PODINSPEKTOR W BIURZE OBSŁUGI INTERESANTA W URZĘDZIE MIEJSKIM W OBORNIKACH Oborniki oferta pracy Urząd Miejski Oborniki
Stanowisko: PODINSPEKTOR W BIURZE OBSŁUGI INTERESANTA W URZĘDZIE MIEJSKIM W OBORNIKACH
Wynagrodzenie: 2 600 - 4 300 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie rejestru faktur- udzielanie informacji z zakresu spraw załatwionych w Urzędzie Miejskim w Obornikach- przyjmowanie korespondencji adresowej do organów Gminy i Urzędu- Pomoc w prowadzeniu rejestru korespondencji wychodzącej- łączenie rozmów telefonicznych wg kompetencji komórek organizacyjnych- obsługa Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej ePUAP- Pomoc w prowadzeniu archiwum zakładowego- właściwe przechowywanie i archiwizacja akt- szczegóły dot. oferty: www.bip.oborniki.pl , zakładka Oferty pracy
Data publikacji: 2020-01-21
Lokalizacja: Oborniki (wielkopolskie)
Pracodawca: Urząd Miejski Oborniki
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki, powiat: obornicki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie rejestru faktur- udzielanie informacji z zakresu spraw załatwionych w Urzędzie Miejskim w Obornikach- przyjmowanie korespondencji adresowej do organów Gminy i Urzędu- Pomoc w prowadzeniu rejestru korespondencji wychodzącej- łączenie rozmów telefonicznych wg kompetencji komórek organizacyjnych- obsługa Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej ePUAP- Pomoc w prowadzeniu archiwum zakładowego- właściwe przechowywanie i archiwizacja akt- szczegóły dot. oferty: www.bip.oborniki.pl , zakładka Oferty pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 4 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wysokość wynagrodzenia: kategoria: od X do XIV (od 2600,00 do 4300,00) oraz dodatek stażowy wg przepsiów obowiązujących dla jst
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR W BIURZE OBSŁUGI INTERESANTA W URZĘDZIE MIEJSKIM W OBORNIKACH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oborniki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: obornicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oborniki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 4 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,- korzystanie z pełni praw publicznych,- nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- posiadanie nieposzlakowanej opinii,- posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zajmowanie ww. stanowiska,- posiadanie wykształcenia wyższego o specjlaności umożliwiającej wykonywanie zadań na ww. stanowisku,- posiadanie dwuletniego stażu pracy (preferowane: praca w administracji publicznej związana z obsługą klienta)- miejsce wykonywania pracy: Oborniki, godziny pracy: pon. 8-16, wt.-pt. 7-15, okres zatrudnienia: I umowa: 6 miesięcy, II umowa: czas określony, III umowa: czas nieokreślony,*Dodatkowe szczegóły oferty pracy: www.bip.oborniki.pl, zakładka Oferty pracy!!
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski Oborniki
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Obornikach
Adres pracodawcy:
Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki, powiat: obornicki, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1.oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dostępny na www.bip.oborniki.pl, zakładka Oferty pracy), 2.kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie,3.kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,4.oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór oświadczenia wspólnego dla pkt 4 i 5 dostępny na www.bip.oborniki.pl, zakładka Oferty pracy), 5.oświadczenie własne lub opinia lekarza o braku przeciwskazań zdrowotnych do podjęcia pracy na ww. stanowisku (wzór oświadczenia wspólnego dla pkt 4 i 5 - j.w.)Oryginały dokumentów wymienionych w punkcie 2 i 3 należy przygotować do wglądu na rozmowie kwalifikacyjnej.Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w terminie do dnia 30 stycznia 2020r. osobiście w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Obornikach (parter budynku) bądź listownie - decyduje data stempla pocztowego (ul. Marsz. J. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki) w kopercie z napisem " Nabór na stanowisko Podinspektora BOI"Wszystkie szczegóły dot. oferty: www.bip.oborniki.pl, zakładka Oferty pracy!!
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: 30.01.2020
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: obornicki
Gmina pracodawcy: Oborniki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Oborniki
Ulica pracodawcy: Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 76
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Obornikach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 22.01.2020
Oferta pracy ważna do: 30.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 22.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 21.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5152ae015078f781d12715480c72faf4
Podobne oferty pracy
CO ZYSKASZ, PRACUJĄC W WYDAWNICTIW SFINKS:Będziesz tworzyć wspaniale wydane książki o wysokiej wartości merytorycznej! JAKIE BĘDZIESZ MIEĆ OBOWIĄZKI?Będziesz pomagał realizować nasz plan wydawniczy. Będziesz zajmował się redakcją i korektą tekstów. Zadbasz o dobre relacje z autorami, partnerami biznesowymi oraz mediami. Przygotujesz teksty tak do książek, jak i materiałów reklamowych a nawet na stronę internetową! Zajmiesz się przygotowywaniem raportów i zestawień.Będziesz pracować w nowoczesnym, niedawno oddanym do użytku biurze z klimatyzacją i sprzętem oraz oprogramowaniem najnowszej generacji! Masz realny wpływ na kształt książek, które będziemy wspólnie tworzyć! Będziesz pracować z doświadczonym zespołem, który pomoże Ci szybko wdrożyć się i służy radą i pomocą! Dajemy Ci umowę o pracę! Będziesz tworzyć książki, które będą miały patronaty największych stacji telewizyjnych, rozgłośni radiowych i portali internetowych! Będziesz pracować w fajnym, zgranym zespole, nie w zimnej korporacji! Nie mamy dress code, do pracy ubierasz się tak, jak Ci wygodnie! Gwarantujemy dobrą pensję początkową plus premię uznaniowe! Masz szansę na pracę w stabilnej firmie, która odniosła rynkowy sukces! Jeśli chcesz zostać z nami na dłużej damy Ci doskonałe warunki do rozwoju! Książki, które wspólnie wydamy, trafią do milionów czytelników dosłownie na całym świecie!
F.H. SFINKS FILIP TOPCZEWSKI - 2017-02-10 - Częstochowa (śląskie)
Analiza finansowa,alokowania środków finansowych, przygotowywanie raportów finansowych (praca po angielsku i rosyjsku).
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Zabierzów (małopolskie)
przestrzeganie przepisów BHP, obsługa klienta , wykłądanie towaru
AGNES Consulting & Training Jakubczyk Agnieszka - 2016-10-27 - Rzeszów (podkarpackie)
PRACA Z DZIECKIEM O SPECJALNYCH POTRZEBACH EDUKACYJNYCH KL. IV JAKO NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCY
SZKOŁA PODSTAWOWA HUMIN - 2015-12-03 - Humin (łódzkie)
profesjinalne prasowanie garniturów
PPHU JANEX s.c. - 2019-02-11 - Zgierz (łódzkie)
Sprzedaż odzieży używanej
Andrzej Tomkowiak - M&A - 2016-08-12 - Podpniewki (wielkopolskie)
Kontrola jakości dostaw materiałów i półfabrykatów Kontrola jakości procesu produkcyjnego Kontrola i nadzór nad finalnymi produktami Kontrola warunków składania materiałów i wyrobów gotowych Kontrola form przeznaczonych do produkcji Stała kontrola jakościmateriału do produkcji.
Systemy i Technologie Sp. z o.o. - 2018-09-10 - Polkowice (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Baranowo (mazowieckie)
inwentaryzacje wybranego asortymentu, weryfikacja cen, wdrażanie planogramów, przygotowywanie promocji
TESCO POLSKA Sp. z o.o. - 2018-06-07 - Tarnowskie Góry (śląskie)
przyjmowanie opłat, obsługa klientów (1/2 etatu, z możliwością do pełnego)
Firma Handlowo- Usługowa MARIA Maria Zarzycka - 2018-10-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Zakopane (małopolskie)
Produkcja pieczywa, krojenie pieczywa, przygotowanie do wysyłki
"SPOŁEM" Powszechna Spółdzielnia Spożywców we Włodawie - 2018-07-26 - Włodawa (lubelskie)
Wypiek chleba, bułek.
"JANZA" FIRMA PIEKARNICZO-CUKIERNICZA JAN ZAWORSKI - 2017-09-01 - Suwałki (podlaskie)
Sortowanie złomu
Firma Handlowa OZMINIS Frej Piotr - 2017-07-10 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
Załadunki i rozładunki samochodów, przesunięcia wyrobów gotowych z produkcji, sporządzanie dokumentacji magazynowej. Praca w godz. 7-15, 15-23, 23-7.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe ''OKRUSZEK'' Tomasz Jarosiński - 2018-08-20 - Rogozino (mazowieckie)
Zakres najważniejszych zadań:1) procedowanie zagadnień związanych z planowaniem przestrzennym,2) sporządzanie postanowień podziałowych,3) przygotowywanie projektów uchwał wraz z uzasadnieniem,4) sporządzanie w wersji elektronicznej załączników graficznych.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej - http://bip.um.ustka.pl
Urząd Miasta Ustka - 2016-04-22 - Ustka (pomorskie)
Praca w Grochotów 19 A, (3 km od Świebodzic).Cięcie materiałów,trasowanie, wiercenie, czyszczenie spawów.
ALDORA - 2018-09-13 - Grochotów (dolnośląskie)
wykonywanie napraw spawalniczych pojazdów; wykonywanie napraw spawalniczych naczep; dbanie o swoje stanowisko pracy, utrzymywanie czystości i porządku; utrzymywanie powierzonego mienia w pełnej sprawności; szczególna dbałość o powierzone mienie;
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Opole (opolskie)
Przygotowywanie produktów na obszarze kuchni, praca przy obsłudze gości, obsługa kasy fiskalnej, prace porządkowe w restauracji i na terenie restauracji, prace magazynowe.
kontakt przez OHP - 2016-11-21 - Witowice (dolnośląskie)
Dbanie o czystość w obiekcie i pokojach hotelowych.
HOTEL CHOJNIK Sp. z o.o. - 2019-10-30 - Podgórzyn (dolnośląskie)
Obsługa gości zgodnie z obowiązującymi standardami w zakresie: karty menu, imprez okolicznoścciowych, room service, obsługa programu gastronomicznego i kasy.
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
instalacja systemów grzewczych, montaż systemów wod-kan
kontakt przez PUP - 2018-11-06 - Nebrowo Wielkie (pomorskie)
Jak w programie stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Stubno (podkarpackie)
Analiza i ocena zjawisk rodzących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej;Sporządzanie bilansu potrzeb gminy w zakresie zadań własnych i zleconych gminie, dotyczących pomocy społecznej, objętych zakresem obowiązków;Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie realizowanych zadań,Prowadzenie spraw w zakresie zadań własnych gminy dotyczących:przygotowywania decyzji i dokumentów dotyczących płatności zasiłków okresowych,przygotowywania decyzji i dokumentów dotyczących płatności zasiłków stałych,zgłaszania do ZUS do ubezpieczeń emerytalnego, rentowego i zdrowotnego osób pobierających zasiłki stałe oraz świadczenia pielęgnacyjne,opłacania składek na ubezpieczenie zdrowotne określonych w przepisach o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych osób, podejmowania innych zadań z zakresu pomocy społecznej wynikających z rozeznanych potrzeb gminy, w tym tworzenia i realizacji programów osłonowych;Prowadzenie spraw dotyczących zadań zleconych z zakresu administracji rządowej w zakresie wypłacania wynagrodzenia za sprawowanie opiekiWspółpraca w zakresie prowadzonych spraw z pracownikami Ośrodka, organizacjami, instytucjami i innymi jednostkami działającymi w zakresie pomocy społecznej, Sporządzanie sprawozdawczości, przekazywanie jej wojewodzie oraz organom gminy, w tym również w formie dokumentu elektronicznego, z zastosowaniem systemu teleinformatycznego.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-11-19 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-06-04 - Warszawa (mazowieckie)
Montaż okien, drzwi, rolet, bram.
Kaczmarz Magdalena PRESTIGE - 2017-06-22 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Kierowca samochodu ciężarowego - wywrotka, przewóz kruszyw, dbałość o dobry stan techniczny powierzonego sprzętu, dobra organizacacja pracy oraz umiejętność współpracy w zespole.
Firma P.U.H. "Volt" Import-Eksport Janusz Wróbel Świebodzice - 2018-04-07 - Świebodzice (dolnośląskie)
-
Firma Usługowo Handlowa Magdalena Konieczny - OW FAMILIJNI - - 2016-03-18 - Pogorzelica (zachodniopomorskie)
Prowadzenie sekretariatu szkoły; godziny pracy: 7.30- 11.30. Po okresie próbnym istnieje możliwość zmiany wymiaru zatrudnienia na pełny etat.
Liceum Ogólnokształcące im. W. Sierpińskiego - 2017-09-07 - Słupsk (pomorskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za-rozwój oraz wdrożenie różnego typu programowania o różnej funkcjonalności w zależności wymagań;-zarządza poszczególnymi etapami projektu tworzenia programowania, wspiera kierowanie zespołów projektowych, i raportuje do Menedżera Projektu; -identyfikuje potencjalne problemy, z jakością oraz przewiduje metody ich rozwiązania;
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Kraków (małopolskie)