SPECJALISTA DS. KADROWO-PŁACOWYCH Pietrowice Wielkie oferta pracy Gminna Spółdzielnia Pietrowice Wielkie
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADROWO-PŁACOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Wymagania:- znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, - mile widziana znajomość programu kadry i płace oraz Płatnik.Praca w godzinach od 7:00 do 15:00
Data publikacji: 2019-09-10
Lokalizacja: Pietrowice Wielkie (śląskie)
Pracodawca: Gminna Spółdzielnia Pietrowice Wielkie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:1 Maja 8, 47-480 Pietrowice Wielkie, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wymagania:- znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, - mile widziana znajomość programu kadry i płace oraz Płatnik.Praca w godzinach od 7:00 do 15:00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADROWO-PŁACOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pietrowice Wielkie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pietrowice Wielkie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy działów kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.09.2019
Nazwa pracodawcy: Gminna Spółdzielnia Pietrowice Wielkie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
1 Maja 8, 47-480 Pietrowice Wielkie, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Pietrowice Wielkie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pietrowice Wielkie
Ulica pracodawcy: 1 Maja
Numer budynku pracodawcy: 8
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy działów kadr
Data dodania oferty pracy: 10.09.2019
Oferta pracy ważna do: 10.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9a46016d09218098c4bcb879518ae96b
Podobne oferty pracy
Brak danych
KERMAAN S.C. - 2017-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie wysyłek, pakowanie, wydawanie towaru, prowadzenie dokumentacji magazynowej, sprawdzanie towaru
ELMAR Marian Wunschik - 2017-09-28 - Bytom (śląskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- obsługa zamówień (przyjmowanie zamówień, obróbka zamówień, organizacja i logistyka wysyłek, rozwiązywanie problemów związanych z zamówieniami),- redagowanie opisów produktów,- przygotowywanie oraz obróbka zdjęć produktów,- zarządzanie stanami magzynowymi.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Łódź (łódzkie)
Wykształcenie: średnie, mile widziane wyższe lub w trakcie studiów, samoorganizacja pracy, łatwośc nawiązywania kontaktów, kreatywność, umiejętność koordynacji działań, aktywne zaangażowanie w Rozwój fundacji, chęć rozwoju umiejętności miękkich: zakres obowiązków: profesjonalna obsługa klienta w kontakcie telefonicznym, e-mailowym, bezpośrednimm budowanie długotrwałych relacji z klientem, ścisła współpraca z działem marketingu miejsce pracy: Gliwice; praca w godz. 10:00-18:00; 1/2 etatu
kontakt przez PUP - 2019-10-03 - Gliwice (śląskie)
sprzedaż wycieczek, planowanie podróży
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Kraków (małopolskie)
zgłaszanie pracowników do ZUS, wyrejestrowywanie pracowników, dokonywanie korekt kont ubezpieczonych
Solid Security sp.z o.o. - 2018-02-09 - Warszawa (mazowieckie)
Rozliczanie wpłat, fakturowanie, kontakt z księgową
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Kraków (małopolskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Jastrowie (wielkopolskie)
planowanie, prowadzenie i optymalizacja działań marketingowych; zarządzanie stronami www; optymalizacjia sprzedaży w serwisach aukcyjnych i porównywarkach; prowadzenie działań SEO, SEM; obsługa kampani adwords; prowadzenie działań z zakresu PR i kreowania wizerunku firmy w mediach; analiza efektywności działań; realizacja strategii skierowanej na efekty biznesowe; tworzenie projektów graficznych; realizacje nadruków
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2017-02-07 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Obsługa giełd transportowych, kontakt i nadzór nad kierowcami zatrudnionymi u pracodawcy, ewidencja i kontrola czasu pracy kierowców za pomocą zakupionego oprogramowania po wcześniejszym przeszkoleniu przez producenta
kontakt przez PUP - 2018-11-15 - Wrząca (wielkopolskie)
-szycie odzieży roboczej
LULKOWSKA MARZENA ZPH"MAX" - 2018-09-25 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
bankowa obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
dbanie o relacje z klientami z Wietnamu, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach wietnamskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofertwspółpracy, rozwój działań marketingowych.
kontakt przez PUP - 2017-12-19 - Kraków (małopolskie)
sprzedaż produktów firmowych, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
KONKURS; Szczegóły na stronie internetowej www.gliwice.so.gov.plWykształcenie: wyższe z zakresu psychologii; 3 letni staż pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżąspołecznie niedostosowaną albo posiadanie 3 letniej praktyki klinicznej; miejsce pracy: I Opiniodawczy Zespół Sądowych Specjalistów z siedzibą w Raciborzu
SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH - 2018-07-06 - Racibórz (śląskie)
wyk. podstawowe, 1 rok doświadczenia, co najmniej rok doświadczenia w szkoleniu koni POLO, znajomość j. hiszpańskiego.Prowadzenie szkoleń koni POLO. Współpraca z trenerem gry w Polo.Przygotowywanie koni do udziału w turniejach. Opieka i pielęgnacja koni Polo.
kontakt przez PUP - 2019-01-11 - Śliwniki (wielkopolskie)
Prowadzenie akt osobowych, zatrudnianie i zwalnianie pracowników, tworzenie list płac.
Firma Zyguła Sp. z o.o. Sp. K - 2016-03-14 - Zbąszynek (lubuskie)
Kontrola technologii w firmie wodnokanalizacyjnej, nadzór techniczny nad pracą oczyszczalni ścieków
Zakład Wodociągów i Kanalizacji "WOD.-KAN." Sp. z o.o. - 2015-12-08 - Bełchatów (łódzkie)
przygotowywanie posiłków
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Konin (wielkopolskie)
-prowadzenie dokumentacji pracowniczej -sporządzanie dokumentów związanych z nawiązaniem/rozwiązaniem stosunku pracy,-sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;-terminowa wypłata wynagrodzeń,-naliczanie urlopów, chorobowych i pozostałych świadczeń wypłacanych pracownikom,-sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego-ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;-sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów.
Omega Pilzno ITiS Godawski&Godawski - 2016-04-01 - Pilzno (podkarpackie)
przyjmowanie towaru , wykładanie towaru, obsługa klienta , obsługa komputera
BAMET Nowak Barbara Nowak Robert s.j. - 2017-06-09 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
1.Realizacja bieżącej i wszechstronnej obsługi zagranicznych (Chiny) kontrahentów spółki, w szczególności dotyczącej monitorowania prawidłowego przebiegu zawartych transakcji handlowych z uwzględnieniem obsługi formalnej (dokumenty w języku chińskim), dbałości o precyzyjność danych dotyczących tychże transakcji 2.Nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami (chińskojęzycznymi), działania mające na celu prawidłową i bezzwłoczną reakcję na zapytania ze strony klientów 3.Bieżące wysyłanie aktualnych ofert handlowych ( w języku chińskim) do współpracujących kontrahentów spółki, jak również nowych kontrahentów 4.Poszerzenie bazy danych kontrahentów poprzez m.in.: poszukiwania podmiotów handlowych w celu oferowania im towarów oferowanych przez spółkę 5.Utrzymywanie bieżącego i stałego kontaktu z kontrahentami spółki m.in. poprzez wysyłanie im ofert towarowych (w języku chińskim) w celu zapewnienia najwyższej jakości usług, kontakty osobiste zarówno w zakładzie pracy jak również w siedzibach klientów (klienci chińskojęzyczni), uczestnictwo w imprezach handlowych (m. in. o statusie targów, konferencji) w uzgodnieniu z przełożonymi 6.Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych lub zalecanych przez spółkę 7.Realizacja założonych planów sprzedaży oraz prawidłowe raportowanie z ich realizacji (m.in.: poprzez okresowe tworzenie periodycznych raportów) 8.Szybkie i sprawne rozwiązywanie bieżących problemów wynikających z funkcjonowania spółki, w tym uwzględnieniem konieczności załatwiania spraw w urzędach państwowych, kontakty (w języku chińskim) w z zewnętrznymi podmiotami spółki w sposób spójny z polityką spółki 9Negocjowanie ( w języku chińskim) kontraktów oraz warunków współpracy w zakresie zleconym przez przełożonych 10.Dbanie o wizerunek spółki wynikający z kontaktów międzyludzkich, prawidłowa obsługa klientów, dostosowanie ubioru do wagi pełnionej funkcji 11.Prawidłowa komunikacja i przekazywanie danych w strukturze wewnętrznej spółki (wobec innych działów ) 12.Wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonych, dotyczących pracy, mogących być uszczegółowieniem opisanych wyżej obowiązków 13.Wykonywanie merytorycznych czynności, związanych z realizacją powyżej wymienionych obowiązków z uwzględnieniem systemu CRM
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Warszawa (mazowieckie)
PRZYGOTOWANIE I ROZLICZENIE BUDOWY I PODWYKONAWCÓW, KONTROLA DOKUMENTACJI BUDOWLANEJ;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, MILE WIDZIANE WYŻSZE, UPRAWNIENIA BUDOWLANE, PRAWO JAZDY KAT. B, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE 2 LATA, PRACODAWCA PROSI O PRZESŁANIE CV NA ADRES E-MAIL: darbud (at) darbud.szczecin.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE DORBUD SP. Z O.O. - 2017-06-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)
POMOC W DZIALE KSIĘGOWYM, ZAŁATWIANIE BIEŻĄCYCH SPRAW DZIAŁU, WPROWADZANIE, UZUPEŁNIANIE DANYCH, DEKRETOWANIE DOKUMENTÓW, ROZLICZENIA
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU - 2017-06-21 - Rzeszów (podkarpackie)
•Realizacja zadań z obszaru BHP zgodnie z wymaganiami prawnymi oraz standardami firmy;•Opracowanie i wdrażanie wymaganych procedur i instrukcji;•Przeprowadzanie analiz i ocen ryzyka zawodowego;•Opracowanie ramowych i szczegółowych programów szkoleń z zakresu BHP, prowadzenie szkoleń dla pracowników, podwykonawców;•Inicjowanie i wdrażanie działań mających na celu stałą poprawę bezpieczeństwa pracy;•Przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień z zakresu BHP;•Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, zdarzeń potencjalnie wypadkowych oraz opracowanie wniosków i środków zaradczych.Godz. pracy 7-15.
HYDRO-NAVAL Spółka z o.o. - 2017-04-10 - Słupsk (pomorskie)
Ds. zajęcia i rozliczania zajętego pasa drogowego w celach nie związanych z funkcjonowaniem drogi.
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I KOMUNIKACJI W KALISZU - 2017-10-24 - Kalisz (wielkopolskie)
praca na produkcji przy liniach produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Morliny (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta, tworzenie aukcji internetowych.
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Słupca (wielkopolskie)
- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze. Ogłoszenie Nr 4/2017 z dnia 04.05.2017. Dyrektor Żłobka Miejskiego w Katowicach, ul. Sokolska 26, 40-086 Katowice ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze Specjalista ds. płac w pełnym wymiarze czasu pracy. Liczba kandydatów do wyłonienia: 1 osoba.- Zakres wykonywanych zadań:1. Obliczanie wynagrodzeń pracowników i prowadzenie na bieżąco kart wynagrodzeń.2. Sporządzanie w określonym terminie list płac.3. Obliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich i innych świadczeń z ubezpieczenia społecznego.4. Prowadzenie kartotek zarobkowych, chorobowych i innych pozostałych płatności5. Obliczanie i potrącanie z wynagrodzeń: - stawek podatku dochodowego zgodnie z obowiązującymi przepisami o podatku dochodowym od osób fizycznych- rat miesięcznych pożyczek z ZFŚS, PKZP- innych.6. Terminowe sporządzanie deklaracji, informacji i rozliczeń podatkowych zgodnie z aktualnymi przepisami o podatku dochodowym od osób fizycznych.7. Sprawdzanie i korygowanie na bieżąco naliczeń płacowych i podatkowych dokonywanych w oparciu o program komputerowy.8. Obliczanie wynagrodzeń dla celów ustalenia podstawy wymiaru emerytury i renty oraz wypełnianie obowiązujących w tym zakresie formularzy.9. Wystawianie zaświadczeń o wysokości wynagrodzenia na wniosek pracownika.10. Terminowe sporządzanie i przekazywanie w systemie elektronicznym deklaracji rozliczeniowych ZUS za dany miesiąc.11. Terminowe sporządzanie i przekazywanie deklaracji na zaliczkę miesięczną na podatek dochodowy od łącznej kwoty wypłat i innych deklaracji podatkowych.12. Przygotowanie i sporządzanie list płac dodatkowych wypłat świadczeń z funduszu socjalnego(zapomogi, wczasy pod gruszą) oraz wyliczanie zaliczek z tytułu przyznanych świadczeń i umów zleceń.13. Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym:- wysokości wykazanej premii przez kierowników Oddziałów dla podległego personelu,- pozostałych dokumentów stanowiących podstawę dokonywanej wypłaty.14. Sporządzanie zestawień wynagrodzeń osobowych oraz pochodnych od wynagrodzeń (w ujęciu miesięcznym) według klasyfikacji rodzajowej wypłat.15. Bieżące zapoznanie się z publikowanymi przepisami.16. Sporządzanie sprawozdawczości dot. wyżej wymienionego zakresu czynności.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto + premia oraz dodatek za staż pracy. Praca na umowę o pracę na czas określony na 6 miesięcy, z możliwością podpisania kolejnej umowy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Warunki pracy:1. pełny wymiar czasu pracy,2. zatrudnienie od dnia 24 maja 2017 r.3. miejsce pracy: Żłobek Miejski, Katowice, ul. Sokolska 26, budynek dwupiętrowy,4. praca przy stanowisku komputerowym, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności.- Praca: 7:30-15:30. - Wymagania niezbędne:1. wykształcenie średnie lub wyższe,2. min. 5-letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku przy obsłudze płacowej,3. znajomość regulacji prawnych w zakresie administracji samorządowej, Kodeku Pracy, egzekucji komorniczej, przepisów ZUS odnośnie naliczania i odprowadzania składek, przepisów podatkowych4. znajomość ustawy o finansach publicznych, w szczególności z zakresu samorządowej jednostki budżetowej, 5. umiejętność sporządzanie list płac (w tym naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego) 6. umiejętność sporządzania dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS,7. biegła znajomość obsługi programu PŁACE firmy REKORD (lub podobnego) oraz programu PŁATNIK,8. doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań do GUS,9. dobra umiejętność obsługi programów MS Office (Word, Excel).10. obywatelstwo polskie,11. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,12. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,13. zgoda na przetwarzanie danych osobowych,- Wymagania dodatkowe:1. umiejętności analityczne2. motywacja do pracy na oferowanym stanowisku3. komunikatywność4. umiejętność pracy w zespole 5. dyspozycyjność
ŻŁOBEK MIEJSKI W KATOWICACH - 2017-05-12 - Katowice (śląskie)