PODINSPEKTOR DS. INWESTYCJI I FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH Łęczna oferta pracy STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ
Stanowisko: PODINSPEKTOR DS. INWESTYCJI I FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 400 PLN
Zakres obowiązków: Realizacja zadań wymienionych w ogłoszeniu o naborze. Pełna informacja o szczegółach naboru dostępna na stronie internetowej: http://spleczna.bip.e-zeto.eu.
Data publikacji: 2020-06-09
Lokalizacja: Łęczna (lubelskie)
Pracodawca: STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna, powiat: łęczyński, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Realizacja zadań wymienionych w ogłoszeniu o naborze. Pełna informacja o szczegółach naboru dostępna na stronie internetowej: http://spleczna.bip.e-zeto.eu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR DS. INWESTYCJI I FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łęczna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łęczyński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0610
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łęczna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser) (wymagany staż - lata: 3)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Specjalista administracji publicznej
wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Pełna informacja o wymaganiach kwalifikacyjnych i szczegółach naboru dostępna na stronie internetowej: http://spleczna.bip.e-zeto.eu/.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ
danePracodawcy_nip: 7132398078
danePracodawcy_regon: 431029168
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łęcznej
Adres pracodawcy:
Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna, powiat: łęczyński, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wykaz wymaganych dokumentów oraz sposób złożenia - zamieszczony jest w ogłoszeniu o naborze - na stronie Starostwa Powiatowego - http://spleczna.bip.e-zeto.eu/.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: łęczyński
danePracodawcy_kodPowiatu: 0610
Gmina pracodawcy: Łęczna
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łęczna
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0956388
Ulica pracodawcy: Jana Pawła II
Numer budynku pracodawcy: 95A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łęcznej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242109
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 09.06.2020
Oferta pracy ważna do: 23.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 09.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 09.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7b1a9a740c5bb07b97485a60fbc88a18
Podobne oferty pracy
Bieżąca obsługa klienta, obsługa imprez okolicznościowych
PUB Kawiarnia STARÓWKA Ewa Marta Markuc - 2018-01-22 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Wprowadzanie wyciągów bankowych oraz raportów kasowych; prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem, wdrażaniem i rozliczaniem funduszy strukturalnych; opracowywanie wniosków i kierowanie ich do właściwych organów państwowych w celu pozyskania środków finansowych na realizację zadań gminnych z funduszy Unii Europejskiej; monitorowanie realizacji zadań inwestycyjnych finansowanych z funduszy Unii Europejskiej oraz ocena ich wykonania; umiejętność pracy w Generatorze Wniosków Aplikacyjnych oraz w Generatorze Wniosków Płatniczych; pełnienie zastępstwa za pracownika realizującego zadania kasjera
Dom Pomocy Społecznej w Koszalinie - 2016-09-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obsluga spycharki
Bogunia Andrzej Usługi Budowlano-Sprzętowe, Transportowe i Handlowe - 2017-03-24 - Jaroszowice (małopolskie)
- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła kompleksową ewidencję wszystkich projektów finansowych z funduszy europejskich realizowanych przez CUW Katowice i jednostki obsługiwane; opracowywać karty projektów w uzgodnieniu z kierownikami i księgowymi projektów i ich bieżąca aktualizacją; weryfikowała i udzielała pomocy merytorycznej przy przygotowywaniu dokumentacji i wniosków oraz wniosków o płatność i zmian w WPF księgowym projektów; wprowadzała dane do systemu LSI- na wniosek przełożonego; przeprowadzała kontrolę formalno- rachunkową dokumentów związanych z realizacją projektów; na bieżąco kontrolowała wykonanie wydatków w zakresie zgodności z planem każdego z projektów; na bieżąco monitorowała przepisy prawne dotyczące projektów; przygotowywała projekty korespondencji prowadzonej przez Referat.- Wynagrodzenie: od 2900 do 3480 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę na zastępstwo. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu od zaraz od stycznia 2018.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe o kierunku administracja, ekonomia lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe 4 lata pracy( umowa o pracę). Wymagane umiejętności: znajomość ustawy Kodeks Postepowania Administracyjnego (Dz U 2017 poz 1257); znajomość programów Word i Excel; obsługa urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-12-19 - Katowice (śląskie)
dostarczanie przesyłek
kontakt przez PUP - 2019-03-25 - Kraśnik (lubelskie)
wymiana opon, klejenie opon, wyważanie kół
Cezary Musiał Przedsiębiorstwo Usługowo-Transportowe CEZAR - 2019-05-09 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
pozyskiwanie nowych klientów dla firmy w Polsce i za granicą, budowanie bazy klientów, prowadzenie rozmów handlowych, praca na terenie Polski i za granicą
kontakt przez PUP - 2018-12-14 - Kraków (małopolskie)
Do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:•Odpowiedzialność za planowanie produkcji;•Przeprowadzanie analiz, porównań i zestawień niezbędnych do prawidłowego sformułowania planów produkcji;•Organizowanie sprawnego przepływu materiałów, surowców produkcyjnych i produktów gotowych;•Koordynowanie produkcji z działem zakupów, sprzedaży, jakości i magazynem wyrobów gotowych;•Kontrola stanu magazynu surowców wsadowych;•Zabezpieczenie surowców i materiałów pod produkcję;•Raportowanie;Od osoby ubiegającej się o w/w stanowisko oczekujemy:•Wykształcenia wyższego – (preferowany kierunek: Odlewnictwo lub Metalurgia)•Doświadczenia na podobnym stanowisku - dodatkowy atut;•Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu umożliwiającym ko
Alumetal Poland Sp. z o.o. Zakład Gorzyce - 2017-03-27 - Gorzyce (podkarpackie)
montaż instalacji wodno - kanalizacyjnych, gazowych i centralnego ogrzewania
DANIEL HOJAN KRONOS - 2016-02-15 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
praca przy produkcji kebabu, dobieranie odpowiednich partii mięsa, dozowanie składników, obkrawanie uformowanego rożna, formowanie kebaba, praca stojąca
Madosi Kebap Food Sp. z o.o. - 2016-02-11 - Świdnica (dolnośląskie)
- obsługa wtryskarki Krauss mafei oraz maszyny montującej Toelke- praca stojącaUmowa zlecenia na okres 3 lat, 40 h/tyg.
kontakt przez PUP - 2019-01-08 - Łódź (łódzkie)
opracowywanie kadencyjnego planu promocji miasta określającego podstawowe kierunkii metody działania w zakresie kreowania pozytywnego klimatu inwestycyjnego i wizerunku miasta oraz podstawy systemu informowania o warunkach inwestowania i rozwoju przedsiębiorczości na jego terenie, opracowywanie oraz realizacja zatwierdzonych przez organy Gminy rocznych planów promocji miasta w ramach przyznanych środków budżetowych, przygotowywanie warunków do nawiązywania oraz organizacja kontaktów z innymi krajowymi i zagranicznymi organami administracji publicznej, a także instytucjamifinansowymi i gospodarczymi oraz organizacjami społecznymi w zakresie służącympromocji miasta, w szczególności w pozyskiwaniu wsparcia finansowego, organizacyjnotechnicznego dla inwestycji i rozwoju przedsiębiorczości na terenie miasta, prowadzenie konferencji prasowych, nadzór nad miejską stroną internetową oraz portalami społecznościowymi prowadzonymi, przez gminę i inne jednostki organizacyjne w ramach schematu organizacyjnego, organizację i obsługę odczytów, konferencji, seminariów i innych imprez promocyjnych i informacyjnych, umożliwiających nawiązywanie wzajemnych kontaktów przez instytucje, podmioty gospodarcze i organizacje społeczne funkcjonujące na terenie miasta i podmioty zewnętrzne, których działalność może przyczynić się do rozwoju miasta, koordynowanie wszelkich działań związanych z przyznawaniem imprezom/wydarzeniem tytułu Honorowego Patronatu Prezydenta Miasta, obsługa w zakresie wydawania / zamawiania gadżetów z logo miasta, wykonywanie zadań z zakresu przeciwdziałania i zwalczania skutków klęsk żywiołowych, katastrof, awarii, skażeń i innych zagrożeń o powszechnym lub lokalnym zasięgu oraz zadań obronnych zgodnie z odrębnymi przepisami szczególnymi ustalonymi na określoną okoliczność oraz poleceniami Prezydenta Miasta, przygotowywanie i przedkładanie Wydziałowi Strategii, Rozwoju i Środków Pomocowych lub innej właściwej komórce organizacyjnej Urzędu, dokumentów i danych znajdujących się w zasobach Biura, niezbędnych do prowadzenia postępowania w sprawie pozyskania i rozliczenia dotacji oraz innych środków pomocowych służących dofinansowaniu zadań Biura Informacji i Promocji Miasta.
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
szlifowanie, skręcanie
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Radomsko (łódzkie)
Twój dzień w Bankier Operator Finansowy będzie polegał m.in. na: - doradztwie kredytowym oraz bieżącej obsłudze klientów, - sprzedaży produktów finansowych, - aktywnym budowaniu i utrzymywaniu relacji z klientem,- raportowaniu swoich wyników oraz realizacji wyznaczonych celów.
BANKIER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-05-23 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
Serwis maszyn do pozyskiwania mleka
NAPRAWA URZĄDZEŃ ROLNICZYCH Danuta Witkowska - 2020-07-13 - Gostyń (wielkopolskie)
obsługa sekretariatu
Biuro Rachunkowe Fabryka Natalia Halicka - 2018-06-11 - Bytom (śląskie)
Kompleksowa obsługa recepcji, obsługa gości hotelowych, utrzymanie czystości na stanowisku pracy i w obiekcie
kontakt przez PUP - 2018-10-22 - Malbork (pomorskie)
pomoc w kuchnii w przygotowaniu produktów do obiadu, zmywanie naczyń
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Zielona Góra (lubuskie)
Praca w godz. od 7.30-15.30. Nauczyciel dzieci z niepełnosprawnośćcą.
Stowarzyszenie na Rzecz Autyzmu "Uczymy się żyć razem" - 2018-10-16 - Kup (opolskie)
1. Wystawianie faktur,2. Wysyłanie i przyjmowanie korespondencji,3. Obsługa sklepu internetowego.4. Obsługa komputera.
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Świnice Warckie (łódzkie)
sprzedaż art. spożywczych, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2019-08-22 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
KONKURS! Szczegółowe informacje w BIP Urzędu Miasta Knurów w zakładce "Ogłoszenia o naborze pracowików".Wykształcenie: wyższe; biegła obsługa komputera; znajomość wyszczególnionych w ogłoszeniu o naborze ustaw; nieposzlakowana opinia; niekaralność; korzystanie z pełni praw cywilnych i publicznych; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2019-05-14 - Knurów (śląskie)
obsuga urządzeń biurowych, odbieranie poczty i telefonów.
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Cianowice (małopolskie)
Zakres wykonywanych zadań, a w szczególności:1) Pozyskiwanie funduszy europejskich:- monitoring dostępnych środków z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej (UE) oraz innych środków europejskich możliwych do pozyskania na finansowanie społeczno - edukacyjnych działań Miasta,- przygotowanie, kompletowanie oraz składanie dokumentacji aplikacyjnej,- współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu i miejskimi jednostkami organizacyjnymi w zakresie pozyskiwania funduszy europejskich,- współpraca z samorządami innych krajów w zakresie pozyskiwania środków pomocowych,- gromadzenie danych niezbędnych do właściwego opracowywania dokumentacji aplikacyjnej, w tym danych charakteryzujących rozwój Miasta oraz danych dotyczących założeń społeczno gospodarczych;2) Pomoc w koordynacji projektów lub koordynacja projektów społecznych realizowanych w Urzędzie Miasta Płocka współfinansowanych z funduszy europejskich:- udział w pracach zespołów projektowych,- współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu i miejskimi jednostkami organizacyjnymi w realizacji projektów,- utrzymywanie bieżących kontaktów z instytucją zarządzającą/instytucją wdrażającą,- opracowywanie sprawozdań, wniosków o płatność i innych dokumentów niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu;3) Monitoring projektów:- monitorowanie zgodności przedsięwzięć współfinansowanych z funduszy strukturalnych UE i innych środków pomocowych, realizowanych przez komórki organizacyjne Urzędu Miasta Płocka z zaakceptowanymi wnioskami aplikacyjnymi, umowami o dofinansowanie, odpowiednimi wytycznymi instytucji zarządzającej/instytucji wdrażającej, itp.,- konsultowanie i współpraca z miejskimi jednostkami organizacyjnymi przy realizowanych przez nie projektach współfinansowanych z funduszy strukturalnych UE i innych środków pomocowych,- wsparcie merytoryczne i organizacyjne Wydziału Kontroli w prowadzonych działaniach kontrolnych;4) Udzielanie informacji na wniosek zainteresowanych organizacji oraz przedsiębiorców na temat możliwości pozyskiwania środków z funduszy unijnych.
Urząd Miasta Płocka - 2017-11-03 - Płock (mazowieckie)
planowanie strategii rekrutacyjnej przy uwzględnieniu profilu danej firmy i oczekiwań pracodawcy opracowanie zasad i procedur rekrutacji wewnętrznej i zewnętrznej współtworzenie profilu kandydata tworzenie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnychprzyjmowanie dokumentów kandydatów do pracy i dokonywanie ich selekcji przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z wybranymi kandydatami monitorowanie rynku pracy, poszukiwanie kandydatów na specjalnych portalach, współpraca z agencjami pracy tymczasowej i firmami doradztwa personalnegosporządzanie raportów, opinii i rekomendacjibudowanie relacji z klientami firmy.
kontakt przez PUP - 2020-02-17 - Kraków (małopolskie)
Pomoc w pracy fotografa
kontakt przez PUP - 2019-01-14 - Zamość (lubelskie)
pracownik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2020-02-13 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
prace ogólnobudowlane, możliwość przyuczenia do zawodu
ZAKŁAD BUDOWNICTWA KANADYJSKIEGO ''EKO - DOM'' - 2016-05-12 - Koło (wielkopolskie)
obsługa magazynu
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Dęblin (lubelskie)
dbanie o jakość wytwarzanych produktów, produkcja części według instrukcji i wytycznych, kontrola parametrów pracy maszyny i urządzeń pomocniczych, uzupełnienie dokumentacji związanej z produkcją, dbanie o czystość i porządek miejsca pracy
kontakt przez OHP - 2018-04-10 - Wrocław (dolnośląskie)