mazowieckie)
Wykonywanie rob贸t przygotowawczych zwi膮zanych z budow膮 sieci wodoci膮gowychWykonywanie monta偶u instalacji wodoci膮gowych,kanalizacyjnych zewn臋trznychPrace porz膮dkowe
kontakt przez PUP - 2019-08-23 - Gi偶ycko (warmi艅sko-mazurskie)
1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru rob贸t budowlanych zgodnie z prawem budowlanym;2) przygotowanie dokument贸w niezb臋dnych do wszcz臋cia post臋powania przetargowego w zakresie wynikaj膮cym z zakresu dzia艂ania Wydzia艂u w odniesieniu do realizowanych przez zesp贸艂 projekt贸w i udzia艂 w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie bud贸w celem sprawdzenia realizacji i zgodno艣ci wykonawstwa z projektem, sztuk膮 budowlan膮, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppo偶;4) dokonywanie odbior贸w rob贸t zanikowych i dokonywanie wpis贸w do Dziennika Budowy;5) przyj臋cie i zapoznanie si臋 z dokumentacj膮 na podstawie kt贸rej b臋dzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod wzgl臋dem kosztorysowym oraz kompletno艣ci i zakresu opracowania, a tak偶e egzekwowanie usuni臋cia stwierdzonych b艂臋d贸w;6) kontrolowanie zgodno艣ci przebiegu rob贸t z obowi膮zuj膮cym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozda艅;7) kontrolowanie prawid艂owo艣ci rozlicze艅 finansowych poszczeg贸lnych etap贸w realizacji wraz z rozliczeniem ko艅cowym inwestycji s艂u偶膮cym do sporz膮dzenia dokument贸w OT i PT;8) sporz膮dzanie: dowod贸w OT (ujawnienie 艣rodka trwa艂ego na maj膮tku Gminy), projekt贸w zarz膮dze艅 Prezydenta w sprawie rozdysponowania 艣rodk贸w trwa艂ych oraz dowod贸w PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwi膮zywanie kolizji wynik艂ych podczas realizacji rob贸t budowlanych wsp贸lnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia rob贸t dodatkowych sporz膮dzanie niezb臋dnych dokument贸w tj. sprawdzanie obmiar贸w kosztorys贸w, ustale艅, sporz膮dzenie protoko艂u konieczno艣ci wykonania rob贸t oraz wnioskowanie do Wydzia艂u Zam贸wie艅 Publicznych o udzielenie zam贸wienia na wykonanie rob贸t;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do u偶ytkowania;13) wsp贸艂uczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy rob贸t oraz zapoznanie si臋 z wszelkimi dokumentami niezb臋dnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawc膮, Biurem Projektowym, u偶ytkownikami sieci, Stra偶膮 Po偶arn膮, Sanepidem (PSSE), Inspekcj膮 Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikuj膮ca zadania inwestycyjne do odbioru ko艅cowego: przegl膮d inwestorski sprawdzaj膮cy jako艣膰 i prawid艂owo艣膰 wykonanych rob贸t; sporz膮dzanie i ocena dokument贸w odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze s艂u偶bami zewn臋trznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie r臋kojmi i gwarancji przegl膮d贸w gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usuni臋cia ewentualnych usterek.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2020-01-20 - P艂ock (mazowieckie)