PODINSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI I DS. ŚRODKÓW POMOCOWYCH W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM W DZIALE EKSPLOATACYJNO-ADMINISTRACYJNYM Kuźnia Raciborska oferta pracy Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kuźni Raciborskiej
Stanowisko: PODINSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI I DS. ŚRODKÓW POMOCOWYCH W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM W DZIALE EKSPLOATACYJNO-ADMINISTRACYJNYM
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Szczegóły nt. naboru: https://zgkim.kuznia-raciborska.finn.pl/bipkod/21115044
Data publikacji: 2020-11-05
Lokalizacja: Kuźnia Raciborska (śląskie)
Pracodawca: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kuźni Raciborskiej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Słowackiego 6, 47-420 Kuźnia Raciborska, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Szczegóły nt. naboru: https://zgkim.kuznia-raciborska.finn.pl/bipkod/21115044
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI I DS. ŚRODKÓW POMOCOWYCH W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM W DZIALE EKSPLOATACYJNO-ADMINISTRACYJNYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kuźnia Raciborska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2411
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kuźnia Raciborska
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2020
Nazwa pracodawcy:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kuźni Raciborskiej
danePracodawcy_nip: 6390003824
danePracodawcy_regon: 271140998
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Słowackiego 6, 47-420 Kuźnia Raciborska, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Szczegóły nt. naboru: https://zgkim.kuznia-raciborska.finn.pl/bipkod/21115044
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: raciborski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2411
Gmina pracodawcy: Kuźnia Raciborska
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kuźnia Raciborska
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0940884
Ulica pracodawcy: Słowackiego
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy:
Zarzadzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 05.11.2020
Oferta pracy ważna do: 17.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 05.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 05.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ef89933896713bd7ce4d9c5c4536ea31
Podobne oferty pracy
obsługi zgłoszeń e-mail platformy VINTEDgodziny pracy 7-15; 10-18; 13-21; 15-23
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2020-02-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- opieka nad dziećmi- pomoc przy karmieniu dzieci;- organizacja zabaw;- pomoc przy organizacji wolnego czasu dzieciom;- pomoc przy dziennej higienie dzieci;- pomoc przy posiłkach
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Oświęcim (małopolskie)
prowadzenie zbiorczej ewidencji podatnikównadzór nad aktualizacją informacji składanych przez osoby fizyczne i jednostki organizacyjne dla celów wymiaru podatkuod nieruchomowściprzyjmowanie kontrola deklaracji na podatek od nieruchomości
Urząd Gminy Goleszów - 2017-09-14 - Goleszów (śląskie)
- prowadzenie wszelkiej dokumentacji dotyczącej przyznawania pomocy w formie zasiłku stałego,- przygotowywanie projektów postanowień, decyzki administracyjnych dotyczących zasiłków stałych a także w przypadku udzielenia zasiłkobiorcy stałemu pomocy w formie zasiłków celowych i okresowych - sporządzanie projektów decyzji administracyjnych w tych sprawach,- terminowe sporządzanie list wypłat zasiłków stałych w oparciu o podjęte decyzje i przekazywanie ich do działu Finansowo-Księgowego, sporządzanie przekazów i przelewów,- prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z przyznawaniem pomocy w formie schronienia dla osób bezdomnych,- - prowadzenie wszelkiej dokumentacji dotyczącej przyznawania pomocy w formie zasiłku stałego,- przygotowywanie projektów postanowień, decyzki administracyjnych dotyczących zasiłków stałych a także w przypadku udzielenia zasiłkobiorcy stałemu pomocy w formie zasiłków celowych i okresowych - sporządzanie projektów decyzji administracyjnych w tych sprawach,- terminowe sporządzanie list wypłat zasiłków stałych w oparciu o podjęte decyzje i przekazywanie ich do działu Finansowo-Księgowego, sporządzanie przekazów i przelewów,- prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z przyznawaniem pomocy w formie schronienia dla osób bezdomnych,- - prowadzenie wszelkiej dokumentacji dotyczącej przyznawania pomocy w formie zasiłku stałego,- przygotowywanie projektów postanowień, decyzjii administracyjnych dotyczących zasiłków stałych a także w przypadku udzielenia zasiłkobiorcy stałemu pomocy w formie zasiłków celowych i okresowych - sporządzanie projektów decyzji administracyjnych w tych sprawach,- terminowe sporządzanie list wypłat zasiłków stałych w oparciu o podjęte decyzje i przekazywanie ich do działu Finansowo-Księgowego, sporządzanie przekazów i przelewów,- prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z przyznawaniem pomocy w formie schronienia dla osób bezdomnych,- - prowadzenie wszelkiej dokumentacji dotyczącej przyznawania pomocy w formie zasiłku stałego,- przygotowywanie projektów postanowień, decyzki administracyjnych dotyczących zasiłków stałych a także w przypadku udzielenia zasiłkobiorcy stałemu pomocy w formie zasiłków celowych i okresowych - sporządzanie projektów decyzji administracyjnych w tych sprawach,- terminowe sporządzanie list wypłat zasiłków stałych w oparciu o podjęte decyzje i przekazywanie ich do działu Finansowo-Księgowego, sporządzanie przekazów i przelewów,- prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z przyznawaniem pomocy w formie schronienia dla osób bezdomnych,- - prowadzenie wszelkiej dokumentacji dotyczącej przyznawania pomocy w formie zasiłku stałego,- przygotowywanie projektów postanowień, decyzki administracyjnych dotyczących zasiłków stałych a także w przypadku udzielenia zasiłkobiorcy stałemu pomocy w formie zasiłków celowych i okresowych - sporządzanie projektów decyzji administracyjnych w tych sprawach,- terminowe sporządzanie list wypłat zasiłków stałych w oparciu o podjęte decyzje i przekazywanie ich do działu Finansowo-Księgowego, sporządzanie przekazów i przelewów,- prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z przyznawaniem pomocy w formie schronienia dla osób bezdomnych,- - prowadzenie wszelkiej dokumentacji dotyczącej przyznawania pomocy w formie zasiłku stałego,- przygotowywanie projektów postanowień, decyzki administracyjnych dotyczących zasiłków stałych a także w przypadku udzielenia zasiłkobiorcy stałemu pomocy w formie zasiłków celowych i okresowych - sporządzanie projektów decyzji administracyjnych w tych sprawach,- terminowe sporządzanie list wypłat zasiłków stałych w oparciu o podjęte decyzje i przekazywanie ich do działu Finansowo-Księgowego, sporządzanie przekazów i przelewów,- prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z przyznawaniem pomocy w formie schronienia dla osób bezdomnych,- - prowadzenie wszelkiej dokumentacji dotyczącej przyznawania pomocy w formie zasiłku stałego,- przygotowywanie projektów postanowień, decyzjii administracyjnych dotyczących zasiłków stałych a także w przypadku udzielenia zasiłkobiorcy stałemu pomocy w formie zasiłków celowych i okresowych - sporządzanie projektów decyzji administracyjnych w tych sprawach,- terminowe sporządzanie list wypłat zasiłków stałych w oparciu o podjęte decyzje i przekazywanie ich do działu Finansowo-Księgowego, sporządzanie przekazów i przelewów,- prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z przyznawaniem pomocy w formie schronienia dla osób bezdomnych,- - prowadzenie wszelkiej dokumentacji dotyczącej przyznawania pomocy w formie zasiłku stałego,- przygotowywanie projektów postanowień, decyzki administracyjnych dotyczących zasiłków stałych a także w przypadku udzielenia zasiłkobiorcy stałemu pomocy w formie zasiłków celowych i okresowych - sporządzanie projektów decyzji administracyjnych w tych sprawach,- terminowe sporządzanie list wypłat zasiłków stałych w oparciu o podjęte decyzje i przekazywanie ich do działu Finansowo-Księgowego, sporządzanie przekazów i przelewów,- prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z przyznawaniem pomocy w formie schronienia dla osób bezdomnych,- przygotowywanie projektów postanowień, decyzji administracyjnych dotyczących udzielania pomocy w formie schronienia osobom bezdomnym - nieodpłatnie i odpłatnie,- terminowe sporządzanie dokumentów księgowych dotyczących odpłatności za schronienie i przekazywanie ich do Działu Finansowo-Księgowego,- prowadzenie postępowań egzekucyjnych w sprawie należności z tytułu odpłatności za pobyt w schronisku,- obsługa programów informatycznych w zakresie niezbędnym do realizacji przyznawanych świadczeń z pomocy społecznej,- obsługa klienta, udzielanie informacji, wydawanie decyzji, zaświadczeń,
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie - 2019-07-16 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) przyjmowanie wniosków o ustalenie prawa do zasiłku rodzinnego wraz z dodatkami, zasiłku pielęgnacyjnego, świadczenia pielęgnacyjnego, specjalnego zasiłku opiekuńczego jednorazowej zapomogi z tytułu urodzenia się dziecka, świadczenia rodzicielskiego;2) wprowadzanie danych osobowych świadczeniobiorców do programu komputerowego Świadczenia rodzinne;3) prowadzenie postępowania administracyjnego oraz sporządzanie i wydawanie decyzji dla osób zamieszkałych na terenie miasta Krosno Odrzańskie w zakresie świadczeń rodzinnych zgodnie z udzielonym pełnomocnictwem;4) prowadzenie postępowań o zwrot nienależnie pobranych świadczeń;5) przygotowywanie list wypłat świadczeń w formie gotówkowej, przelewów na rachunek bankowy oraz przekazów pieniężnych i przedkładanie kierownikowi Ośrodka do zatwierdzenia;6) zgłaszanie do ubezpieczeń emerytalno-rentowych i zdrowotnych uprawnionych do ubezpieczenia odbiorców świadczeń pielęgnacyjnych;7) sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych (kwartalnych i rocznych) z wykorzystania dotacji w zakresie wypłaconych świadczeń oraz kosztów ich obsługi i przekazywanie do wojewody w wersji elektronicznej;8) opracowywanie informacji i analiz z zakresu realizowanych zadań, wynikających z odrębnych przepisów;9) realizowanie planu finansowego w zakresie powierzonych zadań, dokonywanie bieżącej i okresowej analizy wykonania tego planu oraz odpowiedzialność za prawidłowe wydatkowanie środków.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-10-10 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Nadzór nad obrotem handlowym, zdobywanie-rozwój rynku, strategia marketingowa. Praca w przemyśle spożywczym, ekologicznej żywności.
BIOHURT Sp. z o.o. - 2016-11-10 - Pokrzydowo (kujawsko-pomorskie)
praca na traku taśmowym - usuwanie żądanej grubości tarcicy, cięcie kłód, ostrzene pił na ostrzałce do pił taśmowych
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Sterławki Wielkie (warmińsko-mazurskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : min. średnie; dobra obsługa komputera; komunikatywność, staranny charakter pisma, sumienność; zakres obowiązków: prace biurowe związane z obsługą sekretariatu (rejestracja i wysyłka korespondencji, obsługa urządzeń biurowych, obsługa petentów, wprowadzanie danych do komputera, sporządzanie drobnych pism urzędowych); wykonywanie prac biurowych na potrzeby działów administacyjno-finansowego, utrzymania i zarządzania; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2019-04-30 - Gliwice (śląskie)
Liczenie towaru w sklepach znajdujących się galerii Mazovia w dniach 20-24.05.2019 w godzinach nocnych.
kontakt przez OHP - 2019-05-13 - Kraków (małopolskie)
Pakowanie, docinanie wydruków, gięcie tworzyw, klejenie taśmy. Praca w godz.: 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali B, A. Kontakt z prcaodawcą - tel.: 601 626 426, e-mail: biuro (at) postacie-reklamowe.pl
SGH Produkcja Reklamowa - 2020-07-06 - Wrocław (dolnośląskie)
wykonywanie prac ogólnobudowlanych
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Młodocin Mniejszy (mazowieckie)
nauczyciel biologii w Szkole Podstawowej
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 IM. TEOFILI Z DZIAŁYŃSKICH SZOŁDRSKIEJ-POTULICKIEJ W KÓRNIKU - 2019-09-13 - Kórnik (wielkopolskie)
określony w programie stażu
kontakt przez PUP - 2020-09-21 - Pszczółki (pomorskie)
Nauczanie etyki w szkole podstawowej i oddziałach przedszkolnych.
Zespół Kształcenia Podstawowego i Gimnazjalnego Nr 20 - 2019-09-17 - Gdańsk (pomorskie)
- prowadzenie rejestru faktur- udzielanie informacji z zakresu spraw załatwionych w Urzędzie Miejskim w Obornikach- przyjmowanie korespondencji adresowej do organów Gminy i Urzędu- Pomoc w prowadzeniu rejestru korespondencji wychodzącej- łączenie rozmów telefonicznych wg kompetencji komórek organizacyjnych- obsługa Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej ePUAP- Pomoc w prowadzeniu archiwum zakładowego- właściwe przechowywanie i archiwizacja akt- szczegóły dot. oferty: www.bip.oborniki.pl , zakładka Oferty pracy
Urząd Miejski Oborniki - 2020-01-21 - Oborniki (wielkopolskie)
praca w godz. 8-15; kontakt osobisty i tel. z pracodawcą w godz. 9-15
Ośrodek Rehabilitacyjno-Wczasowy "EWA" Stanisław Wiencek - 2016-05-10 - Ustka (pomorskie)
Wykształcenie: min. średnie; doświadczenie w obsłudze klienta; obsługa komputera; umiejętności sprzedażowe; zakres obowiązków: aktywna sprzedaż produktów bankowych, obsługa kasowa, sprzedaż produktów ubezpieczeniowych i inwestycyjnych; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
POWSZECHNA KASA OSZCZĘDNOŚCI BANK POLSKI SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-09 - Gliwice (śląskie)
Pracownik ogólnobudowlany
Dominik Krzyszkowski "DOMINEX" - 2018-03-01 - Tarnów (małopolskie)
Obsługa recepcji, przyjmowanie zamówień od klientów, prowadzenie kalendarza firmowego (monitoring ważności polis, umów), przygotowywanie poczty wychodzącej, przyjmowanie poczty przychodzącej, dbanie o porządek w dokumentach firmowych, zaopatrzenie biura, hali oraz magazynu, dbanie o obieg stosownych dokumentów związanych z podejmowanymi czynnościami, dbanie o ład i porządek miejsca pracy, obsługa faktur kosztowych (przyjmowanie, wprowadzanie do systemu). Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
ZANDLEVEN POLSKA SP. Z O. O. - 2017-12-08 - Bielsko-Biała (śląskie)
Wykonywanie pomocniczych prac biurowych.
kontakt przez PUP - 2019-09-17 - Narol (podkarpackie)
Pakowanie towarów - artykułów dekoracyjnych, kompletacja wysyłki. Umowa zlecenie minimum na 6 miesięcy.
kontakt przez PUP - 2020-08-21 - Pabianice (łódzkie)
wg programu stażu (w ramach FP)
kontakt przez PUP - 2020-07-20 - Chorzeszów (łódzkie)
prace związane z prowadzeniem stołówki
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Stary Dzierzgoń (pomorskie)
Strzyżenie damskie i męskie, układanie fryzur, trwała ondulacja, rozjaśnianie, farbowanie włosów, zabiegi pielęgnacyjne włosów i skóry z użyciem preparatów, przyjmowanie zapłaty za usługę, obsługa kasy fiskalnej, utrzymywanie porządku w miejscu pracy. Miejsce pracy: ul. JEDNOŚCI NARODOWEJ 120A, 50-301 WROCŁAWKontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny Praca w godzinach od 10-19, forma zawarcia umowy: umowa o pracę na czas nieokreślony w wymiarze 0,75 etatu. Oferta w sali: H
kontakt przez PUP - 2019-06-18 - Wrocław (dolnośląskie)
zarządzanie kadrą pracowników produkcyjnych i wyznaczanie zadań
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Grójec (mazowieckie)
prowadzenie spraw związanych z inwestycjami na drogach powiatowych, w tym nadzorowanie realizacji dokumentacji projektowych, przygotowywanie dokumentów do przeprowadzenia procedury przetargowej, sporządzanie wniosków o dofinansowanie i realizacja umów, prowadzenie spraw związanych z inżynierią ruchu, w tym sprawdzanie i opiniowanie projektów organizacji ruchu, opiniowanie geometrii drogi w projektach budowlanych, wydawanie zezwoleń na wykorzystanie dróg w sposób szczególny, prowadzenie spraw związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych.
STAROSTWO POWIATOWE WE WRZEŚNI - 2017-06-26 - Września (wielkopolskie)
PRACE PORZĄDKOWE; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE;
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wykonywanie prac ślusarskich i spawalniczych.
PUH ELMAX Jan Żywicki - 2017-10-20 - Tychy (śląskie)
Pielęgniarka
OCHRONA MIENIA "PEWNOŚĆ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-15 - Dębica (podkarpackie)
gotowanie, wydawanie i przyrządzanie potraw
kontakt przez PUP - 2019-08-20 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)