PODINSPEKTOR DS. INWESTYCJI I REMONTÓW Wrocław oferta pracy Starostwo Powiatowe we Wrocławiu

Stanowisko: PODINSPEKTOR DS. INWESTYCJI I REMONTÓW

Wynagrodzenie: 2 600 - 4 000 PLN

Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:1) Prowadzenie spraw związanych z inwestycjami drogowymi w zakresie przebudowy lub remontu dróg2) Prowadzenie nadzoru nad robotami inwestycyjnymi i remontowymi z ramienia Starostwa:- nadzór nad inwestycjami drogowymi z udziałem środków zewnętrznych cały proces inwestycyjny od przekazania placu budowy do odbioru końcowego wraz z rozliczeniem finansowym budowy,- nadzór nad inwestycjami drogowymi ze środków własnych cały proces inwestycyjny od przekazania placu budowy do odbioru końcowego wraz z rozliczeniem finansowym budowy.3) Sporządzanie planów w zakresie budowy, modernizacji oraz remontów mostów, wiaduktów, przepustów i dróg.4) Monitorowanie w terenie stanu nawierzchni jezdni, poboczy, rowów drogowych i innej infrastruktury drogowej.5)Współpraca z Obwodami Drogowymi w zakresie bieżącego utrzymania i prowadzonych inwestycji.6) Opiniowanie i uzgadnianie dokumentacji projektowej w zakresie dróg powiatowych i urządzeń infrastruktury drogowej.7) Przygotowywanie materiałów do przeprowadzania procedur przetargowych w celu wyłonienia wykonawców inwestycji drogowych realizowanych przez Powiat Wrocławski.8)Udział w komisjach przetargowych dla zadań prowadzonych przez Wydział Dróg i Transportu -weryfikacja ofert pod względem rachunkowym i merytorycznym. 9)Sporządzanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów dla inwestycji drogowych i na potrzeby bieżącego utrzymania dróg (remonty i naprawy).10)Opracowywanie programów funkcjonalno-użytkowych dla planowanych inwestycji drogowych.11) Weryfikowanie kompletności dokumentacji projektowej wykonywanej na zlecenie Powiatu Wrocławskiego pod względem formalno-prawnym, merytorycznym i rozwiązań projektowych.12) Bezpośrednia obsługa klientów (mieszkańcy, firmy wykonawcze, samorządowcy itp.) trafiających do Wydziału Dróg i Transportu.13)Obsługa sprzętu i urządzeń biurowych (telefon, komputer, kserokopiarka, skaner,itp.)14) Współpraca z innymi wydziałami Starostwa Powiatowego w zakresie zadań realizowanych przez Wydział Dróg i Transportu.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą, w terminie do dnia 22.09.2017 r. (godz.15:45) na adres: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu, ul. Tadeusza Kościuszki 131, 50-440 Wrocław w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora do spraw inwestycji i remontów w Wydziale Dróg i TransportuDecyduje data faktycznego wpływu oferty do Starostwa, a nie data nadania

Data publikacji: 2017-09-08

Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)

Pracodawca: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
T. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:1) Prowadzenie spraw związanych z inwestycjami drogowymi w zakresie przebudowy lub remontu dróg2) Prowadzenie nadzoru nad robotami inwestycyjnymi i remontowymi z ramienia Starostwa:- nadzór nad inwestycjami drogowymi z udziałem środków zewnętrznych cały proces inwestycyjny od przekazania placu budowy do odbioru końcowego wraz z rozliczeniem finansowym budowy,- nadzór nad inwestycjami drogowymi ze środków własnych cały proces inwestycyjny od przekazania placu budowy do odbioru końcowego wraz z rozliczeniem finansowym budowy.3) Sporządzanie planów w zakresie budowy, modernizacji oraz remontów mostów, wiaduktów, przepustów i dróg.4) Monitorowanie w terenie stanu nawierzchni jezdni, poboczy, rowów drogowych i innej infrastruktury drogowej.5)Współpraca z Obwodami Drogowymi w zakresie bieżącego utrzymania i prowadzonych inwestycji.6) Opiniowanie i uzgadnianie dokumentacji projektowej w zakresie dróg powiatowych i urządzeń infrastruktury drogowej.7) Przygotowywanie materiałów do przeprowadzania procedur przetargowych w celu wyłonienia wykonawców inwestycji drogowych realizowanych przez Powiat Wrocławski.8)Udział w komisjach przetargowych dla zadań prowadzonych przez Wydział Dróg i Transportu -weryfikacja ofert pod względem rachunkowym i merytorycznym. 9)Sporządzanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów dla inwestycji drogowych i na potrzeby bieżącego utrzymania dróg (remonty i naprawy).10)Opracowywanie programów funkcjonalno-użytkowych dla planowanych inwestycji drogowych.11) Weryfikowanie kompletności dokumentacji projektowej wykonywanej na zlecenie Powiatu Wrocławskiego pod względem formalno-prawnym, merytorycznym i rozwiązań projektowych.12) Bezpośrednia obsługa klientów (mieszkańcy, firmy wykonawcze, samorządowcy itp.) trafiających do Wydziału Dróg i Transportu.13)Obsługa sprzętu i urządzeń biurowych (telefon, komputer, kserokopiarka, skaner,itp.)14) Współpraca z innymi wydziałami Starostwa Powiatowego w zakresie zadań realizowanych przez Wydział Dróg i Transportu.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą, w terminie do dnia 22.09.2017 r. (godz.15:45) na adres: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu, ul. Tadeusza Kościuszki 131, 50-440 Wrocław w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora do spraw inwestycji i remontów w Wydziale Dróg i TransportuDecyduje data faktycznego wpływu oferty do Starostwa, a nie data nadania

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 4 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR DS. INWESTYCJI I REMONTÓW

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali technicy budownictwa

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 4 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2017

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali technicy budownictwa (wymagany staż - lata: 1)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), techniczne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera z pakietem MS Office

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:1) spełnianie warunków określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016r. poz. 902 z późn. zm.) dla stanowisk urzędniczych;2) wykształcenie: średnie techniczne lub wyższe techniczne;3) staż pracy: minimum 2-letni w przypadku posiadania jedynie wykształcenia średniego bez kontynuowania nauki na uczelni wyższej; minimum roczny w przypadku posiadania wykształcenia wyższegostaż pracy nie jest wymagany w przypadku studentów 4 lub 5 roku studiów technicznych;4) dobra znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym dla wykonywania zadań na w/w stanowisku5)znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office) oraz innych urządzeń biurowych;6)posiadanie prawa jazdy kategorii B.Wymagania dodatkowe:1) doświadczenie zawodowe lub odbycie stażu w strukturach samorządu terytorialnego;2) mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;3) mile widziane doświadczenie w zakresie udzielania zamówień publicznych4) mile widziane doświadczenie w zakresie archiwizacji dokumentów;5) znajomość programu do obiegu korespondencji (np. Lotus Notes);6) znajomość obsługi oprogramowania kosztorysowego;7) biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie;8) dobra organizacja pracy własnej;9) umiejętność analitycznego myślenia;10) umiejętność redagowania pism urzędowych;11) systematyczność;12) umiejętność efektywnej pracy w zespole;13) rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność i wysoka kultura osobista.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres pracodawcy:
T. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1)kwestionariusz osobowy do pobrania ze strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Powiatu Wrocławskiego http://powiatwroclawski.ibip.wroc.pl/public/get_file.php?id=1076802) list motywacyjny z podaniem numeru telefonu kontaktowego;3)kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, posiadane kwalifikacje lub umiejętności;4)kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;5) kopie dokumentów potwierdzających stopień niepełnosprawności (jeśli dotyczy);6) oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych oraz o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: m. Wrocław

Gmina pracodawcy: Wrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wrocław

Ulica pracodawcy: T. Kościuszki

Numer budynku pracodawcy: 131

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali technicy budownictwa

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.09.2017

Data dodania oferty pracy: 08.09.2017

Oferta pracy ważna do: 22.09.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 08.09.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 08.09.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPRZEDAWCA - FLORYSTA - 925 - 1 000 PLN

wykonywanie wiązanek okolicznościowych, obsługa klienta
F.H.U. OGRODNIK Barbara Gwizdała - 2016-09-13 - Trzebinia (śląskie)

TAPICER - od 2 000 PLN

Produkcja mebli tapicerowanych. Możliwość przyuczenia.
PPUH IWOPOL Iwona Habrajska - 2017-03-28 - Bralin (wielkopolskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 1 850 PLN

obsługa maszyn do produkcji opakowań
kontakt przez OHP - 2016-07-20 - Głogów Małopolski (podkarpackie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 1 750 PLN

Obsługa kasy fiskalnej, dbanie o estetyczny wygląd i ekspozycje towarów, praca w zespole, dbanie o czystość i porządek na markecie, praca na stoisku mięsnym, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy DINO
DINO POLSKA S.A. - 2015-12-02 - Mikstat (wielkopolskie)

PROJEKTANT SIECI SANITARNYCH - ASYSTENT - od 2 000 PLN

Doradzanie w projektowaniu systemów instalacji sanitarnych, posługiwanie się przyrządami kreślarskimi oraz komputerem z oprogramowaniem do projektowania.
Zakład Instalacji Sanitarnych Projektowanie i Nadzór Inwestorski H.i D. Gędek s.c. - 2017-07-06 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA IPROWADZENIA INWESTYCJI - od 2 000 PLN

Zakres wykonywanych zadań, a w szczególności:1) przygotowanie inwestycji strategicznych, a w tym:- uzyskanie podstawowych założeń i warunków technicznych do projektowania;- przygotowanie wymaganych założeń i warunków technicznych do projektowania;- udział w komisjach przetargowych;- przygotowanie projektów umów;- współpraca na każdym etapie z uczestnikami procesu inwestycyjnego, w tym egzekwowanie skutków niewykonania lub nienależytego wykonania umów przez wykonawców;- koordynacja procesu uzyskania pozwolenia na budowę;- sprawdzenie i ocena kompletności dokumentacji projektowej;- dokonanie uzgodnień dokumentacji projektowej;- przygotowanie oświadczeń w sprawie własności gruntów;- przygotowanie i złożenie wniosku o pozwolenie na budowę;- pomoc wykonawcy w przygotowaniu i złożeniu wniosku o pozwolenie na budowę;- zarządzanie projektami w ramach Partnerstwa Publiczno - Prywatnego pn. ,,Modernizacja Energetyczna obiektów użyteczności publicznej w Płocku" .2) koordynacja i nadzór całości inwestycji- uzgadnianie zmian w dokumentacji projektowej;- uzgadnianie wydatkowania środków finansowych;- kontrola zgodności wykonania prac z przyjętym harmonogramem rzeczowo - finansowym;- nadzór na budowie (organizacja i udział w naradach, w tym koordynacyjnych).3) Współpraca techniczno - ekonomiczna z jednostkami zewnętrznymi:- usługi naukowo badawcze;- wymiana informacji.4) bieżąca współpraca z Inwestorem Zastępczym oraz Generalnym Wykonawcą w zakresie obowiązków Inwestora Bezpośredniego:- udział w rozwiązaniu problemów techniczno organizacyjnych;- dokonywanie uzgodnień zmian dokumentacji projektowej oraz środków finansowych;- udział w naradach koordynacyjnych.5) opracowywanie i aktualizowanie harmonogramów techniczno - finansowych realizacji inwestycji, weryfikowanie rozliczeń finansowych podmiotów biorących udział w realizacji inwestycji.6) sporządzanie bilansów, sprawozdań, informacji z zakresu realizowanych inwestycji.
Urząd Miasta Płocka - 2017-05-25 - Płock (mazowieckie)

SPRZEDAWCA-MONTAŻYSTA(D) - od 1 850 PLN

przygotowanie oferty i wyceny projektu, obsługa klienta i fakturowanie sprzedaży, montaż sprzedanego towaru. Obowiązki pracownika obejmują sprzedaż i montaż elementów kompozytowych (desek).
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Tarnów (małopolskie)

MONTER WIĄZEK PRZEWODÓW ORAZ DONOSZĄCY - od 2 184 PLN

wykonywanie prac polegających na skręcaniu wiązek elektrycznych, samochodowych
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Stara Iwiczna (mazowieckie)

SPAWACZ TIG FM5 - do 3 200 PLN

spawanie konstrukcji stalowych; certyfikat spawalniczy
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Gliwice (śląskie)

MERCHANDISER - PRACOWNIK DO WYKŁADANIA TOWARU - od 9 PLN

WYKŁADANIE TOWARÓW, DBAŁOŚĆ O DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW, RAPORTOWANIE
kontakt przez OHP - 2016-09-05 - Gdynia (pomorskie)

PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. WYMIARU PODATKÓW - od 2 100 PLN

Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:Terminowe i prawidłowe pod względem merytorycznym i formalnym dokonywanie wymiaru podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego od osób fizycznych wg przydzielonego alfabetycznego wykazu ulic na terenie miasta Płocka;Prowadzenie ewidencji nieruchomości, rejestrów wymiarowych, rejestrów przypisów i odpisów;Sporządzanie sprawozdań z zakresu wymiaru podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego;Przygotowywanie podań w sprawach ulg, umorzeń, odroczeń terminu płatności i innych pism do rozpatrzenia przez Prezydenta Miasta;Prowadzenie spraw związanych z odwołaniami od decyzji organu podatkowego I instancji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego;Kontrola wstępna dokumentów składanych przez podatników w zakresie prawidłowości ich wypełnienia;Kontrola powszechności i prawidłowości opodatkowania osób fizycznych podatkiem od nieruchomości, rolnym i leśnym;Wszczynanie postępowania karno-skarbowego w zakresie naruszania przepisów ustawy o podatkach i opłatach lokalnych;Przeprowadzanie postępowania wyjaśniającego w przypadku wątpliwości, co do rzetelności złożonych przez podatników dokumentów;Wydawanie i rejestrowanie zaświadczeń dla osób fizycznych i prawnych o nie zaleganiu z należnościami na rzecz Gminy oraz potwierdzających figurowanie w ewidencji podatkowej;Wystawianie wezwań podatnikom w celu uzyskania niezbędnych informacji;Przygotowywanie projektów: pism, decyzji, postanowień, zarządzeń, uchwał, odpowiedzi na interpelacje, analiz i innych dokumentów;Przygotowywanie materiałów i opracowań dla Rady i jej komisji oraz przełożonych;Wykonywanie zadań i załatwianie spraw zgodnie z Ordynacją Podatkową i Instrukcją kancelaryjną;Bieżąca i prawidłowa archiwizacja dokumentów.
Urząd Miasta Płocka - 2018-08-02 - Płock (mazowieckie)

PRACOWNIK ZAŁADUNKU I ROZŁADUNKU - 1 050 - 1 176 PLN

Załałdunek i rozładunek przesyłek oraz inne prace magazynowe.
Grupa Progres Sp. z o.o. Sp. K. - 2015-12-02 - Straszyn (pomorskie)

POMOC BLACHARZA SAMOCHODOWEGO - od 2 000 PLN

drobne naprawy mechaniczne, prace blacharskie (szpachlowanie, lakierowanie)
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

RECEPCJONISTKA - od 2 200 PLN

Prace recepcjonistki.
P.P.H.U. " PRZEMYK" Tadeusz Okulski - 2016-02-22 - Rozewie (pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNY - od 2 200 PLN

Praca przy produkcji farb w areozolu, dobra organizacja, pracowitość.
CHAMPION COLOR PLUS SP.ZO.O. - 2016-02-17 - Połchowo (pomorskie)

ELEKTRYK - od 2 100 PLN

Elektryk refundowane - uzupełnienie
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)

MURARZ - od 4 000 PLN

Brak danych
ZAKŁAD REMONTOWO - BUDOWLANY JOACHIM GASZ - 2017-11-16 - Zdzieszowice (opolskie)

SPRZEDAWCA W STACJI PALIW - od 2 100 PLN

Obsługa klienta.Praca na sklepie.
BDG Sp. z o.o. - STACJA PALIW LOTOS - 2018-03-13 - Ropczyce (podkarpackie)

ELEKTROMONTER MASZYN I URZĄDZEŃ - 2 100 - 3 000 PLN

Elektromonter maszyn i urządzeń
Metroelektronika AMP Marek Wasielewski - 2018-01-17 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Radomsko (łódzkie)

OSOBA DO LEPIENIA PIEROGÓW - od 14 PLN

lepienie pierogów, praca dorywcza dwa - trzy dni w tygodniu
DMT Tomasz Kawa - 2018-07-04 - Rzeszów (podkarpackie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - do 2 016 PLN

Kierowanie pojazdem, nadzór nad pracami załadowczymi, rozładunku, codzienna obsługa pojazdu, kontrola stanu ogumienia, płynów.
PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO SPEDYCYJE WAK-TRANS SP. Z O.O.K-KOŹLE - 2016-09-22 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

MAGAZYNIER-PRACOWNIK MAGAZYNU - od 2 400 PLN

przyjmowanie towaru do magazynu,posługiwanie się obowiązującą dokumentacją magazynową,instrukcjami i normami,przygotowywanie towaru do wysylki,ciągle monitorowanie stanów magazynowych
GROCLIN S.A. GRODZISK WLKP. - 2018-01-09 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)

PODINSPEKTOR DS GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI- OFERTA KONKURSOWA - od 2 100 PLN

opisany w ogłoszeniu na stronie internetowej www.goleszow.bip.net.pl
Urząd Gminy Goleszów - 2018-06-20 - Goleszów (śląskie)

SPECJALISTA - do 2 700 PLN

a) przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b) wprowadzanie danych do programu komputerowego,c) prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d) przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e) współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f) przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g) sporządzanie sprawozdań,h) tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i) prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-09-01 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

HANDLOWIEC - od 2 000 PLN

organizowanie sieci sprzedaży, także w Chinach, analizowanie rynku, sporządzanie umów i zamówień towarowych, zamawianie towaru w języku chińskim, wykonywanie prac zleconych przez zarząd, zastępowanie innych pracowników w razie ich choroby lub nieobecności
kontakt przez PUP - 2016-12-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 1 850 PLN

Praca na produkcji wędlin
Zakład Mięsny SMOLAREK Marian Smolarek - 2016-04-08 - Milicz (dolnośląskie)

SPRZĄTACZKA - do 13 PLN

Wykształcenie i doświadczenie- brak wymagań; sprzątanie dwóch klatek schodowych, utrzymanie czystości na klatkach schodowych od poziomu 1 do ostatniego piętra (2 piętra), mycie podłóg, zamiatanie podłóg, mycie drzwi wejściowych do klatek, mycie okien (co 2 miesiące), wycieranie parapetów, trzepanie wycieraczek na klatkach schodowych, przemywanie skrzynek na listy, przemywanie hydrantów, mycie balustrad szklanych na klatkach schodowych z poręczami, usuwanie pajęczyn z sufitów, ścian i sprzętu znajdującego się w pomieszczeniach,opróżnianie koszy na śmieci przy wejścia do klatki schodowe, opróżnianie popielnicy, zgłaszanie Zarządcy zauważonych awarii i uszkodzeń instalacji, dbanie o powierzony sprzęt, środku czystości, środki higieniczne,zgłaszanie Zarządcy zapotrzebowania na narzędzia, środki czystości; umowa zlecenie; czas sprzątania: ok. 4 godz. dziennie; miejsce pracy: Gliwice, Osiedle Wiśniowe Wzgórze
NEXX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-22 - Gliwice (śląskie)


Wybierz powiat