PODINSPEKTOR DS. GOSPODARKI LOKALAMI W WYDZIALE LOKALOWYM Racibórz oferta pracy Urząd Miasta Racibórz
Stanowisko: PODINSPEKTOR DS. GOSPODARKI LOKALAMI W WYDZIALE LOKALOWYM
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: I. Wymagania :1) niezbędne: a)wykształcenie wyższe: administracja, ekonomia lub prawo b)obywatelstwo polskiec)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)znajomość: ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie Gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego; Kodeksu cywilnego ( księga pierwsza, księga trzecia: tytuł XVII Najem i dzierżawa, tytuł XVIII Użyczenie); ustawy o samorządzie gminnym.II.Warunki pracy na stanowisku:a)praca biurowa 90 %b)praca w terenie 10 %c)praca przy komputerzed)pełny wymiar czasu pracye)zatrudnienie od 01.11.2017 r.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu sierpniu 2017 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1.Prowadzenie spraw z zakresu najmu lokali mieszkalnych.2.Prowadzenie spraw związanych z obowiązkiem zapewnienia lokali zamiennych.3.Prowadzenie spraw związanych z adaptacją pomieszczeń niemieszkalnych na lokale mieszkalne.4.Przygotowywanie projektów uchwał Rady Miasta Racibórz i zarządzeń Prezydenta Miasta Racibórz dotyczących zasad wynajmowania lokali mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miasta Racibórz, wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy.5.Prowadzenie obsługi administracyjno-technicznej posiedzeń Społecznej Komisji Mieszkaniowej.6.Przyjmowanie od zarządców nieruchomości danych dotyczących czynszów najmu lokali mieszkalnych nie należących do publicznego zasobu mieszkaniowego celem przygotowania zestawienia wyżej wymienionych danych do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego.
Data publikacji: 2017-09-07
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Racibórz
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Batorego 6, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
I. Wymagania :1) niezbędne: a)wykształcenie wyższe: administracja, ekonomia lub prawo b)obywatelstwo polskiec)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)znajomość: ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie Gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego; Kodeksu cywilnego ( księga pierwsza, księga trzecia: tytuł XVII Najem i dzierżawa, tytuł XVIII Użyczenie); ustawy o samorządzie gminnym.II.Warunki pracy na stanowisku:a)praca biurowa 90 %b)praca w terenie 10 %c)praca przy komputerzed)pełny wymiar czasu pracye)zatrudnienie od 01.11.2017 r.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu sierpniu 2017 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1.Prowadzenie spraw z zakresu najmu lokali mieszkalnych.2.Prowadzenie spraw związanych z obowiązkiem zapewnienia lokali zamiennych.3.Prowadzenie spraw związanych z adaptacją pomieszczeń niemieszkalnych na lokale mieszkalne.4.Przygotowywanie projektów uchwał Rady Miasta Racibórz i zarządzeń Prezydenta Miasta Racibórz dotyczących zasad wynajmowania lokali mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miasta Racibórz, wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy.5.Prowadzenie obsługi administracyjno-technicznej posiedzeń Społecznej Komisji Mieszkaniowej.6.Przyjmowanie od zarządców nieruchomości danych dotyczących czynszów najmu lokali mieszkalnych nie należących do publicznego zasobu mieszkaniowego celem przygotowania zestawienia wyżej wymienionych danych do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR DS. GOSPODARKI LOKALAMI W WYDZIALE LOKALOWYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2017
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Racibórz
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Batorego 6, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1.list motywacyjny wraz z numerem telefonu i adresem e-mail w celu powiadomienia o zakwalifikowaniu się do postępowania kwalifikacyjnego,2.kwestionariusz osobowy,3.kopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie,4.oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych i nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne,5.oświadczenie kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w BIP danych osobowych - zgodnie z wymogami ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t.j. Dz. U z 2016 r. poz. 902)6.oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,7.oświadczenie kandydata że posiada nieposzlakowaną opinię,8.oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.Druki oświadczeń i kwestionariusza osobowego dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bipraciborz.pl) w zakładce Praca w Urzędzie Druki do pobrania lub Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, pok. 213.Oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane.Kandydaci spełniający wymagania niezbędne uczestniczyć będą w postępowaniu kwalifikacyjnym obejmującym:Etap I test z wiedzy z zakresu ustaw wymienionych w pkt. I ppkt. 2aEtap II rozmowa kwalifikacyjna.O zakwalifikowaniu do uczestnictwa w postępowaniu wszyscy kandydaci zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją Nabór na stanowisko podinspektora ds. gospodarki lokalami w Wydziale Lokalowym z podaniem imienia i nazwiska kandydata oraz adresu do korespondencji, w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, w terminie do 18.09.2017 r. lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu oferty do Urzędu). Zgodnie z ustawą z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t. j. Dz. U z 2016 r. poz. 902) publikacji w BIP i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Racibórz podlegają dane osobowe osoby zatrudnionej w wyniku przeprowadzonego naboru. Szczegółowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 32 75-50-663.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Adres strony pracodawcy: www.bipraciborz.pl
Ulica pracodawcy: Batorego
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data dodania oferty pracy: 07.09.2017
Oferta pracy ważna do: 18.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 07.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprzątanie klatek schodowych, obiektów, 7/8 etatu
Eco Marek Antczak - 2016-04-19 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
obsługa sekretariatu, prowadzenie elektronicznej bazy danych, obsługa bezrobotnych, obsługa pracodawców, przyjmowanie i wyszukiwanie ofert pracy, organizowanie zebrań, obsluga urzadzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Syców (dolnośląskie)
organizacja pracy zespołu 5-7 pracowników mechanicznego warsztatu produkcyjnego, nadzór nad realizacją zleceń produkcyjnych- planowanie procesu produkcji, kontrola jakości, egzekwowanie zadań, wsparcie pracowników podczas wykonywania zadań produkcyjnych, współpraca z projektantami w zakresie opracowania produkcyjnej dokumentacji technicznj, nadzór nad sprawnością maszyn i urządzeń warsztatowych, planowanie przeglądów i remontów, nadzór nad sprzętem kontrolno- pomiarowym, dbałość o zapewnienie właściwych warunków pracy i bezpieczeństwa pracowników
Corol Sp. z o.o. - 2017-01-27 - Janikowo (wielkopolskie)
min. 3 lata doświadczenia w prowadzeniu BUS-a, rozwożenie towaru na terenie Ostrowa i okolic, 1 zmiana: 3-12, wynagrodzenie: 2800+premia uznaniowa
Piekarnia Zenon i Krystyna Wieczorek - 2017-05-05 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
transport międzynarodowykierowca samochodu ciężarowego z naczepą samowyładowczą
DIANA Małgorzata Buczek-Cebula - 2018-08-30 - Mielec (podkarpackie)
montaż stelaży, siedzień samochodowych
'ADECCO POLAND' SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-07 - Świebodzin (lubuskie)
Zbrojarz, praca na wysokości.
JANUS ANDRZEJ - FIRMA BUDOWLANA "ZBROJAN" - 2017-07-03 - Małogoszcz (świętokrzyskie)
Wykonywanie pracy zgodnie z zasadmi techniki obsługi klienta.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Dowóz własnych materiałów.
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Sitkówka (świętokrzyskie)
pracownik produkcji w mleczarni
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska - 2016-07-19 - Pawłowice (śląskie)
Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) Rejestrowanie wydarzeń.2) Montaż materiałów filmowych na potrzeby programu Wieści z Ratusza.3) Nagrywanie i montaż materiałów promocyjnych.4) Prowadzenie archiwum filmowego Urzędu Miasta.5) Obsługa sprzętu do głosowania w czasie wskazanych sesji Rady Miasta.6) Obsługa nagłośnienia i sprzętu audiowizualnego na auli Urzędu Miasta Płocka.7) Zastępowanie osoby redagującej Wieści z Ratusza w razie jej nieobecności.8) Monitorowanie publikacji prasowych o tematyce związanej z działalnością Urzędu oraz jednostek organizacyjnych miasta i podejmowanie działań zmierzających do należytego wykorzystania w pracy Urzędu Miasta Płocka.9) Analiza i przygotowanie materiałów prasowych na potrzeby Urzędu Miasta Płocka.10) Skład i przygotowanie do druku miesięcznika Miasto Żyje.
Urząd Miasta Płocka - 2017-10-04 - Płock (mazowieckie)
Szlifowanie kadłubów statków i zbiorników
BANGER SPÓŁKA Z O.O. - 2016-03-31 - Łęgowo (pomorskie)
pozyskiwanie, zrywka drewna oraz inne prace leśne
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Stega Mała (warmińsko-mazurskie)
- utrzymywanie czystości i porządku na terenie obiektu,- drobne prace konserwatorskie
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Góra (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Praca na powyższym stanowisku polega na organizowaniu pracy członka kierownictwa, zapewnieniu właściwego funkcjonowania sekretariatu oraz nadzoru nad obiegiem korespondencji wpływającej do sekretariatu.Ważniejsze zadania: nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem sekretariatu członka kierownictwa, załatwianie spraw zleconych bezpośrednio przez członka kierownictwa , prowadzenie terminarza narad i spotkań z udziałem członka kierownictwa oraz organizowanie tych spotkań, przygotowywanie tygodniowych informacji o planowanych działaniach przez członka kierownictwa przyjmowanie i przedkładanie członkowi kierownictwa pism zastrzeżonych do jego wglądu, rejestrowanie pism skierowanych do członka kierownictwa, udzielanie bieżącej informacji interesantom, w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych, organizowanie przyjęć interesantów przez członka kierownictwa w sprawach skarg i wniosków oraz nadzór nad prawidłowym prowadzeniem rejestru interwencji mieszkańców, tłumaczenie korespondencji i dokumentów zagranicznych zastępstwo na czas nieobecności pracownika ds. obsługi sekretariatu członka kierownictwa
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-01-22 - Słupsk (pomorskie)
pon- pt 8-16
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Opole (opolskie)
murowanie, malowanie, przygotowywanie zaprawy, donoszenie materiałów budowlanych, malowanie ścianek, układanie cegiełpraca na umowę zlecenie 160 godzin w miesiącu, praca 7 dni w tygodniu w przedziale godzinowym 6:00-22:00oferta dostępna w sali D
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Wrocław (dolnośląskie)
-przygotowywanie projektow i prezentacji tech. i hanlowym,-rozwiazywanie problemów technicznych,-wspieranie techniczne w procesie projektowym,analiza problemów i ich rozwiązywanie,-utrzyymywnaie kontaktów z producentami,- instalacja pakietów Bitdefender Home,instalacja systemów operacyjnych, oprogramowania biurowego, konfiguracja TCP/IP.
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Gdynia (pomorskie)
obsługa klienta oraz obsługa firmy
ALUROM Izabela Babij, Ługi 16 84-300 Lębork - 2016-11-22 - Ługi (pomorskie)
przygotowywanie i zmontowanie zbrojenia, przygotowanie, ułożenie mieszanki betonowej, wybór odpowiedniego gatunku stalowych prętów o określonej średnicy oraz przycięcie ich na odpowiedni wymiar i wygięcie w odpowiedni kształt, układanie zbrojenia na miejscu budowy w szalunkach i formach w sposob zgodny z projektem konstrukcyjnym. Regularne wyjazdy w delegacje służbowe na terenie kraju
ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY "ZANEX" ZDZISŁAW ZACŁONA - 2017-12-15 - Ryczówek (małopolskie)
obsługa gości SPA - masaże na ciało i twarz, miejsce pracy Hotel FAJKIER Lgota Murowana
AD6 Sp.z.o.o. - 2016-03-08 - Lgota Murowana (śląskie)
Czynny udział w procesie realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. Wsparcie techniczno – logistyczne kierownika realizowanych projektów. Obsługa administracyjna projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.
J&C Group Karolina Chadzypanagiotis - Jurkiewicz - 2018-01-04 - Lublin (lubelskie)
Sprzątanie pomieszczeń i sal szkolnych ; Sprzątanie toaletszkolnych oraz korytarzy szkolnych. Praca na dwie zmiany: 12-20 / 13-21
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 - 2018-06-25 - Opole (opolskie)
Usuwanie usterek maszyn i urządzeń, konserwacja maszyn, przygotowanie maszyn do pracy
ZPB KACZMAREK Sp z o.o. Sp. k. - 2018-04-23 - Folwark (wielkopolskie)
Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Informacje nt. oferty znajdują się na stronie internetowej: www.spkolobrzeg.finn.pl
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu - 2017-07-06 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Praca przy wtryskarce do wyrobów z gumy, odbieranie detali z maszyn, obróbka, kontrola, pakowanie.I ZMIANA 06:30-14:30II ZMIANA 14:30-22:30III zmiana 22:30-06:30Praca w systemie trzyzmianowym lub 4-brygadowym
GUMOTIV Sp. z o.o. Sp. K. - 2018-06-18 - Mielec (podkarpackie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-15 - Łabiszyn (kujawsko-pomorskie)
Obsługa pompy do betonu
Beton-Bud Spółka z o.o. - 2016-08-11 - Gorzyce (podkarpackie)
- prowadzenie korespondencji z ubezpieczonym i płatnikiem w zakresie kompletowania dokumentacji zasiłkowej- uczestniczenie w dokonywaniu wypłat świadczeń krótkoterminowych- przygotowywanie dokumentów wytworzonych w referacie do archiwizacji- dołożenie szczególnej staranności w celu ochrony interesu osób, których dane osobowe są przetwarzane, w szczególności ochrona tych danych osobowych przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją, zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem- przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zadań określonych w programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Gorlice (małopolskie)
obsługa kasy fiskalnej, sprzedaż
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "HAS" Sp. z o.o. - 2016-01-11 - Wieluń (łódzkie)